DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bec indicator bezina.

llmihai
post 1 Apr 2009, 15:25
Post #1


suparatu


Group: Members
Posts: 175
Joined: 27 August 07




Salutare.
De ceva vreme am observat ca becul de la benzina nu se mai aprinde.Indicatorul de la benzina sta peste prima linie.De obicei in curbe se mai aprindea becul.Dar acu nici un semn.

De la ce poate fii?


--------------------
Dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 1 Apr 2009, 15:59
Post #2


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




ori bec ars ori conectorul de pe pompa nu mai face bine contact


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 1 Apr 2009, 19:38
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




uitate si la sonda sa fie ok eu am patito a facut scurt si sa topit contactu de la bec de pe sonda


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 1 Apr 2009, 20:23
Post #4


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




pt a testa, atat pt ac cat si pt bec
pe sonda, faci scurt intre un fir si masa(se va duce acul la maxim)
si la fel pt celalalt fir si se va aprinde becul....
sau daca nu, scoti sonda(a mai fost un topic unde am pus o poza cum se da jos sonda).., o tii cu capatul de sus(inelul metalic care vine sub shaiba care o tien prinsa) prinsa de masa(de rezervor eventual si misti de ea si vezi daca se aprinde becul...
verifici si contactele care vin de la sonda pana in mufa(sunt tot in portbagaj)si faci scurt si lor cu masa(nu intre ele). asa iti dai seama daca e de la sonda sau nu


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
llmihai
post 2 Apr 2009, 07:38
Post #5


suparatu


Group: Members
Posts: 175
Joined: 27 August 07




Eu am dacie pe injectie.Mecanismul e acelasi?
Am vazut ca mai are un fel de tabla deasupra rezervorului.
Trebuie sa o desfac pe aia si pe urma sa umblu la sonda?

1.In portbagaj vin 2 fire?1 pt bec + 1 pt indicator?
2.Pun 1 fir + masa trebuie sa se aprinde becul?
2.Pun 1 fir + masa trebuie sa se duca indicatorul la maxim?
3.Daca merg inseamna ca e sonda de vina?
4.Se mai repara sonda?

Din cate am vazut eu merge indicatorul doar becul nu se mai aprinde.


--------------------
Dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Apr 2009, 07:40
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




te-ai uitat la bec sa nu fie ars, sau desfaci direct rezervorul? wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 2 Apr 2009, 07:50
Post #7


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@llmihai:
daca masina e pe injectie atunci in portbagaj vin 4 fire alimentare pompa, masa, semnal sonda nivel si semnal bec.
pentru acces la sonda trebuie mai intai sa dai jos scutul din tabla din portbagaj e prins in vreo 4-5 suruburi. dupa ce dai joi scutul vezi exact mufa cu firele si pompa. in clipa asta ar fi bine sa pui la masa firele ce din de la ceas si bec la masa... daca sunt in regula atunci cand pui firul de la bec la masa se aprinde becul iar daca pui la masa firul de la ceas atunci iti va arata "rezervor plin". daca nu iti dai seama de aici ce si cum sta teraba atunci mergi inainte si incerci sa scoti sonda. ca sa ai acces la sonda de nivel terbuie sa scoti ansamblu cu pompa din rezervor. ca sa faci asta trebuie sa invarti inelul ce tine fixa pompa. poti bate cu o dalta micuta si un ciocan in sens trigonometric(invers fata de cum merg acele de la ceas) si se poate scoata dupa pompa. sonda de nivel e prinsa de pompa de benzina. se poate da jos din doua suruburi in caz ca vrei sa o schimbi. eventual verifica si firele si papuceii din rezervor ca ai sa vezi ca is oxidati 100% aplica o curatare cu un pic de spray.
dar eu cred ca la tine problema e mai simpla ori bec ars ori firul ce vine de la bec inspre sonda nu face contact calumea in mufa. eventual mai poti strange un pic papucul din mufa.

LE: mare grija cand pui totul la loc... mai ales la garnitura de cauciuc de la capacul pompei... daca nu o pui calumea la loc o sa simti miros de benzina tot timpul in portbagaj si in masina in functie de cat iti va scapa... deci grija si fara graba.
ca sa pui pompa calumea inapoi ai pe perete de jos al rezervorului un ghidaj (cerc) in care trebuie sa centrezi sorbul pompei de benzina si astfel esti sigur ca e pusa pompa calumea in pozitie perfect verticala.

This post has been edited by tester: 2 Apr 2009, 07:54


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
llmihai
post 2 Apr 2009, 10:44
Post #8


suparatu


Group: Members
Posts: 175
Joined: 27 August 07




Ati schimbat vreodata becul de la indicatorul de benzina??
Eu am bord de CN aveti idee cum se schimba??


--------------------
Dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyo
post 2 Apr 2009, 11:23
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 14 December 08




Demontezi grila cu ceasuri si intrerupatoare asa ai cel mai bn acces la toate becurile de la ceasuri; este prinsa cu 3-4 holsuruburi, 2 in dreptul ceasurilor 1-2 sub scrumiera. Daca nu ma insel ca sa poti scoate grila de tot mai trebuie sa demontezi si mecanismul cu leviere din plastic de dirijare a aerului. Spor la treaba. Sper k nu-s off-topic...

This post has been edited by dyo: 2 Apr 2009, 11:28


--------------------
Dacia 1300 1980 / berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 2 Apr 2009, 13:35
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Becul de benzina se schimba cu muuuuulta rabdare, bagand mana pe la sigurante in spatele bordului, pipaind cu degetele ceasurile, si "simtind" soclul becului de benzina. Se roteste 90 grade, se scoate cu grija, si cu si mai multa grija se baga la loc. Ca idee, eu am scapat de vreo 2-3 ori (becul) pana sa-l nimeresc "la gaurica".


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Skyler
post 2 Apr 2009, 17:41
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 2 April 09




am si eu o problema la indicator. o vreme am avut rupte firele de pe el, dar cum pe tata il cam durea undeva de masina, s-a cam rablagit. acum, de cand am luat si eu carnetul vreau sa o mai repar si sa o intretin, sa o fac sa arate bine. am inceput prin repararea indicatorului de benzina. dupa ce am citit pe aici pe forum am mai taiat din fire sa fiu sigur ca nu sunt oxidate si am inceput sa le ating pe caroserie. am legat pe rand de un surub si am observat ca beculetul se aprinde dar indicatorul nu pleaca din loc. le-am legat la sonda si nu misca nici unul, desi rezervorul trebuia sa fie aproape gol. m-am dus si am cumparat sonda noua, am desfacut-o pe cea veche si surpriza, rezervorul plin ochi. a trebuit sa scot 5 litrii din el ca sa montez sonda cea noua. daca fac cu ea masa pe ceva se aprinde becul, dar cum rezervorul e plin nu are cum sa indice, dar totusi acul nu se misca. alte solutii?


--------------------
Dacia 1310 1998 Berlina - GJ - 02 - HTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
llmihai
post 2 Apr 2009, 20:37
Post #12


suparatu


Group: Members
Posts: 175
Joined: 27 August 07




Am rezolvat.
Toata problema era din cauza becului. Din trepidatii nu mai facea bine contact.
Multumesc tutoror celor care m-au ajutat.



--------------------
Dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nirosbogos
post 10 Apr 2009, 07:36
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 25 June 06




QUOTE(cristitranca @ 1 Apr 2009, 21:23)
a mai fost un topic unde am pus o poza cum se da jos sonda

Am cautat de-am innebunit topicul cu inlocuirea sondei,unde este?Cand merg vara cu geamul deschis,miroase puternic a benzina in interior si am vazut ca in jurul garniturii de la sonda e umed.


--------------------
Dacia 1410 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 10 Apr 2009, 07:50
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




se schimba usor garnitura, dezdoi 3 tablite si rotesti, scoti sonda
(atentie sa nu indoi tija)
pina schimbi mergi cu benzina putina




















































--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lapcat
post 21 Apr 2009, 13:54
Post #15


cracked


Group: Members
Posts: 84
Joined: 15 June 08




Am o problema cu indicatorul de benzină, stă pe maxim. Cred că nici becul nu se mai aprinde, după estimările mele la câtă benzină ar trebui să mai am ar trebui măcar să clipească.

Inițial stătea pe mijloc la plin dar acum s-a dus de tot în dreapta, dă benzina afară după cum arată. biggrin.gif

Ce ar putea fi? Am desfăcut fișele de la rezervor și contactele par bune, am legat masa pe fiecare fir dar nici o schimbare. Poate fi sonda blocată pe maxim sau unde aș putea să mă mai uit? Dacă leg firele care vin la rezervor la masă ar trebui să arate plin sau gol?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyo
post 21 Apr 2009, 14:20
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 14 December 08




Daca conectezi firele la masa o sa-ti indice plin la ceasul de benzina si o sa se aprinda becul de la benzina. Cel mai probabil ai sonda blocata, nu strica sa faci o verificare. Inainte de toate verifica firele. Sper sa rezolvi problema dry.gif


--------------------
Dacia 1300 1980 / berlina
daca mergi pe un drum si nu intalnesti nici o piedica, probabil drumul nu duce nicaieri...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Apr 2009, 00:02
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(lapcat @ 21 Apr 2009, 14:54)
Am o problema cu indicatorul de benzină, stă pe maxim. Cred că nici becul nu se mai aprinde, după estimările mele la câtă benzină ar trebui să mai am ar trebui măcar să clipească.

Inițial stătea pe mijloc la plin dar acum s-a dus de tot în dreapta, dă benzina afară după cum arată.  biggrin.gif

Ce ar putea fi? Am desfăcut fișele de la rezervor și contactele par bune, am legat masa pe fiecare fir dar nici o schimbare. Poate fi sonda blocată pe maxim sau unde aș putea să mă mai uit? Dacă leg firele care vin la rezervor la masă ar trebui să arate plin sau gol?
*


fa in felul urmator , scoate mufa de la sonda si pune contactul trebuie sa stea rezervorul gol si becul stins , daca nu e asa problema e de la ceasul indicator
daca pui la masa pe rind firele care vin din instalatie la masa (bineinteles cu contactul pus) trebuie sa se aprinda becul si sa se duca la plin acul de la benzina , apoi daca nu este asa umbli pe la sonda


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lapcat
post 22 Apr 2009, 09:05
Post #18


cracked


Group: Members
Posts: 84
Joined: 15 June 08




Cred că de la sondă e problema. Am deconectat mufa cu firele de la rezervor și am legat la masă pe fiecare, becul se aprinde iar acul se duce spre maxim. Se pare totuși că nici mufele nu prea făceau contact calumea, data trecută când am făcut chestia asta becul nu s-a aprins. Am scos și sonda și nu pare a fi blocată, nici nu are un an cred, indică bine când deplasez plutitorul cu mâna. Acum am benzină în rezervor și nu prea pot să-mi dau seama dacă indică bine sau nu, voi vedea când o consum. Totuși, din câte am văzut, acul ar trebui să stea pe mijloc la plin dar variază între mijloc și maxim dreapta...o fi și de la zguduieli, nu știu. Voi vedea când se mai consumă din benzină. dacă tot face probleme o să cumpăr altă sondă. E vreun producător recunoscut sau cumpăr ce găsesc în magazin?

Mulțumesc pentru ajutor.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lapcat
post 29 Apr 2009, 08:52
Post #19


cracked


Group: Members
Posts: 84
Joined: 15 June 08




Revin. Ceva nu merge sau merge aiurea.
Am desfăcut plutitorul de 2 ori și când îl pun la loc merge, am fâcut vreo 2 km cu mașina și merge dar a 2-a zi tot la fel, indicatorul din bord e pe maxim. Nu pot să-mi dau seama de ce face așa și de ce în ziua următoare nu mai merge. Ș mi se pare ciudat că stă pe maxim deși benzină în rezervor am mai puțin de jumate.
Firele sunt ok, contact la masă pe rezervor este, ce să-i mai fac?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lapcat
post 30 Apr 2009, 09:05
Post #20


cracked


Group: Members
Posts: 84
Joined: 15 June 08




Scuze pentru multi-posts....da chiar mă chinuie treaba asta. Știu cum e să rămâi fără benzină și nu-i plăcut. biggrin.gif

Ok, s-a mai consumat benzina din rezervor și cred că am găsit hiba. Undeva face contact la masă și de aceea acul meu stă pe maxim, becul clipește la un demaraj mai puternic sau când e spatele lăsat de la greutate. Deci e de la plutitor, contactul pentru ac atinge undeva masa. Faza aiurea e că plutitorul nici nu are un an de zile de când l-am cumpărat. mad.gif O să-l dau jos să văd ce-i pot face, totuși cred că o să cumpăr altul până la urmă, dacă-l dau jos merge...până a 2-a zi când problema reapare.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 30 Apr 2009, 09:23
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




uita-te atent acolo ai o rezistenta bobinata (o sirma subtire ) pe ea culiseaza un contact , este posibil ca acel contact sa nu atinga de rezistenta si atunci nu mai indica , daca ai un aparat de masura pui pe rezistenta si masori rezistenta intre fir (unul din ele ca celalalt se duce la un contct si este poentru bec) si carcasa sondei , cind plutitorul este jos rezistenta mare cind este sus mica , trebuie cind misti de el indicatia sa fie liniara si sa nu sibe intreruperi
o alta posibilitate este ca sa nu ai masa la rezervor intre sonda si carcasa

This post has been edited by bygy007: 30 Apr 2009, 09:25


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 30 Apr 2009, 13:19
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




Ma bag si eu tot aici fara ca sa se supere initiatorul.
1.Indicator mort(sta pe minim;aul pare fortat zic eu)
2.Bec mort.
Am verificat cu alte sonde(am 2 fire nu 4 in portbagaj) si nimic,nici o miscare.
Am inlocuit becul,cu verificarea de rigoare si tot nimic.
Am pus contacul si am masurat la firele de la instalatie(nu de la sonda) si nici un semnal.Am pus la masa cand unul cand altul dar iarasi nici un rezultat.Si totul s'a intamplat deodata.Ma gandesc poate ar mai fi vre-un fel de siguranta
si nu stiu eu unde e sau totusi e altceva mai grav.
Cineva vre-o parere?


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 30 Apr 2009, 13:49
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pai 2 trebuie sa ai , unul bec si unul ceas daca ai aparat de masura procedezi asa pui contactul si masori pe firele ce vin pe instalatie fata de o masa buna si trebuie sa ai aprox 12V daca nu ai problema poate fi (in ordine din spate in fata) : fir intrerupt intre rezervor si conectorul instalatiei fata -spate , ceasuri bord , bec ars , lipsa alimentare cu + a bordului o schema pentru a-ti face idee arata cam asa

Attached thumbnail(s)
ceas.JPG ( Size: 23.88k ) Number of downloads: 598


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lapcat
post 5 May 2009, 09:34
Post #24


cracked


Group: Members
Posts: 84
Joined: 15 June 08




Până la urmă am schimbat plutitorul cu totul, am cumpărat unul nou pe care am dat 50 lei. E de uzină. aveau și de asam la 12.5 lei dar n-am vrut.
Cel pe care l-am schimbat tot de uzină era, cred că am avut ghinion cu el de s-a stricat așa de repede.
Oricum, acum funcționează. smile.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 8 May 2009, 13:24
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




tot nu am reusit sa ii dau de capat...totusi poate ar trebui sa mentionez ca inainte sa pice de tot indicatorul,dupa ce puneam contacul,trebuia sa il "ajut" cu o palma mai finuta data in bord,dupa care cobora acul indicator.Masina prezenta acest simptom de cand am achizitionat-o(6 ani).E doar la mine sau e un fenomen general?Deoarece am mai vazut masini cu aceasta problema(o palma si functiona).


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 8 May 2009, 17:00
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




demonteaza bordul si verifica-l , alimentarea o ia de la panoul de siguranre , trebuie sa vezi daca ajunge + la bord cind pui contactul ,incearca sa schimbi indicatorul , cesaul , pentru asta trebuie demontat bordul

This post has been edited by bygy007: 8 May 2009, 17:02


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sinopsys
post 2 Nov 2009, 01:24
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 31 October 09





Salut eu sunt mai novice in cele ale dacie si ma mancat sa mi modific bordul dupa ce m-am chinuit 2 zile cu cadrane leduri etc cand am montat bordu la loc imi mergeau toate ledurile si potentiometrele(afara de ledul de la benzina care nu mai merge dinainte sa desfac bodrul cu vreo 4-5zile)insa dupa vreo 15 min cand am pornit dinou motorul cateva becuri mi s-au ars iar potentiometrul de la benzina nu mai imi merge cand pornesc motorul ramane pe loc iar daca dau un bobarnac in cadran acul se duce ca si cum ar fi rezevorul la jumate sau spre plin insa am inlocuit ledul la benzina si tot nu se aprinde iar acul de la potentimetru tot asa a ramas.Insa innebunesc cand vad ca nu merge indicatorul la benzina si nu stiu ce are de la ce poate fi?nu am mai avut probl asta pana acu,poate fi ceva din bord?nu mai face ceva contact bine?

This post has been edited by Sinopsys: 2 Nov 2009, 01:29


--------------------
dacia 1310 dacia dacia 1310 din 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 2 Nov 2009, 21:06
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 10 April 09
From: Madrid




QUOTE(Sinopsys @ 2 Nov 2009, 00:24)
Salut eu sunt mai novice in cele ale dacie si ma mancat sa mi modific bordul dupa ce m-am chinuit 2 zile cu cadrane leduri etc cand am montat bordu la loc imi mergeau toate ledurile si potentiometrele(afara de ledul de la benzina care nu mai merge dinainte sa desfac bodrul cu vreo 4-5zile)insa dupa vreo 15 min cand am pornit dinou motorul cateva becuri mi s-au ars iar potentiometrul de la benzina nu mai imi merge cand pornesc motorul ramane pe loc iar daca dau un bobarnac in cadran acul se duce ca si cum ar fi rezevorul la jumate sau spre plin insa am inlocuit ledul la benzina si tot nu se aprinde iar acul de la potentimetru tot asa a ramas.Insa innebunesc cand vad ca nu merge indicatorul la benzina si nu stiu ce are de la ce poate fi?nu am mai avut probl asta pana acu,poate fi ceva din bord?nu mai face ceva contact bine?
*



Ai cumva o schema dupa care ai modificat bordul ? ... sau l-ai facut dupa ureche
Ledurile spre deosebire de becuri au polaritate , un consum mult mai mic dar catre cere sa limitezi curentul prin el . Pui LED-uri si se ard becuri , ai potentiometru la benzina ( ala se numeste ceas , potentiometru e cu totul altceva ) ohmy.gif blink.gif .
Poti fii putin mai clar pentru a stii cum te putem ajuta .
Pentru inceput pune schema dupa care ai modificat bordul , sau prin modificat bordul intelegi vopsit cadrane ceasuri .


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sinopsys
post 4 Nov 2009, 00:10
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 31 October 09




Salut prin modificarea bordului ma refer la faptul ca am schimbat cele trei leduri care lumineaza bordul iar pe cadrane am lipit autocolant pe turometru,kilometraj iar la cele 4 indicatoare (ulei,benzina,apa si baterie)nu am lipit nimik decat pe forma de "x"de deasupra lor insa dupa ce am citi pe forum am incercat treba cu sonda cand m-am uitat avem firul de la bec rupt in fine am desfacut sonda am curat bine sa nu fie oxidate cele doua capete apoi am facut treaba cu masa si mi se aprinde becul iar indicatorul de benzina se duce la maxim insa ce nu inteleg este de ce acum desi sunt lipite firele,becul imi sta aprins continu iar indicatorul merge aiurea nu indica bine adika eu am rezervorul aproape gol si mi arata la jumate si becul aprins continu(am umblat si la plutitor iar cand lasam plutitorul de la maxim sper gol se misca indicatorul insa cand plutitorul era jos la maxim indicatorul imi arata ca juma de rezervor plin)sa se fi stricat sonda ?sau plutitorul?sau care poate fi mai exact problema (o sa pun cat de curand si o poza cu bordul)si ms de indicati si astept incontinuare sugesti

This post has been edited by Sinopsys: 4 Nov 2009, 00:11


--------------------
dacia 1310 dacia dacia 1310 din 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 4 Nov 2009, 00:40
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ai o carcasa de plastivc , in interior o rezistenta bobinata pe ea se plimba un cursor care e actionat de tija cu plutitor , ia vezi face contact pe toata cursa? si contactul la bec se poate regla
daca nu te descurci baga o poza a sondei si iti spun unde sa umbli

This post has been edited by bygy007: 4 Nov 2009, 00:41


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th June 2024 - 10:26
Forum Renault