DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

26 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vreau sa pun aer conditionat pe Dacia 1310, Unde se poate face instalatia ?

Merced
post 9 Mar 2008, 12:55
Post #211


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 24 June 07




Lasa alternatorul, ca n-are neaparat treaba. Are motor pe injectie? Cum a facut cu relantiul si aerul pornit, asta e lucrul care ma face curios...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 9 Mar 2008, 23:51
Post #212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.589
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




circula prin bucuresti un papuc bleu carosat la nivel cu plafonul, pe care in spate scrie 1.6i a/c . are geamuri ionizate si niste indoituri pe laterale smile.gif asta ca sa il recunoasteti si poate il intrebati mai multe!
mie mi-a zis in fuga ca face aer suficient de rece... e pus din fabrica si da aer prin aeratoarele laterale si mai are sub scrumiera o fanta montata pentru aer. cica puterea scade bine:)


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 10 Mar 2008, 15:36
Post #213


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Atașez câteva poze făcute la mașina unui coleg. E vorba de o Dacie Break, injecție.
Compresorul a fost montat în locul alternatorului, cu o flanșă specială, iar alternatorul e poziționat deasupra. Antrenarea prin a 2-a curea se vede în poze.

Radiatorul de A/C a fost montat în fața celui de apă, și are un ELV separat.

Se poate observa aeroterma montată în interior.

25502269ap6.jpg

38845250ay2.jpg

65153947qz9.jpg

64286133gv4.jpg

48886143hi4.jpg

46738706hw2.jpg

79843811ic5.jpg

78392092eb3.jpg

34144674lz6.jpg

10in9.jpg

Pozele la rezoluție superioară se află în galeria mea.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
somnozaur
post 10 Mar 2008, 16:16
Post #214


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 28 July 07
From: Buzau




Poti sa-mi spui ce este/ce face cilindrul acela amplasat pe aripa, deasupra acelor relee/sigurante? Este cumva o butelie de deshidratare?


--------------------
DACIA 1410 1998 - bz-o6-cri :D
Hold infinity in the palm of your hand and eternity in an hour.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 10 Mar 2008, 16:17
Post #215


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Exact.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 10 Mar 2008, 16:45
Post #216


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.888
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Smecheria totala era daca baga elementul de racire in carcasa aerotermei de cn...


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 10 Mar 2008, 16:47
Post #217


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Cred că ar fi scăzut eficiența răcirii...

This post has been edited by MAERSK: 10 Mar 2008, 16:48


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iubitordedacie
post 10 Mar 2008, 17:16
Post #218


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 28 April 04
From: Bucuresti




in primul rand felicitari pentru poze; mie unu, mi-ai mers la inima cu ele smile.gif
cateva intrebari: ce se intampla la o dacie pe carburatie? din cate se observa un delcou nu ar mai avea loc acolo.
cat a costat toata tarashenia si unde a facut-o?
merci anticipat.


--------------------
Dacie Berlina 2010 - BB-KING
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 10 Mar 2008, 17:24
Post #219


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




La carburație, singura problemă e turația de ralanti. S-a discutat în paginile anterioare.

În momentul în care pornești A/C, la cuplarea compresorului, turația motorului va scădea. (cam ca atunci când pornești farurile, doar că mai accentuat). Cam asta e buba...
În cazul injecției, motorașul din corp clapetă readuce automat turația în parametrii optimi.

L.E.: Proprietarul e mai jos. smile.gif

This post has been edited by MAERSK: 10 Mar 2008, 17:34


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis
post 10 Mar 2008, 17:24
Post #220


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 10 March 08




la dacia pe carburatie banuiesc ca pui langa delcou...mereu gasesti o solutie la dacie:) nu stiu cat a costat...asa am luato...de facut...iar nu stiu dar nu tre sa ai capu mare ca sa faci asa ceva:)


--------------------
Renault Laguna 2 2003 Break 1,9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 10 Mar 2008, 17:41
Post #221


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




salut,

cum intinzi cureaua de pe compresor, pompa apa, fulie motor? cat te tine cureaua asta si ce lungime are?

cu stima,
rba


--------------------
Dacia Berlina 2000 1310 Ti - B ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 10 Mar 2008, 20:02
Post #222


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Cureaua e cea standard, iar întinderea se reglează din flanșa compresorului.

Știu unde bați cu întrebarea, dar până acum a rezistat cu brio...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 10 Mar 2008, 20:17
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




e super setup-ul la motor, insa cam inestetic cel interior. felicitari celui care a realizat adaptarea.

curiozitatea ma impinge sa mai intreb:
instalatia de pe ce masina e luata?
cum sta cu temperatura motorului la 45 grade afara?
la cuplare este necesara turarea motorului pentru a nu se opri?
exista problme deranjante la ralanti? gen scadere drastica de turatie la revenire din repriza la ralanti?
care este puterea absorbita de compresor (ce scrie pe el)?

multumesc,

cu stima,
rba


--------------------
Dacia Berlina 2000 1310 Ti - B ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 10 Mar 2008, 20:24
Post #224


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Proprietarul nu răspunde, așa că scriu și eu ce știu.

Pe compresor scrie JAPAN. Bănuiesc că instalația (mai puțin aeroterma) e luată de la Daewoo (Cielo, Matiz, habar n-am, nu am văzut cum arată acelea).
Cu ralantiul se ocupă injecția, deci nu sunt probleme, nici la revenirea din reprize, din ce știu eu cel puțin...

O să pun zilele astea poze mai în detaliu, inclusiv cu eticheta de pe compresor. Nu credeam că va stârni atât interes.

Mașina a fost cumpărată cu instalația deja montată, având în plus și geamuri electrice.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 10 Mar 2008, 20:32
Post #225


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




cunosc si eu o dacie papuc cu ac.din fabrica pus.e adevarat ca atunci cand ii dai drumul scade din putere dar cand afara este f cald nici nu iti mai pasa de lucrul asta.cineva spunea de un microbuz mercedes cu capacitate de 2500 cc 3000cc ca ii scadea din putere la pornirea ac,dar la dacie care are un motor mai mic.la fel si la matiz am vazut.am fost si eu interesat de montarea unei instalatie de aer cond.pe dacie dar e cam mult .1100 eur,adica mai bine luam o solenza cu aer din fabrica


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Mar 2008, 20:33
Post #226


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




va zic eu cum faceti la carburatie, se presupune ca AC-ul se foloseste vara, cand nu e nevoie de soc, asa ca se demonteaza clapeta de soc de pe ax, restul ramanand intact, cand se cupleaza AC-ul, se trage socul, (ce a mai ramas din el), turatia va creste si va compensa scaderea. Toamna, se monteaza clapeta pe ax, si socul isi va relua rolul normal. E cea mai simpla modificare, binenteles, solutii mai sunt, dar nu la fel de simple.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 10 Mar 2008, 20:44
Post #227


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




PALM AIR s-a montat si pe ARO.incepand cu 1995;) evident la modele dotate cu A/c.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 Mar 2008, 20:54
Post #228


__________________


Group: Members
Posts: 13.008
Joined: 4 September 04
From: -




Eu va cam inteleg entuziasmul, ca si mie mi-o fost cald asta-vara, DAR...

Sa luam ca exemplu Logan unusase empei. Sufla AC-ul ca o baba bolnava la plamani. Abia se face racoare cand e frig afara.
Dar cu AC-ul pornit, motorul e praaaaf! Depasiri, plecari de pe loc, ce vreti voi, e mort!

Poate numai mi se pare mie. Si poate am eu alte prioritati, da' tare nu m-as incurca cu asa ceva...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 10 Mar 2008, 20:57
Post #229


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.888
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Al meu face si frig si nici nu se puturoseste semnificativ... iar prin oras nici nu-ti trebuie cine stie ce demaraj, mai bine la racorica.





This post has been edited by vis-a-vis: 10 Mar 2008, 20:58


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 10 Mar 2008, 21:01
Post #230


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




la mine la reno se cunoaste putin cand e AC pornit....e un pic mai lenes....si la consum creste pe CB cam cu 0,3 lt la %.....la drum lung nu prea se mai observa nimic.....
la logan se observa prea bine chiar la ala de 1,4 mpi...ala e lesinat rau..cu AC pornit nu mai zic radmasa.gif .....
faina modificarea aia la dacia aia.....la alea cu carb nu stiu cum ai putea compensa caderea de turatie....idei ar fi....

This post has been edited by sobolan: 10 Mar 2008, 21:05


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 10 Mar 2008, 21:03
Post #231


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




respekt.gif Se merita , in ciuda scaderii puterii, chiar la jumatate de-ar fi.! smile.gif

This post has been edited by gotronic: 10 Mar 2008, 21:08


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 10 Mar 2008, 21:28
Post #232


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 24 June 07




Depinde de persoana. Eu de la o vreme-s sensibil la a/c, imediat mi se infunda nasul si dupa o ora ma doare capul.
Oricum putere pierde orice masina cand se cupleaza instalatia. La Cielo am oprit de cateva ori in timpul depasirii aerul. Nu stiam de ce nu se infige masina, cand am apasat butonu' altfel a inceput sa traga.
Solutia lui argon e cea mai lejera pentru carburatie, dar la drumuri scurte prin oras cred ca devine greu de aplicat, mai ales intr-un ambuteiaj in Bucuresti de exemplu. La injectie se stia ca nu-i nicio problema.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 10 Mar 2008, 21:31
Post #233


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.888
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Stiti cum faceti voi? Cautati motive de autosugestionare cum ca ar fi mai bine fara decat cu wink.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 10 Mar 2008, 21:34
Post #234


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




da nici unu nu pune mana sa faca a/c pe dacie radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Mar 2008, 21:41
Post #235


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nu are rost, nu iese ceva prea fiabil si estetic..plus ca izolatia termica a Daciei e la pamant, de geamuri atermice nici nu mai vorbesc, eficienta va fi mica. Decat sa ma apuc de asa ceva, mai bine imi iau masina cu aer, deocamdata nu e cazul, aici clima e mai blanda decat la capitala.

Aerul e cel mai eficient pe Logan dintre toate Daciile, dar nici pe departe perfect, chiar lesinat as zice, dar mai bine decat pe SN , unde e o gluma, SLZ la fel dar o idee mai bine, Loganul e cel mai bine izolat dintre astea.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 10 Mar 2008, 21:52
Post #236


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




mie nu-mi place deloc a/c.oricum apreciez parerile voastre;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 10 Mar 2008, 21:55
Post #237


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




cool.gif nici mie nu imi place sa stau la mare tongue.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 10 Mar 2008, 21:56
Post #238


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Estetic? sad.gif (oricum nu se vede), fiabil? (depinde de "agregat"), de etansitate da, dar oricum conteaza orice adiere "RECE" si nu fierbinte de afara.!!!!! Numai cine are stie ce inseamna (sa nu ai), ai da si cat nu face sa ai pe o caldura torida, chiar si ceva "anemic" in orice caroserie si motorizare. smile.gif

This post has been edited by gotronic: 10 Mar 2008, 21:58


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 10 Mar 2008, 21:57
Post #239


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 24 June 07




Ehe, si-mi aduc aminte ca eram copil si pe o Nova GTi pusesera astia la uzina instalatie de aer, sa fi fost prin 1998-1999 cred. Era o masina de probe, tin minte ca aerul era doar ca sa consume benzina, nu avea aproape deloc eficienta. In Cielo se facea bocna de frig in comparatie cu asta. Insa vecinul care o conducea(lucreaza pe la uzina) se ambitiona in miezul verii sa stea cu geamurile inchise, ca sa se mire cunoscutii de "magnifica" lui masina.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragoselu
post 10 Mar 2008, 22:43
Post #240


SB-12-UST


Group: Members
Posts: 677
Joined: 5 November 06
From: Sibiu




Mai oameni buni, mi-a venit si mie ideea de a pune aer conditionat vara trecuta cand erau caldurile alea mari, dar nu merita sa investesti atatia bani intr-o Dacie. Mai bine aduni niste bani si iti iei o masina cu tot cu aer conditionat. Dacia 1310 nu e pentru asa ceva. Dacia ar trebui in primul rand sa aiba bine izolat habitaclul spre
a pune aer conditionat pe ea.

Cu parere de rau, dar renunt la proiect, wacko.gif

D.


--------------------
Volkswagen Passat TDI 1996 - GL-11-UST
[SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
26 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2024 - 23:26
Forum Renault