DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 24 de ore de la Le Mans, dieselul la putere

einstein1984
post 18 Jun 2018, 10:20
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.160
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




avansul tehnologic fata de cine? fata de aia care au capping de costuri la LMP2?
LA raliuri de exemplu daca sunt prea putine masini intr-o categorie nu se face clasa...


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 18 Jun 2018, 10:47
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.951
Joined: 8 September 12




Avansul tehnologic rezultat din proiectul inceput acum cativa ani. Ei au crezut mereu in benzina hibrid si au dezvoltat in acest sens de-a lungul anilor.

La LMP1 au fost 5 echipe in 2018, in total 10 masini. Nu erau suficienti ca sa se justifice existenta lui LMP1?

Cand s-a desfiintat vreo clasa in WRC (nu ma intereseaza alta competitie de raliuri caci vorbim doar despre competitii de top) din cauza unui numar restrans de participanti? In 2010, 2011 erau doar 2 constructori la clasa principala din WRC: Citroen si Ford. Nu s-a desfiintat clasa.


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 1.2 TCe 97 kW 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 18 Jun 2018, 11:53
Post #93


.


Group: Members
Posts: 7.421
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Adevarat, dar s-a cam ales praful si de wrc. Acum o trag toti cu irc. Sigur, poate era victoria si mai mare daca invingeau o masina gen porsche sau audi e-tron. Sau poate ca iar o dadeau de gard. Oricum, e o victori muncita. Iar masina 8 chiar nu a avut probleme.


--------------------
SeaDoo Rotax 4-TEC RXP-X RS 260 2013 - R-02876-SN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 18 Jun 2018, 11:54
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.160
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




In afara de WRC ca clasa de masini mai exista si altele. Si nu vorbim de raliuri de campionat mondial care au participanti buluc, mai sunt curse in afara de alea.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 18 Jun 2018, 12:49
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.951
Joined: 8 September 12




QUOTE(Solon @ 18 Jun 2018, 12:53)
Adevarat, dar s-a cam ales praful si de wrc. Acum o trag toti cu irc. Sigur, poate era victoria si mai mare daca invingeau o masina gen porsche sau audi e-tron. Sau poate ca iar o dadeau de gard. Oricum, e o victori muncita. Iar masina 8 chiar nu a avut probleme.
*




QUOTE(einstein1984 @ 18 Jun 2018, 12:54)
In afara de WRC ca clasa de masini mai exista si altele. Si nu vorbim de raliuri de campionat mondial care au participanti buluc, mai sunt curse in afara de alea.
*



WEC: Toyota a continuat sa investeasca si sa participe, au strans din dinti dupa fiecare esec, au imbunatatit masina, e primul sezon fara probleme tehnice, au evoluat (spun asta in sensul in care timpii pe circuit au fost mai buni fata de 2017) ..... victoria este la fel de meritorie cu sau fara adversar de calibru. (Oare Real Madrid ar trebui sa joace fara Ronaldo?) Este munca lor. Nu e problema lor ca Audi sau Porsche nu mai sunt la LMP1.


WRC (off-topic): Campionatul este relansat, sunt 4 constructori de top cu programe pe termen mediu/lung, se anunta vremuri bune.

This post has been edited by centurion: 18 Jun 2018, 14:13


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 1.2 TCe 97 kW 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 18 Jun 2018, 13:00
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.160
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




E drept ca esecul e al ACO ca nu a reusit sa faca niste reguli interesante pentru mai multi constructori. Dar cata vreme cursa nu e contratimp e contraadversarului... daca nu ai adversar e greu sa zici ca ai castigat. Comparatiile cu fotbalul fiind inutile aici, e greu sa joci fotbal fara adversar.

This post has been edited by einstein1984: 18 Jun 2018, 13:03


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 18 Jun 2018, 13:42
Post #97


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 5.456
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(centurion @ 18 Jun 2018, 13:49)
victoria este la fel de meritorie cu sau fara adversar de calibru.
*



Discutabil, sincer... Un adversar de calibru i-ar fi fortat poate sa streseze un pic mai tare masina. E totusi competitie de anduranta, daca mergi la 95% din capacitatea masinii, sansele de a rezista cele 24 de ore sunt sensibil mai mari decat daca mergi la maxim in continuu.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 18 Jun 2018, 14:03
Post #98


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 16.999
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Bine ca nu au concurat singuri si sa iasa pe locul doi .... ca aia era ... au reusit sa termine in sfarsit cursa ... lucru greu pentru ei, uitandu-ne in urma ...


--------------------
Citroen C5 Tourer, Exclusive, 2.0 HDi, 2010 / Renault Clio Intense, 0.9 tCe 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 18 Jun 2018, 14:12
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.951
Joined: 8 September 12




Dar nu este problema lui Toyota ca printre celelalte echipaje de la LMP1 nu a mai fost vreun adversar de calibru. Ce trebuia sa faca Toyota? Sa nu mai participe pana nu apare cineva pe masura lor la LMP1?
In 2016 a fost problema lui Porsche ca Toyota a abandonat cu 6 minute inainte de final?

Sunt de acord ca daca ar fi fost cineva pe masura lor (poate) altfel ar fi stat lucrurile. Poate "o dadeau de gard" cum zice Solon mai jos, poate nu. Dar nu vom sti niciodata.

18 Jun 2018, 15:15:
QUOTE(cj98czh @ 18 Jun 2018, 15:03)
Bine ca nu au concurat singuri si sa iasa pe locul doi .... ca aia era ... au reusit sa termine in sfarsit cursa ... lucru greu pentru ei, uitandu-ne in urma ...
*


Ma gandeam ca-s in stare sa strice tot chiar si in ultimele 2 tururi cand masina cu nr 7 statea foarte aproape de masina cu nr 8.


This post has been edited by centurion: 18 Jun 2018, 14:15


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 1.2 TCe 97 kW 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 18 Jun 2018, 14:30
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.160
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




era maxima sa prajeasca masina sau sa o bage la boxe pana ii depasea un lmp2


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 19 Jun 2018, 09:16
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.961
Joined: 13 October 06






--------------------
Renault Clio 1.4 16v '06
Megane TCE130 '10
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th September 2018 - 19:06
Forum Renault Server hosting