DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 15 16 17 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bloc motor 1300 set 1400(1600)

DJ-55-AMC
post 16 Feb 2014, 22:29
Post #481


Membru autentic


Group: Members
Posts: 552
Joined: 22 December 12
From: Craiova




QUOTE(payty @ 16 Feb 2014, 23:04)
asta cu mare grija, ca s-ar putea sa nu mai poti regla culbutorii. din cate imi aduc aminte, 71mm e chiulasa cea mai "subtiata" pe care am mai reusit sa ii reglez, fara a a pune tije mai scurte.

*



De faza cu tijele stiam. Daca se ajunge la asa ceva se pot scurta pe strung?

Cat trebuie sa se raboteze din chiuloasa de 1.6 pentru a se ajunge la 71 mm?


--------------------
Dacia 1310 L 1997 - DJ-55-AMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 17 Feb 2014, 11:07
Post #482


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.414
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




nu mai stiu cat are chiulasa de 1.6. Doar ca sub 71 de mm nu prea mai aveai de unde sa desurubezi din surubul ala de la culbutor.

Tijele sunt prelucrate la capete ca sa se ptriveasca cu tachetul. Au partea aia mai bombata. Daca pilesti din ea nu o sa mai calce cum trebuie in tachet si se va si toci usor, adica va trebui sa reglezi mai des culbutorii.


Solutia sunt tijele de renault 11 care sunt ceva mai scurte cu vreo 2-3 mm parca.

Oricum la 1.6 nu trebuie atat de mult sa ia, pt ca fiind capacitatea cilindrica mai mare, atunci raportul de compresie creste mai mult cand iei din chiulasa.

Adica pt 1 mm luat din chiulasa la un motor de 1.6 ii creste RC mai mult decat la unul de 1.4 daca iei tot 1 mm.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adutzu81
post 27 Feb 2014, 14:46
Post #483


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 27 February 14




salutare tuturor, rog colegii sau adminul sa-mi dea si mie datele de contact ale colegilor care chiar au facut ceva la masina.precizez ca am masina m-am apucat de demontat dar vreau sa mai cer pareri.multumesc frumos si scuze ca nu am postat unde trebuie.
raspunsul va rog pe email.


--------------------
dacia 1307 pick-up 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 27 Feb 2014, 14:52
Post #484


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 5.457
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Cred ca daca ai citi cu atentie, ti-ai da seama si singur care sunt colegii care au facut modificarile in cauza.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nix0010
post 26 Dec 2014, 13:32
Post #485


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 27 February 14




salut a.si vrea sa va intreb daca merge montat pe o dacie 1310 un motor de nova 1.6 ? (multumesc anticipat )


This post has been edited by nix0010: 26 Dec 2014, 13:33


--------------------
dacia 1310 1998 - b 17 flh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 26 Dec 2014, 15:38
Post #486


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.057
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




Merge , trebuie sa schimbi intre ele pompa de apa , discu de ambreiaj , si daca nu ai ambreiaj de 200 pe motoru vechi schimbi si rulmentu de presiune , si suportii de motor , galeria de admisie si evacuare

This post has been edited by vladut88: 26 Dec 2014, 15:39


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nix0010
post 26 Dec 2014, 23:29
Post #487


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 27 February 14




pompa de aa dc tr sa o schimb ?


--------------------
dacia 1310 1998 - b 17 flh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eddy_motors
post 29 Dec 2014, 23:51
Post #488


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 29 December 14




Salutare! Sint nou pe forum dar nu si in ale motoarelor.Vreau sa imi iau o dacie sa o modific de la cap la coada, tot ce se poate up-grada in motorul de uzina. Pana acum am facut motoare de motociclete si incerc sa adaptez tehnologie moto in motorul de dacie. Va tin la curent cu poze cat mai curand,pana atunci un an nou!!


--------------------
reno laguna 2004 - de tabla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maru
post 30 Dec 2014, 00:03
Post #489


Rromania..da leand uof cios


Group: Members
Posts: 694
Joined: 1 September 13




bine ai venit printre noi eddy si de abia asteptam sa vedem ce poti !
go for it !


--------------------
Dacia 1310 Break 2003
Zambeste, maine poate fi mai rau !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eddy_motors
post 30 Dec 2014, 18:08
Post #490


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 29 December 14




Pana in clipa de fata am adus aprindere electronica tip scateie falsa de motocicleta, avansul pleaca de la 3 grade si urca progresiv pana la 28 peste 4500 rpm si un bloc de 4 carburatoare de 45 de pe un suzuki. revin cu poze zilele astea.


--------------------
reno laguna 2004 - de tabla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maru
post 30 Dec 2014, 18:17
Post #491


Rromania..da leand uof cios


Group: Members
Posts: 694
Joined: 1 September 13




totusi sa ai grija ce modificari vrei sa faci ca sa nu faci artificii de revelion
bafta


--------------------
Dacia 1310 Break 2003
Zambeste, maine poate fi mai rau !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eddy_motors
post 9 Jan 2015, 23:17
Post #492


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 29 December 14




Asta este ... dar sa speram ca nu. Macar am sa gasesc punctele slabe ale motorului daca e sa cedeze ceva. Oricum perifericele din jurul motorului raman, in caz ca cedeaza il refac.


--------------------
reno laguna 2004 - de tabla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sdo002
post 31 Mar 2015, 15:38
Post #493


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 13 July 13
From: Bucuresti




salutare, in primul rand va rog sa nu ma injurati, am citit tot felul de topicuri despre alezare/ planare chiuloase, dar nu am ajuns la o concluzie finala asa ca as dori niste sfaturi. Problema este in felul urmator, Am si eu o dacie cu motor de 1300, in curand v-a trebui sa duc chiuloasa la un strungar deoarece am stricat un filet de la prinderea rampei de culbutori. M-am gandit ca daca tot o duc acolo, sa iau putin din ea, asa ca am tot citit dar nimic clar. intrebarea este : cati mm sa iau din ea asa incat sa nu intervin cu alte modificari, ( raman la carbu de 1300) pur si simplu doar putin alezat, incat sa mai creasca cuplul si sa nu am detonari. eu ma gandeam ca ar fii ok cv intr 1mm- 1.5mm. Voi ce ziceti?


--------------------
dacia 1300 1992/1300 - b 21 dgj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ-55-AMC
post 31 Mar 2015, 20:06
Post #494


Membru autentic


Group: Members
Posts: 552
Joined: 22 December 12
From: Craiova




E suficient 1-1.5 mm, o sa o faci putin mai 'vioaie", insa nu te astepta la cine stie ce.

Toata chestia cu luatu' din chiuloasa se rezuma la marirea raportul de comprimare. In functie de ce vrei de la motor, iti alegi raportul de comprimare; daca vrei sa o faci de liniute, poti sa sari si de 12:1, insa aici se complica treaba. Pentru un motor "de zi cu zi", eu te sfatuiesc sa te rezumi la un raport de comprimare pana la 11:1.

Ideeal ar fi sa masori camera de ardere, sa iei 1mm din chiuloasa iar dupa sa o masori iar. Astfel afli cat trebuie sa mai iei pentru a ajunge la valoarea dorita.

Bafta!


--------------------
Dacia 1310 L 1997 - DJ-55-AMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 1 Apr 2015, 12:18
Post #495


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.414
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




aveti grija cat luati din chiulasa ca pe urma nu se mai poate regla jocul la culbutori. din cate imi aduc aminte, sub 71mm inaltime a chiulasei nu se mai pot regla culbutorii. Sau folositi tije mai scurte de Renault 11.

This post has been edited by payty: 1 Apr 2015, 12:18


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sdo002
post 2 Apr 2015, 18:11
Post #496


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 13 July 13
From: Bucuresti




am inteles, pai cam asa ma gandeam si eu 1.5 maxim. ma enerveaza ca daca am bagaj in spate,masina plina si urc o panta am cam pus-o, trage cu greu. Va multumesc pentru raspuns baieti. mult noroc!


--------------------
dacia 1300 1992/1300 - b 21 dgj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 2 Apr 2015, 19:59
Post #497


Membru autentic


Group: Members
Posts: 589
Joined: 5 October 11
From: buzau




eu am luat 3 mm din chiulasa.am scurtat tijele la culbutori,si am polizat vreo 2 mm din suportu la alternator.avansul il dai o idee mai mic si mai e necesar sa tensionezi un pic arcurile la centrifuge.la avansu vacumatic am schimbat arculetu acela si am pus arcu din capacu la pompa de benzina.cuplu masini e bun inca din primele ture.(logan,slz,dsn)le afum la semafor.a si inca un lucru consumu in extern nu trece de 7%

a si apropo scapa de putoarea aia de 1,3.

This post has been edited by r3d: 2 Apr 2015, 20:01


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ-55-AMC
post 2 Apr 2015, 20:40
Post #498


Membru autentic


Group: Members
Posts: 552
Joined: 22 December 12
From: Craiova




@R3d, tu probabil vorbeste de 1.6. Din 1.3 nu prea scoti nimic, pe cand din 1.6, daca il faci cu cap, scoti din el aproape de 100 CP.


--------------------
Dacia 1310 L 1997 - DJ-55-AMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 3 Apr 2015, 07:04
Post #499


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.414
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




100 de cai nu o sa vezi in vecii vecilor fara alta axa cu came si un carburator mai mare.

iar daca polizezi tijele in primul rand vei avea problem cu uzura lor pt ca ele la capete au portiunea aceea rotunjita mai mare tocmai pt a preveni uzura, si in al doilea rand e posibil ca si tachetii sa se uzeze mai usor.




--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ-55-AMC
post 3 Apr 2015, 21:00
Post #500


Membru autentic


Group: Members
Posts: 552
Joined: 22 December 12
From: Craiova




Poi normal ca trebuie si alte modificari. D'aia am spus ca "trebuie cap".


--------------------
Dacia 1310 L 1997 - DJ-55-AMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 5 Apr 2015, 20:01
Post #501


Membru autentic


Group: Members
Posts: 589
Joined: 5 October 11
From: buzau




nu la mine motoru e de 1,4.eu am vrut sa maresc puterea si sa ii micsorez consumu.si cei 3 mm sunt de ajuns.


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Patronu'
post 23 Feb 2017, 15:42
Post #502


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 13 October 16




Salut. Am un motor de 1400, o sa schimb setul si arborele motor de 1600, montez o axa mai agresiva etc. Am luat o chiulasa de 1.4 putin aranjata, adica s-a lustruit tot ce a fost de lustruit si s-a luat din ea banuiesc pentru ca are inaltimea de 72.5. O sa calculez volumul camerei si apoi raportul de comprimare. Masina o sa fie mai spre masina de duminica dar vreau sa ramana practica. La ce raport de comprimare pot ajunge si sa poata functiona bine cu benzina de 100? Din ce spun baietii, inaltimea minima a chiulasei este mai mult sau mai putin de 71. Cred ca mai sigur pentru mine ar fi reduc la un minim de 72 si daca mai pot ridica raportul sa o fac altfel. Sa vedem si cu tijele cum sta treaba pentru ca axa mea are o ridicare de 6mm si asta o sa afecteze, nu? Raportul de comprimare dupa calculele mele si nu sunt foarte bun la asta, cu chiulasa de 1.6 set 1.6 ar trebui sa fie de 10.5:1 la o inaltime de 72.5. Am citit tot aici ca, cu o chiulasa de 1.4, raportul este de 10:1 cu inaltimea normala, un plus de 0.75 fata de 1.6 stock. Asta inseamna, adaugand plusul ca am deja un raport de 11,25:1 ?


--------------------
Dacia 1410 Sport 1986/ 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 31 Mar 2018, 21:59
Post #503


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.986
Joined: 11 August 04
From: black sea




Salutare,jicloare de 155 sau 165 ați mai văzut pe undeva?

31 Mar 2018, 21:59:
Salutare,jicloare de 155 sau 165 ați mai văzut pe undeva?

31 Mar 2018, 21:59:
Salutare,jicloare de 155 sau 165 ați mai văzut pe undeva?

This post has been edited by ydaniel: 31 Mar 2018, 21:59


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lorenzo1972
post 4 Aug 2018, 21:42
Post #504


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 12 July 18




QUOTE(Patronu' @ 23 Feb 2017, 16:42)
Salut. Am un motor de 1400, o sa schimb setul si arborele motor de 1600, montez o axa mai agresiva etc. Am luat o chiulasa de 1.4 putin aranjata, adica s-a lustruit tot ce a fost de lustruit si s-a luat din ea banuiesc pentru ca are inaltimea de 72.5. O sa calculez volumul camerei si apoi raportul de comprimare. Masina o sa fie mai spre masina de duminica dar vreau sa ramana practica. La ce raport de comprimare pot ajunge si sa poata functiona bine cu benzina de 100? Din ce spun baietii, inaltimea minima a chiulasei  este mai mult sau mai putin de 71. Cred ca mai sigur pentru mine ar fi reduc la un minim de 72 si daca mai pot ridica raportul sa o fac altfel. Sa vedem si cu tijele cum sta treaba pentru ca axa mea are o ridicare de 6mm si asta o sa afecteze, nu? Raportul de comprimare dupa calculele mele si nu sunt foarte bun la asta, cu chiulasa de 1.6 set 1.6 ar trebui sa fie de 10.5:1 la o inaltime de 72.5. Am citit tot aici ca, cu o chiulasa de 1.4, raportul este de 10:1 cu inaltimea normala, un plus de 0.75 fata de 1.6 stock. Asta inseamna, adaugand plusul ca am deja un raport de 11,25:1 ?
*




Salutare!
Am tot citit pe aici pe acolo in forum, am o dacia 1.4 Li injectie din 2003, chiar in urmatoarele saptamanii trebuie sa schimb set motorul (compresie: piston 4 -15/ p3-14,5/p2-8/p1-3 daaa chiar 3).
Toata treaba cu set de 1.6 /arboare 1.6 si baia e valabila
Si pt a mea cu injectie .... sau din cauza injectie nu e valabila?

Multumesc
wacko.gif


--------------------
dacia 1310 2003/Berlina injectie - AR99GDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 6 Aug 2018, 20:51
Post #505


Membru autentic


Group: Members
Posts: 635
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




Înainte să desfaci motorul verifică jocul la supape, treaba cu setul și arborele de 1,6 este valabilă dar se schimba și electronica cu una de 1,6.
Baftă!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 6 Aug 2018, 22:35
Post #506


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.432
Joined: 10 March 06
From: GL




merge si cu injectia de 1400 FARA PROBLEME doar ca n-ai sa observi mari diferente....


--------------------
Dokker -1.5dci -2016 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 1.8 GT -1996
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 17 Aug 2018, 12:33
Post #507


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.414
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




pui calculator de 1njectie de 1.6 si ai terminat problema.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

17 Pages « < 15 16 17
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th September 2018 - 00:18
Forum Renault Server hosting