Bataie/zgomot in sarcina la 2800-3000 RPM, ...solicit eventual un test drive Logan 1.6 8V
![]() ![]() ![]() |
Bataie/zgomot in sarcina la 2800-3000 RPM, ...solicit eventual un test drive Logan 1.6 8V
Corbu' |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
|
||
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|||
1.6 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 2 May 05 ![]() |
Mai , si a mea mi se pare ca face la fel!Deci...om avea amandoi aceeasi problema?Uite ..eu vineri dimineata plec la tg ms si trec prin bv ..daca vrei ne intalnim!vb pe PM.Plec destul de dimineata..pe la 7..max 8 cred ca sunt in Bv.
|
--------------------
Dacia Seat
Logan Preferance 1.6 - Leon 2.0 TDI
2004 - 2007
- PH 08- GPK
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
La mine nici vorba de asa ceva ... e absolut zgomot normal ... cred ca amandoi aveti o problema si nu o sa vedeti diferenta
![]() |
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
Oricum mai astept pe cineva cu masina "sanatoasa" sa vad cum se aude, ma gandesc ca nu are cum sa fie normal. Am fost cu ea in service DACIA, ba chiar am lasat-o o zi la un amic ce e mecanic la Renault. Raspunsul > masina e OK, pe test a iesit bine, noxele sunt OK, dar de la ce vine zgomotul nu se stie. La Renault mi-au zis baietii ca zgomotul ala e zgomot de detonatie si ca e cu atat mai puternic cu cat masina are sarcina mai mare (deal sau talarita direct). Zgomot ca zgomot, dar a mea face destul de urat.
Si de la o vreme pe masura ce zgomotul a inceput sa se accentueze a inceput sa creasca si consumul, nu pot sa scad sub 6.5 L/100 nici daca merg super cuminte. Inainte la un mers relaxat aveam 5.5-5.7 fara efort si 6.5-7 la mers sportiv. |
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
Adrian78 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Amicul ăla al tău ți-e chiar amic sau ... cum se poate să duci mașina în service și să nu rezolvi problema? Ce răspuns oficial ai primit?
|
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
vasile82 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 482 Joined: 3 December 04 From: Ploiesti, Bucuresti ![]() |
Corbu' nu este normal ce se intampla. La mine nu vibreza, clatane etc. nimic indiferent de turatie sau reprize.
Bafta la descoperirea/rezolvarea problemei. |
--------------------
Ex Logan,
Renault Fluence
1.6
|
|
adiya |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Probabil nu motorul face galagia aia. La turatia amintita de tine motorul intra in rezonanata si produce cele mai mari vibrati. Fiind si in sarcina aceste vibratii sunt si mai puternice. Te sfatuiesc sa verifici esapamentul, scutul si orice alte ''fiare'' care pot atinge de sasiul masinii.
Daca aceasta presupunere este corecta in acel loc de contact ar trebui sa fie o urma de frecare, asemanatoare cu cea facuta de o pila spre exemplu. L.E. Si eu am 1.6 8v si nici vorba sa faca asa ceva. This post has been edited by adiya: 15 Mar 2007, 08:53 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
klaus |
![]()
Post
#8
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sa n-ai vreun injector care "curge" si baga mai multa benzina decat trebuie si apar detonatii.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
Asa mi-a zis si amicul asta al meu prima data cand a dat o tura cu masina ca e posibil sa fie ceva de la un injector (de aici si problema cu consumul). A doua oara a zis ca a pus pe nu stiu ce tester de injectoare si ca nu i-a iesit nimic aiurea. A urcat-o sus pe stand, a verificat esapamentul, scutul. Nu e nimic in afara de pompa de apa ce pierde usor apa/antigel. Cica un Clio 3 cu motor 1.4 MPI tot zgomotul asta de detonatie are....
![]() Deja m-am saturat sa merg in serviceuri cu problema asta: la Iatsa Campina o data si la Mavexim Targoviste de 3 ori. Am luat legatura si cu Vocea Clientului si mi-au zis sa merg la un service in Pitesti (Aman Service sau ceva de genul asta) pentru cazuri nerezolvate. Beleaua mare e ca nu au program si sambata, iar eu in cursul saptamanii nu am cum sa merg. Si daca si aia or fi ca restul atunci nu am facut nimic. Efectiv as duce masina in ograda Dacia Pitesti sa o repare, sa ii faca ce vor ei numai sa nu mai faca urat. DE NOUA a avut problema asta, m-au trombonit la inceput ca e in rodaj, ca se mai lasa, ca e uleiul de vina, am bagat Mobil 1 5W30 la 7500 KM (la fel), la 15.000 am schimbat pe Castrol TXT Soft Tech 5W40 (cica e mai bun, dar tot la fel). Acum am ajuns la 21.000 si zgomotul e din ce in ce mai pronuntat, consumul a inceput sa creasca si am intrat deja in garantia extinsa. Eu tind sa cred ca posibil sa fie ceva si din transmisie ceva ce e suprasolicitat in sarcina, bataile se simt destul de bine si in schimbatorul de viteze. Culmea e ca atunci cand masina e mai rece nu se aude asa de tare problema, cand se incalzeste bine incepe sa se auda in toata "splendoarea". Nimeni din Brasov cu un Logan 1.6 dispus pentru un test drive ? ![]() This post has been edited by Corbu': 15 Mar 2007, 18:26 |
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
adryan8 |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 31 August 06 ![]() |
Sa fie de la suportii motorului?
|
--------------------
Logan
1.6
90 hp
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
Si problema asta s-a pus prima data cand am fost cu ea la service Renault. A doua zi dupa ce a fost ridicata pe stand cica suportii nu au nimic.
Aseara am pus prietena sa conduca masina si eu am stat in dreapta. Mama mia dar ce urat face si in dreapta parca se aude si mai rau. Se auzea clar acel clincait de clopotei + parca ceva freca non stop in timpul mersului. Si cand ma gandesc ca am facut atatea teste la service-urile Dacia cu Inginerul in dreapta si tot ziceau ca nu se aude nimic, ca nu are nimic masina. Ajung sa cred ca service-urile sunt bune doar pentru schimbat un ulei si ceva placute de frane, daca le ceri mai mult > jale si durere. This post has been edited by Corbu': 16 Mar 2007, 07:36 |
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
adiya |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Sa fii sigur de asta. Eu am cerut o programare pentru un reglaj de culbutori la Auto Marcus Grup si mi s-a raspuns ca sunt hidraulici si nu necesita reglaj...
Nu inteleg cum ajung astfel de persoane ''mecanici'' in service autorizat Dacia. This post has been edited by adiya: 16 Mar 2007, 09:05 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
vasile82 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 482 Joined: 3 December 04 From: Ploiesti, Bucuresti ![]() |
@Corbu' injectoarele cum au fost verificate? Cel mai bine le vezi scoase si montate pe tester. Testerul are patru cilindri gradati din sticla in care colecteaza benzina. Are mai multe regimuri de simulare a functionarii: la 3000 rot/min si 5000rot/min. Vezi exact benzina "pompata" de fiecare injector si le poti compara. Toate trebuie "pompeze" acceasi cantitate de benzina.
De la ulei nu prea are cum sa faca asa. Uleiurile folosite de tine sunt foarte bune. Incearca sa testezi fisele, bujiile si bobina de inductie. |
--------------------
Ex Logan,
Renault Fluence
1.6
|
|
klaus |
![]()
Post
#14
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca un injector "curge" nu o sa se vada pe testerul clip, ci numai pe tester de stand.
Si iti mai recomand si o verificare a reglajului culbutorilor. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
marksman |
![]()
Post
#15
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
E adevarat ca se pot deregla culbutorii de la mersul turat cu motorul neincalzit? Eu schimb la 3000-3500 rpm si un amic mi-a zis ca schimb "prea tarziu" cand este motorul neincalzit si ca ar trebui sa schimb cam pe la 2500 rpm cand este motorul rece. Eu nu-mi amintesc sa fi citit asa ceva in cartea tehnica...
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
QUOTE(vasile82 @ 16 Mar 2007, 09:21) @Corbu' injectoarele cum au fost verificate? Cel mai bine le vezi scoase si montate pe tester. Testerul are patru cilindri gradati din sticla in care colecteaza benzina. Are mai multe regimuri de simulare a functionarii: la 3000 rot/min si 5000rot/min. Vezi exact benzina "pompata" de fiecare injector si le poti compara. Toate trebuie "pompeze" acceasi cantitate de benzina. De la ulei nu prea are cum sa faca asa. Uleiurile folosite de tine sunt foarte bune. Incearca sa testezi fisele, bujiile si bobina de inductie. Bujiile au fost schimbate imediat dupa primul test drive > nici o schimbare. QUOTE(klaus @ 16 Mar 2007, 09:40) Daca un injector "curge" nu o sa se vada pe testerul clip, ci numai pe tester de stand. Si iti mai recomand si o verificare a reglajului culbutorilor. Amicul de la Renault a zis ceva de test pe stand, dar nu stiu daca a ajuns sa faca si asta. O sa ma interesez si o sa aflu. |
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
soshetu |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 17 November 06 ![]() |
Corbu a scris:
"Zgomotul e insotit si de o bataie in manerul schimbatorului de viteze, se simte in podul palmei de parca cineva ar ciocani in maner..." Aceiasi problema o am si eu cu LGN-ul din semnatura. Initial am crezut ca asa face un LGN diesel, dar au mai urcat si alti dizelari in masina mea si mi-au confirmat temerile - masinile lor nu fac asa. Masina are doar 7.000 km si cand voi face programarea pt revizie voi pune si aceasta problema. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,5 DCI
- B53***
|
|
razvanescu |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 6 January 05 ![]() |
Am tot ezitat sa ma bag sa scriu ceva legat de problema asta, deoarece pare asemanatoare dar nu sunt sigur ca si aici este la fel. De pe la 9000 km, exact asa cum a fost enuntata problema aici apareau niste batai NUMAI in sarcina intre 2500-3000 rpm pe care eu le-am banuit ca fiind de cuzineti. Pe la 2800 motorul "horcaie" in adevaratul sens al cuvantului. Pe la 16000Km am fost la un service autorizat dacia (nu dau nume) unde m-au luat prima data cu reticenta cum ca un asemenea motor se strica abia pe la 500.000 KM. I-am raspuns si eu ca o sa fie invidiosi pana si aia de la Mercedes. Pana la urma s-a urcat in masina la o a doua vizita la service si au constatat ca intradevar bate de pe la 2500 cam pana la 3000 dupa care se estompeaza, ori din cauza zgomotului, ori din cauza turatiei prea mari. Ciudat este ca in gol, oricat de brusc si de tare as tura motorul nu se aude nici o bataie de afara. Concluzia cuzineti maneton biela 1 si 3 cu joc si se pare ca suruburile de la capacele cuzinetilor nu ar fi fost stranse la cuplul care trebuie. Nu am aflat la ce cuplu trebuie strans. Au fost scosi, examinati, pusi la loc si stransi din nou la cuplul normal si acum au disparut acele batai partial. Se aud dar mult mai slab. Nu stiu dar in stilul asta eu nu vad motorul asta sa tina nici macar 100.000. Slabe motoare, sau slaba executia - nu stiu ce sa zic...
This post has been edited by razvanescu: 16 Mar 2007, 17:13 |
--------------------
Logan Preference 1,6
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
QUOTE(razvanescu @ 16 Mar 2007, 17:12) De pe la 9000 km, exact asa cum a fost enuntata problema aici apareau niste batai NUMAI in sarcina intre 2500-3000 rpm pe care eu le-am banuit ca fiind de cuzineti. Pe la 2800 motorul "horcaie" in adevaratul sens al cuvantului. bate de pe la 2500 cam pana la 3000 dupa care se estompeaza, ori din cauza zgomotului, ori din cauza turatiei prea mari. Ciudat este ca in gol, oricat de brusc si de tare as tura motorul nu se aude nici o bataie de afara. Pai ai descris exact simptomatologia de la mine. Pe la 2800 e un zgomot al motorului ce seamana cu locomotivele electrice ce stau in statie oprite (cine a auzit stie la ce ma refer). De asemenea cum iau piciorul din acceleratie si o las in frana de motor nu se mai simte nici o bataie, vibreaza destul de mult fata de Solenta 1.4 MPI, dar atunci merge rotund. Bun indiciul cu cuzinetii macar sa le spun ce sa caute (ii las pe ei intai). Astazi am luat legatura iara cu Vocea Clientului si au sunat la ASV Auto Brasov, au anuntat pe seful de la garantii ca am sa trec pe la ei si mi-am facut o programare miercuri dimineata. In timpul convorbirii cu Vocea Clientului am precizat ca daca nu se gaseste problema aduc masina la Pitesti sa ii faca ce vor ei numai sa o repare. Cica daca e nevoie o sa vina personal specializat si o sa ii consilieze tehnic pe cei de la ASV. Ar fi o treaba totusi sa aud un motor "sanatos" de 1.6 L. Nimeni dispus in Brasov ? P.S. cumva razvanescu ex XPC ? ![]() This post has been edited by Corbu': 16 Mar 2007, 18:41 |
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Mergi si tu la un dealer si cere un drive test cu un Logan 1,6
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
Nu vreau masini noi ca alea de obicei nu au zgomote deloc. Nici a mea nu avea nimic cand era la 0 KM, doar dupa 1000-2000 KM s-au manifestat problemele (rodaj facut ca la carte).
|
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
vali_PRS |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 16 March 07 From: Galati ![]() |
:peace:
Scuze ca ma bag ... vad ca vorbiti d turatii relativ mari mai ales pentru un diesel destul de micut cum e cel de la Logan ... nu cumva intrati prea din "pripa" in sarcina? De exemplu in panta cand motorul iti cere aproximativ 2.800 3.000 de ture eu cred ca ar trebui schimbat mai ales daca e vorba de a 5-a care nu-i o viteza de sarcina ... :-s This post has been edited by vali_PRS: 16 Mar 2007, 21:56 |
--------------------
Dacia
1310
2000
- GL 52 LEX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#23
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(vali_PRS @ 16 Mar 2007, 21:55) Scuze ca ma bag ... vad ca vorbiti d turatii relativ mari mai ales pentru un diesel destul de micut cum e cel de la Logan Nu te scuzam, ca aici se vorbeste de motoare pe benzina !This post has been edited by IRONICK: 16 Mar 2007, 22:00 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
klaus |
![]()
Post
#24
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
cu o mica exceptie, dar mica si singura
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
vali_PRS |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 16 March 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(soshetu @ 16 Mar 2007, 15:11) Corbu a scris: "Zgomotul e insotit si de o bataie in manerul schimbatorului de viteze, se simte in podul palmei de parca cineva ar ciocani in maner..." Aceiasi problema o am si eu cu LGN-ul din semnatura. Initial am crezut ca asa face un LGN diesel, dar au mai urcat si alti dizelari in masina mea si mi-au confirmat temerile - masinile lor nu fac asa. Masina are doar 7.000 km si cand voi face programarea pt revizie voi pune si aceasta problema. ![]() Oricum chiar si pentru benzina 2.800-3.000 de ture in panta mi se pare cam mult, sau poate am eu un stil de a conduce mai "moale" . |
--------------------
Dacia
1310
2000
- GL 52 LEX
|
|
razvanescu |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 6 January 05 ![]() |
Pai de la 2500 in sus incepi sa simti si tu cuplul motorului asa cum trebuie...
|
--------------------
Logan Preference 1,6
|
|
roskatu |
![]()
Post
#27
|
membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 22 July 06 ![]() |
si la mine se simte o bataie , dar se aude si la relanti si in sarcina pina la maxim 3000 de ture ... cel mai tare se aude in viteza a 5a intre 2000 si 2500 de ture ... suna exact ca un diesel ...
![]() ![]() PS : Logan 1,6 mpi |
--------------------
Renault
Fluence dci90
2011
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#28
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(vali_PRS @ 16 Mar 2007, 22:06) in panta mi se pare cam mult, sau poate am eu un stil de a conduce mai "moale" Tu esti taximetrist ? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
C@talin |
![]()
Post
#29
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
dala care merge cu a 5 cu 60 la ora?
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
DomnulK |
![]()
Post
#30
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
salut...am si eu un zgomot xiudat. al meu se manifesta cand las masina sa curga, adica..am o viteza intr-o x treapta la vreo 3000 de ture si iau piciorul de pe pedala de acceleratie. in acel moment... incepe sa se auda un tacanit. daca accelerez iar nu se mai aude... daca iau picorul de pe acceleratie se aude iar.
sa fie tachetii<culbutorii> ? |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:34 |