DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bielete directie + Capete de bara, preturi si calitate magazine/târg

EUGEN2008
post 18 Jul 2011, 09:48
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.921
Joined: 19 August 08
From: Brasov




tot pe cric , roata data jos, si cu un levier intre brat si fuzeta ....dar grija mare la burduful planetarei sau al pivotului sa nu-l ciupesti. Sau mai bine cauti un service si iti face o diagnosticare completa, nu poate costa mai mult de un 50 de lei sa zicem smile.gif


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fyrestarter
post 19 Jul 2011, 14:56
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 24 February 11




La service nu tot cu ranga verifică pivotul? Mai bine văd eu care piesă e problema și pe urmă merg la service, nu? Și nu mai dau bani la consatare. Și pivotul dacă îl verific așa cum ai spus, trebuie să aibe joc sau deloc? Mersi


--------------------
Logan 1,5 dci Break 2006 - XX XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 19 Jul 2011, 15:36
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.921
Joined: 19 August 08
From: Brasov




la service e mai simplu ca urci masina pe elevator (suspendata pe praguri) si tragi liber de brat din zona pivotului cu ambele maini , scurt si energic . E mai simplu asa dar nu e imosibil nici pe cric cu levierul . Jocul trebuie sa fie zero , axul pivotului e perfect fixat in fuzeta deci nu misca nimic liber pe acolo decat daca sunt jocuri


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fyrestarter
post 20 Jul 2011, 06:27
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 24 February 11




Mersi mult de lămuriri... Mulți km fără troncăneli. Și la mulți ani tuturor celor cu nume de Ilie.

This post has been edited by Fyrestarter: 20 Jul 2011, 06:30


--------------------
Logan 1,5 dci Break 2006 - XX XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 23 Jul 2011, 10:10
Post #35


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.608
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Dupa aproape 7 ani de viata ai masinii si conditii de rulare dintre cele mai extreme (suspensie super rigida, roti mari, late, drumuri nasoale, Babarunca cu pedala la podea, etc) am tot avut de lucru pe la capete de bara, bielete si pivoti.

Un pivot a cedat la 100 000 km, jocul se simtea dupa ce ridicam masina pe cric, puneam mainile pe roata in dreptul orelor 12 si 6 si zgaltaiam tare. Nu trebuie sa aibe joc, la mine avea destul. Atunci am schimbat ambele brate (bascule) cu totul.

La articulatiile directiei am avut ceva ghinion, am cumparat de origine toate 4 piesele, din magazinul unui concesionar. S-au dovedit a fi facaturi, pentru ca au tinut abia 3 luni. Apoi am luat Lemforder, toate 4 piesele, dintre care capetele facute in Turcia. Am ajuns la service si era sa lesin cand mecanicul "atotstiutor" mi-a "promis" ca-mi face un bine si imi schimba prostiile alea turcesti cu unele "originale". Pana la urma mi le-am schimbat singur si am mers apoi la reglat geometria.

Asadar, dupa mai multe teste cu diverse componente, cele mai bune sunt piesele de origine (cine are noroc sa gaseasca de origina, pt ca exista facaturi foarte bine ambalate) sau Lemforder si TRW

23 Jul 2011, 11:10:
Dupa aproape 7 ani de viata ai masinii si conditii de rulare dintre cele mai extreme (suspensie super rigida, roti mari, late, drumuri nasoale, Babarunca cu pedala la podea, etc) am tot avut de lucru pe la capete de bara, bielete si pivoti.

Un pivot a cedat la 100 000 km, jocul se simtea dupa ce ridicam masina pe cric, puneam mainile pe roata in dreptul orelor 12 si 6 si zgaltaiam tare. Nu trebuie sa aibe joc, la mine avea destul. Atunci am schimbat ambele brate (bascule) cu totul.

La articulatiile directiei am avut ceva ghinion, am cumparat de origine toate 4 piesele, din magazinul unui concesionar. S-au dovedit a fi facaturi, pentru ca au tinut abia 3 luni. Apoi am luat Lemforder, toate 4 piesele, dintre care capetele facute in Turcia. Am ajuns la service si era sa lesin cand mecanicul "atotstiutor" mi-a "promis" ca-mi face un bine si imi schimba prostiile alea turcesti cu unele "originale". Pana la urma mi le-am schimbat singur si am mers apoi la reglat geometria.

Asadar, dupa mai multe teste cu diverse componente, cele mai bune sunt piesele de origine (cine are noroc sa gaseasca de origina, pt ca exista facaturi foarte bine ambalate) sau Lemforder si TRW

This post has been edited by Dsign: 23 Jul 2011, 10:10


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 26 Jul 2011, 18:07
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.550
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Pe mine m-a tinut un cap de bara TRW 25k km...
Am trecut la Lemforder.


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 26 Jul 2011, 18:43
Post #37


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 30 April 08
From: Pădure




Daca dai in toate gropile...


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kodiak22
post 26 Jul 2011, 20:01
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 26 July 11




salut,
stie cineva cum se schimba caseta de directie la logan 1,5 DCI 2006, masina este fara servo


--------------------
dacia logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 28 Jul 2011, 16:46
Post #39


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.608
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Se scoate aia veche si se pune aia noua... Cam ce vrei sa facem, sa-ti tinem pe forum un curs de mecanica auto?

In general, asa se schimba la toate masinile : se demonteaza aia veche din suruburi si articulatii si se pune cea noua, se verifica geometria rotilor si aia e...

Posibil sa fie nevoie sa slabesti cadrul motor ca sa o poti scoate de acolo...

This post has been edited by Dsign: 28 Jul 2011, 16:46


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mita Becherescu
post 28 Jul 2011, 19:52
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 14 March 11




Si la cea cu servo la fel...


--------------------
dacia logan laureate 2007 1,5dci - dj00lix
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 31 Jul 2011, 09:55
Post #41


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.608
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Gresit, la cea cu servo mai ai niste conducte, dar nimic de speriat


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mita Becherescu
post 31 Jul 2011, 18:49
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 14 March 11




Scuze, asa este si daca are servo trebuie si ulei ca tot se umbla acolo,minime cunostinte de mecanica si chiei potrivite...


--------------------
dacia logan laureate 2007 1,5dci - dj00lix
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 1 Aug 2011, 09:46
Post #43


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.608
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(Mita Becherescu @ 31 Jul 2011, 19:49)
... si chei potrivite ...
*




Ca bine zici smile.gif


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chiticco
post 11 Aug 2011, 08:24
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 8 October 07
From: Bucuresti




Cat dureaza sa schimbi 2 capete de bara + geometria masinii? 1h e suficient?


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliuta2000
post 11 Aug 2011, 09:33
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 17 April 07




30 min maxim
cu tot cu geometria rotilor


--------------------
Renault -Megane 3 2014 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fyrestarter
post 17 Aug 2011, 18:24
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 24 February 11




Mi-am schimbat singur capetele de bară (cel din dreapta avea joc mare) și brațul de pe partea șoferului (avea și ăsta joc). M-am muncit puțin și a durat vreo 4 ore așa ca de prima dată. Capete TRW (originale?) iar brațul fără bieletă marca ETS. Bieleta a trebuit s-o schimb. Nu am reușit să o dau jos. Când am montat capetele am numărat gangurile la filete dar nu a ieșit. Geometria m-a costat 50 de lei. După intervenție, s-a lăsat liniștea în sfârșit. Mulțumesc pentru îndrumări.

This post has been edited by Fyrestarter: 17 Aug 2011, 18:29


--------------------
Logan 1,5 dci Break 2006 - XX XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 17 Aug 2011, 18:51
Post #47


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.087
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Dupa ce ti-ai facut geometria iti sta volanul drept? iti trage masina intr-o parte?
Sunt multe centre care-ti fac geometria dar au echipamentele decalibrate.


--------------------
Dacia Logan 2006 Ambition 1.6
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fyrestarter
post 17 Aug 2011, 20:46
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 24 February 11




Nu am băgat de seamă cum stă volanul sau dacă trage întro parte. Aici în Sibiu avem un atelier pe Paris care aproape numai cu asta se ocupă și cred că am prea multă încredere în ei de nu am catadixit să verific. La gama Dacia au și reducere.

This post has been edited by Fyrestarter: 17 Aug 2011, 20:48


--------------------
Logan 1,5 dci Break 2006 - XX XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misumisul
post 7 Sep 2011, 14:58
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 28 March 10




Puteti recomanda pe cineva de pe Bursa care vinde capete+bielete originale?


--------------------
Dacia Logan 2005 - CT79CDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinvfd
post 14 Sep 2011, 09:41
Post #50


florinvfd


Group: Members
Posts: 163
Joined: 4 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(EUGEN2008 @ 22 Jun 2009, 09:21)
VA RECOMAND ALEA DE ORIGINE ....DAI DE 3-4 ORI MAI MULT DAR TOT ATAT DE MULT TE TIN. ALTFEL GASESTI DE LA 50 DE LEI IN SUSU DE FEL SI FEL DE FURNIZORI DA LE SCHIMBI LA 5000 KM , IAR PLATESTI STAND DIRECTIE...ETC
*



mare dreptate ai! am patit-o pe pielea mea, capete de bara..ieftine...au tinut cat au costat

This post has been edited by florinvfd: 14 Sep 2011, 09:41


--------------------
Dacia Logan 1.6 MPI 2006, Laureate
bunul simt e cea mai buna regula de circulatie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 14 Sep 2011, 10:10
Post #51


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.087
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Ar fi bine sa dai cateva detalii, sa stie si altii sa se fereasca.


--------------------
Dacia Logan 2006 Ambition 1.6
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 14 Sep 2011, 23:06
Post #52


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.473
Joined: 10 March 06
From: GL




cap de bara NGH aka asam,o porcarie laugh.gif ,are 2000km si inca sta bine....pret 42 ron....
geometria facuta "custom"...deocamdata nu-s probleme !

This post has been edited by sobolan: 14 Sep 2011, 23:11


--------------------
Dacia SPORT - 1988 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 2.0 GTI -1994
vine taxa auto iar,hai cu rabla la remat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 14 Oct 2011, 21:41
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.653
Joined: 20 April 05




Ce se poate strica la o bieleta de directie si cum se manifesta? Doar la bieleta ma refer, nu capatul de bara.


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Speedy
post 19 Oct 2011, 16:32
Post #54


Membru donator


Group: Members
Posts: 957
Joined: 27 December 05
From: Anytown USA




Am schimbat si eu azi capatul de bara pe dreapta, avea putin joc si cum urmeaza ITP-ul in cateva zile mi-a fost frica sa nu ma dea inapoi.
Am pus Lemforder la pretul de 95 de lei.
La Meridiam mi-au cerut 283 de lei, nu mai imi amintesc daca era cu tot cu montaj.
Acum toate sunt bune si frumoase. Nu mai bate nimic, volanul sta drept nu trage intr-o parte si nu scartaie cauciucurile in curba.
Intrebarea mea este: sa mai imi fac geometria sau o las asa? Mecanicul a numarat cate rotiri a facut pentru a desfileta capatul de bara si l-a infiletat pe cel nou cu acelasi numar de rotiri.


--------------------
.... ... ....
Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001
Specialized Carve Expert
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LaurD
post 24 Oct 2011, 16:12
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 11 June 05
From: Pitesti




QUOTE(Speedy @ 19 Oct 2011, 16:32)

Intrebarea mea este: sa mai imi fac geometria sau o las asa? Mecanicul a numarat cate rotiri a facut pentru a desfileta capatul de bara si l-a infiletat pe cel nou cu acelasi numar de rotiri.
*



azi, dupa inlocuire cap de bara dr. Lemforder (cu numarare spire, cu volan drept, fara scart la roti) am gasit pe stand o diferenta de 3,5 dr. si 0,5 stg. Dumneavoastra decideti.
PS: Pret cap de bara Lendforder 80 lei + manopera 30 lei


--------------------
Renault Fluence Fluence ---Ex .Logan 2007/ ABS+, 1.6MPI ---ex. DSN - AG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 24 Oct 2011, 22:13
Post #56


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.473
Joined: 10 March 06
From: GL




logic...cand schimbi piesa veche cu aia noua si-s identice numeri filetele si e ok...cand is diferite apoi se mai pune si sublerul pe ici pe colo wink.gif


--------------------
Dacia SPORT - 1988 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 2.0 GTI -1994
vine taxa auto iar,hai cu rabla la remat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario1980
post 25 Oct 2011, 09:40
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 445
Joined: 8 April 05
From: Iasi




Principiul cu numararea turelor la filet, se aplica doar in cazul aceleiasi piese, si nicicum cind schimbi o piesa cu alta piesa. E logic, nu?
Macar puneti o ata sa nu fie directia total in balarii.


--------------------
Dacia Logan dci Preference 2006 - SV ?? ???
Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Speedy
post 25 Oct 2011, 12:51
Post #58


Membru donator


Group: Members
Posts: 957
Joined: 27 December 05
From: Anytown USA




Stie cineva vreun service mai ieftin in Bucuresti care face si geometrie?
Am intrebat la Meridian si costa 120 lei si mi se pare cam mult.


--------------------
.... ... ....
Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001
Specialized Carve Expert
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabrielD
post 21 Jan 2012, 13:37
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 31 May 09
From: Pitesti




Salut!
Poate cineva sa ma ajute cu urmatoarea problema?

Momentan sunt in Anglia cu Loganul meu, dar peste 2 sapatamani ma intorc in Romania.
Am descoperit, ducand masina la service, ca are joc la capatul de bara de pe partea dreapta fata (track rod end parca a zis mecanicul respectiv).
Si mi-a zis ca trebuie schimbata piesa respectiva. A cautat in cataloagele lor si nu a gasit piesa si nici eu nu am gasit inca un magazin de unde sa o comand.

As avea doua variante:

1. Sa comand piesa in Romania si sa sper ca ajunge aici in mai putin de doua saptamani, ca sa o monteze inainte sa plec.

2. Sa merg cu masina asa pana in Romania si sa o montez acolo.

Intrebarea mea este daca mai rezista masina pana ajung in Romania. Mecanicul de la service a zis sa nu fac long journeys, drumuri lungi. Sunt 2600 km pana in Romania.

Multumesc pentru raspuns!


--------------------
Dacia Logan 2006 LaureatePlus(ABS) 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbogdy
post 23 Jan 2012, 23:17
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 23 January 06




Poti sa vi acasa cu masina linistit. Poti sa mai mergi cu jocul acela la capatul de bara pana in Ro si sa te si intorci in UK cu el. Stiu taximetristi care merg si 20.000 km cu bataie in pivoti si capete de bara. Nu e recomandat sa exagerezi ca ei, dar inca 3000 km nu se intampla absolut nimic.


--------------------
Dacia Logan 2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV - HD***** tot HD*****
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st November 2018 - 06:37
Forum Renault Server hosting