DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

70 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aer conditionat zgomotos, functionare zgomotoasa = problema ?

f_ionik
post 2 Jun 2005, 22:29
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 10 August 04




Ma bucur ca in sfarsit aveti si voi Logan. Incepusem sa va indiviez ... Chiar am mers la medic crezand ca sunt putin paranoic.

Acum vad ca problema mea de sanatate nu e atat de grava ... biggrin.gif

Am si eu aceeasi problema, insa diferenta de zgomot nu este prea mare avand in vedere zgomotul "normal" al motorului. Cand am cumparat masina nu mi s-a parut zgomotos. Acum, "haraie" tot timpul.


--------------------
Dacia Logan Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 3 Jun 2005, 13:13
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.336
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




@f_ionik, este posibil ca zgomotul sa fi fost de la inceput. A trebuit sa te acomodezi cu masina si apoi ai inceput sa distingi fiecare zgomot in parte. La inceput auzeai doar ansamblul de zgomote.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
f_ionik
post 3 Jun 2005, 21:30
Post #63


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 10 August 04




QUOTE(Sony @ 3 Jun 2005, 13:13)
@f_ionik, este posibil ca zgomotul sa fi fost de la inceput. A trebuit sa te acomodezi cu masina si apoi ai inceput sa distingi fiecare zgomot in parte. La inceput auzeai doar ansamblul de zgomote.
*



Zgomotul in mod sigur nu a fost de la inceput asa. Ce este curios este ca dispare intr-o oarecare masura atunci cand motorul este la ralanti si calci ambreiajul. Este posibil sa nu fie chiar zgomotul compresorului, ci zgomotul indus altor componente.


--------------------
Dacia Logan Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Anakin
post 3 Jun 2005, 22:15
Post #64


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti/Vitan





Pai zgomotul asta il au toate loganurile si solenzele!E de la ambreiaj.Compresorul nu are nici un zgomot!Nici daca nu ar avea ungere suficienta,caz in care s-ar bloca imediat din cauza calarii pistoanelor.Zgomotele deranjante sunt de la ambreiaj,ventilator si de la mersul neuniform al motorului si vibratiilor esapamentului amplificate de caroserie,care sta cam prost,defapt foarte prost la capitolul insonorizare habitaclu.


--------------------
Dacia Logan cameleon - B 51 ATO
Forta sa fie cu voi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VeNoM386
post 5 Jun 2005, 06:29
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 337
Joined: 7 September 04
From: Bucuresti




Am studiat problema ieri si se intampla ceva foarte ciudat. Cand pornesc AC, electroventilatorul merge incontinuu de aici provenind zgomotul si vibratiile.


--------------------
Citroen C4 Champion 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
f_ionik
post 5 Jun 2005, 20:17
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 10 August 04




QUOTE(Anakin @ 3 Jun 2005, 22:15)
Pai zgomotul asta il au toate loganurile si solenzele!E de la ambreiaj.Compresorul nu are nici un zgomot!Nici daca nu ar avea ungere suficienta,caz in care s-ar bloca imediat din cauza calarii pistoanelor.
*



De la ambreiaj o fi, dar de ce se aude mai pregnant atunci cand pornesc aerul? Oricum, AC cred ca-mi face figuri: pierde cel putin pe la o imbinare. Ieri am vazut o picatura de ulei care se prelingea de acolo.

ac.jpg ( Size: 23.36k ) Number of downloads: 2825


QUOTE(VeNoM386 @ 5 Jun 2005, 06:29)
Am studiat problema ieri si se intampla ceva foarte ciudat. Cand pornesc AC, electroventilatorul merge incontinuu de aici provenind zgomotul si vibratiile.
*



E normal sa porneasca electroventilatorul.

This post has been edited by f_ionik: 5 Jun 2005, 20:32


--------------------
Dacia Logan Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VeNoM386
post 6 Jun 2005, 14:35
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 337
Joined: 7 September 04
From: Bucuresti




E normal sa mearga incontinuu ? Inteleg ca sunt in Buc, e trafic, e cald, dar totusi ...


--------------------
Citroen C4 Champion 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 6 Jun 2005, 14:50
Post #68


Member


Group: Members
Posts: 2.625
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




pai e normal sa mearga continuu cat merge AC-ul, deoarece e nevoie sa raceasca cat mai mult fluidul din instalatia de AC... nu-i insa normal sa mearga continuu doar pentru racirea motorului, deoarece motorul nu trebuie racit foarte mult... temperatura acestuia trebuie doar sa nu depaseasca o anumita temperatura limita... dar e bine sa fie cat mai aproape de acea temperatura deoarece arderea e mai bnua la temperaturi mai inalte...


--------------------
Skoda Rapid 2013 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fire
post 8 Jun 2005, 20:59
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 12 May 05
From: Bucuresti




a mai fost pusa intrebarea la postul #46 dar eu tot nu m-am lamurit.
Asadar, cum se compota instalatia de aer conditionat atunci cand la termostatul de pe habitaclu treci la zona rosie. Am inteles ca aerul conditionat de pe Logan nu are si functia de incalzire, pentru producerea caldurii folosindu-se caloriferul masinii. Atunci...cand pornesti AC-ul si dai pe caldura ce se intampla exact? Eu am facut un test dar nu stiu cat de concludent este. Am iesit astazi cu taica-miu la volan vreo ora prin oras si constatam ca se producea abur in masina. Atunci am dat pe dezaburire si am pornit ac-ul (se afla pe a 2a bulina albastra). Bun, eficient...s-a dezaburit imediat interiorul. Dar ni se facea frig si am dat pe cald, observand ca tot venea un aer recisor dupa vreo 5 minute. In mod normal ma gandesc ca atunci cand dai pe caldura ar trebui sa se opreasca AC-ul dar el (compresorul) continua sa functioneze si atunci iese o combinatie de aer rece de la AC + caldura de la calorifer? Nu cred...poate reusiti sa ma lamuriti. Multumesc in avans, numai bine!


--------------------
Logan Ambition - B XX RHS
"Pai sa studiem problema sa gasim pe cineva"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 8 Jun 2005, 21:03
Post #70


muncitor în construcții


Group: Members
Posts: 5.922
Joined: 1 November 04
From: țară




Raspuns: AC-ul merge si cand dai caldura. Rezultatul este un amestec de aer cald+rece si tinand cont ca aerul produs de A/C este uscat, nu se mai produce aburirea geamurilor. "Termostatul" este o comanda mecanica prin cablu si produce acoperirea in masura mai mica sau mai mare a caloriferului expunandu-l la mai mult sau mai putin (la pozitia "aer rece" deloc) la aerul care vine din exterior.

This post has been edited by Illusi0n: 8 Jun 2005, 21:06


--------------------
#muiepesede #muiedragnea #numairezist #muiepcr - #joscomunistii
Șanțuri, desțeleniri, fundații, betoane, balast, instalații electrice, cu materialul clientului. Seriozitate maximă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fire
post 8 Jun 2005, 21:46
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 12 May 05
From: Bucuresti




multumesc, m-am lamurit, dar caloriferul masinii are rezistenta lui proprie sau sau foloseste caldura produsa de motor?


--------------------
Logan Ambition - B XX RHS
"Pai sa studiem problema sa gasim pe cineva"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osirus
post 8 Jun 2005, 22:52
Post #72


Milionar de week-end


Group: Banned
Posts: 502
Joined: 17 November 04
From: Salajan





Caloriferul foloseste antigelul,trece prin el tot timpul!Robinetul de caldura sau butonul ala de la bord,nu face altceva decit sa actioneze o clapeta care face un amestec de aer rece-cald(in functie de cit de incins e motorul sau ce aer rece vine de afara sau poate e pornit A/C).Acest principiu e folosit la toate masinile inclusiv la cele climatronice,numai ca ele au un sistem comandat electric si mai complex(izolat mai bine si controlat electronic).


--------------------
Dacia/Skoda Logan ambition - Octavia L&K
vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"...............
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Jun 2005, 08:14
Post #73


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Nu mi-o luati in nume de rau, dar as putea sa-i recomand lui Fire sa mai citeasca o carte?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fire
post 9 Jun 2005, 11:19
Post #74


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 12 May 05
From: Bucuresti




Si ma rog de ce ai tras concluzia asta?

This post has been edited by Fire: 9 Jun 2005, 11:47


--------------------
Logan Ambition - B XX RHS
"Pai sa studiem problema sa gasim pe cineva"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Jun 2005, 11:36
Post #75


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ai putea sa-mi dai un exemplu de masina moderna la care radiatorul de incalzire habitaclu merge pe rezistenta? Cam cat crezi ca ar consuma o astfel de rezistenta? Asa estimativ... Si cat amperaj ar insemna asta la 12V?
Si-mi retrag cuvintele cu cititul cartii...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fire
post 9 Jun 2005, 11:49
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 12 May 05
From: Bucuresti




imi pare rau ca nu mi-am pus problema in acest fel, dar daca as fi stiut, nu as mai fi pus aceasta intrebare...mai bine taceam decat sa fiu luat peste picior.
si cred ca ar fi de vreo 83 de amperi smile.gif

This post has been edited by Fire: 9 Jun 2005, 11:51


--------------------
Logan Ambition - B XX RHS
"Pai sa studiem problema sa gasim pe cineva"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 9 Jun 2005, 12:04
Post #77


Member


Group: Members
Posts: 2.625
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Fire si Klaus... terminati cu polemica... sau continuati pe privat... aveti amandoi farame de dreptate... exista msini si cu incalzire cu rezistente dar acestea au doar rol de incalzire in primele minute, pana se incalzeste motorul.. e vorba de masini echipate cu climatronic... sau alte sisteme de acest fel... consumul de curent e totusi mare fata de rezultate si conduce la supradimensionarea alternatorului... dar la anumite masini asta nu-i o problema...nu-s facute sa coste putin...

Oricum, trebuie sa admitem ca unii chiar nu stiu lucruri elementare si profita de acest spatiu sa le invete, iar cei care chiar nu stiu e bine intai sa citeasca cat mai mult si apoi sa intrebe...adica sa lase comoditatea la o parte...

Deci astept mesaje la subiect... functionarea zgomotoasa a AC-ului.


--------------------
Skoda Rapid 2013 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cicos
post 9 Jun 2005, 12:49
Post #78


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 20 May 05
From: Rm Valcea




QUOTE(AL @ 9 Jun 2005, 13:04)
Deci astept mesaje la subiect... functionarea zgomotoasa a AC-ului.
*


La mine a mers impecabil doar 3 saptamani timp in care am facut 600 km, pornit de 7-8 ori. Dupa care, e din ce in ce mai zgomotos. Acum pornesc AC, se aude acel sunet cand declanseaza compresorul, motorul merge ca naiba, se aude "caraind". Si mai ciudat este ca acel sunet de declansare a compresorului se mai aude din cand in cand, de parca l-ar opri si apoi porni din nou - cu toate ca AC-ul este in functiune ! La voi e tot asa? Asta totusi nu se intampla mereu .
Si alta intrebare: de ce naiba se comporta asa urat AC-ul ? De uzura nu poate fi vorba dupa 1500 km si 12-13 folosiri de maxim 15 minute fiecare !

This post has been edited by cicos: 9 Jun 2005, 12:51


--------------------
Dacia Logan Laureate 2005 - VL-xx-RLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osirus
post 9 Jun 2005, 23:45
Post #79


Milionar de week-end


Group: Banned
Posts: 502
Joined: 17 November 04
From: Salajan





Se opreste si porneste in anumite situatii!Daca motorul scade sub turatia normala de ralanti dar nu moare,A/C-ul se opreste pt ca scade presiunea normala de lucru!Cind creste turatia la loc,porneste si A/C-ul!Chiar daca e pornita de la butoane!SI sincer acum,as vrea sa stiu si eu sau mai bine sa vad ce intelegeti voi prin zgomotoasa functionarea acestei instalatii!In fara de un mic zgomot de ventilator ca e pe treapta 2 si o mica vibratie la ralanti,eu unul nu sesizez nimic in plus,ma rafer la zgomot,la masina mea!Si asta cu radio oprit!Dar poate eu nu sunt asa pretentios cind vine vorba de zgomotul masinii sau poate a mea nu face! biggrin.gif


--------------------
Dacia/Skoda Logan ambition - Octavia L&K
vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"...............
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zack
post 9 Jun 2005, 23:47
Post #80


Cel' incapatzanat


Group: Members
Posts: 95
Joined: 22 March 05




sa porniti A\C cand e racoare afara....de exemplu cand ploua...pe seara ! la mine la kalos nu mai suiera cand e mai racoare afara.......


--------------------
chevrolet 1.4 16v 2005, full - nu zic :))
[COLOR=blue]!!! Drive Safety !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cicos
post 10 Jun 2005, 08:21
Post #81


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 20 May 05
From: Rm Valcea




QUOTE(osirus @ 10 Jun 2005, 00:45)
Se opreste si porneste in anumite situatii!Daca motorul scade sub turatia normala de ralanti dar nu moare,A/C-ul se opreste pt ca scade presiunea normala de lucru!Cind creste turatia la loc,porneste si A/C-ul!Chiar daca e pornita de la butoane!SI sincer acum,as vrea sa stiu si eu sau mai bine sa vad ce intelegeti voi prin zgomotoasa functionarea acestei instalatii!In fara de un mic zgomot de ventilator ca e pe treapta 2 si o mica vibratie la ralanti,eu unul nu sesizez nimic in plus,ma rafer la zgomot,la masina mea!Si asta cu radio oprit!
*


Ai dreptate: se intampla cand sunt la ralanti, incerc sa plec de pe loc. In mers - adica in turatii mai mari, nu se mai intampla.
Functionarea zgomotoasa e cam asa: pornesc AC, ventilator treapta I, casetofon oprit, liniste in masina. Se aude compresorul cand porneste, mica vibratie la ralanti.
Problema apare cand turez motorul, se aude un "huruit" cred ca de la compresor. Sunetul de motor care merge rotund si frumos devine acum o amintire frumoasa. Nu pot sa descriu exact cum se aude. E cam ca un "huruit" care se aude mai tare - mai incet - mai tare - mai incet ..... Aiurea oricum. Sunetul nu e foarte tare, dar se aude totusi chiar daca pornesti casetofonul la volum < 10


--------------------
Dacia Logan Laureate 2005 - VL-xx-RLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 10 Jun 2005, 08:23
Post #82


Member


Group: Members
Posts: 2.625
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




adica cum?..sa pornim AC cand e racoare?... pai ce nevoie avem de si mai frig cand deja e frig/racoare???... e ilogic!... ca sa nu suiere?...pai la LGN (sau ai uitat ca despre asta vorbim aici?) nu suiera nimic... poate ai vrut sa zici ca ajuta la eliminarea umezelii... asa este!.. dr te rog ai grija ce scrii... incearca sa fii logic si la obiect!


--------------------
Skoda Rapid 2013 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KNIGHT_C
post 10 Jun 2005, 09:43
Post #83


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 4 January 05
From: Bucuresti




Al > cred ca a vrut sa ne spuna ca atunci cand e mai putin cald, compresorul face mai putin zgomot decat atunci cand e cald si "intra in sarcina".
Asta am remarcat si eu, ca parca e mai zgomotos AC acum ca a venit caldura decat iarna cand il porneam sa dezaburesc.

This post has been edited by KNIGHT_C: 10 Jun 2005, 09:46


--------------------
DACIA LOGAN Ambition 2004 - B 40 ZZZ
Nu judecati oamenii dupa hotararile si faptele lor inainte de a intelege conjuctura in care le-au luat respectiv facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kateco
post 10 Jun 2005, 09:51
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 7 May 05
From: Bucuresti




ok....
am citit tot de pe aici.
INTREBARE: pana acum nu a ajuns nimeni in service sa ne spuna si noua care este problema? sau chiar e din ciclul "asa face toate" ?
am aceeasi problema (am loganul de 3 saptamani si 2400 km la bord) si subscriu la ce a spus cicos. nu se aude tot timpul; din cand in cand se mai opreste zgomotul dupa care porneste din nou.

cand a facut prima oara eram la un semafor si aveam in dreapta un taxi logan si in stanga o solenza. mi-a fost rusine sa plec inaintea lor pt ca insemna sa accelerez si...... stiti si voi blush.gif. parca zdrangane cineva niste bucatele de tabla...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 - Egee - B - XX - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cicos
post 10 Jun 2005, 11:02
Post #85


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 20 May 05
From: Rm Valcea




QUOTE(kateco @ 10 Jun 2005, 10:51)
parca zdrangane cineva niste bucatele de tabla...
*


Iti multumesc kateco ... asta e descrierea cea mai buna pe care nu o gaseam, a functionarii zgomotoase !
Incep sa inteleg acum de unde vine pretul mai mic la Dacii decat la celelalte masini Renault. Pai, de exemplu, cunosc pe cineva care are Clio de 4 ani vechime, 130.000 km, AC pornit mai tot timpul (face multe deplasari cu masina) , dar nu se aude absolut NIMIC atunci cand e pornit !

This post has been edited by cicos: 10 Jun 2005, 11:03


--------------------
Dacia Logan Laureate 2005 - VL-xx-RLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cicos
post 10 Jun 2005, 11:07
Post #86


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 20 May 05
From: Rm Valcea




Pun intrebarea: numai compresorul e vinovat de zgomotele care se aud?
Daca da, e cam ciudat sa cedeze asa repede ... dupa 7-8 porniri sa inceapa sa nu mai functioneze normal ? Pai ei nu le-au testat atunci cand au hotarat sa doteze Dacia cu astfel de compresoare ? Stie cineva, mai sunt masini dotate cu aceste compresoare ?

This post has been edited by cicos: 10 Jun 2005, 11:10


--------------------
Dacia Logan Laureate 2005 - VL-xx-RLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 10 Jun 2005, 14:20
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.336
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(cicos @ 10 Jun 2005, 12:07)
Pun intrebarea: numai compresorul e vinovat de zgomotele care se aud?
Daca da, e cam ciudat sa cedeze asa repede ...
*


Nu a zis nimeni ca a cedat. Asta e zgomotul tehnologic al compresorului. Unii il sesizeaza, altii nu.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kateco
post 10 Jun 2005, 15:26
Post #88


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 7 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(Sony @ 10 Jun 2005, 14:20)
Nu a zis nimeni ca a cedat. Asta e zgomotul tehnologic al compresorului. Unii il sesizeaza, altii nu.
*


atunci e ciudat ca zgomotul asta nu apare de la inceput ci dupa mai multe utilizari ale a/c.
...si sa nu raspunzi ca zgomotul a fost acolo de la inceput...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 - Egee - B - XX - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osirus
post 10 Jun 2005, 21:22
Post #89


Milionar de week-end


Group: Banned
Posts: 502
Joined: 17 November 04
From: Salajan





Mai oameni buni,voi nu intelegeti un lucru!Si anume:la masina asta a noastra,sa facut econonie la orice,acolo unde nu influenteaza(prea mult) siguranta masinii si a pasagerilor implicit!Asa ca izolarea fonica(e unul din capitolele astea) la masina asta,dupa parerea mea e egala cu -1!Adica nu e!Si e normal sa se auda zgomote "ciudate si suspecte",care la alte masini mai cu pretentii nu se aud.Lasati compresorul ala in pace ca saracu nu are nici o vina!Ce sa se auda de la el?Presiunea de lucru a freonului?Asta se aude la orice instalatie de frig,mai mult sau mai putin in functie de presiunea de lucru.Asa ca daca sunteti asa pretentiosi puneti mina si faceti voi izolarea fonica la masina asa cum trebuie(aveti exemple la greu) si o sa vedeti atunci ca nu o sa mai fie asa de zgomotoasa.Sunt o gramada care se gindesc si cauta solutii cum sa faca motorul mai puternic ca sa zboare cu ea,asa ca mai intii ar trebui sa va ginditi cum sa o faceti mai silentioasa.Majoritatea subansamblelor sunt testate si rastestate pe masinile Renault,asa ca nu va mai ginditi la fiabilitatea lor.Cind o sa produca Dacia modele de 15-20 mii E si or sa fie zgomotoase ca astea de acum,atunci sa va vaitati!


--------------------
Dacia/Skoda Logan ambition - Octavia L&K
vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"...............
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cicos
post 10 Jun 2005, 21:40
Post #90


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 20 May 05
From: Rm Valcea




QUOTE(osirus @ 10 Jun 2005, 22:22)
Majoritatea subansamblelor sunt testate si rastestate pe masinile Renault,asa ca nu va mai ginditi la fiabilitatea lor.Cind o sa produca Dacia modele de 15-20 mii E si or sa fie zgomotoase ca astea de acum,atunci sa va vaitati!
*


O sa ma interesez daca pe masinile Renault este acelasi compresor ca cel de la Dacia. Nu prea-mi vine a crede. E drept, masina asta nu prea are izolare fonica si e posibil sa exageram cu zgomotul de la compresor. Dau drumul la AC pe Clio ( cel de are deja 4 ani vechime) si pe Logan si le ridic la amandoua capota. Nu cred ca zgomotele o sa fie aceleasi. Zgomotele zici ca sunt in functie de presiunea de lucru. Atunci ce se intampla cu presiunea de lucru la compresorul de pe Logan ? Lucreaza la presiuni mai mari decat celelalte?
In legatura cu pretul, este din ce in ce mai clar de unde au reusit sa-l scoata cel mai mic. Exemplu: lipsa izolare fonica, esapamentul s-a discutat, servofrana e facuta la ... Baia Mare !
Una peste alta, raportul calitate/pret eu il consider foarte bun.


This post has been edited by cicos: 10 Jun 2005, 21:48


--------------------
Dacia Logan Laureate 2005 - VL-xx-RLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

70 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd September 2018 - 20:26
Forum Renault Server hosting