Cateva intrebari (vapori ulei, Senzor clapeta ,etc)
![]() ![]() ![]() |
Cateva intrebari (vapori ulei, Senzor clapeta ,etc)
MANUVIU |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 17 June 10 From: Suceava - Suceava ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4 MPI 14xxxx km
2004
- SV-10-XXX
|
|||
BoomPunk |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru fara respect ptr lege si ``organ``! Group: Members Posts: 637 Joined: 20 March 06 From: Bucharest ![]() |
Eu cred ca e posibil sa fie de la garnitura,poate nu e pozitionat corect si trage aer fals,de aici si fluctuatiile de turatie.Alta cauza poate fi curatarea defectuoasa si chiar uzura,poate clapeta de aer nu mai functioneaza chiar ca-n prima zi,la fel si motorasul pas-cu-pas.
|
--------------------
Dacia
de calcat
Zepter
|
|
MANUVIU |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 17 June 10 From: Suceava - Suceava ![]() |
Aseara am luat in casa clapeta si am spalat-o - cuaratat-o de praf - sters-o - uscat-o ( desi era chiar curata si nu avea vreun fel de depuneri ) la fel am facut si cu cutia de la filtru de aer care era un pic murdara in zona exterioara a filtrului (pe interior nu era gram de mizerie) si azi am montat-o la loc.
Am observat aseara ca , clapeta, juca pe admisie ,adik parca nu ar fi avut deloc garnitura. Daca trageam usor in sus de carcasa ,scotea calpeta de pe admisie, deci nu statea etans si probabil tragea aer fals. Azi i-am pus in locul graniturii o tura de banda izolanta si am pus garnitura peste , acu trebuie sa o fortez sa intre in admisie si la fel ca sa o scot. Acu ,cand scot carcasa de la filtru de aer, nici macar nu o clinteste . Am mai obesrvat o chestie. Masina am lasat-o fara baterie ( adik am scos borna) cam 20 de ore si dupa ce am motat tot la loc si am facut reglajul la MPP (pus contact - luat contact - etc) , am pornit masina dar turatia statea pe la 2500 ( mentionez ca aseara afara erau 0 grade si azi erau - 10 ) ,am accelerat-o de vreo 2 ori dar acu facea fluctuatii de la 2000 la 800 si iarasi la 2000. Am decis sa fac o tura cu ea si pe percursul plimbarii i-am dat ceva sprinturi si turatii si am lasat-o in frana de motor de la 4000 de ture pana la 800 , toate acestea efectuate de cateva ori. Dupa circa 5 min am observat ca si-a revenit la normal. Sa se fi resetat computerul pt ca a stat fara baterie 20 ore si i-a luat un pic de timp pana si-a invatat parametrii ? Mai demult am facut reglajul MPP -ului la mana , adik am tras usor de tija mpp pana la punctul maxim si l-am montat la locul lui strangand usor surubelele ca sa nu il fortez , si nu am avut nici un fel de prob. cu turatia, a pornit normal si acul de la turometru s-a asezat frumos la 800-750 ture fara fluctuatii si alte alea. This post has been edited by MANUVIU: 15 Feb 2011, 20:18 |
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4 MPI 14xxxx km
2004
- SV-10-XXX
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Da, daca ai decuplat bateria, calculatorul trebuie sa "invete" din nou... Dar fluctuatia de la relanti era de la mpp, probabil l-ai miscat la demontare si a durat putin pana si-a gasit iar locul
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
1. NU trebuia sa SPELI corpul clapeta . El se curata cu o carpa moale , USCATA .
2. POZITIA MPP nu trebuie sa se schimbe ! Adica asa cum l-ai desfacut , il cureti incet si il bagi in interior . - se curata incet cu carpa uscata toate incaperile si orificiile corpului clapeta . Daca la pornirea dupa asamblare se comporta asa cum ai descris , opresti imediat motorul si desfaci iar totul si incerci sa refaci pozitia MPP . NU pleci cu masina de pe loc si nici nu o lasi pornita cand motorul se comporta ca in situatia descrisa de tine ! Nu are nici o legatura MPP cu deconectarea bateriei . MPP se auto-regleaza la fiecare pornire , in functie de cativa parametri , daca nu o face , montarea nu a fost corecta , sau ramane blocat . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
MANUVIU |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 17 June 10 From: Suceava - Suceava ![]() |
in tot ce am facut (mai sus mentionat) cred ca am procedat foarte bine. Toata treaba a fost de rememorare a parametrilor.Am lasat tot asa cum montasem si a 2 a zi dupa montare si-a revenit la normal.
This post has been edited by MANUVIU: 14 Mar 2011, 19:57 |
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4 MPI 14xxxx km
2004
- SV-10-XXX
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
1. topicul trebuie mutat la probleme tehnice , nu la DIVERSE ;
2. daca ai facut totul perfect , atunci nu trebuia sa ai probleme de nici un fel ; 3. daca tot faci ca tine si zici ca mai e si bine , atunci de ce mai intrebi ? Parerea mea este ca nu ai avut decat NOROC ca nu s-a stricat ceva , iar pe viitor poate ii asculti si pe altii ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
klaus |
![]()
Post
#8
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(MANUVIU @ 14 Feb 2011, 03:22) 2. La ce ajuta vaporii de ulei care intra in carcasa filtrului de aer ( in afara de a evita poluarea ) si ce se intampla daca nu mai tii furtunul bagat in carcasa? Cele doua furtunase sunt de recuperare a vaporilor de ulei.Am vazut ca mai este un furtunas care intra in galeria de admisie. practic face acelasi lucru ca si cel de la filtru doar ca e legat direct pe galerie. Cel mic este pentru viteze mici, si baga vaporii de ulei in galerie (dupa corpul clapeta) Cel mare este pentru viteze (turatii) mari, si baga vaporii de ulei in corpul clapeta (de fapt in filtru de aer, dar dupa filtru, nu trece prin filtru) si are si rol de a unge oarecum clapeta. Recuperarea vaporilor de ulei are scop exclusiv de reducere a noxelor de ardere. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
alex_DNK |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.795 Joined: 9 May 08 From: Slobozia ![]() |
am si eu o problema cu masina mea...cand o las pe liber sau in decelerare se aprinde usor in bord pompita ai de ulei..mai si clipoceste cateodata, ca si cum ar fi un contact imperfect sau mai stiu eu ce..pe unde este amplasat senzorul de ulei?
|
--------------------
skoda
octavia
2009
- 87 dnk
|
|
ovidiu87 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
Este pus in dreapta galeriei de evacuare cam la aceeasi inaltime cu filtrul de ulei.
Posibil de la vibratiile motorului firul sa se fi frecat si sa faca undeva masa pe caroserie/motor. In ultimul rand te intreb si de ulei daca are multi km ? Un ulei uzat foarte tare la relanti aprinde beculetul . |
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
alex_DNK |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.795 Joined: 9 May 08 From: Slobozia ![]() |
am cateva sute de km cu uleiul.
|
--------------------
skoda
octavia
2009
- 87 dnk
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Senzorul de presiune ulei este pe langa cel de temperatura apa , in dreapta motorului , in blocul motor . Daca la pornirea rece de dimineata nu se aprinde , dar apoi se aprinde cu siguranta el merge , dar uleiul nu mai este ok .
Ce marca / specificatii de ulei ai bagat ? Ca este prea subtire si prost nu face presiune . Ai verificat joja ? La ce nivel este ? Un nivel minim de ulei poate da si astfel de probleme . Ce filtru de ulei ai ? Un filtru prost nu lasa o presiune buna si mai mult obtureaza circuitul si debitul uleiului . La 15 ron gasesti filtrul original Mann , negru , care are si acel arc in interior . Garnitura de ciuloasa este ok ? Ai pierderi de ulei pe undeva pe la capacul culbutorilor ? Iti baga o cantitate de vapori de ulei mare pe recircularea de la filtrul de aer ? Ai verificat sa nu curba garnitura de la filtruld e ulei ? Ai verificat sa fie strans bine busonul ? |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
klaus |
![]()
Post
#13
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
da , ai dreptate , ma mai uit o data la Lamborghiniul meu sa-l vad . Ce m-as face fara tine , nu stiu , cred ca numai prostii as spune
![]() |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
dacia1310injectie |
![]() ![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 17 May 13 From: Corabia Olt ![]() |
Salutare!
Am si eu o problema cu masina mea,Dacia 1310 Injectie. O pornesc dar nu sta la relanti deloc deloc,da sa se opreasca motorul. Incerc sa o turez,dar ca sa urce pe la 2-3000 de ture sau mai mult,trebuie sa ii dau pedale calumea,ca de nu ii dau se opreste motorul. Spuneti-mi ce ar fi de face asa si ce sa verific!Urgent!Multumesc! |
--------------------
Dacia
1310
2001 Injectie
- OT-69-LPA
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
scrie pt topicul pentru masina ta . Avem motoare diferite ! La tine socul electronic este problema initial !
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
dacia1310injectie |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 17 May 13 From: Corabia Olt ![]() |
Pai si ce trebuie verificat?Ce trebuie schimbat?Ajutati-ma va rog.
![]() PS: am motor de 1.4 ![]() This post has been edited by dacia1310injectie: 27 Jun 2013, 10:51 |
--------------------
Dacia
1310
2001 Injectie
- OT-69-LPA
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
http://www.daciaclub.ro/dacia-injectie-t9010.html
In topicul de mai sus poti scrie problemele masinii tale . Stiu ca ai pe injectie si motor de 1.4 si tatal meu are la fel . Iti repet , ai alt motor , alta injectie , cu totul alfel decat SLZ , DSN , LGN ... Eu la tatal meu cu spray de curatat corpul clapeta/carburator am dat de cateva ori , am pus aditiv de mai multe ori in rezervor , apoi numai benzina de la Mol CO95 . In timp s-a rezolvat problema . La tine poti verifica si filtrul de la benzina care se afla sub masina , vezi ca are carcasa metalica sau de plastic tare si trebuie sa-l schimbi cu acelasi model . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 01:00 |