DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ceasuri., ... apa & ulei.

Minel
post 2 Jun 2011, 08:33
Post #61


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.194
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Da ,este corect !


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 2 Jun 2011, 15:22
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(WGX @ 2 Jun 2011, 09:06)
Am pus si eu mana pe un set din acela de ceasuri, si vreau sa le montez deasupra la torpedou, smile.gif, iar pe cele din bord, le voi anula si in locul lor, eventual, in timp, voi face locasuri pentru diferiti martori luminosi. Intrebarea este urmatoarea: legaturile sunt exact cum le-am notat eu in poza?[attachmentid=1627726439]
L.E: Multumesc domnului Minel pentru informatii.  cheers.gif
*


cele 2 fire rosii sunt ptr alimentare,iar cele negre din mijloc sunt pentru masa,restul e corect smile.gif


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WGX
post 2 Jun 2011, 17:42
Post #63


Dacia 1310 Owner


Group: Members
Posts: 397
Joined: 27 August 09
From: Bucuresti




Va multumesc pentru ajutor, desi nu am legat vreodata asa ceva la masini, pentru ca nu m-am lovit de ele.


--------------------
Dacia Batranul REnAult Kombi 1999/1310 CL - WGX'u
ex:Dacia 1310 CL Break, Diamond Silver ,Gasoline with Gotronic Ignition Sensor inside
now: Opel Astra G Caravan 1.6 16V 101 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xzibit_ex2005
post 8 Aug 2011, 21:01
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 16 January 10




-Am facut si eu rost de un set de ceasuri presiune ulei si apa, toate bune si frumoase. -sonda presiune ulei am pe 2 masini.
-am conectat ceasul presiune ulei pe ambele masini, la sonda respectiv +.-.\

-problema care mi se pare ca e si as vrea sa aflu daca asa trebuie sa indice
am legat direct la baterie + si cu motorul oprit ceasul meu sta la 2 bari si cand e pornit creste la 6 bari si scade la oprire inapoi la 2 bari, pe o masina la 6 bari are o usoara urcare la acelerare.

eu zic ca e defect ceasul presiune.

dar nu gasesc nicaieri pe forumuri cat trebuie sa indice exactca sa mi se confirme:
-oprit cati bari
-la relanti cati bari
- accelerat 5000 rpm cati bari

daca cineva ma poate ajuta cu valori ii multumesc anticipat.



--------------------
Dacia nova 1999 gt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 8 Aug 2011, 21:47
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.080
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ai pus doar + minus nu i-ai dat?


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xzibit_ex2005
post 9 Aug 2011, 07:22
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 16 January 10




am conectat toate firele corect. fara minus nu mai indicau nic daca era... am legat + direct la baterie ma refeream ca nu e pe contact, si stau aprinse tot timpul.

valorile normale ale ceasurilor m-ar interesa

This post has been edited by xzibit_ex2005: 9 Aug 2011, 07:24


--------------------
Dacia nova 1999 gt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 9 Aug 2011, 07:36
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.384
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




Fa o proba.
Desfa firul care merge la traductor,si lasa-l liber.
La manometru trebuie sa fie acul la 0 .
Apoi pune firul acesta la masa.
La manometru acul trebuie sa fie la maxim .
Daca este asa,inseamna ca problema este de la traductorul de presiune montat pe blocul motor.
Spor la treaba.

This post has been edited by M.C.: 9 Aug 2011, 07:36


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xzibit_ex2005
post 10 Aug 2011, 11:53
Post #68


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 16 January 10




am fost si am facut asa, cu motorul oprit.

cand am conectat toate la locul lor sta la 2 bari ceasul, cand am scos firul traductorului a cazut la 0 iar cand l-am pus la masa nu a reactionat ramanand tot la 0


--------------------
Dacia nova 1999 gt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 10 Aug 2011, 18:34
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.057
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




inseamna ca nu ai luat masa de unde trebuie ,ia direct de pe baterie


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xzibit_ex2005
post 10 Aug 2011, 20:39
Post #70


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 16 January 10




direct de la baterie am luat curent doar nu am tras fire inauntru ca nu a avut masina ceasuri. pe amandoua masini la fel a fost si arata de la 2 bari la conetare


--------------------
Dacia nova 1999 gt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 10 Aug 2011, 21:28
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.080
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




incearca si cu alta sonda apoi ceas poate unul din ele este defect


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xzibit_ex2005
post 11 Aug 2011, 07:30
Post #72


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 16 January 10




pai am 2 sonde diferite am scris sus ,pe 2 masini 2 baterii, 2 instalatii electrice... pe ambele sare repede la 2 bari cand e conectat si creste la pornire la 6 bari, eu banuiesc ceasul de asta am zis poate stie cineva valorile standard ale ceasurilor


--------------------
Dacia nova 1999 gt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 26 Sep 2011, 11:12
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 863
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




ok! din ce am inteles pana acum...
Pentru a conecat cele 2 ceasuri (ulei+ apa), fara a pune T-uri, pot folosi sonda de apa deja existenta pt becul din bord, aceeasi treaba nemaifiind valabila pentru sonda de ulei, care trebe inlocuita. corect?

This post has been edited by alinworm: 26 Sep 2011, 11:13


--------------------
Dacia/Skoda 1310/Octavia 1992/2004 - BZ03XHS
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 26 Sep 2011, 21:48
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.080
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




sondele de ceasuri sint diferite ca si constructie fata de cele pentru becuri

aici este vorba de ambele

This post has been edited by bygy007: 26 Sep 2011, 21:48


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 2 Oct 2011, 21:39
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 863
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




cum le pot deosebi? un cod ceva....


--------------------
Dacia/Skoda 1310/Octavia 1992/2004 - BZ03XHS
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 3 Oct 2011, 21:53
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.080
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pai aia de ulei arata asaindex.jpg ( Size: 1.81k ) Number of downloads: 2147


iar aia de temperatura cu aparatul de masura , pe rezistenta trebuie sa dea undeva peste 50 ohmi daca o incalzesti trebuie sa scada


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 4 Oct 2011, 09:13
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 863
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




se mai gasesc la piese auto sau treb sa merg pe la dezmembrari?


--------------------
Dacia/Skoda 1310/Octavia 1992/2004 - BZ03XHS
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 4 Oct 2011, 19:54
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.080
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ar trebui sa se gaseasca


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 16 Nov 2011, 09:44
Post #79


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.882
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Cine a montat ceasuri suplimentare, la ulei a conectat si beculetul din ceas (cel de avarie la presiunea de ulei)? Daca da, unde? Direct la sonda de bec in paralel cu ala din bord?

This post has been edited by Ov: 16 Nov 2011, 09:45


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 16 Nov 2011, 11:34
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 25 November 08
From: Suceava




da, merg puse in paralel


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 5 Dec 2011, 15:54
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 863
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




ok! Am gasit la piese auto senzor temperatura apa ceas (38 RON) de Electroprecizia. Erau si unele de import mai ieftine dar am zis sa iau de origine. Cele pt ulei erau mai scumpe (48 RON) si nu am luat. Am mers la dezmembrari si am luat gratis vreo 2 buc cu tot cu T-uri. Acum trebuie doar sa le montez. O sa iau + de la contact, sper sa fie bune sondele pt ceasurile mele.


--------------------
Dacia/Skoda 1310/Octavia 1992/2004 - BZ03XHS
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 6 Dec 2011, 10:13
Post #82


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.882
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




hmmm, n-am mai dat pe aici. Am montat ceasurile (inclusiv becul pt ulei) si merg minunat wink.gif
Multumesc


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 31 Dec 2011, 12:08
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 589
Joined: 5 October 11
From: buzau




daca le vei lega pe amandoua pe aceeasi sonda iti va arata mai putin tio spun din propie experienta smile.gif. sonde separate e cel mai bine eu unu am scos sondele care aprinde martori in bord ca sa nu ma complic cu alte adaptari smile.gif


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 4 Jan 2012, 14:07
Post #84


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.882
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Era vorba de sonda de bec, deci n-are ce sa-mi arate mai putin, ala ori se aprinde, ori nu se aprinde. Oricum nu conteaza pt ca am facut deja cablajul si totul merge minunat smile.gif

This post has been edited by Ov: 4 Jan 2012, 14:07


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 4 Jan 2012, 14:59
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 863
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




am luat si eu ceasuri apa/ulei, sonde tot. Abia astept sa le montez. Pacat ca nu prea am timp sad.gif


--------------------
Dacia/Skoda 1310/Octavia 1992/2004 - BZ03XHS
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 16 Jan 2012, 18:22
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 863
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




help! am incercat sa montez ceasurile si nu merg, codul scris pe spatele ceasurilor nu este acelasi ca cel pe sonde. De la asta sa fie?

16 Jan 2012, 18:37:
intrebare: sondele pt ceasurile din bordul de CN, de exemplu, se potrivesc la ceasurile alea rotunde de pe daciile vechi?

This post has been edited by alinworm: 16 Jan 2012, 18:37

Attached thumbnail(s)
Ceas_3.JPG ( Size: 121.05k ) Number of downloads: 2148


--------------------
Dacia/Skoda 1310/Octavia 1992/2004 - BZ03XHS
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 16 Jan 2012, 23:13
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.080
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




sondele sint aceleasi ca sa verifici ceasurile pui la masa firul de la sonda trebuie sa indice maxim daca nu nu ai facut legaturile bine


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 17 Jan 2012, 19:01
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 863
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




am pus "-" la borna sondei dar tot nu indica nimic. becurile din interiorul ceasurilor se aprind.


--------------------
Dacia/Skoda 1310/Octavia 1992/2004 - BZ03XHS
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 17 Jan 2012, 23:19
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.080
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ceasul este format din 2 bobine , una este alimentata permanent si una cu + si minusul il ia de la sonda
cu un aparat masori intre cei 3 pini , intre 2 pini trebuie sa iti dea o rezistenta dubla fata de de celelalte pentru exemplificare iti pun o schema

This post has been edited by bygy007: 17 Jan 2012, 23:21

Attached thumbnail(s)
ceasuri.JPG ( Size: 95.33k ) Number of downloads: 2238


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 19 Jan 2012, 22:53
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 863
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




ok, am inteles cum functioneaza, dar tot nu imi indica nimic cand leg la masa firul ce vine de la sonda. blink.gif


--------------------
Dacia/Skoda 1310/Octavia 1992/2004 - BZ03XHS
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th November 2018 - 19:44
Forum Renault Server hosting