Bloc motor 1300 set 1400(1600)
![]() ![]() ![]() |
Bloc motor 1300 set 1400(1600)
payty |
![]()
Post
#421
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|||
N E S |
![]()
Post
#422
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Update la activitatea de upgradare a motorului.
Am fost ieri la Remat in Constanta impreuna cu al nostru coleg ZBF (cu care am fost si pana acum), si treaba s-a imputit, recomand sa nu va mai duceti ca o sa va stoarca de bani. Am gasit o Nova cu 33450 km in bord, motorul era impecabil, fara scurgeri de ulei sau alte surprize, motor 1.6 carburatie, de pa care am vrut sa iau tot (chiulasa echipata, delco, galerie admisie, carb dublucorp, fulia de la pompa de apa si ELV-ul, doua cauciucuri care erau foarte bune si bratele stergatoare). Pe doua cauciucuri si chiulasa imi cerea 250 de lei. Asadar am inceput sa ma cert cu melteanul spunandu-i clar ca de banii aia gasesc un motor, si ii fac si rectificarile de rigoare, si platesc si mana de lucru sa montez piesele la mine. In final am plecat de acolo doar cu stergatoarele, urmand ca saptamana viitoare sa mergem in Lumina la remat, ca am vorbit la telefon cu inginerul de acolo care a zis ca ne serveste cu placere si la pret, negociem noi in functie de ce luam ca sa fie bine pentru toti. Singura treaba a fost ca abea saptamana viitoare incep dezmembrarile. Asadar aveti grija care mergeti prin Cta ca s-au invatat meltenii la bani si au preturile chipurile deja stabilite sub nivelul pietei. |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
BACDAVA |
![]() ![]()
Post
#423
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 22 October 11 ![]() |
Salutare, pun si eu o intrebare , scurt si la obiect: Merge un motor de 1600 complet (de pe o nova) montat direct pe o cutie de viteze de 1300? Daca nu, ce modificari trebuie facute?
Vreu sa pun un motor de nova pe un aro 10 din '83 (are motorul Dacia de 1300 cc, cutie de 4 trepte) si as vrea sa stiu daca motorul de 1600 merge direct montat pe o cutie de dacia 1300 (primele modele, 4 trepte) sau daca nu , ce modificari ar trebui facute. Pun aceasta intrebare aici pentru ca am primit raspunsuri diferite din alte surse si am rugamintea sa raspunda numai cine a facut asa ceva si stie sigur. Mii de multumiri! |
--------------------
ARO
10
10.4/1983
- -
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#424
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
Merge motoru de nova pe aro 10 ,dar vei ava nevoie de baie de ulei de aro 10 pt motor 1,6 sau motor 1,4 care are nevoie de indoituri ,sar putea ca baia ta de aro sa fie cu palier marit ,si mai ai nevoie de pompa de ulei din motoru tau de aro ,sau doar sorbu de la pompa ,sau pui motoru direct cu baia de nova si renunti la 4x4 ,si mai trebuie schimbat si rulmentu de presiune ,tu acum ai de 170 /180 si ai nevoie de unu de fi 200 si trebuie sa schimbi si discu de ambreiaj ca are cel de nova 24 sau 26 caneluri (nu mai stiu exact) si cel de aro/dacie are 20 caneluri
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
BACDAVA |
![]()
Post
#425
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 22 October 11 ![]() |
Mersi mult!
in rest fixarea pe carcasa ambreiajului(poz suruburilor), diam coroanei (pt pozitia electromotorului), priza ambreiajului (cuplarea generala a mot cu cut vit ) se fac direct, fara nici o alta modif ? |
--------------------
ARO
10
10.4/1983
- -
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#426
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
merge fara nici o modificare ,inca cea vezii ca trebuie si bucsa la arbore pt priza ,nova nu are ,are gaura da priza nu ajunge in arbore sar putea sa aiba bucsa
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
payty |
![]()
Post
#427
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
zilele trecute am desfacut chiulasa de la dacia mea (1.6) ca sa o schimb cu alta.
Am observat faptul ca la aceasta chiulasa, canalele de sub supape sunt de 31 de mm pe admisie si 26 pe evacuare fata de 28 admisie si 25 evacuare cum e la cel de 1.3. Deci pt cei care vor sa isi modifice motorul sa il faca de 1.6, neaparat trebuie luata si chiulasa pt ca altfel se pierde mult din putere. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Iuli |
![]()
Post
#428
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
Merge fara probleme si chiulosa de 1,4 si 1,3 si ai un raport de compresie mai mare fata de cel cu chiulosa de 1,6
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#429
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
eu pe a mea motor 1.4 am chiulasa de 1.6 (nova)si mi se pare ca este cam puturoasa
|
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
Iuli |
![]()
Post
#430
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
Cauza e raportul de compresie mic de accea e puturoasa cautati chiuloasa de 1,4 cu cod 102-13 nu 102-14 ca are camera de ardere mai mica si compresie mai mare
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#431
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
QUOTE(Iuli @ 2 Sep 2012, 23:00) Cauza e raportul de compresie mic de accea e puturoasa cautati chiuloasa de 1,4 cu cod 102-13 nu 102-14 ca are camera de ardere mai mica si compresie mai mare pai asa am avut pe ea 102-13 dar a trebuit sa o schimb pt ca i-am stricat filetul la bujia de la cilindrul nr 1.O am si pe aia dar trebuie sa ii fac reductie si sa ii pun semeringuri si supape. Am inteles ca ar fii la fel daca iau din ea nu stiu cat e adevarat? |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
payty |
![]()
Post
#432
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@Iuli
S-o potrivi la suruburi. Asta nu inseamna ca daca pui pe 1.6 chiulasa de 1.3 merge cum trebuie. Daca vrei RC mai mare, iei din chiulasa. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Iuli |
![]()
Post
#433
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
Decat sa ei din chiulosa mai bine pui de 1,3 si e acceasi treaba
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#434
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
cea de 1.6 are supapele de admisie mai mari cu 1mm in diametru, dar trebuie sa iei mult din ea(72 sa ramana) daca vrei sa mearga bine pe 1.4; de mers mrge f bine si cu una de 1.3
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
valy1233 |
![]()
Post
#435
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
ce inele are blocul motor cu seria 102-13?pe bloc mai scrie si LM..undeva in spate sub sondele de apa.
baia se pare ca e ca la 1.6...cu acele "linii" pe margine sa nu atinga bielele chiuloasa e tot 102-13 |
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#436
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
eu pe motor din 98 102-13 cu baie de 1600 am avut de cupru, dar nu cred sa fie o regula
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Iuli |
![]()
Post
#437
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
Merge sa il faci de 1,6 fara probleme
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
valy1233 |
![]()
Post
#438
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
am desfacut azi motorul complet...era varza in interior...avea ulei zici ca era vaselina,pamant...un cui in baie,cateva resturi de cauciuc
dar spre suprinderea mea pistoanele si camasile sunt impecabile,nu prezinta nici o uzura,as putea sa le folosesc candva... app,inelele sunt de guma...acum urmeaza sa iau setul de 1.6 cu inele de guma si arborele..chiuloasa de la motoru asta nu era buna,as putea sa folosesc una de 1.3? This post has been edited by valy1233: 23 Sep 2012, 22:11 Attached thumbnail(s) SNC02978.jpg ( Size: 1.77mb ) Number of downloads: 1156 SNC02986.jpg ( Size: 1.71mb ) Number of downloads: 1260 SNC02987.jpg ( Size: 1.65mb ) Number of downloads: 1220 SNC02988.jpg ( Size: 1.81mb ) Number of downloads: 1184 SNC02990.jpg ( Size: 1.43mb ) Number of downloads: 1354 SNC02992.jpg ( Size: 1.62mb ) Number of downloads: 476 |
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
payty |
![]()
Post
#439
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
daca il faci 1.6, mai bine cauta una de 1.6
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#440
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
merge bine cu chiulasa de 1.3
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
yoxardas |
![]()
Post
#441
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 11 September 12 ![]() |
am si eu o intrebare putin stupida.. pot pune motor de dacia 1300/1310 pe o nova 1.6gt ? (pistoanele cu cilindru si chiuloasa completa) .....
vreau sa scad consumul....am deja carburator monocorp Carpatic dar consumul e undeva la 11L... vreau sa ajung pe la 8L asa cum are dacia 1300/1310.. This post has been edited by yoxardas: 2 Oct 2012, 01:36 |
--------------------
Dacia
Nova GT
1.6
|
|
payty |
![]()
Post
#442
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
imposibil. problema e din alta parte.
la mine motorul de 1600 consuma 6.2% in afara, consum facut cu metoda plinului. In oras, depinde de aglomeratie si stilul de mers. Carburatorul este dublu la mine. Ca idee, cand aveam carburator monocorp consuma cam 7.4% in afara dar aveam putere mai mica. E pacat sa pui motor de 1.3 sau 1.4 cand poate si asta sa fie facut ok. Verifica jocul la culbutori, aprinderea si carburatorul ca din alta parte nu are de unde sa fie. Doar sa nu ai motorul uzat rau de tot, desi chiar si asa nu are cum sa consume 11% Si ca sa iti raspund la intrebare: Daca schimbi motorul cu totul, poti pune de care vrei tu. Daca schimbi doar componentele din motor, pastrand blocul, atunci poti pune doar de 1.4, palier marit si atentie sa cauti cilindri cu etansare asa cum ai si la blocul actual, adica ori garnituri de cupru ori de cauciuc. Asta nu poti vedea decat demontandu-l pe cel actual. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
yoxardas |
![]()
Post
#443
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 11 September 12 ![]() |
ok! merci de sfat !
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1.6
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#444
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
QUOTE(valy1233 @ 23 Sep 2012, 22:09) am desfacut azi motorul complet...era varza in interior...avea ulei zici ca era vaselina,pamant...un cui in baie,cateva resturi de cauciuc dar spre suprinderea mea pistoanele si camasile sunt impecabile,nu prezinta nici o uzura,as putea sa le folosesc candva... app,inelele sunt de guma...acum urmeaza sa iau setul de 1.6 cu inele de guma si arborele..chiuloasa de la motoru asta nu era buna,as putea sa folosesc una de 1.3? vezi ca ai blocu motor spart in poza 5 ce-i cu gaura aia dintre motor si distributie???? ![]() uleiul depinde de care l-ai pus, ca daca l-ai pus ieftin si eventual si uleiuri amestecate, de-aia s-a transformat in vaselina/pamant ![]() This post has been edited by total: 3 Oct 2012, 16:45 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#445
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#446
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
razvan1985 colegu nu a vazut pana acum un bloc de Dacie
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Cristi1980 |
![]()
Post
#447
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 26 August 07 ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 26 Dec 2012, 22:24) bai tu faci misto???? , daca esti chior si nu te uiti in POZE, e PROBLEMA DUMNEATA !!! http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627839024 daca asta nu e spartura(vezi poza 5) tu ce NAIBA zici ca este???? Vezi poate ai treaba in alta parte si noi te retzinem ![]() Gata, omu nikuniku dupa un rachiu(tarie), a postat ca sa se afle in treaba sa-si mai ia un post si doar atat ![]() ![]() Moderator edit: genul asta de limbaj nu pot spune ca ne face placere. Irelevant daca ai dreptate au ba. Daca se mai repeta, ne suparam. This post has been edited by bucatzel: 26 Dec 2012, 23:52 Attached thumbnail(s) SNC02990.jpg ( Size: 440.68k ) Number of downloads: 383 |
--------------------
Dacia
Logan
2005
- B54erf
|
|
payty |
![]()
Post
#448
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
gaura aia nu e spartura. n-are niciun rost sa fie peretele ala acoperit pentru ca nu e ulei sub presiune in capacul de distributie, ba mai mult, el trebuie sa se scurga inapoi in baie.
atasata e o poza cu un bloc renault de acelasi neam cu cel de dacie. gaura exista, doar ca e ceva mai ingrjita, adica e rotunda. asta ca sa terminam si cu mistourile si cu nelamuririle. This post has been edited by payty: 26 Dec 2012, 23:53 Attached thumbnail(s) r11_2203200341_calage_distrib.jpg ( Size: 19.43k ) Number of downloads: 404 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#449
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(Cristi1980 @ 26 Dec 2012, 23:49) bai tu faci misto???? , daca esti chior si nu te uiti in POZE, e PROBLEMA DUMNEATA !!! http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627839024 daca asta nu e spartura(vezi poza 5) tu ce NAIBA zici ca este???? Vezi poate ai treaba in alta parte si noi te retzinem ![]() Gata, omu nikuniku dupa un rachiu(tarie), a postat ca sa se afle in treaba sa-si mai ia un post si doar atat ![]() ![]() Moderator edit: genul asta de limbaj nu pot spune ca ne face placere. Irelevant daca ai dreptate au ba. Daca se mai repeta, ne suparam. daca tu crezi ca sunt chior,te invit la prezentarea unui bloc motor de dacia 1.3,1.4,1.6,si daca se dovedeste ca am dreptate,sa te pregatesti sa ti-l infig in capul ala de"mecanic"ce esti... ![]() |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#450
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Cristi1980 auzi baiatu ar fi bine sa te abtii de la astfel de remarci injurioase la adresa unuia pe care nu-l cunosti,daca nu stii cum arata un bloc de Dacia cauta pe net si documenteazate
![]() |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 03:28 |