DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pierdere lichid servodirectie

Ake
post 6 Sep 2005, 12:19
Post #1


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.131
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Pentru ca e posibil sa se mai loveasca si altii de aceeasi problema, descriu mai jos "simptomele" si posibila cauza (conform mecanicilor).

Ce simptome avea: la pornire, se auzea un zgomot ca de motoras electric, mie initial mi s-a parut ca e similar cu zgomotul facut de un polizor sau flex dar foarte slab. Zgomotul se amplifica odata cu rotirea volanului. Dupa cateva secunde, zgomotul disparea si masina se comporta absolut normal din toate punctele de vedere. Desi mi s-a intamplat sa aud respectivul zgomot doar aseara de doua ori si astazi dimineata, am decis sa ma uit totusi sub capota sa vad daca se vede ceva in neregula. Suspectam o frunza sau poate o punga de plastic intrata pe undeva pe linga vreo piesa in miscare. Am constatat ca mai era lichid de servo doar vreo 4 cm pe fundul borcanului, si destul de multe pete de jur imprejurul conductelor respective.

Fuga cu ea la AMG, destul de rapid s-a gasit un mecanic care sa o urce pe rampa. A desfacut scutul, si cum se pare ca era prima masina cu problema asta venita acolo, au chemat un guru de la uzina care a inceput sa le dea lor diverse explicatii, si pe mine sa ma intrebe de toate cele (data fabricatie, km, alte probleme..ma rog, ca la doctor la anamneza). Dupa mai mult de o ora in care s-au invartit o multime in jurul masinii, n-au reusit sa afle locul pe unde se scurge lichidul. Tipul de la Dacia a spus ca fiind vorba de 80 atmosfere, e suficient si un por microscopic.

PRIMA INTREBARE: In caz ca a mai patit cineva asa ceva, il rog sa dea o idee pe unde sunt locurile cele mai delicate din traseu, si unde ar putea mai lesne crapa circuitul

Intr-un tarziu un tip probabil mai cu imaginatie, a presupus ca e de la un senzor (sonda?) , ma rog, o piesa care li s-a parut lor mai umeda. Cum in magazie aveau piesa respectiva doar ca era pentru Clio, mecanicul a zis ca o schimba. Numai ca a venit guru si a decretat ca trebuie de Logan, ca asta de Clio e mai scumpa si nu pot face inlocuirea. (piesa fiind totusi acceasi). Cum de Logan nu aveau, am zis ca bine, Pa! vin altadata. Guru cam ingrijorat asa la fata zice Ntz! Masina ramane aici. Nu va putem lasa sa plecati cu ea. Daca plecati, pierdeti garantia.

A DOUA INTREBARE: Chestia cu arestatul masinii e regulamentara? Ca mie mi se pare ca e exces de zel. Lasand la o parte grija lor pentru integritatea mea de care ma cam indoiesc, ma gandesc ca oricum puteam sa vin in service dupa doua trei zile de la defectare.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghc
post 6 Sep 2005, 12:42
Post #2


..:::Cautatorul:::..


Group: Members
Posts: 436
Joined: 9 December 03
From: Cluj-Napoca




Naspa, inca o problema pe lista.
Referitor la arest, ma gandesc ca o mica problema intr-o instalatie sub presiune se poate dezvolta foarte rapid. Nu cred ca le pasa de sanatatea ta, dar in caz de accident (bataie in lemn poc, poc, poc) ar deveni responsabilitatea lor, probata prin vizita in service si printr-o eventuala expertiza tehnica.
Oricum, un telefon la VC nu ar strica.
Ti-au dat vreun termen? Sau o sa suni in fiecare zi sa vezi daca a venit piesa?


--------------------
ZKR (Logan by Dacia) BaLaureate 3.14 1907 toamna - CJ-01-GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anpop
post 6 Sep 2005, 12:45
Post #3


Sef de pisica!


Group: Members
Posts: 428
Joined: 28 May 05
From: Bucuresti




Grija lor pentru tine e egala cu 0! grija lor e sa nu cumva sa golesti intentionat (asta plecat de la ei cu caruta....) rezervorul de lichid de servo, si sa faci manevre in parcare pana nu mai ai directie, dupa care sa intri intr-un pom....mertan, etc. si sa dai fabrica in judecata ca sa-ti poti lua golf nou tongue.gif


--------------------
Logan Preference 1,4 - b-xx-xxx
Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik1965
post 6 Sep 2005, 14:01
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 369
Joined: 17 June 05




Parerea mea este ca nu ai pierdut lichidul doar in doua zile, deci arestarea masinii este exagerata pentru ca nu pierzi instantaneu lichidul. Nu inteleg de ce nu au sters totul foarte bine, completat cu lichid, pornit motorul si sa se vada pe unde curge si cit curge. In mod normal asa se face nu se da cu presupusul.


--------------------
dacia logan , duster 2005, 2017 - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maf
post 6 Sep 2005, 14:12
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 10 January 03
From: Bucuresti




Eu am Solenza...si am avut probleme cu servo rezolvate in garatie.
Curgea lichid pe la senzorul aflat pe conducta de inalta presiune,care a fost inlocuit, precum si pe la fulia de la pompa de servo, care a fost si ea inlocuita. Dupa inlocuire nu au mai fost probleme.


--------------------
Dacia Solenza Clima - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 6 Sep 2005, 15:17
Post #6


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 753
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti





Senzorul ala,este presostatul.Presiunea de lucru in circuit nu trebuie sa depaseasca 7 bari cu volanul drept si maxim 86 bari cu directia bracata stinga sau dreapta.Daca e un por mic,e normal sa piarda lichid pe acolo dar locul se vede imediat,fiind unsuros(urme de lichid).Daca puneau la dispozitie o alta masina in momentul in care a ta a ramas in service,erau intradevar pe drumul cel bun,dar asa..........rusinica!


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 6 Sep 2005, 17:03
Post #7


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.131
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(ICET @ 6 Sep 2005, 15:17)
Senzorul ala,este presostatul.Presiunea de lucru in circuit nu trebuie sa depaseasca 7 bari cu volanul drept si maxim 86 bari cu directia  bracata

Bun. Si cui foloseste?
Adica cine citeste informatia respectiva? Ca masina mergea normal, nu se aprinsese nici un beculet pe nicaieri, nu piuia, nu striga la mine.... "-ba dobi, curgeeee... "
Acu serios, daca curgea lichid, (si eu cred ca a curs tot in doua zile) nu ar fi trebuit ca respectivul senzor sa citeasca valori eronate?

edit:. ce masina de schimb spui? M-au pus sa cumpar eu lichidul - 24 lei. Lichid care sigur ar fi trebuit pus de catre ei pentru diagnosticare, dar care nu se gasea in magazie, ci la MAGAZIN - aka pe bani nene.... basca faptul ca nu le mergea POS-ul si m-am scobit prin buzunare un sfert de ora dupa maruntis...


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 6 Sep 2005, 17:12
Post #8


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Presostatul de la DA este citit de UCE injectie in regimuri joase de turatie (relanti de ex) cand se trage de volan maxim si creste efortul pe motor datorita pompei de servo. Cu aceasta ocazie, daca este necesar, uce injectie creste un pic turatia de relanti


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 6 Sep 2005, 19:53
Post #9


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 753
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(Ake @ 6 Sep 2005, 17:03)
edit:. ce masina de schimb spui? M-au pus sa cumpar eu lichidul  - 24 lei. Lichid care sigur ar fi trebuit pus de catre ei pentru diagnosticare, dar care nu se gasea in magazie, ci la MAGAZIN - aka pe bani nene.... basca faptul ca nu le mergea POS-ul si m-am scobit prin buzunare un sfert de ora dupa maruntis...
*


Mda.Nasol moment,dar ar fi trebuit sa mai incerci si in alte service-uri,poate aveau pe stoc presostatul!Asta daca tot zici ca ai cumparat singur lichidul.....


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
inconturnabil
post 7 Sep 2005, 07:46
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 14 July 04




QUOTE(Ake @ 6 Sep 2005, 13:19)
Cum de Logan nu aveau, am zis ca bine, Pa! vin altadata. Guru cam ingrijorat asa la fata zice Ntz! Masina ramane aici. Nu va putem lasa sa plecati cu ea. Daca plecati, pierdeti garantia.

A DOUA INTREBARE: Chestia cu arestatul masinii e regulamentara? Ca mie mi se pare ca e exces de zel. Lasand la o parte grija lor pentru integritatea mea de care ma cam indoiesc, ma gandesc ca oricum puteam sa vin in service dupa doua trei zile de la defectare.
*


Masina poate fi retinuta in service numai cu acordul proprietarului. Daca defectul respectiv afecteaza sigurant


--------------------
ALFA ROMEO GIULIETTA 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-cristian
post 14 May 2006, 14:25
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 6 December 04




Am avut aceleasi probleme si eu cu Loganul, sonda de la servodirectie care "fasaia" si care a trebuit aproape doua luni sa mi-o schimbe dupa ce am apelat la VC. dar nu mi-a fost sechestrata masina in service (tot la AMG) Sondele nu se potrivesc,nici de la solenta la logan si nici de la "frantuzesti" la logan. Dupa ce mi-au schimbato nu am mai avut probleme.


--------------------
logan laureate - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1234
post 30 Jun 2006, 06:31
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 17 May 04
From: lugoj




Am si eu aceeasi problema la pornire. Se aude un zgomot ca de flex - slab, un fel de motoros. Vine din zona pompei de servodirectie. Sa fie vreun rulment de la pompa? Dispare dupa ce motorul se incalzeste (dupa cateva minute). Nu pierd lichid de la servodirectie.
Daca aveti vreo idee va rog sa-mi spuneti.
E nasol ca atunci cand ajung la service motorul e cald si nu mai face.
Multumesc.
Apropo: puteti sa-mi ziceti de un service autorizat Dacia din Arad unde se lucreaza bine?


--------------------
dacia supermova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 2 Sep 2006, 15:38
Post #13


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Pana la urma voi ce ati mai rezolvat cu pierderile de lichid, ca de vreo doua zile aud si eu un tiuit nasol in zona alternator/pompa servo, si azi m-am uitat, am gasit ulei pe presostat, nivelul uleiului din bidon este o.k., oricum nu tin minte, la milimetru, cat era inainte.
Intrebarea este : daca scapa ulei din circuit, atunci obligatoriu tiuie?

This post has been edited by prody: 2 Sep 2006, 15:40


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 2 Sep 2006, 15:55
Post #14


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.131
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Daca nu pierzi ulei nu vad de ce ar trebui sa tiuie. Nu ma pricep eu extraordinar la treburile astea, dar banuiesc ca simptomele pe care le avea masina atunci se datorau pierderilor de presiune din circuit si nu cred ca e posibil sa pierzi presiune fara sa pierzi si o cantitate apreciabila (vizibila) de ulei de la servo.

Pe de alta parte, sunt un milion de alte motive din care ti s-ar fi putut pata presostatul. Ar trebui sa-l cureti si sa urmaresti daca se mai intampla. In plus, uleiul asta pateaza cam tot prin zona pe unde iese, nu cred ca se limiteaza doar la o arie restransa in jurul unui por.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 2 Sep 2006, 16:10
Post #15


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




De vreme ce presostatul este murdar de ulei, iar pana mai alaltaieri nu era, inseamna ca pierd ulei pe acolo, insa momentan foarte putin, doar nu oi vrea sa curga ca la robinet.
Ceea ce doresc sa aflu este urmatorul lucru : chiar si o scapare mica de lichid duce la o pierdere de presiune in circuit suficenta ca sa declanseze tiuitul ala?

This post has been edited by prody: 2 Sep 2006, 16:35


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 2 Sep 2006, 17:02
Post #16


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 5.146
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(prody @ 2 Sep 2006, 16:38)
Intrebarea este : daca scapa ulei din circuit, atunci obligatoriu tiuie?

Nu. Probabil că țiuie doar în momentul în care ai nivel suficient de mic, brachezi roțile și atunci pompa începe să caviteze nemaifiind suficient ulei în instalație. În rest, n-are nici un motiv să țiuie.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Rădăcina tuturor răutăților este neștiința.
Trebuie sa mori înainte de a muri pentru a nu muri atunci când mori.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 2 Sep 2006, 19:50
Post #17


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Am iesit la o plimbare de proba, cu masina, vreo 25 km.,un lucru e clar : se pare ca nu pierd lichid, am curatat presostatul si nu a mai aparut nimic pe el, am mai adus vreo cativa si ne-am dat cu presupusul, pana la urma se pare ca tiuitul a fost localizat, este din interiorulul capaclui de distributie sad.gif , zgomot de galet uzat care fluiera or something...
Ca sa nu mai deschid alt topic: ce e are Loganul sub capac care poate fluiera/scartai? Pompa de apa? Ceva galeti intinzatori?
L.E. Am discutat, ma duc maine in Service, va anunt maine seara ce s-a intamplat, cel cu care am vorbit zicea ca,mai degraba, cureaua de accesorii scartaie.

This post has been edited by prody: 3 Sep 2006, 12:17


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 4 Sep 2006, 19:14
Post #18


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




S-a rezolvat, cureaua de accesorii scartaia asa,dintr-un motiv ciudat scapase in lateral si nu mai calca cum trebuie pe fulii. Oricum, mie mi se pare ca fulia de la arborele cotit nu merge prea rotund, parca fuleaza.
Am dat in sala de asteptare din Service peste un nene care in 25 000 km schimbase 4 casete mecanice, iar a 5-a , pe care o avea din iulie, deja troncanea dupa 3000 km! ohmy.gif .Din fericire fusese inspirat sa ia garantie extinsa! biggrin.gif A zis ca a vorbit cu un avocat, cu OPC-ul, cu Dacia,se pare ca e o lege, daca un reper se defecteaza de 3 ori in garantie trebuie sa-ti dea alta masina. Cica trebuie sa se duca la tratative cu ei, s-a intrunit o comisie speciala pentru el. Ciudat, eu stiam ca problemele cu casetele mecanice se cam rezolvasera. O avea intr-adevar altceva pe la masina care ii termina casetele ca prea e de oaie. Acum ii schimbau blocul de lumini care nu mai avea decat faza lunga si o flansa la telescop care troncanea. I-o fi facut cineva vraji la masina! biggrin.gif

This post has been edited by prody: 4 Sep 2006, 20:09


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Sep 2006, 21:56
Post #19


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Parerea mea personala, la curelele de accesorii e o problema pe la una din fulii, care nu este centrata cum trebuie. Din ce am intalnit eu, nu mi se pare ca ar fi niste incidente asa de rare astea cu sarirea curelei de accesorii, asa ca va sfatuiesc sa ii puneti pe aia din service sa se uite cu atentia la alinierea fuliilor


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin.c
post 27 Sep 2006, 18:39
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 27 July 04
From: sighisoara




QUOTE(paul-cristian @ 14 May 2006, 16:25)
Am avut aceleasi probleme si eu cu Loganul, sonda de la servodirectie care "fasaia" si care a trebuit aproape doua luni sa mi-o schimbe  dupa ce am apelat la VC. dar nu mi-a fost sechestrata masina in service (tot la AMG) Sondele nu se potrivesc,nici de la solenta la logan si nici de la "frantuzesti" la logan. Dupa ce mi-au schimbato nu am mai avut probleme.
*


se potriveste de solenta


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mely
post 17 Jul 2007, 18:18
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 22 November 06




salutare! am si eu un logan din 2005 decembrie, 30 k , tocmai iesit din garantie, pierde ulei pe la pompa servo, asa au zis mecanicii, si ca se remediaza doar cu schimbarea pompei,. sa-i cred?


--------------------
Renault Kadjar 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yO_
post 26 Jul 2007, 18:22
Post #22


Membru Dacia Felix


Group: Members
Posts: 548
Joined: 1 January 06
From: Târgoviște & Besançon




Pe unde pierde pe la pompa servo?

Postez aici pentru ca si eu am scurgeri la servodirectie, tot cu masina iesita din garantie. E naclait la presostat. Clar ca tre schimbat.


--------------------
DACIA LOGAN 2005, Préférence 1.4, rosu zgâriat. - DB-05-SLE
Si six scies scient six cypres, six cent six scies scient six cent six cypres aussi!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 26 Jul 2007, 21:24
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 800
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




Pe la pompa poate pierde pe la simering sau pe la coliere. In general se pierde pe la cutia de directie (acolo sunt mai multe garnituri ce etanseaza pe niste brate ce se pot neclai de murdarie) sau pe la sertizarile tub cauciuc-tub metal.


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yO_
post 27 Jul 2007, 14:57
Post #24


Membru Dacia Felix


Group: Members
Posts: 548
Joined: 1 January 06
From: Târgoviște & Besançon




Ma dusei in service sa intreb de presostatul ala amarat. Ii explic "sefului" de pe acolo problema cu pierderea de lichid, la care ala ma ia ca nu se numeste "Presostat" ci "Captor PMH" (huh.gif sper ca am retinut bine). Vad ca s-au documentat in limbi straine, capteur (fr) = senzor (ro).

Ma rog, la intrebarile mele imi spune ca piesa costa in jur de 230 RON. ohmy.gif Pai atunci pompa sau caseta de directie costa cat casa??


--------------------
DACIA LOGAN 2005, Préférence 1.4, rosu zgâriat. - DB-05-SLE
Si six scies scient six cypres, six cent six scies scient six cent six cypres aussi!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 27 Jul 2007, 20:41
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 800
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




caseta costa.... 14-1600RON smile.gif


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yO_
post 28 Jul 2007, 21:19
Post #26


Membru Dacia Felix


Group: Members
Posts: 548
Joined: 1 January 06
From: Târgoviște & Besançon




..numai atat? Eftin, si buun.

Revenind la problema mea, am vorbit cu un nene avizat care fara sa il demonteze mi-a spus ca nu e presostatul de vina, ci ca trebuie marit "bergul". Din cate am inteles eu, "bergul" este conicitatea de la capatul conductei, care se poate rectifica, sau ma rog, "bercui". Aceeasi problema banuiesc eu ca ar putea cauza scurgeri si la alte extremitati ale conductei.



--------------------
DACIA LOGAN 2005, Préférence 1.4, rosu zgâriat. - DB-05-SLE
Si six scies scient six cypres, six cent six scies scient six cent six cypres aussi!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rooster
post 28 Jul 2007, 21:45
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 27 December 05
From: Tulcea, oras cu strazi jalnice




Pentru cei ce au schimbat presostatul: era in stoc la magazinul dealerului sau nu? La mine, in Tulcea, au constatat defectiunea pe 19 Iulie si mi-au spus ca nu-l au pe stoc si ma suna dupa 20 August daca vine. sad.gif


--------------------
VW Sharan 131CP TDI Dacia face putori de automobile, parerea mea !
EX: Nova GTI & Logan 1.4MPI Laureate Plus. Aveam sentimentul ca am cumparat de la sh dupa ce am vazut cat a economisit francezu la masina mea noua.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yO_
post 28 Jul 2007, 22:15
Post #28


Membru Dacia Felix


Group: Members
Posts: 548
Joined: 1 January 06
From: Târgoviște & Besançon




La Mavexim Targoviste era pe stoc.


--------------------
DACIA LOGAN 2005, Préférence 1.4, rosu zgâriat. - DB-05-SLE
Si six scies scient six cypres, six cent six scies scient six cent six cypres aussi!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MiticaLGN
post 13 Aug 2007, 23:17
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 148
Joined: 29 January 07
From: Bucuresti




Am si eu o problema sad.gif Azi a inceput sa miroasa in interior a ulei incins.. am desfacut capota si am constatat ca pe recipientul care tine uleiul de servo (sper ca ala e ca are desenat un volan pe el si e pozitionat langa radiator) au aparul urme de ulei care pare sa se scurga chiar din capacul recipientului care are o mica gaura pe mijloc
M-am uitat la nivel si e peste maxim.
E posibil ca gaura aia din capac sa functioneze pe post de supapa ?? Stiu sigur ca la SN capacul la vasul unde era lichidul de racire avea o asemenea supapa
O sa revin maine cu niste poze


--------------------
Logan Prestige KIA CEED SW BEST 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanamza
post 27 Nov 2009, 10:38
Post #30


Membru Numarator


Group: Members
Posts: 552
Joined: 25 November 07
From: Buzau




La mine pierde pe jos (pe langa bratele directiei), de cand am fost lovit in roata. Cei de la RCA nu au vrut sa despagubeasca, afirmand ca nu a fost indoita janta sau vreun element al directiei....

din ce mi-au spus baietii din service, sunt largite doaua simeringuri, de pe "axul" servodirectiei, si pe acolo scapa.
Se poate rezolva fara sa schimb toata caseta? Nu ma dau banii afara din casa...si completez cam 1 L la o luna..


--------------------
Dacia Oarecare Candva - Bz-00-xxx
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2018 - 16:45
Forum Renault Server hosting