DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 45 46 47 48 49 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii

panter1
post 23 Feb 2010, 01:39
Post #1381


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




cum as putea sa imi dau seama daca un alternator este de 35 sau de 50Ah? in afara de ce ar scrie pe el.. deoarece am fost mai de mult la un meserias care a scos cam tot din el.. iar pe langa mai avea si altele desfacute.. avand in vedere ca la relantiu nu prea baga curent chiar si fara nici un consumator. Inainte aveam dacie cu 35 Ah, care se comporta la fel.. Suspectez ca ce am pe masina acum ar fi tot de 35. Masina este din 2002


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 23 Feb 2010, 08:27
Post #1382


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




vezi cum sunt iesirile din stator, alea de 50 au statoru in triunghi si au 6 ieisiri,..grupate 2cate 2, 3 faze

cele de 36 A au statoru in stea sarma e mai groasa si are decat 3 iesiri- 3 faze care vin lipite la puntea de diode sau daca are papuci,..tot aia e smile.gif

This post has been edited by ct-03-tvy: 23 Feb 2010, 08:28


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 23 Feb 2010, 11:25
Post #1383


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




vezi ca scrie pe el de cat este . eu vreau sa-i schimb puntea, sa pun deaia de 50a cu r220
Am masurat intre df si masa am:
la 900ture -fara consum 8-11v
faza lunga 10v
la 2000 ture fara consum 3,5v
faza lunga 6-6,2v

This post has been edited by davidut5: 23 Feb 2010, 13:11


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 Feb 2010, 01:04
Post #1384


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




la tine alternatorul este ok
problema este
1 releul de incarcare
2 cadere de tensiune intre + baterie si alimentare releu
incerca sa pui unul cu fir de referinta


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 24 Feb 2010, 01:24
Post #1385


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




releul este cu fir de referinta, si ce inseamna cadere de tensiune intre + baterie si alimentare releu, se pierde ceva pe drum?


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 Feb 2010, 01:36
Post #1386


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




in situatia ta nu e cazul (era vorba de cei care nu au releu cu fir de referinta) curata bine legaturile la tresa de masa intre alternator si aripa fata , dupa curatare montezi la loc asa ,saiba plata tresa saiba plata grover piulita
masori intre +alternator si + baterie (o tasta pe borna + a bateriei si una pe surubul de + de la iesirea alternatorului , cu motorul pornit si eventualaeroterma) si daca ai mai mult de 0,2V faci urmatoarele:

verufica papucii de pe plusul alternatorului (firele sa nu fie slabe sau incinse)
daca ai la borna + firul mai subtire cu un papuc elimina-l si pune firul mai subtire direct la borna +


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 24 Feb 2010, 13:05
Post #1387


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




am vreo 0,02 v deci e bine, eu am mai pus alta borna de pe alternator pe caroserie dupa cum se vede.
Firul albastru care duce la maneta de faruri este plusul principal in toata instalatia?

Attached thumbnail(s)
picture001.jpg ( Size: 94.53k ) Number of downloads: 928


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 25 Feb 2010, 01:32
Post #1388


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 10 April 09
From: Madrid




QUOTE(davidut5 @ 24 Feb 2010, 12:05)
am vreo 0,02 v deci e bine, eu am mai pus alta borna de pe alternator pe caroserie dupa cum se vede.
Firul albastru care duce la maneta de faruri este plusul principal in toata instalatia?
*



Da , firul albastru care duce la maneta de faruri este plusul principal .
Din unghiul acesta nu pot distinge dacä tresa de minus de la alternator (originala) ajunge la masa releului sau la alt surub al caroseriei , si acest lucru e important - masa alternator-releu . Un contact prost al releului cu caroseria va da probleme chiar dacä duci 5 fire caroserie-alternator . Passat-ul are alternator cu releu încorporat , se eliminä posibilele erori de masä , d-aia nu clipeste . Mäsoarä tensiune - alternator la - releu .
Schemä de CN nu am , diferä si firele butoanelor din bord .
Dacä are cineva aceastä schemä ar fi foarte utilä s-o posteze aici !


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 25 Feb 2010, 15:12
Post #1389


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




nu am bord cn, farul este cn2,cu coltul tesit, o sa curat un pic pe la masa releului, ca nu stiu daca face contact 100 %, si sa speram ca de acolo este buba


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 26 Feb 2010, 19:03
Post #1390


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




am o problema care ma racaie.imi suiera ceva la alternator dar cand scot papucul cu fir verde cel ce merge la periile lui nu mia fluiera cand il pun fluuiera ca dracii asta la relanti ca in turaie nu se aude asa tare si infraneaza motorul putin se simte la auz.precizez ca am schimbat rulmentii,periile si puntea de diode(model banuti),am cumparat releu de incarcare nou(23 de lei) si nu imi incarca mai mult de 13,4 la relanti fara consumatori


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Feb 2010, 20:02
Post #1391


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




rulmentii


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 26 Feb 2010, 21:26
Post #1392


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




oare aia sa fie caci numa ce i-am schimbat cu vreo 3 luni in urma sa fie gata deja?eu credeam ca e altceva mai grav sa zic asa dar pricum mss de sfat

27 Feb 2010, 16:02:
ar pute-a pune o poza careva cu ordine de lipire a firelor de la colector la puntea de diode(tipul mai noi) cele ce trebuie lipite .

This post has been edited by ghitza: 27 Feb 2010, 15:02


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 1 Mar 2010, 16:41
Post #1393


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




am rez pe mess cu ajutorul lu byggy007.om de treaba.am vazut aici la mine la magazin alternator de dacie nou la 250 de lei.o fi bun oare ?firma nu o stiu ca nu am stat sa citesc.cred ca era de 36 A


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 2 Mar 2010, 00:29
Post #1394


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




Puntea de diode era la fel ca cea veche? Stiam ca difera putin la cel de 36Ah si anume cum spunea un coleg mai sus.. unua este in stea cu 3 iesiri iar cealalta cu 6 iesiri la cel de 55Ah, sper sa nu bat campii biggrin.gif ceilalti corectati-ma. Flueratul acesta si franatul motorului cand pui papucul era si inainte de a schimba rulmenti, perii(carbuni) etc?

This post has been edited by panter1: 2 Mar 2010, 00:34


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 2 Mar 2010, 01:33
Post #1395


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(panter1 @ 2 Mar 2010, 00:29)
una este in stea cu 3 iesiri iar cealalta cu 6 iesiri la cel de 55Ah, sper sa nu bat campii biggrin.gif 
*



aici ai un pic de dreptate laugh.gif cu cimpii la stea ai 3 fire , la triunghi ai 6 dar dar se unesc 2 cu 2 cu 2 iar la final ies tot 3
puntile sint la fel in toate cazurile , tot 3 intrari au
fluieratul poate sa apara de la diode defecte ( in scurt) care solicita alternatorul

This post has been edited by bygy007: 2 Mar 2010, 01:34


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 3 Mar 2010, 19:25
Post #1396


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




am rezolvat problema cu incarcarea acum la relanti cu farurile aprinse acul din bord nu scade pe zona hasurata
Solutia: schimbat punte(am pus deaia de 55 A aveam una pe acas), cositorit papuci de la alternator si care vine de la baterie si care duce in masina si de la releul de incarcare
Firul de la baterie si cel care duce in masina erau inegrite vreo 4 cm de la papuc, pierdeau curent si se incalzeau, acum poate pot sa-mi pun si eu becuri la far de 100 w, cu releu bineinteles

Multumesc tuturor pentru ajutor, si va doresc un drum lin cu faruri albe


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 3 Mar 2010, 19:30
Post #1397


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




sa inteleg ca ai pus punte de 55A la alternator de 36?ceva poze ai?. si o intrebare am si eu :acel condensator micut de pe alternator(de deparazitare )afecteaza cumva
incarcarea daca nu e, sau e doar de deparazitare in ce sens?

This post has been edited by ghitza: 3 Mar 2010, 19:31


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 3 Mar 2010, 19:33
Post #1398


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




Da punte de 55 pe alternator de 36, poze cu ce cu punte sau... , eu nici nu am nici nu am avut condesator la alternator si nu am bruiaj la casetofon nimic

This post has been edited by davidut5: 3 Mar 2010, 20:12


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 3 Mar 2010, 19:57
Post #1399


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




a trebuit sa modifici ceva la puntea asta de 55 ? poze cu puntea da.

si asa dori daca are cineva poza cu legaturile ce vin facute la un releu de nova pus pe berlina pe alternator de 36A,am citi mai in spate ca ar fi bun .


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 3 Mar 2010, 20:25
Post #1400


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




poze cu puntea nu am, de modificat am lipit papuci la sarmele de la stator ca puntea are suruburi, diodele sunt bagate prin presare in radiator, au fir gros cu papuc.
daca nici tie nu iti incarca incearca sa cositoresti toti papucii de la plus la alternator cositoresti firul de papuc si dai si pe marginea rotunda de la papuc sa le mai ingrosi putin, poti sa pui si o borna de minus suplimentara intre un surub de la carcasa alternatorului la surubul de la claxon, daca ai papucul pe firul albastru de la baterie scoatel si prinzi firul direct pe borna, la mine se incalzea de contact inperfect ce facea, acum am cositorit un papuc si prins direct pe borna
Chestia este ca nu pierde intrun loc tot dar pe aici putin pe acolo putin si se aduna



--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1300
post 3 Mar 2010, 20:58
Post #1401


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 12 November 07
From: Iasi




Salutare prieteni, am facut rost de un alternator ...... nu stiu de pe ce masina este, dar scrie made in france si vreau sa-l montez pe 1300-le meu. Cu alternatorul vechi e cam urat cu ELV-ul pornit, faruri, aeroterma, de radio nu mai zic.
Am vazut ca ati acordat ajutor baietilor si am si eu nevoie de ajutor acum, deci daca se poate va rog da-ti o idee.


Din ce imi dau eu seama L leg un bec mic la contact ?
D Masa ?
R+ firul de excitatie verde ?
B+ Firele groase de +

E corect ? sad.gif

This post has been edited by 1300: 3 Mar 2010, 21:03

Attached thumbnail(s)
P1090743.JPG ( Size: 2.4mb ) Number of downloads: 902
P1090748.JPG ( Size: 2.4mb ) Number of downloads: 808


--------------------
Dacia 1300 1975 - IS 02 JBG
Dacia 1300 @ 1975 fratuzoaica

Lucrurile vechi dãunzeazã grav gunoaielor moderne!!!!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 3 Mar 2010, 22:33
Post #1402


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




davidut5:vreau si eu sa fac o imbunatatire caci in ultima vreme numai probleme cu incarcarea am avut,pe firul albastru nu am papuc e direct pe bona de la baterie.am mai cumparat un releu reg.de tensiune(IPEE de CUrtea de Arges) cu fir de ref.am curatat fiecare papuc si am un alternator de la un prieten luat imprumut pana rez cu al meu,deasta te-am intrebat daca ai pus punte de 50 la alternator de 36 sa pun si eu.o sa caut sa cumpar sa pun si eu si rulmenti mai trebuie si gata


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 4 Mar 2010, 01:00
Post #1403


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




conteaza si puntea , normal ar trebui sa incapa in locul celei vechi fara modificari , cu cit sint mai mari diodele cu atit e mai bine (nu se ard asa repede) , ideea este sa legi cele 3 fire ale statorului la diode , cuite unul la 2 diode , nu conteaza ordinea

<span class='edit'>4 Mar 2010, 01:02:</span>
1300


ca o sugestie desfa cele 2 suruburi care tine regulatorul (cutia aia care scrie 14V ) si fa cire o poza la gaura si la cutie pe partea cealalta

nu ar strica o verificare si curatare (arata destul de rau)

This post has been edited by bygy007: 4 Mar 2010, 01:04


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 4 Mar 2010, 02:44
Post #1404


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 10 April 09
From: Madrid




QUOTE(ghitza @ 3 Mar 2010, 21:33)
..."de asta te-am intrebat daca ai pus punte de 50 la alternator de 36..."
*



puntea de 50 ar aräta cam ca asta


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1300
post 4 Mar 2010, 06:52
Post #1405


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 12 November 07
From: Iasi




inca o poza, azi cand vin de la servici pun cu el desfacut

This post has been edited by 1300: 4 Mar 2010, 06:54

Attached thumbnail(s)
P1090744.JPG ( Size: 2.29mb ) Number of downloads: 759


--------------------
Dacia 1300 1975 - IS 02 JBG
Dacia 1300 @ 1975 fratuzoaica

Lucrurile vechi dãunzeazã grav gunoaielor moderne!!!!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 4 Mar 2010, 10:29
Post #1406


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




deci merge pusa punte de 50A pe alternator de 36.crd ca se gasesc de cumparat nu?o sa caut sa vad si o pun sus


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1300
post 4 Mar 2010, 17:51
Post #1407


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 12 November 07
From: Iasi




Am ajuns acasa si am facut poze...

Attached thumbnail(s)
P1090788.JPG ( Size: 2.43mb ) Number of downloads: 689
P1090791.JPG ( Size: 2.47mb ) Number of downloads: 279
P1090787.JPG ( Size: 2.46mb ) Number of downloads: 255


--------------------
Dacia 1300 1975 - IS 02 JBG
Dacia 1300 @ 1975 fratuzoaica

Lucrurile vechi dãunzeazã grav gunoaielor moderne!!!!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 4 Mar 2010, 21:05
Post #1408


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




la firul alb se leaga becul serie

Attached thumbnail(s)
sda.JPG ( Size: 833.38k ) Number of downloads: 242
as.JPG ( Size: 639.38k ) Number of downloads: 211


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 4 Mar 2010, 22:39
Post #1409


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




merge pus pe dacia din semnatura un releu de Nova?si daca da ce modificari sau legaturi trebuie sa fac?am inteles din posturile din urma ca e mai bun si are si indicator in bord + ca scuteste de ceva curent si electromotorul


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 5 Mar 2010, 00:09
Post #1410


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 10 April 09
From: Madrid




QUOTE(ghitza @ 4 Mar 2010, 21:39)
merge pus pe dacia din semnatura un releu de Nova?si daca da ce modificari sau legaturi trebuie sa fac?...
*



Merge , dar trebuie sa-i mai conectezi o semipunte cum e cea de la prima imagine a lui @1300 , sa decuplezi conectarea la masa a carbunelui si sa-l conectezi conform schemei . Importanta si fixarea releului de forma solida pe carcasa .
O manera mai simplä ( färä umblat la bord ) ar fi conectarea la becul de soc - pe post de excitatie la pornire si indicarea eventualelor avarii la încarcare . Desigur cä firul de soc se scoate de pe papucul lui - altfel , cïnd tragi socul präjesti semipuntea ...


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 45 46 47 48 49 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2024 - 08:18
Forum Renault