DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> AUTOCOBALCESCU

bradone
post 30 Sep 2010, 22:32
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 643
Joined: 5 March 07




Experiente cu Autocobalcescu:
Prima piesa schimbata pe garantie, sonda de mers inapoi: am constatat ca nu mai mergeau senzorii de parcare, am reclamat la ei defectiunea. Raspuns: nu are nimic. Am platit constatarea, ca cica a fost reclamatie nefondata. Peste 5 zile m-am dus din nou, de data asta si-au seama ca sonda e stricata si au schimbat-o. La putin timp dupa aceasta interventie, o prietena si-a lovit Loganul, iar eu am indrumat-o catre Autocobalcescu. Reparatia a fost ok, dar la ridicarea masinii, am observat ca, la pornirea motorului, nu se aprindea martorul presiune ulei. In urma reclamatiei, si-au dat seama ca nu au mufat sonda.
A doua piesa schimbata pe garantie: sonda presiune ulei. Am fost, au constatat defectul, dar nu aveau pe stoc la sediul Splai, asa ca a plecat o persoana sa aduca sonda de la sediul Cobalcescu. Am asteptat aproximativ o ora sa vina persoana cu sonda, dar, cand a ajuns, si-a dat seama ca nu este cea pentru motorul de pe masina mea. A plecat din nou iar de data asta a venit dupa aproximativ 2 ore, dar cu piesa corecta.
In toamna trecuta, am fost sa schimb bratele de stergatoare care aveau vopseaua exfoliata. La prima constatare mi-au spus ca acestea nu fac obiectul garantiei. Am dat un mail catre Vocea clientului, iar cei de la Dacia au facut programare la Autocobalcescu Splai pentru schimbarea bratelor. Dupa aproximativ o luna de la schimbare, pe o ploaie torentiala, bratul din dreapta s-a desfacut din piulita, iar cel din stanga l-a lovit, rezultatul fiind ruperea stergatoarelor ( care erau destul de scumpe). Am ramas cu paguba si cu multumirea ca nu s-a intamplat la viteza mare sau cine stie pin ce colt de tara.
In iarna care a trecut, am obervat licarirea martorului de lampa ceata din bord si o problema la blocul de lumini ( de la trecerea de pe faza lunga pe faza scurta, timp de 2-3 secunde nu mai avea deloc lumina). Avand in spate experientele anterioare, am facut cate un filmulet cu fiecare defectiune si m-am prezentat la ei. Nu au luat in considerare filmuletele, dar au constatat doar licarirea becului de ceata si au schimbat tripla dreapta spate. Dupa parerea lor, blocul de lumini functiona perfect. Am plecat de la ei si m-am dus la Simpotrans. Aici au constatat imediat defectul blocului de lumini si l-au schimbat.
Undeva prin martie, prietena de mai sus a lovit din nou masina, lovind o caruta nesemnalizata. Tot la Autocobalcecu s-a dus pentru reparatie. Cand masina a fost gata, a ridicat-o de la ei si a plecat spre casa. Dupa cateva sute de metri, a sarit un furtun de alimentare, improscand tot compartimentul motor cu motorina. Concluzia lor: nu s-a strans un colier. Dupa alte doua zile, geamul de la usa dreapta fata, care fusese schimbat in urma accidentului, a cazut in usa. Si de data asta s-a uitat sa se puna nu stiu ce siguranta sau cam asa ceva.
Acum, in vara, am avut si eu masina in service pentru vopsire partea stanga. Dupa 3 zile de la lasarea masinii la ei, m-au chemat sa o ridic. Eu nu m-am putut duce, dar s-a dus tatal meu. Cand a ajuns acolo, a fost pus sa semneze actele si s-au dus sa o ia. Cand a ajuns acasa, m-a sunat si mi-a zis ca vopsirea nu era chiar completa-a se vedea din imagine cum arata o usa proaspat vopsita. Dupa mai multe reclamatii catre ei, Protectia Consumatorului si Vocea clientului, s-a remediat, cu scuzele de rigoare. La primul drum facut cu masina, dupa aceasta vopsire, de la usa stanga spate se auzeau zgomote. La o verificare, am vazut ca, in urma demontarii usii, la remontare, au uitat sa prinda fata de usa. Fiindu-mi lehamite sa ma mai duc la ei, am remediat singur defectiunea.
Acum trebuie sa schimb parbrizul, dar sigur nu mai duc la Autocobalcescu, fie Cobalcescu sau Splai.


Attached thumbnail(s)
DSC02331.JPG ( Size: 360.17k ) Number of downloads: 1675


--------------------
skoda octavia II 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chitziman
post 29 Jan 2011, 23:11
Post #92


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 1 October 09




am fost sa fac o verificare la geometrie .
a luat masina a vazut ce si cum a facut presiunea... eu i-am spus ca aparatul nu este bun presiunea este scazuta da nu domne ca nu si iar nu..
bun desface capetele de bara putin duce masina la stand si face verificarea..geometria
Normal era sa puna masina pe stand ..vedeam si eu ce valori are si pe urma umbla la ea ...poate era buna si cauza era alta ...dar cum zic si altii mai sus.. sa-ti ia banul si gata..
Dupa am fost la un RENUMIT service de roti ..si bineinteles presiunea exact cum ma asteptam 1.7 fata si 1.9 spate in loc de 2.0 si 2.2

Experienta made by cobalcescu de pe splai.
Eu nu mai calc la ei NEVER a..si ca info DACOSERVU ca mecanici is MUUUULT peste ei.


--------------------
dacia sandero 2008 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 24 Jun 2011, 17:17
Post #93


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.562
Joined: 12 July 07
From: Constanta




experiente cu autocobalcescu.
-revizia de 1 an...scumpa...dar lucrata bine
-2 interventii la caroserie pe casco
rezultat: caroseria vopsita bine, vopseaua tine, piesele sunt bune. usa stanga spate nu se inchide ca restul, am reglat-o eu si acu merge bine
portbagajul nu se inchide f usor, dar nu e problema(la sediul de pe unirii parca)

- schimbat centuri de siguranta pe spate(am primit scrisoare de la dacia)
s-au miscat f repede si lucrarea arata bine(pe prelungirea ghencea)
per total , multumit. revizii la reprezentanta slabe sanse sa mai vada, piese scumpe, manopera scumpa


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Boggy
post 11 Apr 2012, 11:01
Post #94


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 5 May 05
From: Bucuresti




Logan 1.4 2005. Acum cateva zile am pornit aerul conditionat dupa foarte multa vreme de inactivitate (stiu ca ar fi trebuit sa il pornesc mai des) si am descoperit ca s-a stricat. Imi fasaiau tevile de aerisire la maxim de abia ma puteam intelege in masina si nu baga aer rece deloc.

Mi-am facut programare la Cobalcescu Splai si desi am intarziat 10 minute, nu au comentat deloc. Mi-au preluat masina si au dus-o direct in service. M-am asezat la televizoarele de arata ce se petrece in interiorul service-ului. Timp de o ora nu am vazut pe nimeni pe langa masina si am coborat sa intreb ce se petrece. Domnul de la receptie, foarte amabil, mi-a explicat ca e pe aparat conectata si face ciclul de test pentru aerul conditionat. Am mai asteptat 30 minute si masina era gata. Reincarcare cu freon, ulei si aditional mi-au pus o solutie fluorescenta pentru a se vedea eventualele scurgeri. Cica nu am scurgeri ... Total plata 200 lei in cap. Am plecat cu masina si pot sa spun ca sunt super impresionat: aerul este cu adevar RECE, mi-au inghetat mainile in 5 minute de mers si nu se mai aude deloc instalatia. Nota 10 pana acum. Sa speram ca tine reparatia icon_mrgreen.gif

Recomand ... cel putin pentru reincarcare aer conditionat smile.gif


--------------------
Renault Laguna III 2.0dCi 150cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 11 Apr 2012, 11:06
Post #95


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




QUOTE(Boggy @ 11 Apr 2012, 12:01)
aditional mi-au pus o solutie fluorescenta pentru a se vedea eventualele scurgeri. Cica nu am scurgeri ... Total plata 200 lei in cap[...]
Recomand ... cel putin pentru reincarcare aer conditionat smile.gif
*
Nu stiu ce recomanzi tu, dar verificarea substantei fluorescente se face dupa o perioada cu niste ochelari si o lampa.


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Boggy
post 11 Apr 2012, 16:00
Post #96


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 5 May 05
From: Bucuresti




M-am referit la faptul ca recomand service-ul.


--------------------
Renault Laguna III 2.0dCi 150cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 13 Apr 2012, 09:21
Post #97


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.956
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




IRONICK si cam ce perioada trebuie sa treaca?un an sau cateva minute?


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Apr 2012, 09:26
Post #98


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




Scaparile nu se vad imediat. Trebuie sa mergi macar cateva zeci de km cu instalatia pornita ca sa se vada scurgerile de la substanta aia. Adica doar l-a taxat pentru substanta aia, daca nu il mai cheama inapoi sa se uite.

This post has been edited by IRONICK: 13 Apr 2012, 09:30


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Boggy
post 13 Apr 2012, 12:47
Post #99


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 5 May 05
From: Bucuresti




Asa mi-au spus si ei.


--------------------
Renault Laguna III 2.0dCi 150cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladimir
post 29 Jul 2012, 16:06
Post #100


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 14 February 05




Oferta lor (saptamana ce trece azi) pentru senzorul de turatie de pe volanta (manopera, piesa, TVA) 400 RON. Am luat-o ca pe o gluma buna .................


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,4 - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lordu'
post 28 Mar 2013, 16:36
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 21 December 06




...niste ageamii. evitati service-ul de pe splai. incepand cu mierosul de la receptie, continuand cu inginerii dacotec (sau ce scrie pe halatele alea) si terminand cu mecanicii - o adunatura de sarlatani.


--------------------
Dacia Logan 2006 / 1,4MPI - B-??-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarescu
post 2 Jun 2015, 11:51
Post #102


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 15 July 07
From: Bucuresti




Nu recomand ! Am reparat masina la Valea Oltului (pe asigurare), au lucrat execrabil !


--------------------
Renault LAGUNA GRANDTOUR K4M-F7, SKODA OCTAVIA T benzina & diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 5 Jun 2015, 08:17
Post #103


Modelator


Group: Members
Posts: 7.069
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Mie mi-au lucrat bine symbolul (cred ca sunt aceiasi oameni).. insa mi-au furat un releu si mi-au pus unul de logan care era diferit si din cauza caruia imi murea motorul cand nu ma asteptam.. a durat 4 luni pana sa o rezolv.. tot la ei.. ca imi zice electricianul:

"Uite nene , asta e releul .. nu e de clio, e de logan si d-aia se intrerupe injectia".

In gandul meu: "tu-va-n gura de ciorditori, ca la voi am lasat masina la vopsit si cand am iesit pe poarta cu ea.. 50m mai incolo mi-a murit masina in mers.. si a tot facut asa pana acum"..

Asa ca .. concluziile le trageti singur... si normal ca degeaba le ziceam ca oricum nu recunosteau... doar nu erau prosti..


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd September 2018 - 14:20
Forum Renault Server hosting