DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consum mare?!, Eterna problema

0000
post 23 Jul 2008, 20:49
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Salutare...nu sunt nou pe forum(am cam 3 luni), dar nu am postat niciodata..ca nu prea a fost nevoie..problememle la o dacie sunt nenumarate si s-au regasit destule si la dacia mea 1310 din '90..am gasit destule raspunsuri la probleme aparute si sigur or sa mai apara..dar sunt nedumerit cu consumul..am bagat turul si returul intr-o sticla de 1,5l si am pornit prin oras..nu am consumat toata benzina deodata..am mai mers si o doua zi, facand in total 13km..cam putin..nu?..desi metoda nu este cea indicata, astept parerile voastre..de uleiul care da pe la semeringurile de la planetare nu mai zic nimic..am citit pe forum si vad ca nu a gasit nimeni o rezolvare.. sad.gif


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 23 Jul 2008, 20:54
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




si la mine e problema cu consumu.am 2 seturi de jigloare, tot le-am ales pe cele mai mici dar degeaba. cuiu imi inchide, plutitoru nou, am fixat nivelul mai mic dar degeaba. la mine mai e si problema ca se afuma bujiile(cred de la consum mare). la tine tot asa se afuma bujiile?


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 23 Jul 2008, 21:00
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Asta inseamna un consum de ~11%. In oras e destul de normal, mai ales daca mai prinzi si cateva semafoare. Pune-i gpl daca nu te satisface acest consum.


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 23 Jul 2008, 21:24
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Consumul este foarte normal.Pe langa faptul ca ai mers in oras,ai facut si drumuri scurte.
Petrisor-cam pe la ce turatii schimbi?


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 23 Jul 2008, 21:59
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




tinand cont ca am set nou cel mai mult schimb viteza la 2000 de ture. rareori sa-i dau asa un usor scart pana la 3000 de ture.


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 23 Jul 2008, 22:03
Post #6


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




E musai sa urci pana la 3000 de ture fiindca elimini calmina depusa pe bujii supape pistoane . Peste 4500 de de rau . Iar la rece eu morg constant cam 200m cu 2000 de ture dupa aceea totul e ok.

This post has been edited by djasu82: 23 Jul 2008, 22:04


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 23 Jul 2008, 22:07
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




ce calamina...la mine nu exista asa ceva. la mine e fum negru:)). normal se mai schimba la 3000 de ture, dar nu setu asta nou..am debia 300 km si nu vreau sa-l fac sa consume


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 24 Jul 2008, 02:15
Post #8


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




S-a mai povestit pe undeva de rodajul motorului.Cauta la diverse sau la trips&tricks ca e recent topicu.Schimband la turatie mai mica nu inseamna neaparat ca il protejezi.


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 24 Jul 2008, 17:49
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Nu se pune problema de semafoare..ca nu sunt.. tongue.gif ..suspectez ceva aer fals pe la carburator..totusi nu cred ca garniturile alea rigide din comert fac o etansare buna..ce alte garnituri sa mai pun acolo?..am sa imi pun o elica si un uis poate mai reusesc sa scad consumul..montarea instalatiei de gaz nu prea ma atrage


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 25 Jul 2008, 10:24
Post #10


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(petrysorr2006 @ 23 Jul 2008, 22:07)
......... la mine e fum negru:))
*



Fum negru= benzina in exces nearsa;vezi ce garnitura ai pus la carburator,intre capac si corp;astea noi din comert sunt subtiri si trebiue sa ai fetele perfect plane.verifica ca cuiul poantou sa inchida,apoi daca inchide si tot da fum negru incearca sa dai fete plane la capac si corpul carburatorului(eu asa am scapat de consumul mare)+un reglaj bun la carburator.vezi sa nu ai returul infundat wink.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 25 Jul 2008, 10:28
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(neajiji @ 23 Jul 2008, 22:00)
Asta inseamna un consum de ~11%.
*




chiar 11,5.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 25 Jul 2008, 11:03
Post #12


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Azi am desfacut la un amic toate bujiile fiindca se planga ca papa cam mult si scoate fum . Zis si facut prima impresie toate bujiile erau fumigena negre ca pacura doar in capul lor unde da scantee era un pic maroni . Le-am curatat pe fiecare in parte am verificat fiecare bujie cu un dinam care genereaza 15KV . Am montat pe masina 3 fiindca pe a 4 in locul ei am montat bujia colortune pentru a regla carburatorul sa prepare amestecul perfect iar explozia sa fie albastra. Pornit motorul - asa cum era reglat explozia era galbena . Am trecut la surubuarit fiindca motorul era incalzit bine pana cand explozia a devenit albastra . Am redus turatia am reglat dupa aceea dozajul am mai dat putin aer marid turatia pana la 750 de ture explozia a ramas albastra . Daca aveam aparatul video filmam putin si puneam sa vedeti cum toarce cat de cat bine. Mai trebuie bibilita putin fiindca cand se accelereaza explozia devine galbena iar cand s-a stabilizat turatia la nivel mare sau daca o iau usurel urcand in turatie explozia ramane albastra. Eu zic ca e un exces de benzina aruncat aiurea si cam la toate carburatoarele se manifesta la fel , scuipa cam mult si se scoate pe esapament rezulta acel fum negru la accelerari bruste !
Voi reveni cu mai multedetali in legatura cu acest carburator carfil fiindca cu siguranta mai trebuie ajustate jicloarele .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 25 Jul 2008, 20:16
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Astazi am verificat daca trage aer fals pe undeva, adica am scos manusa aia care face legatura intre carburator si filtru de aer, am pornit motorul si cu mana am obturat admisia de aer in carburator sa vad daca o sa mai mearga motorul..s-a oprit intr-o secunda..banuiesc ca asta este un lucru bun..nu?!..mentionez ca am la carburator doar furtunul ala care vine din capacul de la motor, intra in T-ul ala de de la carburator si mai departe in galerie..returul nu este infundat, cuiul inchide, membrana de la pompa de benzina nu este sparta, fii prospat schimbata..nu am verificat inca bujiile...

26 Jul 2008, 19:00:
Am vazut ca la alte dacii culoarea in interiorul tevii de esapamen, este neagra, dar la mie este maronie..de ce?! blink.gif

This post has been edited by 0: 26 Jul 2008, 19:00


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 26 Jul 2008, 22:21
Post #14


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Asa si trebuie sa fie maronie biggrin.gif ai avansu marit gazele la relantiisunt fierbinti ? Vezi furtunul ala care pleaca din T de la carburator si se duce la galerie vezi ca in furtunul acela se afla o mica diuza , sufla prin surtun sa nu fie infundata diuza . Sa nu bagi un cui sau ceva ca poti strica usor diuza.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 27 Jul 2008, 13:16
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Avansul nu este reglat de mine (nici nu stiu sa il reglez), dar la reglat cineva pana a obtinut turatia maxima si apoi a umblat la surubul de dozare a amestecului, si la cel de la clapeta de la aceleratie, care este strans aproape de maxim...nici furtunul ala de la carburator la galerie nu este infundat..inca nu am verificat daca gazele sunt fierbinti..dar daca sunt asta ce inseamna?..am inteles ca surubul ala de dozare a amestecului trebuie sa fie desfiletat 2,5ture..dar la mine este mai mult..si la ralanti (800ture), in masina se simte parca as avea motor diesel..mentionez ca am schimbat jicloarele cu din alea de brasov, cu eticheta in punga, exact cum sunt postate alea pe forum si am si bagat carburatorul in decarbusolv..

27 Jul 2008, 13:42:
Si in legatura cu tremuratul ala ralanti..dupa un timp acesta scade in intensitate, dar si turatia urca la 1000

This post has been edited by 0: 27 Jul 2008, 13:42


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Jul 2008, 14:23
Post #16


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




E raglat prost ! incalzeste bine motorul dupa aceea redu turatia la 750 -800 de ture , stangi jiclorul de dozaj amestec spre maxim pana cand motorul trepideaza si il deschizi usor dupa aceea pana cand motorul toarce frumos nu mai trepideaza . Cum am spus verificat si cu bujia clortun culoarea la exploziela relantii ramane albastra , Daca deschzi mult calpeta de acceleratie intra si primul orificiu de progresiune in functiune sise scurge benzina aici incepe sa trepideze si mai ales ca e deschis jiclorul de dozaj la maxim ... intra mai multa benzina in motor la relantii. Reduci usordin surubul oblic ( cel de stabilire a acceleratiei) asa se clapeta va sta sub primul orificiu sibenzina se scurge doar pe jiclorul de dozaj relantii. Restu tine de nivelul in CNC (camera de nivel constant) sa fie reglata la 7mm si 13 cu 2 spirale deformezi usor 2 lingurite una opreste deplasarea in sus a plutitorului iar a doua lingurita ( asa se numeste ) se sprijina pe bila de la cuiul poantou . La reglaj carburatorul se tine in pozitie verticala.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 27 Jul 2008, 15:11
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Nivelul in carburator este reglat..dar daca incerc sa desfac surubul la clapeta sau la amestec moare motorul..mai putin decat este el acum nu pot sa le mai desfac, ca nu sta motorul..turatia este la 800 dar tremura

27 Jul 2008, 15:24:
Totusi este posibil si carburatorul sa fie infundat pe undeva?!


This post has been edited by 0: 27 Jul 2008, 15:24


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Jul 2008, 17:35
Post #18


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Daca moare insemna ca ai avansul foarte mic marestel miscand delcoul spre dreapta dupa aceea desfaci surubul oblic pentru a reduce acceleratia si dupa aceea strangi surubul de dozaj si revi usor cu el pana ce turatia e stabila .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 27 Jul 2008, 19:30
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Daca aveam avasul mic, cand turam motorul nu trebuia sa mearga neregulat?..astazi am umblat pe la carburator dar fara nici un rezultat..am incercat sa umblu si la avans dar m-a curentat delcoul..cred ca este o fisa de vina..si se tot aude un fasait pe langa carburator cand sta la ralanti dar pe care nu il mai aud cand turez motorul de la zgomot..Si surubul ala fara arc care este mai indreapta si mai sus de cel de dozare a amestecului trebuie sa fie strans la maxim?


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Jul 2008, 19:37
Post #20


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Adica jiclorul de relantii ( cel care sta in portjiclor si seinfunda mai mereu cu gunoaie ?) da trebuie sa stea strans la maxim cat permite el. O buna functionare a carburatorului la relantii e atunci cand cu motorul pornit desfaci acest jiclor usor cu surubelnita iar motorul da sa se opreasca pana cand se opreste ! Daca creste turatia e prot reglat dozajul... trebuie deschis mai mult surubul de la dozaj pana cand atunci cand desfaci usor jiclorul de relanti care sta in portjiclor motorul se opreste la o scurta desfacere a acelui jiclor.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 27 Jul 2008, 20:52
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




DA..asta s-a intamplat..cum l-am desfiletat, cum s-a oprit motorul..dar fasaitul ala la carburator de la ce sa fie?..si tremuratul ala ce se simte in interior?..am strans surubul de amestec la maxim, l-am desfiletat 2,5 ture, dar nu statea motorul la ralanti..l-am mai desfiletat 2 ture si acum sta...


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Jul 2008, 21:33
Post #22


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Ai debitul mare la clapeta de acceleratie ca tot ai spus ca ti-a umblat tipul ala si ti-a strans aproape la maxim clapeta clapeta trebuie sa stea aproape lejer inchisa ! Fasaitul cu siguranta de acolo e a si mai e si de la circuitul de relantii cand inchiz jiclorul de dozaj dispare cand il deschizi creste ... Apropo diuza din furtunul ala care vine la galerie ai verificato ?? sar putea sa nu o ai sau sa fie infundata. Eu ti-as recomanda sa montezi un surub in stitul de la galerie si sa-ti cumperi o talpica ( tapa cald de sub carburator) cu 3 stururi 2 sunt pentru apa cald iar al treilea are un stut calibrat . Acest stut se alimenteaza cu aer si vine din T-ul carburatorului.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 28 Jul 2008, 12:03
Post #23


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




o intrebare tampita

daca mai tragi inca un T, de la ala de la carb, si tragi in plus furtunul cu diuza la galerie, pe langa flansa UIS ce se intampla?


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 28 Jul 2008, 13:18
Post #24


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(tzepesch @ 28 Jul 2008, 13:03)
o intrebare tampita

daca mai tragi inca un T, de la ala de la carb, si tragi in plus furtunul cu diuza la galerie, pe langa flansa UIS ce se intampla?
*




AER FALS ,
Tu avand flansa cu 3 conducte , flansa respectiva are o diuza calibrata in ea ( de 1.5-2mm , nu stiu exact ) normal ar trebui ca gaura din galerie sa fie obturata total !
Daca mai adaugi si acel furtun cu diuza la galerie pe langa gaura de 2 din UIS , saracesti amestecul , se va comporta ca si cum ar trage aer fals !!


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Jul 2008, 14:00
Post #25


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Tepes are flansa aia cu 3 conducte dar ca e prelucrata sub forma de Uis adica are 3 orificii de aer... Iar simpla flanse neprelucrata nu se numeste uis ! Dal naiba de amestec cu cat e mai sarac cu atata trege mai bine , aici vei reduce avansul vacumatic ( ma rog sa nu mai fie pilita platoul sau opritorul de sub rozeta). Vlade asa cum vreisa faci vei deschide mai mult jiclorul de dozaj amestec implicit creste turatia. Roacate ca numai asa inveti.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 28 Jul 2008, 17:05
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




asule are si UIS-ul si stutul de pe galerie sub carburator unde vine furtunul cu diuza..rezultat:la 2500 ture motorul moare!prea mult aer.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 28 Jul 2008, 19:13
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Daca umblu la surubul de la clapeta, imi scade turatia sub 800, si moare moturul..Am furtunul care vine din galerie in carburator, are orificiul ala mic in el si nu este infundat..Cu ce este cel mai bine sa etanseze carburatorul?..am pus 2 garnituri dar nu cred ca etanseaza prea bine..sunt tari si au o plasa metalica in ele..aseara m-am uitat la fise si cand puneam mana pe ele aparea un arc electric prin invelisul lor la mana mea..si decoul m-a curentat..este normal?!.. blink.gif

28 Jul 2008, 19:21:
Este posibil sa fie infundat circuitul de ralanti de nu vrea sa stea la ralanti fara sa tremure si sa fie surubul de la clapeta strans mult?

This post has been edited by 0: 28 Jul 2008, 19:21


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 28 Jul 2008, 19:22
Post #28


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




hai ca facui imparteala cu furtunele, la uis si l galerie. vad maine, dupa ce repar electromotorul... a mia oara 251.gif gun3.gif


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 28 Jul 2008, 20:07
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Si la esapament nu se aude acelas sunet mereu..bar,bar,bar,bar,PAR,bar,bar,bar...


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Jul 2008, 20:45
Post #30


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Schimba fisele in primul rand ! Se poate ca fisele sa aiba rezistenta foarte mare iar scanteea nu mai ajunge asa de puternic pe eletrozii de la bujii. Si pe clasic trebuie sa-ti stea cand motorul e cald relantiul la 550 de ture .
Lasi la 800 de ture si strangi surubul de amestec la maxim si il desfaci usor , se stabilizeaza turatia acolo il lasi mai mult consuma mai mult la relantii si se aude si cum isi mareste debitul de aer si benzina acel siuerat in carburator .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 14:44
Forum Renault