DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

99 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier

saruman
post 9 Jan 2005, 00:44
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




De ce trebuie insonorizate si usile? Are efect? E mai putin zgomot inauntru?


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Jan 2005, 01:42
Post #62


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.423
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




@vad: de veneai la intalnire, ai fi si vazut...
@saruman: insonorizarea usilor nu este pentru zgomotul exterior spre interior, ci este mai mult pentru eliminarea vibratiilor "foitei" de tabla din care este facuta fata de usa. In acest sens ajuta. Iar cu o insonorizare completa (acoperirea de gauri etc), se poate realiza o "incinta acustica" din usa suficient de buna pentru imbunatatirea sunetului "sistemului" audio.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad
post 9 Jan 2005, 09:27
Post #63


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




huh.gif din pacate nu pre pot oricnadn asa sa va onorez cu prezenta (lucrez la patron) si de multe ori joia este o zi plina de evenimente (nu stiu de ce) si nu reusesc sa scap mai devreme de ora 20:30, dar o sa ma straduiesc sa vin joi acuma sa imi arati si beculetele! wink.gif

This post has been edited by vad: 9 Jan 2005, 09:27


--------------------
logan laureate 1.6 - bz xx vad
iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 9 Jan 2005, 09:55
Post #64


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.844
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




Dar cu vata minerala nu merge sa insonorizam? Aveam pe acasa niste vata dinasta si ma gandeam sa bag prin portiere.
Sau sa facem niste carenaje din fibra de sticla si sub ea sa bagam izoprenul in cauza.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucas
post 9 Jan 2005, 12:48
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 7 March 04
From: Bucuresti




Io sunt mai nou si am vazut ca majoritatea ati avut berline. Credetzi ca la ele(berline) se simte diferenza mai mult ca la LGN? (daca antifonez capota motorului)

This post has been edited by Lucas: 9 Jan 2005, 14:03


--------------------
Ford/Logan escort . - B-69-WRX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
collinro2
post 9 Jan 2005, 17:19
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 22 August 04
From: Iasi




@klaus: Sa stii ca m-am uitat foarte atent de data asta la topicurile anterioare si se subintelege din intrebarea lui vad si raspunsul tau lui ca ai pus sau ai vazut pusa blana pe peretele dintre compartimentul motor si habitaclu. Se pot da detalii, eventual o poza? Multumesc


--------------------
renault megane 2.2 2006 1,5dCi 80CP - IS-05-GP?
We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 Jan 2005, 10:29
Post #67


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.423
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




@kAndrei: Vata minerala este periculoasa pentru sanatate (elibereaza firisoare de minerale, daunatoare la plamani, odata cu aerul care trece pe acolo). Intre peretii de la locuinta nu e nici o pb, dar la masini nu ca nu este indicata sau contraindicata, dara daca ar fi dupa mine ar trebui interzisa...
@collinro2: Nu am pus insonorizant, ci am facut "a kind of", am pus pe tablierul dintre compartiment motor si habitaclu un strat de folie bituminoasa, un burete de 1 cm grosime si deasupra un burete de 0,5 mm cu folie de al, cu rol de a impiedica trecerea caldurii de la motor spre folia bituminoasa.
Rezultat exista, insa nu este asa spectaculos, dupa parerea mea din doua cauze: Izolarea defectuoasa a pedalierului (sursa principala de zgomot, mai ales a zonei in unghi din fata) la care se adauga izolatia (ma refer la cea fonica) inexistenta la tunelul central si dedesupt (sursa de zgomot de la coloana de esapament). Cred ca pentru o insonorizare acceptabila la logan, munca e cam multa. Probabil ca asta a fost motivul principal pentru care nu a fost realizata (presupune costuri cred ca de cca 100 euro, estimativ)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 11 Jan 2005, 09:01
Post #68


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.259
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Salut la toata lumea.......

De ce nu incercati altceva? De exemplu luati un covoras electroizolant (ca cel folosit in statiile electrice ) /8-10 mm/ , il taiati corespunzator, cu foarte multa rabdare, il finisati cu glaspapir, si il lipiti cu prenandez unde aveti nevoie...si cred ca este si estetic.......dar trebuie munca nu gluma (eu nu am avut rabdare )

Cand am avut ubn breag am pus sub mocheta fasii de burete de la o saltea de camin......si s-a antifonat bine de tot.........

Acum am un ARO caruia i-am facut urmatoarele imbunatatiri ca antifon:
-Sub capota am prins o saltea de izolat tevi de termoficare ( vata minerala cu exterior de folie de aluminiu) prins cu niste nervuri metalice (sina de metal de la o galerie (profil ,,I,, destul de dragut ) .
-Am pus in jurul capotei un cheder de cauciuc de la DAcia (luat din Vitan)
-Pe cutia de viteze si reductor am pus un sac din rafie plin cu vata minerala , apoi am apasat carcasa de protectie .

Am avut un rezultat NESPERAT.

VA doresc numia bine si succes si voua.....

Salut


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Jan 2005, 09:52
Post #69


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.423
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




1. Covorasul de cauciuc este f. bun, mai ales daca este o mocheta pe suport de cauciuc, pentru studiouri, insa, la masina ai o problema la contactul cu tabla, si anume ca extrem de greu, si cu adezivi cu priza rapida, poti sa-l pui sa ia forma tablei ambutisate (care are nervuri etc). Daca acest covor nu este lipit de tabla, efectul scade. Se poate folosi, dar ca strat superior unui strat fonoabsorbant (pasla, burete). El are un rol mai mult fono-izolant (respinge undele sonore, nu le absoarbe). Si aici se vede eficienta lui: vine unde sonora (vibratie a aerului), se absoarbe partial de stratul fonoabsorbant (pasla) dupa care se loveste de covor si in mare parte se intoarce inapoi, iarasi prin stratul fonoabsorbant. Bine, teoria suna bine, la practica eficienta nu-i asa mare, insa avand in vedere curba de perceptie sonora a urechii, rezultatul e mai mult decat multumitor.

2. In ce priveste vata minerala, asa cum am zis mai sus, si am impresia ca nu se percuteaza, in compartimentul motor exista o gramada de curenti de aer (curenti cu forta mare), care in timp desprind bucati din vata minerala. Daca era "safe" o foloseau producatorii direct, ca e bun fonoabsorbant. Doar ca in domeniul auto materialele fonoabsorbante trebuie sa aiba si o consistenta mai mare (se calca in picioare si nu trebuie sa se lase ca se smulge mocheta din prinderile laterale, trebuie sa aiba rezistenta la intemperii si la desirare etc).


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinc
post 15 Jan 2005, 13:10
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 16 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(ICET @ 10 Dec 2004, 01:11)
Pina la urma tot cirpitura e!Schociul ala e de tot risul!Si sincer nu vad efectul sau rezultatul cum zici tu!In loc sa te chinui atit sa faci o asa tiganie mai bine te chinuiai si faceai peretele dintre motor si habitaclu!Asta da randament!Ce ai facut tu e munca in zadar si problema o rezolvai simplu cu cheder,asa cum am facut eu si cum am vazut ca ai pus si tu!.............parerea mea!
*



Am si eu o intrebare. Mergi cumva cu capota cascata pe drum sa vada lumea ca este o "carpitura"???
Eu zic ca rezultatul final arata chiar bine.
Cred ca o a ma bag si eu la asa ceva cand se mai incalzeste vremea....desi am SLZ sper sa ma descurc. blush.gif


--------------------
Opel/Dacia Vectra B/Solenza - .
Opel Vectra B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osirus
post 15 Jan 2005, 14:50
Post #71


Milionar de week-end


Group: Banned
Posts: 502
Joined: 17 November 04
From: Salajan






Am vazut si eu azi la Dsign capota.........arata misto avind in vedere ca e facuta de el cum a putut,pacat ca nu au facut astia din fabrica asa ceva si sta omu sa se chinuie sa faca el ce nu au facut ei!
ps. sa nu uiti sa prinzi si bradutii aia doi pe margine,stinga-dreapta!


--------------------
Dacia/Skoda Logan ambition - Octavia L&K
vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"...............
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 15 Jan 2005, 19:36
Post #72


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.607
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




astazi am inceput antifonarea capotei portbagajului, am folosit izopren aluminizat de 5 mm pentru a astupa gaurile dintre nervuri, iar apoi am pus izopren aluminizat de 10 mm, prins cu braduti. cind termin treaba va arat si voua. Ideea este preluata de la klaus, cu mentiunea ca nu am folosit aluband, deoarece nu vreau sa se ingreuneze prea tare capota.

@florinc, la slz se potriveste cu mici modificari blana de DSN . spor la treaba.

This post has been edited by Dsign: 15 Jan 2005, 19:38


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanescu
post 15 Jan 2005, 22:17
Post #73


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 6 January 05




QUOTE(Dsign @ 6 Dec 2004, 16:53)


Acum a mai ramas o problema: este zgomotos motorul la turatii mari, asta s-ar putea rezolva prin antifonarea peretelui dinspre habitaclu dar asta e greu de facut.



Peretele dinspre habitaclu este antifonat din fabrica foarte bine cu un material de tip "sandwitch" format din doua parti exterioare mai dure ce seamana cu o pasla mai rigida care si intre care este un material poros care din pozitia in care l-am examinta nu am putut sa imi dau seama ce e. Oricum tot materialul are aproximativ 2cm grosime.


--------------------
Logan Preference 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
collinro2
post 16 Jan 2005, 16:29
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 22 August 04
From: Iasi




@Dsign: explica-mi si mie la ce iti foloseste antifonarea capotei portbagajului. Poate la o auditie mai buna pentru boxele din spate!


--------------------
renault megane 2.2 2006 1,5dCi 80CP - IS-05-GP?
We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 16 Jan 2005, 22:13
Post #75


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.607
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




exact!!! zdrangane tabla pe la portbagaj cind dau muzica mai tare.
inca nu e destul de cald afara ca sa ma apuc de antifonarea podelei si a plafonului.

@razvanescu, esti matale sigur de faptul ca este antifonat tot peretele cu materialul ala? iti zice io: NU! materialul ala exista pina deasupra pedalelor, si sa stii ca nu e suficient. am tras cablul de alimentare pentru statie si crede-ma ca am vazut despre ce e vorba sub bord...


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Jan 2005, 10:17
Post #76


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.423
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Il aprob aici pe Dsign, izolarea fonica este cam subtire, acea de pe Logan. Doar ca macar este realizata cum trebuie principial (material fonoabsorbant jos si material fono-reflector deasupra) insa este insuficienta. La care se adauga si tabla mai subtire care are oarece rezonante de cutie de conserve...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
collinro2
post 17 Jan 2005, 20:21
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 22 August 04
From: Iasi




@Dsign: antifonarea podelei ma intereseaza foarte mult. Te rog sa postezi cind o faci. La vechea mea Dacie 1310 am pus sub mocheta la pedale si la pasager niste covoare luate de la dezmembrari, de la un Golf III. Le-am desprins eu cu mina mea de pe caroseria golfului si le-am pus in acelasi loc la dacie. Se cunostea ceva, dar ca la dacie...


--------------------
renault megane 2.2 2006 1,5dCi 80CP - IS-05-GP?
We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
collinro2
post 17 Jan 2005, 20:58
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 22 August 04
From: Iasi




Si o alta problema: am citit tutorialul lui klaus despre antifonare. La logan (eu inca nu am, dar ma pregatesc teoretic rolleyes.gif ) mi s-a parut mic spatiul ce ramine intre pedale si podea, mai ales inspre fata. Daca trintesc folie bituminoasa si apoi niste pisla pe podea, sub mocheta, ce ma fac daca nu mai pot apasa pedalele? Nu rideti, am patit asta din intimplare la Cielo: aveam iarna peste covorul de jos unul cu margini inaltate, pentru a nu se scurge aparaia pe mocheta. La mai multe cicluri urcat/coborit din masina, covorul de deasupra a fost impins de picior pina hat sub ambreiaj si frina, adica urcase putin pe peretele dinspre motor. Am observat asta de-abia cind nu puteam schimba vitezele decit cu ciriituri, ca nu mai puteam apasa ambreiajul pina la capat. L-am tras inapoi si s-a rezolvat. Daca pun insonorizant mai abundent, mai ales spre motor, cred ca trebuie facut tailoring serios.

This post has been edited by collinro2: 17 Jan 2005, 21:00


--------------------
renault megane 2.2 2006 1,5dCi 80CP - IS-05-GP?
We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Jan 2005, 22:46
Post #79


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.423
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pai se taie partea din placa de polistiren expandat care este acolo si faci loc cu acest prilej la insonorizant sub pedala.
De principiu trebuie sa o vezi ca sa intelegi ce spun dar, dupa parerea mea, este loc suficient chiar si sub pedala. Doar ca trebuie facurta cu atentie.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 18 Jan 2005, 16:01
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 669
Joined: 1 April 04




QUOTE(Dsign @ 11 Dec 2004, 02:08)
e parerea ta si nu ti-o schimba nime...daca nu crezi e treaba ta, dar vad ca ma sustin baieti mai capabili decit noi doi la un loc. cum puteti sa spuneti ca motorul se raceste prin capota? atunci de ce mai avem circuit de racire cu lichid? ce rol mai are radiatorul dragilor??????

si sa stii domnule icet ca a disparut acea rezonanta de la 100 km/h care imi dadea senzatia ca tre sa schimb in a sasea... nu crezi, nu crezi asta e. si nu mai critica aiurea munca mea pentru ca nu am facut-o pe banii tai. da-ti cu parerea intr-un mod pertinent.

ala nu e scotch, e powertape si ma ajuta sa nu intre apa pe sub "blana".
*



Salut ,

E ok ce ai facut si bravo tie . Ce este chestia aia aluminizata ? Am inteles ca de la Bricostore ai luat-o .De la care raion si la ce pret ? Ma intereseaza si pe mine .Dupa cum sti am D1300 si zgomotul e mult mai mare (am incercat sa schimbam lumina de bord si era ceva problema cu ceasurile. Acum m-am prins cum se scot becurile dar trebuie un soclu special pentru leduri cred - Billa Titan ) .Sper sa nu fac o confuzie .

Multumesc .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 18 Jan 2005, 21:39
Post #81


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.607
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




te tin minte cum sa nu. folia aia se gaseste in brico acolo unde sunt silicoanele (nu femeile cu silicoane, ca nu prea gasesti dastea in brico). e un raion mare cu araceturi, silicoane, adezivi, scociuri si alte nimicuri dastea, si la capat de tot exista niste role de material din asta. bafta.

se poate da cu antifon, se poate pune folie bituminoasa pe pedalierca doar nu puneti cu kilele! exista bucatele de pisla groasa de 3 cm sub mocheta, dar doar bucatele.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 19 Jan 2005, 08:21
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 669
Joined: 1 April 04




Multumesc . Am sa caut in w/e. Inca mai vreau sa schimb lumina la bord .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
collinro2
post 24 Jan 2005, 17:57
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 22 August 04
From: Iasi




domnule, dar unde se gaseste pisla? Ca imi inchipui ca nu numai in Bucuresti exista de vinzare...


--------------------
renault megane 2.2 2006 1,5dCi 80CP - IS-05-GP?
We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 24 Jan 2005, 18:49
Post #84


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.607
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




trebuie sa fie la magazinele de piese auto. sau la cei care tapiseaza scaune.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rigor
post 4 Feb 2005, 09:34
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 11 December 03
From: Iasi




Salut,
Ma bag si eu putin in zeama.
Mo strafulgerat o idee citind topicul pentru insonorizarea capotei. Ce parere aveti de: demontarea capotei, asezarea unui strat de spuma poliuretanica pentru constructii, uscare, rectificarea cu cutter-ul si/sau alte scule pentru asigurarea unei suprafete curbe continue, lipire folie aluminiu pe deasupra.
Sper ca nu am debitat prea multe prostii.

Multumesc


--------------------
ZKR Preferat - IS-01
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Feb 2005, 11:10
Post #86


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.423
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Propunerea nu e rea, insa eu vad doua probleme majore:
1. Spuma poliuretanica nu este foarte adeziva dupa intarire (adica ar trebui sustinuta de folia de aluminiu destul de bine)
2. Spuma poliuretanica se umfla de la umezeala si peste 3 saptamani (forma data nu va fi stabila decat peste vreo luna, cand trebuie iarasi remodelata.

Si
3. Spuma poliuretanica nu este un foarte bun izolant fonic, ci termic...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rigor
post 4 Feb 2005, 11:55
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 11 December 03
From: Iasi




True,
Mie mi-a facut impresia ca este destul de adeziva, s-ar putea sa ai dreptate si sa nu tina. Poate ne mai ajta cineva cu o parere despre asta.

Despre umezeala, am mai pitrocit-o putin si uite: dupa ce se usuca spuma si se netezeste, se poate da un strat subtire de silicon, cu o pensula ceva, spuma fiind poroasa siliconul adera foarte bine la ea. Apoi se aplica folia de aluminiu lipita de toata magareata asta

ce parere ai Klaus?

regards


--------------------
ZKR Preferat - IS-01
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
collinro2
post 4 Feb 2005, 16:55
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 22 August 04
From: Iasi




eu personal nu incetez sa ma intreb de unde sfintul stie klaus toate chestiile astea. Ca doar e economist de formatie.
huh.gif


--------------------
renault megane 2.2 2006 1,5dCi 80CP - IS-05-GP?
We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
modream
post 4 Feb 2005, 17:56
Post #89


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




parerea mea e ca decat sa te complici cu spume silicoane, apoi folii, eventual adezive etc.. mai bine cauti si cumperi o folie d-aia gata facuta care sigur e si mai OK


--------------------
Logan Opel Astra H 1.9 cdti 190 CP - B-94-MMT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rigor
post 4 Feb 2005, 18:59
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 11 December 03
From: Iasi




Bre da unde mai pui actu' de creatie hah? Apoi iesi mai ieftin.


--------------------
ZKR Preferat - IS-01
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

99 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th June 2018 - 13:37
Forum Renault Server hosting