Cai putere
![]() ![]() ![]() |
Cai putere
Alex NOS |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 1 March 03 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Supernova modificata
- DJ 83 ALP Strada: 0-100km/h 10.5-11s
Concurs: 0- 100km/h ????? |
|||
GeorgeB |
![]()
Post
#2
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
NU! schimbi motorul ! sau ii aduci modificari drastice !
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Bogdan.spd |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Cam la asta ma gandeam si eu 8) Una din idei ar fi schimbarea injectoarelor cu unele de 1.6 - problema e ca nu am nici cea mai mica idee daca se potrivesc. Principiul ar fi ca degeaba cipul da comanda de full gas daca injectoarele nu stiu mai mult de xxxx.
Dupa asta pentru sprint ai putea folosi mai eficient puterea motorului daca ai pune gume mai joase (diametrul mai mic decat standard) - cu implicatiile de rigoare. Mai departe cred ca orice alta modificare tine de "modificari majore". Legat de 0-110km/h sub 11s, ziceai ca te-ai dat cu un Cielo 16V iar pana in 120 ati mers la fel. La 90 CP, Cielo scoate 100 km lejer peste 12 sec asa ca ... Oricum nu te mai lua dupa 100 Km/h afisat pe bord, ca nu e real. In intervalul 10,5 - 11,5 intra masini cu peste 105 CP! |
-------------------- Dacă nu caști ochii .... caști gura!
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
Ce se face la altii: schimbi regulatorul de presiune. Asa poti sa-i dai mai multa benzina, sa modifici raspunsul motorului (nu stiu cat de in bine, oricum nu stapanesc domeniul). Ce stiu eu este ca oricum la tuning problema cea mai mare este sa-i dai cat mai mult aer, nu benzina! Aici trebuie sa faci modificari, pe urma se ajusteaza benzina la aer.
|
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
Alex NOS |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 1 March 03 From: Craiova ![]() |
Cu cielo 16v l-am facut cu o lung de masina.La 100 km/h aveam deja o lung de masina in fata.Si ala a zis ca nu se poate si am arso de 3 ori.De fiecare data la fel,o lung de masina.la 120 o lung si un pic.
Daca pun gune cu talon jos cu gropile astea mi-e frica sa nu rmin fara jenti. Ma gindeam ca poate un 65-60 ar merge. |
--------------------
Dacia
Supernova modificata
- DJ 83 ALP Strada: 0-100km/h 10.5-11s
Concurs: 0- 100km/h ????? |
|
Alex NOS |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 1 March 03 From: Craiova ![]() |
Eu ma gindesc ca un 0-100 km/h real la masina mea ar fi pe undeva la 11.5-12s.
Are 90-95 cp.Ma mai gindeam ca un cal,2 se mai pot lua si din ulei f bun. Din sist de aprindere se mai pot smulge 1-2 cai.Bujiile conteza f mult la randamentul care il dau la turatii f mari.Dar daca pe linga bujii tari ar fi si un sist de aprindere tare,ar fi altceva. Problema e ca nu se baga nimeni sa fac piese performante pt un biet motoras de 1.4 de mare serie.E prea slab motorul ca sa existe tot felul de piese performante pt el. Am acasa rev de tuning din Usa si ce e acolo...Aia pot sa schimbe tot la motor. Iar se mai poate cistiga 0.2s la 0-100 din benzina f buna. Eu de ex pun in ea numai benzol de 98 octani de la OMV.Si uneori mai iau o chestie ca sa imi creasca cifra octanica.Am ajuns o dta la 100 octani cu benszolul.Diferente erau,dar nu stoiu cit de bine ii face motorului asta. Daca tragem linie din nimicuri se mai aduna un 3-5 cp... |
--------------------
Dacia
Supernova modificata
- DJ 83 ALP Strada: 0-100km/h 10.5-11s
Concurs: 0- 100km/h ????? |
|
Marty |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Vezi ca poti sa-i pui injectoare pentru un motor mai mare (2,0 i ar fi perfect). Mai scoti si de acolo ceva putere
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
MMihai |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 772 Joined: 5 June 03 From: PITESTI ![]() |
incearca sa schimbi axa cu came.. s-a mai discutat da search
![]() |
--------------------
Renault
Megane III
1.6 16V 110cp Noir Nacre
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
QUOTE ...Iar se mai poate cistiga 0.2s la 0-100 din benzina f buna. Eu de ex pun in ea numai benzol de 98 octani de la OMV.Si uneori mai iau o chestie ca sa imi creasca cifra octanica.Am ajuns o dta la 100 octani cu benszolul.Diferente erau,dar nu stoiu cit de bine ii face motorului asta. Daca tragem linie din nimicuri se mai aduna un 3-5 cp... Cifra octanica a benzinei nu are nici o importanta asupra puterii mototului daca respecti conditia minima impusa de producator ( COR 91/95). Daca mototul nu este proiectat pentru benzina de 98/100 atunci dai banii degeaba pe ea ![]() In alta ordine de idei, tu ai testat/verificat acesti cai pe care i-ai obtinut in plus, sau doar i-ai "simtit"? Sa obtii 33% mai multa putere dintr-un motor cu aspiratie de performante modeste, cum este cel de 1,4, fara modificari majore, mi se pare cam mult... Parerea mea... |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
MMihai |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 772 Joined: 5 June 03 From: PITESTI ![]() |
poti sa incerci altceva.. iei axa cu came si sitem de injectie de la renault clio sport 2.0 L .. dar costa mult si te complici..
![]() |
--------------------
Renault
Megane III
1.6 16V 110cp Noir Nacre
|
|
Alex NOS |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 1 March 03 From: Craiova ![]() |
Deja am ajuns sa bag f multi bani in masina.Si am ajuns la concluzia ca tre sa ma opresc.Imi ajung pina la urma 90 cp.
Cum cred eu ca am acesti cai? Nu am cum sa dovedesc ca am 90.Nici 75 nu pot sa dovedesc daca o luam asa.Dar am facut multe masini mult mai puternice si am condus si supernova normala si e o diferenta de la cer la pamint. Inca de la 2000 rpm trage mult mai bine. Ieri m-am tras cui o supenova normala si la 5000 in a 3-a aveam 2 lungimi de masina in fata lui. Sa facem o socoteala: chip 12 cp(Elca),filtru K&N 2-3 cp,catalizator dat jos+ttoba mica data jos+toma mare sport 3-5 cp. Plus alte variabile cum ar fi uleiul f bun,benzol cu cifra octania ridicata,bujii 4 electrozi, si altele. Un calcul simplu arata ca ar veni cam 15-18 cp in puls.E si eu am luat valoarea cea mai mica=15. Asta nu e nimic concret,nu se poate dovedi,este pur si simplu o estimare.Cel mai bine se vede la liniute si cind tragi de masina... Si benzina cu cifra octanica ridicata influenteaza performantele.. Nu ma credete.puneti in rezervor numai euro 3 si adaugati o solutie de mai da 2 octani in plus si atunci o sa va convingeti.Dar peste 98 deja e prea mult... |
--------------------
Dacia
Supernova modificata
- DJ 83 ALP Strada: 0-100km/h 10.5-11s
Concurs: 0- 100km/h ????? |
|
TNT |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 14 April 04 ![]() |
Sergiu:pt putere,benzina din amestec trebuie sa fie intr-o cantitate cu 10-15% mai mare fata de amestecul stoichiometric....cifra octanica creste puterea masinii si previne detonatiile...ALEX NOS...pe langa ceea ce ai facut tu...si fara modificari majore aduse la motor mai poti plana chiulasa cu 0,2-0,3 mm,fa evacuare independenta pe fiecare cilindru si scoate orice toba,galeria sa aibe 0,4 din alezaj iar teava de evacuare sa aibe un diametru de cel putin 6 cm cu carnea de max 0,5 cm....toba sa fie goala total,oricum nu se va auzi extraordinar de tare,dar vei castiga cu sistemul asta de evacuare cam 5-7 cai...electroventilator,racire violenta, schimba pompa de benzina cu una de presiune mai mare si incearca ca traseul sa fie cat mai scurt si drept...daca mai vrei,mai sunt si altele...
|
-------------------- |
|
Alex NOS |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 1 March 03 From: Craiova ![]() |
Acum imi pun un ventilator urias de Passat pt racire,si o sa imi fac o gaura in capota si o sa directionez aerul spre filtru cu un furtun cu diam cam de 10 cm si care o sa aiba cam 5-7 cm lungime.Astfel nu o sa mai am aspiratie normala ci
o sa fortez aerul sa intre in motor .Din chestiile astea ar trebui sa mai cistig 1-3 cp.. |
--------------------
Dacia
Supernova modificata
- DJ 83 ALP Strada: 0-100km/h 10.5-11s
Concurs: 0- 100km/h ????? |
|
Alex NOS |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 1 March 03 From: Craiova ![]() |
Ventilatorul de Passat nu are treaba cu filtrul de aer.Ala il pun doar pt ca mi se supraincalzeste motorul f usor acum...
|
--------------------
Dacia
Supernova modificata
- DJ 83 ALP Strada: 0-100km/h 10.5-11s
Concurs: 0- 100km/h ????? |
|
spidmann |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 19 April 04 ![]() |
hm...eu is de parere ca de scos cai putere din motor e usor...sa-i bagi e mai greu:p...dar nu-i problema,daca-i scoti de la tine...da-mi-i mie sa-i bag la a mea
![]() |
-------------------- |
|
ABG |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 11 May 04 From: Constanta ![]() |
ALEX, sunt incepator dar m-am gandit sa ma bag si eu.
Din cate stiu, injectia pe SN este multipunct si are si senzor de aer - adica in functie de aerul bagat, ii da benzina ca sa-i mentine amestecul aer-benzina cat mai aproape de 1 la 15. O.K. Poti sa iti pui un electroventilator sa sufle pe admisie in functie de turatia motorului, in felul asta nu consumu din puterea motorului si nici presiunea de admisie nu e mare ca sa spargi motorul - o sa-ti creasca cuplul si mai castigi caluti in plus. |
-------------------- |
|
Sergiu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
Nu sunt ALEX, dar raspund eu (scuze daca nu e ok ca mi-am permis). Deci... DA??? Ai incercat tu si a crescut? Eu am citit de n-spe care au incercat si sad.gif (de fapt daca stai sa te gandesti e logic), sunt firme care fabrica super-charger-e electrice, dar cu un ventilator simplu nu stiu, nu cred ca ar merge.
|
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
alexandrudragomir |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 15 April 03 From: Constanta ![]() |
DAr e foarte important si cuplul motor obtinut in urma tuning-ului. + un changer electric, care sa furnizeze motorului mai mult aer sub presiune sigur ar mai oferii inca vreo 3-8CP, s-ar putea.
|
--------------------
DACIA
SuperNova
- CT-02-DSA Km facuti: 101.000
Data: 08.06.2007 SuperNOVA Campus 2003, 1.4L, 75CP |
|
Liviu |
![]()
Post
#19
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Sunteti niste copii daca voi credeti ca (,) cu un ventilator (de orice tip vreti voi) veti obtine cai putere in plus ...
Ce vreti voi se cheama TURBINA ... nu stau acum sa fac polemici despre ce efect are o turbina si cum functioneaza ea ... va las pe voi sa va documentati .. Dupa ce cititi scrieti aici concluziile la care ati ajuns ... Bafta! P.S.: Rasfoiti in sectiunea cu celelalte modele Dacia sa vedeti si voi ce au mai incercat si altii cu ventilatoare smile.gif .. hi hi hi |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#20
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
alexandrudragomir |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 15 April 03 From: Constanta ![]() |
Cu aspiratorul mi-a placut !!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Super!!!!
|
--------------------
DACIA
SuperNova
- CT-02-DSA Km facuti: 101.000
Data: 08.06.2007 SuperNOVA Campus 2003, 1.4L, 75CP |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#22
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Un ventilator electric nu o sa bage niciodata suficient de mult aer. Eventual o sa reusiti sa gatuiti motorul pentru ca s-ar putea sa nu bage nici macar aerul de care are nevoie motorul. Nu se poate adapta un cherger cu motor electric pentru ca turbinele merg la turatii de zeci de mii de rpm, turatii imposibil de obtinut cu un motor electric.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Alex NOS |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 1 March 03 From: Craiova ![]() |
Fratilor eu nu am pus ventilatorul ca sa fortez aeruul in motor.Doar ca sa secondeze ventilatorul de fabrica in racirea mototrului.Pt de de cind cu chip-ul mi se supraincalzeste motorul..
|
--------------------
Dacia
Supernova modificata
- DJ 83 ALP Strada: 0-100km/h 10.5-11s
Concurs: 0- 100km/h ????? |
|
GeorgeB |
![]()
Post
#24
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
pai asa DA , dar sa pui ventilator ca sa faca air ram laugh.gif
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Alex NOS |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 1 March 03 From: Craiova ![]() |
Am montat un buton in bord.Cind mi se supraincalzeste motorul apas pe bunton
si porneste si ventilatorul.In max 1 min temp revine la normal... Cu aerul ce este super la indemina si ar trebui sa faceti toti este sa o parte din furtun.Daca ati vazut el serpuieste de la cutia unde e filtrul pina unde absoarbe aerul.Taiati din el astfel incit sa mearga in linie dreapta nu in S.Prin op asta se reduce lung furtunului la jumatate. |
--------------------
Dacia
Supernova modificata
- DJ 83 ALP Strada: 0-100km/h 10.5-11s
Concurs: 0- 100km/h ????? |
|
MMihai |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 772 Joined: 5 June 03 From: PITESTI ![]() |
si ce rezolvi daca tai furtunul acela? nu ma deranjeaza cu nimic... plus de asta nici nu am cutia lui pt k e filtru sport acolo. dar nu inteleg ce vrei sa spui... ca trage mai bine sau ce... ca e serpuit sau nu tot aia este ohmy.gif
|
--------------------
Renault
Megane III
1.6 16V 110cp Noir Nacre
|
|
Alex NOS |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 1 March 03 From: Craiova ![]() |
Da ,tage ma bine pt ca acum aerul are de stabatut o distanta mai mica pina la filtru si nu mai coteste ci e in linie dreapta.
|
--------------------
Dacia
Supernova modificata
- DJ 83 ALP Strada: 0-100km/h 10.5-11s
Concurs: 0- 100km/h ????? |
|
MMihai |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 772 Joined: 5 June 03 From: PITESTI ![]() |
Alex NOS sa fim seriosi, doar nu crezi ca rezolvi ceva cu asta. Mai bine pune-i un filtru sport si termina discutia..
|
--------------------
Renault
Megane III
1.6 16V 110cp Noir Nacre
|
|
Alex NOS |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 1 March 03 From: Craiova ![]() |
Pai am filtru sport K&N.Dar problema e ca nu am dat jos cutia din 2 motive.
1-daca se da jos cutia si se monteza filtru chia acolo nu e bine pt ca atunci aerul tras va fi cald.Ca din pct de vedere cantiatativ va fi mai mult ,da,dar trebue sa fie cit mai rece..Si acolo il ia direct incalzit de motor. 2-am cautat pina mi-au iesit ochii si am pus mina pe un filtru K&N cu aceleasi dimensiuni ca cel de fabrica.Si am realizat un furtun lung de cca 10 cm inspre far,ca sa ia aer mai rece. Solutia mi se pare optima. Solutia radicala este o fanta mare in capota ca sa ia aer fresh de afara.Dar problema vine cind ploua.Am vrut sa fac asta dar prea multi mi-au zis ca o sa imi intre apa si m-am razgindit. Daca a facut cineva asa ceva va rog sa imi ziceti sa fac si eu.. |
--------------------
Dacia
Supernova modificata
- DJ 83 ALP Strada: 0-100km/h 10.5-11s
Concurs: 0- 100km/h ????? |
|
Alex NOS |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 1 March 03 From: Craiova ![]() |
Si in primul rind filtru sport nu te ajuta cine stie ce daca nu pui un chip de putere..
Potentiaul filtrului este mult mai mare cu un chip de putere.Pt ca atunci motorul cere mai mult aer si filtrul ii da din belsug.Daca ar mai fi si o fanta in capota sa poata sa respire motorul calumea,atunci ar fi vis..Sau daca ar exista vreo posibilitate sa fortam aerul in motor ar fi mai bine... Totul e sa te gindesti si solutia va veni... |
--------------------
Dacia
Supernova modificata
- DJ 83 ALP Strada: 0-100km/h 10.5-11s
Concurs: 0- 100km/h ????? |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 07:24 |