DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Canalul Main - Dunare [partial] si Nurnberg, Cateva vorbe si mai multe poze

gibonu
post 8 Jul 2018, 00:15
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.540
Joined: 29 May 06




Hai noroc la toata lumea.

Povestea primei parti a turei din Germania, precum si detaliile tehnice ale acesteia [avion, tren, cazare, etc] sunt aici:
https://www.daciaclub.ro/Ingolstadt-Regensb...ml#entry4759339

In ultimii ani m-am tot plimbat de-a lungul Canalului Dunare - Marea Neagra:
https://www.daciaclub.ro/Canalul-Dunare-821...ra-t285620.html

si al Canalului Poarta Alba - Midia Navodari:
https://www.daciaclub.ro/Canalul-Poarta-Alb...ri-t293857.html

Asadar, era momentul sa vad si alte canale din Europa si am inceput cu Canalul Main - Dunare.

Cateva vorbe despre acest canal.
Este situat in Bavaria si face legatura intre fluviul Main [langa Bamberg] cu Dunarea, la Kelheim.
Are o lungime de 171 km, 16 ecluze, a fost terminat in anul 1992 si este, alaturi de Canalul Dunare - Marea Neagra, parte integrant din legatura pe apa dulce intre Roterdam si Constanta, prin intermediul fluviilor Rin, Main si Dunare.

Mai multe detalii:
https://en.wikipedia.org/wiki/Rhine%E2%80%9...%93Danube_Canal

Canalul l-am parcus, doar partial, in sensul Dunare - Main, de la Kelheim la Bamberg.

Asadar.

Luni, 03.06.2018
Kelheim - Deifurt
49 km

Canalul incepe putin in aval de Kelheim. In planul apropiat este Canalul iar in planul indepartat este Dunarea.

01.jpg ( Size: 521.7k ) Number of downloads: 521


Colac de salvare, disponibil in mai multe locuri de pe malul Canalului.

02.jpg ( Size: 483.88k ) Number of downloads: 535
03.jpg ( Size: 331.04k ) Number of downloads: 517


Drumul este macadam bine intretinut.

04.jpg ( Size: 347.59k ) Number of downloads: 528


Prima ecluza, putin a amonte pe Canal fata de Kelheim.

05.jpg ( Size: 396.42k ) Number of downloads: 527


Accesul in zona ecluzei este liber. Oricum nu este nimeni pe acolo, pentru ca totul este automatizat. Vor mai fi detalii despre acest aspect.

06.jpg ( Size: 397.03k ) Number of downloads: 71


Portile ecluzei.

07.jpg ( Size: 477.79k ) Number of downloads: 66


Un stavilar.

08.jpg ( Size: 364.48k ) Number of downloads: 61


Vedere spre amonte.

09.jpg ( Size: 276.89k ) Number of downloads: 54


Schema trecerii unui vapor printr-o ecluiza. Stanga cand trebuie sa urce iar dreapta cand trebuie sa coboare.

10.jpg ( Size: 220.11k ) Number of downloads: 64


Evolutia traficului de marfa pe Canal in perioada 1992 - 2006.

11.jpg ( Size: 204.84k ) Number of downloads: 72


Schema celor 16 ecluze ala Canalului Main - Dunare.

12.jpg ( Size: 162.54k ) Number of downloads: 45


Bucata Frankfurt [pe Main] - Passau pe care se vede individaulizat Canalul Main - Dunare.

13.jpg ( Size: 257.03k ) Number of downloads: 37


Din schema de mai jos se obseva consumul de energie cu aceiasi cantiatate de combustibil pentru transportului unei tone de marfa.
Sau cel putin asta inteleg cu Google Translate. Daca exista corectii, va rog nu ezitati.

14.jpg ( Size: 133.02k ) Number of downloads: 45


Comparatii intre tranportul fluvial si cel rutier si feroviar.

15.jpg ( Size: 250.79k ) Number of downloads: 46
16.jpg ( Size: 221.22k ) Number of downloads: 37


Legatura pe apa dulce dintre Roterdam si Constanta [si alte canale navigabile].

17.jpg ( Size: 289.54k ) Number of downloads: 56


Harta Canalului Main - Dunare.

18.jpg ( Size: 136.33k ) Number of downloads: 54


9 Jul 2018, 00:56:
Luni, 03.06.2018 - Partea a II-a
Kelheim - Deifurt
49 km

Porumb bine crescut.

01.jpg ( Size: 825.76k ) Number of downloads: 45


Mai apar si bucati asfaltate.

02.jpg ( Size: 521.39k ) Number of downloads: 43


Un difuzor functional, in engleza si germana, care iti povestea diverse lucruri despre zona si canal.

03.jpg ( Size: 693.08k ) Number of downloads: 48
04.jpg ( Size: 292.84k ) Number of downloads: 46


Pauza de masa sau momentul in care am aflat cat de prost sunt pentru ca am dat 1,69 Euro pe un sandwich pentru ca nu am fost atent cand l-am cumparat de la supermarket din Kelheim.
Asta este sandwich-ul.

05.jpg ( Size: 607.11k ) Number of downloads: 70


Adica fix doua felii de paine taiate in doua.

06.jpg ( Size: 752.88k ) Number of downloads: 70


Asta e, prost este cel care da nu cel care cere. N-am mai luat niciun sandwich in restul turei.
Revenind la partea buna, locul in care am luat masa.

07.jpg ( Size: 714.31k ) Number of downloads: 63


Plus o carte buna dupa masa. Am inteles ca ajuta la digestie.

08.jpg ( Size: 400.19k ) Number of downloads: 52


Indicatoare de directionare pentru biciclisti.

09.jpg ( Size: 384.85k ) Number of downloads: 49


Cand este nevoie, pista pentru biciclete trece si pe sub sosea.

10.jpg ( Size: 553.01k ) Number of downloads: 50


In directia mea de mers pista ramane pe macadam bine intretinut.

11.jpg ( Size: 727.85k ) Number of downloads: 45


Un pod pietonal peste Canal.

12.jpg ( Size: 485.53k ) Number of downloads: 47
13.jpg ( Size: 407.99k ) Number of downloads: 43


Canalul spre aval

14.jpg ( Size: 412.68k ) Number of downloads: 42


si spre amonte.

15.jpg ( Size: 363.9k ) Number of downloads: 40


This post has been edited by gibonu: 8 Jul 2018, 22:56


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 9 Jul 2018, 10:34
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.357
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Am dat in franta pe langa strassbourg de niste canlae faine, dar gen seclul 17, din cele mici . Parca mai pitoresti decat astea mari.
care era beleaua cu sandwichul, era prea mic pt banii aia?


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 9 Jul 2018, 10:38
Post #3


Modelator


Group: Members
Posts: 7.098
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Care este regimul de trecere pe la ecluze? Adica daca am o barca mica pot pleca cu ea de la Tulcea pana in Germania sau invers?

Ori e ca pe autostrada , nu ai voie cu bicicleta?


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 9 Jul 2018, 11:23
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.540
Joined: 29 May 06




@einstein1984
Stiu cate ceva de canalele despre care vorbesti. Unul dintre ele este Marna - Rin si cu siguratanta mai sunt si altele.
Le am in plan si pe astea pentru ture viitoare.

Sandwich-ul era prea mic comparativ cu pretul.
Insa, dupa cum am mai spus, prost este cel care da banii nu cel care cere.

@UXE
Depinde de barca. Pe Canalul Dunare - Marea Neagra am vazut odata un velier de vreo 10 (maxim 15) metri lungime. Naviga cu motorul iar catargul era rabatat (ca sa poata trece pe sub poduri).
Am citit odata Regulamentul de navigatie pe Canalul Dunare - Marea Neagra si parca acolo scria ca nu au acces ambarcatiunile cu panze.

In plus, mai exista evenimente organizate, unde este permis accesul ca caiacul in ecluze.
Un exemplu este TID (Tour International Danubien) in care poti merge cu caiacul / canoea / barca cu vasle, etc de la Ingolstadt la Sfantul Gheorghe, 2516 km (am scris bine cifrele).
Ai aici mai multe detalii: http://www.tour-international-danubien.org/index_E.php

Un coleg de pe alt forum a posta odata un film in care erau cateva sute de caiace in ecluza de la Portile de Fier 1.

10 Jul 2018, 00:08:
Luni, 03.06.2018 - Partea a III-a
Kelheim - Deifurt
49 km

Un castel in varf de deal.

01.jpg ( Size: 344.22k ) Number of downloads: 50


Vechi si nou.

02.jpg ( Size: 483.87k ) Number of downloads: 42


Pe un lac de langa canal.

03.jpg ( Size: 630.39k ) Number of downloads: 42
04.jpg ( Size: 414.15k ) Number of downloads: 32
05.jpg ( Size: 250.42k ) Number of downloads: 24


Un stavilar mai vechi si sistemul sau de actionare.

06.jpg ( Size: 611.42k ) Number of downloads: 37
07.jpg ( Size: 573.69k ) Number of downloads: 38


Riedenburg.

08.jpg ( Size: 434.72k ) Number of downloads: 36
09.jpg ( Size: 400.44k ) Number of downloads: 28
10.jpg ( Size: 498.45k ) Number of downloads: 26
11.jpg ( Size: 334.22k ) Number of downloads: 29


Folosirea eficienta a unor stalpi din lemn.

12.jpg ( Size: 777.87k ) Number of downloads: 51


Pod rutier peste canal.

13.jpg ( Size: 420.92k ) Number of downloads: 55


Drumul ramane bun.

14.jpg ( Size: 657.48k ) Number of downloads: 42


This post has been edited by gibonu: 9 Jul 2018, 22:08


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 10 Jul 2018, 13:34
Post #5


Modelator


Group: Members
Posts: 7.098
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




@gibonu, ma refer la ambarcatiuni mici cu motor si de mers pe cont propriu neincluzand evenimentele organizate.

Intrebarea ar fi: este libera trecere ca masinile la poduri?


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 10 Jul 2018, 15:21
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.540
Joined: 29 May 06




@UXE

Nu stiu sa-ti raspund. Io am fost cu bicicleta nu cu barca.



This post has been edited by gibonu: 10 Jul 2018, 15:21


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 10 Jul 2018, 16:34
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.357
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




caiacul il iei in carca si treci pe langa ecluza/. Ecluza stiu ca e pe bani, posibil sa nu renteze o ecluzare pentru o ragalie care nu aduce bani.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Jul 2018, 17:02
Post #8


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 36.760
Joined: 15 August 05




Cat ai vrea sa coste sandviciul ăla? La orice benzinărie din Romania e cam la fel sau mai scump.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 10 Jul 2018, 17:26
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.540
Joined: 29 May 06




@einstein1984
Repet, nu ma informatii despre navigatia pe canalul Main - Dunare.

@argon
Sandwich-ul era de la supermarket (ALDI) nu de la benzinarie. Asadar, alte preturi.
Plus ca m-am asteptat sa fie macar 2 sandwich-uri (4 felii de paine intregi) nu 2 felii intregi taiate in doua.
Iar ma repet, prost e ala care da (adica io) nu ala care cere.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 10 Jul 2018, 19:43
Post #10


Modelator


Group: Members
Posts: 7.098
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(gibonu @ 10 Jul 2018, 15:21)
@UXE

Nu stiu sa-ti raspund. Io am fost cu bicicleta nu cu barca.
*



radmasa.gif

Niciodata nu e prea tarziu tongue.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 10 Jul 2018, 22:16
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.540
Joined: 29 May 06




@UXE
Corect.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Luni, 03.06.2018 - Partea a IV-a
Kelheim - Dietfurt
49 km

Daca inteleg bine, semnul de mai jos indica planul inclinat pe care se lanseaza / extrag barcile la apa.

01.jpg ( Size: 454.94k ) Number of downloads: 61


Cadru metalic care ajuta la lansarea / extragerea barcii din apa.

02.jpg ( Size: 647.92k ) Number of downloads: 62


Se poate folosi precum caruciorul de la supermarket, doar ca putin mai scump.

03.jpg ( Size: 324.62k ) Number of downloads: 58


Ecluza Riedenburg.

04.jpg ( Size: 358.81k ) Number of downloads: 58
05.jpg ( Size: 425.19k ) Number of downloads: 42


Selfi.

06.jpg ( Size: 358.12k ) Number of downloads: 48


Pauza.

07.jpg ( Size: 518.63k ) Number of downloads: 47


Spre amonte.

08.jpg ( Size: 429.08k ) Number of downloads: 39


Macadamul ramane bun.

09.jpg ( Size: 597.63k ) Number of downloads: 31


In multe locuri erau afise [doar in germana] despre fauna si flora din zona.

10.jpg ( Size: 503.51k ) Number of downloads: 37


Pe malul unui lac.

11.jpg ( Size: 643.01k ) Number of downloads: 44


Instalatie pentru traversat o apa statatoare.

12.jpg ( Size: 516.99k ) Number of downloads: 48


Capacitate 6 persoane sau 500 kg.

13.jpg ( Size: 412.4k ) Number of downloads: 50


Culiseaza pe un cablu.

14.jpg ( Size: 297.54k ) Number of downloads: 43


Si este actionata manual de o cordelina circulara.

15.jpg ( Size: 322.5k ) Number of downloads: 41


Pe mal sunt rolele pe care culiseaza cordelina din poza de mai sus.

16.jpg ( Size: 510.76k ) Number of downloads: 51


In cazul in care n-am fost prea clar in explicatiile de mai sus, am avut noroc ca a aparut un neamt pe malul celalat care a traversat apa.

17.jpg ( Size: 537.72k ) Number of downloads: 56


Bineinteles ca n-am ratat ocazia sa ma dau si io cu soricaria asta [fara bicicleta].


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 11 Jul 2018, 06:44
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.357
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




la noi se fura soricaria in 3 zile....
idem si peridocul ala cu debloare cu moneda de 2 euro.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 12 Jul 2018, 22:40
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.540
Joined: 29 May 06




@einstein1984
Posibil. Dar sa speram ca nu civilizam.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Luni, 03.06.2018 - Partea a V-a
Kelheim - Dietfurt
49 km

Drumul paraseste putin malul Canalului pentru a ocoli o zona de depozite, plus un camion vechi.

01.jpg ( Size: 462.54k ) Number of downloads: 64


Daca poate cineva sa dea niste detalii despre camionul din poza de mai sus, raman dator.

Inapoi pe Canal, un vas se pregatea sa intre in ecluza.

02.jpg ( Size: 455.72k ) Number of downloads: 60
03.jpg ( Size: 324.08k ) Number of downloads: 36
04.jpg ( Size: 278.74k ) Number of downloads: 29


Dupa ecluza.

05.jpg ( Size: 245.41k ) Number of downloads: 32


Pana la camping nu a mai fost mult:
https://7-taler-campingplatz-camping-altmuh....business.site/

Pret: 10 Euro pe noapte.

Am ajuns in camping dupa ora 20:00 iar receptia era inchisa. Am gasit o sonerie, am sunat, insa nimic. M-am mai invartit pe acolo, a aparut un neamt cazat in camping, a sunat si el la sonerie si tot nimic.
Asa ca mi-am ales un loc si am pus cortul. Solul era ca pietros comparativ cu celelalte campinguri, cuiele intrau mai greu si cu ceva chinuiala.
Cand am terminat de pus cortul a aparut o nemtoaica de la receptia campingului si mi-a spus ca tocmai am pus cortul in spatiul dedicat rulotelor. Asa se explica motivul pentru care cuiele intrau mai greu. Plus ca spre bucuria mea, nemtoaica mi-a spus ca pentru o noapte pot lasa cortul acolo si ca nu este nevoie sa il mut in zona dedicata.

Chiuvetele pentru spalat haine.

06.jpg ( Size: 241.91k ) Number of downloads: 53


Zona de dusuri.

07.jpg ( Size: 231.72k ) Number of downloads: 48


Dusul era cu robinet care se actiona prin apasare si era activ vreo 30 de secunde.

08.jpg ( Size: 183.03k ) Number of downloads: 46


Chiuvetele pentru spalat vase.

09.jpg ( Size: 219.72k ) Number of downloads: 44


This post has been edited by gibonu: 12 Jul 2018, 22:41


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Jul 2018, 08:00
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.357
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




camionul as zice ca e un Saurer elvetian, ex army probabil.
https://en.wikipedia.org/wiki/Saurer_2DM
asta era faina de pus la giciti masina, parca aveam si topicul din ala, nu?

bine ca nu aveau platforma betonata pentru rulote ca te chinuiai o ora ca rama in piatra sa bagi cuiele

Daca ajungi si pe la canal du midi in franta o sa urmaresc cu interes triplu.

This post has been edited by einstein1984: 13 Jul 2018, 08:05


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 13 Jul 2018, 22:54
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.540
Joined: 29 May 06




@einstein1984
Mersi pentru identificarea camionului.

Da, mare noroc ca nu era beton acolo. Nu l-as fi observat, cred ca si acum ma chinuiam sa pun cortul.

Este si Canal du Midi de parcurs cu bicicleta, insa asta este acum de agrement, fara prea mare trafic naval.
Mult mai tare mi se pare canalul Kiel [marea Baltica - marea Nordului] pe unde trec tot felul de vapoare, inclusiv transatlanice.
Mai multe detalii: https://en.wikipedia.org/wiki/Kiel_Canal

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Marti, 05.06.2018
Dietfurt - Allersberg - Nurnberg
73 km

Drumul continua cu o bucata de macadam si iarba.

01.jpg ( Size: 465.23k ) Number of downloads: 44


Regiunea administrativa Bavaria Superioara.

02.jpg ( Size: 269.09k ) Number of downloads: 28


Vasul Lyaemer

03.jpg ( Size: 524.48k ) Number of downloads: 38


inmatriculat la Ruse.

04.jpg ( Size: 221.44k ) Number of downloads: 41


Plus un bembeu cumparat de bulgari din Olanda. Ca sa merite deranjul.

05.jpg ( Size: 435.82k ) Number of downloads: 50
06.jpg ( Size: 451.95k ) Number of downloads: 44


25.09.1992. Inaugurarea legaturii intre Rin si Dunare, marcata inclusiv printr-o piatra adusa de la catedrala din Strasbourg.

07.jpg ( Size: 415.74k ) Number of downloads: 40


Regiunea administrativa Palatinatul Superior.

08.jpg ( Size: 400.92k ) Number of downloads: 25


Drumul ramane bun.

09.jpg ( Size: 619.25k ) Number of downloads: 22


Un pod cu o arhitectura mai ciudata.

10.jpg ( Size: 365k ) Number of downloads: 34


Ecluza Berching.

11.jpg ( Size: 413.99k ) Number of downloads: 41


Dupa ecluza.

12.jpg ( Size: 304.26k ) Number of downloads: 27


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 17 Jul 2018, 23:08
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.540
Joined: 29 May 06




Marti, 05.06.2018 - Partea a II-a
Dietfurt - Allersberg - Nurnberg
73 km

Sectorul medieval din Berching nu l-am vazut.

01.jpg ( Size: 318.78k ) Number of downloads: 23


Insa am aflat ca exista un concept de oras numit CittaSlow.

02.jpg ( Size: 275.33k ) Number of downloads: 20
03.jpg ( Size: 298.95k ) Number of downloads: 14


Mai multe detalii despre conceptul CittaSlow - INTERNATIONAL NETWORK OF CITIES WHERE LIVING IS GOOD: http://www.cittaslow.org/

Pauza.

04.jpg ( Size: 286.68k ) Number of downloads: 30


Daca nu ma insel, vasul din poza de mai jos este asamblat in ''dana dubla".

05.jpg ( Size: 400.23k ) Number of downloads: 39


Oaia germana.

06.jpg ( Size: 642.23k ) Number of downloads: 44
07.jpg ( Size: 467.47k ) Number of downloads: 33


Alt vas

08.jpg ( Size: 466.39k ) Number of downloads: 41


a carui cabina de comanda este mobila, putand fi ridicata / coborata in functie de inaltimea incarcarii vasului.

09.jpg ( Size: 626.97k ) Number of downloads: 46


Macadamul ramane bun

10.jpg ( Size: 312.83k ) Number of downloads: 45


insa vantul care batea destul de tare din fata nu ma incanta.

11.jpg ( Size: 311.43k ) Number of downloads: 29


19 Jul 2018, 00:45:
Marti, 05.06.2018 - Partea a III-a
Dietfurt - Allersberg - Nurnberg
73 km

Deja era ora 14:00, vantul batea tare din fata, iar pana la Nurnberg mai avea aproximativ 50 km, asa ca continuarea pe malul Canalului nu era o optiune eficienta.
Plus ca vroiam sa vad cum arata Germania rurala asa ca am iesit de pe Canal si am continuat pe asfalt.

Indicator pentru camioane si copaci.

01.jpg ( Size: 747.96k ) Number of downloads: 34


Pauza de masa, cu doua tipuri de branza [1,99 Euro], taite in cuburi, ideal pentru a fi mancate pe margine drumului.

02.jpg ( Size: 624.71k ) Number of downloads: 42


Plus desertul [2,09 Euro].

03.jpg ( Size: 584.48k ) Number of downloads: 44


Soseaua si pista pentru biciclete.

04.jpg ( Size: 341.43k ) Number of downloads: 40


Doua biserici din satul Ebenried.

05.jpg ( Size: 271.49k ) Number of downloads: 30
06.jpg ( Size: 279.22k ) Number of downloads: 22


Doamna din poza de mai jos, desi se depasa cu ajutorul unui cadru, aduna de pe jos frunzele uscate cazute din gardul viu.

07.jpg ( Size: 479.75k ) Number of downloads: 38


Asta daca mai este cazul sa ne miram de ce este Germania locomotiva Europei.

Un mini TIR.

08.jpg ( Size: 361.07k ) Number of downloads: 54


Pista pentru biciclete, aproape la fel de lata cat o banda din sosea.

09.jpg ( Size: 449.83k ) Number of downloads: 49


Piesaj toscanez in Bavaria.

10.jpg ( Size: 350.67k ) Number of downloads: 42


This post has been edited by gibonu: 18 Jul 2018, 22:45


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 19 Jul 2018, 07:12
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.357
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




vasul ala e un impingator, comanda lui s lasa jos si ca sa treaca pe sub poduri. Altfel erau fixa si inalta.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 23 Jul 2018, 22:39
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.540
Joined: 29 May 06




@einstein1984
Multumesc pentru completare.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Marti, 05.06.2018 - Partea a IV-a
Dietfurt - Allersberg - Nurnberg
73 km

Allersberg.

01.jpg ( Size: 636.48k ) Number of downloads: 35


Un indicator prezent langa multe poduri.

02.jpg ( Size: 408.78k ) Number of downloads: 44


Chiar si langa cele foarte scurte.

03.jpg ( Size: 596.54k ) Number of downloads: 53


Semnificatia indicatorului.

04.jpg ( Size: 167.97k ) Number of downloads: 48


Moscheea Selimiye din satul Allersberg din Bavaria.

05.jpg ( Size: 348.84k ) Number of downloads: 49


Am continuat alergarea pe drumul 2225.

06.jpg ( Size: 456.56k ) Number of downloads: 30
07.jpg ( Size: 563.29k ) Number of downloads: 29


Spre Nurnberg.

08.jpg ( Size: 436.73k ) Number of downloads: 32


Pe drumul asta usor virajat prin padure, pe o coborare, a stat un Audi TT [masina sport] vreo 2 km in spatele meu, la o distanta rezonabila incat sa nu ma incomodeze, din simplul motiv ca nu avea vizibilitate totala pentru depasire. Iar cand m-a depasit masina s-a dus total pe cealalta banda.

Autostrada A9 care face legatura intre Berlin si Munchen, pe langa Leipzig si Nurnberg.

09.jpg ( Size: 305.97k ) Number of downloads: 48


Paralel cu autostrada este o cale ferata pe care circula inclusiv trenurile de mare viteza ICE [Inter City Express] oarecum echivalentul german al TGV-lui frantuzesc.

10.jpg ( Size: 663.23k ) Number of downloads: 50


Cat am stat pe acolo au trecut doua trenuri, insa din cauza vitezei lor mari de deplasare n-am apucat sa le fac poza.

Se observa faptul ca traversele de cale ferata sunt montate direct in beton armat si nu in piatra de concasor.

11.jpg ( Size: 650.87k ) Number of downloads: 58


Pista pentru bicicleta pana in centul orasului.

12.jpg ( Size: 535.48k ) Number of downloads: 57


Cehia si Praga nu erau prea departe.

13.jpg ( Size: 212.98k ) Number of downloads: 42


Spirala care se vede in poza de mai jos face parte strict din pista pentru biciclete.

14.jpg ( Size: 267.76k ) Number of downloads: 52


In apropiere de intrarea in Nurnberg am oprit la un semafor iar din masina de langa mine [un Audi A5 nou, cu numere de inmatriculare germane] s-a auzit, cu un puternic accent ardelenesc, "De unde haida?".

In cele cateva secunde pana s-a facut verde i-am dat omului cateva detalii iar el mi-a urat drum bun. Asadar, inca un avantaj adus de steagul de pe bicicleta.

Pana la camping nu a mai fost mult.

15.jpg ( Size: 512.1k ) Number of downloads: 54


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 24 Jul 2018, 07:52
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.357
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




tare aia cu semnele de pod NAtO, nu stiam.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Jul 2018, 10:41
Post #20


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 36.760
Joined: 15 August 05




QUOTE
Se observa faptul ca traversele de cale ferata sunt montate direct in beton armat si nu in piatra de concasor.


La viteza aia, ar ridica pietrele in urma lor..

This post has been edited by argon: 24 Jul 2018, 10:42


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 24 Jul 2018, 10:43
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.540
Joined: 29 May 06




@einstein1984

Din cate stiu, acele indicatoare au ramas de pe vremea in care RFG-ul era sub ocupatia puterilor aliate (SUA, Marea Britanie si Franta), situatie care a existat pana dupa reunificare.

Am inteles ca inainte de anul 1990 era ceva normal ca in RFG sa vezi pe soselele diversa tehnica de lupta straina scoasa la plimbare.

Plus ca l-am auzit odata pe Emil Hurezeanu (actualul ambasador al RO in Germania) cum povestea ca in anii '80 (dupa ce incepuse activitatea la Radio Europa Libera) a invitat o domnisoara la un picnic intr-o padure de langa Munchen si dupa ce a turnat vinul in pahare a iesit din pamant un tanc american.

This post has been edited by gibonu: 24 Jul 2018, 10:44


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 24 Jul 2018, 11:26
Post #22


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 17.437
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(argon @ 24 Jul 2018, 11:41)
La viteza aia, ar ridica pietrele in urma lor..
*



Iar povestesti fara sa ai habar ... 5914_la_lgv_bordeaux_toulouse_pas_encore_enterree.jpg ( Size: 129.76k ) Number of downloads: 60


La francezi nu ridica nici o piatra ... si au si aia de vreo 30 de ani TGV si mai nou RGV ..


--------------------
Citroen C5 Tourer, Exclusive, 2.0 HDi, 2010 / Renault Clio Intense, 0.9 tCe 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 24 Jul 2018, 12:05
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.540
Joined: 29 May 06




Banuiesc ca si in Franta, sub piatra de concasor (care se vede pe linia de TGV) este beton armat.

"De aceea, spre deosebire de caile ferate convetionale construite pe un pat de straturi de nisip si piatra sparta, terasamentul unei cai ferate de mare viteza este construit pe o fundatie de beton armat."
Sursa: https://www.construim-romania.ro/2014/09/03...de-mare-viteza/

@cj98czh

Ce inseamna RGV?


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 24 Jul 2018, 12:19
Post #24


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 17.437
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(gibonu @ 24 Jul 2018, 13:05)
Banuiesc ca si in Franta, sub piatra de concasor (care se vede pe linia de TGV) este beton armat.
Ce inseamna RGV?
*



Nu as spune ... https://www.ouest-france.fr/pays-de-la-loir...-sarthe-2523716

Am scris eu gresit .. LGV .. lignes à grande vitesse .. daca pana nu demult liniile TGV-ului erau folosite si de alte tipuri de tren, de vreo cativa ani au inceput sa construiasca LGV-uri .. pe care circula doar TGV-uri only ... astfel s-a scurtat durata calatoriei Paris - Bordeaux cu 1 ora de exemplu ..

This post has been edited by cj98czh: 24 Jul 2018, 13:06


--------------------
Citroen C5 Tourer, Exclusive, 2.0 HDi, 2010 / Renault Clio Intense, 0.9 tCe 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 24 Jul 2018, 12:36
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.357
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pe de alta parte, semnele ar fi fost utile si sovieticilor daca treceau pe acolo, as fi zis mai degraba ca pe harta trebuiau facute marcajele respective.
Asta cu tehnica militara pe strada auzisem si eu, vezi https://en.wikipedia.org/wiki/Exercise_Reforger


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 24 Jul 2018, 14:46
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.203
Joined: 15 January 06




Terasamentul la TGV este clasic, pe pat de balast. Principala diferenta este ca se face pe adancime mai mare care duce la o incarcare pe suprafata si stabilitate a liniei mai mari. Alte particularitati sunt traversele mai dese numai din beton in constructie monobloc sau din 2 bucati unite de o bara de metal, sina tip UIC 60 sudata continuu cu termit in loc de folosirea de elemente de conexiune intre sine, macazurile sunt diferite si permit viteze de pana la 160kmh, etc.


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 24 Jul 2018, 15:00
Post #27


membru


Group: Members
Posts: 2.670
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(gibonu @ 24 Jul 2018, 10:43)
Am inteles ca inainte de anul 1990 era ceva normal ca in RFG sa vezi pe soselele diversa tehnica de lupta straina scoasa la plimbare.
*



Pai suna a ceva ce se intampla si-n RDG.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 24 Jul 2018, 16:47
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.540
Joined: 29 May 06




@cj98czh
Multumesc pentru clarificare.

@einstein1984
Cred ca toate podurile / cai de comunicatii importante din RFG erau minate pe vremea Razboilui Rece. Nu m-ar mira sa fi avut si paza armata permanenta.
Din cate stiu, dupa Blocada Berlinului, Aliatii occidentali au cam stat cu morcovu-n cur referitor la o potentiala invazie sovietica asupra RFG-ului. Plus perioda de dupa august '68.
Link-ul pus de tine este doar un exemplu.

@andreig1982
Multumesc pentu explicatii.
Poti, te rog, sa explici de ce exista diferente intre caile ferate (pt trenurile de mare viteza) din Franta si cele din Germania (adica in Franta au terasament clasic, cu multa piatra de concasor iar in Germania mai putin piatra)?
Multumesc.

@tatabobu
Corect. Doar ca in RDG se plimba doar Armata Rosie (nu stiu daca primea ajutor de la celelalte tari din Pactul de la Varsovia).
Din cate imi aduc aminte Armata Rosie a stat in fosta RDG pana in '94 pentru ca proaspat aparuta Federatie Rusa nu prea avea posibilitati materiale incat sa-si aduca armata acasa.
Am auzit si niste povesti conform carora Germania (reunificata) a platit constructia multor blocuri de locuinte in Federatia Rusa, tocmai pentru ca armata stationata in fosta RDG sa aibe unde sa se intoarca.

This post has been edited by gibonu: 24 Jul 2018, 16:53


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 24 Jul 2018, 18:34
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.203
Joined: 15 January 06




Dezavantajul structurilor tradiționale de șine este ca sunt pretentioase dpdv al intretinerii. Trebuie facute periodic operatiuni de burare, nivelare si ripare a caii de rulare. Din cand in cand trebuie facuta curatarea patului de balast cu o masina de ciuruit, etc. Terasamentul pus in opera defectuos si deficientele de drenaj pot duce de asemenea la costuri mari de intretinere.
Calea de rulare fara balast nu e ceva nou, fiind folosita in mod curent la metrouri si tramvaie.
Pentru trenuri s-a experimentat din 1966 dar cred ca primul proiect de anvergura a fost Eurotunnelul unde s-a folosit LVT - Low Vibration Track.
Principalele avantaje sunt geometria extrem de precisa a caii ferate, durata de viață mai mare a acesteia și nevoia redusă de întreținere.
Principalul dezavantaj este costul mare de punere in productie. Deutsche Bahn estimeaza un cost cu 40% mai mare decat calea ferata clasica.



--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 24 Jul 2018, 22:59
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.540
Joined: 29 May 06




@andreig1982
Multumesc frumos pentru explicatii.

Sa inteleg ca liniile LGV sunt destinate doar trenurilor de mare viteza datorita sistemului de semnalizare?
Asta in ideea ca semnalizarea la un tren de mare viteza se face direct in cabina pentru ca mecanicului nu poate vedea / percepe prea multe la [uneori peste] 300 km/h.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Miercuri, 06.06.2018
Nurnberg
25 km

Cazarea la Nurnberg a fost Knaus Campingpark:
https://en.camping.info/germany/bavaria/kna...-nürnberg-19133

Pret: 15,70 Euro / noapte.

Dusul, cu cabina intermediara, ideala pentru lasat hainele si geanta de ghidon.

01.jpg ( Size: 189.37k ) Number of downloads: 53


Chiuvetele pentru spalata vase.

02.jpg ( Size: 280.48k ) Number of downloads: 43


O mica sala in cladirea grupului sanitar, ideala pentru incarcat telefonul si citit ceva intre timp.

03.jpg ( Size: 208.71k ) Number of downloads: 37


Am ajuns in camping la ora 20:02 iar receptia, conform programului s-a inchis fix la ora 20:00.
Am gasit un afis pe care scria ceva de genul "sunati daca ajungeti dupa ora 20:00", am sunat si nemtoaica de la capatul firului, intr-o engleza perfecta si putin mirata de apelul meu, mi-a spus sa-mi pun cortul si sa trec a doua zi dimineata pe la receptie pentru inregistrare si plata.

In camping am stat langa un tip nascut in Tiroul de Sud dar care acum statea la Hamburg. L-am intrebat daca se considera italian sau austriac, iar raspunsul a fost tirolez. Frumos si diplomat.
Omul facea cu bicicleta o tura de la Hamburg la Munchen, apoi de la Munchen continua alergare pe jos, pe trasee amenajate, pana la el acasa in Tirol.

Plus ca a fost foarte impresioat de cortul meu si mai ales de spatiul interior al acestuia. El avea unul intr-o singura foaie si mi-a spus ca uneori dimineata, din cauza condensului "am impresia ca a inceput ploaia".

Sala de congrese a Partidului Nazist, nefinalizata.

04.jpg ( Size: 290.8k ) Number of downloads: 47


Vazuta mai de aproape.

05.jpg ( Size: 380.81k ) Number of downloads: 40
06.jpg ( Size: 431.21k ) Number of downloads: 33


Azi este un centru de documentare.

07.jpg ( Size: 394.25k ) Number of downloads: 34




--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th November 2018 - 23:04
Forum Renault Server hosting