Ce sunt astea?
![]() ![]() ![]() |
Ce sunt astea?
Besstie |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 23 May 05 ![]() |
Attached thumbnail(s) Imag002.jpg ( Size: 105.75k ) Number of downloads: 472 Imag003.jpg ( Size: 90.15k ) Number of downloads: 479 |
||
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B 48 WPH DJ Alex / Bestie
|
|||
Moratticipi |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 17 May 05 ![]() |
Butonul ala rosu il folosesti daca ai accident,cel putin asa tin minte ca mi-au zis aia de la Dacia,sa pornesti motorul.Iar cutia neagra cred ca este catalizatorul.
|
--------------------
Dacia
SuperNova
- TM-77-MCU
|
|
GoGu |
![]()
Post
#3
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
DAca n-ai cartea masinii, iti recomand calduros sa o xeroxezi de la cineva. Iti va raspunde la multe intrebari dintr-astea (vezi sa fie de la DSN pre-2002, cred ca dupa aia "butonul rosu" a disparut).
Deci, butonul rosu e un senzor de impact ce are rolul de a descuia usile si de a opri injectia de benzina in caz de impact puternic (pt a evita un incendiu). In caz de buseala si masina se mai poate deplasa se verifica daca nu a "sarit"...se simte un buton care se ridica sub cauciucul ala rosu, si trebuie rearmat (apasat). Repet, daca masina se poate deplasa in conditii de siguranta. Cat despre cutia neagra, e canistra de colectare a vaporilor de benzina, cauta la tutoriale, era descris cum functioneaza sistemul. http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=15146&hl= This post has been edited by GoGu: 14 Jun 2005, 23:09 |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
Besstie |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 23 May 05 ![]() |
QUOTE(GoGu @ 14 Jun 2005, 23:03) DAca n-ai cartea masinii, iti recomand calduros sa o xeroxezi de la cineva. Iti va raspunde la multe intrebari dintr-astea (vezi sa fie de la DSN pre-2002, cred ca dupa aia "butonul rosu" a disparut). A mea e din noiembrie 2002 si are butonul... |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B 48 WPH DJ Alex / Bestie
|
|
aless |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 27 May 03 From: Ploiesti ![]() |
Eu stiu ca acel buton rosu a disparut incepand cu Solenza. DSN-urile il au.
|
--------------------
KIA
CEE'D
2008
- PH-09-ADN Nimic nu este mai definitiv decat lucrurile pe care le facem provizoriu...
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.463 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
1. Butonul rosu serveste la rearmarea (prin apasare) injectiei de benzina, in caz de oprire automata a acesteia.
2. Cutia cilindrica de culoare neagra este canistra de colectare a vaporilor de benzina din sistemul de alimentare. |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
klaus |
![]()
Post
#7
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Avand in vedere ca s-a dat raspuns pertinent referitor la canistra de carbon de pe contraaripa drepata, sa mentionez cu ce se ocupa butonul rosu:
Butonul rosu este un intrerupator inertial al circuitului electric al pompei de benzina (intrerupe circuitul electric al releului pompei de benzina). In caz de impact, bila care este in el si care are rol de contactor sare de pe pozitie si astfel nu mai face contactul. Prin apasare nu se face altceva decat sa se puna bila la loc, si astfel sa se refaca circuitul. Daca la punerea cheii se aude cum se amorseaza pompa de benzina, inseamna ca problema nu este de la acel intrerupator (ca am observat ca de foarte multe ori, soferii de DSN apasa cu disperare pe buton, desi problema lor de pornire nu este de acolo...) Din experienta mea cu DSN, suficient de vasta, contactorul ala sare extrem de greu in conditii normale (fara impact). QUOTE(citat din manualul de service) SCOP Evitarea unui incendiu datorat scurgerilor de carburant, ce pot avea loc în urma unui accident. FUNCȚIONARE Senzorul de șoc este situat în compartimentul motor, fiind montat pe coloana amortizor stânga. În timpul șocului bila senzorului șoc părăsește locașul său și astfel se realizează întreruperea circuitului electric între releul comandă pompă electrică benzină și pompa electrică de benzină. REPUNEREA ÎN FUNCȚIONARE A SENZORULUI DE șOC Pentru repunerea în funcționare a senzorului șoc este suficient să se apese pe acesta în partea superioară, realizându-se repoziționarea bilei pe locașul ei. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
cristimm |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Corect cu o mica precizare acel "fuel pump cut-off switch" este montat in circuitul de forta chiar in serie cu pompa de benzina.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
power |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 7 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Butonul rosu este si la mine: Solenza februarie 2005.
Pe alte Solenze, ale prietenilor (martie 2004, noiembrie 2004), nu l-am vazut. |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI
- B 41 VCI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 13:16 |