DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> CHINA GP, Detalii despre circuit

DigitalScribe
post 1 Oct 2006, 13:11
Post #31


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.259
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Cu toate ca s-au cam balbait cei de la Renault au facut-o pe mana lor... Macar sunt iarasi #1 la constructori ... ceea ce ma face fericit smile.gif
Alonso e un pilot fantastic insa e un mic tradator dar il inteleg.
Sunt curios cu cine or sa tina fanii Schumacher din 2007 in colo... presimt ca va fi Alonso sau Kimi. E un fel de euforie sa traiesti victoriile cu cel mai bun si e stiut ca majoritatea fanilor Schumacher sunt fani Schumacher doar pentru ca era cel mai bun (exceptie cei care l-au mirosit de la inceput).


--------------------
Renault Talisman 1.5 dCi 2016/2017 / Ford Ecosport 2018 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 1 Oct 2006, 13:30
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 3.566
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




@digitalscribe...REVENGEEEEEEEEE!!!!

MS a pilotat magistral, iar FA a pierdut IAR pe mana mecanicilor....

De cand l-am vazut pe Schumi am vazut un pilot BUN. La anul tot cu scuderia voi tine, si probabil cu KR ptr ca e un mare pilot dar fara masina... cu un Ferrari poate va putea prelua stafeta de la MS...Alonso nu-mi place...punct.


O cursa palpitanta, insa si mai palpitant e sfarsitul de campionat !
Sa castige cel mai bun!


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TMihai
post 1 Oct 2006, 15:13
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.016
Joined: 1 October 05
From: Bucuresti




Luati cat sunt calde icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2005
Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 1 Oct 2006, 18:26
Post #34


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 791
Joined: 2 February 06
From: München




QUOTE
majoritatea fanilor Schumacher sunt fani Schumacher doar pentru ca era cel mai bun (exceptie cei care l-au mirosit de la inceput).

si majoritatea celor ai lui alonso sunt pt ca nu tin cu MS biggrin.gif saracu alonso aleearga de mult dar la inceput nimeni nu tinea cu el. eu tin cu MS de cand era la benneton. sa vad cati fani o sa fie daca ajunge la o echipa de pluton ca villneuve, alt mare campion. una peste alta, cursa palpitanta si sincer sa fiu am avut emotii pana la final. felicitari si pt schumi si pt alonso.
mai e un pic, sper sa fie MS campion, dupoa aia sa castige cine vreti voi tongue.gif
cred ca la anu o sa tin cu KR dar doar daca se va ridica la nivelul impus de MS. daca nu, nu o sa mai tin cu nimeni biggrin.gif o sa fiu un simplu spectator.


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v Alize/1999 - B-xx-xxx
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 1 Oct 2006, 18:33
Post #35


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.519
Joined: 22 August 05
From: Galați




@DigitalScribe:

1. Renault este (deocamdata) pe primul loc datorita lui Coulthard. N-am inteles ce naiba a fost in capul lui in momentul in care a intrat in Massa.
2. In ceea ce priveste fanii Ferrari & Schumi exista 2 variante:
- sunt fani Ferrari care vor tine toata viata cu Scuderia, indiferent ce piloti vor pilota pentru echipele de curse (F1, FIA GT, Le Mans etc) si indiferent ce fel de masini vor fabrica. Asta e si cazul meu.
- exista fani Schumi care tin si cu Ferrari pentru ca aici piloteaza. De la anul... treaba lor.

Eu am tinut cu Ferrari dintotdeauna, am vrut mereu ca in clasamentul constructorilor sa castige. Pentru Schumi insa am un respect deosebit deoarece, din punct de vedere profesional, a ajuns nr. 1 (in ceea ce face), are o mentalitate de invingator si o ambitie de a reusi incredibile. Pe de alta parte, tin si cu Massa, am tinut si cu Barichello, Irvine, Berger si cu toti pilotii care au alergat pentru Ferrari.
De la anul insa o sa tin cu Raikkonen & Massa, deoarece ei vor alerga pentru Scuderia.
Tu cum crezi ca e in cazul Renault & Alonso? Sau Raikkonen & McLaren?

This post has been edited by f39sor: 1 Oct 2006, 18:34


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 1 Oct 2006, 20:48
Post #36


software engineer


Group: Members
Posts: 2.451
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(TMihai @ 1 Oct 2006, 11:43)
LolLolLo.gif Ce s-au ars "frraierii" de la Ferrari  icon_mrgreen.gif Oricum....sper ca zici asta la misto, nu? blush.gif
*



Partea cu arsul e la misto. Partea cu manareala si greseala intentionata nu.

QUOTE(dantes @ 1 Oct 2006, 13:30)
@digitalscribe...REVENGEEEEEEEEE!!!!

MS a pilotat magistral, iar FA a pierdut IAR pe mana mecanicilor....

De cand l-am vazut pe Schumi am vazut un pilot BUN. La anul tot cu scuderia voi tine, si probabil cu KR ptr ca e un mare pilot dar fara masina... cu un Ferrari poate va putea prelua stafeta de la MS...Alonso nu-mi place...punct.
O cursa palpitanta, insa si mai palpitant e sfarsitul de campionat !
Sa castige cel mai bun!
*



curat magistral, coane dantes: constant si linistit, asteptand greseala adversarului, asa cum facea FA anul trecut si toti aruncau cu noroi in el. Ia sa vedem: pentru prima data l-ai vazut pe MS cand a inceput sa castige in fata lui Senna, deci...

QUOTE(f39sor @ 1 Oct 2006, 18:33)
@DigitalScribe:

1. Renault este (deocamdata) pe primul loc datorita lui Coulthard. N-am inteles ce naiba a fost in capul lui in momentul in care a intrat in Massa.


Poate pentru ca MASSA a fost ghiolban si a uitat ca pentru a depasi trebuia sa se bage pe pista uda si a derapat? icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adister
post 1 Oct 2006, 21:33
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 388
Joined: 2 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(f39sor @ 1 Oct 2006, 19:33)
sunt fani Ferrari care vor tine toata viata cu Scuderia, indiferent ce piloti vor pilota pentru echipele de curse (F1, FIA GT, Le Mans etc) si indiferent ce fel de masini vor fabrica.  Asta e si cazul meu.
*



up.gif Si cazul meu...am inceput pe vremea cand erau la echipa Berger si Alesi, dupa care am fost fanul tuturor pilotilor care s-au imbracat in rosu. De la anul voi tine cu Raikkonen wink.gif - sper sa termine totusi cu ghinioanele astea

Go Schumi! Forza Ferrari!


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 1.5 dCi 80cp 2006 - B56...

Prostii par conceputi pe cale artificiala, ca sunt multi ai dracu` si n-au nicio boala - Parazitii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 2 Oct 2006, 08:15
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 3.566
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




@sandman... Anul trecut MS nu a avut nici o sansa in fata lui FA, si ii respect meritele lui FA...Daca altii au aruncat cu noroi in el e treaba lor... FA e un mare pilot, il respect si atat... Nu-mi place de el ci de MS...atata tot...

MS era un pusti cand a intrat in F1, si inca de la inceputuri a luat puncte si se batea cu granzii de atunci....
Si pe FA l-am mirosit inca din 2001 pe cand Renault incerca motorul de 106 grade intre cilindri, si desi o masina lenta, el reusea sa scoata ceva din ea... Cu timpul Renault a crescut, si a reusit anul trecut...


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 2 Oct 2006, 10:04
Post #39


.


Group: Members
Posts: 7.421
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Mecanicul care se ocupa de roata dreapta spate ar trebui impuscat in cap!
Tot el a gresit si la Hungaroring, sau ma rog, a fost la aceeasi roata! mad.gif


--------------------
SeaDoo Rotax 4-TEC RXP-X RS 260 2013 - R-02876-SN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TMihai
post 2 Oct 2006, 10:18
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.016
Joined: 1 October 05
From: Bucuresti




Poate are o problema masina. O greseala de proiectare ceva. Setari gresite care aplica forte suplimentare...shit like that icon_mrgreen.gif Oricum cursa nu a fost pierduta acolo.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2005
Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 2 Oct 2006, 13:01
Post #41


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.259
Joined: 5 October 04
From: Iasi




radmasa.gif

Masa n-a castigat o pozitie pe grila de start din cauza ca l-a pocnit Couldhard dar Schumacher a castigat pentru ca e tare el radmasa.gif nu pentru ca mecanicii lui Alonso au calcat pe bec...

Ok... fiti amuzanti in continuare. O sa fiti luati in seama serios atunci cand o sa vorbiti serios. Eu pentru moment o sa ma rezum la fapte:

1. Alonso e campionul mondial de anul trecut si e tanar deci n-avea cum sa faca ce-a facut Schumacher pentru ca nu era in F1, acum insa este si se vede lucrul asta. Nu se poate pune in balanta ce-a facut Schumacher pana in momentul aparitiei lui Alonso la Renault. Sunt egali la puncte pe moment, sunt deci egali acum.

2. Renault e mai tare decat Ferrari pe moment, au scor mai bun in campionatul actual, campionatul trecut l-au castigat relaxat si parca tin minte ca s-au batut cu McLaren si nicicum cu Ferrari. Ferrari e echipa care are de muncit acum si se vede clar chestia asta prin jocul de revenire pe care-l face. La inceputul campionatului 2006 era muci (ce bine era atunci, nu se auzea nici un glas de ferrarist fanatic...).

3. Cauciucurile Michelin sunt mult mai bune decat Bridgestone in cam toate situatiile, exceptie circuitele de cacao facute pentru alt gen de curse (Indy, Nascar) de pe continentul american unde Bridgestone are experienta suplimentara. Si bineinteles exceptie lasatul pe tanjeala din Franta imediat dupa anuntul de retragere cand au scos niste gume de la debara.

4. Fisichela e mai tare ca Massa la puncte acum si cred ca are ceva de spus in viitorul campionat. A se vedea cele 2 depasiri super de la Monaco de anul asta, faptul ca a adus puncte in foarte multe situatii echipei iar in China acum i-a dat de furca si lui Schumacher conducand o perioada cursa. Massa nici nu s-a calificat in primii 10...

Data viitoare cand imi mai ziceti de cine-i mai tare, nu-mi spuneti de ce-a facut Schumacher cand Renault nu era in carti sau Alonso nu exista in F1 si asa mai departe. Dati-mi date recente din competitiile actuale. Ferrari nu mai este ce era candva, asta e adevarul si nici adversarii Ferrari nu mai sunt atat de slabi cum erau. Sunt foarte multe echipe performante care sunt in ascensiune (vezi Toyota, Honda, Red Bull).

P.S.: Sper din tot sufletul Ferrari sa o ia pe cocoasa doar de dragul fanilor Ferrari rolleyes.gif

This post has been edited by DigitalScribe: 2 Oct 2006, 13:03


--------------------
Renault Talisman 1.5 dCi 2016/2017 / Ford Ecosport 2018 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct74vly
post 2 Oct 2006, 13:25
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 26 September 06




Bun FA n-am ce zice, dar MS e taticul lor si la propriu si la figurat. Ceea ce face MS cu Ferrari in fiecare an este de remarcat, fie ca masina merge bine sau nu. Cand MS scotea ceea ce era mai bun dintr-o masina Ferrari, atunci cand acesta era doar o caruta (vezi 1996), nimeni nu-i dadea prea mari sanse la 5 titluri consecutive. Aratati-mi mie un pilot care din 15 ani de competitie auto, in mai mult de 11, s-a batut in fiecare an la titlu, si sa mai si castige de 7 ori. Asta e MS. E bun si-mi pare rau ca se lasa de sportul asta. Si FA e bun si KR e bun, dar ca el nu cred ca va mai fi nimeni. Chiar daca nu a fost intotdeauna fair-play, dar cine a fost? Ayrton Senna, Alain Prost? Sa fim seriosi. Cand a fost vorba de titluri mondiale nu s-au sfiit sa intre unul in altul. Imi place MS atat ca pilot cat si ca om. Recunosc ca este foarte posibil ca anul acesta FA sa iasa campion mondial, insa se va bate la titlu cu MS ceea ce pe mine ma bucura.


--------------------
Renault Clio 2005 Symbol - ct 74 VLY
renault Symbol, dec.2005, 1,4 8v, visiniu metalizat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 2 Oct 2006, 13:46
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.527
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




QUOTE(DigitalScribe @ 2 Oct 2006, 14:01)
1. Alonso e campionul mondial de anul trecut si e tanar deci n-avea cum sa faca ce-a facut Schumacher pentru ca nu era in F1, acum insa este si se vede lucrul asta. Nu se poate pune in balanta ce-a facut Schumacher pana in momentul aparitiei lui Alonso la Renault. Sunt egali la puncte pe moment, sunt deci egali acum.
*



Egali, n-am ce zice. 8=1

Spui ca Renault e mai tare decat Ferrari, Michelin mai tare decat Bridgestone. Mai pune in ecuatie egalitatea de puncte intre MS si FA si vezi ce-ti iese.

Fisichella mai tare decat Massa... o fi. Nu uita cati ani are Fisichella la Renault si cati Massa la Ferrari. Dupa mine, Fisichella a acumulat punctele pe care le-a acumulat doar datorita masinii. Ca pilot, mi se pare ca ar fi cam in a doua jumatate a clasamentului si de aia nu pricep de ce Briattore tine cu dintii de el. Pe de alta parte, nici Massa nu mi se pare a fi cine stie ce vedeta. Dupa mine, un dream team ar fi fost Raikkonen - Kovalainen.

This post has been edited by Manuel: 2 Oct 2006, 13:47


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 2 Oct 2006, 13:54
Post #44


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Baieti, ALO vs MSC e o tema dezbatuta pe altundeva...Stay on the line!

Din punctul meu de vedere, China a reprezentat o "revigorare" a RF1T, in ciuda castigarii cursei de MSC. Norocul lui MSC (da, nu am gresit...) a fost ca l-a ajuns pe FIS in prima curba de dupa pit-uri. FIS avea anvelopele ude (de la iesirea de la pit si pana pe portiunea de traseu ideal era umezeala, si in plus , cauciucurile erau reci) si i-a fugit spatele la prima curba. Acelasi lucru a fost vizibil si la ALO, cand a schimbat a doua oara anvelopele, iar Micky si Bonifriciu au inceput sa se abereze...
Daca ar fi avut timp FIS sa treaca de acea prima curba, poate ca ar fi aratat altfel podiumul... Nu sunt fan FIS, desi poate reiese asta din username, nu este decat un joc amuzant de cuvinte. Nici macar nu sunt chel! Insa un lucru este cert: FIS a fost intr-o zi buna. Daca ALO nu ar fi fost in lupta pentru locul 1 in Campionatul Pilotilor, poate ar fi iesit pe locul doi.
Greseala lui ALO a fost la primul pit, cand a schimbat cauciucurile din fata , pentru ca i s-au parut prea uzate (in special cel din stanga). Asta l-a costat locul 1 in China si un avans frumusel in fata lui MSC. Nu stiu cum a vazut el la viteza aceea ca are cauciucurile uzate... Masina tragea foarte bine; nu cred ca ale lui FIS erau intr-o stare mai buna, si totusi acesta l-a ajuns din urma. Pista deja se usca...Asta este , din tampenii invata omul!...
Mai sunt doua curse, si Renault pare sa conteze din nou dupa o pauza pe podium destul de maricica....


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TMihai
post 2 Oct 2006, 14:17
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.016
Joined: 1 October 05
From: Bucuresti




Daca, daca, daca...poate ca...probabil...s-ar fi putut sa... Punctele sunt luate!


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2005
Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 2 Oct 2006, 14:40
Post #46


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.519
Joined: 22 August 05
From: Galați




@DigitalScribe:

1. Cum a castigat Schumi pentru ca mecanicii lui Alonso au calcat pe bec? Alonso a gresit in momentul in care a schimbat cele doua cauciucuri pe fata. Atunci i s-a dus avansul pe care il avea. Mecanicii nu au nici o vina in situatia asta. Iar ceea ce s-a intamplat cu roata dreapta spate care i-a cauzat o intarziere mare, nu stim. Dar sa dai iar vina pe mecanici in mod gratuit mi se pare o tampenie.

2. Renault e mai tare acum? La ce? Sunt mai competitivi pe ploaie, asa e, dar in conditiii de uscat, Renault -urile vad in permanenta fundul masinilor Ferrari. Asta incepand din a doua jumatate a sezonului.
Tu tineai cu Renault si in 2001? Tineai in trecut cu Williams Renault sau cu Benetton Renault? Sau esti doar anti Ferrari si/sau anti Schumi?

3. Ai dat tu cu banul, Michelin cap si Brigestone pajura, si a castigat capul. Si uite asa Michelin sunt mai buni decat Brigestone. Inteligent....

4. Fisichella mai are de spus doar "La revedere"! Cum dracu poti spune despre un pilot ca e bun avand in vedere ca a reusit el 2 depasiri in nu stiu ce cursa. Timpul lui s-a dus. A avut o sansa mare sa se bata pentru titlu. Renault le-a pus la dispozitie ambilor piloti masini egale. Alonso a reusit. Fisichella ... no comment.
Massa a reusit deja o victorie si un pole-position. Si inca se poate spune ca e la inceput. Fisichella e la final. Se poate compara cu Coulthard. S-au nascut talente si au murit sperante.

5. Toyota e echipa in ascensiune? radmasa.gif
Red Bull e echipa in ascensiune? radmasa.gif
Cauta in DEX sa vezi ce inseamna a fi in ascensiune.

PS: Copilule, vezi ca incepi sa o iei pe urmele lui miki. Credeam ca numai ala poate abera in halul asta.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 2 Oct 2006, 18:50
Post #47


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




QUOTE(f39sor @ 2 Oct 2006, 15:40)
@DigitalScribe:

1. Cum a castigat Schumi pentru ca mecanicii lui Alonso au calcat pe bec? Alonso a gresit in momentul in care a schimbat cele doua cauciucuri pe fata. Atunci i s-a dus avansul pe care il avea. Mecanicii nu au nici o vina in situatia asta. Iar ceea ce s-a intamplat cu roata dreapta spate care i-a cauzat o intarziere mare, nu stim. Dar sa dai iar vina pe mecanici in mod gratuit mi se pare o tampenie.

*



Este vorba despre o eroare colectiva...Da, pilotul conduce masina, insa deciziile nu le ia de capul lui, sa fim seriosi...

QUOTE(f39sor @ 2 Oct 2006, 15:40)
2. Renault e mai tare acum? La ce? Sunt mai competitivi pe ploaie, asa e, dar in conditiii de uscat, Renault -urile vad in permanenta fundul masinilor Ferrari. Asta incepand din a doua jumatate a sezonului.
*



...si in prima jumatate a sezonului Ferrari-urile ce vedeau?... radmasa.gif
Repet, take it easy...Fan- fan, insa trebuie pastrat simtul realitatii...Incearca sa vezi si cealalta fata a lucrurilor, s-ar putea sa ai surprize...

QUOTE(f39sor @ 2 Oct 2006, 15:40)
Fisichella mai are de spus doar "La revedere"! Cum dracu poti spune despre un pilot ca e bun avand in vedere ca a reusit el 2 depasiri in nu stiu ce cursa. Timpul lui s-a dus. A avut o sansa mare sa se bata pentru titlu. Renault le-a pus la dispozitie ambilor piloti masini egale. Alonso a reusit. Fisichella ... no comment.
Massa a reusit deja o victorie si un pole-position. Si inca se poate spune ca e la inceput. Fisichella e la final. Se poate compara cu Coulthard. S-au nascut talente si au murit sperante.
*



Despre Fisico s-au zis multe; in mare parte de bine.Vezi ce s-a scris in presa de specialitate despre Melbourne 2005, ca exemplu. Fara punctele lui, Renault nu ar fi unde este. El e baiatul care taie lemne, aduce apa de la fantana si merge la vanatoare. Ce mai , ala bun la toate! Si asta datorita pozitiei privilegiate a lui Alonso (care este- vorba lui Vanghelie- indiferent de ce spuneti). Chiar as vrea sa ma contrazica la anul, cand va fi el pe postul de privilegiat... Cat despre Massa, in 2004 cand au fost coechipieri la Sauber, l-a surclasat de 12 ori. Asa ca...ciocu' mic. Da, e tataita, nu are sclipirea marilor piloti, insa nu cred ca este cazul sa exageram...

QUOTE(f39sor @ 2 Oct 2006, 15:40)
3. Ai dat tu cu banul, Michelin cap si Brigestone pajura, si a castigat capul. Si uite asa Michelin sunt mai buni decat Brigestone. Inteligent....
*



BRIDGESTONE, si nu cum ai scris, au fost mult mai slabe in acest week-end.
1 M Schumacher Ferrari B 56 1h 37:32.747
2 Alonso Renault M 56 + 0:03.121
3 Fisichella Renault M 56 + 0:44.197
4 Button Honda M 56 + 1:12.056
5 de la Rosa McLaren M 56 + 1:17.137
6 Barrichello Honda M 56 + 1:19.131
7 Heidfeld BMW M 56 + 1:31.979
8 Webber WilliamsF1 B 56 + 1:43.588
9 Coulthard Red Bull M 56 + 1:43.796
10 Liuzzi Toro Rosso M 55 + 1 Lap
11 Rosberg WilliamsF1 B 55 + 1 Lap
12 Doornbos Red Bull M 55 + 1 Lap
13 Kubica BMW M 55 + 1 Lap
14 Sato Super Aguri B 55 + 1 Lap
15 Speed Toro Rosso M 55 + 1 Lap
16 Albers Midland B 53 + 3 Laps
17 Yamamoto Super Aguri B 52 + 4 Laps
R Schumacher Toyota B 49 Oil Pressure
Massa Ferrari B 44 Accident
Trulli Toyota B 38 Hydraulics
Monteiro Midland B 37 Spun Off
Raikkonen McLaren M 18 Engine

In primele 10 pozitii, 8 sunt cu Michelin, 2 sunt Bridgestone. Ca sa nu ma uit in coada clasamentului. wink.gif

Nu tin cu ALO, nici cu FIS, ci cu Renault. Recunosc greselile, dar si reusitele. A-ti pune ochelari de cal si sa imbratisezi "Numai echipa cu care tin eu e buna, restul sunt jafuri", aceasta nu poate fi decat o atitudine imatura si nerealista, si nu ar face altceva decat sa-ti atenueze si mai mult bunul simt, ajungand in a nu mai putea distinge albul de negru...
So, take it easy!
wink.gif


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 2 Oct 2006, 21:41
Post #48


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.519
Joined: 22 August 05
From: Galați




1. Asa e, deciziile in timpul cursei nu sunt luate doar de pilot, ci de echipa. Insa mai sus se invinuiau doar mecanicii, ceea ce nu e cazul. Asta am vrut sa subliniez.
2. Pai n-am precizat ca e vorba de a doua jumatate a sezonului? Nu citesti ce scriu? DigitalScribe a scris ca Renualt e mai tare ACUM. Eu am scris ca din a doua jumatate a sezonului, Ferrari le-a luat fata. Adica ACUM Renault e in urma italienilor.
3. Da, Fisichella l-a surclasat pe Massa la Sauber. Dar de cat timp alearga Fisichella si de cat timp Massa? Ce experienta are italianul si ce experienta brazilianul. Massa s-a maturizat la Ferrari si la Sauber cat n-a reusit s-o faca Fisichella in toata cariera lui.
Repet, parerea mea este ca situatia Alonso-Fisichella este similara cu Hakkinen-Coulthard. A avut sansa sa dovedeasca ca se poate bate pentru titlu, ca poate fi campion, insa a dat cu piciorul. De ce? Nu are stofa de campion ci de om de pluton.
4. BRIDGESTONE, scuze greseala de scriere, au fost sub Michelin in conditii de ploaie. Dar acum judecam si tragem concluzii dupa o singura cursa?????????????????????
Si inca ceva: sunt mai multe echipe competitive incaltate de francezi (Renault, McLaren, Honda) decat echipele competititive incaltate de japonezi (Ferrari). Atunci nu e normal sa fie in prima parte a clasamentului mai multe masini incaltate cu Michelin decat cele cu Bridgestone?

Recunosc ca si eu exagerez, insa nu-mi spune mie ca-mi pun ochelari de cal pentru ca e plin forum -ul de fani Renault care nu vad decat inainte.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 3 Oct 2006, 08:44
Post #49


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Nu , nu tragem concluzii dupa o singura cursa; suntem insa la topicul "CHINA", si despre ea discutam. Am observat ca este din ce in ce mai greu sa ne rezumam discutiile strict pe tema topicului, divagarile generale privind Renault vs Ferrari, Michelin vs Bridgestone, Alonso vs Schumacher aparand ca ciupercile dupa ploaie, desi sunt atatea si atatea alte locuri in care se pot manifesta parerile despre unul sau altul...
Spuneai de faptul ca sunt mai multe echipe care folosesc anvelope Michelin decat cele care folosesc Bridgestone. Da, sunt 12 piloti cu Michelin, 10 cu Bridgestone. Diferenta nu cred ca este capabila sa fie o scuza pentru modul in care s-a comportat per ansamblu Bridgestone in China, si pentru modul in care arata clasamentul final dupa cursa.
Ideal ar fi ca, avand doua echipe sensibil apropiate ca valoare, sa recunoastem meritele uneia sau alteia in functie de situatie si pe etapa. Cand se trage linia la sfarsitul campionatului vom putea sti mai multe. CHiar ma gandesc sa facem un topic "2006 - analiza la sfarsitul Campionatului". Decat sa umplem topicul cu: " Uf, ce m-au enervat astia de la .... ca imi vine sa le sparg cauciucurile!" sau "Echipa .... este mai buna ! Punct! Oricand! Sa nu aud comentarii!", mai bine am sta si analiza comportamentul echipelor si pilotilor pe fiecare cursa. Nu te face mai putin fan faptul ca recunosti o greseala a echipei favorite. Acesta cred ca este unul din MARILE diferente dintre F1 si fotbal. La transmisiunea din China am vazut o imagine simpatica, chiar cand MSC l-a depasit pe FIS. Cadrul s-a mutat pe tribuna, unde erau laolalta sepci rosii si albastre. Suporterii Ferrari fluturau steagurile si au inceput sa aclame, iar cei Renault huiduiau si aratau semnul acela cu degetul mare in jos...Si asta cu zambetul pe buze... Recunosc ca doua ore cat dureaza cursa sunt concentrat si traiesc fiecare moment. Insa cred ca ar trebui sa fim mai relaxati.
happy.gif
Ochelarii de cal sunt valabili pentru multa lume. Faptul ca recunosti ca, adorand echipa favorita, privesti unidirectional, nu poate fi decat un semnal de alarma (de trezire?) pentru cei care au aceeasi atitudine, si poate, pe viitor, vom invata sa apreciem lucrurile la adevarata lor valoare.


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TMihai
post 3 Oct 2006, 09:36
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.016
Joined: 1 October 05
From: Bucuresti




Nu m-am dat prea mult cu parerea in acest topic tocmai pt a nu intra in polemici inutile dar o sa insir cateva observatii personale.
In calificari, pe pista uda (nu umeda icon_mrgreen.gif ), cum stiam din Ungaria, pneurile Michelin au fost cu 2 clase peste pneurile niponilor. Totusi Schumi a fost singurul pilot cu pneuri Bridgestone clasat in primele 6 randuri ale grilei, ceea ce spune multe, contrar ineptiilor marca Miki conform carora "Schumacher nu mai e ce a fost candva pe ploaie". Ca fapt divers omu' asta ma obsedeaza bash.gif post-336-1110552439.gif
In prima parte a cursei, pe pista in continuare uda, dupa cum a zis si Schumacher, pneurile Bridgestone s-au comportat relativ bine si germanul nu a fost ajuns cu un tur din urma ca in Ungaria. Apoi a urmat greseala de tactica a tandemului Alonso+Renault cu schimbul de pneuri. Schumacher si Fisi au mers f aproape unul de altu', de aici trag concluzia ca Bridgestone au fost la fel de bune ca pneurile Michelin in timp ce pista incepea sa se usuce!
Cand au trecut toti pe pneuri de uscat stim ce s-a intamplat. Alonso a recuperat destul din timpul pierdut dar tocmai pt ca Schumi si-a menajat masina si a mers mai mult decat prudent, lucru perfect normal. Daca pneurile intermediare sau cele de uscat Bridgestone erau mai slabe decat Michelin nu vad cum Schumi putea sa castige unsure.gif Cei de la Michelin au un avantaj major doar pe ploaie.

P.S. Ca o remarca personala Fisichella piloteaza jenant, tinand cont de masina pe care o are la dispozitie si de experienta acumulata icon_mrgreen.gif victorie.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2005
Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 3 Oct 2006, 10:41
Post #51


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.805
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(TMihai @ 3 Oct 2006, 12:36)
Schumacher si Fisi au mers f aproape unul de altu', de aici trag concluzia ca Bridgestone au fost la fel de bune ca pneurile Michelin in timp ce pista incepea sa se usuce!

P.S. Ca o remarca personala Fisichella piloteaza jenant, tinand cont de masina pe care o are la dispozitie si de experienta acumulata icon_mrgreen.gif  victorie.gif
*



Hmmm, daca tu ai tras concluzia ca pneurile mergeau cam la fel, inseamna si ca cei doi piloti mergeau la fel. Daca luam in calcul si ultima ta afirmatie, Schumacher piloteaza jenant radmasa.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 6 Oct 2006, 15:24
Post #52


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.259
Joined: 5 October 04
From: Iasi




QUOTE(Manuel @ 2 Oct 2006, 14:46)
Egali, n-am ce zice. 8=1

Spui ca Renault e mai tare decat Ferrari, Michelin mai tare decat Bridgestone. Mai pune in ecuatie egalitatea de puncte intre MS si FA si vezi ce-ti iese.

Fisichella mai tare decat Massa... o fi. Nu uita cati ani are Fisichella la Renault si cati Massa la Ferrari. Dupa mine, Fisichella a acumulat punctele pe care le-a acumulat doar datorita masinii. Ca pilot, mi se pare ca ar fi cam in a doua jumatate a clasamentului si de aia nu pricep de ce Briattore tine cu dintii de el. Pe de alta parte, nici Massa nu mi se pare a fi cine stie ce vedeta. Dupa mine, un dream team ar fi fost Raikkonen - Kovalainen.
*



Imi demonstrezi exact ce-am vrut sa zic cu fanii MS si Ferrari.
Eu zic ca FA e nou intrat si ca se compara cu MS de atunci cand a intrat si tu zici ca nu e asa apoi vii si-mi spui ca Massa e nou intrat fata de Fisichela care e de nu stiu cat timp la Renault...
Nu-ti respecti propriile standarde !

2 oameni se compara doar atunci cand sunt intr-o competitie impreuna si scorul de la final spune cine a castigat si gata. Voi care sunteti fani MS sunteti melancolici si de asta tot aduceti indiscutie gloria anilor din trecut cand nimeni nu se mai uita la F1 decat fanii MS si Ferrari.

E complet irelevant ce a facut MS in trecut in ce priveste comparatia lui cu FA. FA poate peste 10 ani va avea 10 campionate la bord ipotetic vorbind... mai are mamaliga de mancat ca sa se compare la scala globala cu MS insa nu asta e intentia. Comparatia are valoare doar acum pe moment pentru ca acum se da lupta iar la puncte sunt egali si gata deci sunt egali acum. N-am zis niciodata ca MS e un fraier sau ca n-a castigat ce-a castigat. N-am zis niciodata ca FA e mai tare decat MS relativ la tot ce-au facut amandoi ci relativ doar la ce se intampla acum. E chestiune de logica... pe care eu o urmez, fanii MS si Ferrari insa nu ! QED !

This post has been edited by DigitalScribe: 6 Oct 2006, 15:26


--------------------
Renault Talisman 1.5 dCi 2016/2017 / Ford Ecosport 2018 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TMihai
post 6 Oct 2006, 16:27
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.016
Joined: 1 October 05
From: Bucuresti




"Fanii Ferrari sunt...fanatici", "Fanii Ferrari au ochi de cal", "Fanii Ferrari nu recunosc, nu vor, nu vad, nu stiu, nu...". De cand suntem o specie aparte? Sunt mai cu mot fanii echipei Ferrari, decat cei ai Renault sau ai Stelei ori ai Barcelonei? Deja a devenit cliseu. Cand cineva nu mai are argumente arunca repede un "Voi, fanii Ferrari..." sau "Aaaaa...pai esti fan Ferrari, nici nu ma mir ca...". Putina imaginatie, putina originalitate va rog! Fan Ferrari sau fan Renault, tot doza aia de subiectivism exista. Daca fanii Ferrari sunt fanatici inseamna ca tin cu echipa favorita mai mult decat orice alt fan al altei echipe, nu? Sau fanii Ferrari nu pot fi decat oameni cu un IQ neglijabil incat nu se poate discuta cu ei si nu au niciodata dreptate? Vorbim in primul rand de oameni, iar parerile apartin unui individ inainte de toate....nu unui fan Ferrari.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2005
Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 6 Oct 2006, 17:05
Post #54


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.259
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Eu ma refer la fanii Ferrari de aici strict smile.gif
Poate gresesc ca nu fac distinctie insa cred ca nu gresesc prea tare cand ma refer in general la plural la voi. Nu inteleg ce rol mai are sa apari pe un forum si sa discuti cu alti fani sau ne-fani atata timp cat in mintea ta e clar ca MS si Ferrari e cel mai tare. Intri sa trambitezi asta agitand spiritele si intrand in confruntari inutile sau stam si discutam pe baza de logica si ratiune ?
Nu e nimic rau in a fi fan Ferrari sau Renault, nu asta am vrut sa zic. Am vrut sa zic fix ce am vrut sa zic si se poate vedea lucrul asta daca citesti obiectiv mesajele mele.
Zi ca nu am dreptate in mesajul dinainte... nu zi ca abuzez de expresia "fanii Ferrari". Daca nu mentionez intr-un mesaj frazele corespunzatoare pentru toate celelalte echipe nu inseamna ca am ceva in mod special cu fanii Ferrari ci inseamna ca am avut ceva de zis ceva atunci doar despre fanii Ferrari. Nu e nevoie sa exageram si nici sa facem teoria conspiratiei ca n-am nimic special cu fanii Ferrari. Ei (voi) au (aveti) ceva special cu Ferrari si MS smile.gif

This post has been edited by DigitalScribe: 6 Oct 2006, 17:07


--------------------
Renault Talisman 1.5 dCi 2016/2017 / Ford Ecosport 2018 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TMihai
post 6 Oct 2006, 17:20
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.016
Joined: 1 October 05
From: Bucuresti




Daca ar fi sa citesc obiectiv mesajele tale m-as lua de profa ta de romana! Cand o sa intelegi ca parerea unuia nu e obligatoriu impartasita si de ceilalti"fani Ferrari"? Asa ca e mai bine sa folosesti nick-ul respectivului. Si nu e vb numai de tine...nu numai tu fol expresia asta wink.gif

This post has been edited by TMihai: 6 Oct 2006, 17:21


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2005
Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 6 Oct 2006, 21:41
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.527
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




QUOTE(DigitalScribe @ 6 Oct 2006, 16:24)
Imi demonstrezi exact ce-am vrut sa zic cu fanii MS si Ferrari.
Eu zic ca FA e nou intrat si ca se compara cu MS de atunci cand a intrat si tu zici ca nu e asa apoi vii si-mi spui ca Massa e nou intrat fata de Fisichela care e de nu stiu cat timp la Renault...
Nu-ti respecti propriile standarde !
*



Te rog sa-mi arati unde am spus ca FA nu se compara cu MS de atunci cand a intrat. Nu am facut niciodata astfel de comparatii din simplu motiv ca nu se pot face. Conditiile erau cu totul altele, n-are rost sa dezvolt ideea pentru ca stii exact la ce ma refer.

QUOTE(DigitalScribe @ 6 Oct 2006, 16:24)
2 oameni se compara doar atunci cand sunt intr-o competitie impreuna si scorul de la final spune cine a castigat si gata. Voi care sunteti fani MS sunteti melancolici si de asta tot aduceti indiscutie gloria anilor din trecut cand nimeni nu se mai uita la F1 decat fanii MS si Ferrari.
*



Corect. Mie mi-e lene, insa cauta tu statisticile privind numarul de victorii ale unuia si altuia incepand cu anul 2001, anul debutului lui FA in F1.

QUOTE(DigitalScribe @ 6 Oct 2006, 16:24)
Comparatia are valoare doar acum pe moment pentru ca acum se da lupta iar la puncte sunt egali si gata deci sunt egali acum.
*



Nu sunt egali acum! Faptul ca au acelasi numar de puncte e doar o chestiune de conjunctura.

Un lucru e clar si asta o spun statisticile, nu fanii: MS a castigat cam tot ce se putea castiga, a doborat aproape orice record care se putea dobori! PUNCT!



--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 7 Oct 2006, 11:55
Post #57


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.259
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Ok, ma inclin in fata intelepciunii voastre si maretiei lui Schumacher... mad.gif
Voi aveti voie sa fiti tendentiosi iar eu cand incerc sa prezint ceva cu o urma de logica sunt atacat... n-as vrea sa am prieten pe nici unul dintre voi ! wacko.gif

P.S.: Pentru propria ta curiozitate TMihai am avut PROF de romana si la gramatica am avut intotdeuana 10 pe linie in scoala generala cu mult mai mult decat ai visat tu vreodata sa ai, iar proful era si este unul dintre cei mai severi profi din scoalile tarii asteia. Daca uneori ma ia pe dinainte pasiunea si pierd firul a ceea ce scriu nu inseamna ca sunt a-gramat. Fac un obicei in a-mi edita mesajele dupa ce le scriu de vreo 2 - 3 ori insa evident imi mai scapa cate o soparla pentru ca sunt om si gresesc.

This post has been edited by DigitalScribe: 7 Oct 2006, 12:04


--------------------
Renault Talisman 1.5 dCi 2016/2017 / Ford Ecosport 2018 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TMihai
post 7 Oct 2006, 12:00
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.016
Joined: 1 October 05
From: Bucuresti




Nu faceam referire la vreo greseala gramaticala ci la modul de exprimare. Daca tu intelegi mare lucru din msj-ul tau, inseamna ca-s eu idiot. Scuzele mele!


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2005
Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 7 Oct 2006, 12:05
Post #59


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.259
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Pun pariu ca ai si o dorinta extraordinar de deplasata de a intelege ce-am vrut sa scriu... mad.gif
Eu de acum in colo o sa ma stapanesc sa mai fac vreun comentariu de natura logica si o sa trec in modul "fan", macar sa aveti si voi parte de acelasi tratament.
It's only fair.

P.S. Ah, si bineinteles, ca sa fiu si eu in ton: Scuzele mele ! Vezi ? E usor de zis, mai greu de crezut.

This post has been edited by DigitalScribe: 7 Oct 2006, 12:06


--------------------
Renault Talisman 1.5 dCi 2016/2017 / Ford Ecosport 2018 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TMihai
post 7 Oct 2006, 12:25
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.016
Joined: 1 October 05
From: Bucuresti




QUOTE(DigitalScribe @ 6 Oct 2006, 18:05)
Am vrut sa zic fix ce am vrut sa zic si se poate vedea lucrul asta daca citesti obiectiv mesajele mele.
[...] inseamna ca am avut ceva de zis ceva atunci doar despre fanii Ferrari. Nu e nevoie sa exageram si nici sa facem teoria conspiratiei ca n-am nimic special cu fanii Ferrari. Ei (voi) au (aveti) ceva special cu Ferrari si MS smile.gif


huh.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2005
Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

9 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th September 2018 - 06:44
Forum Renault Server hosting