AUSTRALIA GP, Detalii despre circuit
![]() ![]() ![]() |
AUSTRALIA GP, Detalii despre circuit
Tomcat |
![]()
Post
#331
|
||
![]() membru Group: Members Posts: 1.373 Joined: 12 October 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan MCV 2008 - 1,5 DCI
Skoda Octavia
- B--000
|
|||
4x4 |
![]()
Post
#332
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.436 Joined: 24 March 07 ![]() |
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Solon |
![]()
Post
#333
|
![]() . Group: Members Posts: 7.442 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
RBR-ul a prezentat carlinga pt 2017. Daca ii mai trag si o dunga peste capul pilotului in asa fel incat sa protejeze capul in caz de lovire cu un obiect voluminos care cade-roata- e u zic ca e mai misto decat ce au prezentat broscarii.
Setea de victorie nu are nimic de-a face cu profesionalismul. Si am vazut azi ca tehnicienii au dat-o de gard.Pana si Vettel a fost surprins de strategia mercilor. Mai e de lucru. anul trecut cand mercii isi pierdeau capul castiga vettelul. Dar era o chestie rara. Ca sa ii bati pe astia trebuie sa fii impecabil. Si o sa mai dureze. |
--------------------
SeaDoo Rotax 4-TEC
RXP-X RS 260
2013
- R-02876-SN
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#334
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 5.544 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Solon @ 20 Mar 2016, 18:28) Ori inveti sa comunici civilizat, ori iti dau pauza. Da' la cate deraieri ai pe-aici, daca dau pauza aia, o dau cu tot cu arierate. Tot incerc sa fiu finut cu tine, da' cand deja o dai in rasisme si-alte magarii de-astea, ajung la concluzia ca n-am cu cine. Si asta-l scriu in public, sa nu aud dupa aia ca n-ai fost avertizat. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Solon |
![]()
Post
#335
|
![]() . Group: Members Posts: 7.442 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
SeaDoo Rotax 4-TEC
RXP-X RS 260
2013
- R-02876-SN
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#336
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.014 Joined: 13 October 06 ![]() |
Incepe circul
![]() Duminica mizez pe Ferrari. Conf presa https://www.youtube.com/watch?v=vLoI_UXkcS4 https://www.youtube.com/watch?v=P2xfWHONOz0 This post has been edited by mircea_aq: 23 Mar 2017, 11:30 |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
'06 Megane TCE130 '10
|
|
Solon |
![]()
Post
#337
|
![]() . Group: Members Posts: 7.442 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Ma, si am vrut sa iti zic sa pariezi pe ei.
![]() Deocamdata mai au juma' de secunda pana la Ham. |
--------------------
SeaDoo Rotax 4-TEC
RXP-X RS 260
2013
- R-02876-SN
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#338
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.014 Joined: 13 October 06 ![]() |
Eu inca sper. Ferrari are o usoara intarziere fata de ceilalti in ceea ce inseamna gasirea setup-ului ideal al masinii, asa a fost week-end de week-end sezonul trecut, ii prindea FP3 si uneori nici atunci nu erau gata.
Din nefericire Ferrari e in urma si la capitolul vitezei de dezvoltare a masinii in timpul sezonului fata de merci si de rbr, de aceea spuneam ca e important pentru ei sa plece cu dreptul in Australia. Oricum daca sezonul incepe cu pole si victorie Ham, nu ne raman prea multe de comentat. Ramane doar sa contabilizam numarul victoriilor. Anul trecut au fost 11 din 21 si n-au fost suficiente. Anul asta avem 20 GP in program. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
'06 Megane TCE130 '10
|
|
Solon |
![]()
Post
#339
|
![]() . Group: Members Posts: 7.442 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Australia oricum nu e relevant pentru masini. Nu e un circuit rapid si nici nu se sta cu pedala jos. Acel "deployment" de care se vaita toti nu ii afecteaza acum.
Doar cateva reglaje si se pare ca Ham iar ii trosneste pe toti. Era cam de asteptat. Maine o sa fie foc de paie cu calificarile. In cursa Ham isi vede de ale lui. |
--------------------
SeaDoo Rotax 4-TEC
RXP-X RS 260
2013
- R-02876-SN
|
|
centurion |
![]()
Post
#340
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.969 Joined: 8 September 12 From: Galati ![]() |
VICTORIE !!!!
Fara drept de apel. QUOTE(Solon @ 27 Feb 2017, 17:44) QUOTE(Solon @ 28 Feb 2017, 18:22) QUOTE(Solon @ 24 Mar 2017, 20:23) Ce spuneai? ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3
Sport Tourer 1.2 TCe 97 kW 2013
|
|
Solon |
![]()
Post
#341
|
![]() . Group: Members Posts: 7.442 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai si-a vazut de ale lui. Doar ca a dat de trafic si s-a ales praful. Ziceau toti din timpul testelor ca e greu de depasit.
O singura depasire in toata cursa. E pe drumul bun F1. Normal, ma bucur pt Vettel, ca pe broscari nu-i am la inima. Sa vedem in China. Acolo e cu linii drepte. |
--------------------
SeaDoo Rotax 4-TEC
RXP-X RS 260
2013
- R-02876-SN
|
|
centurion |
![]()
Post
#342
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.969 Joined: 8 September 12 From: Galati ![]() |
Recordul pe tur al lui Schumacher inca rezista:
Lap Record 1:24.125 by Michael Schumacher (2004) |
--------------------
Renault
Megane 3
Sport Tourer 1.2 TCe 97 kW 2013
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#343
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.014 Joined: 13 October 06 ![]() |
Banuiesc ca vorbesti de recordul in cursa, nu pe turul sec, in calificari.
Anul trecut am avut pole-ul la 1:22.188, anul asta 1:21.164. Daca anul trecut am mers pe ferrari in cursa, anul asta lucrurile-s mai simple. E pole si va fi victorie lejera Ham. Sigur poate sa ploua inca, se pot intampla multe la start, dar in principiu lucrurile sunt limpezi. Mai interesanta va fi cursa lui Bottas, care probabil va pleca ultimul, si ne va lamuri cam cat te costa sa schimbi un motor (vom avea penalitati programate de la mai multe echipe in acest sezon) si cat poti recupera in cursa. In rest, putine surprize, mai mult confirmari. Q3 2018 vs Q3 2017: Mercedes -1.0s Ferrari -0.6s Red Bull -1.6s Force India -1.0s Renault -1.5s Williams -0.2s Haas -0.9s McLaren -1.8s Toro Rosso +0.1s Sauber -1.9s In medie -1s/tur mai bine. McLaren si Sauber aproape dublu decat media. Toro Rosso mai slab ca anul trecut, cu alte cuvinte Honda recupereaza ca de obicei, la anul. This post has been edited by mircea_aq: 24 Mar 2018, 12:25 |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
'06 Megane TCE130 '10
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#344
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 5.219 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Aia e! Si cu putin noroc de la Safety Car si de la faptul ca Hamilton nu a avut suport de la Bottas, dar si cu o masina competitiva.
La mai mare! This post has been edited by Andy_ACS: 25 Mar 2018, 08:58 |
--------------------
Renault
Megane IV Hatch
(Intens 1.6 dCi) "Be the change you want to see in the world"
|
|
centurion |
![]()
Post
#345
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.969 Joined: 8 September 12 From: Galati ![]() |
@mircea-aq: Da, ma refeream la recordul pe tur din cursa. Care inca rezista...
VICTORIE !!!!!! (cu alinierea astrelor (adica SC exact cand trebuia)) Forza FERRARI ! Dezamagitor insa rezultatul lui Alfa Romeo Sauber. |
--------------------
Renault
Megane 3
Sport Tourer 1.2 TCe 97 kW 2013
|
|
Solon |
![]()
Post
#346
|
![]() . Group: Members Posts: 7.442 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Bulan maxim pt. Vettel. Altfel, era un mare loc 3. Mercii aveau niste fete cazute...
Chiar imi pare rau pt. Haas. Mega problema acolo. Ma bucur pt. McLaren. ForceIndia: se pare ca anul acesta nu o sa fie chiar ok pt ei. RBR: tot pe recuperare, pe damage limitation. Aduna de pe jos, nu sunt acolo sus. E clar ca sasiul e smecher, motorul e problema. Reno: anonimi ca de obicei. Williams: daca te vinzi mereu pe banii pustilor, nu inseamna ca o idee buna. Pb de aia pleaca si Martini. Si-au facut calculul; cat aduc astia mici e peste ceea ce dadea Martini. Sper sa nu gresesc: masina e chiftea, ca si Lowe tot chiftea e. Mercul cu care a facut el istorie era deja facut cand a venit el. Sauber: cica masina e de necondus. Toro: in regim de cursa am vazut ce poate Honda. De fapt si in calificari. Ceea ce ridica un mare semn de intrebare si pt RB care incearca sa vada ce pot cei de la Honda, ca din 2019 nu au motorist. Oricum e irelevanta cursa de azi. Circuit atipic. Peste 2 saptamani e alta mancare de peste. Sunt linii drepte multe. |
--------------------
SeaDoo Rotax 4-TEC
RXP-X RS 260
2013
- R-02876-SN
|
|
Raduchu |
![]()
Post
#347
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 967 Joined: 21 April 09 ![]() |
Ma bucur pentru Alonso
![]() |
--------------------
Renault
25
'86 There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#348
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.014 Joined: 13 October 06 ![]() |
Eu cred ca problema e un pic mai complexa de atat.
McLaren are un sasiu foarte bun ? adica la fel de bun ca RS, care stim ca s-a chinuit sa smulga locul 6 la constructori celor de la Toro Rosso la finalul anului trecut. Eu stiu ca in ultimii 3 ani s-au cladit niste mituri si ma bucur ca avem ocazia sa vedem cat din ele e adevar si cat e wishful thinking. #1. McLaren are un sasiu de top 3, dar Honda ii trage la fund. Cei mai buni timpi din cursa aici : https://i.imgur.com/Fvoof0W.jpg Cu exceptia Haas si chiar a RBR (Ricciardo a mers pe o strategie alternativa ceea ce i-a permis sa fie mai rapid pe ultima parte) timpii sunt graitori pentru pecking order, iar McLaren e in banca cu RS, undeva in pluton. #2. Motorul Honda e strangulat de integrarea pe care a gandit-o McLaren si de-acolo problemele de fiabilitate si lipsa de putere. Uite ca le-a luat 15 tururi din noul sezon pana ce ireparabilul sa se produca din nou. Celalalt monopost pe ultima pozitie. #3. Red Bull Racing are cel mai bun sasiu, iar Renault ii trage in jos. Greu de argumentat, mai ales in lumina cursei de ieri. Am vazut intr-adevar un Ricciardo blocat in spatele lui Kimi fara sa poata sa-l atace macar. La fel am vazut un Hamilton in spatele lui Vettel care cu sau fara buton magic nu a putut nici el schita nimic. Am vazut de asemenea un Bottas care odata ajuns in spatele lui Hulkenberg, acolo a ramas. Bun. Australia nu e neaparat o pista care sa favorizeze depasirile, dar tare ma tem ca Australia va fi norma anul asta. Masinile genereaza foarte mult downforce, turbulentele aerodinamice sunt foarte mari si e aproape imposibil sa te apropii in 0.5-0.6 de masina din fata ca sa poti ataca. In conditiile astea devine determinanta calificarea, acolo unde intr-adevar Renault nu are un mod de Q3 care sa mai ofere 2-3-4 zecimi in minus. In cursa asa cum se poate observa din link, Ferrari si Merc au fost la 1:26.4, McLaren si Renault la 1:27. Eu cred ca mare parte a diferentei e data de sasiu, nu de diferenta de power unit. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
'06 Megane TCE130 '10
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd February 2019 - 15:57 |
![]() |
![]() |