DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ce va produce Ford la Craiova, auto noi

aphophis
post 1 Oct 2011, 01:45
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.453
Joined: 14 January 06




doamne ajuta sa le mearga bine, astfel incat sa aiba profit si export mult.. mai ales dupa plecare nokiei avem nevoie de cat mai multe exporturi


--------------------
Hyundai I20 2016 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabylzr
post 13 Oct 2011, 11:55
Post #62


membru autentic


Group: Members
Posts: 666
Joined: 7 October 06
From: MANGALIA






--------------------
Skoda Octavia 2, ex logan laureate 1,5 dci/2006 1,6/2005 - CT------
Forza Steaua
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 28 Jan 2012, 00:06
Post #63


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.599
Joined: 3 October 10




QUOTE
Ford a avut anul trecut cel mai ridicat profit din 1998

Grupul american Ford a raportat un profit de 20,2 miliarde dolari pentru anul trecut, cel mai ridicat din 1998 și de peste trei ori mai mare comparativ cu nivelul de 6,56 miliarde de dolari din anul precedent, ca urmare a unui câștig excepțional de peste 12 miliarde de dolari în trimestrul patru.

Câștigul excepțional a rezultat dintr-o schimbare în contabilitate care, potrivit Ford, reflectă încrederea grupului în perspectivele de profit pe termen lung.

Ford a avut un profit operațional, care exclude câștigurile excepționale, de 8,76 miliarde de dolari anul trecut, potivit raportului financiar al grupului.

La trimestru, Ford a raportat un profit net de 13,6 miliarde de dolari, susținut de un câștig excepțional de 12,4 miliarde de dolari.

În aceeași perioadă din 2010, Ford a anunțat un profit net de 190 milioane de dolari. Profitul operațional, excluzând câștigurile excepționale, a scăzut la 1,1 miliarde de dolari, de la aproape 1,3 miliarde de dolari în ultimul trimestru al anului anterior.

Analiștii anticipau un câștig ajustat pe acțiune de 25 de cenți.

Acțiunile Ford au scăzut cu peste 5% în tranzacțiile futures, înainte de deschiderea bursei din SUA.

Prețurile mai mari la materii prime, cursul de schimb nefavorabil și rezultatele mai slabe din Europa, Asia și America de Sud au afectat profitul Ford în trimestrul al patrulea.

"Am asistat la o deteriorare a climatului extern, care a afectat cele mai multe regiuni din afara Americii de Nord, iar impactul materiilor prime, cursului de schimb și inundațiilor din Thailanda au fost peste așteptări", a declarat directorul financiar, Lewis Booth.

Pierderile Ford în Europa au crescut în ultimul trimestru al anului, la 190 milioane de dolari de la 51 milioane de dolari în perioada similară din 2010.

Europa va rămâne o "dificilă" pentru o perioadă, a spus Booth. Ford se așteaptă ca în regiune creșterea să fie temperată de criza datoriilor și de măsurile de austeritate.



--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 28 Jan 2012, 00:23
Post #64


fost programator


Group: Members
Posts: 9.816
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




S-au scos cu Craiova.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 28 Jan 2012, 22:53
Post #65


...........................


Group: Members
Posts: 7.853
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Poti sa stii, radem noi dar poate va avea succes bmax-ul.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 31 Jan 2012, 23:14
Post #66


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.599
Joined: 3 October 10




update uzina FORD Craiova:

sursa: http://www.ziare.com/

QUOTE
Johnson Controls a deschis fabrica din Craiova

Au fost angajate 100 de persoane, iar alte 60 vor urma lunile viitoare. Deși noua facilitate de producție este operațională, oficialii companiei nu au putut spune când începe producția efectivă de scaune pentru Ford și nici care este volumul producției planificat pentru anul 2012.

Furnizorul de scaune pentru autoturismele Ford B-Max care se vor produce în Bănie, Johnson Controls, a inaugurat ieri noua fabrică de la Craiova, în prezența a numeroase autorități locale și centrale. Este prima fabrică finalizată pe care un furnizor Ford o anunță în Bănie. Deschisă într-o hală de producție din incinta uzinei Ford, fabrica Johnson Controls este cea de-a noua unitate de producție a grupului american în România și va produce exclusiv pentru Ford, cel puțin într-o primă fază. „Vom avea, în total, 160 de angajați în fabrica de la Craiova“, a spus vicepreședintele Johnson Controls Group, Jeff Williams, prezent la eveniment. Până la această dată au fost angajate 100 de persoane, urmând ca lunile viitoare furnizorul Ford să mai angajeze 60 de persoane. Ambasadorul SUA la București, Mark Gitenstein, a precizat, la deschiderea fabricii Johnson Controls, că acesta este „un prilej bun de a combina talentul muncitorilor români cu tehnologia americană“, accentuând ideea că angajații doljeni sunt bine pregătiți și că aceștia vor lucra cu echipamente americane. Primarul urbei, Antonie Solomon s-a adresat auditoriului într-o notă umoristică: „Acum câțiva ani, când a semnat Ford contractul de preluare a fabricii de la Craiova, spuneam că atunci s-a parafat Coca-Cola americană cu zaibărul românesc. Iată că rezultatul acestui amestec este această fabrică. Mâine-poimâine voi fi primarul unei comunități româno-americane“. Președintele Consiliului Județean Dolj, Ion Prioteasa, a salutat investiția inaugurată la Craiova de către un lider mondial în industria componentelor auto, iar prefectul de Dolj, Nicolae Giugea, a spus că 160 de familii din Bănie vor avea veniturile asigurate datorită posturilor de la Johnson Controls.
Conducerea companiei nu a dezvăluit, însă, care va fi volumul de producție de scaune auto programat anul acesta și nici care este data la care vor începe să producă pentru Ford. Oficialii Johnson Controls au precizat că toate acestea depind de Ford și că producătorul auto este cel în măsură să răspundă la aceste întrebări. De altfel, Ford comunică faptul că producția de serie la Craiova începe peste câteva luni. Johnson Controls susține că echipamentele din unitatea de producție inaugurată ieri la Craiova sunt ultramoderne, făcând din această facilitate de producție una dintre cele mai performante din Europa. Totuși, nu a fost dezvăluită valoarea investiției.

Va fi o fabrică de asamblare la Craiova

Jeff Williams a menționat că fabrica Johnson Controls este pregătită oricând să producă scaunele pentru Ford. „Am început preproducția anul acesta. Este mai degrabă o producție de preserie“, a spus vicepreședintele Johnson Controls la nivel mondial. Directorul fabricii Johnson Controls Craiova, Alexandru Oprescu, a precizat că facilitatea de producție din municipiu este una „de asamblare a scaunelor. Componentele le aducem din România, de la fabricile noastre de la Timișoara, Jimbolia și Pitești“. El a mai spus că, în acest moment, producția de scaune este destinată exclusiv pentru Ford, dar dacă vor apărea noi modele de autoturisme în România, Johnson Controls va participa, cu alți competitori. Vicepreședintele companiei, Jeff Williams, a menționat că în fabrica din Bănie asamblarea unui scaun auto durează câteva ore, de la intrarea pe bandă și până la ieșire.
Johnson Controls este lider global în domeniul scaunelor pentru autovehicule, al sistemelor de plafon, uși, tablouri de bord și al componentelor electronice pentru interiorul autovehiculelor. Compania are 240 de unități de producție peste tot în lume, dintre care nouă sunt în România, unde activează 4.500 de angajați. Johnson Controls deține în România o fabrică de asamblare a componentelor de scaune și cinci fabrici de producție de astfel de componente. În plus, recent, aceasta a achiziționat firma  Spumotim SA, cu cele două fabrici de spumă deținute în Timișoara și Poiana Lacului.

Lobby pentru drumul expres Craiova-Pitești


Primarul Craiovei, Antonie Solomon, s-a adresat autorităților prezente la deschiderea fabricii Johnson Controls cu propunerea de a face împreună lobby pe lângă guvern, pentru construirea drumului expres Craiova-Pitești, proiect care a fost abandonat în favoarea reabilitării drumului Craiova-Alexandria. „Vom face un demers către guvern pentru ca drumul expres Craiova-Pitești să fie luat din nou în discuție. Sunt subcontractori ai Ford care vor să livreze piese la Pitești, la Renault, și invers, sunt unii care aduc piese de la Pitești la Craiova. De ce să ocolim prin Alexandria?“, a spus edilul-șef. Drumul expres Craiova-Pitești a fost propus pe vremea când ministru al transporturilor era Ludovic Orban. Se efectuase și studiul de fezabilitate, iar proiectul presupunea construirea unui drum expres Craiova-Pitești, care să ocolească localitățile, ceea ce ar fi asigurat rapiditatea deplasării până la Pitești și invers. Proiectul a fost abandonat după ce Radu Berceanu a ajuns ministru al transporturilor. Pe vremea lui a fost inițiat proiectul de reabilitare a drumului Craiova-Alexandria, care se va realiza începând de anul acesta.


asteptam cu interes poze de la angajatii JC cu masinile confidentiale de la Craiova wink.gif

This post has been edited by P-A-C-O: 31 Jan 2012, 23:17


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Feb 2012, 10:07
Post #67


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




Poate incurca astia din greseala scaunele de Ford si ajung pe Dacia.


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 1 Feb 2012, 12:07
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.970
Joined: 13 October 06




Nu cred ca ar observa cineva diferenta, Ford alege cele mai ieftine repere de la furnizori cand vine vorba de motor si cutie, si la cum arata masinile lor, nu m-ar mira sa aplice aceeasi politica si la restul componentelor.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v '06
Megane TCE130 '10
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Feb 2012, 12:09
Post #69


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




Eu vorbesc de sezuturi mai lungi, spatare mai inalte, suport lateral mai bun, unghiuri mai bune. Adica scaune mai ergonomice, mai profilate. Sunt lucruri care se gasesc pe scaunele de la Ford, dar pe masina de 19.000Euro de la Dacia, nu.

This post has been edited by IRONICK: 1 Feb 2012, 12:10


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 1 Feb 2012, 12:36
Post #70


cr8or


Group: Members
Posts: 1.548
Joined: 25 July 04




daca nokia era cum era cu logistica, aproape de vest, astia cu ford din craiova cum s-or chinui cu liniile ferate romane pana la granita.

decat drumuri auto, pentru productia industriala, caile ferate sunt mult mai profitabile. o upgradare a infrastructurii feroviare pe judetele arges-dolj-bucuresti si apoi cat mai rapid spre vest (fara sa treaca muntii) ar asigura conditii optime de dezvoltare si sustenanta economica.
cu bani europeni (cu comisioane si spagi), nu conteaza, important este sa se faca


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabylzr
post 1 Feb 2012, 13:50
Post #71


membru autentic


Group: Members
Posts: 666
Joined: 7 October 06
From: MANGALIA






--------------------
Skoda Octavia 2, ex logan laureate 1,5 dci/2006 1,6/2005 - CT------
Forza Steaua
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 1 Feb 2012, 13:51
Post #72


fost programator


Group: Members
Posts: 9.816
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale






--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 1 Feb 2012, 17:55
Post #73


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.599
Joined: 3 October 10




tot poze generate de calculator sad.gif

PS: se pare ca B-max-ul care va fi prezent la standul FORD de la Geneva 2012 a fost asamblat chiar "pe langa" Craiova


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Micutzu_BH
post 10 Feb 2012, 14:48
Post #74


Driving around


Group: Members
Posts: 302
Joined: 11 September 06
From: D'aci ia




QUOTE
Ford a prezentat primele imagini ale lui B-Max cu portierele deschise. Cei de la Ford se mândresc cu o premieră în industria auto, respectiv cu eliminarea montantului B la un model de volum. Grație eliminării montanților centrali, cei de la Ford au obținut un spațiu de 1.5 metri între montanții A și C, care ușurează semnificativ accesul la bord. În plus, portierele din spate ale lui B-Max glisează în spate, ceea ce ajută pasagerii să se urce la bord chiar și în spații înguste.
Cei de la Ford numesc sistemul "Easy Access Doors" și constă în integrarea montanților B în portiere. Această schimbare reprezintă un vis împlinit pentru designeri, care au desenat un concept fără montanți B și ar fi fost dezamăgiți dacă acesta ar fi intrat în producție fără acest element inovator. Pentru a asigura un nivel de protecție identic cu cel al unui model cu montanți B, cei de la Ford au folosit aliaje de metal cu rezistență sporită în zonele respective, ceea ce oferă de cinci ori mai multă rezistență în zonele cheie fără să adauge kilograme în plus.


Mai multe informatii si poze gasiti pe site-ul Automarket.

Attached thumbnail(s)
Ford_B_Max_Craiova.jpg ( Size: 311.48k ) Number of downloads: 914


--------------------
Dacia Logan Ambition - 2005
Este mai bine sa dezbati o intrebare fara sa o rezolvi, decat sa o rezolvi fara a o dezbate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 10 Feb 2012, 14:58
Post #75


fost programator


Group: Members
Posts: 9.816
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Eu n-am deloc senzația că-i mai ușor să urci în spate, din ce văd în poza aia.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 10 Feb 2012, 15:51
Post #76


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 2.888
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Pănă nu încerci să te urci în ea nu ai de unde știi...
Posibil ca lipsa ușii clasice duce la o contorsionare mai mică a corpului celui care vrea să se așeze pe banchetă, zic și eu...


--------------------
Logan Laureate Diesel 1.5dCi 65cp sedan - 04 Feb 2006
Roșu Toreador, Sony CDX-F5550 + RM-X4S, iGO Primo 1.1/Prestigio GV5120BT
ex Matiz și 1310CLi break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 11 Feb 2012, 20:47
Post #77


Membru inferior,lung si tare


Group: Members
Posts: 2.649
Joined: 5 March 05




QUOTE(Markos @ 10 Feb 2012, 14:58)
Eu n-am deloc senzația că-i mai ușor să urci în spate, din ce văd în poza aia.
*




Asta ma uimeste si pe mine. Imagineaza-ti si usile din fata inchise......E un spatiu foarte mic.

Daca ma gandesc bine montantul B oricum nu te incomodeaza in mod normal pentru ca exact in dreptul scaunelor fata.


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 11 Feb 2012, 21:08
Post #78


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 9.161
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Dupa 50 de km pe un drum de tara, caroseria aia nu mai are nici o geometrie.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 12 Feb 2012, 08:04
Post #79


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.599
Joined: 3 October 10




QUOTE(Markos @ 10 Feb 2012, 14:58)
Eu n-am deloc senzația că-i mai ușor să urci în spate, din ce văd în poza aia.

in ce circumstante: cu sau fara catuse la maini? blush.gif

QUOTE(corbex @ 11 Feb 2012, 21:08)
Dupa 50 de km pe un drum de tara, caroseria aia nu mai are nici o geometrie.

badie, vezi ca incurcasi topicu tongue.gif
ala cu DACIA e mai jos, aici se vorbeste despre FORD wink.gif

This post has been edited by P-A-C-O: 12 Feb 2012, 08:06


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 12 Feb 2012, 11:25
Post #80


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 3.127
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti capitala Cârcostan




Din cate am inteles stalpul este integrat in portierele spate si in momentul in care ai inchis usa aia glisanta stalpul se cupleaza in niste locasuri sus si jos asigurand macar partial rigiditatea necesara.
Totusi e gandita de cei de Ford nu de la firma Tzomping asa ca nu cred ca va avea probleme.


--------------------
Ford Kuga 2015 ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
If you want perfection buy a Mercedes, or marry an accountant - Jeremy Clarkson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 12 Feb 2012, 12:03
Post #81


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 9.161
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Stiu ce-i ala Ford. Are Ady.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 13 Feb 2012, 09:01
Post #82


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.563
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Doar în spate să nu ajungi…

This post has been edited by Squirrel: 13 Feb 2012, 09:02


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 13 Feb 2012, 09:43
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.282
Joined: 16 April 09




QUOTE
Ford a chemat în judecată, în urmă cu doi ani, autoritățile vamale și Agenția Națională de Administrare Fiscală, solicitând anularea actelor prin care compania a fost obligată să plătească statului taxele aferente importului din Coreea a unor piese și subansamble pentru cutii de viteză, în perioada decembrie 2007-decembrie 2008.

După efectuarea importului, piesele au fost asamblate în uzina de la Craiova și au fost exportate din nou în Coreea de Sud. Americanii au susținut că Direcția Regională de Accize și Operațiuni Vamale (DRAOV) Craiova nu ar fi trebuit să le ceară banii pentru că importurile aveau regim temporar și erau scutite de taxe. Oficialii de la Vamă au replicat însă că Ford s-a trezit prea târziu, având în vedere că solicitarea unui regim vamal de import temporar se poate face în maxim un an de la perfectarea afacerii.  Magistrații Înaltei Curți de Casație și Justiție au dat Ford câștig de cauză, la începutul acestei luni. Statul este obligat astfel să returneze Ford taxe estimate de autoritățile vamale la 11 milioane de lei, aproximativ 3,3 milioane de dolari. „Deocamdată decizia nu ne-a fost comunicată. În momentul în care va veni, vom lua la mână fiecare act și vom vedea despre ce sumă este vorba. Ford nu a solicitat nicio sumă în instanță. După ce vom stabili suma, vom găsi modalitatea prin care se va face rambursarea”,a spus Mircea Matei, directorul DRAOV Craiova.  „Ford salută decizia favorabilă a Înaltei Curți de Casație și Justiție. Ne angajăm să colaborăm cu autoritățile vamale de la nivel local în vederea punerii în aplicare a deciziei instanței”, au spus reprezentanții Ford.


--------------------
*** ... ...
Daca stii sa pretuiesti timpul nu te vei plictisi niciodata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 14 Feb 2012, 10:10
Post #84


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 2.175
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg






--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 4 Mar 2012, 10:30
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.688
Joined: 24 February 08




Cea mai tare faza mi se pare transmisia pe curea in baie de ulei !!!
De ce ar face asa ceva ? In cazul asta un lant ar fi mult mai potrivit si mai fiabil, parerea mea huh.gif


Attached thumbnail(s)
Untitled.png ( Size: 1.96mb ) Number of downloads: 528
Untitled2.png ( Size: 1.81mb ) Number of downloads: 564


--------------------
__________ ___________ __________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 4 Mar 2012, 11:50
Post #86


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.599
Joined: 3 October 10




QUOTE(Axe @ 4 Mar 2012, 10:30)
Cea mai tare faza mi se pare transmisia pe curea in baie de ulei !!!
De ce ar face asa ceva ?

[...] un aspect ar fi acustica motorului perceputa de client

LE: oricum, eu n-am o parere prea buna de primele motoare facute la Craiova avand in vedere faptul ca robotu nu prea nimeresti clasa cuzinetilor si motoarele sunt desfacute si refacute manual; daca mai adaugam in ecuatie ca deja se pregateste "pe hartie" banda pentru implementarea in productie a noului motor SIGMA la Craiova, lucrurile devin putin confuze sad.gif - informatie neoficiala, care a ajuns pe la Mioveni

This post has been edited by P-A-C-O: 4 Mar 2012, 11:57


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 4 Mar 2012, 17:39
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.688
Joined: 24 February 08




Vrei sa spui ca deja le-au gasit buba la ecoboost si n-ar mai vrea sa le puna pe masini ?! Detaliaza putin.


--------------------
__________ ___________ __________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Mar 2012, 17:43
Post #88


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 36.759
Joined: 15 August 05




N'are ce detalia ca-s barfe de la Mioveni, adica concurenta.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 4 Mar 2012, 18:12
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.453
Joined: 14 January 06




cand circula barfe din astea despre dacia is credibile. Cand e vorba de ford, e vorba de concurenta. Imi place deontologia unora laugh.gif Mai ales cand tinem seama de cat timp se tot freaca ca vor produce ceva la craiova..


--------------------
Hyundai I20 2016 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Mar 2012, 22:09
Post #90


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




QUOTE(Axe @ 4 Mar 2012, 10:30)
Cea mai tare faza mi se pare transmisia pe curea in baie de ulei !!!
*
Daca te-ai uita mai bine ai vedea ca aia nu este cureaua de distributie.
QUOTE(P-A-C-O @ 4 Mar 2012, 11:50)
LE: oricum, eu n-am o parere prea buna de primele motoare facute la Craiova avand in vedere faptul ca robotu nu prea nimeresti clasa cuzinetilor si motoarele sunt desfacute si refacute manual[...] sad.gif  - informatie neoficiala, care a ajuns pe la Mioveni
*
Avand in vedere ca sunt persoane care au fost de fata la asamblarea primului motor si totul decurge fara absolut nici o problema, zvonurile astea sunt tipice Renault/Dacia.

This post has been edited by IRONICK: 4 Mar 2012, 22:09


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

10 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th November 2018 - 06:32
Forum Renault Server hosting