DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Benzina in baia de ulei

AAlpine1
post 13 Mar 2007, 17:32
Post #31


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(B31AYZ @ 12 Mar 2007, 20:36)
Salut ,

Pt. mihai007:

Benzina in baie e foarte multa.Daca iei intre degete 'uleiul' zici ca e apa .Motorul nu porneste .Banuim o problema electrica . Membrana era sparta . Trebuie sa fac rost de T . Problema era daca mai poate sa fie si alta cauza. Ipoteza sa arunce pe la joja cred ca e un pic exagerat .Pana nu o pornesc nu pot sa dau un raspuns , daca arunca sau daca e problema cu fumul . Problema electrica o am la bobina .Nu stiu cum sa leg firele la bobina . Nu sunt sigur ca are scanteie . Masina e din '73 nu se potriveste cu instalatia mea de la cealalta masina care e de 1310 .Daca e cineva care se pricepe si doreste sa ma ajute sa o pornesc e ok .

Multumesc .
*



- schimba uleiul......
- se invarte motorul cand dai la cheie ? (daca nu porneste este o chestie si daca nu invarte e alta problema)


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 13 Mar 2007, 20:38
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Da. Motorul se invarte dar nu porneste . Inca nu am schimbat uleiul .Cineva spunea ca nu are importanta. De pornit trebuie sa porneasca .Daca-mi arti tu o poza clara cu firele de la bobina ,cred ce ai spus mai devreme .Toate pozele arata bobina dar foarte clar de unde pleaca si unde vin toate firele implicate . Vroiam sa stiu ce alta modalitate de control am pt bobina in afara de a scoate fisa centrala si sa o apropi de masa .

Multumesc.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 13 Mar 2007, 20:44
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.137
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(B31AYZ @ 13 Mar 2007, 20:38)
. Inca nu am schimbat uleiul .Cineva spunea ca nu are importanta..
*



nu are importanta, pana te trezesti cu baia smulsa din prezoane si lipita de asfalt radmasa.gif .....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Megane Coach-1.6e-1999-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 13 Mar 2007, 20:53
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Nu e nimic de ras .Ideea era daca pornea motorul , 1-2 ture .Nu cred ca se intampla mare scofala . Vroiam sa ma asigur ca nu mai sunt sanse sa intre benzina in ulei dupa ce-l schimb .

Multumesc.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 13 Mar 2007, 21:15
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.137
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(B31AYZ @ 13 Mar 2007, 20:53)
Nu e nimic de ras .Multumesc.
*



pai normal ca nu e de ras......de implozie in baie ai mai auzit ? stii de la ce se intampla? de la benzina multa in ulei si mai ales vara !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Megane Coach-1.6e-1999-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 13 Mar 2007, 22:16
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Ok. Am sa schimb uleiul inainte de o noua incercare de pornire .

Multumesc.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vally_ted
post 14 Mar 2007, 12:50
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 9 March 07




Salut, am desfacut ieri motorul si am constatat urmatoarele: 1.cilindri si pistoanele erau in cote , aveau doar 40000km, dar segmentii ,primul cel de ardere avea o fanta de 1,7mm, al doilea avea 2,1mm iar cel de ungere era coxat nu se mai misca deloc .M-am bucurat putin ca am scapat doar cu segmentii dar desfacand motorul am mai dat peste o crapatura in bloc chiar sub galerie intre pistoanele 2-3 la vreo 5cm sub planul unde vine chiulasa. Apa din borcan nu imi scadea dar cred ca din cauza ca motorul meu mergea mai mult rece( termostat blocat la deschis).Acum sa revin la problema cu benzina in baie putea oare sa intre pe la segmenti?Dupa cum erau de dusi??


--------------------
Dacia 1300 Break TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 14 Mar 2007, 21:00
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.137
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(vally_ted @ 14 Mar 2007, 12:50)
... am mai dat peste o crapatura in bloc chiar sub galerie intre pistoanele 2-3 la vreo 5cm sub planul unde vine chiulasa. Apa din borcan nu imi scadea dar cred ca din cauza ca motorul meu mergea mai mult rece( termostat blocat la deschis).Acum sa revin la problema cu benzina in baie putea oare sa intre pe la segmenti?Dupa cum erau de dusi??
*



1.la fantele alea SIGUR intra benzina pe la segmenti....la tine mai mult intra pe la pompa (ai spus ca avea membrana sparta)......nici compresia nu mai era buna !
2. din ce zici tu acolo ar merge sudat blocu ala....dar mult nu o mai duce nici asa...maxim 3 ani sudat.....pune mana si ia unul nou sau daca nu ia unul sh(il studiezi bine inainte sa nu aiba belele si asta) si ceri lu ala care il vinde si actele masinii ca sa poti tu sa faci identificarea la rar....

This post has been edited by sobolan: 14 Mar 2007, 21:05


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Megane Coach-1.6e-1999-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 15 Mar 2007, 08:53
Post #39


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Intreb si eu ... cu o spartura de 5 cm in bloc ... cum se poate merge ... nu curge ulei sau apa ...pe acolo ... se poate o poza ... sincer spartura in bloc de 5 cm nu am vazut ... sau este forma de o fisura de 5 cm lungine ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 15 Mar 2007, 09:05
Post #40


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




eu am avut o fisura de 25 de cm in bloc dar curgea apa doar prin 5 mm din bloc..........cu orice solutie de pe piata cu care am incercat sa lipesc fisura nu am reusit........


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 15 Mar 2007, 09:29
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.137
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(mihai0070 @ 15 Mar 2007, 08:53)
... nu curge ulei sau apa ...pe acolo ... se poate o poza ... sincer spartura in bloc de 5 cm nu am vazut ... sau este forma de o fisura de 5 cm lungine ...
*



de la spartura in bloc nu curge ulei....apa da.....exceprie atunci cand se fisureaza in zona ax cu came.....cazuri mai rare(de ex. atunci cand strangi prezoanele la chiulasa si gaurile filetate din bloc nu au fost curatate de apa sau ulei si produce fisura).....
blocul motor se sudeaza ,da,r din cauza ca la pornire e rece si dupa aia se incalzeste adica variatie mare de temperatura , nu tine mult sudat....

ps:unde era sa vezi tu fisura bre ?...forma de fisura blink.gif .....

This post has been edited by sobolan: 15 Mar 2007, 09:30


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Megane Coach-1.6e-1999-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vally_ted
post 15 Mar 2007, 12:41
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 9 March 07




QUOTE(mihai0070 @ 15 Mar 2007, 09:53)
Intreb si eu ... cu o spartura de 5 cm in bloc ... cum se poate merge ... nu curge ulei sau apa ...pe acolo ... se poate o poza ... sincer spartura in bloc de 5 cm nu am vazut ... sau este forma de o fisura de 5 cm lungine ...
*


Da m-am exprimat eu gresit era vorba de o fisura nu de o crapatura.


--------------------
Dacia 1300 Break TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vally_ted
post 15 Mar 2007, 12:51
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 9 March 07




QUOTE(sobolan @ 14 Mar 2007, 22:00)
1.la fantele alea SIGUR intra benzina pe la segmenti....la tine mai mult intra pe la pompa (ai spus ca avea membrana sparta)......nici compresia nu mai era buna !
2. din ce zici tu acolo ar merge sudat blocu ala....dar mult nu o mai duce nici asa...maxim 3 ani sudat.....pune mana si ia unul nou sau daca nu ia unul sh(il studiezi bine inainte sa nu aiba belele si asta) si ceri lu ala care il vinde si actele masinii ca sa poti tu sa faci identificarea la rar....
*


Da cu pompa am rezolvat-o , cu segmentii la fel dar cu blocul o sa incerc intai cu sudura (am inteles ca ii da doua gauri la capetele fisurii sa nu mai plece apoi ii face sanfren pe toata lungimea si pe urma incarca cu electrod de fonta ) poate tine cealalta varianta nu ca ar fi prea costisitoare dar mai ai si de alergat cu actele- poate scap asa.


--------------------
Dacia 1300 Break TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 15 Mar 2007, 13:19
Post #44


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




daca nu curata bine locul sudurii o face degeaba......


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vally_ted
post 15 Mar 2007, 13:28
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 9 March 07




QUOTE(AAlpine1 @ 15 Mar 2007, 14:19)
daca nu curata bine locul sudurii o face degeaba......
*


Banuiesc ca stie ca doar el e sudor nu?


--------------------
Dacia 1300 Break TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 15 Mar 2007, 14:58
Post #46


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




teoretic cand te duci la sudor te astepti sa stie anumite treburi dar in practica iti dai seama ca el a sudat toata viata tevi, table si etc si nu stie sa dea o sudura cu pretentii........


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 15 Mar 2007, 15:29
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.558
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Partial OffTopic:
Cind eram pusti mi se pusese pata sa repun in functiune o masina de cusut Gloria (ceva din familia Singer, cu suveica "glont"). Dupa curatat, uns, am dat o proba de turatie de am spart una din furci, pentru avans material.
Am luat furca (fonta) si mi-a sudat-o cineva cu electrod din fonta sau inox. Dupa doua probe a crapat. Apoi am dat-o altcuiva care mi-a alamit-o cu adaos mare + borax, apoi a finisat-o. Si azi mai folosesc acea masina, fara pretentii mari (are o lamela arc rupta).
Ma intreb daca si la blocul lui nu ar fi mai buna o alamire dupa stoparea fisurii prin gaurire.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 15 Mar 2007, 16:16
Post #48


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




la el trebuie sa curete foarte bine locul unde este fisura, dat sudura + alamire pt ca marerialul o sa se dilate si contracte si e posibil sa cedeze sudura......


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 16 Mar 2007, 17:04
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Salut ,

Intreb si eu in legatura cu bobina. Daca la (-) bobinei vine firul de la condensator , (+) la platina de unde vine ? Nu mai inteleg nimic .Toti spun ca firul de la condensator vine la(-)bobinei .

Multumesc.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 17 Mar 2007, 21:43
Post #50


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Toti spun ca firul de la condensator vine la(-)bobinei .... este corect ... vine la minus ...

post-336-1110552475.gif .... eu nu inteleg ... topicul este despre benzina in ulei si divagam in bobina ...

This post has been edited by mihai0070: 17 Mar 2007, 21:46


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 18 Mar 2007, 06:43
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Salut ,


Ai dreptate .S-a deviat de la subiectul topicului . Scuze .

Multumesc .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vally_ted
post 21 Mar 2007, 09:00
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 9 March 07




Salut, am rezolvat problema cu blocul (sudura si deasupra o solutie A+B metal).Cu carburatorul meu cand accelerez tot mai scoate ceva fum negru asa ca am pus unul al unui prieten de proba si nu mai scoate fum dar merge mai dezechilibrat motorul.Putea sa-mi intre benzina in baie si din cauza carb-ului avand segmentii uzati?


--------------------
Dacia 1300 Break TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 28 Jun 2007, 13:13
Post #53


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




Ma bag si eu. De curand am facut schimbul de ulei.
ce m-a facut sa cred ca imi ajunge benzina in ulei:
-cel vechi cam miroase a benzina si pare cam diluat
-in 5000km nivelul uleiului era aproape de maxim (fara sa fi completat)
-motorul nu mai trage ca inainte. Merge rotund, nu da in nas, dar nu mai are putere asa cum ar trebui

Tin sa mentionez ca bujiile sunt portocalii (vezi poza), iar consumul nici mare, nici mic. Pe la pompa de benzina am verificat si nu intra pe acolo. Fum nu scoate decat negru (putin) cand o urc pana in 5000 si porneste "la sfert" fara sa-i trag socul. unsure.gif

This post has been edited by Uncle-Sam: 28 Jun 2007, 13:14

Attached thumbnail(s)
P6094769.JPG ( Size: 133.45k ) Number of downloads: 366


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aalinte
post 30 Jun 2007, 00:27
Post #54


membru pasionat de daciute vechi


Group: Members
Posts: 102
Joined: 2 January 07




uncle sam ce probleme ai tu? trebuie sa fi fericit ca in 5000 de km ai nivelul APROAPE de maxim ceea ce este foarte bine. Bujiile tale arata de invidiat ceea ce denota ca ai o aprindere foarte buna , asa ca baga benzina si da-i bice ca nu are nimic masina.


--------------------
dacia,opel 1304,astra G 1998 izoterma,2004 1,7CDTI - il-03-tzt; il-03-mhr
papucar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 3 Jul 2007, 12:22
Post #55


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(aalinte @ 30 Jun 2007, 00:27)
uncle sam ce probleme ai tu? trebuie sa fi fericit ca in 5000 de km ai nivelul APROAPE de maxim ceea ce este foarte bine. Bujiile tale arata de invidiat ceea ce denota ca ai o aprindere foarte buna , asa ca baga benzina si da-i bice ca nu are nimic masina.
*



Sa speram ca n-are nimic. Totusi sunt nedumerit pt ca motorul nu mai trage la fel ca inainte sad.gif


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th January 2020 - 01:36
Forum Renault Server hosting