DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Butoane fete de usi, Inchidere geamuri

CIZMARU
post 9 Nov 2017, 10:26
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 11 January 12




Salutare
Dupa cum am mai scris pe aici,sunt in cautare de ...ceva mai nou pentru Sandelu meu Am achizitionat azi de la un Sandero dauna totala model 2017 doua fete de usi interioare care au manerul de prindere a maini (acesta a fost motivul pentru care le-am cumparat) dar modelul avea butoanele de inchidere geamuri in ele si pe care nu mi lea dat motivand ca tine de partea electrica.Oricum la mine se deschid geamurile din bord OK .am ramas cu gaura din fete pe ambele parti .Ce sa fac ? sa iau butoane noi sa stea asa numa de ornament sau sa pun ceva acolo (habar nu am ce) O idee va rog Sau se gasesc undeva ceva butoane ,,moarte,, sa le pun ,este asa ceva? DSC03808.JPG ( Size: 579.93k ) Number of downloads: 385
DSC03809.JPG ( Size: 513.49k ) Number of downloads: 399
DSC03810.JPG ( Size: 507.42k ) Number of downloads: 385


--------------------
Dacia Sandero 2015 - BH-72-DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 9 Nov 2017, 10:34
Post #2


membru


Group: Members
Posts: 2.613
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Exista chestii de genul asta: https://www.germanelectronics.ro/electromec...-mm-704871.html

Cauta si tu "buton fals" si vezi la ce dimensiune iti trebuie.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Nov 2017, 11:36
Post #3


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu as face un placaj mic (sau plastic), subtire, usor mai mare decat gaura, acoperit cu un vinil la culoare, si l-as pune peste gaura si l-as prinde cu suruburi ascunse.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIZMARU
post 9 Nov 2017, 19:50
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 11 January 12




Da...partial am rezolvat problema.Adica l-am convins sa imi vanda la pret bun si butoanele din usi !! Asta a fost pentru el o manevra manageriala de comert adica atat ma aburit si totusi ma pus pe ganduri ca daca tot am luat felul intai si felul doi ,de ce sa nu iau si desertul adica si cablaraia si sa imi instalez inchiderea geamurilor in usi asa cum era prevazut Sandero din 2017 dupa care am luat fetele si butoanele.A spus ca imi face o oferta buna si eu am zis ca revin !!! Ce ziceti ,e complicat ? A mai facut cineva chestia asta ? Si ce e mai important..Daca fac mutarea asta nu pierd garantia masini ?(mai am 2 ani )


--------------------
Dacia Sandero 2015 - BH-72-DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 10 Nov 2017, 00:40
Post #5


torquemada


Group: Members
Posts: 1.052
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Și nu ai ce face cu ele, mă rog cu cel de la șofer, e pentru macara cu impuls smile.gif și nu ține "forța".

Ps. Evident la prima modificare garanția e pa pa.

This post has been edited by torquemada: 10 Nov 2017, 00:41


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIZMARU
post 10 Nov 2017, 05:22
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 11 January 12




Adica spui ca nu e tot una daca mut butoanele de la bord in usa cu cele cumparate ? Daca iau toata cablaraia si ma duc la reprezentanta sa mi le puna !! Nu ma prea intereseaza garantia avand in vedere ca la aproape 3 ani am doar 8000 km facuti


--------------------
Dacia Sandero 2015 - BH-72-DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 Nov 2017, 09:58
Post #7


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Da' ce, exista macara "cu impuls" si fara?
Si una sa consume mai putin decat cealalta?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robbie_ro
post 10 Nov 2017, 13:33
Post #8


-----------------------


Group: Members
Posts: 399
Joined: 25 June 07




Pare-se ca la Logan 2, modulul de impuls este conectat direct pe macaraua geamului de la sofer, iar comanda macaralei nu necesita un curent prea mare prin buton (sistem intalnit si pe la Renault Laguna 2).

This post has been edited by robbie_ro: 10 Nov 2017, 13:35


--------------------
Dacia Logan 2007, Laureate Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 10 Nov 2017, 16:12
Post #9


torquemada


Group: Members
Posts: 1.052
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




@klaus: Da, e macara cu impuls(cool.gif și buton special ,dar și asta se știe din 2015.

This post has been edited by torquemada: 10 Nov 2017, 16:15

Attached thumbnail(s)
teaser17111001.jpg ( Size: 4.66mb ) Number of downloads: 341
teaser17111002.jpg ( Size: 1.32mb ) Number of downloads: 347


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 Nov 2017, 18:28
Post #10


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Mie acolo mi se pare un buton simplu dar cu un modul de impuls extern, nu in buton ci pe macara (cutia aia gen de relee).
S-ar putea sa ma insel, ar trebui sa vad o schema electrica.

Eu am avut modul cu impus intermediar de logan (facut de un cetatean de pe aici - multa sanatate lui -, se monta intre buton si firele butonului) pus pe peugeot 206 si mergea bine-mersi pe macaraua electrica normala de peugeot 206, nu s-a ars, n-a guitat de curent prea mare.
Si pe 206 era ca la logan, butonul era unul chior, nu actiona macaraua prin vreun releu ci pur si simplu curentul trecea direct prin buton.
D-aia nu cred ca s-ar arde un buton cu impus care are modulul de limitare (impuls) in el.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 11 Nov 2017, 00:37
Post #11


torquemada


Group: Members
Posts: 1.052
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




E buton combinat "soft"(ca la tastatura de telecomandă) pentru șofer și clasic pentru dreapta în aceeași carcasă, nu există nicio electronică în afară de LED în ea.

Repet : la X52 e macara cu impuls nu buton cu impuls

This post has been edited by torquemada: 11 Nov 2017, 00:39


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Nov 2017, 09:29
Post #12


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pai da, e un buton "de putere" (ala de geam dreapta), ca trece curentul de macara prin el, si un buton doar de contact (pt geamul sofer) pt ca la ala trece doar curentul de comanda, cel de putere trece prin releul modulului de impuls.
La fel era si la primele logane, butonul fara impuls era un buton de putere, cel cu impuls avea niste microcontactori (chiar mai de calitate ca astia, ca erau din aia cu foita) si tot curentul de macara trecea prin modul, nu prin contactorii butonului.
Parerea mea sincera e ca macaraua e cam la fel dar are un "modul de impuls" atasat.

O discutie mai aplicata a fost la https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=195756


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 11 Nov 2017, 12:41
Post #13


torquemada


Group: Members
Posts: 1.052
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Ai o idee și fixă, din păcate paralelă cu x52-ul.

Ai macara normală + buton normal = caz în care, în mare, ce zici tu e corect.

Ai macara cu impuls cu legătură la bcm pentru antipinch + buton soft = așa le face fabrica

El vrea macara normală + buton soft = caz în care, dacă merge(lipsesc semnale) va prăji butonul la actionarea macaralei

Oricum nu are fire nici în instalația din ușă și nici în cablajul mașinii.


buton soft = adică unul ce nu are contacte de forță

This post has been edited by torquemada: 11 Nov 2017, 12:42


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIZMARU
post 12 Nov 2017, 08:29
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 11 January 12




Da,ce sa zic ,cam aveti dreptate Partea buna e ca le-am montat si arata ok chiar daca nu functioneaza.si am vorbit cu cel care dezmembreaza pe cea din 2017 si imi vinde si macaralele + cablaraia pana unde zic eu la un pret destul de bun,doar sa fiu prezent la desfacere sa nu uitam ceva !!.Partea proasta este ca am vorbit cu cei de la reprezentanta Dacia si DA...pierd garantia masini pe partea electrica daca nu o fac (chiar daca aduc eu piesele,numai sa fie originale)la ei.iar pretul\manopera este unul destul de piperat.Am zis ca le achizitionez deocamdata si apoi...mai vedem noi.

Attached thumbnail(s)
DSC03813.JPG ( Size: 504.2k ) Number of downloads: 85
DSC03814.JPG ( Size: 522.98k ) Number of downloads: 66


--------------------
Dacia Sandero 2015 - BH-72-DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 12 Nov 2017, 09:36
Post #15


torquemada


Group: Members
Posts: 1.052
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Dacă iei macaraua sofer + cablaj ușă sofer și cablaj usă pasager macaraua nouă fiind aceeași cu cea de pe mașină tot nu va funcționa nimic pentru că nu ai fire în cablajul mașinii.

Evident pierzi garanția.



--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIZMARU
post 12 Nov 2017, 10:38
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 11 January 12




Mersi de sfat DAR.....sunt o fire incapatanata si profit de ocazie ca pot lua cam tot ce vreau dupa masina donatoare (contra cost bineinteles) Banuiesc ca nu trebuie sa iau toata instalatia (atunci renunt) Daca imi spui de unde pana unde sa iau cablajul ti-as fi recunoscator Ma bazez pe faptul ce mi-au spus cei de la Dacia ca SE POATE dar cu un cost destul de mare !!!

12 Nov 2017, 11:56:
Tot de curiozitate !!! Am in instalatia masini cablajul pentru inchiderea geamului doar ca sunt montate pe bord pe consola Atunci de ce nu s-ar putea face ? daca iau RESTUL !!! Pana la urma cred ca am sa plec la reprezentanta si vorbesc mai detaliat cu ei ce si cum M-ar mira sa reinventeze sistemul electric doar pentru inchiderea geamurilor.

This post has been edited by CIZMARU: 12 Nov 2017, 10:56


--------------------
Dacia Sandero 2015 - BH-72-DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 12 Nov 2017, 12:06
Post #17


torquemada


Group: Members
Posts: 1.052
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Nu nu ai, la a ta că e Additional to equipment level SAN913.

Mașina donatoare e Additional to equipment level AVER46, alt cablaj, alte scheme.

Geamurile nu merg prin cheie ci sunt alimentate temporizat de uch (îți lipsesc siguranțele și releul), macaraua de la sofer trebuie să aibă legătură la uch și lista poate continua.

Ca de fabrică nu o vei putea face fără a demonta toată mașina, mai ales dacă vrei cablajul de pe aia nouă, care ghici ce e arhitectură T4VS a ta e T4



--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Nov 2017, 22:42
Post #18


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(torquemada @ 11 Nov 2017, 13:41)
Ai o idee și fixă, din păcate paralelă cu x52-ul.

Ai macara normală + buton normal = caz în care, în mare, ce zici tu e corect.

Ai macara cu impuls cu legătură la bcm pentru antipinch + buton soft = așa le face fabrica

El vrea macara normală + buton soft = caz în care, dacă merge(lipsesc semnale) va prăji butonul la actionarea macaralei

Oricum nu are fire nici în instalația din ușă și nici în cablajul mașinii.
buton soft = adică unul ce nu are contacte de forță
*


Asa o fi, am zis ca daca nu vad schema electrica as putea sa ma insel.
Dar eu nu cred ca vorbim 2 lucruri diferite.
Si eu sunt de acord ca butonu "soft" nu duce curentii de macara si ca el trebuie legat la un modul extern, mai ales ca renault are asa ceva (exemplu) s_l500__1_.jpg ( Size: 16.49k ) Number of downloads: 48

Si modulul extern e legat la o macara simpla si el gestioneaza curentii mari. Ca e in buton, ca e in UCH, ca e pe motorul macaralei, tot modul extern este (fata de macara si motorul ei).
Se poate pune bine mersi un modul intermediar intre alimentarea unei macarale normale si butonul de comanda si astfel sa se transforme in macara "cu impuls". Asa cum am zis, am adaptat 2 module d-astea pe un peugeot care au mers fara probleme.


PS: am gasit schema electrica pt geamurile fata la X52:
0211_A4.jpg ( Size: 191.87k ) Number of downloads: 76


Avem acolo o macara cu circuit electronic suplimentar (semnul de tranzistor suplimentar de pe modulul cu nr. 203 care e macaraua stanga sofer.
Butonul "soft" transmite doar semnal de sus-jos (pinii 1 si 2 de pe mufa macaralei - macara sofer 203, modul butoane usa 1512)
Modulul electronic de pe macara are alimentare (deci 2 fire in plus fata de o macara simpla care e alimentata prin buton pinul 3 masa si pinul 4 (+) de la siguranta F02; pt comparatie cu o macara simpla a se vedea motorul simplu de la geamul dreapta 204)
Are cele 2 fire de comanda care vin de la buton (pinul 1 si 2)
Si mai are un fir care vine de la UCH (pinul 6). Nu am gasit pin-out-ul UCH-ului de x52 ca sa vad ce face firul ala exact.

Toate firele astea se pot trage relaxat, nu pare a fi mare filozofie.
Important e modulul ala de impus de pe macara. Care, din ce vad pe EBAY, ar putea fi inclusiv adaptat unul de megane 2 (de la dezmembrari). Ca sa nu zic ca poate ar merge motorul cu totul de la un megane 2. Si banuiesc ca tot asa ceva e si pe alte masini renault din aceeasi perioada (clio, scenic, laguna) - TEMIC module pt renault.


PPS: exista si module after market speciale pentru renault: https://www.ebay.com/itm/Renault-Megane-Sce...x5Yq24R&vxp=mtr s_l1600.jpg ( Size: 232.55k ) Number of downloads: 46

Cat de tare! Cu alea se poate face functie "cu impuls" pe orice geam renault!

This post has been edited by klaus: 15 Nov 2017, 22:52


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 13 Nov 2017, 06:56
Post #19


torquemada


Group: Members
Posts: 1.052
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




E greu cu cititul....
1.
de ce sa nu iau si desertul adica si cablaraia si sa imi instalez inchiderea geamurilor in usi asa cum era prevazut Sandero din 2017 dupa care am luat fetele si butoanele.A spus ca ..Daca fac mutarea asta nu pierd garantia masini ?(mai am 2 ani )

2.
Partea proasta este ca am vorbit cu cei de la reprezentanta Dacia si DA...pierd garantia masini pe partea electrica daca nu o fac (chiar daca aduc eu piesele,numai sa fie originale)la ei.iar pretul\manopera este unul destul de piperat

3.
Dacă iei macaraua sofer + cablaj ușă sofer și cablaj usă pasager macaraua nouă fiind aceeași cu cea de pe mașină tot nu va funcționa nimic pentru că nu ai fire în cablajul mașinii.

Evident pierzi garanția.

4.
Degeaba ai schema, o citești aiurea: butonul dublu nu are fire în instalația mașinii pentru dreapta iar stânga nu va merge, F02 nu există fizic pe mașina lui.

Că se pot pune module cu impuls, că se pot cabla suplimentar butoanele de pe uși e altceva, dar ca de fabrică, plug&play nu se poate cu ce are el pe mașină


PPS: Ce tare că mufa nu se potrivește

This post has been edited by torquemada: 13 Nov 2017, 07:00


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIZMARU
post 13 Nov 2017, 11:49
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 11 January 12




Ca sa fiu mai inteles !!
Cei de la Dacia imi pune instalatia pe masina chiar daca aduc eu piesele ( ca mai pun ei ceva e alta cheltuiala) DOAR ASA nu pierd garantia,daca FAC EI TREABA ASTA !!. Cat despre cost ...nu spun ca poate sunt alti pe aici cu probleme cardiace.Cat despre ce sa iau dupa masina donatoare nu mi-a spus nimeni concret.!!! Oricum va multumesc pentru interes iar despre schita electrica ,am sa o duc la un specialist !!Multumesc.


--------------------
Dacia Sandero 2015 - BH-72-DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 13 Nov 2017, 14:10
Post #21


torquemada


Group: Members
Posts: 1.052
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Păi am scris mai sus

3.
Dacă iei macaraua sofer + cablaj ușă sofer și cablaj usă pasager macaraua nouă fiind aceeași cu cea de pe mașină tot nu va funcționa nimic pentru că nu ai fire în cablajul mașinii.

Adică de pe mașina donatoare trebuie luat tot cablajul din habitaclu și aici apar problemele de versiune T4/T4VS

Attached thumbnail(s)
teaser17111301.png ( Size: 26.87k ) Number of downloads: 62


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 13 Nov 2017, 23:28
Post #22


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Cu siguranta trebuie luate toate cablurile din usa stanga (sofer).
2 fire vor pleca spre butonul dreapta (pini 1 si 4 de pe complexul nou de 2 butoane). Astea s-ar putea sa fie necesar sa fie prelungite, dar cam atat, nimic altceva.
Alimentarea (+) din vechiul buton se pune pe pinul 3 la complexul nou de 2 butoane.
Trebuie tras un (+) pe modulul cu impuls de pe noua macara (care pote fi tras inclusiv de la vechiul plus, daca se pune o siguranta mai mare, de 30A)
Masa macaralei poate fi pusa bine mersi pe usa, cu un holzsurub.

Astfel, fire necesare sunt firele luate din usa stanga de la masina donatoare si din care s-ar prelungi cele 2 fire spre butonul stanga + inca un fir, ala de UCH, care nu stiu ce face cu adevarat. Dar si ala exita cu siguranta in cablajul usii stanga a masinii donatoare. Se poate scoate doar pinul respectiv din mufa UCH din masina donatoare si montat in mufa de pe masina in discutie.

Lucrarea nu mi se pare foarte complicata pentru un electrician mediu, care intelege electrica de baza.
Nu va fi chiar plug&play, dar prelungierea a 3 fire (atat e necesar fata de cablajul usii stanga masina donatoare) nu mi se pare mare filozofie.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 14 Nov 2017, 20:38
Post #23


torquemada


Group: Members
Posts: 1.052
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Nu ți se pare dar, e. Reprezentanța nu va cârpi cablajul ci îl va înlocui - dacă vor (doar demotarea bordului înghite 10 ore de manoperă)

Alimentarea macaralei cu impuls rămâne și după ce ai oprit motorul și ai scos cheia - detaliu minor, tragi 2 fire și merge

Tot detaliu minor e și masa - da merge și așa

This post has been edited by torquemada: 14 Nov 2017, 20:43


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 15 Nov 2017, 22:57
Post #24


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Foarte bun, trage un (+) permanent. Probabil ca modulul de impuls de pe macara este cel de pe masinile Renault, la care trebuie sa reinveti cursa de fiecare data cand demontezi bateria masinii si probabil d-aia trebuie alimentare permanenta.

ce vreau eu sa zic e ca nu-i tehnologie spatiala acolo, nu e chiar asa de dificil.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 16 Nov 2017, 07:58
Post #25


torquemada


Group: Members
Posts: 1.052
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Păi e, tu cu schema în față nu vezi niște lucruri.

Ideea de bază:
1. plug&play și cu garanție neafectată nu se poate.
2. se poate face o adaptare, ne"plug&play" cu pierderea garanției pe fețele de uși - le-a înlocuit.

Punctul 2 l-am aplicat pe câteva mașini ale unor clienți cu mulți pitici.


plug&play = folosind toată instalația electrică de pe b52-ul donator

This post has been edited by torquemada: 16 Nov 2017, 07:59


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 16 Nov 2017, 12:56
Post #26


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Da, sunt de acord cu tine ca nu le vad cu schema in fata, ca eu sunt economist, nu electrician.
D-aia nici nu prea ma pricep ca un electrician, eu doar cu fizica de am invatat-o la liceu. Aici imi recunosc limitele.

Da' si sa schimbi toata cabalaraia pentru 2 fire suplimentare care pot fi trase bine mersi...

Vorba clasicului: e pur si muove.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 16 Nov 2017, 15:37
Post #27


torquemada


Group: Members
Posts: 1.052
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Repet, poate nu ai citit bine prima data:

Reprezentanța nu trage fire, ea doar montează repere, în cazul de față cablaje uși, habitaclu+cutie de siguranțe (e corp comun) - o reprezentanță dacă face adaptări le face pe barba proprie, uzina nu dă garanție la altceva decât proceduri oficiale


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIZMARU
post 16 Nov 2017, 18:35
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 11 January 12




Asta inseamna ca baieti de la reprezentanta ma puneau sa le aduc toata instalatia ? O verificau si apoi o montau pe masina .Aha..acum inteleg pretul pe manopera !!!


--------------------
Dacia Sandero 2015 - BH-72-DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 16 Nov 2017, 20:50
Post #29


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Unde-s vremurile cand reprezentanta monta la alarme si tragea la fire de behaia?

Ce vremuri...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorindumitru
post 16 Nov 2017, 22:51
Post #30


sofer potolit in trafic


Group: Members
Posts: 108
Joined: 20 April 06




QUOTE(torquemada @ 16 Nov 2017, 15:37)
Repet, poate nu ai citit bine prima data:

Reprezentanța nu trage fire, ea doar montează repere, în cazul de față cablaje uși, habitaclu+cutie de siguranțe (e corp comun) - o reprezentanță dacă face adaptări le face pe barba proprie, uzina nu dă garanție la altceva decât proceduri oficiale
*



Hai ca pe-asta vreau sa o pricep si eu.
Adica reprezentanta (dealer/service autorizat) daca imi monteaza o alarma ("agreata de Dacia") la livrarea masinii si sa zicem peste 6 luni se prajeste ECU si ma duc la alta reprezentanta Dacia din alta tara, stimabilii ma saluta cu respect si-atat?

This post has been edited by dorindumitru: 16 Nov 2017, 22:53


--------------------
Dacia Sandero Stepway 2017 - 0.9TCe Easy-R
https://www.spritmonitor.de/en/detail/874482.html

Renault Clio Symbol 2005 - 1.4MPI
https://www.spritmonitor.de/en/detail/153371.html
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st September 2018 - 02:32
Forum Renault Server hosting