DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aer Conditionat Solenza, Daca masina nu a avut din fabrica

Iulikk
post 20 Nov 2015, 22:56
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.678
Joined: 6 May 08
From: de unde rasare Soarele




Lasă asta... da' de ce pușca mea ai invelit bateria? 04.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala, din 2003, roșie ca focu' - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinski
post 20 Nov 2015, 23:38
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 9 July 12
From: Turnu Magurele,Teleorman




De frig. smile.gif)
Apropo unde gasim si noi huse ca aia pentru baterii?


--------------------
Dacia SuperNova 2001 /clima - numar fara sot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anecula_08
post 21 Nov 2015, 16:38
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.650
Joined: 3 March 08
From: Bucuresti




Hmm, nu mai imi aduc aminte sigur, cred ca pe okazii. O am de 3 sau 4 ani smile.gif

@Iulikk: daca nu are cine sa o tina in brate sa o incalzeasca smile.gif) macar sa o invelesc

This post has been edited by anecula_08: 21 Nov 2015, 16:39


--------------------
. Dacia Solenza Europa cu AC - 1.4 MPI / Renault Laguna 2 Facelift - 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 26 Nov 2015, 19:40
Post #64


Membru agitat


Group: Members
Posts: 792
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




Eu zic ca nu este necesar sa inlocuiti grupul de climatizare din interior decat panoul de comanda climatizare , grupul de sub capota cu gmv climatizare (cel nou avand si evaporizatorul) si modificata instalatia , cuplele gmv-urilor de climatizare sunt la identice numai ca trebuie sa mai adaugati fire cu pini in locatiile specifice ( cum ar fi comanda actaturului de recirculare aer , si nu mai tin minte..) dar instalatia este mai scurta , solutia : se prelungeste cablajul facand inadituri sau se face o alta gaura in panoul de foc si de trece instalatia pe acolo (asa am facut eu). Gupul de gmv cu evaporizator in puteti monta prinzand acele suruburi unul prin torpedou prin acea gaura si celalalt pe sub planseu in dreapta .
Solenza inainte a avut servodirectie.

Attached thumbnail(s)
IMG_20140614_193227.jpg ( Size: 219.83k ) Number of downloads: 710
IMG_20140614_193220.jpg ( Size: 268.27k ) Number of downloads: 702
IMG_20140614_193141.jpg ( Size: 179.15k ) Number of downloads: 711
fara_ac.JPG ( Size: 3.67mb ) Number of downloads: 709


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 27 Nov 2015, 09:54
Post #65


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




Si eu cred la fel....dar am zis totusi daca e sa schimb si aeratorul sa fiu sigur . Am vazut ca baga cald cam exact de unde ar incepea sa bage si pentru cele cu AC dar ma gandeam ca s-a mai infundat .

Din ce am citi doar o singura persoana a specificat ca ar trebui schimbat acel dispozitiv de dirijat aerul.Dar acum mai convins sa nu mai schimb (imi era teama de mufele alea speciale care intra in calorifer).

Comparatie_panou_climatizare.jpg ( Size: 152.02k ) Number of downloads: 684


This post has been edited by Maiorul: 27 Nov 2015, 09:58


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danielg264
post 4 Feb 2016, 09:49
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 22 January 16




Salut! Maiorul ai reusit pana la urma sa legi aeru conditionat, ma poti ajuta si pe mine , la mine instalatia e montata pe masina doar mai trebuie sa fac legaturile de fire sigurante si relee.. sau daca a facut cineva si poate sa imi zica exact care fire si unde trebuie legate biggrin.gif Astept un raspuns o zi faina tuturor.


--------------------
dacia solenza 2004 - cj01cuc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 4 Feb 2016, 15:28
Post #67


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




Salut ,

La ce vreme este afara nu prea poti sa lucrezi ...mai astept pe la primavara(Martie , Aprilie).Din ce spui u ai ramas la cablaj ..ptr firele din interior ai putea sa vii cu unele peste instalatia pusa deja , dar ptr cele din compartimentul motor este un pic mai greu de facut (rele,sigurante, conectare la calculatorul UCE)....pe scurt mai bine mai dai 50-100 lei pe cablajul compartiment motor de pe alta masina cu AC se potriveste la perfectie(asa scapi de multe dureri de cap).
Verifica motorasul de la recirculare ...multi au probleme cu el (solenza,clio,megan) , si eu am probleme cu o rotita sparta 20160204_152055.jpg ( Size: 965.89k ) Number of downloads: 131
....am reusit sa comand din China(alliexpress) un set care contine si rotita aceasta , urmeaza sa ajunga .Ptr cei care au doar un dinte se poate repara prin poxipol...am incercat si eu dar nu am reusit sa fac dintii la perfectie .
Link de mai jos este ptr reparare si prevenire ..http://Recirculare , urmeaza sa pun in practica si ce a facut CIPTUNING ....

4 Feb 2016, 15:37:
...citeste pe pagina 2 "post50" explicatia la legatura firelor care vin din habitaclu .

This post has been edited by Maiorul: 4 Feb 2016, 15:37


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 23 May 2016, 09:59
Post #68


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




Salutare tuturor...
Ieri am inceput sa deschid proiectul aerului conditionat pe masina .
In prima etapa am schimbat alternatorul , instalatia electrica masina si asamblu de radiatoare cu tot cu ventilator .
Operatii : Alternator
Demontare - am dat jos carcasa de la filtru de aer cu tot cu corp clapeta
- am desfacut firele de la alternator(fir + cheie de 10 si fir - cheie 8)
- slabit surub superior alternatr cheie 13 totodata scos cureaua
- scos de tot surub inferior alter.(cel lung) , apoi desfaci de tot surubul superior tinand de alternator , il apuci de fulie si il tragi in sus pe langa furtunul care intra in rapa injectoare ( a trebuit sa scot aceast furtun din rampa ca nu il fortam cand trageam de alyternator in sus.

Montare : -surpriza...carcasa alternatorului de 80A este mai mare , asadar a trebuit sa dau roata din dreapta jos si sa scot carenajul cu tot cu bara aia care vine de la caroseri la bratul inferiorBareta_dreapta.jpg ( Size: 45.28k ) Number of downloads: 106
. ( in carte zice ca trebuie sa scoti si planetara dar poti si fara ) .
- eu am optat sa montez alternatorl dupa ce am pus instalatia , ca sa vad cum se pozitioneaza cablurile prin spatele repartitorul de admisie (pe el vine corpul clapeta) Admisie.jpg ( Size: 39.08k ) Number of downloads: 56


Instalatia electrica motor
Se face aceasta operatie ptr a adauga inca vreo 4 mufe fata de ce este pe masina , la aceasta operatiune eu am mai desfacut tabla de la baterie , calculator de injectie si bineinteles bateria:) .
Ptr aceasta operatie trebuie sa fii atent deunde scoti cum scoti ca sa nu rupi opritoarele de la unele mufe , si ca sa iti fie usor poti face poze .
Aici am intalnit o problema la mufa de la senzorul de la volanta nu se potrivesc mufele , pe masina(2003) care am luat are mufa albastra , eu am(masina 2004) mufa neagra si bineinteles ca nu se potriveste opritoriii mufei ...pe loc nu am stiut ce sa fac decat sa tai mufele si sa le leg de la o instalatie la alta (astazi am dat pe google smile.gif si vad ca e explicat lucrul asta si pe tutoriale Logan Senzor_volanta.jpg ( Size: 171.65k ) Number of downloads: 87
, oricum cand taiati mufele vedeti ca fiecare fir are o semnificatie pe mufa A si B tineti cont la montare pentru ca firele au culori diferite .

Radiatoare si ventilator

Aici se monteaza cel mai simplu , am desfacut suruburile de la termostat si am bagat o punga ca sa recuperez lichidul apoi am desfacut furtunul de jos care intra in radiator si aici am pus o galetusa sub masina in care a curs lichidul .
Am pozitionat radiatorul fara ventilator , am racordat furtunurile cu coliere obisnuite si am facut reumplerea borcanului desfacand surubul aerisitor .Cand incepe sa curga pe la surub il puneti si strangeti definitiv si puneti lichid in borcan pana la jumatatea semnelor Min - Max .
Apropo faza cu pusul termostatului invers nu este adevarata...corpul de plastic al termostatului are o extreminate iesita inafara astfel incat nu iti permite sa il pui invers .
Am dat cheie si totul este Ok dupa aceste operatiuni...ventilator a pornit dupa ce a ajuns la tem respectiva cei drept pe treapta aceasta este mult mai domol fata de cel care l-am scos , cred ca asa trebuie sa se invarte ....adik face fata , nu creste temp .
Probabil cei care au aer poate sa confirme daca este corect sa se invarte mai domol pe prima treapa fara sa pornesti aerul .

Va urma a doua etapa cu montarea aerotermei climatizare si tras instalatia din interior ...vezi post50



--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 23 May 2016, 19:45
Post #69


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 19 August 07
From: Timișoara




La cat ai avut de lucru, ieseai mai ieftin si mai eficient sa cumperi o rabla avand A/C din fabrica.


--------------------
BMW 730d '07 High Executive - AR - -
BMW 320d '04 touring Executive
Religia - o frază de dânșii inventată. Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 24 May 2016, 08:24
Post #70


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




Operatiile de mai sus au durat 4ore si juma....daca iesti pasionat cat de cat de mecanica si faci cu placere nu ti se pare absolut de loc ca ai muncit asa de mult biggrin.gif .


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 9 Jun 2016, 17:16
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 966
Joined: 1 November 09
From: Botosani




A reusit operatia pana la final? La instalatia electrica habitaclu a decurs totul conform post 50? Daca eu am UCH, ar fi mai usor sa aduc la panoul de comanda firele in plus, sau sa schimb si instalatia habitaclu? As prefera sa aduc firele decat sa fac din nou legaturile la ceasurile de logan si releele de protectie faruri. Multumesc pentru efortul depus de a ne impartasi aceste informatii.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 10 Jun 2016, 10:41
Post #72


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




Aseara am reusit sa fac ultimele retusuri si urmeaza ca in seara aceasta sa merg la meridian sa pun freon .
Stiu ca nu am mai revenit cu poze ...detalii la operatii ...foarte ocupat am fost .
In a doua etapa a montarii am facut urmatoarele (sambata trecuta) :
Aeroterma :
-scos tabla compartimentului aerotermei (pe ea e prinsa si bidonul antigel)
- am scos aeroterma cea veche , am puso pe cea ptr aer cu mentiunea ca a trebuit sa gasesc in dezmembrari un alt motoras de recirculare 50 lei (cel care il aveam avea rotita rupta)
-inainte sa pun aeroterma ptr aer am scos capacul de plastic care face legatura cu habitaclu(recirculare) si in dreapta capacului are un manson de cauciuc prin care am trecut cablurile de la aeroterma spre interior
-am pozitionat si furtunul de scurgere condens
-a trebuit sa tai tabla in dreptul unde ies tevile din compartimentul aerotermei, aici am luat sablon de pe tabla masinii donatoare
- am taiat ecranul termic ca sa incapa suportul compresor ca in poza Untitled.png ( Size: 1.04mb ) Number of downloads: 86

-am pus suportul de compresor , aici am intalnit mici probleme la filetele suruburilor care strang suportul de motor (a trebuit cu wd40 din aproape in aproape-strans-slabit si apoi pozitionat suportul)
-am pus compresorul , tevile , schimbat garnituri unde am strans definitiv
-singurul loc unde nu am strans a fost de la filtrul de absortie umiditate , urmeaza sa il pun pe cel nou (comanda la dacia serus 50 lei de uzina)- cartea zice sa nu fie in contact cu aerul mai mult de 15 min ,poate e basm dar nu am riscat si il pun inainte sa incarce instalatia

A 3 faza :
-schema , scuze de imagine dar pe moment doar asta o am Schema.jpg ( Size: 330.56k ) Number of downloads: 95

Punerea instalatiei electrice in sloturile care trebuiesc:
Este exact ca la post 50
-Siguranta F 26 se construieste de la firul rosu gros se sub volan
-PIN 10 si Pin 11 care se conecteaza la sigurata F03 si F04 le-am conectat pe pozitia 29 si 30 unde toti avem tras doar intrare panou de sigurante (in caz ca vrei sa conectezi ceva) , am facut lucrul acesta ptr ca la la F03 trebuia sa inadesc iar F04 eu nu am creat slotul respectiv asa doar am pus pini de iesire si am conectat vezi poza si explicatii in manual a panoului de sigurante

Sigurante.jpg ( Size: 135.37k ) Number of downloads: 72


- am conectat panoul ptr aer si am facut proba si nu mergea pe treptele 123 dar am constata mai tarziu ca am pus o siguranta arsa la un slot parca 29 ....dupa aceasta patanie merge perfec aeroterma ,recircularea si semnalul ptr compresor


Aseara am finalizat montarea prin adaugarea fulie pre compresor si suport intinzator al curelei ....o sa revin cu mai multe poze si cei care doresc sa faca aceasta operatii pot sa le mai raspuns si la alte intrebari la care nu se gaseste raspuns in acest post .

....sper ca diseara sa nu am probleme cu fisuri sau alte chestiii...am emotiii biggrin.gif


<span class='edit'>10 Jun 2016, 10:46:</span>
QUOTE(Bogdan90 @ 9 Jun 2016, 17:16)
A reusit operatia pana la final? La instalatia electrica habitaclu a decurs totul conform post 50? Daca eu am UCH, ar fi mai usor sa aduc la panoul de comanda firele in plus, sau sa schimb si instalatia habitaclu? As prefera sa aduc firele decat sa fac din nou legaturile la ceasurile de logan si releele de protectie faruri. Multumesc pentru efortul depus de a ne impartasi aceste informatii.
*



Si eu tot UCH am dar masina donatoare avea uce , nu se potriveste instalatia de habitaclu decat sa faci cum am facut eu ......
e.....am luat instalatia din habitaclu de pe donatoare , am scos exact firele pinii care duc la panoul de comanda climatizare din interior (pinii de pe mufei aerotermei nu iam scos) si am puo pe masina mea doar conectand la mufele de pe panoul de comanda + ca te ajuta sa scoti pinii de la sigurante - ca sa iii bagi in panoul ,masinii tale (aici am taiat plasticul ca sa scot pinii)

This post has been edited by Maiorul: 11 Jun 2016, 09:38

Attached thumbnail(s)
IMG_20160523_WA0001.jpg ( Size: 205.74k ) Number of downloads: 72


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul1230
post 10 Jun 2016, 21:56
Post #73


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 2 November 12




Am aeeer 😊......voi reveni cu amanunte , pana atunci HAI ROMANIA...... biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 / Prima - B.xx.xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 12 Jun 2016, 00:09
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




o sa ti se strice cat de curând si acel motoras de recirculare

This post has been edited by edy99: 12 Jun 2016, 00:23


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 12 Jun 2016, 06:54
Post #75


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




Ce incurajator esti.....m-am gandit un pic si la chestia asta soi am optat sa fac pun uun buron in interior ca sa il anulez (sa nu functioneze de cate ori pornesc-opressc)...cand am nevoie apas acest buton siui apoi recircularea☺.....sper sa reziste mai mult


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 12 Jun 2016, 21:51
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 646
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




normal ca o sa reziste, numai forteaza cu nimic mecanismul.E foarte buna ideea si foarte simpla practic pui pe un fir de la motoras un buton On/Off pe care il apesi cand vrei sa folosesti recircularea dupa care il opresti.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 8 Jul 2016, 08:40
Post #77


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




Salut tuturor ,

Am revenit cu un feedback in legatura cu functionarea aerului conditionat .Pot sa zic ca sunt foarte multumit de functionarea aerului si montarea lui , bineinteles si la mine se aude acel zgomot mai ciudat de la compresor cand este foarte cald afara .Prima data cand am inceput sa aud m-a pus pe ganduri ca ceva este defect la compresor , dar dupa ce am citit aici m-am linistit si am trecuto la asa fac toate .Mai am o foarte mica nelamurire cu relantiul , in principiu ar trebui sa stea la 850 ,defapt sta ,dar tot asa cand e foarte cald afara mai sta si pe la 1000 rpm (doar cand o pun pe liber si o opresc , pare ca UCE numai comanda motorasului pas cu pas).Aceasta problema am inteles ca o au destul de multe persoane care detin Solenza cu AC din fabrica aici dar si la un prieten .

<span class='edit'>8 Jul 2016, 10:53:</span>
Recapitulare piese si cost in cazul meu :
1. Compresor Compresor.jpg ( Size: 43.29k ) Number of downloads: 59

2. Suport compresor : a)variata doar compresorsuport_compresor_solenza_super_nova.jpg ( Size: 222.75k ) Number of downloads: 66

cool.gif varianta compresor si pompa Servo suport_compresor_pompa.jpg ( Size: 13.98k ) Number of downloads: 65

3.Rola curea acesorii+suport :a) varianta doar compresor(compatibil SN)Rola_accesorii_solenza_supernova.jpg ( Size: 36.99k ) Number of downloads: 69

cool.gif varianta compresor+servoRola_accesorii__suport_solenta_AC_Servo_.jpg ( Size: 63.1k ) Number of downloads: 60

4.Tubulatura AC (3 tevi) Tevi_ac__senzor_presiune_AC.jpg ( Size: 83.61k ) Number of downloads: 60

Senzor presiune AC(prin de o teava) Senzor_presiune_AC.jpg ( Size: 3k ) Number of downloads: 62

5.Filtru Absortie umiditate AC Filtru_AC.jpg ( Size: 27.97k ) Number of downloads: 58

6.Asamblu GMV Climatizare:-aeroterma Asamblu_GMV_climatizare.jpg ( Size: 105.79k ) Number of downloads: 58

- vaporizator
- Supapa AC
- motoras recirculare
7. Asamblu GMV Racire:- Radiator Racire Radiator_solenza_si_ventilator.jpg ( Size: 38.67k ) Number of downloads: 60

- Radiator AC
- Ventilator
8.Alternator 80A Alternator.jpg ( Size: 31.49k ) Number of downloads: 58

9. Fulie ac Fulie_alternator___AC.jpg ( Size: 34.32k ) Number of downloads: 45

10. Panou comanda AC Panou_comanda_ac.jpg ( Size: 38.08k ) Number of downloads: 50

11. Instalatie electrica motor Instalatie_electri.jpg ( Size: 49.74k ) Number of downloads: 62

Instalatie interior habitaclu (de aici extrageti doar firele care va trebuie, vezi "post50"

1,2b,3b,4,5,6,7,8,9,10 si 11 le-am cumparat de la dezmembrari la pretul de 650 lei .

Am mai cumparat separat si :
- 2a de la sh cu 50 lei ;
- 3a de la sh cu 50 lei ;
-filtru AC nou comanda renault (6001543761) - 46 lei ;
- curea compresor BOSCH 1 987 948 361 (7700850114) -doar compresor - 32 lei ;
- inca un motoras recirculare de pe un clio - 50 lei ;
- Ventile si capacele noi renault 7701205920 - 100 lei Ventila_si_capacele.jpg ( Size: 8.79k ) Number of downloads: 69

-Garnituri(O-ringuri) noi renault tevi AC 7701207465-100 lei Garnituri_ac_tevi.jpg ( Size: 96.92k ) Number of downloads: 52

-Umplere totala ulei(130ml)+freon(600gr) si 2 verificari de pierderi reprezentanta -230 lei

Total 1308 lei .....si manopera facuta de mine cu andutu

Din pct meu de vedere cred ca s-a meritat...banii acestia nu i-am dat pe toti odata poate de asta nu am simtit chiar asa de mult (doar cand am dat 650 lei ).
Daca doriti sa va apucati de aceasta operatiune incarcativa cu mult calm si rabdare . biggrin.gif

p.s. ....poate acest topic merita sa fie trecut la " Important Topics "

This post has been edited by Maiorul: 9 Jul 2016, 05:56


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 8 Jul 2016, 22:09
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.678
Joined: 6 May 08
From: de unde rasare Soarele




QUOTE(Maiorul @ 8 Jul 2016, 08:40)
Salut tuturor ,

Am revenit cu un feedback in legatura cu functionarea aerului conditionat .Pot sa zic ca sunt foarte multumit de functionarea aerului si montarea lui , bineinteles si la mine se aude acel zgomot mai ciudat de la compresor cand este foarte cald afara .Prima data cand am inceput sa aud m-a pus pe ganduri ca ceva este defect la compresor , dar dupa ce am citit aici m-am linistit si am trecuto la asa fac toate .Mai am o foarte mica nelamurire cu relantiul , in principiu ar trebui sa stea la 850 ,defapt sta dar tot asa cand e foarte cald afara mai sta pe la 1000 rpm (doar cand o pun pe liber si o opresc pare ca UCE numai comanda de reglare a motorasului).Aceasta problema am inteles ca o au destul de multe persoane care detin Solenza cu AC din fabrica aici dar si la un prieten .
*



Exact asa face si Scala de o am in dotare. Deci stai calm, daca face rece este bine.


--------------------
Dacia Solenza Scala, din 2003, roșie ca focu' - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 8 Jul 2016, 23:51
Post #79


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.743
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Esti tare, Maiorule, BRAVO !


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrV
post 9 Jul 2016, 08:21
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 3 November 11




Sper sa nu vorbesc in totala necunostinta de cauza, dar din cate imi amintesc, am citit pe undeva la un moment dat ca aceasta crestere a turatiei este data de calculator pentru a compensa ceva (as zice consumul suplimentar de curent - gandind pe linia - cu cat turatia motorului este mai crescuta, alternatorul este mai eficient si se incarca bateria mai repede ). Daca vorbesc prostii, rog corectura. Dar ca idee, si a mea face la fel.
Si, felicitari! Persoane ca dvs ma imping si pe mine sa invat despre ea, pentru a putea mesteri, in niste limite.

This post has been edited by DrV: 9 Jul 2016, 08:23


--------------------
Dacia Solenza 2004 Confort
Singura modalitate de a face fata pretentiilor exagerate, este sa le indeplinesti. Dr. Rusu M.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 24 Aug 2016, 13:58
Post #81


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




Prima problema dupa montarea Ac-ului....
Am vrut sa folosesc Ac-ul ieri si surpriza ....numai racea dar in schimb totusi ramanea cuplat . Am fost la acelasi service stiind ca am baat si substanta de contrast dar in prima faza nu am descoperit ceva scurgeri..dupa ce m-am mai dat la vorba cu mecanicul a mai verificat inca o data si s-a vazut totusi o mica scurgere la teava cu cot care intra in radiator (partea de sus) .....cand am montat instalatia exact de asta mi-a fost frica...... de stransul tevilor ca sa nu deteriorez o-ringurile .
Singurl loc in care nu am avut o cheie mai normala (fiind de 28 ) a fost aici , am folosit o cheie reglabila grea... si nu prea am simtit cat am strans de tare , dar probabil destul incat s-a ciupit oringul sau tasat prea mult .

Faza ciudata este csa el a mers pana de Sf. Maria foarte bine(2 luni si cateva zile) , racea bine de am si racit la un momendat.....tind sa cred ca si trepidatiile (gropile , cat de mult vrei sa le acolesti tot ..) au avut un rol important .

Asadar sambata ma duc sa schimb oringul si reumplu instalatia....ce vreau sa intreb oare cei de la service cum considera incarcarea ?
Incarcare totala sau doar completare la cat a scos ?

This post has been edited by Maiorul: 24 Aug 2016, 14:06


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 24 Aug 2016, 19:59
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.126
Joined: 1 May 04
From: TM




Pai dupa cum zici se pare ca nu mai ai ajent in instalatie. Aproape sigur o sa taxeze totala.


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 30 Aug 2016, 16:01
Post #83


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




Revin cu un update la problema de mai sus ....
Problema e mai nasoala decat pare....filetul radiatorului de AC pe care se infileteaza teava care duce la compresor s-a fisurat (ori de la stransura /ori pur si simplu ) de la gropi .Nu rasufla parca tottimpul doar atunci cand folosesc AC si dupa o perioada pana se mai duce din presiunea agentului , cred ca o sa incerc sa pun o solutie gen poxipol dar mai puternica bison nu stiu cum (unchiumiu a lipit la un radiator de locomotiva si rezista cu brio de 2 ani) .
Oricum trebuie sa schimb radiatorul si din cauza lipiturii si teava ( mai am una de rezerva) ....asa ca nu prea mai conteaza .

This post has been edited by Maiorul: 30 Aug 2016, 16:03


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 31 Aug 2016, 16:01
Post #84


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




Oare nu ar merge pus de la bison pasta de etansare gen poxipol dar mai buna ?
O poza cu bulbucii IMG_20160830_WA0002.jpg ( Size: 370.5k ) Number of downloads: 61
....nu peste tot doar in locul incercuit de mine
As incerca aceasta operatiune deoarece radiator este relativ nou , masina donatoare a avut accident in fata dar toate piesele au fost schimbate in service dacia prin 2012 ceva de genul .

This post has been edited by Maiorul: 31 Aug 2016, 16:04


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danygaro
post 4 Sep 2016, 12:03
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 512
Joined: 19 October 04




Esti de admirat Maiorule, bravo tie.
La cata munca ai prestat, chiar imi pare rau ca au aparut acele probleme. Este frustrant. Nu renunta totusi ...la cat "ai bagat in ea".
Prin 2005-2006 cand masina inca era "tanara", am cochetat cu ideea de a-mi monta AC pe ea.
Din fericire, am dat peste un nene care mi-a indicat ca nu este o idee chiar stralucita, venind si cu argumente solide. Era un Logan pe care montasera instalatie de AC si revenise in service de cateva ori. Mici probleme, dar erau.
Si a concluzionat ..."de ce sa iti iau 900-1000 euro pentru toata afacerea, si sa ai probleme cu ea si sa ma injuri, mai bine vinde masina si ia-ti una cu AC din fabrica".
Din pacate la acea data Solenze nu se mai produceau, asa ca ...am ramas cu ea.
Ma coc in ea 2-3 luni, cat este vara si cald, dar asta e ...ma mentin suplu de la ...sauna. biggrin.gif
Pana acum, nu m-a lasat in drum, inca se tine binisor batranica Solenza.
Succes in continuare si nu renunta.
aplauze.gif aplauze.gif aplauze.gif

This post has been edited by danygaro: 4 Sep 2016, 12:04


--------------------
Dacia Solenza 2003 - Confort - Lot refuzat la export - CT-96-PIX
Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.

Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat,
Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 4 Sep 2016, 23:32
Post #86


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




Ms de incurajare....mai mult ma oftica ca din neatentia mea am provocat fisura aceasta si ca am pierdut banii de la doua reincarcari de freon. Pana la urma am optat sa gasesc la sh un radiator cu 60 lei (nu am vrut sa mai risc)...noroc ca am primit o sponsorizare de la bunici biggrin.gif dupa ce le-am povestit si lor.


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 5 Sep 2016, 06:59
Post #87


Membru


Group: Members
Posts: 1.374
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




SH e un risc cam mare. Daca si ala e fisurat?


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013 - TM XX XXX
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 5 Sep 2016, 13:49
Post #88


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




QUOTE(psychoo @ 5 Sep 2016, 06:59)
SH e un risc cam mare. Daca si ala e fisurat?
*




Itradevar un risc destul de mare , ma bazez ca il iau de la cineva care a fost masina lui dar a radiato(daca curge imi da banii inapoi , teoretic) .......daca e sa curga probabil abandonez pana la primavara si ca solutie voi lua stutul de la cel sh si il sudez pe cel crapat .

Oricum fata de 600 lei unu nou .........

This post has been edited by Maiorul: 5 Sep 2016, 13:49


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 7 Sep 2016, 20:29
Post #89


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




Am montat si "noul " radiator, cel de la care am cumparat mi l-a dat deja cu tot cu tevI montate...partea nasoala ca teava de jos (RADIATOR -FILTRU) nu am reusit sa o desfac fiind foarte ruginit /oxidat piulita de stutul radiatorului...practic a facut o sudura foarte puternica (@am dat si cu mama Wd40) .
L-am montat asa cu emotii si pare sa fie ok dupa ce am incarcat cu freon si ulei....am bagat 600gr freon si 100 gr ulei conform cartiii si substanade contrast .Sper sa tina cativa ani apoi voi lua stutul acestuia si il voi suda radiatorului meu.....incarctu ma ajuns 80 lei promo cu un amparat foarte perform5ant ....Best Tires

....cred ca ma trebuia inca 30 gr ulei...ideea ca cei din reprezentanta mi-a spus ca uleiul mai ramane si prin instalatie cand am incarcat prima data....macar are mai bine de 3 sferturi din cantitatea necesara

This post has been edited by Maiorul: 7 Sep 2016, 20:57


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 5 Mar 2017, 11:26
Post #90


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




Un update dupa rezolvarea problemei cu radiatorul ....se pare ca am rezolvat defi itiv problema , fiind mai cald zilele acestea am folosit mai mult aerul (mai mult sa vad daca raceste bine) si functioneaza super bine . Pe viitor (2 ani) o sa dau radiatorul Ac jos si incerc sa incalzesc teava de jos sa o schimb .


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th November 2017 - 03:47
Forum Renault Server hosting