DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Calibrarea antenei cu ajutorul reflectometrului, sfaturi achizitie, calibrare

raresh3r
post 8 Mar 2010, 07:22
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 505
Joined: 21 January 07
From: Galati




Un mic tutorial pentru calibrarea antenei:

Eu am un swrmetru EURO CB SWR420., destul de ieftin, primit bonus atunci cand am cumparat statia.
- Se leaga la TX statia, iar la ANT - antena,
- Se trece pe FWD,
- Se apasa PTT ,si cu el apasat se roteste CAL, pana cand acul ajunge pe cap de scala,
- Cu PTT apasat in continuare, se trece de pe FWD pe REF, si se citeste reflectata,
- Masurarea se face pe canalele 1, 40 si 20 (sau 19 ori 22, in functie de canalul unde doriti sa folositi statia mai mult).
Pentru acesta operatiune mai este nevoie de un cablu cu mufa PL-PL, ce se va conecta intre statie si swrmetru.
Spor la treaba!

This post has been edited by raresh3r: 8 Mar 2010, 07:47


--------------------
Renault/Suzuki/Dacia Symbol/ Samurai/MCV 2007 - 1.5 dci/ 1996 - 13i/ 2015 - 1.5 dci
Tac'su Samuelei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krokos
post 9 Mar 2010, 11:55
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 12 March 08
From: Bucuresti




Bun, si cum stiu daca trebuie scurtata sau lungita antena daca e decalibrata?


--------------------
Renault Megane Estate 1,5dci 103 CP 2007 - Numar mic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fost membru
post 9 Mar 2010, 12:00
Post #3


membru analfabet


Group: Members
Posts: 248
Joined: 1 September 09
From: clasa I-a




Prin tatonari, ce-i asa greu de dedus? O scoti si o bagi si vezi ce se intampla, pe reflectometru.


--------------------
dacia dacia logan - CT 09 FMB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krokos
post 9 Mar 2010, 12:17
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 12 March 08
From: Bucuresti




Eu cred ca exista o formula de calcul pt acordare in functie de ce zice aparatul. De ce zic asta: eu folosesc statie CB de foarte multi ani(pe camion), de-a lungul timpului am schimbat diverse statii si antene, de fiecare data cind m-am dus la calibrare la meserias el a stiut in baza masurarii reflectatei ca trebuie sa taie/lungeasca antena cu 2-3-7cm fara sa stea de probe. In 90% din cazuri nu era cazul de a 2a ajustare.


--------------------
Renault Megane Estate 1,5dci 103 CP 2007 - Numar mic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fost membru
post 9 Mar 2010, 12:39
Post #5


membru analfabet


Group: Members
Posts: 248
Joined: 1 September 09
From: clasa I-a




Ce spui tu se numeste experienta, care se capata in timp, despre care nu poate fi vorba in cazul nostru...... Banuiesc ca ar putea exista un tabel ajutator, dar cine ti-l da?

Ce spun eu este la nivel de parere, a unui om care s-a lovit de multe si nu s-a lasat pana le-a rezolvat, sigur pot exista proceduri si formule, atunci cand nu le stiu merg din aproape in aproape, asta la ce merge, la ce nu, nu ma bag, las profesionistul*. Deci, daca exista un profesionist sau cineva ce detine date mai multe despre un anumit subiect, sunt bucuros sa-l ascult ....si sa bag la cap.

* totusi de multe ori a trebuit sa opresc, ba chiar sa-i arat cum, vre-unui "meserias" sa nu-mi dea buleala/șulai bulai samd.

This post has been edited by fost membru: 9 Mar 2010, 12:52


--------------------
dacia dacia logan - CT 09 FMB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meghitzanul
post 12 Apr 2010, 21:30
Post #6


***** 4 ISOFIX


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(krokos @ 9 Mar 2010, 12:55)
Bun, si cum stiu daca trebuie scurtata sau lungita antena daca e decalibrata?
*


Nu prea e cazul de scurtat sau lungit antena decat ff rar. Trebuie doar bagata sau scoasa din bobina iar aceasta se face prin 2-3 incercari in functie de cum se misca acul ala. E cat se poate de logic si de simplu, nu ai cum sa nu te prinzi. Scopul e ca in final sa ai valori egale atat pe canalul 1 cat si pe 40 iar pt asta scoti si bagi spicul in bobina si vezi ce face acul la fiecare "mutare"... asta-i tot.
Uite am scris si eu AICI cum se face ...nu mai reiau de la capat.
Luati in considerare numai primele 5-6 randuri din resprectivul post... pt ca in continuare am extrapolat putin smile.gif

This post has been edited by Meghitzanul: 12 Apr 2010, 21:40


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004
Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prozatos
post 28 May 2010, 08:43
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 23 February 10




am inteles de la un nene din domeniu ca taierea antenei cica s-ar face dupa o diagrama cu care vin antenele, in functie de frecventa, trebuie sa ai o anumita lungime,


--------------------
DAEWOO CIELO 1997 - IS-15-WAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yo4lhr
post 8 Jul 2010, 17:03
Post #8


om fi noi prosti, dar inculti nu suntem


Group: Members
Posts: 96
Joined: 5 July 10




foarte corect numai ca raportul de unde stationare - swr - se "calculeaza" ca raportul deintre suma si diferenta valorilor undei directe si cea reflectata; cel putin asa spune teoria; chestia pictata pe cadranele reflectometrelor pare a fi cam de aceiasi natura cu castigul (gain) anuntat de producatorii antenelor care uita sa mai puna si un "i" pe langa dB

iar despre lungirea/surtarea antenelor, este o "chestie" logica : antena tre` sa rezoneze pe frecventa dorita (pentru transferul maxim de energie = adaptarea in impedanta) iar acest lucru se intampla doar la o anumita lungime a sarmei
asa ca, vrei nu vrei, scurtezi/lungesti; daca antena e folosita doar in partea de cb fm, acordarea este simpla si nu produce mari variatii la swr-ul de pe canalul1 fata de cel de pe 40; eu folosesc antena de pe masina acordata undeva pe aproape 28MHz si folosesc statia si in partea de cb fm (ch22 - 27,225MHz) si in partea de cb ssb (frecventa de apel pe 27,555MHz) si pana in 28,5MHz (radioamatori)

parerea mea, dom`le biggrin.gif

This post has been edited by yo4lhr: 8 Jul 2010, 17:13


--------------------
logan mcv 2007, 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shteffanivlad
post 9 Jul 2010, 09:18
Post #9


Membru cu ESP/ASR


Group: Members
Posts: 725
Joined: 2 July 07
From: Bucuresti




Eu am la baza antenei (pe bobina) doua inele de reglaj, zic ei "fin". Cat de tare se complica reglajul antenei? Ce ar trebui sa fac cu inelele alea?

Antena este Midland mini c593.


--------------------
Renault Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi Ianuarie 2008 / LMSE - B-81-LXV
iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yo4lhr
post 9 Jul 2010, 22:40
Post #10


om fi noi prosti, dar inculti nu suntem


Group: Members
Posts: 96
Joined: 5 July 10




pai , probabil, pentru un reglaj fin al antenei
dar pentru asta iti trebuie un swr-metru
pui pe mijlocul benzii (de ex. ch20) si masori raportul de unde stationare concomitent cu lungirea/scurtarea antenei; la un minim te opresti si reglezi fin din cele 2 inele
simplu ca un iaurt de baut; numai swr-metru sa ai

si apropos :
Primul kit antena si baza magnetica in top vanzari Distanta de lucru 10km! Are avantajul ca antena poate fi orientata, baza magnetica de 120 mm ii confera stabilitate la viteze mari, chiar si la 200 Km/h.
sa fim seriosi
distanta de lucru 10 km; cum puii mei au determinat ei asa ceva? ce e aia? ce, e lanseta de pescuit cu care sa arunci 10km? aiureli si baliverne
antena poate fi orientata : alta tampenie; orice antena verticala este omnidirectiva si numai daca este montata vertical; catre ce puii mei sa o orientez si mai ales, de ce? aaaa, sa o inclin? da` de ce?

nu vreau sa te superi dar am scris cele de mai sus pentru amicii care vor sa cumpere statii si antene : cascati bine ochii si cereti vanzatorului sa va dea explicatii despre caracteristici (ca de ex. castigul, de obicei, este exprimat in dB; este absurd sa creada cineva ca o antena de 68cm - cum ai tu - poate avea castig de 3dB; poate de 3dBi care inseamna doar 0,3dB; o antena "normala" in 5/8 lambda {acestea de pus pe masina sunt tot in 5/8 lambda dar diferenta de lungime este realizata de bobina de la baza} are aproape 7m lungime si are "teoretic" 5,5dB castigul; practic doar 4-4,5dB in functie de calitatea constructiei)



parerea me, domle` blush.gif

This post has been edited by yo4lhr: 9 Jul 2010, 22:58


--------------------
logan mcv 2007, 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
karma
post 11 Jul 2010, 21:47
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 11 July 10




Poi sa va aduc si eu ceva la cunostinta in legatura cu calibrarea antenelor de pe autoturisme ;;
Acest lucru este bun daca antena ramane acolo unde are cel mai bun semnal in momentul calibrari(adica in cel mai inalt punct de pe masina) deobicei calibrarea se face doar la antenele care sunt la punct fix ex. tir-uri, pt ca in cazul in care ai efectuat calibrarea si ai dat o suma de bani ar insemna sa nu mai muti antena nici macar un milimetru deoarece se pierde toata munca platita inainte de mutare. asa ca mai bine cauti punctul cel mai inalt al masini si folosesti antena asa cum e reglata ea din fabrica ( asta daca nu vrei cumva sa dai vreo gaura prin cupola masini)

parerea mea o zi buna tongue.gif


--------------------
Dacia Logan 2006 14MPI - vs 77 ka
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meghitzanul
post 13 Jul 2010, 20:52
Post #12


***** 4 ISOFIX


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(shteffanivlad @ 9 Jul 2010, 10:18)
Eu am la baza antenei (pe bobina) doua inele de reglaj, zic ei "fin". Cat de tare se complica reglajul antenei? Ce ar trebui sa fac cu inelele alea?

Antena este Midland mini c593.
*


se complica mult mai mult decat crezi..
de facut ti-am mai zis ce trebuie sa faci, trebuie sa vii pana la mine.. inca mai e valabila "oferta" wink.gif biggrin.gif


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004
Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 16 Jul 2010, 07:05
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 3.589
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Ia sa pun o intrebare pe acilea ptr cei mai experimentati in antene...

Facui si eu o masuratoare la mine ca niciodata nu am apucat si am urmatoarele valori:
pe ch1 am swr 1,2, pe 40 am 1,75 ... Stiu ca trebuie sa o dau mai jos, insa nu mai am unde in bobina.... Acuma...stiu ca se mai taie din spic...dar la valorile astea, cam cat sa tai?
Nu de alta dar parca nu-mi vine sa tai si sa o ciopartesc aiurea...

Antena e sirio turbo 5000 statia midland 220 .... Valorile astea la swr ar afecta mult transmisis/receptia sau nu...ca poate o las asa si-mi bag picioarele...
Multam...


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 16 Jul 2010, 07:06
Post #14


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 7.084
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




diseara imi faci si mie reglajul la antena biggrin.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 16 Jul 2010, 07:12
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 3.589
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




se stieeee


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meghitzanul
post 19 Jul 2010, 09:12
Post #16


***** 4 ISOFIX


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(dantes @ 16 Jul 2010, 08:05)
Ia sa pun o intrebare pe acilea ptr cei mai experimentati in antene...

Facui si eu o masuratoare la mine ca niciodata nu am apucat si am urmatoarele valori:
pe ch1 am swr 1,2, pe 40 am 1,75 ... Stiu ca trebuie sa o dau mai jos, insa nu mai am unde in bobina.... Acuma...stiu ca se mai taie din spic...dar la valorile astea, cam cat sa tai?
Nu de alta dar parca nu-mi vine sa tai si sa o ciopartesc aiurea...

Antena e sirio turbo 5000 statia midland 220 .... Valorile astea la swr ar afecta mult transmisis/receptia sau nu...ca poate o las asa si-mi bag picioarele...
Multam...
*


ia baga un ochi in tabelul asta si vezi ce se intampla la un SWR de 1.8 Reflectata.JPG ( Size: 175.08k ) Number of downloads: 14532

ignora ultima coloana pt ca la Midland 220 vorbim despre alte valori.. dar restul sunt reale.
taie 10 mm (1 cm), apoi fa-i din nou swr-ul si comunica noile masuratori smile.gif

This post has been edited by Meghitzanul: 19 Jul 2010, 09:15


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004
Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yo4lhr
post 19 Jul 2010, 17:17
Post #17


om fi noi prosti, dar inculti nu suntem


Group: Members
Posts: 96
Joined: 5 July 10




interesante datele din tabel
de unde il ai?

drumuri bune




parerea mea blush.gif


--------------------
logan mcv 2007, 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meghitzanul
post 20 Jul 2010, 09:03
Post #18


***** 4 ISOFIX


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




de pe internet, desigur smile.gif


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004
Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yo4lhr
post 20 Jul 2010, 09:13
Post #19


om fi noi prosti, dar inculti nu suntem


Group: Members
Posts: 96
Joined: 5 July 10




biggrin.gif

ideea erea daca se refera la un anumit tip de statie (sau tip de emisiune) sau este o chestie general valabila

drumuri bune




parerea mea blush.gif



--------------------
logan mcv 2007, 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meghitzanul
post 20 Jul 2010, 13:57
Post #20


***** 4 ISOFIX


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




e general valabila.
in cazul in care puterea statiei nu este de 4 wati, vei avea bineinteles procentul aplicat puterii respectivei statii pt a vedea puterea la iesire (de pe ultima coloana) in functie de swr-ul masurat.


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004
Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yo4lhr
post 21 Jul 2010, 10:17
Post #21


om fi noi prosti, dar inculti nu suntem


Group: Members
Posts: 96
Joined: 5 July 10




eu am gasit alte valori

deci, depinde de cine le publica

oricum, ideea este aceiasi

dar, ce nu spun producatorii de antene auto, este un parametru ff important, adica randamentul antenei; daca la o antena verticala in 5/8 lambda este de 60-70%, in cazul unui loop probabil la fel, atunci la un 5/8 lambda scurtat in halul asta, care ar fi ranamentul? probabil 25-30%.....deci pierderile datorate neadaptarii sunt "insignifiabile" (pot produce doar pagube aceste neadaptari.....mama lor de swr-uri mari)




parerea mea blush.gif

This post has been edited by yo4lhr: 21 Jul 2010, 10:18


--------------------
logan mcv 2007, 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aalinte
post 21 Jul 2010, 12:19
Post #22


membru pasionat de daciute vechi


Group: Members
Posts: 104
Joined: 2 January 07




Din experienta, trebuie taiat aproximativ 2 cm din antena. Taierea se face numai de la baza antenei.Trebuie montata in cel mai inalt punct, si la o departare de aproximativ 10 cm de suprafetele din tabla.
Pentru calibrare:
-se face intotdeauna cu usile autovehicolului inchise;
-se monteaza vergeaua antenei in soclu,introdusa la maxim;
-se monteaza reflecometrul;
-se citesc indicatiile;
-in functie de acestea, se incepe o prima incercare: se salta vergeaua din soclu si se citesc indicatiile.
-in fuctie de indicatii se trece mai departe;
-daca scade calitatea, inseamna ca mai trebuie taiat din antena;
-se taie 1 cm si se masoara iar;
-se repeta operatiunea pana la obtinerea performantelor maxime;
-COSITORITI firul cald(firul din miez) pe mufa statiei;
-NU taiati din cablu;
-NU strangeti cablul ramas in exces sub forma de bobina(colac).
Este o operatiune de finete, ce necesita rabdare si timp.
O calibrare bine facuta, ar trebui sa de rezultate bune.
exemplu: 15km (spatiu deschis) la o statie President Jhonson II de 4 wati.
ATENTIE!!!! In Uniunea Europeana se accepta staii CB de pana la maxim 4 wati.
Daca in zona in care va aflati, se afla cladiri inalte, linii de inalta tensiune, calitatea semnalului se depreciaza.
Pretul statiei si al antenei denota calitatea acesteia. O statie ieftina nu o sa dea randament ridicat.

This post has been edited by aalinte: 21 Jul 2010, 12:20


--------------------
dacia,opel 1304,astra G 1998 izoterma,2004 1,7CDTI - il-03-tzt; il-03-mhr
papucar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meghitzanul
post 22 Jul 2010, 23:36
Post #23


***** 4 ISOFIX


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(yo4lhr @ 21 Jul 2010, 11:17)
eu am gasit alte valori

deci, depinde de cine le publica
*

arata-mi si mie ce ai gasit.. sunt curios.


QUOTE(aalinte @ 21 Jul 2010, 13:19)
Din experienta, trebuie taiat aproximativ 2 cm din antena.
nu sunt de acord: pai de ex daca pe canalul 40 ai SWR de 1.4 sa zicem iar pe canalul 1 ai 1.1, atunci tu tai 2 cm???!!
tot din experienta iti zic ca in cazul asta e suficient sa tai maxim 1 cm din spic
poate ulterior va fi nevoie ca antena aia sa fie pusa pe o alta masina si poti sa ai situatia inversa in cazul asta, adica un SWR f mare pe canalul 1 si un SWR de 1:1 pe calalul 40.. si atunci va fi nevoie sa ridici f mult spicul iar daca acestuia i s-au ajustat 2 cm ar putea exista probabilitatea sa nu ai de unde sa il scoti in anumite cazuri

in cazul in care valoarea masurata de pe canalul 40 ar fi mult mai mare, atunci da, poti incepe direct cu 2 cm... dar asta se face numai cand esti f sigur pe ce faci si numai cand ti-au trecut prin mana macar vreo cateva zeci de antene!!!



QUOTE(aalinte @ 21 Jul 2010, 13:19)
-se citesc indicatiile;
-in functie de acestea, se incepe o prima incercare: se salta vergeaua din soclu si se citesc indicatiile.
-in fuctie de indicatii se trece mai departe;
-daca scade calitatea, inseamna ca mai trebuie taiat din antena;
-se taie 1 cm si se masoara iar;
*

nici partea asta nu o inteleg!!
exista un "algoritm" f clar in functie de valorile citite pe canalele 1 si 40, ce trebuie facut cu spicul.


in rest sunt perfect de acord: cu cablul care nu trebuie facut colac in special.. si chiar si cu masurarea SWR-ului cu usile inchise la masina (chiar daca treaba asta nu schimba deloc radical situatia.. diferentele fiind insesizabile de cele mai multe ori)
.. si ar mai fi unele chestii discutabile dar ma rog.. e mai dificil uneori sa le aplici!!

This post has been edited by Meghitzanul: 23 Jul 2010, 10:36


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004
Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 23 Jul 2010, 09:13
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 3.589
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Hai ca n-am mai apucat sa intru sa zic ce am mai facut...

La prima masuratoare eram intr-o parcare cu multe masini imprejur...dar era spatiu deschis si am obtinut valorile alea...

Dupa ce am citit recomandarile, m-am dus intr-o parcare goala cu nici o masina pe langa si am zis hai sa refac masuratorile si sa ma apuc sa tai din spic...si surpise....1,1 pe canalul 1 si 1,2 pe 40....
Cum am zis ca sunt toma necredinciosul am parcat printre masini si am refacut masuratoarea...pac 1,2 cu 1,7 pe 40...

Deci...am lasat-o asa...
Multam mult de info...


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meghitzanul
post 28 Oct 2010, 12:34
Post #25


***** 4 ISOFIX


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




TUTORIAL CALIBRARE ANTENA STATIE RADIO
am incercat sa il fac destul de explicit, chiar si pentru cei neinitiati si care nu au vazut niciodata cum se face o calibrare.
poate o sa incerc sa fac si un filmulet cu mine in rolul principal.. dar nu promit pt ca nu le am deloc cu actoria smile.gif

This post has been edited by Meghitzanul: 28 Oct 2010, 12:37


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004
Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
INGERUL_DANUTZ
post 7 Nov 2010, 08:42
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 2 August 05




Cine ma poate ajuta in Bucuresti sau poate Constanta (acum la 10 plec spre C-ta) cu verificare swr cu relfectometru si eventual calibrare a antenei, este un president vermont antena - fixa, dar cica unghiul trebuie reglat, iar statia este o Cobra 19DXIVEU.
Ca sa adu trebuie sa am butonul de Squelch-ul la minim; iar Rf Gain -ul spre maxim.... sunt novice in acest domeniu.


--------------------
ex. Renault LAGUNA 2001 - DYNAMIQUE
" ... decat sarac si bolnav, mai bine bogat si sanatos... "
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meghitzanul
post 7 Nov 2010, 09:31
Post #27


***** 4 ISOFIX


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




mai bine scriai AICI pt ca pe topicul asta sunt tutorialele pt calibrarea antenei.
da-mi PM si o rezolvam sau gaseste numerele mele de telefon si suna-ma... sunt convins ca le vei gasi usor smile.gif


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004
Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_angh3l
post 3 Jan 2011, 17:09
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 482
Joined: 20 July 10
From: Bucuresti




Am si eu o problema cu statia cb.Am achizitionat de 2saptamani o statie Danita2000 + antena ML145. Squelch-ul il tin de obicei pe la 50% ca sa am o receptie foarte clara...pana aici totul ok zic eu. Pornesc instalatia de xenon: bruiaj de te rupe la urechi si trebuie se duc squelch-ul la min 80%. Cum pot rezolva aceasta problema. Am cautat pe net si am gasit foarte multe persoane cu aceasta problema dar nimeni nu i-a dat de cap...Astept pareri


--------------------
Renault Megane 2.2,2007/1.6 16V Megane 3 1.5dci 110 Dacia Logan,2017/1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meghitzanul
post 3 Jan 2011, 21:19
Post #29


***** 4 ISOFIX


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




cine ti-a spus ca nu i-a dat de cap?! ...se inlocuiesc balasturile de la instalatia xenon.
cand ai cumparat statia nu ti-au fost facute probe? nu ai observat problema asta de la inceput?

ps: ai scris intr-un loc total nepotrivit..
era mai bine aici: http://www.reno.ro/Statii-CB-page-67-t147047-s1980.html

This post has been edited by Meghitzanul: 3 Jan 2011, 21:21


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004
Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_angh3l
post 3 Jan 2011, 21:23
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 482
Joined: 20 July 10
From: Bucuresti




am auzit de chestia cu balasturii dar nu ma pot apuca sa-i schimb pana nimeresc unii buni ...scuze ca am postat gresit.


--------------------
Renault Megane 2.2,2007/1.6 16V Megane 3 1.5dci 110 Dacia Logan,2017/1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th November 2018 - 22:16
Forum Renault Server hosting