Izolara fonica
![]() ![]() ![]() |
Izolara fonica
bogdan_o |
![]()
Post
#1
|
||
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|||
AlexV |
![]()
Post
#2
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
daca nu ai ce face merita. clantele se pun la loc foarte bine si manetele se trag cu forta dar sa incerci sa tragi drept ca ies mai usor.
am vazut in targ la unu cu vopsele de dupa ala cu prelata galbena niste covorase izolante fonic facute in italia, dar destul de scumpe 300k 50x50 cm. din cate am citit de net astfel de covorase ar trebui sa fie super. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
Marty |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
bogdan_o, io-ti doresc sa nu-ti vad masina plina de vaselina, impachetata in plastice si legata cu sfoara (cum faceau unii mai demult pentru a estompa actiunea iernii)!!!
Clantele se pun usor; mai greu iti va fi prima data (iti va lua cca. 3 minute) dar a doua oara in 2 secunde e pusa la loc. Vezi ca incuietoarea are o ureche prin care trece o sirma indoita. Tragi de sirma aia spra spatele masinii si apoi scoti clanta. La montare, operatia e oarecum inversa: scoti sirma si pe urma bagi clanta. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#4
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Stai linistit Marty, ca nu am ajuns pana acolo cu disperarea (desi am avut plastice puse in spate pentru ca erau prea mici covorasele alea de cauciuc si se uda mocheta).
Eu vreau sa nu mai aud toate troncanelile. Izolarea fonica o s-o fac cu folie de parchet pusa in 3 straturi sau cu minet (daca mai gasesc). Covorasele alea sunt prea scumpe. Ma tenteaza si o blana de motor. Am vazut una de DSN, dupa care am analizat capotele de DSN si SLZ si nu difera (singura diferenta e ca la DSN e o gaura pentru aerisre inspre parbriz), deci cred ca se poate pune asa ceva si pe SLZ. P.S. Sper sa tina si vremea cu mine ca nu ma apuc la 0 grade sa fac bucati masina. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
irinel75 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 17 June 02 From: VASLUI ![]() |
zi-mi te rog despre ce folie de parchet este vorba?
unde se gaseste??merci... |
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
2006
- VS-58-KNX
|
|
Ov |
![]()
Post
#6
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
folie parchet PEE, pt mai multe detalii, da un search pt izolare fonica (metoda Liviu)
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
irinel75 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 17 June 02 From: VASLUI ![]() |
PAUL te rog in Iasi pe unde gasesc si io Minet sau folie PEE pt izolare fonica?ce magazine imi recomanzi??
Merci fain.. |
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
2006
- VS-58-KNX
|
|
Liviu |
![]()
Post
#8
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
irinel75, eu mi-am cumparat folia din Iasi de la Metro
![]() A costat 150Klei 15mp (10/1.5). |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#9
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Liviule, mai am si eu o intrebare pt. tine. Bradutii aia cu care e fixat plafonul si mocheta pe la praguri se rup daca incerci sa-i scoti. Ma intereseaza pentru ca daca stiu ca se rup macar sa imi iau o punga sa nu ma trezesc dupa aia ca nu am cum sa pun la loc plafonul sau mocheta. M-ar mai intersa cum ai scos plafonul in dreptul montantilor centrali (aia pe care sunt centurile din fata) ca am vazut ca plasticele alea care acopera centurile nu sunt prinse in cheder ci sunt intepenite cumva iar plafonul e prins si de alea si altfel nu pot sa il scot.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#10
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Am fost azi in Vitan si am vazut la Ovidiu (standul cu prelta galbena pentru cine nu cunoaste) ca a adus capitonaje pentru portbagaj. Pentru cei interesati, setul costa 300k. De asemenea, o blana de motor, care e facuta pentru DSN dar se potriveste la fix si la SLZ (singura diferenta e ca are o gaura unde venea gura de aersire din capota pentru DSN) costa 1200k.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#11
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Astazi am facut etapa 1 din izolarea fonica, mai bine zis demontarea partii superioare a bordului si eliminarea zgomotelor suspecte. Ca atare, am strans toate suruburile pe acolo si am prins cablurile cu banda izolatoare de plasticul bordului. Zgomte mari fac cablul antenei si papucii de la bricheta.
Pentru demontarea bordului va trebuie o surubelnita cu cap torx subtire (pentru suruburile cochiliilor volanului), o cheie tubulara cu clichet de 13 si o surubelnita cu cap torx flexibila (sa se indoaie la 75 sau 90 de grade). Pentru demontare, intai se scoate casetofonul si mufa butonului de inchidere centralizata. Apoi se desface prin desurubare cochilia superioara a volanului, cea inferioara putand ramane la locul ei. Se desfac suruburile de sub ceasurile de bord si se desfac suruburile din lateralele bordului. Se trage cu incredere de bord inspre spatele masinii, cate putin din fiecare parte. Partea superioara a bordului se ridica putin in sus, se lasa pe spate si se scoate pe la ajutor. Se strang toate suruburile de pe acolo si se lipesc cablurile de partile din plastic (mai putin cablurile casetofonului si cel al inchiderii care se leaga dupa ce se pune bordul la loc prin gaura casetofonului). Atentie mare la suruburi ca au un fel e agrafe metalice (similare cu cele de prindere ale suruburilor boxelor) care au prostul obicei sa mai cada. Pentru remontare se procedeaza in ordine inversa, cu mentiunea ca la fixare bordul trebuie sa intre in trei cleme din fata parbrizului si in niste catari laterale. Se strang intai suruburile din fata ceasurilor si dupa aia cele din laterale. Se pune semicochilia inferioara la loc si se baga suruburile din fata in locasurile lor (asta pentru ca e foarte greu sa le nimeresti dupa ce ai pus la loc si semicochilia superioara). Se pune semicochilia superioara si se apasa pentru a intra la locul ei. Se strang suruburile si asta e tot. Am facut azi operatiunea de 2 ori (la mine si la Florinc) si nu dureaza mai mult de 45 de minute. Ca o nota personala, cand am scos RCS-ul am vazut ca are in spate ca un fel de tamburus din cauciuc care era indoit. In spatele bordului exista o gaura in care trebuie sa intre tamburusul ala si cei de la Dacia au dat pe langa si ca sa intre au fortat rau de tot. Cauciucul ala e indoit bine si nu am reusit sa-l indrept. Cei carora nu le intra cass-urile e din cauza plasticului ala care insa se poate scoate (prin rupere ce-i drept) Bricheta nu am putut de nici o culoare sa o scot chiar daca aveam acces direct la ea. Nici la mine si nici la Florin. Au strans astia corpul ala de zici ca nu-i adevarat. Singura modalitate e sa o rup si sa cumpar alta. Eu nu stiu cum ati reusit voi sa scoateti bricheta cu mana pe sub bord ca eu am tras de ea ca animalul si degeaba. Tot respectul. In conculzie: marea parte a suruburilor erau slabite rau, plus cablurile care atarnau. Dupa operatiune s-a instalat linistea. Asta chiar daca uneori hayonul imi da semne ca e si el pe acolo si scaunul din dreapta ii tine isonul. Dar asta e alta poveste. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
tarzy |
![]()
Post
#12
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
da ptr CLT credeti ca se mai poate face ceva?
|
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#13
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai se poate si pentru CLT, in afara de faza cu bordul ca la CLT nu se mai desface ca la SLZ. Dai fetele usilor jos, pui niste folie de parchet, dai mocheta, aceeasi rezolvare. Sa nu te apuci sa scoti plafonul ca nu o sa il mai pui la loc in veci si o sa arate ca naiba. Pentru plafon mai bine du-te la un mecanic care se pricepe.
Pentru fete usi: scoti manerele de la macarale (le desfaci usor cu o surubenita finuta si scoti surubul), scoti maciulia aia de plastic de la maneta de deschidere a usilor, desfaci alea 2 suruburi si scoti si aparatoare de caron. Dupa aia scori suruburile de la manerul ala de pe usa si de la buzunarul de jos al portierelor din fata. La usile din spate trebuie sa scoti si scrumiera. Dupa care bagi mana prin lateral intre vinilinul ala si usa si tragi usor spre tine. Dupa ce ai pus folia trebuie sa indoi putin cu patentul partea de sus a fatei usii (aia cu buretelul ala) ca sa intre la loc. Pentru mocheta: scoti pragurile desfacand suruburile, scoti scaunele si bancheta din spate, inclusiv partea cu spatarul ca sa ai acces si la mocheta de pe contraaripi. Mai trebuie sa dai jos si consola franei de mana. Pentru mocheta din partea din fata de la picioarele soferului si ale ajutorul tragi pur si simplu de ea si iese. Cand pui toate la loc, ai grija la suruburile de la praguri sa nu stangi prea tare sa nu crapi plasticul. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
tarzy |
![]()
Post
#14
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
pai CLT-ul meu este din 90, deci nu are mocheta si praguri de plastic, in schimb are cauciuc si aluminiu.
ideea era daca se merita, adica daca are efect |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#15
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
De meritat eu zic ca se merita altfel nu m-as mai fi bagat la asa ceva. Daca la DSN a functinat (care este mai silentioasa decat berlina) la berlina cred ca va avea un efect si mai bun. Daca i-ai putea adapta si blana de motor de pe pick-up-urile diesel cared ca ar fi alta masina.
diesel ar Insa eu la break am de gand sa-i fac altfel. La vara cand ii fac tinichigeria (mici puncte de rugina plus ca vreau sa ii dau si alta vopsea ca asta nu mai arata asa de bine) o sa ii dau cu antifon cauciucat peste tot, inclusiv in usi, pe podea, pe tavan, pe dedesubt, dar si pe capota si in compartimentul motor. Am vazut cateva masini cu antifon in compartimetul motor peste care s-a dat cu vopsea. E adevarat ca vopseaua de pe tabla nu mai avea aspectul ala de lin, dar erau silentioase rau pentru niste Dacii. Cred ca au venit si din fabrica cateva astfel de loturi (primele loturi cu injectie). |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Tudorica |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 24 March 04 From: Bucuresti ![]() |
super izolare fonica pe care am testat-o pe un oltcit care tre sa recunosc ca facea ceva zgomot ,a fost un strat gros de vaselina shi peste ea o pisla de 0.8 mm grosime! (de fapt vaelina am folosit-o anti rugina ,dupa aia am vazut ca e shi antifonica) succes pentru cei care au rabdare sa faca solnitza bucati
|
--------------------
Dacia
Solenza
- B 34 TDR
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#17
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai si ce te faci cand da caldura si incepe sa curga vaselina peste tot? Ca banuiesc ca pasla aia nu etanseaza chiar atat de bine toate locurile pe unde ar putea curge.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
asarban |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
O metoda super este izolarea prin pulverizare de parafina fierbinte.
Pe langa avantajul protectiei anticorozive, asigura si izolare fonica. parafina se intareste si nu curge decat daca pui aparatul de sudura pe masina. |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#19
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Parafina nu este chestia aia galbuie din capota/hayon si usi care daca pui mana pe ea e lipicioasa?
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
SYL |
![]()
Post
#20
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Aia cred ca e vaselina. Parafina e cea din care se fac lumanarile.
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#21
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Vaselina nu e sigur ca e prea tare si nu curge deloc (nici macar nu poti sa o intizi cu mana). Iar faptul ca e bagata in capota si ca nici cu capota super-incinsa nu se intinde ma face sa cred ca e parafina, dar nu bag mana in foc. De-aia am intrebat.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
SYL |
![]()
Post
#22
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
QUOTE Vaselina nu e sigur ca e prea tare si nu curge deloc (nici macar nu poti sa o intizi cu mana). Aaa, asa o fi la SLZ. La Nova pot sa o intinzi cu mana, e ca vaselina (bine eu cred ca e chiar vaselina). |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
asarban |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Cea mai buna e parafina
Dar trebuie scula speciala de aplicat |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#24
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
SLZ are deja parafina bagata prin usi, prin capota si prin hayon. Nu stiu daca are si pe acoperis insa nu cred ca mai poti sa-i bagi parafina. Cea mai buna solutie cred ca ramana in continuare materialul fono-izolator (folie parchet, minet, blana motor, etc).
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#25
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Eu pe merlina mea am folosit antifon comun-3 litri pt podea. rezultatul.....fine.
Folie de celofan, dar nu varianta comuna de 3 lei ci unul folosit special pt ambalarea de utilaje shi echipamente, deosebit de rezistent shi la taiere. Rezultatul doar deosebit : mai putin frig iar boxele se aud mai tare in afara masinii cand am inchise ushile shi ridicate geamurile. Dovada clara ca ceva izolare fonica s'a realizat. O alta chestie pus un carton imbracat tot in acelasi celebru deja celofan, intre bancheta din spate shi portbagaj-rezultat satisfacator, nu mai pot numara suruburile ca zdrangane in porbagaj. Urmeaza etansare serioasa a compartimentului motor, dar asta dupa ce opresc toate scurgerile de apa in habitaclu. Se mai intampla din cnd in cand. Insa inainte nici furtune de scurgere nu aveam, nu ma mira ca am luat masina impreuna cu vreo 20 de kg de noroi in aripi+ catziva litrii imbibati in podeaua capitonata cu canepa a masinii mele dacia merlina! Fixat indicatoare de bord, strans shi legat cabluri in bord, imobilizat ceasurile-rezultat acum aud mai tare motorul shi zgomotul pe care il fac arcurile masinii cand trec peste hopuri....adica ceva ce nu auzi prea des in berlina. Scaunele de asemnea au shi ele suruburi care se pot strange, sine care se pot unge.....facuta shi treaba asta. Mai trebuie sa fixez bancheta in surururi, nu sta bine agatzata in tablele alea. Sper astfel la un scor bun! Oricum la mine e destul de liniste, doar motorul face zgomot serios! ii vine shi lui randul. Insa ...insa nu trebuie sa deveniti maniaci la fiecare zgomot aparut....nu uitati ca e metal...de fapt tabla chioara! |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#26
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Gata! Am facut-o. In fine, cel putin partial, adica am bagat trei straturi de folie PEE de parchet de 2 mm in usi. Au mai ramas plafonul si mocheta de sub bancheta din spate.
Cum se face: Ca scule va trebuie un cutter, o foarfeca, o surubelnita cu cap torx de 20, o surubelnita cu cap in cruce, scotch mai lat (eu am folosit din ala maro cu care se sigileaza cutiile de carton). Pentru a desface un panou de usa fata: scoateti boxa desfacand cele 4 suruburi cap torx si scoateti clanta de deschidere a usii prin desurubarea surubului ala negru, dupa care trageti putin de clanta inspre voi si o rotiti in sus. Iese destul de usor. Dupa aia scoateti manerul ala negru de care trageti ca sa inchideti usa prin scoaterea surubului de pe fundul lui (torx 20). Apoi desfaceti cele doua suruburi care prind fata de usa in partea cu oglinda retrovizoare (primul de sus e imposibil de scos daca nu aveti o surubelnita mai scurta sau una care sa se indoaie la 90 de grade). Mai raman de scos doua suruburi din partea de jos a fetei de usa, tot torx 20. Dupa care trageti usor de panou si iese. El mai este prins in niste cleme albe de plastic dintre care unele mai mult ca sigur se vor rupe. Eu le-am inlocuit pe cele care s-au rupt cu unele cumparate din targ (3500/buc), verzi si care au profil de romb, prinzand mult mai bine fata de usa. Am lasat la sfarsit marea bucurie de a scoate manerele macaralelor geamurilor. Teoaretic si practic se scot prin tragere, dar nu strica sa aveti si o surubelnita mai finuta invelita in scotch cu care sa incercati sa departati cumva ghearele de prindere sa va fie mai usor sa le scoateti. Oricum eu m-am zgariat ca naiba facand treaba asta. Pentru panoul usii spate se fac cam aceleasi operatii descrise mai sus, cu mentinunea ca nu mai exista cele doua suruburi pe lateral ci numai suruburile de jos. La remontare, atentie la clanta de eschidere a usii sa intre bine sarma aia care duce la actuator la ochiul clantei. Eu v-as sfatui sa aveti mare grija la folia aia alba prinsa pe usa sa nu o perforati sau sa nu se dezlipeasca de acolo sa nu va ploua in masina dupa aia. Folia am pus-o in 3 straturi pe fiecare fata de usa. Am prins-o de panoul usii cu clemele cu care panoul urma sa se prinda de usa. Dupa ce am pus fata usii la loc, am taiat cu cutter-ul o mica fanta pe unde avea sa vina tija de deschidere a usii si surubul de prindere al clantei si deasemenbea am mai facut o fanta in dreptul bucatii alea de tabla care iese din usa si in care vine prinsa chestia de care tragi ca sa inchizi usa. Tot dupa ce am pus fata usii la loc dar inainte sa bag chestia aia de care tragi la loc am mai indesat pe acolo folie. Pe langa usi am mai bagat folie si in bord (in dreptul torpedoului, prin spatele consolei centrale si pe dupa ceasuri. Cum sa desfaci bordul am scris intr-un post anterior. Acum, dupa ce am facut treaba asta va spun ca merita cateva ore de chin. Se aude nemaipomenit de bine in masina, bass-ul parca e mai clar si mai lung si zgomotele exterioare s-au mai redus un pic. Va spun ce rezultate am si dupa ce montez sub plafon si sub mocheta din spate. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
laurh |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 8 December 03 From: Bucuresti ![]() |
In bord ai bagat doar desfacand partea superioara a bordului sau totul ? Eu mai mult de partea superioara nu prea am tupeu sa ma bag sa desfac.
|
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#28
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Am desfacut numai partea superioara. Nu are rost sa-l desfaci de tot pentru ca poti baga cam in toate coltisoarele daca te stradui un pic.
A, era sa uit. Nu am pus folie in dreptul casetofonului pentru ca se incinge rau de tot si nu imi arde sa inceapa sa miroasa a plastic topit prin masina sau ma iasa Doamne-fereste fum din bord sau mai rau. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
SirAvalon |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Ma, acum revino si tu cu un post dupa ce finalizezi operatiunea, si eventual sa descri chiar si bordul cum se desface, chiar daca ai mai facut-o. Chiar mi-ar place sa izolez masina ca la mine se aude ca si cum ar fi un geam deschis cateodata. A, si eventual, sa spui ce folie se pune, de unde si cu cat laugh.gif .
P.S. :idea: Si poate editam pe viitor un ghid al posesorilor pentru remedierea si ameliorarea diferitelor probleme specifice dacia. |
-------------------- |
|
costi |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Sir da o cautare cu folie PEE sau cauta mesaje Liviu si te lamuresti
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 10:31 |