DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ce semnifica acest martor?, Nu am gasit nicaieri semnificatia lui

hanz
post 12 Oct 2016, 07:49
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 8 April 09
From: sibiu




Salutare tuturor,am si eu o nedumerire in legatura cu martorul aprins din bordul Daciei Lodgy(masina e de servici;ma refer la martorul cu linia in zig-zag nu la cel de presiune in pneuri).In manualul de utilizare al masinii scrie ca trebuie oprita masina obligatoriu si luata legatura cu reprezentantul DACIA dar nu scrie ce reprezinta ?am fost la 2 service-uri si habar nu aveau ce inseamna.Astept ajutor de la cine stie dar va rog nu de genu '' dute la reprezentanta DACIA''.Multumesc anticipatIMG_07102016_075808.jpg ( Size: 1.4mb ) Number of downloads: 451


--------------------
Renault Megane 2.1 1.6 16v K4M-T7 2005 - SB-09-ZWU
I'm gonna make him an offer he can't refuse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 12 Oct 2016, 11:07
Post #2


torquemada


Group: Members
Posts: 1.092
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Martorii aprinși sunt:
Alte defecțiuni electrice pe roșu(poate fi și portocaliu) și
TPMS/SSPP(sistem supraveghere presiune în pneuri)

E greu să citești manualul, aflai de sistemul TPMS și ce înseamnă să ai martorii ăia aprinși = problemă cu unul din senzorii TPMS de pe jante.

Și da, dacă nu ai CLiP și derelek, te duci în reprezentață.

This post has been edited by torquemada: 12 Oct 2016, 11:11


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hanz
post 12 Oct 2016, 13:45
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 8 April 09
From: sibiu




Deci ba ''desteptule'' ca mi-ai dat maxim:

1) daca tu ai fi stiut sa citesti ce am postat ai fi vazut ca am specificat clar ca nu fac referire la martorul de presiune in pneuri ''(masina e de servici;ma refer la martorul cu linia in zig-zag nu la cel de presiune in pneuri)''

2)daca citeai postul meu ai fi vazut ca am subliniat ce scrie in manual dar vad ca tu citesti numai titlul

si te uiti la poze In manualul de utilizare al masinii scrie ca trebuie oprita masina obligatoriu si luata

legatura cu reprezentantul DACIA dar nu scrie ce reprezinta


3)topicul nu se adreseaza oamenilor de genu tau care nu stiu dar se baga ca musca ,de aia merge tara asta prost ,e plina tara de destepti ca tine.

4)acest topic poate ajuta si pe altii care poate or sa aiba aceeasi problema

5)te uiti la capatos?la maruta?la acces direct?

IMG_12102016_141155.jpg ( Size: 746.81k ) Number of downloads: 499




--------------------
Renault Megane 2.1 1.6 16v K4M-T7 2005 - SB-09-ZWU
I'm gonna make him an offer he can't refuse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 12 Oct 2016, 13:52
Post #4


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 5.490
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




De vreme ce vad ca ai probleme sa si intelegi ce iti scrie omu, da-mi voie sa fac o separare vizuala
QUOTE(torquemada @ 12 Oct 2016, 12:07)
Martorii aprinși sunt:
*


QUOTE(torquemada @ 12 Oct 2016, 12:07)
Alte defecțiuni electrice pe roșu(poate fi și portocaliu) și
*



-------------------------------------------------------------------------

QUOTE(torquemada @ 12 Oct 2016, 12:07)
TPMS/SSPP(sistem supraveghere presiune în pneuri)
*




--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Oct 2016, 14:05
Post #5


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




1. In manual nu scrie ca trebuie oprita masina imediat. ci ca "in functie de trafic" sau(in alta parte) "conduceti cu grija" pentru a se ajunge "cat de repede" la un reprezentant al marcii.

2. Daca ajungeai la un service cu posibilitate de citire a erorilor atunci nu te intalneai cu "2 service-uri care habar nu aveau despre ce inseamna"

3. Tonul face muzica. Prinzi mai multe muste cu un borcan de miere decat cu un butoi de kkt.

PS: nu cred ca ar fi put cineva sa-ti zica "dute la reprezentanta DACIA". Parerea mea.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 12 Oct 2016, 15:30
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 346
Joined: 23 May 10




E diesel? Nu cumva e bujia care incalzeste carburantul?


--------------------
tractor u650, dacia 1300 1971 - b 22 auz 7-B-798
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flavyus1987
post 12 Oct 2016, 16:38
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 31 May 15




Martirul acesta l-am intalnit pe renault espace diesel in 3 cazuri :
-Turbina
-Egr defect
-senzor presiune rampa comuna

Deci avertizeaza probleme pe partea de functionare a motorului.pot fi si altele decat cele enumerate de mine.


--------------------
dacia 1310 1989 - CT-05-SZL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 12 Oct 2016, 20:11
Post #8


torquemada


Group: Members
Posts: 1.092
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(hanz @ 12 Oct 2016, 14:45)
Deci ba ''desteptule'' ....


Martorul alte defecțiuni electrice se aprinde cam pentru orice problemă apărută pe partea electrică/electronică.

Strict din poză reiese că e o problemă la TPMS - mă contrazici doar după ce pui diagnoza pe mașină.



Attached thumbnail(s)
2_Page_2.jpg ( Size: 307.21k ) Number of downloads: 422


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florin_Matei
post 15 Oct 2016, 16:28
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 10 August 08




@hanz

Am avut aceeasi problema cu aprinderea senzorului ,,in zig-zag" la un Duster cu motor pe benzina de 1,6.
Circulam pe autostrada iarna,pe la 6 dimineata, in timpul acelor puternice viscole de acum 4 ani.
S-a aprins senzorul si pe masura ce inaintam,simteam ca motorul trage din ce in ce mai greu,nemaiputand sa merg cu mai mult de 60-70 km/h,cu acceleratia la maxim.
Nu stiam ce semnificatie are acel senzor, mai ales ca masina nu avea TPMS, ca sa suspectez dezumflarea unei roti.
Am oprit la o benzinarie,m-am uitat in manual-degeaba.Deoarece masina era de servici,luata de la Rent a car pentru 1 an,eram decis sa sun ceva mai tarziu pentru asistenta.
Am repornit motorul dupa vreo 15 minute si spre marea mea mirare,masina a mers perfect dupa aceasta, cu senzorul stins.
De atunci nu s-a mai repetat figura.



--------------------
Dacia+Renault Logan 1,2+Clio 0,9 TCE 2012/ Laureate+2015 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 15 Oct 2016, 19:06
Post #10


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Va agitati degeaba, era de la presiunea din roata.
La cat e de coleric si orgolios, daca nu era de acolo trecea pe aici sa se dea rotund si sa mai declare cat de prost e unul sau altul.

Oamenii puternici au curajul sa recunoasca cand au gresit.
Nu cred ca o sa vedem asa ceva pe aici.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hanz
post 17 Oct 2016, 07:39
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 8 April 09
From: sibiu




1) Medelin -martorul la care faci referire e martorul de la bujia incandescenta care e ca o rezistenta.acesta este alt martor

2)Medelin,flavyus1987,Florin_Matei, va multumesc pentru raspunsurile la obiect,cu calm ,cu respect,fara aroganta

3)multumesc torquemada ptr al doilea raspuns care suna mai cu respect decat primul

4)sunt membru si pe alte forumuri -clubopel,clubford,clubcalibra, dar atata aroganta,ura ca si aici nu am intalnit.ma nu se poate raspunde frumos cu respect gen '' colegu vezi ca e de la cutare martorul aprins'' nu '' ba daca ai fi citit manualul '' cand eu iti zic clar ca nu am gasit,dar in fine vad ca in tara asta daca intrebi cu respect esti tratat cu mazga(interesant ca din Bucuresti cam vine mazga!nush cine va credeti,dar incep sa cred ce se spune despre voi urat)

Lasand la o parte ''armonia'' Ardeal -Bucuresti ,dupa analize si informatii(evident si cu ajutorul colegului torquemada caruia i multumesc din nou)ptr colegii care se mai impiedica de aceasta problema ca a mea si anume daca aveti cei doi martori aprinsi pe bord ,cel de presiune pneuri si cel cu zig-zagul:

1)ori aveti presiune sub cea de pe cantul de la sofer(la mine e 2,4 bar pe fata/2.9 bar spate) la o roata a masinii

2)ori aveti o roata care nu are senzor de presiune la valva,cel mai plauzibil este roata de rezerva(roata de rezerva nu are senzor din fabrica)

3)ori un senzor de la o roata este defect

Parerea mea daca vi se aprind cei doi martori va recomand sa verificati/umflati rotile la

presiunile 2.4 bar pe fata/2.9 bar pe spate.daca martorul in zig-zag nu se aprinde inseamna ca e de la presiunea pneurilor(ori ati mers cu presiune mica in pneuri,ori o roata pierde aer).daca nu vi se stinge inseamna ca ori un senzor este defect,ori la o roata nu are senzor de presiune.

Daca cineva doreste sa ma corecteze sau sa adauge ceva (strict la problema martorilor nu la altceva) va rog sa o faca.ideea este sa ajutam alt coleg care se va lovi poate de aceasta problema.




--------------------
Renault Megane 2.1 1.6 16v K4M-T7 2005 - SB-09-ZWU
I'm gonna make him an offer he can't refuse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 17 Oct 2016, 22:01
Post #12


torquemada


Group: Members
Posts: 1.092
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Completări:

Dacă faci presiunea la 2.0 pe toate roțile și apoi intri în set tp și o memorezi, te va avertiza la scăderea sun 2.0. Dacă cel care a făcut memorarea prima dată nu a verificat presiunea înainte apar bălări, roțile având probabil presiuni diferite.

1) o scădere cu 0,3 bari declanșează alerta, la fel ca și o creștere a presiunii sau a temperaturii interne
2) ai 4 roți cu senzori și rezerva fără senzor
3) nu e obligatoriu, poate ai rezerva pusă, iar cea cu senzor e în portbagaj.


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hanz
post 24 Oct 2016, 12:46
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 8 April 09
From: sibiu




Da ,multumesc frumos pentru completari.


--------------------
Renault Megane 2.1 1.6 16v K4M-T7 2005 - SB-09-ZWU
I'm gonna make him an offer he can't refuse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th November 2018 - 04:36
Forum Renault Server hosting