DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consum instantaneu

teleii07
post 27 Sep 2010, 21:33
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 18 February 06




QUOTE(ramsen @ 27 Sep 2010, 20:05)
daca ti-as spune ca in tr a5 la 100 km/h si la 2000 ture ai un consum de 5l% te incinta cu ceva???asta depinde numai dupa tine cum apesi de tare pe pedala de acceleratie...eu cum am spus am consum instant pe solenza la ceasul de logan si niciodata nu corespunde acelasi consum instant de azi cu cel de ieri...totul depinde de picior...asa ca nu te mai gindi la treaba asta...decit sa patesti ceva mai bine puneti un soft cu computer de bord pe ceasul tau si gata problema...ce an este masina???
*


2007..
Dupa observatiile mele daca nu vreau sa depasesc vitezele legale..
45-50 km/h in tr.3 apas mult mai putin pedala de acceleratie decat in tr.4, masina merge mai rotund raspunde la acceleratie mult mai promt dar oare e economic? cat o fi consumul instantaneu?!?
la fel se comporta si intre 80-90 km/h in treapta 4..
Nu stiu ce repere au avut proiectantii cand au facut Loganul dar cel mai prost merge in tr4 la 50, si tr 5 la 90..Deja se simte masina mult mai bine daca se merge peste 60 cu a 4-a si peste 95-100 cu a tr.5...
Eu credeam ca "consumul instantaneu' ajuta la gasirea turatiilor optime la care masina merge economic la randamentul cel mai bun...dar cum vad o sa ramana un mister pt. mine cum sa fac sa consume loganul ca la carte..

This post has been edited by teleii07: 27 Sep 2010, 21:38


--------------------
Dacia 1300, Logan 1.4 ABS+ '07-'16, Lodgy 1.6 8V GPL GFI '16- - TM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 27 Sep 2010, 22:12
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(ramsen @ 27 Sep 2010, 21:05)
daca ti-as spune ca in tr a5 la 100 km/h si la 2000 ture ai un consum de 5l% te incinta cu ceva???asta depinde numai dupa tine cum apesi de tare pe pedala de acceleratie...eu cum am spus am consum instant pe solenza la ceasul de logan si niciodata nu corespunde acelasi consum instant de azi cu cel de ieri...totul depinde de picior...asa ca nu te mai gindi la treaba asta...decit sa patesti ceva mai bine puneti un soft cu computer de bord pe ceasul tau si gata problema...ce an este masina???
*



2000rpm la 100km/h nu va avea niciodata in treapta a5-a la Logan.. Iar turatia la o anumita viteza intr-o anumita treapta nu tine de cat de tare apesi pedala ci de rapoartele FIXE ale cutiei.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 28 Sep 2010, 07:41
Post #33


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.698
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




ce am dat eu acolo au fost un exemplu...cum naiba la 100km/h sa ai 2000 rpm...asta este de inteles ca turatia motorului si viteza o darapoartele fixe ale cutiei...dar omul vrea sa stie cit ii consuma instant la anumite viteze...eu numerg niciodata cu 50 km/h in tr 3


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 28 Sep 2010, 09:22
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Asta tot incerc sa ii spun si eu.. Ca intrebarea e din start gresit pusa. CB-ul nu arata ceva standard la o anumita viteza intr-o anumita treapta. CI este influentat de o multitudine de factori.. Inclinatie drum, vant, sarcina... Nici eu la mers constant cu 50km/h nu stau in treapta 3, pentru ca nu are rost. Merg in treapta 4. Daca vreau demaraj, retrogradez. Din ce spune initiatorul, cum ca merge prost in tr. 4 la 50km/h, trag concluzia ca vrea sa si demareze de acolo...


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
male
post 8 Mar 2018, 20:42
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 25 April 09




Salut!
In cazul in care cumpar din targ un tablou cu ceasuri de bord logan 1 cum pot sa recunosc daca are sau nu consum instant?
Multumesc!


--------------------
dacia logan 1.4 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanel_pufos
post 31 May 2018, 11:49
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 31 May 18




De un timp nu imi mai afiseaza consumul instant. imi da ori 0 ori ---.
Nu a murit brusc ci la inceput facea figuri cateva minute si dupa isi revenea. Dar s-a agravat in timp si acum nu mai merge deloc. Am fost la un service mic si au verificat maneta de stergatoare si nu e maneta, si am incercat si cu un alt bord care il aveau pe acolo, dar ala avea vitezometrul stricat si nu a fost bun testul.
Nu stiu daca e de la bord sau alta piesa.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 31 May 2018, 12:06
Post #37


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




dar consumul mediu il afiseaza?
Ca daca da, atunci infrmatia de consum e primita de tabloul de bord, si atunci e defect tabloul.
Daca nu, e lipsa informatie, si atunci poate fi s i de la un fir/mufa.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanel_pufos
post 1 Jun 2018, 11:40
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 31 May 18




nu imi afiseaza nici consumul mediu, nici cati litri a consumat masina de la un punct anume.
Am efectuat testul ala de diagnoza si imi da jc ceva cu scurtcircuit joja de carburant.
Dupa reset nu a mai aparut. Testul l-am facut cu motorul cald.
Am si o interfata odb2 pt tel. Pe aia nu imi da nici o eroare.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 Jun 2018, 21:34
Post #39


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(motanel_pufos @ 1 Jun 2018, 12:40)
Am efectuat testul ala de diagnoza si imi da jc ceva cu scurtcircuit joja de carburant.
*

Pai... ai verificat circuitul jojei? Joja, mufe (apa pe la mufele intermediare), fire?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanel_pufos
post 2 Jun 2018, 14:53
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 31 May 18




Trebuie sa recunosc ca nu. Defapt nu prea stiu unde sa verific. Mufa aia care intra in filtru de motorina sau...


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanel_pufos
post 6 Jun 2018, 09:13
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 31 May 18




Gasesc in manualul de service circuitul ala? Joja aia de carburant are si alt nume ca nu am gasit nimic pe net.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 6 Jun 2018, 09:31
Post #42


torquemada


Group: Members
Posts: 1.051
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Copy paste, de pe daciaclub

Cum se intra in meniul de diagnosticare al Calculatorului de Bord si ce semnifica valorile afisate:

1. Se tine apasat butonul de RESET in timp ce se pune contactul (pozitia M) si se mentine apasat butonul de RESET timp de 5 secunde. Daca se porneste motorul (pozitia D) va fi disponibila si informatia de la pct. 7.
2. Turometrul ºi Vitezometrul incep sa baleieze.
3. Se elibereaza butonul de RESET, apoi se apasa scurt pe el, trecand astfel cu fiecare apasare prin cele 5 ecrane de informatii, dupa cum urmeaza:
4. Prima apãsare: Toþi martorii luminoºi ai bordului se aprind (doar la primele versiuni de software - in prezent nu mai exista acest test), pe ecranul LCD apare ceasul ºi versiunea de software a CB, turometrul si vitezometrul incep sa baleieze aproape toata scala de turatii, respectiv viteze.
5. A 2-a apãsare: Se aprind toate segmentele afiºorului LCD
6. A 3-a apãsare: Se afiºeazã nr. de litri din rezervor (dacã e vreun defect la senzor apare "---")
7. A 4-a apãsare: Se afiºeazã debit carburant în litri/orã dacã e motorul pornit (dacã e vreun defect apare "--"). La primele versiuni de software al TdB (Tablou de Bord) valoarea era afisata si daca ea era mai mica de 1 litru pe ora. La versiunile actuale nu se afiseaza decat valori mai mari de 1 litru pe ora, necesitand fie turarea motorului, fie cresterea sarcinii (de ex. prin pornirea AC).
8. A 5-a apãsare: Se afiºeazã eventuale defecte memorate la senzori (toate defectele afiºate în meniul de defecte de senzori memorate sunt defecte care au fost detectate dar nu mai sunt confirmate prezente, adicã au avut loc)
- 8.1 "- - -TO" - circuit deschis senzor temperaturã apã (literele afisate sunt asemanatoare cu "t o") - dacã motorul e rece nu se þine seamã de el (este normala aceasta eroare cand se porneste motorul rece, probleme sunt doar daca eroarea re-apare dupa un reset cu motorul cald)
- 8.2 "- - -TC" - scurtcircuit senzor temperaturã apã (literele afisate sunt asemanatoare cu "t c")
- 8.3 "-JO- -" - circuit deschis senzor jojã carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu "j o")
- 8.4 "-JC- -" - scurtcircuit senzor jojã carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu "j c")
- 8.5 "D- - - -" - absenþã semnal la senzorul de debit carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu "d")- se þine seamã de el numai dacã existã CB instalat (doar la versiunile de soft 6002 si 7102)
În caz de mai multe defecte memorate sau prezente, acestea sunt afiºate pe o singurã ºi aceeaºi linie a afiºorului.

Pentru a executa urmatoarele actiuni se apasa lung butonul RESET in timp ce sunteti in meniul de diagnosticare:
- se ºterg defectele memorate
- se reseteaza datele parþiale din CB (Km parcursi si Litri consumati - restul deriva din ele)
- se iese din secvenþa de autodiagnosticare
- se reseteaza circuitul de afisare a nivelului de combustibil (serveste la rezolvarea afisarii incorecte a volumului de combustibil din rezervor)
Apoi se aduce contactul la pozitia A sau S (stop).

Daca nu se doreste efectuarea actiunilor expuse mai sus se aduce contactul la pozitia A sau S (stop) pentru a iesi din meniul de diagnosticare si a reveni la functionarea normala a tabloului de
bord.

Dacă ai JC cauti mufa R2 dintre scaunul șoferului și prag


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanel_pufos
post 18 Jun 2018, 10:50
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 31 May 18




am facut toate alea de la diagnoza si dadea JC deci eroare de joja carburant.
o sa caut mufa aia r2


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanel_pufos
post 27 Aug 2018, 09:05
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 31 May 18




Am rezolvat problema consumului instant mergand la un electrician care a desfacut ecu si a recositorit toate conexiunile de la mufe. A fost o operatie destul de migaloasa si problematica deoarece ecu e capsulat si se desface greu. Daca nu sti ce si cum poti sa il strici de tot. Acum am scapat de problema consumului instant si a aerului conditionat care mergea cand avea el chef. Din ce am inteles, la loganurile si clio diesel exista problema asta cu conexiunile la ecu care oxideaza in timp. Ca la megane sau altele mai rasarite nu exista asa ceva.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th September 2018 - 16:04
Forum Renault Server hosting