DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 1988 Nissan Patrol GR y60, undeva intre masina si camion

SiloS
post 20 Oct 2016, 21:58
Post #61


Gangester


Group: Members
Posts: 4.233
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Ai dreptate.
La asta nu m-am gandit. Mai pun in balanta, ma mai gandesc... nu sunt presat de timp sa iau o decizie acum...

This post has been edited by SiloS: 20 Oct 2016, 21:58


--------------------
1988 BMW E30 325i 2.5 12v
1988 Nissan Patrol GR Y60 2.8 12v
1989 Suzuki Samurai 1.3 8v
1975 Dacia 1300 1.3 8v
2001 Smart ForTwo 0.6 6v


"Per aspera ad astra."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 24 Oct 2016, 22:11
Post #62


Gangester


Group: Members
Posts: 4.233
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Update de rahat... eu w/e asta nu am ajuns la BZ, dar calculatorul a ajuns la bz prin intermediul unui prieten. Prieten care i-a facut si proba. Nu functioneaza turometrul.
Eu am pastrat bonul de la service-ul de electronica... dar pana saptamana viitoare nu am ce sa fac. Saptamana viitoare le voi aduce masina...


--------------------
1988 BMW E30 325i 2.5 12v
1988 Nissan Patrol GR Y60 2.8 12v
1989 Suzuki Samurai 1.3 8v
1975 Dacia 1300 1.3 8v
2001 Smart ForTwo 0.6 6v


"Per aspera ad astra."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 25 Oct 2016, 08:31
Post #63


Membru RFG


Group: Members
Posts: 1.972
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




Daca nu stii exact ce cod de ECU iti trebuie, e mai greu sa il nimeresti pe cel potrivit. Presupunand ca instalatia dintre el si tabloul de bord e OK.


--------------------
'08 VW Golf V GTI Edition 30
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skija
post 25 Oct 2016, 15:09
Post #64


proud not to be american


Group: Members
Posts: 508
Joined: 5 January 05
From: Bucharest/Buzau




De ce nu iei tu legatura cu Toni? El te poate ajuta cu toate cele... Se ocupa numai cu off-roade si unde nu face el, are sigur cunostinte care fac.

E tipul de la care am plecat impreuna la Bozioru in Decembrie...


--------------------
LOGAN MCV 1.5dci 2007 - BZ 80 SKJ
decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bengal
post 30 Oct 2016, 17:58
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 9 July 11




Frumoasa masina, cand eram in liceu,acum ceva ani,era printre preferatele mele.
Frumos si exemplarul actual,care din cercetarile mele si s-ar putea sa ma insel,este numai pe benzina .Este una in Bucuresti,la modelul nou ma refer , argintie, de corpul diplomatic. O bijuterie de masina.


--------------------
Toyota Auris 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 31 Oct 2016, 20:41
Post #66


Gangester


Group: Members
Posts: 4.233
Joined: 23 February 04
From: Buzau




QUOTE
De ce nu iei tu legatura cu Toni?

In problema ECU nu cred ca ar avea cu ce sa ma ajute. Iar in general, prefer sa nu am de-a face prea multe cu el. Cred ca nu suntem chiar pe aceeasi lungime de unda.

In ceea ce priveste ECU, nu cred ca decizia in sine de a-l repara a fost o greseala, ci modul in care s-a desfasurat episodul. Vorbit, stabilit ca ma costa 50 RON sa se uite la el indiferent daca se poate repara sau nu, discutat cum ca reparatia va costa si ea ceva, dar in nici un caz nu o sa ma apropii de costul unui alt ECU, a 2a zi mi s-a zis ca au descoperit 2 circuite intrerupte, am platit cat mi s-a cerut ( desi cu o zi inainte nu mi s-a spus o suma exacta, mi s-a dat de inteles ca, in caz de reparatie reusita, va costa, pe langa cei 50 de ron de la inceput, inca 50 - 100 - maxim 150 daca se vor inlocui piese din el (diode, condensatori, etc) si cu promisiunea lor de a reinterveni in caz de nereusita. Zis si facut. Azi aflu la telefon ca "i-a murit bunica" electronistului si ca nu mai e nimeni la service... ca ma suna ei... cand o sa fie cineva acolo. S-a facut seara si nu m-a sunat nimeni. Maine o sa insist...

Din punctul meu de vedere, ori imi repara ECU, ori imi returneaza 200 de lei. Dar nu vreau sa le mai dau bani.

Nu are legatura cu masina in cauza, dar de ceva timp numai de belele am dat: la Nissan cu electronistii, la Samurai cu mesterul care ma tot amageste cu barele de directie + conexiune HD + talpicile de la punte de vreo cateva saptamani, la BMW cu angrenajele pentru tabloul de bord care sunt blocate in aeroport de vreo luna, iar de Dacie nici nu vreau sa mai pomenesc. Sta de cateva luni la tinichigiu in curte; intr-o saptamana se oboseste cu un petic, alte 2 se odihneste.
Macar cu una sa imi mearga lucrurile cum imi doresc...

Ca sa fie totusi un update notabil, atasez poza cu ce am mesterit acum vreo 2 saptamani. Fetele de portbagaj originale erau rupte, crapate, bucati din ele lipsa (capacele pentru centurile de la randul 3 de scaune lipseau), capacele de la difuzoare lipseau.

Weekendul asta am facut cu Nissanul vreo 350 de km. Modificarea, de fapt reparatia, tunelului de aer pentru aeroterma a fost o manevrea foarte buna. Acum, la drum lung, baga caldura bine cu aeroterma oprita. Cu ea pornita, fluxul de aer este mult mai mare decat inainte. JOB WELL DONE!!! smile.gif

Urmatoare modificare as vrea sa fie suportul pentru statie. Vreau sa confectionez o consola centrala pentru plafon... Si vreau sa o fac din lemn. Am studiat problema pe forumul patrol4x4, am vazut ca toata lumea alege solutia asta. Ma mai gandeam la plexiglas (am vazut la DEDEMAN foi de plexi ), dar sunt mari si (cred eu) scumpe.
Imi trebuie niste placaje subtirele din lemn de traforaj. De unde se cumpara asa ceva? Gasesc la OBOR ? In nici un caz nu voi cumpara una aftermarket ... e 300 E o bucata de plastic !!!

Iar urmatoare reparatie ... jocul si cu scurgerea de ulei din puntea fata. Doar vine iarna si voi merge 4x4 ! smile.gif

Attached thumbnail(s)
outback_roof_console_01.jpg ( Size: 38.37k ) Number of downloads: 1108
20161028_153950_1_.jpg ( Size: 850.12k ) Number of downloads: 1142


--------------------
1988 BMW E30 325i 2.5 12v
1988 Nissan Patrol GR Y60 2.8 12v
1989 Suzuki Samurai 1.3 8v
1975 Dacia 1300 1.3 8v
2001 Smart ForTwo 0.6 6v


"Per aspera ad astra."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Saint666
post 1 Nov 2016, 07:44
Post #67


E X I S T A M


Group: Members
Posts: 413
Joined: 7 November 05
From: Bucuresti - Diham




Placaj am vazut pe site la astia.
N-am luat asta de la ei, in schimb am luat alte lucruri si au fost ok. Daca treci prin Bucuresti, sunt pe Fundeni. Dar livreaza si prin curier.


--------------------
Dacia Logan MCV 85hp / 7 locuri 2008 - B
Orice vis dispare daca-i fabricat in rromania. Ombladon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 1 Nov 2016, 09:28
Post #68


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 3.051
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti capitala Cârcostan




Cel mai bine faci consola la un atelier de mobila, aia se pricep sa faca mic mobilier.
O faci din OSB, imbracat in acelasi material ca plafonul si gata.
Ii mai implementezi si vreo 2-3 "noptiere" prin spate.
Sa ai grija sa ii lasi loc deasupra statiei pentru respirat.

This post has been edited by dizzy: 1 Nov 2016, 09:30


--------------------
Ford Kuga 2015 ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
If you want perfection buy a Mercedes, or marry an accountant - Jeremy Clarkson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 1 Nov 2016, 16:40
Post #69


Gangester


Group: Members
Posts: 4.233
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Am fost astazi cu masina la service-ul de electronica auto. Au re-verificat ECU; nu au reusit sa ii dea de cap. Au fost domni si mi-au returnat 200 de lei.

QUOTE
Am vorbit cu sefu' service-ului de la Baicului in legatura cu operatiunea de tinichigerie/vopsitori...

Cum fusese o discutie lipsita de fond, am zis sa dau o tura pe acolo cu Nissan-ul, sa vada exact despre ce e vorba.
Pentru 2 capace in locurile ramase goale unde am taiat eu + petic pasaj stanga spate + petic contraaripa dreapta spate + antifonat pasajele = 1000 RON +/- 200 RON.


--------------------
1988 BMW E30 325i 2.5 12v
1988 Nissan Patrol GR Y60 2.8 12v
1989 Suzuki Samurai 1.3 8v
1975 Dacia 1300 1.3 8v
2001 Smart ForTwo 0.6 6v


"Per aspera ad astra."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 1 Nov 2016, 16:52
Post #70


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 8.062
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(SiloS @ 31 Oct 2016, 20:41)
de Dacie nici nu vreau sa mai pomenesc. Sta de cateva luni la tinichigiu in curte; intr-o saptamana se oboseste cu un petic, alte 2 se odihneste.
*


Eu mi-am jurat ca nu mai fac asta apeland la serviciile cuiva. Sau invat eu si fac cu mana mea, sau deloc masina veche.
Ma umilesc precum o potaie pe banii mei in fata meseriasilor sa ma rog de ei sa imi ia banii.


--------------------
bemveu 3-er E30 Touring 1991, 2.5l 12v cu număr dăbuzău
Știu că sunt prost, dar când mă uit în jur prind curaj.
Respir, deci mi-e foame.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BN64FLO
post 1 Nov 2016, 18:11
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 23 April 12
From: Bistrita




QUOTE(SiloS @ 1 Nov 2016, 17:40)

Pentru 2 capace in locurile ramase goale unde am taiat eu + petic pasaj stanga spate + petic contraaripa dreapta spate + antifonat pasajele = 1000 RON +/- 200 RON.
*


Caaat? eu, pentru refacut o bucata de prag, putin la pasajele spate, aripa fata putin si inca ceva petece plus vopsit partial, la un ford traznit am cerut 550 de lei cu tot cu materiale (vopsea, lac, chit, spritz) Nujtiu cum e la voi, da' raman prost cand vad de ce preturi vorbiti si ca nu vor meseriasii sa se apuce wacko.gif nu am inca dotarea necesara sa ma apuc de un proiect gen ursache a lui Mucix, dar abia astept sa pot lua unul in primire happy.gif


--------------------
Dacia 1310 TX/Li 1986/1999 - BN 02 PZA/BN 64 FLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 1 Nov 2016, 19:44
Post #72


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 8.117
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Pai poate negociati un pret 04.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BN64FLO
post 1 Nov 2016, 20:17
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 23 April 12
From: Bistrita




Daca nu il termina pana imi dotez eu "garajul", vorbim, desi, sper sa vad gata ursul cat de repede blush.gif


--------------------
Dacia 1310 TX/Li 1986/1999 - BN 02 PZA/BN 64 FLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 1 Nov 2016, 21:49
Post #74


Gangester


Group: Members
Posts: 4.233
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Ne despart cateva sute bune de kilometri...

This post has been edited by SiloS: 1 Nov 2016, 21:53


--------------------
1988 BMW E30 325i 2.5 12v
1988 Nissan Patrol GR Y60 2.8 12v
1989 Suzuki Samurai 1.3 8v
1975 Dacia 1300 1.3 8v
2001 Smart ForTwo 0.6 6v


"Per aspera ad astra."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BN64FLO
post 1 Nov 2016, 21:55
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 23 April 12
From: Bistrita




Nu merita drumul, clar, eu faceam doar o comparatie de preturi, nicecum reclama biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 TX/Li 1986/1999 - BN 02 PZA/BN 64 FLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 1 Nov 2016, 22:38
Post #76


Gangester


Group: Members
Posts: 4.233
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Eu inclin sa o fac la Buzau; preturile de Bucuresti mi se par nejustificat de mari. Inteleg ca e mult de munca, dar pe de o parte nu e nici munca inalt calificata si nici caroseria nu merita toata atentia din lume.
Nu va fi niciodata o masina de expo, la care sa stai sa o analizezi indeaproape si sa zici "lufturi egale, vopsita perfect, nici nu se cunoaste unde a fost reparata... arata ca de fabrica".



--------------------
1988 BMW E30 325i 2.5 12v
1988 Nissan Patrol GR Y60 2.8 12v
1989 Suzuki Samurai 1.3 8v
1975 Dacia 1300 1.3 8v
2001 Smart ForTwo 0.6 6v


"Per aspera ad astra."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 5 Dec 2016, 16:00
Post #77


Gangester


Group: Members
Posts: 4.233
Joined: 23 February 04
From: Buzau




In ultima luna masina mi-a fost realmente necesara pentru carat. Abia acum, la cateva luni dupa ce l-am cumparat, mi-a fost necesar si carligul. Am luat hardughia asta pentru plimbari si pana acum am folosit-o la mai multe drumuri de carat decat de plimbat. Asta e. O sa vina si vremuri mai bune pentru ea.
Drept recompensa pentru faptul ca m-am folosit de ea vreo 2 weekenduri fara sa imi faca probleme, i-am confectionat un "recamier" in portbagaj.
Treaba e simpla: podeaua portbagajului nu este dreapta nici cu scaunele rabatate si nici cu scaunele date jos. Asadar nu exista solutie pentru a pune salteaua de dormit pe orizontala. Sunt oameni care desfiinteaza scaunele spate si bricoleaza un recamier imens, cu sertare, sertarase si alte zeci de spatii de depozitat, dar eu nu am ales solutia asta din mai multe motive: am vrut sa pastrez si scaunele spate, am vrut sa fie simplu de realizat, am vrut sa fie simplu de montat/demontat.

Rezultatul... in poze. Sunt 2 capace - un capac mare pentru 2 compartimente in spate si un capac mic pentru un al treilea compartiment in spatele scaunelor, cu acces, ce-i drept, mai dificil.
Inca nu e gata, mai am sa il mochetez.

Attached thumbnail(s)
15281035_1330928240283262_1258506415_n.jpg ( Size: 71.4k ) Number of downloads: 875
15240215_1330928300283256_252056164_n.jpg ( Size: 81.8k ) Number of downloads: 814
15211778_1330928500283236_1076435871_n.jpg ( Size: 90.33k ) Number of downloads: 796


--------------------
1988 BMW E30 325i 2.5 12v
1988 Nissan Patrol GR Y60 2.8 12v
1989 Suzuki Samurai 1.3 8v
1975 Dacia 1300 1.3 8v
2001 Smart ForTwo 0.6 6v


"Per aspera ad astra."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 12 Jan 2017, 17:34
Post #78


Gangester


Group: Members
Posts: 4.233
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Nu ma pot mandri ca am mai facut cate ceva la masina, nici macar nu pot spune ca m-am plimbat cu ea prin locuri deosebite, dar am folosit-o! La greu. S-au strans aproape 7000km de cand am luat-o.
Am cocarjat-o cu remorca in Decembrie peste 1000km (am avut mai multe drumuri de facut la Braila) si in ultimele 3 saptamani am transformat-o in masina de zi cu zi; de cand au venit zapezile s-a dovedit a fi mai mult decat practica.

Am cautat de m-am jucat copilareste cu ea intrand in diverse locuri ce nu au apucat sa fie deszapezite si am ramas impresionat de performantele ei in zapada. Anvelopele A/T m-au convins inca o data ca au fost o alegere inteleapta pentru masina asta.

Legat de starea tehnica a utilajului, temperaturile scazute isi spun cuvantul si asupra pornirii: in ultimele zile nu mai porneste la prima cheie, nici la a 2a. De la a 4a, a 5a cheie porneste balbait si cu mult fum. Nu ma deranjeaza in mod deosebit, ba chiar se poate vorbi - intr-o oarecare masura - despre "spartul uleiului".

Nu sunt ferm convins ca am dreptate, dar emit urmatorul rationament: La motoarele pe benzina "o cheie" inseamna mai multe invartiri ale motorului - pret de cateva secunde. Nici BMW-ul nu porneste la sfert de cheie pe vremea asta, dar "o ia" totusi la prima cheie: cateva invartiri, cateva secunde.
La Diesel nu este eficienta "cheia" de cateva invartiri. De ce? Pentru ca avem aerul din camera de ardere - de fapt de precombustie - preincalzit de catre "bujii". O data ce invartim motorul o tura si acesta nu porneste - deja intra in camera de ardere aer rece. Daca nu a pornit cu aerul incalzit de bujii, nici o sansa sa porneasca cu aer rece. Asa ca, din punctul meu de vedere, pentru diesel "o cheie" inseamna o invartire. Nu porneste? Reiau procedura, pun contactul, astept sa se stinga martorul pentru bujii - mai invart scurt motorul.
Deci, pentru benzina "o cheie" inseamna sa mentin electromotorul in functiune mai multe invartiri iar la diesel inseamna sa astept sa se stinga martorul de bujii si sa invart o singura data.

Tot legat de temperaturile scazute, pe langa pornirea mai dificila, a mai aparut o problema. De data asta chiar o pot numi problema, pentru ca ma deranjeaza. Nu imi intra in treptele 5 si R cand e uleiul din CV foarte rece. Si uite asa pornesc motorul, selectez treapta N de la cutia de transfer si tr. 2 de la cutia de viteze. Si astept cateva minute sa se transforme marmelada in ulei.
Cred ca situatia se va imbunatati (mai mult sau mai putin, dar sigur se va imbunatati) dupa ce voi schimba uleiul din CV. Nu se stie cati ani are si nici daca e la nivelul care trebuie. Stiu doar ca nu exista scurgeri pe langa CV, fapt ce ma face sa cred ca nivelul ar trebui sa fie oarecum OK.

This post has been edited by SiloS: 12 Jan 2017, 17:36

Attached thumbnail(s)
15991839_1418311861544899_1915124820_o.jpg ( Size: 77.88k ) Number of downloads: 290


--------------------
1988 BMW E30 325i 2.5 12v
1988 Nissan Patrol GR Y60 2.8 12v
1989 Suzuki Samurai 1.3 8v
1975 Dacia 1300 1.3 8v
2001 Smart ForTwo 0.6 6v


"Per aspera ad astra."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 12 Jan 2017, 19:55
Post #79


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 8.117
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Tare poza biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 12 Jan 2017, 20:54
Post #80


Membru RFG


Group: Members
Posts: 1.972
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




Ei hai. Aerul comprimat e încălzit, oricât de rece ar fi el, plus că bujiile mai stau aprinse după ce pornește. Tractorul meu vechi pornea la sfert de cheie după ce puneam de câteva ori contactul la temperaturi sub -10*C. Mai sus de -10 era suficient să-l pun o dată.


--------------------
'08 VW Golf V GTI Edition 30
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 16 Jan 2017, 14:11
Post #81


Gangester


Group: Members
Posts: 4.233
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Dupa ce am citit treaba asta cu pusul contactului de mai multe ori mi-a pornit la prima cheie, dar nici nu a mai fost frig.

Dupa ce prin Bucuresti am trecut cu ea prin zapada afanata mult mai mare decat cea din poza (chiar pana la nivelul farurilor), Vineri am zis sa repet figura pe undeva pe langa Buzau. Doar ca zapada era mai compacta, iar existenta pozei se datoreaza faptului ca Nissanul era complet intepenit, fiind incapabil de orice forma de balans fata-spate; nu mi-a mai ramas decat sa ma dau jos si sa fac poze.
Apoi sa chem ajutoare - adica sa ma duc acasa si sa iau Samurai-ul si, impreuna cu un prieten, am reusit sa deblocam mastodontul. Ce-i drept, cu un pic de chinuiala, dar a mers.
Daca tot am ajuns la zapada si cu Samurai-ul, l-am bagat si pe el in acelasi loc. Evident, a ramas si el pe burta. L-am scos cu Nissan-ul - folosind sufa cinetica - cu mare usurinta.

ps - nu are legatura cu domeniul auto : marele regret al meu legat de hardughie este ca, la momentul achizitiei, aveam in plan ca in prima faza sa il repar/modific, urmand ca in vara lui 2017 sa fie masina de plimbari-concedii impreuna cu consoarta. Acum consoarta nu mai e, eu am ramas pe cap cu tractorul. La putin timp dupa ce ne-am despartit imi trecuse prin cap chiar sa il si vand - la momentul respectiv privind toate excursiile/plimbarile fara ea ca fiind lipsite de farmec. Acum, ca am inceput sa cunosc fete noi, din nevoia fiziologica de "a da la buci", ma vad nevoit sa raspund fiecareia la intrebarea tampita "De ce ai atatea masini? Ce faci cu ele?". Evident ca nu pot sa raspund "Cand m-am hotarat sa iau Nissan-ul eram cu o fata cu care ma plimbam incontinuu - cu care imparteam acelasi stil de viata - si cu care credeam ca o sa ajung sa ne plimbam cu bastoanele". De exemplu, "recamier-ul" din portbagaj l-am facut cu drag, dar daca stiam ca il fac pentru ca a dormi impreuna cu ea, il faceam cu dragoste. Deci ... cam asta e unul dintre motivele pentru care nu avanseaza lucrurile la masina intr-un ritm "allegro" - imi lipseste motivatia.
Pregatesc masina pentru a ajunge la mare la Vadu/Corbu - dar cu cine? Ca femeile, in general, vorbesc mult si prost, si daca stai prea mult cu una, te plictiseste si te enerveaza. Asa ca nu-mi permit sa-mi intind nervii sa o suport pe una un weekend intreg. Iar una cu care sa vorbesc liber, despre orice subiect, cam greu de gasit. Adica... e penibil sa arunci un ochi in biblioteca unuia -pentru mine era evident ca se uita degeaba, imi dadusem seama de la prima intalnire ca ii este straina cartea- iei o bucata, o rasfoiesti cu un aer intelectual, dupa care o pui la loc cu cotorul inspre perete... si ti se pare ok? Alta a venit si, in aceeasi nota in care dorea sa para o fata citita, ia un exemplar, il rasfoieste si il pune la loc. Pentru ea, "la loc" insemna sa il puna pe alt raft cu carti mici - astfel incat cartea ce doar o tinuse in mana iesea in evidenta - fiind cu cativa centimetri mai inalta. Nu inteleg de ce fac gesturile astea, ar trebui sa se prinda destul de repede ca nici una dintre ele nu vine la mine pentru a dezbate impreuna subiecte de cultura generala, ci doar pentru o conversatie sterila urmata de un sex - uneori mai bun, alteori nu.
Stiu ca nu are legatura cu masina, dar sunt niste trairi pe de o parte triste, pe de alta parte amuzante. Imi dau seama ca as avea succes mult mai mare le femei daca as avea o masina mai noua (un BMW E46/E39 e suficient) si daca as investi mai mult in ambalajul meu. Ambalaj cu care sa ma duc sa ma imbat in centrul vechi. O gagica - cam curioasa ea de fel - ma intreaba despre ce parfum prefer; observand ca am doua parfurmuri scumpe. Amandoua, primite cadou. Nici unul folosit. Ii raspund ca imi e suficient sa folosesc sapunul si un deodorant, ca parfumul e pentru mine "un moft" pe care o sa il folosesc la urmatoarea nunta la care o sa fiu invitat. Replica ei: "Pai cum iesi din casa fara sa te parfumezi?". Realizez astfel ca "ele" se uita dupa un ambalaj frumos si ca "ele", in mare parte - sunt doar niste ambalaje - fiind lipsite de orice continut de inteligenta, ratiune, caracter, bunatate, cultura, etc.
Uite asa am transformat jurnalul masinii intr-un jurnal al meu - in care spun ce am pe cap.

This post has been edited by SiloS: 16 Jan 2017, 14:15

Attached thumbnail(s)
20170113_123217.jpg ( Size: 756.59k ) Number of downloads: 326


--------------------
1988 BMW E30 325i 2.5 12v
1988 Nissan Patrol GR Y60 2.8 12v
1989 Suzuki Samurai 1.3 8v
1975 Dacia 1300 1.3 8v
2001 Smart ForTwo 0.6 6v


"Per aspera ad astra."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cnada
post 16 Jan 2017, 15:29
Post #82


membru subiectiv


Group: Members
Posts: 424
Joined: 18 May 11
From: Vâlcea




O sa apara si acea "fata"....mie daca imi spunea cineva ca am sa ma insor la 30 nu as fi crezut dar totusi daca privesc in urma constat ca o asteptam, fara sa imi dau seama de asta, pe "ea" actuala mea sotie!


--------------------
renault megane 1 1.4 16v RXE + GPL 2000
"Nu te lasa biruit de rau,
ci biruieste raul prin bine" Rom. 12.21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian Frigo
post 16 Jan 2017, 15:37
Post #83


Membru cu o tigaie de dacie


Group: Members
Posts: 2.159
Joined: 4 February 15
From: Undeva,pe dreapta




QUOTE(SiloS @ 16 Jan 2017, 15:11)
...Imi dau seama ca as avea succes mult mai mare le femei daca as avea o masina mai noua (un BMW E46/E39 e suficient) si daca as investi mai mult in ambalajul meu. Ambalaj cu care sa ma duc sa ma imbat in centrul vechi. .... Realizez astfel ca "ele" se uita dupa un ambalaj frumos si ca "ele", in mare parte - sunt doar niste ambalaje - fiind lipsite de orice continut de inteligenta, ratiune, caracter, bunatate, cultura, etc.
Uite asa am transformat jurnalul masinii intr-un jurnal al meu - in care spun ce am pe cap.

Exact așa e,99% din ele așa sunt,mie când le văd așa îmi provoacă silă și dezgust!Știi ce e cel mai trist?Faptul că ele,dacă le întrebi sau le spui asta,neagă cu nonșalanță!Astea-s plasticele secolului 21,din păcate...stereotipuri model de la televizor! gun3.gif
Stai liniștit,e țara plină de pixde care așteaptă levierul potrivit,noi să fim sănătoși și în putere! wink.gif cool.gif

P.S-Ca chestie,iarna ce consum ai la camion?

This post has been edited by Adrian Frigo: 16 Jan 2017, 15:39


--------------------
Dacia 1100/1300/ 1310 Lj/Renault /1970/1972/2000 și ceva... - XX-00-UAP/ACR
Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 16 Jan 2017, 15:39
Post #84


muncitor în construcții


Group: Members
Posts: 5.916
Joined: 1 November 04
From: țară




QUOTE(SiloS @ 16 Jan 2017, 14:11)
[...]
*


Urmeaza-ti pasiunile. Fetele vin si pleaca, iar cea care e sa ramana o sa ramana. Daca-mi spunea cineva in momentul in care am cunoscut-o pe nevasta-mea ca o sa ma insor cu ea, l-as fi luat in ras. M-am casatorit la 31 de ani, cand altii aveau deja doi copii.

Referitor la parfum, e chestie de preferinta fiecaruia, important e sa mirosi placut, cu sau fara el.

Pana la urma o sa repari "camionul"?


--------------------
#muiepesede #muiedragnea #numairezist #muiepcr - #joscomunistii
Șanțuri, desțeleniri, fundații, betoane, balast, instalații electrice, cu materialul clientului. Seriozitate maximă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 16 Jan 2017, 15:51
Post #85


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 8.117
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Silose, o sa mori flacau... nu te ia nici dracu cu rablele astea.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 16 Jan 2017, 17:32
Post #86


Gangester


Group: Members
Posts: 4.233
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Nu imi dau seama de consumul ei in oras, pentru ca am mers putin cu ea intra-urban. Extra-urban pe timp de vara consuma ~10 L/100km, desi cred ca e vorba de 9.x L/100 km. De cand au venit frigurile consumul a ramas tot in jur de 10%, dar e vorba de 10.x %.

Masina o sa o fac - fara graba - si-a dovedit pana acum fiabilitatea si mai ales utilitatea. Sunt sigur ca la un moment o sa o pot folosi si pentru ceea ce am luat-o: plimbari, relaxare, voie buna.


Eu am 28 de ani. M-am invartit prin facultate si printre studente timp de 6 ani. De la 24 la 26 de ani am umblat cu una cu care, realizand (tarziu, mea culpa!!!) ca nu am atat de multe lucruri in comun incat sa las anii sa curga alaturi de ea, am luat decizia de a ne separa. A urmat apoi tipa in cauza - care parea sa se suprapuna aproape in totalitate cu modelul meu imaginar de femeie perfecta. Foarte trist ca acolo unde nu ne potriveam erau de fapt stalpii de sustinere ai unei relatii de lunga durata.

Trebuie sa existe undeva o fata care sa aiba aceleasi valori morale ca ale mele, cu care sa pot desface o sticla de vin la malul marii si care sa aprecieze treaba asta asa cum o prezint eu:

This post has been edited by SiloS: 16 Jan 2017, 17:34

Attached thumbnail(s)
20160715_194326.jpg ( Size: 808.64k ) Number of downloads: 325


--------------------
1988 BMW E30 325i 2.5 12v
1988 Nissan Patrol GR Y60 2.8 12v
1989 Suzuki Samurai 1.3 8v
1975 Dacia 1300 1.3 8v
2001 Smart ForTwo 0.6 6v


"Per aspera ad astra."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 16 Jan 2017, 17:36
Post #87


muncitor în construcții


Group: Members
Posts: 5.916
Joined: 1 November 04
From: țară




Esti tanar. Altii au pierdut 8+ ani langa aceeasi tipa, incepand din liceu. Cand nu mai cauti, atunci o sa gasesti.


--------------------
#muiepesede #muiedragnea #numairezist #muiepcr - #joscomunistii
Șanțuri, desțeleniri, fundații, betoane, balast, instalații electrice, cu materialul clientului. Seriozitate maximă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 16 Jan 2017, 17:37
Post #88


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 9.161
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Cu Loganul ai inercat sa cauti?

This post has been edited by corbex: 16 Jan 2017, 17:38


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Jan 2017, 17:54
Post #89


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 36.647
Joined: 15 August 05




Cea mai buna femeie, e a altuia. Vezi să nu te prindă doar.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 16 Jan 2017, 18:07
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.525
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




radmasa.gif
up.gif


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

11 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th September 2018 - 04:48
Forum Renault Server hosting