DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 1.2 TCe 125 CP 4x2 sau 1.6 16v 114 CP 4x2

methodman33
post 23 Nov 2017, 22:32
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 23 November 17




Buna seara!sunt un proprietar de Dacia Logan din 2008 model 1.6 MPI pe benzina Laurate.
As vrea sa achizitionez un Duster Facelift 4x2
Nu pot sa ma hotaresc intre cele doua motoare:
1. 1.2 TCe 125 CP 4x2
2. 1.6 16v 114 CP 4x2

Astept pareri pro si contra de la proprietari care au aceste versiuni.
Va multumesc.


--------------------
Dacia Logan 2008 Laurate 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 24 Nov 2017, 09:00
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.194
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Vine Ironiku imediat sa zica ca 1,2 Tce consuma ulei, de data asta o sa fie si ontopic.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RDK
post 24 Nov 2017, 12:19
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 6 March 16




Obligatoriu test drive, eu am mers cu 1.6 și mi s-a părut foarte lent și zgomotos.


--------------------
Dacia Duster 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_ro
post 25 Nov 2017, 23:40
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 11 September 05




QUOTE(einstein1984 @ 24 Nov 2017, 09:00)
Vine Ironiku imediat sa zica ca 1,2 Tce consuma ulei, de data asta o sa fie si ontopic.
*


Sunt mai multi care au probleme cu consumul e ulei...nu sunt chiar basme. Ca sa nu mai zic ca in cartea tehnica este mentionat un consum maxim de 1l la mia de km...

QUOTE(RDK @ 24 Nov 2017, 12:19)
Obligatoriu test drive, eu am mers cu 1.6 și mi s-a părut foarte lent și zgomotos.
*


Zgomotos este la turatii mari, incerca sa faci o depasire la 5000 RPM si o sa iti schimbi impresia ! Nu e deloc lent.

QUOTE(methodman33 @ 23 Nov 2017, 22:32)
Nu pot sa ma hotaresc intre cele doua motoare:
1. 1.2 TCe 125 CP 4x2
2. 1.6 16v 114 CP 4x2
*



Dusterul il iei pentru 4x4. Parerea mea.

Pentru 2x4 sandero sau altceva !

Motorele pe benzina consuma ceva mai mult. Daca faci peste 15 mii/an ia diesel !!!!

This post has been edited by tavi_ro: 25 Nov 2017, 23:46


--------------------
Dacia Duster Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, * Logan Laureate, - 1.4 MPI,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 25 Nov 2017, 23:55
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




QUOTE(tavi_ro @ 25 Nov 2017, 23:40)
Sunt mai multi care au probleme cu consumul e ulei...nu sunt chiar basme. Ca sa nu mai zic ca in cartea tehnica este mentionat un consum maxim de 1l la mia de km...



Deci au ajuns la consum de ulei de VW.
Au depasit Oltcit, ala era racit pe aer, avea macar scuza asta si era limita de RK daca depasea 1l/1000Km dupa 50000Km, inainte de astia era limita de 0,5l/1000Km.
In realitate consuma mai putin, al meu precis.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian Frigo
post 26 Nov 2017, 09:11
Post #6


Membru cu o tigaie de dacie


Group: Members
Posts: 2.159
Joined: 4 February 15
From: Undeva,pe dreapta




Hmm,pe caroseria de prafster petarda de 1.2 sau ceva de doamne ajuta 1.6...grea decizie... nedumerire.gif


--------------------
Dacia 1100/1300/ 1310 Lj/Renault /1970/1972/2000 și ceva... - XX-00-UAP/ACR
Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_ro
post 26 Nov 2017, 12:59
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 11 September 05




QUOTE(Agrig @ 25 Nov 2017, 23:55)
Deci au ajuns la consum de ulei de VW.
Au depasit Oltcit, ala era racit pe aer, avea macar scuza asta si era limita de RK daca depasea 1l/1000Km dupa 50000Km, inainte de astia era limita de 0,5l/1000Km.
In realitate consuma mai putin, al meu precis.
*



Sunt cazuri izolate in care se ajunge la un consum atat de mare si au fost schimbate motorele pe garantie. Dar totusi 1.2 Tce consuma ulei, mai mult sau mai putin.

Eu am 1.6, 105Cp, 60 mii km si merge excelent. Nu consuma ulei si a vazut service-ul doar la reviziile anuale.



This post has been edited by tavi_ro: 26 Nov 2017, 13:06


--------------------
Dacia Duster Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, * Logan Laureate, - 1.4 MPI,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 26 Nov 2017, 13:08
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.468
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




eu nu as lua duster fara 4x4...nu ii vad rostul.banuiesc ca vrei duster ca e model nou smile.gif
dar ca alegere as merge pe 1.2
inspira-te si de pe net....
http://4x4adventure.ro/alternativa-la-dies...duster-1-2-tce/

This post has been edited by sorin1983: 26 Nov 2017, 13:10


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
A trecut vremea cand comunistii ni se kkau in cap...acum avem si noi gura!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 26 Nov 2017, 13:11
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




@tavi_ro
Alta gisca`n atla straita!
Asa si al meu 1,6l/8V are spre 150Kkm si inca are urmele de honuire pe cilindri.
DCIM0003.JPG ( Size: 175.76k ) Number of downloads: 390

Ulei doar la revizii vede

This post has been edited by Agrig: 26 Nov 2017, 13:19


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 26 Nov 2017, 15:22
Post #10


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.685
Joined: 19 April 05




QUOTE(tavi_ro @ 26 Nov 2017, 11:59)
Sunt cazuri izolate in care se ajunge la un consum atat de mare si au fost schimbate motorele pe garantie. Dar totusi 1.2 Tce consuma ulei, mai mult sau mai putin.
*
Si la nemti este jale ...


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
methodman33
post 26 Nov 2017, 16:38
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 23 November 17




Va multumesc de raspunsuri.Eu la Logan nu am avut probleme cu motorul niciodata.parcurg cam 20.000 km/ an.dar ma intereseaza turbocompresorul cat timp va rezista ?

This post has been edited by methodman33: 26 Nov 2017, 16:39


--------------------
Dacia Logan 2008 Laurate 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypry Brasov
post 26 Nov 2017, 23:30
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 4 January 13




1.2 clar....


--------------------
DACIA Duster 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
methodman33
post 27 Nov 2017, 00:29
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 23 November 17




Cypry Brasov care este argumentul tau pentru motorul 1.2?


--------------------
Dacia Logan 2008 Laurate 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FiveThreeFive
post 27 Nov 2017, 14:32
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 234
Joined: 26 June 03
From: Bucuresti




Din proprie experienta cu motoare pe benzina turbo "downsized" vs. asiprate, in plaja de turatie cca. 1700 rpm - cca. 4000 rpm motorul mic cu turbina este semnificativ mai dinamic. In afara acestei plaje, insa, motorul aspirat cu capacitate cilindrica mai mare este superior.
In mod particular, la plecarile de pe loc si reprizele "de jos", motorul turbo este puturos - de inteles de altfel, intrucat se comporta ca un motor asiprat cu capacitate cilindrica mica, pana cand incepe turbina sa creeze presiune.

In opinia mea:
- daca ai intentia sa pastrezi masina pe termen nedefinit (spre exemplu, mai mult de 6 ani) ti-as recomanda sa alegi motorul aspirat. Este mai ieftin si mai fiabil decat cel turbo, cu doar doua dezavantaje: dinamica mai slaba si impozit un pic mai mare (dar vorbim de o diferenta de cateva zeci de lei pe an, in sistemul actual de impozitare);
- daca dinamica masinii este cel mai important factor pentru tine, iar pentru asta esti dispus sa suporti costuri suplimentare (in primul rand de achizitie si in al doilea rand de service) si o fiabilitate ceva mai slaba, atunci poate motorul turbo e o alegere mai buna.

Ma astept ca, la rulaje care depasesc cateva mii de Km, consumul de benzina sa fie aproximativ acelasi atat la Duster 1.2 turbo cat si la Duster 1.6 aspirat, in conditii de utilizare mixt (urban + drum national + autostrada).


--------------------
ex- Dacia 1310 Break , on the road: 1988-2003 , scrapped: 2010
VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_ro
post 27 Nov 2017, 15:31
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 11 September 05




Avand in vedere ca diferenta de pret intre 1.2Tce si 1.5 Dci este de doar 500 euro, turbo sunt amandoua, cuplu la diesel este ceva mai mare, consum la diesel mai mic, 1.5 Dci este un motor cu vechime si probleme putine, as inclina de departe spre diesel.

La diesel in plus este FAP-ul dar nu am auzit sa fie ceva probleme decat la mers preponderent urban.

Pentru intretinere ieftina si vizite la service doar la revizii 1.6 benzina. Dar consum in oras mare, peste 10.

Si eu unul as fi preferat un diesel dar sa il intretina altul smile.gif ...

PS: imi place cand aud colegii ca au facut 1000 km cu un plin....eu mai mult de 600+ km nu am reusit...

This post has been edited by tavi_ro: 27 Nov 2017, 15:35


--------------------
Dacia Duster Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, * Logan Laureate, - 1.4 MPI,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik1965
post 28 Nov 2017, 08:58
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 369
Joined: 17 June 05




QUOTE(Agrig @ 26 Nov 2017, 13:11)
@tavi_ro
Alta gisca`n atla straita!
Asa si al meu 1,6l/8V are spre 150Kkm si inca are urmele de honuire pe cilindri.
DCIM0003.JPG ( Size: 175.76k ) Number of downloads: 390

Ulei doar la revizii vede
*


Si ca urmare carui fapt ai ajuns sa pozezi in cilindru?


--------------------
dacia logan , duster 2005, 2017 - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 28 Nov 2017, 09:29
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.194
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Are endoscop?


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 28 Nov 2017, 19:22
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




Simplu de tot, am endoscop, am masurat compresiile si am tras cu ochiul si in cilindrii, atita cit s`a putut cu ocazia schimbarii bujiilor.
Pina la urma, pura curiozitate.

This post has been edited by Agrig: 28 Nov 2017, 19:22


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypry Brasov
post 22 Dec 2017, 17:33
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 4 January 13




QUOTE(methodman33 @ 27 Nov 2017, 00:29)
Cypry Brasov care este argumentul tau pentru motorul 1.2?
*


Am 1.6 sce si m_am dat cu 1.2 care eate net superior la orce capitol..consum cuplu !!


--------------------
DACIA Duster 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th September 2018 - 11:03
Forum Renault Server hosting