DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Compresor aer, Sfat achizitionare

ady_bv
post 10 Apr 2013, 10:55
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 6 April 13




Prietene ma indoiesc ca are supapa de sens, noi vorbeam daca il punem direct, normal ca daca pui supapa de sens, porneste de fiecare data ca si cum ar fi butelia goala, pentru asta e supapa de sens


--------------------
dacia logan 2005 laureat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 10 Apr 2013, 12:01
Post #32


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




Supapa de sens nu mai are, dar o sa ii pun, ca e sub 30 de lei una..


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_bv
post 10 Apr 2013, 19:26
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 6 April 13




Pentru amcap01: noi folosim pistoale de la Sata din cate stiu avem 2 si un Gatx pe care le folosim pentru operatiuni diferite nu stiu sa-ti dau detalii dar daca vrei ma interesez cred ca sunt luat de unde am luat si compresor aer
http://www.compresorhertz.ro/ daca vrei doar pentru o masina nu cred ca se merita sa iei ceva foarte scump, sunt seturi complete undeva pe la 60-70 lei, sfatul meu daca nu ai experienta f. mare sai iei ceva cat mai usor ca si greutate si cele mai multe vin la set cu mai multe duze


--------------------
dacia logan 2005 laureat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 10 Apr 2013, 19:47
Post #34


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




caricatura de fisa tehnica
pentru Einhell BT-AC 270/50, 50L cu ulei, 2.5 CP





- Maner transport cu soft grip
- Presostat
- Supapa de siguranta
- Filtru admisie
- Fereastra nivel ulei
- Surub golire apa condens
- Roti mari pentru transport
- Manometru si cupla rapida pentru folosirea presiunii din rezervor
- Regulator presiune
- Manometru si cupla rapida pentru indicarea presiunii de lucru setata
- Supapa de sens
- Pompa de lubrifiere cu ulei . Putere motor (CP): 2.5. Presiune maxima (bar): 8. Volum rezervor (L): 50. Debit aer (L/min): La 0 bar: 175 L/min
La 4 bar: 150 L/min
La 7 bar: 113 L/min Tensiune: 230v/50Hz. Manometru: Da. Supapa de siguranta: Da. Supapa de retinere: Da. Filtru aspiratie: Da. Altele: Capacitate de aspiratie: 262 L/min
Viteza de pompare: 2850 rpm
Presostat
Vizor din sticla pentru verificarea nivelului de ulei
Ventil golire
Pompa cu ulei. Roti transport: Da. Greutate (Kg): 32.5..

This post has been edited by ct-03-tvy: 10 Apr 2013, 19:50


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmCap01
post 10 Apr 2013, 23:35
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 16 December 11
From: Dambovita




@ady_bv: cele sata am inteles ca sunt scumpe ma gandeam sa dau maxim 200 lei pe un pistol de vopsit.

@ct-03-tvy: multumesc pentru fisa tehnica nu o gasisem pe toata.


--------------------
Dacia Solenza Europa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 9 May 2013, 13:56
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(daniel93 @ 9 Apr 2013, 13:11)
[...]supapa de raba care sa elibereze presiunea generata de compresor, cand in butelie sunt 7 bari.


Cum ti s-a spus, pune supapa de retinere sau de sens si:
Ce presiune maxima doresti?
Sa zicem 7 bar. In cazul asta iti reglezi presostatul la 7 bar si siguranta la 7,5bar.
In cazul asta nu pierzi aer in atmosfera decit daca se defecteaza presostatul.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 17 May 2013, 00:20
Post #37


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




QUOTE(diaconuliviu @ 9 May 2013, 13:56)
Cum ti s-a spus, pune supapa de retinere sau de sens si:
Ce presiune maxima doresti?
Sa zicem 7 bar. In cazul asta iti reglezi presostatul la 7 bar si siguranta la 7,5bar.
In cazul asta nu pierzi aer in atmosfera decit daca se defecteaza presostatul.
*



Era vorba de motor termic, care nu putea fi controlat de presostat excl.gif

Am luat pana la urma un motor electric, nici nu stiu ce putere are, 3 kw are sigur, iar turatia in jur de 3000 rpm.
Trifazic, transformat cu "o roaba de condensatori". Nu prea imi fac probleme in privinta pornirii in sarcina, ca tot pe un compresor a functionat motorul pana acum.

Urmeaza sa-i fac instalatia, cu tevi de cupru, si sa-i prind motorul.


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cik83
post 21 May 2013, 10:34
Post #38


Member


Group: Members
Posts: 98
Joined: 5 May 05




Va salut!

Stiti reclama cea noua de la Banca Transilvania? Asa am patit eu acum 2 ani sad.gif . Dar m-am intors smile.gif . Am pus ochii pe un compresor de 100L si o sa-l achizitionez pana la sfarsitul lunii, cel putin asa sper. Pret in jur de 1600 lei.

ps: banii nu i-am baut, ca nu i-am avut. smile.gif


Attached thumbnail(s)
compresor_vdc_100_3hp_mecafer.jpg ( Size: 92.25k ) Number of downloads: 1263


--------------------
Dacia Berlina 1310 MLS 1986 - No information
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 5 Jun 2013, 14:04
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(daniel93 @ 17 May 2013, 00:20)
Era vorba de motor termic, care nu putea fi controlat de presostat  [...]

Un motor termic nu, dar un ambreiaj electric da (de ex. recuperat de pe un compresor AC). happy.gif
E drept, motorul va consuma in gol in continuare, dar asta e situatia.
Poti adapta eventual si un regulator de turatie de pe la sirene "ALA"... se pot multe.

This post has been edited by diaconuliviu: 5 Jun 2013, 14:08


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 16 Sep 2013, 17:53
Post #40


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




QUOTE(diaconuliviu @ 5 Jun 2013, 14:04)
Un motor termic nu, dar un ambreiaj electric da (de ex. recuperat de pe un compresor AC). happy.gif
E drept, motorul va consuma in gol in continuare, dar asta e situatia.
Poti adapta eventual si un regulator de turatie de pe la sirene "ALA"... se pot multe.
*



Sau un mecanism electric, care sa actioneze acceleratia motorului cand ii "spune" presostatul, iar cand se atinge presiunea dorita, sa revina la relanti. Asta ar fi solutia ideala, inca ma mai gandesc la ea, poate pe viitor.. rolleyes.gif

Am montat serpentina, urmeaza si motorul

Attached thumbnail(s)
IMG_2627.JPG ( Size: 1.04mb ) Number of downloads: 1162


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 26 Sep 2013, 10:56
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




eu am un compresor Fini cu butelie de 90 de litri.

Aer aspirat 325 litri si refulat 240 parca. Motor de 2.2kw, turatie 1350 rpm, monofazic.

Merge bine cam pentru orice l-am folosit pana acum, cu exceptia sablatului unde e nitel cam solicitat. Poate ar merge mai bine daca as folosi diuza mai mica pt sablare dar din pacate n-am avut.


Singura lui problema e ca probabil i s-au dus niste garnituri ca a inceput sa curga uleiul din el. Oricum trebuia schimbat.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florintija
post 14 Oct 2014, 17:32
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 23 September 11




Buna . am si eu o problema cu un compresor de 100 l si 3cp problema e ca cum il pornesc merge cateva sec dupa care intra protectia si il opreste .... daca ii dau jos cureaua motorul invarte fara probleme ..deci se opreste doar cand e in sarcina. Acum eu banuiesc ca din cauza tensiuni joase ,am auzit pe la vecini ca ar fi doar 170 v in retea plus ca am mai avut unul de 25 l si acela ,,gafaia'' uneori O REZOLVARE AR FI UN STABILIZATOR DE TENSIUNE ?????


--------------------
renault megane 3 2009 coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 14 Oct 2014, 18:36
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




stabilizatorul trebuie sa fie de o putere cu 25-50% mai mare decit a motorului , poate sa fie si de la motor , masoara tensiunea si daca scade este normal sa intre protectia


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poe
post 18 Nov 2014, 15:20
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 7 June 06
From: Constanta




Salutare,

Am si eu un compresor de 24L Go On luat din Bricostore si ma intereseaza ce fel de ulei este cel mai recomandat a se folosi pentru el. In carte scrie ca 15W40 dar de asemenea ca pot folosi si sintetic cu schimbare la interval marit, eu am pus ulei de motor Castrol 5W40, o fi bine o fi rau?


--------------------
Dacia Logan Kiss FM, 1.5 dci 85CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 19 Nov 2014, 12:52
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




e bine, pastreaza intervalul de schimb, un ulei sintetic e cam pe la 70 lei pe litru, restul sunt grupa III cu rafinare mai buna


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 2 Jan 2015, 19:04
Post #46


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.057
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




http://www.emag.ro/compresor-aer-cu-ulei-5...3/pd/DV0KQBBBM/

Ce parere aveti de asa ceva?

Vreau sa-l folosesc "prin gospodarie" : vopsit un scut, o janta, un gard etc.


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 2 Jan 2015, 20:33
Post #47


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




Daca intentionezi sa il folosesti de foarte putine ori,si ai nevoie de aer putin merge.
Dar baga de seama, daca incerci sa unfli o roata de masina mai maricica gen 235r15 dureaza.
De zgomot nu mai zic,face mai mult Zgomot decat un compressor vechi din 75 care baga de 3 ori mai mult aer .
Depinde ce vrei sa vopsesti,butelia fiind mica,scade presiunea foarte repede.
Incearca inainte si vezi cum functioneaza astfel de compressor la cineva.


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cielo99
post 2 Jan 2015, 21:20
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 21 November 10




Am ceva asemanator, cu 210l/min si butelia de jumate 24 l. E ok pentru uz in gospodarie, pentru umflat o roata, vopsit un gard etc. Am sablat cu el, am vopsit si un matiz. Face fata dar nu te astepta la minuni. La vopsit un element auto merge cum merge, la o masina intreaga te cam chinui. E pentru uz hobby nu profesional. La umflat roti daca am butelia la max umflu o roata de logan de la 0 pana sa porneasca.
De zgomot depinde, al meu e fara ulei si e zgomotos tare, la fratele meu i-am luat cu ulei si e mult mai silentios. Amandoua sunt niste pocnitori cu 400 de lei din Baumax. Cel fara ulei se incalzeste mai tare.
Pentru utilizare ocazionala acasa sunt bune, pentru un atelier, oricat de mic ar fii atelierul nu prea le recomand.


--------------------
Daewoo/Peugeot Cielo/307 1999/gle 2003/break - de cluj
[COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 2 Jan 2015, 22:13
Post #49


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.057
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Multumesc de raspunsuri.

Fix de asta as vrea... Umflat o roata, vopsit o janta... pe ici pe colo...

Mi-ar fi placut si sa pot sabla (tot ceva marunt... janta, scut, brat suspensie).

Imi poti spune mai multe detalii, te rog? Cap pt sablat/nisip special?

This post has been edited by Executron: 2 Jan 2015, 22:14


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 2 Jan 2015, 22:57
Post #50


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




Pentru sablat, doar daca ai de sablat cativa cm, daca vrei sa sablezi o janta intreaga cu ala, iti ia o zi , fara caterinca.
Pistol doar cu recuperare ,pentru alt tip nu merge .


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cielo99
post 3 Jan 2015, 09:11
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 21 November 10




Merge. Pistol fara recuperare am. Nisipul nu il recirculi ca se rotunjesc muchiile si la a2-a utilizare nu mai prea sableaza. Cam 3 ore la un contraprag. In o zi le-am sablat ambele. Le-am grunduit si am montat pragurile. Nu poti face asta zilnic ca termini compresorul. Se cerne nisipul prin 2 site, una cu ochiuri de aprox 1-1.5mm si una fina. Se foloseste cel ramas in sita fina, scopul ei fiind eliminarea prafului.


--------------------
Daewoo/Peugeot Cielo/307 1999/gle 2003/break - de cluj
[COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cramadonis
post 19 Jun 2015, 01:42
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 27 April 05
From: Bucuresti




va salut!

Vreau sa imi iau un compresor si nu prea ma decid. o sa il folosesc pentru suflat/curat la masina, umflat roti, la vopsit usi garaj/porti intrare, acoperis etc si cateva maruntisuri prin curte.

optiunile ar fi:

http://www.atelierultau.ro/black-decker-cp...sor-p-9175.html

http://www.atelierultau.ro/scheppach-hc-54...sor-p-8776.html
asta are butelia de 50 l

http://olx.ro/oferta/compresor-de-aer-50l-...ia-ID31rTT.html

http://www.bricomax.ro/Compresoare_cu_pist...i-27194-pd.ashx
la asta ar fi avantajul ca iti da si un kit cu pistoale

ca firma as fi inclinat spre Michelin, cu toate ca are butelia mai mica.

voi ce ziceti?



--------------------
megane 2 hatch 2004 exception - T D I
megane 2 hatch exception - 1.5 dci 100cp - verde citron - decembrie 2004
logan laureate - 1.4 mpi - white - aprilie 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 19 Jun 2015, 11:35
Post #53


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Sa nu iei cu butelie mai mica de 50l!

Eu am un Eihnel 50l luat prin 2008 din Selgros... ca sa vopsesc masina a trebuit sa-i mai atasez o butelie de 100l ca sa am rezerva pentru asigurarea constantei nivelului minim de presiune necesar la pistol... dar chiar si asa debitul compresorului era la limita.

Am vopsit cu el o masina completa (interior, portbagaj, motor, exterior), un set de aripi, diverse retusuri, suflat 2 motoare aflate in reparatie capitala, alimentat biax pneumatic pentru diverse polizari fine, nenumarate gresari cu ulei pe dedesubtul masinilor plus umflat anvelope la greu.

La cat l-am chinuit, pare a fi destul de fiabil... inca are filtrul de aer original si nu i-am schimbat uleiul niciodata.

Michelin nu este producator de compresoare... sigur este o chinezarie cu eticheta.

This post has been edited by tunderbird: 19 Jun 2015, 11:37


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cramadonis
post 19 Jun 2015, 12:09
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 27 April 05
From: Bucuresti




M-am gandit si la asta, ca folosesc doar firma Michelin pe un compressor oarecare.
Ma gandeam la Straus 50 l sau SCHEPPACH HC 54 tot 50 l, dar nu am auzit de firmele astea. Stie cineva care este treaba cu ele, sunt cat de cat ok?


--------------------
megane 2 hatch 2004 exception - T D I
megane 2 hatch exception - 1.5 dci 100cp - verde citron - decembrie 2004
logan laureate - 1.4 mpi - white - aprilie 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian Frigo
post 19 Jun 2015, 12:26
Post #55


Membru cu o tigaie de dacie


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 4 February 15
From: Undeva,pe dreapta




Da,pocnitori chinezești! sad.gif


--------------------
Dacia 1300/ 1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault /1972/1986/1997/2000 și ceva... - XX-00-UAP/ACR
Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thundercar
post 27 Nov 2015, 12:30
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 23 April 15
From: buzau




compresor

This post has been edited by thundercar: 27 Nov 2015, 12:32


--------------------
dacia dacia audi 1310l 1310li A4 1999 2001 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 28 Nov 2015, 01:15
Post #57


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(argon @ 23 May 2011, 18:19)
Ca sa vopsesti masina cat de cat profesionist, uita de 50 de litri.
*



nicidecum,eu am vopsit un papuc chiar bine cu unul de 25 litri,ideea e ca mi-a luat o zi,se "descarca" imediat blestematu' .....greu.....cu unul de 50 de litri vopsesti linistit,reglate supapele sa tina intre 4.5 si 7-8 si iese brici smile.gif
Artizanal,un compresor de RABA,o butelie de 50 macar,un motor de 2kw si merge iar.....

This post has been edited by sobolan: 28 Nov 2015, 01:17


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thundercar
post 28 Nov 2015, 13:50
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 23 April 15
From: buzau




La 75 cm cubi cam cati litri butelia?pot macar sa grunduiesc o aripa o punte?


--------------------
dacia dacia audi 1310l 1310li A4 1999 2001 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 2 Jan 2016, 15:36
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 376
Joined: 23 May 10




Miam luat si eu un einhell 270/50/10, pe ulei.
Dupa ceva consultari pe alt forum, am decis sa iau LVLP-ul de la raider, sg 05.
LVLP= low volume, low presure
Fratele mai mare este HVLP=high volume, low presure.
Multi m-au sfatuit sa iau un LVLP, consuma mai putin aer, asa si este in comparatie cu fratele mai mare. Se descurca bine compresorul cu el, in utilizare fara oprire nu scade presiunea sub 6 bari. Pistolul l-am reglat sa lucreze la 2,5 bari in lucru din regulatorul compresorului.

Acum caut pistol de salblat. Ce Recomandati/foositi? Poate tot ceva de la raider?

This post has been edited by medelin: 2 Jan 2016, 15:37


--------------------
tractor u650, dacia 1300 1971 - b 22 auz 7-B-798
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dstdan
post 2 Jan 2016, 18:43
Post #60


Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team


Group: Members
Posts: 343
Joined: 6 November 13
From: Mures autoservice Team DST Dan




Da-ne un link spre un astefel de compresor, suntem interesati! La multi ani !


--------------------
Dacia,Renault,VW - 1310, Megan, Tiguan 1997, 2003, 2008 - TAM
Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th April 2024 - 11:08
Forum Renault