DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

19 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Amortizoare Logan, tip, marca, comportament, detalii

IRONICK
post 19 Jun 2008, 08:37
Post #31


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.229
Joined: 19 April 05




Alea de pe spate, da


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabylzr
post 19 Jun 2008, 11:09
Post #32


membru autentic


Group: Members
Posts: 666
Joined: 7 October 06
From: MANGALIA




Cit costa un amortizor spate la reprezentanta , stiu ca nu sunt peste tot aceleasi preturi dar tot cam pe acolo bat?


--------------------
Skoda Octavia 2, ex logan laureate 1,5 dci/2006 1,6/2005 - CT------
Forza Steaua
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 22 Jun 2008, 10:04
Post #33


membru fara pneu


Group: Members
Posts: 1.844
Joined: 20 January 05
From: turist in tara prostilor




poate stie unul dintre voi ce amortizoare ar trebui sa punem pe loganele noastrea ca sa nu mai fie barci


--------------------
dacia logan laureate plus-2006
paradoxal, evaluati individual romanii sunt nemaipomeniti insa impreuna formeaza o societate execrabila
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 22 Jun 2008, 10:40
Post #34


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 7.535
Joined: 19 August 07
From: Timișoara




Amortizoare sport ... dar confortul nu va mai fi acelasi.


--------------------
BMW 730d '07 High Executive - AR - -
BMW 320d '04 touring Executive
Religia - o frază de dânșii inventată. Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristizzi
post 18 Jul 2008, 11:19
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7 May 08




Sunt diferite amortizoarele de pe diesel fata de cele pe benzina ?


--------------------
Dacia Logan 2006 -Laureate -1.5 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 18 Jul 2008, 11:23
Post #36


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.789
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Posturile #30 si #31 de pe acest topic ce zic??? smile.gif


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
voinicel
post 21 Jul 2008, 14:26
Post #37


Noua mea pisica


Group: Members
Posts: 154
Joined: 9 June 06




Saptamana trecuta am facut drumul spre Plaiul Foii de 3 ori dus intors si cum ma cam plictisisem sa merg ca melcul pe pietrele alea i-am dat tare menajand masina doar la gropi mari. Dupa aceea surpriza mare cand am iesit pe asfalt masina se comporta super normal, nu mai ara barca, era chiar rigidida. Efectul nu a durat decat vreo 3 zile dupa care a revenit la normal, iar e barca sad.gif . Sa fie chiar atat de proaste armotizoare incat la o utilizare normala sa nu etanseze iar cand le fortezi sa devina rigide.

Ma duce gandul sa incerc niste amortizoare de la bilstein dar dupa cum apare in catalog sunt "in pregatire"

http://www.bilstein.ro/catalog_2005_amortizoare_ro.pdf


PS: O sa gasesc un drum pietruit si super denivelat in Bucuresti si dupa aia o sa ma duc saptaman pe el sa intares amortizoarele

Are cineva idee cum se comporta "VNE-C246 Ansamblu telescop arc BILSTEIN - B4 Gas "

This post has been edited by voinicel: 21 Jul 2008, 14:34


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition
Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnnybegoode
post 27 Aug 2008, 15:02
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 9 December 06
From: Piatra Neamt




E complicat de schimbat un amortizor pe fata la Logan? E must have sa-l schimbi la service sau poti s-o faci cu un mester si apoi sa reglezi directia la un service autorizat? Este necesara aceasta operatiune daca schimbi un amortizor? Recomandati cele originale Dacia sau merge si unul polonez sa zicem (diferenta este de vreo 100 lei)...


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate Plus
Laureate Plus 1.4 mpi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Aug 2008, 20:15
Post #39


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.229
Joined: 19 April 05




Poti sa o faci si tu daca ai scule. Dar asta nu insemna doar o cheie ...


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnnybegoode
post 27 Aug 2008, 21:55
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 9 December 06
From: Piatra Neamt




Nu man smile.gif , e vb de un atelier semi-specializat (la o institutie de stat care sa zicem ca are mai multe Loganuri in dotare si baietii de acolo stie ce si cum) Ideea era ca dupa aceasta operatiune este nevoie sau nu de o noua verificare a directiei? Directie care dupa cei de la service este buna doar ca amortizorul este un pic indoit (prietenii stiu de ce)
NB - Oare pot sa scot prin Casco pretul la amortizor (240 lei) daca acesta este indoit datorita unui accident anterior? Nu s-a constatat atunci mi-am dat eu seama acum dupa verificarea celor de la service....

This post has been edited by johnnybegoode: 27 Aug 2008, 21:58


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate Plus
Laureate Plus 1.4 mpi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Aug 2008, 10:37
Post #41


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.229
Joined: 19 April 05




Da, este bine sa faci directia.


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinbum
post 8 Sep 2008, 20:04
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 9 February 08




salut. care ma ajuta si pe mine si poate sa-mi spuna, cum pot sa-mi dau seama daca amortizorul este dus, deoarece am niste probleme la roata dreapta fata. la la unele denivelari sau drum mai rau troncane destul de mine la roata si ma gandeam ca poate sa fie amortizorul sau alte piese de la directie (bucsi, pivot). ce poate sa fie?????????


--------------------
dacia solenza 1.4 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 8 Sep 2008, 20:14
Post #43


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.762
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Cel mai indicat - un test al amortizoarelor..., poti sa iti faci o parere insa si lasandu-te cu putere pe masina (pe "colturile" ei), daca face balans sus - jos atunci ai probleme cu amortizorul respectiv...


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alviauto
post 14 Mar 2010, 13:00
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 1 February 10




da, 1.4,1.6,1.6 16v ,1.5 sunt aceleasi amortizoare( monroe ).
eu am pus bilstein si sunt foarte multumit avand in vedere ca ma lupt zilnic cu craterele din bucuresti. ph34r.gif
preturi? -170ron(fata ), 120ron (spate)



This post has been edited by alviauto: 14 Mar 2010, 13:05


--------------------
dacia logan 1.4 2007 - b-68-rnv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
undemerg
post 16 Mar 2010, 10:50
Post #45


Fan Logan


Group: Members
Posts: 467
Joined: 15 February 05
From: Bucuresti




Uite ca vrand-nevrand ajung si pe topicul de amortizoare:

Am remarcat o pozitie ciudata a prinderilor amortizoarelor din compartimentul motor (nu stiu cum sa le spun altfel), cele incercuite in poza.
Stau cam la 2 cm de tabla, exista un gol mare acolo.

Este de la arcuri, de la amortizoare, sau din alta parte? Se poate remedia din ceva reglaje sau trebuie inlocuita vre-o piesa? Daca da, ma puteti ajuta cu sfaturi de achizitie (marca, performante, pret)?

LE: initial am crezut ca e de la pozitia rotilor, ca parca se accentueaza pe partea catre care virez (daca am volanul maxim stanga, prinderea din stanga are un gol mai mare), dar ramane si pe partea opusa, asa ca am exclus varianta asta, nu intra in categoria "e normal"

This post has been edited by undemerg: 16 Mar 2010, 10:52

Attached thumbnail(s)
image325.jpg ( Size: 78.77k ) Number of downloads: 5030


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5DCI - B-49-KZV
ex Solenza 1.4MPI Confort Galben, ex Dacia 1310 TX, 1986, Bleu-Gri 616 :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Mar 2010, 10:52
Post #46


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.229
Joined: 19 April 05




Vireaza la maxim si apoi urca roata pe o bordura. Sa vezi atunci spatiu acolo. biggrin.gif

QUOTE(undemerg @ 16 Mar 2010, 10:50)
"e normal"
Ba este foarte normal, asa sunt proiectate ele. La altii partea asta este ascunsa si nu se vede cum lucreaza amortizorul.

This post has been edited by IRONICK: 16 Mar 2010, 10:54


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
undemerg
post 16 Mar 2010, 10:57
Post #47


Fan Logan


Group: Members
Posts: 467
Joined: 15 February 05
From: Bucuresti




Zici ca e normal? Eu m-am uitat la un clio cu 1/2 din km mei, pe drum drept, cu rotile drepte si nu exista acest gol. Cu rotile virate si pe borduri e alta treaba...
In schimb la mine pe drum drept, cu rotile drepte, exista acei 2 cm. Sa inteleg ca este de la comprimarea amortizoarelor acel gol? Atunci incep sa suspectez arcurile, care, probabil, nu mai au aceeasi forta ca la inceput.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5DCI - B-49-KZV
ex Solenza 1.4MPI Confort Galben, ex Dacia 1310 TX, 1986, Bleu-Gri 616 :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alviauto
post 16 Mar 2010, 10:59
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 1 February 10




flansa amortizor se numesc.
pret - 63ron fara rulment
92ron cu rulment
producator febi bilstein.
poti gasi mai ieftine ,mai scumpe , dar astea sunt cele mai bune calitate-pret.
si nu e normal sa aiba distanta aia.

This post has been edited by alviauto: 16 Mar 2010, 11:04


--------------------
dacia logan 1.4 2007 - b-68-rnv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 16 Mar 2010, 11:05
Post #49


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.762
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




La Logan este normal, asa cum s-a spus. Daca vrei (totusi) sa inlocuiesti piesele, uite si preturi, colegul s-a miscat iute. icon_mrgreen.gif

This post has been edited by BZN: 16 Mar 2010, 11:05


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alviauto
post 16 Mar 2010, 11:09
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 1 February 10




din curiozitate tocmai le-am verificat pe cele de pe masina mea si nu exista distanta respectiva.


--------------------
dacia logan 1.4 2007 - b-68-rnv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Mar 2010, 11:09
Post #51


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.229
Joined: 19 April 05




QUOTE(undemerg @ 16 Mar 2010, 10:57)
Atunci incep sa suspectez arcurile, care, probabil, nu mai au aceeasi forta ca la inceput
Pai si cum crezi tu ca apasa arcurile pe cupele ca sa stea lipite de tabla?

Sa luam un exemplu cu Duster:

Lifter_01.jpg

Arcurile in partea de sus au niste "cupe" peste care este un rulment, asta permite rotirea amortizorului. Rulmentul ala intra intr-un bloc filtrant cu exterior de cauciuc care se sprijina de oale. Urmeaza o pilulita care strange totul si apoi este cupela. Singurul lucru care se uzeaza acolo este rulmentul.

This post has been edited by IRONICK: 16 Mar 2010, 11:21


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
undemerg
post 16 Mar 2010, 11:15
Post #52


Fan Logan


Group: Members
Posts: 467
Joined: 15 February 05
From: Bucuresti




Un arc mai moale se va comporta ca in imaginea 2, de aceea ma gandeam ca ar putea fi de la arcuri, daca acel spatiu apare la o pozitie nefireasca a rotii (vezi bordura)

Attached thumbnail(s)
image325.jpg ( Size: 6.73k ) Number of downloads: 5484


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5DCI - B-49-KZV
ex Solenza 1.4MPI Confort Galben, ex Dacia 1310 TX, 1986, Bleu-Gri 616 :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 16 Mar 2010, 11:21
Post #53


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.762
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




N-are nici o legatura una cu alta, schita e mult mai complicata in realitate.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
undemerg
post 16 Mar 2010, 11:23
Post #54


Fan Logan


Group: Members
Posts: 467
Joined: 15 February 05
From: Bucuresti




Poza lui IRONICK este foarte relevanta, acel loc este foarte mic si e normal, la mine e mult mai mare chiar si pe drum drept, cu rotile drepte. O sa ma duc sa fac o poza si revin.

@BZN: daca acea "cupela" se ridica de pe oala in momentul comprimarii arcului si a amortizorului (asa cum am inteles eu), atunci cred ca are o legatura directa poza mea cu "fenomenul"

Apropos, alviauto, care e diferenta intre flansa cu rulment si cea fara? Din explicatia lui IRONICK inteleg ca toate au rulment, doar ca uneori e cazul sa fie inlocuit, uneori nu, corect?

This post has been edited by undemerg: 16 Mar 2010, 11:25


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5DCI - B-49-KZV
ex Solenza 1.4MPI Confort Galben, ex Dacia 1310 TX, 1986, Bleu-Gri 616 :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Mar 2010, 11:27
Post #55


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.229
Joined: 19 April 05




QUOTE(alviauto @ 16 Mar 2010, 10:59)
flansa amortizor se numesc
QUOTE(BZN @ 16 Mar 2010, 11:05)
colegul s-a miscat iute. icon_mrgreen.gif
"Colegul" vinde piese si isi face reclama ascunsa pe o arie tehnica. Iar Loganu nu are flansa.

Singurul efect la uzura rulmentului este zgomotul. Bine, mai poate sa induca si o rotire greoaie a rotilor, dar aia se simte mai mult la fara servo.

This post has been edited by IRONICK: 16 Mar 2010, 11:29


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
undemerg
post 16 Mar 2010, 11:31
Post #56


Fan Logan


Group: Members
Posts: 467
Joined: 15 February 05
From: Bucuresti




Reclama se vede de la o posta, nici macar nu poti sa-i zici ca e ascusa smile.gif

Banuiesc ca te referi la zgomotul de care se vorbeste pe topicul de servodirectie zgomotoasa. Spre fericirea mea, p'ala nu-l am asa ca de rulmenti am scapat.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5DCI - B-49-KZV
ex Solenza 1.4MPI Confort Galben, ex Dacia 1310 TX, 1986, Bleu-Gri 616 :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 16 Mar 2010, 11:32
Post #57


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.762
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




@undemerg, are, dar nu in sensul prezentei unei probleme wink.gif asta am vrut sa intelegi. Practic, acolo e un limitator de cursa, daca o sa ridici masina pe cric o sa vezi ca flansa se lipeste de caroserie( dispare spatiul).


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Mar 2010, 11:32
Post #58


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 35.933
Joined: 15 August 05




arcul mai moale influentiaza doar garda la sol, presiunea exercitata pe flansa, adica (parte din) geutatea masinii, e totaia. Flansa e in directa legatura cu oala, printr-un flexiblock, care are fix rolul de a prelua 'spatiile' alea date de virarea rotilor. Amortizorul nu are o pozitie fixa in raport cu caroseria.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Mar 2010, 11:35
Post #59


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.229
Joined: 19 April 05




QUOTE(undemerg @ 16 Mar 2010, 11:31)
Banuiesc ca te referi la zgomotul de care se vorbeste pe topicul de servodirectie zgomotoasa
Nu stiu ce zgomot este pe topicul cu servo, dar eu ma refer la zgomot facut atunci cand dai intr-o groapa. Oricum, astept pozele. Blocul ala de cauciuc din constructie are metal in el si nu prea are cum sa se uzeze in halul ala. Tehnic mi se pare cam imposibil sa ajunga la 2cm.

This post has been edited by IRONICK: 16 Mar 2010, 11:40


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
undemerg
post 16 Mar 2010, 11:39
Post #60


Fan Logan


Group: Members
Posts: 467
Joined: 15 February 05
From: Bucuresti




Aham. nasol, d-alea au inceptu sa mai apara din cand in cand, odata cu "plombele" deja cazute. Niste cretini, nu mi-a facut masina asa dupa mii de km pe drumuri neasfaltate si face dupa 1 iarna prin bucuresti...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5DCI - B-49-KZV
ex Solenza 1.4MPI Confort Galben, ex Dacia 1310 TX, 1986, Bleu-Gri 616 :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

19 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th January 2018 - 05:28
Forum Renault Server hosting