Citire valori geometrie roti
![]() ![]() ![]() |
Citire valori geometrie roti
llmihai |
![]()
Post
#1
|
||
![]() suparatu Group: Members Posts: 175 Joined: 27 August 07 ![]() |
Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 91.97k ) Number of downloads: 3078 |
||
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#2
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
1. Convergenta a fost corect facuta. Caderea e constructiva, nu se modifica, nu s-a schimbat, nu e in parametri, dar e ok cu valorile alea, ai stabilitate mai buna pe viraje.
In schimb, fuga (inclinarea longitudinala a pivotului) e praf. Cred c-ai vazut si singur asta. Variatiile dintre "diagnoza" si "ajustare" sunt intamplatoare si au aparut in urma reglajului convergentei. Am dreptate cand spun ca nu-ti revine singur volanul la iesirea din viraj? Cel mai probabil, mecanicii la care ai fost habar n-au cum se regleaza fuga la Dacie (din tirantii bratelor superioare). Ei sunt obisnuiti cu masini mai noi cu McPherson, la care acest unghi nu e reglabil. Trebuie facut scandal. 2. Cum se citeste: - Prima coloana contine intervalele de valori nominale (date de constructor). - A doua coloana are valorile masurate inainte de reglaj. - A treia coloana are valorile dupa reglaj. Aceste valori trebuie sa se incadreze in intervalele din prima coloana, de preferinta sa se afle la mijlocul intervalului corespunzator. Practic se confrunta ultima coloana cu prima coloana. Edit: ceva f curios e la puntea spate. Zice pe fisa aia ca s-a modificat convergenta, ceea ce e imposibil. Orice unghi pe spate se "regleaza" prin inlocuirea puntii. Probabil a dat cineva peste echipament din greseala ![]() This post has been edited by Muttley: 23 Dec 2008, 20:41 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
llmihai |
![]()
Post
#3
|
![]() suparatu Group: Members Posts: 175 Joined: 27 August 07 ![]() |
Eu am fost la service pentru ca am schimbat bieletele si imi tragea dreapta.Dupa ce am plecat de la ei nu mai tragea.Dar dupa vreo 60 km parcursi a inceput din nou sa traga.
Am schimbat cauciucurile noi si vad ca nu mai trage. Ce zici sa ma duc la alt service ca sa-mi faca corect toate reglajele??? Nu vreau sa imi manacce cauciucurile. |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Inainte de a regla unghiurile se echilibreaza rotile si se umfla la presiune nominala. Asa se elimina un fenomen de dezechilibru si inegalitati partiale.
Abia dupa aia se face geometria. La inlocuirea anvelopelor, iarasi se face echilibrare. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
rbi |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 24 January 10 ![]() |
salut poate cineva sa ami explice cum reglez geometria la dacia berlina de mentionat am fost la doua servsuri diferite si la nici unul nu a reusit nmic
|
--------------------
dacia
berlina
2000
|
|
alinworm |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
Am unele probleme cu anvelopele fata, mi se uzeaza neuniform si m am gandit eu ca ar trebui sa ii fac geometria. Pana acum am schimbat bieletele antirului si amortizoarele spate fata ( pe spate si arcurile), trebuie sa schimb si bucsaraia fata? bieletele de directie? mecanicul mi ai zis ca nu ar fi nevoie dar zic eu...totusi bucsele alea au 20 de ani, cauciucul ala presupun ca nu mai are aceeasi elasticitate ca in tinerete, deci ar trebui schimbate. Bucsele le am ....Stie cineva cam cate bucse ar trebui schimbate si cat de grea este operatiunea ca poate m as baga eu sa le schimb.
|
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
ghitza |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Daca nu bat sau au joc dai pace ,nu iti fa de lucru numa de dragu muncii,daca ar fi ai nevoie de 4 bucse brat inferior(2 pe fiecare parte),2 bucse brat superior(1 pe fiecare parte) 2 T-uri telescop(1 p fiecare parte)4 bucse tirant(2 pe fiecare parte)2 bucse bara stabilzatoare(1 pe fiecare lonjeron )si 2 bielete antiruliu?(1 pe fiecare parte )cam asta ar fi fara pivoti si bieletele care lea-i schimbat tot de pe fata,acuma la schimbat nu e mare filozofie,dai jos bratele si te apuci de scos bucsele vechi cu o presa nu bat cu ciocanu ca innecatu,ce scoti bagi innapoi bucsa noua tot cu presa(asa iti recomand dar poti si stil taranesc cu ciocanu)dar cum am zis nu te apuca daca nu e neaparat,bafta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 04:31 |