DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

30 Pages « < 28 29 30 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ce-i mai rau decat un Megane sh?, al treilea !

wolfin
post 28 Mar 2018, 11:47
Post #871


Brrrrr


Group: Members
Posts: 2.828
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




da cu wd40 si ii lecuiesti.


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
mi-e frica de ceea ce stiu si nu de ceea ce nu stiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 28 Mar 2018, 18:03
Post #872


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.744
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Ahmmmmm....... unde sa dau?


--------------------
Renault Megane break 2005 Authentique 1.6 16v - HAN/AIZ
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 28 Mar 2018, 18:24
Post #873


Brrrrr


Group: Members
Posts: 2.828
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti






http://www.e-automobile.ro/categorie-dinam...senzor-abs.html
Pe contacte la 1 cred.....

This post has been edited by wolfin: 28 Mar 2018, 18:25


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
mi-e frica de ceea ce stiu si nu de ceea ce nu stiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 31 Mar 2018, 11:58
Post #874


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.744
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Intre timp hatch-ul soacra-mii refuza sa porneasca. Nici nu invarte. Bateria e buna, are doi ani. Suspectez alimentarea demarorului. Au dus-o in service si la sfatul meu au fost curatate contactele de la demaror. A mers un pic si apoi iar nu merge. Cred ca nu au curatat bine sau or fi duse sigurantele de pe mufa.


Observ insa alt lucru : nu mai exista mesteri ! Au sunat socrii la diverse service-uri din zona. Ala care a facut lucrarea prima oara intr-un service multimarca de cartier a zis ca nu stie ce sa-i faca si sa nu mai vina. La Dacoserv au zis ca nu au diagnoza pentru Renault-uri mai vechi de 2010. La Meridian iarasi i-au trimis la plimbare. Bun, lasam reprezentantele ca poate e masina prea veche, dar e inadmisibil ca sa te dai electrician auto si sa nu cauti macar pe ici pe colo ce ar putea fi, sa-ti dai un minim de interes. mad.gif Nu e stiinta spatiala, e un amarât de Renault.

Si nu e prima situatie. La service-ul unde duc masinile, mecanicul care se pricepea la Renault-uri a plecat. Mi-e si frica sa mai duc masina acolo. Orice mica operatiune care nu este schimbat ulei si filtre este o nebuloasa in service-urile din ziua de azi.

This post has been edited by Diac: 31 Mar 2018, 12:19


--------------------
Renault Megane break 2005 Authentique 1.6 16v - HAN/AIZ
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 31 Mar 2018, 12:04
Post #875


meow ⚔ never


Group: Moderatori
Posts: 6.278
Joined: 22 January 04
From: Kitty-La ✨




Mival Class au un electrician bun si rabdator. Si mecanicii sunt OK. Eu acolo merg de vreo 15 ani.


--------------------
Laguna Coupé 2.0 dCi 175 GT 4Control BVA6 (2011)
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 1 Apr 2018, 16:00
Post #876


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.744
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Azi mașina cu pricina a pornit fără probleme de vreo 5 ori huh.gif Eu nu mai pricep nimic.Ieri am gâdilat-o eu pe la siguranțele mari dar fără folos ca tot nu pornea. Azi merge.

This post has been edited by Diac: 1 Apr 2018, 16:01


--------------------
Renault Megane break 2005 Authentique 1.6 16v - HAN/AIZ
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aleex
post 1 Apr 2018, 16:17
Post #877


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 11 November 13




Am patit acelasi lucru la Megane-ul meu in decembrie, nu schita niciun gest cand apasai butonul decat dupa nspe mii de incercari, iar in alte dati pornea normal ca si cum nu ar fi fost nimic defect.
Am schimbat solenoidul de la electromotor si carbunii (daca tot am umblat). (pana in 200 de lei piesele, Valeo + manopera).
E al naibii de "bine" pus electromotorul la k4m (cel putin).

This post has been edited by Aleex: 1 Apr 2018, 16:31


--------------------
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2005
Renault Megane 2 Hatchback 1.6 16v 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 1 Apr 2018, 16:32
Post #878


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.220
Joined: 17 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(Diac @ 31 Mar 2018, 12:58)
Observ insa alt lucru : nu mai exista mesteri ! Au sunat socrii la diverse service-uri din zona. Ala care a facut lucrarea prima oara intr-un service multimarca de cartier a zis ca nu stie ce sa-i faca si sa nu mai vina. La Dacoserv au zis ca nu au diagnoza pentru Renault-uri mai vechi de 2010. La Meridian iarasi i-au trimis la plimbare. Bun, lasam reprezentantele ca poate e masina prea veche, dar e inadmisibil ca sa te dai electrician auto si sa nu cauti macar pe ici pe colo ce ar putea fi, sa-ti dai un minim de interes.  mad.gif Nu e stiinta spatiala, e un amarât de Renault.

Si nu e prima situatie. La service-ul unde duc masinile, mecanicul care se pricepea la Renault-uri a plecat. Mi-e si frica sa mai duc masina acolo. Orice mica operatiune care nu este schimbat ulei si filtre este o nebuloasa in service-urile din ziua de azi.
*


Nu neaparat, momentan e perioada de boom economic si isi permit sa faca figuri, sa refuze masini, etc. Stai sa vina urmatoarea criza ca o sa stie sa repare si dacii 1310 numai sa aduci masina la ei.
Si in 2008 faceau toti tot felul de ifose de parca erau dumnezei pe pamant, dar in 2009 se rugau de tine sa-ti vanda ceva.
Plus ca o masina din anii 2000 nu necesita un tester special, comparativ cu cele din anii 90. E vrajeala ca n-au tester la ce e mai vechi de 2010; in Franta circula binemersi Clio din 93 pe strazi, nu isi mai bat capul ca masina a implinit X ani si trebuie schimbata.

Programeaz-o si zi-le la programare ca e din 2011 (sau de cand ai cumparat-o tu), cum faci cand vrei sa chemi salvarea pentru o persoana trecuta de 70-75 de ani. Cand o vor avea in curte, n-au ce sa mai faca.

This post has been edited by Laurentziu83: 1 Apr 2018, 16:35


--------------------
Renault / Cube Megane 3 1.6 16V / Aim Disc 2009 / 2013
"Nu te simti niciodata aiurea daca te zgaiesti la sanii unei tipe care poarta un maieu cand ploua. Ploaia e de la Dumnezeu."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 4 Apr 2018, 09:53
Post #879


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.744
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




S-a rezolvat cu hatch-ul. S-a schimbat ceva la demaror care a costat 150 lei. Nu stiu ce ca s-au ocupat socrii. Bine ca s-a rezolvat.


--------------------
Renault Megane break 2005 Authentique 1.6 16v - HAN/AIZ
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 23 Jul 2018, 15:34
Post #880


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.744
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




170.000 km aproape si inca un concediu cu masina. Anul asta a fost Thassos. 10 ore de mers, in limite legale aproximativ, dar destul de alert adica a vazut ceva forja. Consumul ca de obicei pe la 8%. La Marblme beach, am zis eu sa fiu destept si sa ies pe alt drum, drept pentru care am facut vreo 5-6 km pe niste gropi si bolovani de credeam ca o sa ma trezesc cu caseta de directie in brate.

ferry.jpg ( Size: 242.12k ) Number of downloads: 544



Inainte de concediu i-am facut revizia : ulei + filtre + placute fata Ate. E ultima tura de placute la discurile astea ca par un pic cam ruginite de margine. Si cred ca le schimb si pe cele de pe spate. Sa zic ca au cam 60.000 km. Placute si discuri Ate. O sa caut sa pun Jurid ca vad ca sunt laudate pe forum.

In plan ar mai fi si amortizoarele fata-spate + flanse pe care sper sa le schimb pe la iarna si discurile in primavara inainte de ITP.

Inainte de asta, am schimbat in regie proprie garniturile de la galeria de admisie si am curatat ce era pe acolo. Faza tare e ca atunci cand am remontat galeria, am uitat sa infig si furtunul de vaccum, asa ca masina facea ca naiba. Ma tot gandeam ca cine stie nu am pus cum trebuie piesa la loc, ca am prins un fir, ca trage aer fals pe undeva. Destul de stupid. Am dus masina la IATSA Campina si ala a rezolvat-o imediat. laugh.gif

In rest sotia va beneficia de o masina noua de la munca anul asta. Tot nemteasca si tot gri. Doar ca nu mai e tractor, e benzinara automata. Astra sedan.

This post has been edited by Diac: 23 Jul 2018, 16:13


--------------------
Renault Megane break 2005 Authentique 1.6 16v - HAN/AIZ
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandobre
post 23 Jul 2018, 15:37
Post #881


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.068
Joined: 3 August 12
From: Ilfov




Și tu?
O faci pe asta vehicul istoric? biggrin.gif


--------------------
Vw, Suzuki Golf 6 combi, SxCross 2011, 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 23 Jul 2018, 15:41
Post #882


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.744
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Probabil ca va deveni vehicul istoric. Habar nu am ce o sa facem. Doar ca sigur avem nevoie tot de un break, din motiv de porbagaj generos. Ma uitam ca la Megane break, portbagajul devine din ce in ce mai mic. Parca si Suv-urile astea gen Kadjar nu au volumul de care am eu nevoie.


--------------------
Renault Megane break 2005 Authentique 1.6 16v - HAN/AIZ
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 23 Jul 2018, 15:54
Post #883


Brrrrr


Group: Members
Posts: 2.828
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




baiat destept..intri ultimul iesi primu. dar ai facut o greseala. trebuia sa o pechezi cu spatele

biggrin.gif


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
mi-e frica de ceea ce stiu si nu de ceea ce nu stiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 23 Jul 2018, 15:57
Post #884


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.744
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Daca ar fi parcat ala cu spatele poate. Asa am asteptat vreo juma de ora sa iasa toti de pe acolo. Incepusera chiar sa incarce ferry-ul. Bineinteles ca la coborâre am dat cu cuiul de remorca in rampa de am speriat pietonii de pe acolo.

This post has been edited by Diac: 23 Jul 2018, 16:07


--------------------
Renault Megane break 2005 Authentique 1.6 16v - HAN/AIZ
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 23 Jul 2018, 17:40
Post #885


Brrrrr


Group: Members
Posts: 2.828
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




Eu am vazut la greci ca o bagau cu spatele pe ferry. Asa m am bagat si eu. La sfarsit m am prins...soferii turisti se ridicau in scaun ieseau pe geam sa iasa de pe rampa....bine erau si matelotii care ghidau..inclusiv in romana


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
mi-e frica de ceea ce stiu si nu de ceea ce nu stiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 23 Jul 2018, 18:21
Post #886


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.220
Joined: 17 May 05
From: Bucuresti




Pe mine la intoarcere m-au pus sa parchez la 10 cm de cealalta masina, de puteam sa ies doar pe geam. Am vazut ca nu pot sa deschid usa, asa ca am dat-o mai departe. A venit boul de grecotei la mine ca sa o dau mai aproape. I-am replicat ca n-am dat 30 de euro pe ferry ca sa ies cu picioarele pe geam, ca nu-s maimuta.
Pana la urma n-a avut ce face si m-a lasat in pace. Greci tampiti.

Cat despre discuri si placute, de ce nu incerci OEM? Pe mine m-au tinut 8 ani si 100 de mii de km, asta pentru ca ruginisera discurile de la stat si erau sub cota, altfel placutele erau originale. Nu bateau, nu vibrau, nu nimica.
Chiar daca par mai scumpe, piesele OEM tin mult mai mult si per total iesi mai ieftin, plus ca nu mai pierzi timp prin service-uri.

This post has been edited by Laurentziu83: 23 Jul 2018, 18:26


--------------------
Renault / Cube Megane 3 1.6 16V / Aim Disc 2009 / 2013
"Nu te simti niciodata aiurea daca te zgaiesti la sanii unei tipe care poarta un maieu cand ploua. Ploaia e de la Dumnezeu."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 23 Jul 2018, 19:02
Post #887


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.744
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Mersi, asa si pe mine cele din fabrica m-au ținut 100.000 km si 9 ani. Cerusem oferta si la Iatsa pt revizie si tin minte ca plăcuțele pe Motrio erau 250 ron. Asa pe Ate au fost 150 lei. Nici nu vreau sa ma gandesc la set complet discuri si plăcute fata + spate. Sa mai zic ca pt 2 arcuri spate mi-au cerut 1400 de lei? În cazul asta kyb la 80 ron bucata rulz!


--------------------
Renault Megane break 2005 Authentique 1.6 16v - HAN/AIZ
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 23 Jul 2018, 19:07
Post #888


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.220
Joined: 17 May 05
From: Bucuresti




Motrio sunt porcarii ca piese, nu merita sa dai banii pe asa ceva. Cele mai ieftine piese din listele de la epiesa sunt la fel sau superioare calitativ.

Discurile fata cu placute la mine au fost vreo 650 de lei, cele de pe spate+placute 1700, ca vin cu tot cu rulmenti. Per total am bagat si eu 6000 de lei in masina (+amortizoare ft+sp+revizie), dar stiu ca am rezolvat partea asta pe urmatorii ani.


--------------------
Renault / Cube Megane 3 1.6 16V / Aim Disc 2009 / 2013
"Nu te simti niciodata aiurea daca te zgaiesti la sanii unei tipe care poarta un maieu cand ploua. Ploaia e de la Dumnezeu."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 23 Jul 2018, 20:46
Post #889


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.744
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Las ca o sa meargă la fel de superb si cu Ate, kyb si altele asemănătoare. Si la discurile actuale Ate, 5 ani si 70.000 km e f bine. Tin minte ca au costat sub 1000 lei. Discuri spate cu rulment inclus bineinteles. Nu face masina 6000 de lei. Aftermarket all the way!


--------------------
Renault Megane break 2005 Authentique 1.6 16v - HAN/AIZ
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 24 Jul 2018, 08:08
Post #890


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.220
Joined: 17 May 05
From: Bucuresti




Ma rog, mie imi place sa simt masina ca atunci cand era noua. Plus ca vreau sa o mai tin inca 7-8 ani, ca n-am ce sa iau mai bun in loc.


--------------------
Renault / Cube Megane 3 1.6 16V / Aim Disc 2009 / 2013
"Nu te simti niciodata aiurea daca te zgaiesti la sanii unei tipe care poarta un maieu cand ploua. Ploaia e de la Dumnezeu."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 24 Jul 2018, 09:52
Post #891


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.744
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Sincer nu simt vreo diferenta ca scrie Bosch, TRW sau ATE pe eticheta unei piese in loc de 77.00.55.66.6315 si sincer nici nu-mi pasa. Schimb ce am de schimbat cand e nevoie. Pun piese noi, nu pun chiar ce e mai ieftin, ma orientez si eu dupa ce aud in stanga si in dreapta mai ales pe forum. Câteodata pun si OEM daca se potrivesc planetele. Dar pâna la urma e o masina de 14 ani. E in parametri si cu frâne Ate si amortizoare Kyb.

Pâna una alta la masina asta s-au schimbat trei defazoare OEM si asta ultimul pus acu un an a cârâit de mama-mama inainte de schimbul de ulei. Electrovana si captor ax came OEM inlocuite. Asa ca nu-mi mai bat capu'. Dupa revizie a tacut.

Merge ok, motorul e destul de silentios, nu vibreaza ca are tampon de diesel cool.gif trage bine, sunt multumit.

This post has been edited by Diac: 24 Jul 2018, 09:56


--------------------
Renault Megane break 2005 Authentique 1.6 16v - HAN/AIZ
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 24 Jul 2018, 14:11
Post #892


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.220
Joined: 17 May 05
From: Bucuresti




Ciudat, ca la mine defazorul original are 100 de mii de km. La motor n-am schimbat nimic in afara de consumabile, nici macar pompa de apa.

This post has been edited by Laurentziu83: 24 Jul 2018, 17:16


--------------------
Renault / Cube Megane 3 1.6 16V / Aim Disc 2009 / 2013
"Nu te simti niciodata aiurea daca te zgaiesti la sanii unei tipe care poarta un maieu cand ploua. Ploaia e de la Dumnezeu."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Jul 2018, 14:24
Post #893


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.665
Joined: 15 August 05




Dupa 2007 e altceva, nu se mai strica nici un defazor.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 24 Jul 2018, 15:47
Post #894


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.744
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Aia e... am inlocuit totul. Ocazional in unele conditii (ulei uzat + umezeala afara e posibil sa mai faca scandal). Il lasam asa cum este. La hatch-ul soacrei iarna face balamuc si porneste la a doua cheie. Ala chiar ar trebui inlocuit la urmatoarea distributie.

Cel mai important e ca am luat si un set de covorase de mocheta profilate pt Megane 2 de la Norauto, niste protectii la muchia usii ca sa nu las urme pe masina de langa cand bag si scot scoica si am facut in regie proprie un polish la faruri si la break si la sedan. Rezultatul e multumitor.


--------------------
Renault Megane break 2005 Authentique 1.6 16v - HAN/AIZ
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 24 Jul 2018, 15:57
Post #895


Brrrrr


Group: Members
Posts: 2.828
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




daca te referi la modelul/tipul asta te sfatuiesc sa verifici daca ating stalpii
https://www.norauto.ro/huse-protectii-exter...5-cm-negru.html

eu am ramas fara vopsea...de la frecat


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
mi-e frica de ceea ce stiu si nu de ceea ce nu stiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 24 Jul 2018, 16:32
Post #896


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.744
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Ceva de genul. Atinge probabil aripa spate un pic dar nu e grav. Pentru usa de la sofer atinge pe usa din spate unde mai demult am pus si un cheder pe usa.


--------------------
Renault Megane break 2005 Authentique 1.6 16v - HAN/AIZ
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 27 Aug 2018, 14:11
Post #897


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.744
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Mica reuniune de familie :

masini.jpg ( Size: 235.12k ) Number of downloads: 262



Imi pare bine ca pâna la urma sedanul a ramas la tata desi foloseste preponderent un Polo. Vara asta si-a dovedit utilitatea. A facut un drum pâna in Thassos in iulie iar acuma in august s-a tot plimbat pe ici pe colo in conditiile in care au avut bagaje si pasageri care nu ar fi intrat neam in troscaleta nemteasca. Din toamna asta va intra intr-un repaos mai lung. Nevasta-mea revine la birou si va avea din nou masina de serviciu. Cat timp a fost in concediu de ingrijire copil, mai imprumutam de la tata fie Meganul, fie Polo, asa ca Renault-ul se mai misca din cand in cand.

This post has been edited by Diac: 27 Aug 2018, 14:13


--------------------
Renault Megane break 2005 Authentique 1.6 16v - HAN/AIZ
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 12 Apr 2019, 09:18
Post #898


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.744
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Mașina are un nou itp la 173.000 km. Înainte de asta am dus-o la o constatare, in urma căreia am înlocuit mai multe chestii.
1. Caseta de direcție. In principiu, avea o problema doar la un cap de bara, iar bucsa de teflon fusese înlocuită pe la 150.000 km. Bieletele si capetele de bara fuseseră înlocuite cam tot atunci. Pana la urma am decis sa înlocuiesc tot ansamblul, ca sa nu ma trezesc ca peste 6 luni iar trebuie sa umblu. Aici am descoperit o chestie interesantă. Service-ul unde ma duc de obicei mi-a propus caseta de direcție Spidan recondiționată la 685 RON, fără capete de bara, cu caseta mea la schimb. In cazul in care caseta mea avea carcasa sparta sau whatever, ar fi trebuit sa mai plătesc vreo 1100 de lei. Tipul de la service îmi zicea ca deja nu prea se mai fac casete de direcție noi pentru Megane 2. In fine, mi-am adus aminte de Menic si am aleasa caseta Hema trw, Made in Turkey. Menic zice ca e cam același lucru cu reperul OEM. Vine cu tot cu capete de bara. Cu tot cu montaj, caseta a fost 950 de lei, ceea ce mie mi se pare o oferta foarte buna. Am înlocuit tot la el si bieletele de la bara stabilizatoare. Am luat tot de origine la 100 de lei bucata. Sunt fascinat de cât de mare e depozitul de repere din dezmembrări al lui Menic. Are omul asta orice si cunoaște mașinile astea pana la ultimul șurub.

2. Am înlocuit de asemenea discurile si plăcuțele spate. Aveau cam 60k km, le schimbasem la 113.000 km acu 5 ani. Apucasem sa schimb doar un set de plăcute. Am pus de data asta trw, înainte am avut Ate. Vor urma si discurile fata atunci cand se vor consuma plăcuțele. Aici am apucat sa montez asta vara si setul 3 de plăcute. Se vor înlocui iar cand se vor duce plăcuțele, estimez eu ca pe la vara. Motivul înlocuirii a fost ca păreau destul de corodate pe margine. Ma rog, vad ca mai nou discurile de frana nu prea mai țin așa mult. Evident am pus discuri cu tot cu rulmenți si senzor ABS ca sa nu ma complic cu recuperatul celor vechi, ca nu știu cât de pricepuți sunt meșterii de prin service.

3. Am înlocuit amortizoarele spate. Am pus Monroe. Unul din amortizoarele de pe mașina era cam degeaba, ca era ulei peste tot. Vor urma si amortizoarele fata cu flanse si poate si arcuri ca tot am înlocuit acu doi ani arcurile spate. Flansele nu fac gălăgie dar au 170.000 km deci cam asta le-a fost.

Discuri, plăcute, amortizoare si un suport de la toba de eșapament au fost cam 1500 de lei.

Omul de la Itp m-a atenționat ca as avea o problema la o bascula stânga fata. Ar fi pe moarte o bucsa mică si un pivot, așa ca voi înlocui toată afacerea pereche stânga-dreapta. Vad ca pe epiesa o bascula de origine e 183 de RON. Schimbasem in trecut bucsile mari de la bascula. Ciudat e ca prin ateliere, basculele fuseseră verificate, verdictul fiind ca mai merg.

Pe scurt, anul asta bugetul de întreține al breakului urca la 5-6000 RON. Am stat un pic pe gânduri dacă sa ma apuc sa cheltui banii astia sau nu, si concluzia a fost ca mai trag de mașina un an doi. N-am chef de alte rate. Distribuția am făcut-o recent, ambreiajul la fel, pneurile încă mai merg, așa ca mergem înainte.

In rest, la hatch-ul soacrei mele s-a constat la itp ca seria de la motor e corodata si greu lizibila dacă nu chiar ilizibilă. Înțeleg ca trebuie rezolvată treaba asta pe la RAR. La vara, trebuie distribuție + defazor. Deja cârâie urat la prima cheie. O sa duc mașina la Menic, unde cu piese si manopera ar ieși la aproximativ 1500-1600 de lei. Ca idee, are defazor la 350 de lei. Un preț bun zic eu.

Sedanul pare ca nu are alte probleme inafara de un amortizor de la portbagaj care s-a dezmembrat. Ce-i drept, nu prea mai circula așa de des, mai deloc in oraș, ceea ce e bine. Nu știu dacă tata va păstra ambele mașini pe viitor însă, cu o mașina de oraș si alta de drum lung, mai ales ca anul asta se pensionează. Pe de alta parte Polo e mică si incomoda pentru drumuri lungi, iar drumuri in oraș va continua sa facă aproape zilnic cu fi-miu.

IMG_20190404_104907.jpg ( Size: 1.9mb ) Number of downloads: 150
IMG_20190404_093937.jpg ( Size: 1.4mb ) Number of downloads: 139
IMG_20190401_150737.jpg ( Size: 1.53mb ) Number of downloads: 141
IMG_20190401_150737.jpg ( Size: 1.53mb ) Number of downloads: 141
IMG_20190401_150732.jpg ( Size: 1.62mb ) Number of downloads: 44
IMG_20190401_150732.jpg ( Size: 1.62mb ) Number of downloads: 44


This post has been edited by Diac: 12 Apr 2019, 09:35

Attached thumbnail(s)
IMG_20190404_095853.jpg ( Size: 1.28mb ) Number of downloads: 45


--------------------
Renault Megane break 2005 Authentique 1.6 16v - HAN/AIZ
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 9 May 2019, 07:15
Post #899


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.744
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Am înlocuit bateria la break. A dat un rateu asta iarna, cand am ajutat-o sa pornească cu cabluri, si încă unul acu, cand a stat mașina o săptămâna si ceva nepornita. Probabil ca mergea pusă pe redresor, dar n-am mai stat sa fac si treaba asta. Aveam o Caranda montata in 2015. Am luat un Rombat premier de 55 cu 540 la 240 lei de la Autoeco. Ce mi s-a părut dubios e ca ar trebui sa merg la verificare din 6 in 6 luni ca sa am garanție la ea? mellow.gif De parca nu am altceva de făcut.

La hatch nu mai mergea claxonul. Luasem unul de la Menic dar cand am desfăcut ce era pe mașina, am constatat ca fusese pus in trecut un claxon din târg, iar mufa originala nu se mai găsea. Erau doi papuci chiori care ruginisera. Am curățat totul si acuma urla mai tare decât unul de origine. Am pus si clema la pâsla de la motor. Am mai luat una si pentru Sedan. La asta am luat si amortizor pentru portbagaj. Cand voi avea timp mi-am propus sa schimb si garniturile de la galeria de admisie, operatiune pe care am făcut-o si la break asta vara.


--------------------
Renault Megane break 2005 Authentique 1.6 16v - HAN/AIZ
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

30 Pages « < 28 29 30
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th June 2019 - 19:49
Forum Renault Server hosting