DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> CANADA GP, Detalii despre circuit

FISICHELU
post 19 Jun 2006, 17:39
Post #1


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




montreal.gif ( Size: 30.92k ) Number of downloads: 156


In 1978 Canada avea doua lucruri cu care sa se "faleasca" in Formula 1, unul dintre ele faptul ca echipa Wolf purta frunzele de laur, al doilea fiind faptul ca Gilles Villeneuve era in mod clar ceva deosebit. Existau reale nelinisti cu privire la siguranta oferita de circuitul Mosport Park, insa era de neconceput ideea ca aici nu poate avea loc un GP Canadian.
In timp foarte scurt, un circuit a fost construit pe o insula artificiala care a fost folosita la Expo 1967. La inceput numit circuitul Ile Notre Dame, locatia este una dintre cele mai frumoase din Formula 1, firul ingust al traseului facandu-si loc printre lacuri si parcuri. Este un circuit ingust, de viteza mediu-rapida, cu 13 curbe care s-a modificat doar in detaliu de la proiectul initial. Unele curbe au fost indulcite in 1979, o noua curba a fost introdusa inainte de pit-uri in 1991 iar in 1994 a fost adaugata o sicana.
A fost o prezenta activa in calendarul curselor incepand cu 1978, cu o exceptie, in anul 1987, cand a existat o disputa de sponsorizare intre doua dintre cele mai mari producatoare de bere din Canada.
Dupa moartea lui Gilles Villeneuve in 1982, circuitului i s-a dat acest nume, in memoria celui mai mare pilot de cuse al Canadei.

Data cursei:25/06/06


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 24 Jun 2006, 21:16
Post #2


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Extraordinara cursa de calificari! Nimeni nu s-a atins de timpul lui FA (1:14.942)...Cel mai aproape de el a fost colegul GF (1:15.178).Au urmat KR si JT (ma mir ca nu i-a explodat Toyota!...). MS un "ciudat " loc cinci in grila (sunt curios daca intr-adevar nu a putut mai mult sau vrea sa faca spectacol maine) si Niko Rosberg, "bobocul" din 2006.Montoya al saptelea,Button pe opt, Barrichello al noualea si Massa al zecelea.
La cum s-a prezentat pana acum, nu il vad pe KR facand vreo depasire la start, asa ca sunt mari sanse ca cei doi piloti Renault sa fie pe podium maine. Mult succes si o cursa faina!



--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 25 Jun 2006, 21:32
Post #3


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Inca o cursa castigata cu convingere de Alonso, in timp ce cursa lui Fisico a fost pierduta de la inceput. Dar chiar si cu acel "start furat", este cineva dintre noi care ar putea crede ca italianul l-ar fi incomodat in prima parte a cursei pe spaniol?...La a patra prezenta pe acest circuit, Fernando termina cursa pentru a doua oara; in 2003 a ocupat locul al patrulea.
Schumacher a facut ce a stiut el mai bine. Vorba cantecului, "pe la spate", actionand la orice gafa ce s-ar fi petrecut pe traseu. Acul de par luat de Kimi probabil in timp ce atipise a fost momentul ideal si suficient pentru ca Schumacher sa treaca pe locul 2 la finish.
Kimi este cu siguranta un pachet de nervi, lucru care imi intareste convingerea ca sigur nu va ramane la McLaren.
Una peste alta, o cursa tipica la Montreal, unde franele au jucat rolul esential.

Saptamana viitoare urmeaza Indianapolis, scena unora dintre cele mai rusinoase zile din istoria sportului. Sa speram ca vom avea parte de o cursa interesanta si ca prietenii nostri americani vor reusi sa vada partea frumoasa a Formulei 1.





--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 25 Jun 2006, 22:49
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.664
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Alonso este pe trei sferturi campion mondial si anul asta... Ca si Renault de altfel, in stilul in care le merg masinile. La Melbourne nu prea au avut adversari, Alonso s-a intrebuintat primele 25 de ture, dupa care cred ca a adormit la volan (vezi si reluarile cu micile greseli, in care isi permitea sa mai faca si cu mana publicului smile.gif ).

Ii mai ramane un lucru de facut pentru a domina absolut acest sezon: o victorie la Indy. Si cred ca va fi foarte motivat sa faca asta pentru a sterge rusinoasa cursa de anul trecut.

Cat despre Kimi, pacat daca nu merge la Renault de la anul. MS a facut tot ce a putut, fara greseala lui Kimi nu avea sanse nici la locul 2. Iar Fisico a fost iarasi depasit de moment cu acel start penibil.


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 26 Jun 2006, 07:19
Post #5


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.519
Joined: 22 August 05
From: Galați




Felicitari lui Alonso, dar lamuriti-ma si pe mine despre ce naiba e vorba in ceea ce priveste semnul ala a lui cu "ciocu' mic". Cine si ce a comentat la adresa lui? Sincer, s-a blocat pe chestia asta pe care o face dupa fiecare victorie si a cam inceput sa ne plictiseasca. Nu prin faptul ca merge din victorie in victorie, ci la semn ma refer.....


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 26 Jun 2006, 08:09
Post #6


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 5.244
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(f39sor @ 26 Jun 2006, 08:19)
Felicitari lui Alonso, dar lamuriti-ma si pe mine despre ce naiba e vorba in ceea ce priveste semnul ala a lui cu "ciocu' mic".

Copchil necopt la minte, părerea mea ™.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Rădăcina tuturor răutăților este neștiința.
Trebuie sa mori înainte de a muri pentru a nu muri atunci când mori.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 26 Jun 2006, 08:48
Post #7


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.805
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Mai urmariti si alte transmisiuni de prin tarile calde si o sa vedeti ca nimeni nu i-a luat semnul ca pe unul cu "v-am inchis gura". Pur si simplu asa saluta el. Palma aia are si ea miscari limitate. Si ca sa fie unic a ales una pe care nu a folosit-o nimeni. De saritura lui Schumacher pe podium nu s-a saturat nimeni in 2004, presupun, nu?

Faptul ca va enerveaza este normal, pe de o parte din cauza impresiei lasate de dobitocul ala de la TVR si pe de alta parte, daca sunteti fani Schumacher, de faptul ca Alonso este pilotul care v-a invins favoritul anul trecut si se pare ca o va face si anul asta.

This post has been edited by ssilviu: 26 Jun 2006, 08:58


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 26 Jun 2006, 09:05
Post #8


software engineer


Group: Members
Posts: 2.451
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Personal si eu as interpreta-o tot a modul "ciocu' mic pana mai castigati si voi o cursa" sau, si mai rau, pana va veti bate pentru o cursa. Gandind oarecum la rece, le-a cam dat peste nas tuturor si nu mai prea are cine ce comenta (in afara de jalnicul "masina este totul...").

Cursa, din pacate, destul de fadä, in afara de cateva evenimente marunte si o tentativa futila a lui KR de depasire in primele tururi.

Din pacate, KR a avut probleme la ambreiaj, ceea ce i-a cauzat (mai mult sau mai putin) greseala din ultimul tur, cand a pierdut o pozitie.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coocky
post 26 Jun 2006, 09:29
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 5 August 04
From: Timisoara




din pacate pentru reno odata cu plecarea lui Alonso se vor termina si zilele de glorie...

parerea mea este: daca Schumy renunta la anul... se vor face cartile si se incepe aproape de la 0...
un lucru bun au spus si comentatorii de la TVR: cand pleaca Schumy se destrama echipa care a adus 6 titluri de constructori consecutive pentru Ferrari... si atunci... vine Kimi dar la ce? oricne ai fi Alonso, Schumy, Kimi echipa noua este echipa noua, masina noua este masina noua... deci se cam pierd toate punctele de referinta...

s-ar parea ca reno are cartea in maneca cu pastrarea lui Fisico, dar... dar ... dar ...
sincer cred ca este unul dintre cei mai rapizi piloti dar... la fel este si Truli si degeaba...

Alonso din nou cel mai bun...
Schumy din nou... experienta isi spune cuvantul... in primul tur a preferat sa il lase pe Montoya dar sa continue... spre deosebire de Niko... apoi bring it home.... si vedem ce iese... si a iesit cat se putea de bine... de Alonso nu se atinge nimeni...

referitor la gestul de la sfarsit... un mare campion este, trebuie sa fie "as cocky" cat il tine(traducere aproximativa: arogant). Atat timp cat domina are dreptul la orice si nimeni nu ii poate face nimik. Lui Fisico ii lipseste cred acea incredere, acea aroganta data de rezultate... spre exemplu aroganta lui Ralf, a lui Villeneuve care desi nu mai castiga demult nimik sunt cat se poate de convinsi de capacitatile lor...


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 26 Jun 2006, 09:37
Post #10


software engineer


Group: Members
Posts: 2.451
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Aici nu prea sunt de acord (cu prima parte).
Renault au cea mai buna masina la momentul actual (indiscutabil) si au toate sansele ca la anul sa fie la fel. Avand in Vedere ca MS va continua inca 2 ani la Ferrari, este posibil ca la renault sa ajunga KR, care este un pilot talentat si rapid. In varianta in care masina n-a crapat din cauza lui KR de nenumarate ori in 2005 si 2006, este foarte probabil ca la piloti sa se faca rocada: KR sa castige cu Renault, FA sa abandoneze cu MCLaren-Mercedes, iar MS sa se joace printre ei...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 26 Jun 2006, 09:43
Post #11


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.519
Joined: 22 August 05
From: Galați




QUOTE(ssilviu @ 26 Jun 2006, 09:48)
Mai urmariti si alte transmisiuni de prin tarile calde si o sa vedeti ca nimeni nu i-a luat semnul ca pe unul cu "v-am inchis gura". Pur si simplu asa saluta el. Palma aia are si ea miscari limitate. Si ca sa fie unic a ales una pe care nu a folosit-o nimeni. De saritura lui Schumacher pe podium nu s-a saturat nimeni in 2004, presupun, nu?



Faptul ca va enerveaza este normal, pe de o parte din cauza impresiei lasate de dobitocul ala de la TVR si pe de alta parte, daca sunteti fani Schumacher, de faptul ca Alonso este pilotul care v-a invins favoritul anul trecut si se pare ca o va face si anul asta.
*




radmasa.gif

Nu cred ca semnul ala inseamna ca el saluta pe cineva. Asta e o explicatie puerila. Sa fim seriosi. Atunci cand tine palma ridicata ce mai inseamna? Ca-si ia "La revedere"? smile.gif
Zi-mi si mie ce posturi "din tarile calde" urmaresti tu? Intr-adevar, m-am saturat si eu de Mikki si de Bonifaciu, insa alta alternativa nu am. RTL nu mai prind iar RAI 2 transmite bruiat si n-am decodor pentru ei.

N-am comentat nimic la adresa lui. Castiga pentru ca are masina cea mai buna si treaba asta il face sa fie si cel mai determinat, constant, il face sa aiba incredere in fortele proprii. Nu la fel se poate spune, spre exemplu, despre Raikkonen care probabil se roaga la fiecare inceput de cursa ca masina sa reziste pana la final.

Eu am auzit la sfarsitul anului trecut, respectiv inceputului acestui an ca ar fi aparut niste articole in presa internationala cum ca Alonso ar fi iesit campion mondial in fata lui Raikkonen doar datorita masinii. Stim cu totii ce probleme a avut Raikkonen anul trecut. Si tot acolo scria ca finlandezul l-ar bate la orice ora pe spaniol daca ar avea masina competitiva. Personal nu sunt de acord cu asta. Si Fisichella piloteaza tot Renault si vedeti cu totii ce face. Asa ca Alonso a facut diferenta. Insa, avand in vedere acele articole, ma gandesc ca Alonso face acel semn ca sa le inchida gura ziaristilor respectivi. Ma gandeam ca stiti voi mai multe referitor la treaba asta.

This post has been edited by f39sor: 26 Jun 2006, 09:45


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 26 Jun 2006, 09:53
Post #12


software engineer


Group: Members
Posts: 2.451
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Asa cum am mai spus, nu vom sti niciodata care dintre cei doi este cel mai bun, pentru ca (aproape sigur) nu vor pilota niciodata aceeasi masina pentru a se pastra gradul de mister si suspans din F1.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 26 Jun 2006, 10:49
Post #13


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.805
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




ITV si Speed. Primul este englezesc si are broadcast in zeci de tari, iar al doilea in continentul american. Asadar teoretic mai putin subiectivi decat nemtii de la rtl si italienii de la Rai ( combinatia ideala, nu?) in ceea ce priveste situatia lui Alonso. Si niciodata comentatorii nu au spus asa ceva despre salutul lui Alonso. Ce este interesant e ca pe alte forumuri tot din tarile calde la fel, nu tin minte sa fi auzit pe cineva ca a interpretat gestul ca "v-am inchis gura". Incredibil cat poate sa influenteze publicul maimutoiul ala de la TVR.

Cat despre castigatul cu masina cea mai tare, este foarte adevarat. De exemplu in ultimii zece ani toti campionii mondiali au avut cea mai tare masina din acel an.

This post has been edited by ssilviu: 26 Jun 2006, 10:52


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 26 Jun 2006, 10:59
Post #14


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 5.244
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(ssilviu @ 26 Jun 2006, 11:49)
Cat despre castigatul cu masina cea mai tare, este foarte adevarat. De exemplu in ultimii zece ani toti campionii mondiali au avut cea mai tare masina din acel an.

Da, din păcate n-a apărut încă nici un Rossi al F1. sad.gif


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Rădăcina tuturor răutăților este neștiința.
Trebuie sa mori înainte de a muri pentru a nu muri atunci când mori.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coocky
post 26 Jun 2006, 11:37
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 5 August 04
From: Timisoara




QUOTE(sandman_ @ 26 Jun 2006, 11:37)
Renault au cea mai buna masina la momentul actual (indiscutabil) si au toate sansele ca la anul sa fie la fel.
*



pentru a ajunge la rezultatele actuale s-a lucrat in tandem: echipa - pilot vreo 3 ani cel putin... pentru a domina de maniera in care o face Fernando este clar ca exista o unitate intre cele 2 entitati...
cand entitatea se rupe este greu de crezut ca ea se poate recrea de vre-una din cele 2 parti...
este cred evident pentru toti ca stilurile de condus ale celor 2 lupi tineri sunt cel putin diferite(din varii motive). Fiabilitatea, deja proverbiala, a masinilor reno zic eu ca este strans legata de stilul de condus al lui Alonso, omul asta chiar nu rupe masina, reusind in acelasi timp sa fie repede... Kimi este de asemenea f rapid, da McLaren lasa de dorit, dar un gram de consideratie si "cool head" din parteaa lui "IceMan"(nici nu mai stiu de ce i se spune asa) cred ca l-ar ajuta mult mai mult... OK nu s-ar bate pentru titlu cu Alonso dar teoretic ar trebui sa fie mult mai aproape de Schumy cu a lui Ferrari.
Sincer cred ca anul viitor nici Kimi nici Fernando nu vor lupta la titlu, si sincer cred ca la anul daca Schumy ramane, fara sa straluceasca va castiga titlul, dar dupa parerea mea va fi un titlu fara glorie...

McLaren au nevoie de Fernando pentru ca Kimi nu a confirmat, au nevoie de o certitudine, dar momentan nu ii pot oferi "the package". Fernando va termina mai multe curse decat Kimi dar nu sunt sigur ca va castiga mai multe decat a facut el cu McLaren

Kimi va veni si se va astepta sa aiba o masina "rock" dar va avea surpriza ca atunci cand v forta in stilul caracteristic masina nu cred ca il va duce unde vrea el... pur si simplu masina nu este facuta pentru el... de aceea nu sunt convins ca va avea titlul sau succesele asigurate.

DA Renault au cea mai buna masina, dar masina asta este imbatabila cu Fernando la volan...

Pentru mine este relevant finalul sezonului trecut cu Renault gestionand un avans confortabil, si lasandu-i pe ceilalti sa traga la fiare ca disperatii...

Sincer cred ca anul viitor va fi anul in care Toyota va intra serios in lupta, au multi bani, au pedigree-ul cailor putere, au 2 piloti care pot construi o masina... nu vor lua nici un tiltu dar vor castiga curse... Cea mai echilibrata echipa mi se pare, paradoxal, BMW dar mai au f mult de lucru...

PS: @ssilviu: in 1999 a castigat Hakkinen dar evident cea mai buna masina a fost Ferrari acel an

This post has been edited by coocky: 26 Jun 2006, 11:39


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 26 Jun 2006, 11:40
Post #16


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.519
Joined: 22 August 05
From: Galați




Ati spun ca "De exemplu in ultimii zece ani toti campionii mondiali au avut cea mai tare masina din acel an".

Daca ne referim la perioada 1996 - 2006, atunci aveti dreptate.

Daca includem perioada 1995 - 2005 + cat s-a desfasurat din sezonul competitional 2006, atunci sa avem pardon, nu cred ca Benetton-ul lui Schumacher din anii '94 - '95 cu care de altfel germanul a iesit campion mondial era cea mai competitiva masina. Am o vaga impresie ca Williams Renault erau cele mai bune la acea vreme.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 26 Jun 2006, 11:51
Post #17


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.519
Joined: 22 August 05
From: Galați




QUOTE(coocky @ 26 Jun 2006, 12:37)
PS: @ssilviu: in 1999 a castigat Hakkinen dar evident cea mai buna masina a fost Ferrari acel an
*



PS la PS -ul de mai sus:

Nu uita ca in acel an Hakkinen s-a batut cu Irvine. Nu minimalizez perfomanta lui Hakkinen, insa Irvine nu e Schumacher. Irvine sustine sus si tare ca a pierdut titlul mondial in acel an "pentru doua puncte si o roata". Cred ca iti amintesti povestea....... El nu spune ca la Suzuka practic a fost mai slab, fiind batut mar de Hakkinen.

This post has been edited by f39sor: 26 Jun 2006, 11:52


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 26 Jun 2006, 11:55
Post #18


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.805
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(f39sor @ 26 Jun 2006, 14:40)
Am o vaga impresie ca Williams Renault erau cele mai bune la acea vreme.
*


Erau, insa daca in masinile alea era un pilot de talia lui Alonso sau Kimi, Schumacher nu mai lua titlurile.

This post has been edited by ssilviu: 26 Jun 2006, 11:55


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coocky
post 26 Jun 2006, 12:09
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 5 August 04
From: Timisoara




QUOTE(f39sor @ 26 Jun 2006, 13:51)
PS la PS -ul de mai sus:

Nu uita ca in acel an Hakkinen s-a batut cu Irvine. Nu minimalizez perfomanta lui Hakkinen, insa Irvine nu e Schumacher. Irvine sustine sus si tare ca a pierdut titlul mondial in acel an "pentru doua puncte si o roata". Cred ca iti amintesti povestea....... El nu spune ca la Suzuka practic a fost mai slab, fiind batut mar de Hakkinen.
*



sunt de acord cu tine... dar in acel an Ferrari-ul era mult mai bun decat McLaren... Salo a luat locul 2 la Monza mi se pare venind de pe "aratura" direct in masina(exagerez evident...) cert este ca in acel an nimeni, nici macar Ferrari nu il doreau pe Irvine campion.... iar omul are dreptate... o roata si era campion...
si era vorba de titlu vs cea mai buna masina...
referitor la 1995... anul acela Benneton chiar era cea mai buna masina... tocmai datorita tandemului creat de care vb mai inainte...
In 92-94, 96-97 Williams nu a mai avut adversar

In 94 in primele 3 curse in Williams fusese chiar Senna, si tot nu castigase...

This post has been edited by coocky: 26 Jun 2006, 12:11


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 26 Jun 2006, 13:01
Post #20


software engineer


Group: Members
Posts: 2.451
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




in '94 Williams au avut adversari, iar titlul s-a decis in ultima cursa.
in '95 si Benetton, si Williams au avut acelasi motor
in '99 a fost o exceptie, datorita pilotului. La Suzuka MS a mers in fata lui EI in Q, ca sa-i arate trasele si unde sa franeze si tot n-a luat pole...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coocky
post 26 Jun 2006, 13:23
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 5 August 04
From: Timisoara




in 94 Williams ca si masini au fost net superiori... dar problema lor a fost: 90-92 masina dezvoltata dupa stilul lui Mansell... Prost era un maestru in ceea ce priveste adaptarea la masina si pentru el nu a fost o problema. in 94 au incercat in prima parte sa se muleze pe dorintele lui Senna, dar a intervenit incidentul si au aruncat pe geam cateva luni de cautare a setarilor, apoi in vreo 2-3 runde au revenit la masina lor de pana atunci si au fost arasi cei mai buni ca si masina... daca iti aduci aminte titlul din 94 da s-a decis in ultima cursa dar Schumy si Benneton au pierdut 10 puncte la Spa si au stat pe tusa 2 mari premii(in urma unui incident vazut de toata lumea - incursiunea peste vibratoare si deteriorare fundului plat- dar regulamentul este regulament). Cu toate asta cred ca masina aia condusa de altcineva decat Hill si fara evenimentele traumatizante din acel an nu ar fi avut adversar...
Cand cei de la Benneton au luat motorul Renault in 95 a fost altceva... au dominat acel an la modul absolut...

referitor la 99 sincer nu cred ca ar fi fost "corect" moral ca Irvine sa ia roadele muncii de 3 ani de zile a lui Schumy. Dar cert este ca schimbarea rotii buclucase l-a cam costat pe Irvine titlul

PS: damn... ce-mi place sportul asta... de fiecare dat scriu atat de mult smile.gif

This post has been edited by coocky: 26 Jun 2006, 13:24


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 26 Jun 2006, 13:46
Post #22


software engineer


Group: Members
Posts: 2.451
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




oricum, lasand la o parte cazurile alea 2, de prin 92 pana in prezent cea mai buna masina a avut titlul.

Facant o oarecare paranteza de la topic, desi este vorba de comentariul cursei de ieri, ma amuza cum nenea mikki este intotdeauna impotriva pilotilor buni (MS, FA) si mai mereu ii sustine pe cei mediocri (JV, de ex.).
Ieri spunea ca MS a fost imoral cand a spus ca spera ca JV sa aiba o cariera mai fructoasa ca si solist decat a avut in F1. Si, cu foarte multa mandrie , admiratie si consideratie, il cita pe JV, care i-a replicat lui MS: "Am avut o cariera foarte buna in F1, am fost campion mondial, deci multumesc pentru urare, care ar insemna o cariera de mare susses" (nu e citat exact, dar ideea e aceeasi).
Revenind la discutia noastra, mi se pare destul de penibil sa te lauzi cu un titlu castigat in ultima cursa cu o masina net superioara.

Ceva similar s-a intamplat in campionatul national de raliuri, cand Titi Aur avea Celica lui de vreo 400CP si Cosworth au adus un Escort de vreo 550CP unui pilot din Bucuresti(nu-i stiu numele), iar dupa 8 raliuri i-au luat masina, pentru ca il batea Titi Aur fara probleme...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 26 Jun 2006, 14:18
Post #23


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.519
Joined: 22 August 05
From: Galați




Sunt doi comentatori mediocri si nu ai ce sa le ceri. Partea nasoala e ca TVR merge in continuare pe mana lor. Este diferenta de la cer la pamant intre cum comenteaza Antal Putinica / Arnold Cobilanschi (Eurosport) si cum comenteaza Mikki si Bonifaciu.
Am prieteni pasionati de motociclism si imi spun ca le vine sa-si smulga parul din cap cand il aud pe Bonifaciu cum comenteaza si la MotoGP. Eu ma uit mai rar la motociclism viteza, insa le dau dreptate intru totul in ceea ce-l priveste pe comentatorul mai sus amintit.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 26 Jun 2006, 14:34
Post #24


software engineer


Group: Members
Posts: 2.451
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




La mikky e simplu: este acolo la fel cum au fost Friesacher si Baumgartner in F1: el plateste biletul lui la fiecare cursa, etc...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 26 Jun 2006, 15:10
Post #25


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 2.888
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




La TVR nu sunt deranjanți doar comentatorii ăia de 2 bani, ci însuși tratamentul aplicat cursei.
În loc să transforme cursa într-un eveniment sportiv de (măcar) 2 zile (calificări + cursă) ei nu fac decât să transmită imaginea. De multe ori nu transmit comentariile piloților câștigători, pentru ei este doar ceva care trebuie să se încadreze în program...
Din păcate nu știu germană, să pot și înțelege ceva pe RTL...


--------------------
Logan Laureate Diesel 1.5dCi 65cp sedan - 04 Feb 2006
Roșu Toreador, Sony CDX-F5550 + RM-X4S, iGO Primo 1.1/Prestigio GV5120BT
ex Matiz și 1310CLi break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coocky
post 26 Jun 2006, 15:28
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 5 August 04
From: Timisoara




off topic... chiar daca nu intelegi... poti sa te uiti... de la pit-uri transmite Franziska van Almzick si se merita smile.gif


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 27 Jun 2006, 13:32
Post #27


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.519
Joined: 22 August 05
From: Galați




QUOTE(DFA @ 26 Jun 2006, 16:10)
La TVR nu sunt deranjanți doar comentatorii ăia de 2 bani, ci însuși tratamentul aplicat cursei.
În loc să transforme cursa într-un eveniment sportiv de (măcar) 2 zile (calificări + cursă) ei nu fac decât să transmită imaginea. De multe ori nu transmit comentariile piloților câștigători, pentru ei este doar ceva care trebuie să se încadreze în program...
Din păcate nu știu germană, să pot și înțelege ceva pe RTL...
*


Si mai mult decat atat: daca tot se dau o parte dintre dialogurile dintre piloti si echipe in timpul cursei / calificarilor, de ce dreaq aia doi nu tac pentru 10 secunde ca sa auzim si noi ce se transmite de la boxe catre pilot sau invers? Iar mikki afirma sus si tare ca el nu aude de la fata locului aceste comentarii. OK, atunci sa taca pentru a le auzi noi.

Pe bune, este vreo modalitate de a le scrie astora doi despre tampeniile debitate de ei insisi si pe care noi trebuie sa le suportam la fiecare cursa?


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 27 Jun 2006, 13:35
Post #28


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.805
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Din pacate nu. Iar Miki minte cand spune ca nu le aude.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 27 Jun 2006, 13:37
Post #29


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 5.244
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(f39sor @ 27 Jun 2006, 14:32)
Si mai mult decat atat: daca tot se dau o parte dintre dialogurile dintre piloti si echipe in timpul cursei / calificarilor, de ce dreaq aia doi nu tac pentru 10 secunde ca sa auzim si noi ce se transmite de la boxe catre pilot sau invers?

Păi dacă miki n-aude de ce să audă și alții? blink.gif
Iar deșteptul celălalt râde ca proasta-n târg care vinde linguri de ce aude în căști...


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Rădăcina tuturor răutăților este neștiința.
Trebuie sa mori înainte de a muri pentru a nu muri atunci când mori.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 27 Jun 2006, 14:23
Post #30


software engineer


Group: Members
Posts: 2.451
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(f39sor @ 27 Jun 2006, 13:32)
Si mai mult decat atat: daca tot se dau o parte dintre dialogurile dintre piloti si echipe in timpul cursei / calificarilor, de ce dreaq aia doi nu tac pentru 10 secunde ca sa auzim si noi ce se transmite de la boxe catre pilot sau invers? Iar mikki afirma sus si tare ca el nu aude de la fata locului aceste comentarii. OK, atunci sa taca pentru a le auzi noi.

Pe bune, este vreo modalitate de a le scrie astora doi despre tampeniile debitate de ei insisi si pe care noi trebuie sa le suportam la fiecare cursa?
*



Modalitati exista, dar scriem degeaba. Atata timp cat Miky este singurul comentator care isi ofera serviciile gratis, n-o sa-l trimita nimeni la plimbare.
Comentariile alea nu trebuie auzite. Trebuie doar sa te uiti pe monitor sa vezi ca scrie "TEAM RADIO", care nu e vreun post local de radio care interfera....


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

9 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th November 2018 - 18:12
Forum Renault Server hosting