DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

102 Pages « < 70 71 72 73 74 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier

draculafly
post 11 Sep 2009, 12:04
Post #2131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 25 March 08




adica ai scapat de zgomotul de la 3000 pana la 3300??da mai multe detalii si eventual o poza doua cu montarea buretelui! prea e usor leacul pt omniprezenta rezonanta ! sa fie oare adevarat ??


--------------------
dacia logan kiss 2007 - b91 fad
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganmpi16
post 11 Sep 2009, 12:52
Post #2132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 227
Joined: 31 March 09
From: Alexandria,




Ce tip de burete ai folosit si ce grosime?


--------------------
Renault Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp 2011 Bussines
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 11 Sep 2009, 13:00
Post #2133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




E atat de usor de aplicat, incat oricine poate verifica daca este adevarat sau nu. Ideea este ca eu am aplicat si niste folie bituminoasa mai demult pentru dampingul acelei suprafete. Pozele sunt prezentate intr-unul din posturile mele anterioare. Probabil o sa fac si niste masuratori, in masura in care o sa am timp.

De la ce am plecat: acum cateva zile, am facut niste masuratori live cu un program RTA, observand amplitudinea armonicelor motorului in functie de turatie. Pentru cine nu stie inca, frecventa aprinderii la motorul in 4 cilindri este data de relatia f=(rpm/60)*2, adica la 3000rpm corespunde frecventa de 100hz. Prezenta acestei armonice este absolut normala, dar ea nu trebuie sa se suprapuna cu frecventa altor subansamble, gen esapament, etc., pentru ca apare fenomenul de rezonanta.
Initial am suspectat si prinderea esapamentului de caroserie, demontand pe rand cate un suport din cei 3 care sustin coloana de esapament si facand proba de drum. Nu am observat atunci nicio schimbare privind rezonanta de peste 3000 rpm.

Sa revin la masuratoarea live: cum mergeam eu cu 2000rpm, nivelul armonicelor era in descrestere, asa cum este normal, armonica a doua fiind la un nivel, sa zicem, de -20db (atentie, relativ). Pe masura ce acceleram, aceasta armonica se deplasa in frecventa, ramanand la un nivel aproximativ constant. Pana ce am ajuns pe la 95-100hz (300rpm), unde nivelul acesteia a inceput sa creasca vertiginos, pana ce s-a ajuns la circa 130hz (3900rpm), de unde a inceput sa scada in nivel. Si asa am determinat eu precis problema, dar nu si cauza. Asta pana am facut experimentul descris un post mai sus, cel cu subwooferul.

LE. Buretele este absolut normal (o fasie de aprox 1mp si grosime 2cm, facuta sul) este doar pentru a fi indesat BINE in spatiul dintre aripa si oala rotii spate; se poate folosi orice altceva. Atentie sa nu indoiti tabla. Pe viitor ma gandesc la o solutie gen traversa metalica.

This post has been edited by dia_ph2: 11 Sep 2009, 13:07


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 11 Sep 2009, 13:13
Post #2134


-


Group: Members
Posts: 21.854
Joined: 19 April 05
From: Romania




Dar aerul din habitaclu mai are cum sa ajunga la gaurile de aerisire din portbagaj? Este foarte important sa existe un spatiu pe unde sa treaca aerul pentru a nu face condens ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 11 Sep 2009, 13:21
Post #2135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Nu este decat o solutie temporara, pentru a vedea efectul. Pe partea cu busonul de alimentare se simte mult mai rigid montantul, abia se misca 1mm. Am mutat subwooferul si pe bancheta spate, tot acceasi miscare ampla o avea numai montantul C de pe partea soferului.

Am atasat si cateva poze, pentru edificare, cu mentiunea ca buretele nu prea se vede (din cauza pozitiei), dar am indicat cu o sageata locul unde este aplicat . Vine cam pe centrul nervurii care se vede din exterior.
loc_aplicare.jpg ( Size: 57.69k ) Number of downloads: 2232
detaliu.jpg ( Size: 56.53k ) Number of downloads: 2445

burete.jpg ( Size: 202.91k ) Number of downloads: 2401


Buretele din poza este ce mi-a ramas, am mentionat ca am indesat cam 1mp.

This post has been edited by dia_ph2: 11 Sep 2009, 13:33


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 11 Sep 2009, 15:18
Post #2136


-


Group: Members
Posts: 21.854
Joined: 19 April 05
From: Romania




De multe ori solutia alfa ramane definitiva ... smile.gif


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Sep 2009, 15:41
Post #2137


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




O mai zic inca o data (chiar daca acum mai rezumata): loganul nu are nevoie de solutii scumpe prin diverse locuri (suporti motor, esapamente complexe etc), ci de o antifonare rezonabila, in zonele esentiale. Dupa antifonare si eliminarea unor zgomote aerodinamice, restul sunt nesemnificative.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GBi
post 12 Sep 2009, 20:37
Post #2138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 12 August 06




asa arata pe interior montantul C si cele 2 placi bituminoase minuscule puse de ingineri de la Daciaaa popa.gif pt. rigidizarea unei zone foarte mari, conserva goala ...

Attached thumbnail(s)
montant_c_Logan__Custom_.jpg ( Size: 150.44k ) Number of downloads: 2428
montant_c_Logan1__Custom_.jpg ( Size: 180.57k ) Number of downloads: 2524


--------------------
Daciaaa Golan :)) KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04
Tot ce e bun tre' sa dispara !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Sep 2009, 21:10
Post #2139


-


Group: Members
Posts: 21.854
Joined: 19 April 05
From: Romania




De montantul B nu zice nimeni nimic? De obicei la ala se poarta montarea unui dop din burete pentru a nu urca zgomotul din prag. Pentru rezultate mai bune este necesara si lipirea de pasla pe interior. La nivelul urechii ies niste zgomote prin gaurile de la centura ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 14 Sep 2009, 06:28
Post #2140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




QUOTE(klaus @ 11 Sep 2009, 16:41)
O mai zic inca o data (chiar daca acum mai rezumata): loganul nu are nevoie de solutii scumpe prin diverse locuri (suporti motor, esapamente complexe etc), ci de o antifonare rezonabila, in zonele esentiale. Dupa antifonare si eliminarea unor zgomote aerodinamice, restul sunt nesemnificative.
*



Haide mai Klaus, ca tu ai avut motorul 1.6, cel cu toba intermediara cu absorbtie, nu caricatura de pe 1.4. Sa fi vazut atunci ce te plangeai de esapament. Mi-e mi-e si rusine sa stau cu AC pornit la ralanti in preajma unor pietoni...

Uitati aici un studiu extrem de interesant, practic, despre cum se elimina booming-ul la un Audi A4 Avant:
Attached File  Application_of_the_sound_substructure_Audi_A4_Avant.pdf ( 7.09mb ) Number of downloads: 538

Este vorba de atasarea unor greutati (2-4kg) in structura. Ar trebui sa experimentam si noi asa ceva.



--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 14 Sep 2009, 08:58
Post #2141


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




e vorba de 2 teste unul de impact hammer adica excitarea /lovirea cu un ciocan a structuri si inregistrarea modului de propagarea vibratiilor si zgomotelor si
testul de rulare dau dinamic cu masurare a frecventelor joase

uitate la twingo in partea drepta sa vezi greutatea langa far

This post has been edited by valerica1: 14 Sep 2009, 09:00


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 14 Sep 2009, 09:16
Post #2142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




De ce nu faci chiar tu valerica1 testul ala cu ciocanul? La cum ti-a tremurat mana pe desen, s-ar putea sa-ti iasa o mandrete de masina. De altfel, Tu esti simbolul incoerentei.

Lasand off-topicul la o parte, mai atasez ceva interesant, un studiu practic tot despre booming:
Attached File  Transfer_path_analysis_related_to_booming.pdf ( 4.26mb ) Number of downloads: 142


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Sep 2009, 09:16
Post #2143


-


Group: Members
Posts: 21.854
Joined: 19 April 05
From: Romania




Alte masini cu greutati ..Mondeo, Prius, ..


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 14 Sep 2009, 09:40
Post #2144


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.924
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(GBi @ 12 Sep 2009, 21:37)
asa arata pe interior montantul C si cele 2 placi bituminoase minuscule puse de ingineri de la Daciaaa  popa.gif pt. rigidizarea unei zone foarte mari,  conserva goala ...
*


Alea mici, sunt puse de contabili, ca inginerii puneau ei mai mari.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 14 Sep 2009, 10:54
Post #2145


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




QUOTE(dia_ph2 @ 14 Sep 2009, 09:16)
De ce nu faci chiar tu valerica1 testul ala cu ciocanul? La cum ti-a tremurat mana pe desen, s-ar putea sa-ti iasa o mandrete de masina. De altfel, Tu esti simbolul incoerentei.

Lasand off-topicul la o parte, mai atasez ceva interesant, un studiu practic tot despre booming:
Attached File  Transfer_path_analysis_related_to_booming.pdf ( 4.26mb ) Number of downloads: 142

*



daca ai stii cum se propaga vibratiile nu ai mai zice ca mi-a tremurat mana ( vb in necunostiinta de cauza)
eu doar am spus ce ai postat tu , nu inteleg de ce te enervezi???

uite ciocan de masurare
uite accelerometru lipit pe o structura

This post has been edited by valerica1: 14 Sep 2009, 11:27


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 14 Sep 2009, 11:13
Post #2146


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(dia_ph2 @ 14 Sep 2009, 07:28)
Este vorba de atasarea unor greutati (2-4kg) in structura. Ar trebui sa experimentam si noi asa ceva.
*

QUOTE(IRONICK @ 14 Sep 2009, 10:16)
Alte masini cu greutati ..Mondeo, Prius, ..
*

Daca mi-aduc bine aminte, mondeo are chiar vreo 6 kile de masa inertiala pe subcadru de rulare fata.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Sep 2009, 11:24
Post #2147


-


Group: Members
Posts: 21.854
Joined: 19 April 05
From: Romania




Daca iti aduci bine aminte are 2320 grame, este imbracata in silicon, iar carcasa este din aluminiu ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 14 Sep 2009, 11:27
Post #2148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.732
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Daca are 6 kile si e sub puntea fata, la Logan se numeste scut icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Sep 2009, 11:29
Post #2149


-


Group: Members
Posts: 21.854
Joined: 19 April 05
From: Romania




radmasa.gif

Prius o are una sub abs in stanga la sofer, alta pe lonjeron drepta chiar langa far, alte doua pe la prinderea basculei anti-rotire,

This post has been edited by IRONICK: 14 Sep 2009, 12:07


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 14 Sep 2009, 11:52
Post #2150


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




masuratori cu ciocanul de vibratii ale structurii

uite cum se testeaza zgomotul

This post has been edited by valerica1: 14 Sep 2009, 13:32


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 14 Sep 2009, 14:53
Post #2151


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ce-mi plac mie documentele astea cu masuratori, cu laude la adresa lor si a echipamentelor cu care au fost facute dar cu aplicabilitate zero barat...
Cand eu ziceam ca nu prea se gasesc pe net documente practice...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Sep 2009, 14:56
Post #2152


-


Group: Members
Posts: 21.854
Joined: 19 April 05
From: Romania




lasa-l mai si pe el sa simta bine ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 14 Sep 2009, 15:19
Post #2153


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




QUOTE(klaus @ 14 Sep 2009, 14:53)
Ce-mi plac mie documentele astea cu masuratori, cu laude la adresa lor si a echipamentelor cu care au fost facute dar cu aplicabilitate zero barat...
Cand eu ziceam ca nu prea se gasesc pe net documente practice...
*



pentru mine si tine si cei care nu au fabrica lor poate pentru marii constructori sunt luate ff in serios


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 15 Sep 2009, 06:33
Post #2154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




QUOTE(klaus @ 14 Sep 2009, 15:53)
Cand eu ziceam ca nu prea se gasesc pe net documente practice...
*



Se gasesc si documente practice, trebuiesc doar cautate; mura-n gura nu exista nicaieri, dar'mite studiu de caz asupra Loganulului. Lumea insa nu prea percuteaza, pentru ca nu este interesata de studierea problemei, ci de o solutie gratuita, cu aplicabilitate imediata.
Acest document Attached File  Wade__20AD.pdf ( 3.9mb ) Number of downloads: 201
chiar este foarte practic (alaturi de cele 2 anterioare). Mai practic si mai similar de atat nu poate fi decat solutia gratuita.

PS. Observ ca lumea descarca poze cu ciocanul lui valerica, mai mult decat cele mai practice documente cu putinta, gasite cu truda de catre fraieri.

This post has been edited by dia_ph2: 15 Sep 2009, 07:54


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganmpi16
post 15 Sep 2009, 13:20
Post #2155


Membru autentic


Group: Members
Posts: 227
Joined: 31 March 09
From: Alexandria,




IRONICK, ne arati si noua niste foto cu garnitura dintre bord si parbriz? Ar merge cumva buretele in care vine un parbriz nou (cel de pe margine de protectie)?

This post has been edited by loganmpi16: 15 Sep 2009, 13:21


--------------------
Renault Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp 2011 Bussines
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 17 Sep 2009, 09:59
Post #2156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




In legatura cu esapamentul motorului 1.6/8v, se pare ca m-am inselat in privinta zgomotului. Tocmai am ascultat unul cu AC pornit si face aproape la fel ca si la motorul 1.4 (pufaie). Si chiar avea toba intermediara mai mare, dar presupun ca este tot goala (formeaza o camera de expansiune, cu atenuare in functie de frecventa, dar cu minime si maxime pronuntate).

Am analizat si armonicile motorului de 1.4 pentru a vedea contributia acestora la zgomotul total, analiza care s-a facut cu ajutorul unui microfon plasat pe scaunul soferului, la nivelul capului. Fara AC sau radio, accelerare progresiva in intervalul 2000-5000rpm. Mentionez ca semnalul a fost prelucrat A-weighted, deoarece urechea percepe diferit sunetele in functie de frecventa, iar acest tip de analiza exprima cel mai bine ceea ce aude urechea.
Inregistrarea este aceasta: Attached File  2000_5000_2th_amplified.wav ( 978.61k ) Number of downloads: 56

Pe baza acesteia, am extras amplitudinea armonicelor motorului pentru diverse turatii:
2400/2700:
2400.jpg ( Size: 108.38k ) Number of downloads: 875
2700.jpg ( Size: 110.08k ) Number of downloads: 290


3000/3400:
3000.jpg ( Size: 100.71k ) Number of downloads: 265
3400.jpg ( Size: 103.76k ) Number of downloads: 254


3600/3800:
3600.jpg ( Size: 108.64k ) Number of downloads: 251
3800.jpg ( Size: 105.24k ) Number of downloads: 59


4200/4300:
4200.jpg ( Size: 102.66k ) Number of downloads: 53
4300.jpg ( Size: 103.66k ) Number of downloads: 44


4500/4700:
4500.jpg ( Size: 101.19k ) Number of downloads: 36
4700.jpg ( Size: 103.71k ) Number of downloads: 33


4800/5000:
4800.jpg ( Size: 104.11k ) Number of downloads: 36
5000.jpg ( Size: 103.78k ) Number of downloads: 37


In graficele urmatoare, se observa variatia armonicelor in functie de turatie:
2th/3th:
2th.jpg ( Size: 85.68k ) Number of downloads: 75
3th.jpg ( Size: 83.77k ) Number of downloads: 80


4th/4.5th:
4th.jpg ( Size: 91.69k ) Number of downloads: 66
4.5th.jpg ( Size: 88.98k ) Number of downloads: 49


5th/6th:
5th.jpg ( Size: 86.17k ) Number of downloads: 52
6th.jpg ( Size: 92.19k ) Number of downloads: 55


8th:
8th.jpg ( Size: 86.88k ) Number of downloads: 61



Pentru rezonanta de la 3000rpm, responsabile sunt armonicile 2/4/6.
Mai multe interpretari altadata, acum am obosit dupa cateva ore de prelucrari, in lipsa de echipamente si programe specializate.
Sunt convins ca nu intereseaza pe nimeni (de pe acest forum) aceste grafice, dar sunt foarte folositoare pentru oricine ar vrea sa se adanceasca in aprofundarea fenomenului.
Oricum, "o sa vina" klaus cateva posturi mai incolo, sa spuna ca sunt "zero barat" (copyrighted) aceste masuratori.

This post has been edited by dia_ph2: 17 Sep 2009, 10:02


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 17 Sep 2009, 12:49
Post #2157


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




tu ori lucrezi la dacia ori ai ceva legaturi cu cei de acolo
ce program folosesti

This post has been edited by valerica1: 17 Sep 2009, 12:50


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Sep 2009, 13:06
Post #2158


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ce zic eu si ce intelege lumea...
dia_ph2, eu am zis asa:
QUOTE(klaus @ 14 Sep 2009, 15:53)
Ce-mi plac mie documentele astea cu masuratori, cu laude la adresa lor si a echipamentelor cu care au fost facute
Daca tu ai pus documente de RECLAMA la diverse aparaturi in care se lauda ca pot masura frecventa de oscilatie a penei de crocodil cand zboara pe deasupra alpilor, atunci m-am refeit acolo la tine.
Insa eu ziceam de documentele ce cu emfaza le prezinta userul valerica1, si care sunt zero barat.
Ceea ce ai facut tu (si apreciez munca, ca e migaloasa) nu numai ca e interesanta, dar e si utila, pentru ca evidentiaza in mod clar zona ce trebuie insonorizata, si anume de frecvente intre 80 si 160 hz, pe de o parte (mai greu de insonorizat) si pe cea de pe la 350-430 hz
De la aceste masuratori deja se poate trece la realizarea unei insonorizari mai putin empirice si mai mult tehnice, cu materiale si solutii dedicate respectivelor frecvente.
Masuratorile prezentate indica, in opinia mea, de ce Renault foloseste buretii ca insonorizanti si mai putin pasla.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 17 Sep 2009, 13:37
Post #2159


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Nu uitati ca am facut o masuratoare A-weighted (gasiti explicatia in materialul pdf postat de mine), deci nivelul armonicelor in intervalul 100-200hz este mai mare fizic decat in intervalul 300-450hz, dar urechea se pare ca percepe dbA.

Asa arata curba A-weighted:
a_weigh.jpg ( Size: 91.57k ) Number of downloads: 123


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 17 Sep 2009, 15:18
Post #2160


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




QUOTE(klaus @ 17 Sep 2009, 13:06)
Insa eu ziceam de documentele ce cu emfaza le prezinta userul valerica1, si care sunt zero barat.
*



sunt zero barat pentru tine ca nu intelegi nimic din ele(nu ma refer la poze ,dar poate nici alea nu le intelegi)
daca asemenea documente sunt zero barat ma dezamagesti domnule klaus cosmin

vezi mai jos ce inseamna procesare de tip A sau B weithing sau overall level

This post has been edited by valerica1: 17 Sep 2009, 15:21


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
102 Pages « < 70 71 72 73 74 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th May 2024 - 19:50
Forum Renault