DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ...izolare radiator ?

CLOUDD
post 19 Oct 2010, 08:42
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 5 March 09
From: Pitesti




Cred ca la tine a ramas blocat pe cald.
Exista un mecanism cu o tiza si o rotita zimtata. Cred ca am vazut un topic pe tema asta cu poze detaliate.

Am vazut ieri in supermarket aeroterma cu alimentare de la bricheta.
Ar fi o o alternativa pt incalzirea in habitaclu inainte de a se incalzi motorul.
Si poate iarna daca e directionata spre geam o dezghetare mai rapida a pojghitei de gheata.
Esential e sa n-o pornesti fara sa pornesti motorul ca papa toata bateria smile.gif
Are cineva asa ceva ? Cat de eficeienta o fi ?


--------------------
dsn europa 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 19 Oct 2010, 09:07
Post #62


A venit apa caldă? A venit, da' e rece...


Group: Moderatori
Posts: 14.686
Joined: 2 July 08
From: Bükreș




Nu inchide bine clapeta din aeroterma.


--------------------
Am avut o dacie si asta mi-a ocupat tot timpul - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 19 Oct 2010, 09:18
Post #63


Banned


Group: Members
Posts: 6.192
Joined: 5 May 06
From: București




Modelul Rapsodie parcă nu avea AC ... cât de rece vrei să-ți bage fără așa ceva ?! rolleyes.gif


--------------------
2 x Opel Astra H - 2006/2009 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 19 Oct 2010, 09:24
Post #64


A venit apa caldă? A venit, da' e rece...


Group: Moderatori
Posts: 14.686
Joined: 2 July 08
From: Bükreș




Se refera la faptul ca inclusiv atunci cand rotita aia este comutata la maxim pe "rece", tot mai sufla aer calai/cald. Sincer sa fiu, nu sunt sigur unde este clapeta din capatul cablului ce opreste vana de caldura. Din cate stiu, undeva in spatele aerotermei.

Intotdeauna am fost curios unde se afla, si eventual sa o desfac, si sa o reglez astfel incat sa nu mai "scape" aer cald. Daca dau pe rece sa fie complet oprita, daca dau pe cald sa fie deschisa la maxim.

This post has been edited by Maskatu: 19 Oct 2010, 09:26


--------------------
Am avut o dacie si asta mi-a ocupat tot timpul - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 19 Oct 2010, 09:30
Post #65


Banned


Group: Members
Posts: 6.192
Joined: 5 May 06
From: București




La temperaturile descrise de el, aeroterma trage aer cald ... nu are cum să bage aer mai rece!


--------------------
2 x Opel Astra H - 2006/2009 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 19 Oct 2010, 11:49
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.780
Joined: 25 February 08




clapeta de caldura, daca imi aduc bine aminte, e in cutia aerotermei chiar deasuprea caloriferului, daca nu e problema de reglaj al cablurilor de actionare a mecanismului respectiv atunci e problema cu buretele lipit pe marginea clapetei in scopul etansari, care fiind copt deja cade de la sine poate chiar sta aiurea si blocheaza inchiderea eficienta a clapetei, la mine a cazut tot buretele de pe marginile clapetelor la spalarea aerotermei pe interior si se pare ca isi face treaba si asa, doar ca se aude mai tare cand clapetele ating maximul de cursa

This post has been edited by danciusergiu84: 19 Oct 2010, 11:50


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 19 Oct 2010, 12:45
Post #67


A venit apa caldă? A venit, da' e rece...


Group: Moderatori
Posts: 14.686
Joined: 2 July 08
From: Bükreș




Mai mult ca sigur acel burete pentru etansare, s-a dezlipit/rupt/uscat. Poate reusesc la anul sa desfac cutia neagra de sub stergatoare, si sa repar clapeta. Se ajunge la ea si pe la cutia neagra, unde vin tevile de ac, nu? Defapt cel mai simplu ar fi sa urmaresti traseul cablului, si ajungi pana la urma la clapeta...


--------------------
Am avut o dacie si asta mi-a ocupat tot timpul - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupamuttley
post 19 Oct 2010, 14:07
Post #68


Imi place sa fac ciuning


Group: Members
Posts: 154
Joined: 5 June 10
From: Colentina Inima Strazii




QUOTE(cosmin_2300 @ 19 Oct 2010, 09:30)
La temperaturile descrise de el, aeroterma trage aer cald ... nu are cum să bage aer mai rece!
*




Da domnul meu...poate vara asa este..dar acum toamna.. cand te sui in masna ..si pornesti aeroterma la 1 si ai reglajul pe "COLD" ,tie iti baga cald? Ca eu nici nu mai trebuie sa umblu acolo...las pe COLD si baga HOT.. asta spuneam eu..


--------------------
Peugeot - 207 1.4 HDI - 2007 Coupe - B 224 LuP A
Dacia - DUSTER 1.6 16v - 2010 Laureate - B 206 LUK
Avatar unic. Imi voi inregistra drepturile pe el si user !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 19 Oct 2010, 14:09
Post #69


A venit apa caldă? A venit, da' e rece...


Group: Moderatori
Posts: 14.686
Joined: 2 July 08
From: Bükreș




În principiu pe "cold" nu vine aer rece rece... ci un pic între adică mai călâi. Ca nu avem solenza sau logan, sa taie complet caldura cand dai pe cold. sleep.gif

This post has been edited by Maskatu: 19 Oct 2010, 14:09


--------------------
Am avut o dacie si asta mi-a ocupat tot timpul - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 19 Oct 2010, 19:22
Post #70


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.696
Joined: 27 September 09
From: Rosiori de Vede




Nu se poate, cred ca aveti probleme cu cablul, la mine daca dau pe rece, baga erul rece de afara si e rece rau credeti-ma, iar cand dau pe rece se aude si mai tare aeroterma. Cablul se vede prin dreapta repartitorului de aer care e inauntru, undeva mai sus spre fata masinii. Maskatu aveai o poza facuta in zona aia, cred ca se vede si cablul care comuta rece-cald, ca defapr 2 cabluri sunt toate, poate s-a slabit camasa si a scapat din brida aia. De rupt nu cred ca se rup cablurile alea, pentru ca sunt din otel, unifilar.


--------------------
Dacia SupeRNova 2001 Rapsodie - TR-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 19 Oct 2010, 19:32
Post #71


A venit apa caldă? A venit, da' e rece...


Group: Moderatori
Posts: 14.686
Joined: 2 July 08
From: Bükreș




In prima poza cablul ce actioneaza voletul ce inchide/deschide caldura, iar in a doua poza cablul ce dirijeaza fluxul de aer catre parbriz, aeratorul central sau picioare.
normal_04012010(002).jpg
normal_04012010(003).jpg


--------------------
Am avut o dacie si asta mi-a ocupat tot timpul - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 19 Oct 2010, 20:38
Post #72


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.696
Joined: 27 September 09
From: Rosiori de Vede




Da ala e, foarte bune poze.


--------------------
Dacia SupeRNova 2001 Rapsodie - TR-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 19 Oct 2010, 22:10
Post #73


doc


Group: Members
Posts: 3.346
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




QUOTE(Maskatu @ 19 Oct 2010, 15:09)
În principiu pe "cold" nu vine aer rece rece... ci un pic între adică mai călâi. Ca nu avem solenza sau logan, sa taie complet caldura cand dai pe cold.  sleep.gif
*


La mine inchide f bine caldura si baga aer rece, si la Nova era la fel, dar intr-adevar trebuie reglat acel cablu care actioneaza voletii pt cald-rece.


--------------------
DACIA Duster 1.2TCe 4x4 - 2015 // RENAULT Symbol 1.5dCi (82cp) - 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 20 Oct 2010, 08:22
Post #74


A venit apa caldă? A venit, da' e rece...


Group: Moderatori
Posts: 14.686
Joined: 2 July 08
From: Bükreș




Rece rece nu poate sa fie intotdeauna pentru ca dupa un anumit numar de km rulati, temperatura in zona compartimentului motor creste destul de tare, si se incinge si peretele antifoc.


--------------------
Am avut o dacie si asta mi-a ocupat tot timpul - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 20 Oct 2010, 21:42
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.780
Joined: 25 February 08




se mai incalzeste si aeroterma de la calorifer totodata si aerul care trebuia sa fie mai rece

apropo la clapete se poate ajunge doar daca se demonteaza aeroterma, daca doriti sa reparati garniturile de pe ele


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Potri
post 15 Jun 2015, 22:43
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 19 November 14




1. Maskatu, ca sa ajung la mecanismul din poza 1 tre sa demontez capacul de la aeroterma din compartimentul de la parghiile de la stergatoare? Sau pe unde? Mie nu imi mai inchide bn si baga si aer calai.. cand dau drumul la AC!

2. La poza 2 cand dau sa bage aer la parbriz mai baga si la picioare putin.. Se mai poate strange cablul ala?


--------------------
Dacia Supernova 2001 Clima - B04CZD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 15 Jun 2015, 23:16
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.780
Joined: 25 February 08




Vara e normal sa-ti bage aer cald daca masina o iei de la soare, asa e la toate, se raceste foarte greu tot bordul, plus ca bate soarele pe el si in mers.


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Potri
post 16 Jun 2015, 00:12
Post #78


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 19 November 14




Am parasolar si nu bate soarele in bord :| nare nici o treaba soarele cu asta.. Stiu ce problema am dar nu stiu unde se afla mecanismul din poza 1..


--------------------
Dacia Supernova 2001 Clima - B04CZD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 16 Jun 2015, 07:47
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.780
Joined: 25 February 08




Atunci sper sa ai dreptate, acel mecanism e in spatele panoului consolei centrale dinspre pasager.


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Potri
post 16 Jun 2015, 14:03
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 19 November 14




Ma gandeam eu ca nare cum sa fie asa simplu smile.gif)) si ca sa scot capacul aerotermei.. Trebuie demontat si torpedoul? Sunt ceva suruburi de prindere si prin interiourul masinii!? sad.gif


--------------------
Dacia Supernova 2001 Clima - B04CZD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Potri
post 17 Jun 2015, 16:04
Post #81


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 19 November 14




Mda am gasit unde e mecanismul "1", jos cutiea de acte si e in stanga.. Acum cum fac sa il dau pe rece mai mult decat actioneaza butonul din consola? Sau nu se poate? smile.gif)) si offtopic am gasit si pe unde picura apa in masina.. Prin compartimentul stergatoare.. Cand am timp muuuuuult o sa scot aeroterma, bidonasul de lichid de racire.. Etc si dau cu vopsea cauciucata in tot locu ala. E "waterproof" vopseaua asta cauciucata?!


--------------------
Dacia Supernova 2001 Clima - B04CZD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th November 2017 - 19:50
Forum Renault Server hosting