Acumulator nou !, Rombat , Bosch sau Varta ?
Acumulator nou !, Rombat , Bosch sau Varta ?
edyson |
20 Mar 2010, 15:37
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 March 10 |
|
||
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- TM ** ***
|
|||
einstein1984 |
20 Mar 2010, 15:51
Post
#2
|
fan Dacia Group: Members Posts: 19.912 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
Daca ai treaba pe la Bucuresti, cauta la Norauto acumulatori vanduti sub marca lor. Producatorul e Varta si au 3 ani garantie.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb "Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan" |
|
edyson |
20 Mar 2010, 15:56
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 March 10 |
Multumesc dar sunt in Timisoara....ma refeream care marca e cea mai recomandata pentru dacia 1310 Li
Ms pt.raspuns 20 Mar 2010, 16:00: Parerea mea este ca Rombat-ul e cel mai recomandat pt Dacia...daca se pune si pe loganul face-lift e bun acumulatorul....un prieten si-a luat un logan 2 NOU si are Rombat , nu mai stiu ce model de Rombat . This post has been edited by edyson: 20 Mar 2010, 16:00 |
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- TM ** ***
|
|
pavel_daniel |
20 Mar 2010, 16:11
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 |
Te rog sa nu te superi pe mine dar nu inteleg de ce ai deschis doua topicuri pentru aceeasi problema.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
edyson |
20 Mar 2010, 16:18
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 March 10 |
Pentru ca nu am stiut sunt de 1 ora pe forum
|
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- TM ** ***
|
|
slaiciprian |
20 Mar 2010, 22:58
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani |
adica ala pe care l-ai descarcat e acumulatorul cu care ai trecut iarna?
si de ce nu incarci bateria aia? acu ca a trecut iarna, se descurca ea o vara. This post has been edited by slaiciprian: 20 Mar 2010, 22:58 |
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
xrt3xrt3 |
20 Mar 2010, 23:18
Post
#7
|
o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti |
rombat toata ziua...
|
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
einstein1984 |
21 Mar 2010, 00:11
Post
#8
|
fan Dacia Group: Members Posts: 19.912 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
Rombat ieftine si bune.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb "Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan" |
|
raresh3r |
21 Mar 2010, 13:09
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 21 January 07 From: Galati |
cati amperi are bateria originala de la papuc 1.6 i?
|
--------------------
Nissan Leaf 2019/
Skoda Octavia III 2015
2.0 DSG Tac'su Samuelei
|
|
sukaru |
21 Mar 2010, 19:27
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 29 January 10 |
eu am pe masina mea varta are 5ani si e uscata sunt foarte multumit de ea
|
--------------------
dacia
1410
2001
- DJ-23-DGF
|
|
danezu_pitesti |
22 Mar 2010, 21:44
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 11 November 09 |
verificatii nivelul electrolitului si incarcatio cu un redresor...multi fac prostia sa ia alta baterie...3 ani un rombat trebuie sa tina pe taxi,nu pe masina personala.
|
--------------------
dacia
1310 L
1997
- AG-11-ASF
|
|
Alex4u |
22 Mar 2010, 21:57
Post
#12
|
Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie |
eu folosesc CARANDA si sunt foarte multumit de ea...70 A parca are...
This post has been edited by Alex4u: 22 Mar 2010, 22:19 |
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
mihai_mm |
22 Mar 2010, 22:08
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 15 February 10 |
Eu am avut o Varta 10 ani de zile. Dar iarna o luam in casa in ultimii trei ani. Rombatul moare mai repede. Dar Varta e scumpa si parca nu mai merita sa iei Varta la o Dacie decat daca o iubesti foarte mult si ai un buzunar pe masura.
Momentan am un Zap de 70 Amperi. |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
vodoo_k |
24 Mar 2010, 11:15
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 11 February 10 |
chiar daca este offtopic ...
parearea mea personala este ca o baterie auto fie ea varta, rombat sau bosch cu un amperaj mai mare de 55A se descurca minunat pe termen lung pe auto Li benzina daca este intretinuta cum trebuie : adica verificare periodica a nivelului de incarcare cu tensiune 14,4 v relanti , verificare periodica a contactelor de incarcare , excluzand problememe colaterale (ca sa vorbesc ca prim......Boc) ce pot aparea pe parcursul functionarii (scurtcircuit , releu incarcare defect , alternator defect - perii colectoare-excitator lipsa,etc) 3 ani pentru o baterie inseamna aprox jumatate din viata totusi ... bateriile se mai si reconditioneaza - cum? : schimbare electrolit , verificare elementi- asta daca la varsarea vechiului electrolit nu a curs si cenusa (ramasite din elementii bateriei) , verificarea densitatii electrolitului , reincarcare - formare pentru bateria ta cred ca ar trebui sa verifici intai electrolitul din ea -daca mai are si daca este putin peste nivelul elementilor , unde este cazul se completeaza - verifici densitatea electrolitului si daca este totul ok pui bat la incarcat 36 de ore la un incarcator adecvat pentru bat auto. Verifici in timpul incarcarii daca bateria "fierbe " bulele sunt rezultatul procesului de electroliza din baterie . Dupa 36 de ore faci proba la rece pe banc sau pe masina...Verifici inainte de proba sa ai toate contactele ferme si sa nu ai alte probleme ce ar putea dauna bateriei. Masori la relanti tensiunea pe borne. Daca ai releu electronic si este bun vei avea 14,2 v -nu greseste niciodata iar pentru unul mecanic 14,4-14,6v ....succes! |
--------------------
dacia
dacia 1310 Li injectie
2000
|
|
tichondrius95 |
24 Mar 2010, 11:46
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau |
Eu pe ambele masini am caranda una are 3 ani si una 2, functioneaza fara probleme si am pornit si iarna la -30 grade, nu am umblat niciodata la ele sa le completez cu electrolit sau altceva.
|
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
klausy78 |
25 Mar 2010, 23:30
Post
#16
|
doar membru Group: Members Posts: 72 Joined: 11 September 08 From: Galati |
Idem alex4u si tichondrius95 : Bateria Aristide Caranda ! Cand am cumparat masina avea pe ea Caranda (care a dus in total vreo 4 ani) ,acum am tot Caranda de doi ani si nu mi-a provocat nicio problema. Oricum verifica releul de incarcare. Despre Bosch pot sa-ti spun ca un amic si-a cumparat una odata cu mine (acum doi ani) si a schimbat-o . Bine el are un Opel Vectra diesel. Cred ca o mare parte din bateriile Bosch de pe piata sunt contrafacute. Parerea mea ! De aceea am optat pt o baterie romaneasca : cine naiba sa falsifice o baterie autohtona ?
|
--------------------
dacia 1410 break
cu motor in stea
1995
- GL 01 ZEX
|
|
tavi_ro |
23 Jan 2015, 19:21
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 |
Eu am Rombat, si pe logan si pe duster. Bateria Rombat de pe logan a tinut 7 ani, la amicul meu 8 ani, la duster deocamdata tine bine dar am doar 3 ani cu el.
Cu Varta cred ca sughita batrana dacie 1300 ca am schimbat 2 si ambele s-au sulfatat... This post has been edited by tavi_ro: 23 Jan 2015, 19:22 |
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|
ORIJINAL21 |
23 Jan 2015, 20:06
Post
#18
|
Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life |
Studiaza si aici: http://www.daciaclub.ro/Ce-acumulatori-aut...ml#entry3947069
Eu acum am un bosch uscat S5 , de care sunt multumit momentan... Dar, conteaza si daca ai consumatori "Extra" pe masina.. gen: sisteme audio si alte adaptari electrice... |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
Bujor Stefan |
24 Jan 2015, 15:15
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti |
Salut, poti sa-mi dai te rog un link cu modelul de acumulator Bosch S5 uscat pe care ti l-ai cumparat?
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
adrian.iorga |
28 Jan 2015, 07:37
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 19 January 15 |
rombat e un acumulator bun, sunt si alti acumulatori buni dar ceva mai scumpi, asa ca raport calitate pret merge. eu am pe megane rombat premier 75Ah si mai e si diesel, mai am si ditamai sistemul audio de imi sare luneta si are trei ani, si porneste masina ca si cum ar fi noua, mai stau si la peste cu convertorul pe ea sa imi fac lumina!
deci, de tine si de bugetul pe care il ai depinde ce alegi, dar eu zic ca pentru batrana dacie nu se merita o baterie scumpa.(nu lua mai mic acumulatorul de 60Ah (genul asta de baterie a tinut la mine pe dacie de fiecare data, indiferent de marca bateriei) mai bine investesti un pic sa verifici alternatorul, releul de incarcare si eventuale alte probleme la instalatia electrica. un releu electronic bun te scapa de scimbat bateriile des. vezi sa incarce la fel si in ralanti cu farurile aprinse si la turatie mai mare, unele relee dau kix la turatie si sulfatezi bateria. apropo, din experienta, orice acumulator tine 3 ani , dar dupa 3 ani nu stii cand te lasa, totul depinde de modul de exploatare al bateriei . eu unul sunt norocos,aproape am trecut 4 ierni cu ea, la ce consum am pe masina, nici nu credeam ca iarna asta nu pica, nu mai pun ca am descarcat-o de vreo doua ori la peste de am pornit cu cablurile masina! |
--------------------
renault
megane II
2007, seria manager
|
|
payty |
28 Jan 2015, 08:04
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti |
Eu am avut Rombat pana acuma (din motive de bani) si am fost multumit. Una din ele s-a descarcat de vreo 4 ori de tot (din cauza de mers rar masina si alarma care suna des).
Am pus-o de fiecare data pe redresor si a mers de nu s-a putut. Asa ca eu zic ca Rombat sunt ok. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
dacia_gpg |
28 Jan 2015, 12:43
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA |
Loganu" meu din dotare are rombat din fabrica, data achizitiei fiind aprilie 2008.Functioneaza si astazi fara probleme dupa aproape 7 ani.
|
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
Mircea Zahan |
23 Feb 2015, 22:20
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 14 April 12 From: Timisoara |
Rombat am si eu pe masina de 4sau 5 ani.E ok , si iarna , insa uneori se mai descarca din cauza mea , caci am alarma pe masina , si daca nu merg cu masina 2-3 sapt se descarca....Dar imediat o scot ,o aduc in casa si o incarc la redresor,alteori trebuia sa plec chiar atunci , si era descarcata , si am dat curent de la cealalta masina(vw sharan pe care am un Caranda de 4 ani , si care pot spune ca sunt aproape multumit , iarna am mai avut probleme la pornire....)
|
--------------------
Dacia
1310
1998
- TM07WWB
|
|
Ciolanul |
15 Mar 2015, 15:26
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 26 December 10 |
Rombat si Caranda. Romanesti, foarte bune.
|
--------------------
Dacia
din 1300.
Promotia 1976. Hîrba e bună să doarmă mîtele pe, în si sub ea.
|
|
C a t a l i n |
15 Mar 2015, 15:28
Post
#25
|
______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 |
Relativ.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
rue |
14 May 2015, 16:08
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.590 Joined: 18 September 05 From: Internet |
Ieri dupa >8.5 ani s-a terminat rombatul de pe logan 1.4 mpi.
As vrea tot rombat de 62Ah dar multi zic Varta. |
--------------------
former Dacia
Logan
2006 1.4 mpi Laureate Plus
- RUE Dacia Logan 2021 100 TCE Eco G, Comfort
|
|
catastelistull |
14 May 2015, 18:42
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 19 February 15 |
eu am Caranda pe Dacia 1310 li si are 6 ani bateria si iarna nu am bagat`o deloc in casa si a pornit fara probleme dimineata ! dar acum vreo sapamana am uitat farurile aprinse vreo 3 ore si cand sa pornesc nici macar nu mai invartea )
|
--------------------
Dacia 1310
li
2002
- IL-08-CAT
|
|
vladut88 |
14 May 2015, 18:47
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor |
Am avut rombat , caranda, varta .Varta ce gasesti in magazin e o facatura moare rapid , eu as alege asa caranda , rombat si ultima instanta varta
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
address |
14 Jun 2015, 20:38
Post
#29
|
..... Dacia 13OO (1972) ..... Group: Members Posts: 594 Joined: 19 May 12 |
Bateriile, eternele probleme.
Primele Dacia au fost echipate din fabrica cu acumulator Acumulatorul. (Bine ca n-au botezat Dacia, sa zicem, "Masina", ca ziceam toti acum: am masina "Masina"). Erau bunicele, cu intretinere, stateam cu sticluta de apa distilata si cu creionasul HB zgariat la 1 cm, sa vedem cata apa punem deasupra placilor. Am devenit si chimisti amatori, tineam densimetrul de laborator la indemana. Carcasa de ebonita, conexiuni intre celule la vedere, de plumb, smoala pe deasupra. Dar mergeau bine. Tineau cam 3, maxim 4 ani. Aveau 40Ah. Am avut apoi tot Acumulatorul, de 55Ah, care nu mai incapea in tavita triunghiulara, si a trebuit decupata. Un noroc a venit sub forma unui acumulator ca din filmele SF, de pe o dubita a ambasadei sua, soferul era prieten de familie, iar baterii de schimb le veneau destule, ca la ambasada. Era un Delco Freedom de 80Ah, neagra, sigilata, fara intretinere, si cu o chestie care nu mai vazuse nimeni pana atunci - 'ochiul magic', care nici nu stiam initial la ce foloseste. Bateria asta a avut momentele ei de glorie, toti colegii de serviciu, vecinii, rudele, voiau sa vada "minunea". Iarna nu mergeam cu masina, asa ca statea in casa si o puneam la redresor lunar, cateva ore. A tinut peste 12 ani, nu mai se fabrica asa ceva. Am uitat un bec aprins cateva zile, eram in concediu, nu mai aprindea nici bordul, si am 'redresat-o' in doua zile, cu un redresor artizanal. Apoi am gasit o baterie uscata Tudor, spaniola. Aveau o buna reputatie, pe vremuri li se spunea 'baterii rosii', datorita carcasei, care era... rosie, evident. La cele noi, doar sigla ramasese rosie, carcasa fiind alba. Insa, desi formata cu acid bun, si tinuta in regim de formare 'ca la carte', a fost o dezamagire - a tinut doi ani si ceva. Apoi au aparut pe piata... Delco Freedom, insa nu mai erau cu eticheta verde, ci rosu cu albastru. Si costau binisor, in 2000 circa 1 milion modelul de 60Ah. Insa nu mai erau de calitatea primelor modele. A tinut patru ani si ceva. Apoi am gasit in Carrefour, la oferta, Varta de 45Ah, Blue Dynamic, care erau 1mil300 in 2006. Am mers cu ea la reprezentanta (pe centura nord a Bucurestiului) pentru a primi garantia, si am avut un noroc grozav, centura era blocata de tiruri pe 10-15km, era vineri. Am avut ocazia sa constat ca, asa luata din magazin, fara nicio incarcare, a rezistat la peste 100 de "chei", pe parcursul a trei ore. Iar tensiunea nu scazut sub 12V, am masurat-o acasa, cum am ajuns. Rar mi s-a intamplat sa fiu impresionat de o asemenea rezistenta. Insa, nefolosita, si uitata pe raft cativa ani, incarcata la redresor ocazional, si-a pierdut din capacitate. Dupa sase ani, inca invartea demarorul. Apoi, treptat, abia mai aprindea farurile. Acum, aceste baterii Varta B19 nu mai sunt Blue Dynamic (si erau chiar frumoase, cu carcasa bleu-metalizat), ci Black Dynamic. Si aspectul, alb cu capac bleu sau negru, arata cam ieftin. Pacat ca nu putem pune pe masina Duracell "iepuras", ca sa tina 'de 10 ori cat bateriile obisnuite', ar fi super... This post has been edited by address: 14 Jun 2015, 20:59 |
--------------------
Dacia
1300
1972
- B01XYZ
|
|
maho |
14 Jun 2015, 20:58
Post
#30
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.088 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
QUOTE(address @ 14 Jun 2015, 21:38) Doar in reclame; in realitate... Am avut baterii (nu auto) "number 1" - cele mai ieftine, din care4, care m-au tinut mai mult decat niste duracell cu termen 2019. Si bateriile, ca si o gramada de alte produse, sunt bunuri "de larg consum", care trebuie consumate cat mai repede, ca sa se vanda altele. Daca se poate, productie ieftina si vanzare "pe nume", ca sa iasa profitul mai bun. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2024 - 12:22 |