DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consum ulei Duster 1,2 TCe 125CP in garantie, Consum repetat ulei si nesemnalizare senzor

vincere
post 19 Feb 2018, 00:47
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 25 June 10
From: IASI




Am un DUSTER 1,2 TCe 125 CP in Garantie din noiembrie 2015 !!!, tocmai am intrat in al 3-lea an valabila mai precis pana in 28 octombrie 2018
- am sesizat din vara lui 2017 "o pierdere " de ulei, care de fapt s-a dovedit consum, in conditiile respectarii schimbului de ulei la kilometraj si faptul ca sub limita minima a jojei senzorul nu s-a aprins, descoperirea am facut-o intamplator inainte de a pleca in concediu.
- am completat 2,5 l ulei la un service DACIA am plecat in concediu cu bidonul de uleui la mine, mecanicii spunandu-mi ca daca se "pierde" sa sesizez reprezentantul DACIA
- in timpul concediului am facut 2000 km si "pierderea" s-a repetat, completand repetat ulei
- la intoarcere m-am dus la service Dacia, mi-au schimbat tot uleiul filtrul, fitru de aer , fitru habitaclu si mi-au facut plinul de ulei la limita superioara a jojei, punand o eticheta cu tipul de ulei 10W40, ELF competition COMPETITION, kilometrajul la 37200 km si spunandu-mi ca nu a fost pierdere ci consum !!!
- la 1000 km consumul fost de 2-3 mm sub limita superioara a jojei
- acum am 45700 km deci la 8500 km parcursi uleiul este iar la limita inferioara a jojei !
- deci la 8500 km parcursi consumul e de la limita superioara la limita inferioara.
- in cartea tehnica scrie ca la scaderea repetata si anormala sa anunt reprezentantii si ca intre limita superioara si cea inferioara este 1,5 l - 2 l in functie de motor,
Duster in garantie, la 3-a scadere de ulei dar prima documentata vis-a-vis de reprezentanta Dacia la kilometraj si consum
- cine ma poate lamuri ce este de facut si care ar trebui sa fie atitudinii corecta a reprezentantilor Dacia ?

This post has been edited by vincere: 19 Feb 2018, 00:50


--------------------
DACIA DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6 2015 - IS31DIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solenzul
post 19 Feb 2018, 01:42
Post #2


Membru curios


Group: Members
Posts: 410
Joined: 18 March 08
From: Campulung-Muscel




Sa îl stăpânești sănătos! Povestea ta m-a îngrijorat serios. La nici o mașina cu motor ok nu ar trebuii sa consume atâta ulei. Poate multi vor spune ca sunt prea legat de trecut dar am o Solenza de 14 ani la aproape 160.000 km și ii pun ulei 10w40. Fac schimbul la fiecare 10.000 km dar niciodată nu mi-a ajuns uleiul pana la jumătatea jojei. Ceea ce spui tu ca cu o mașina aproape noua sa consume atâta ulei in 8500 de km nu este de loc normal. Daca cei de la service au spus ca nu e pierdere, probabil nu au văzut scurgeri, înseamna ca s-a consumat. Pe unde s-a consumat rămâne de văzut. Înclin sa cred ca o mare consumatoare de ulei ar putea fi turbina ce ar putea prezenta o defecțiune. La mașinile vechi uzura motorului cauzează consumul de ulei, dar nu cred ca este cazul tau.
Ce este de făcut: te duci la service si le spui sa remedieze problema pentru ca acest consum nu este normal. Masina este in garanție, problema pare sa fie cauzata de o defecțiune de fabricație și trebuie reparata. Nu mai aștepta sa treacă timpul căci trece in defavoarea ta.
Atitudinea corecta a reprezentanților Dacia: ar trebuii sa ia masina, sa iți ofere una la schimb pe perioada reparației, sa caute problema (turbina sau motorul) sa te informeze despre cauza problemei (eroare de fabricație sau piesa defecta in garanție) sa schimbe piesa sau piesele defecte, sa iti schimbe uleiul și sa iți dea mașina înapoi sfatuidu-te sa verifici periodic nivelul de ulei și sa revi imediat ce constați o problema.

Mult succes! smile.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 Clima ; Duster Explorer 2017 ; - AG-09-***, AG-26-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 19 Feb 2018, 09:00
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.181
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




@Solenzul , nu e normal consumul fata de ce norma? Nu toate masinile se compara cu solenza ca jalon si nici cu locomotivele diesel in materie de consum de ulei.
@vincere Unele motoare mai noi (si altii nu doar la renault) sunt proiectate cu tolerante mai mari (reducere frecari si scadere consum carburant) si in consecinta mai consuma si ulei. 2 l la 8000 km inseamana 0.25 l la 1000 km, deci mai putin decat cei 0.5L/1000 km cat zice dacia ca e normal (Nissan zice 1 l la mie pe acelasi motor). Intreaba la vocea clientului daca considera ca e problema si trebuie rezolvata sau e functionare normala. Sau mergi la service sa scurga uleiul ca s avada exact cat s-a consumat in kilometrii astia.
Eu unul as fi pus 5W40 la motorul ala sincer sa fiu dar nu cred ca influenta consumul.
https://www.youtube.com/watch?v=xa1kqSo3aeM

This post has been edited by einstein1984: 19 Feb 2018, 09:02


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 19 Feb 2018, 09:08
Post #4


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.680
Joined: 19 April 05




Nu este atitudinea corecta, motorul ala (nu esti singurul) are o problema.
Este un defect de proiectare, au fost si cazuri in care au schimbat motorul.


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 19 Feb 2018, 09:37
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 23 May 10




Stai putin, in carte nu spune nimic de consumul de ulei, nu?

Cum este spre exemplu la Astra g, unde este mentionat un consum de 0.6 l/1000 km.


--------------------
tractor u650, dacia 1300 1971 - b 22 auz 7-B-798
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 19 Feb 2018, 09:50
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.869
Joined: 18 November 04




Se poate citi si aici: https://www.reno.ro/Consum-de-ulei-motor-1-...ur-t291069.html

Cred ca e acelasi motor.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 19 Feb 2018, 11:08
Post #7


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.680
Joined: 19 April 05






--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 19 Feb 2018, 11:15
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Cand ti-au zis pierdere trebuia sa ii pui sa-ti arate pe unde pierde. 2,5 l de ulei lasau urme sigur. Cati litri are motorul asta in total?


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 19 Feb 2018, 12:58
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.869
Joined: 18 November 04




Nu i-au zis nicio clipa "pierdere", a spus si initiatorul. Au spus "consum".


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 19 Feb 2018, 14:47
Post #10


torquemada


Group: Members
Posts: 1.053
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Cartea zice ceva de consum, trebuie doar citită.

Deși H5F apare și pe Captur(403/412), motoarele sunt diferite de Duster (404/408/410). Doar pe Megane II mai găsești 404 (euro5)

Inițiatorul are H5F410 euro6 - cu problemă specifică


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 19 Feb 2018, 15:42
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.181
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




la VW e un feature, la dacia e problema?


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vincere
post 19 Feb 2018, 20:07
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 25 June 10
From: IASI




Nu au descoperit nici o pata de ulei sub motor in scut ca sa probeze vreo pierdere cand mi-au pus cartonul cu kilometrajul si schimbarea ulei + filtre, busonul era corect infiletat, mi-au facut umplerea la marcajul superior a jojei, chiar mi s-a parut ca depasea vreo 2-3 mm limita superioara. Am zis ca au scapat un pic mai mult ulei sau poate au vrut sa traga mai sus nivelul sa nu am pretentii ca scade prea mult. La 1000 km scazuse cam 2-3 mm sub marcajul superior a jojei. Greu de spus in ml dar in total vreo 5 mm tot scazuse, as spune imperceptibil pentru a ridica pretentii. Cert e ca a scazut constant dar sigur. Am lasat-o sa scada pana la marcajul limita inferioara a jojei ca sa aiba o baza de calcul a volumului consumat. Cert ca intre 37200 cat aveam cu plinul de ulei si acum la 45700 km am 8500 km facuti in 6 luni cu o pierdere marcata de cele doua limite ale jojei. Deci e a 3-a oara cand scade constant, motorul 1200 cm3, TCe, benzina, Euro6, 4x4, intre limita superioara si inferioara a jojei scrie in cartea tehnica ca e intre 1,5 - 2 l ulei, NU am obiceiul sa o conduc nici turata, nici cu viteza peste 110 km /h nu am avut ocazia sa o conduc si in viteza a 6-a ajunge la maxim 2500 tur / min la viteza asta, in plus schimb intotdeauna viteza cand imi indica becul pe turometru la 2000 - 2200 / min, am facut toate schimburile de uleui in termen si la reprezentanta Dacia. In cartea tehnica scrie ca la scaderea repetata si anormala trebuie semnalata la reprezentanta. Ceea ce ma nelinisteste ca NU AU CONSEMNAT IN SCRIS PIERDEREA DE ULEI SEMNALATA LA SERVICE CAND AU FACUT PLINUL CU ULEI DESI LE-AM SEMNALAT. A ramas doar la VOCEA CLIENTULUI semnalata. Si mi-au atras atentia la vocea clientului ca pentru a fi luata in consideratie trebuiau sa consemneze pierderea si service-ul sa fie in baza de date. Acum am sesizat din nou vocea clientului sa reconsemneze pierderea de ulei ca RECLAMATIE. Am sunat si Reprentantul de vanzari sa intreb daca au mai avut reclamatii la acelasi tip de model vandut si a spus ca la 20.000 km cat se face schimbul de ulei nu a auzit pierderi mai mari de 1-1,5 l. Merg in service vineri,dar am sa fac si ceva scris ca presimt ca vor sa ma plimbe ca sa ies din garantie pe 28 octombre 2018

20 Feb 2018, 14:37:
Pot sa mai semnalez un indiciu am avut aprins aparent nelegat de consumul de ulei senzorul multifunctional rosu tip dreptunghi cu un zig-zag si nu am primit nici o explicatie de la service. Mi-au spus ca este o eroare de computer la injectie dupa ce a stat 5 zile in service (chipurie nu au avut timp sa se uite intr-o zi), sa fie legat de defectul de proiectare amintit ? deasemenea nu a fost introdus in istoricul incidentelor din perioada de garantie

20 Feb 2018, 14:38:
Pot sa mai semnalez un indiciu am avut aprins aparent nelegat de consumul de ulei senzorul multifunctional rosu tip dreptunghi cu un zig-zag si nu am primit nici o explicatie de la service. Mi-au spus ca este o eroare de computer la injectie dupa ce a stat 5 zile in service (chipurie nu au avut timp sa se uite intr-o zi), sa fie legat de defectul de proiectare amintit ? deasemenea nu a fost introdus in istoricul incidentelor din perioada de garantie

This post has been edited by vincere: 20 Feb 2018, 14:38


--------------------
DACIA DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6 2015 - IS31DIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 20 Feb 2018, 15:11
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.181
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




de unde stii ca nu e in istoricul de garantie? daca nu apare acolo insemna ca serviceul a muncit pe gratis, nici Renault nu-i plateste.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 20 Feb 2018, 15:16
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Sincer sa fiu mi se pare nefiresc sa consume totusi atat ulei. Or zice altii ca e normal, dar Renault stia sa faca motoare care nu se atingeau de ulei intre schimburi. Daca au pierdut si calitatea asta... in fine.

Acum, pentru linistea ta, eu cel putin asa as proceda.
- As verifica admisia dupa turbina - cat ulei gasesc in tubulatura, intercooler, etc. S-au mai vazut si turbine proaste de noi, mai ales acum cand toate sunt China made cu muncitori necalificati. Daca iti gasesti acolo uleiul te duci si-i iei de gat sa-ti schimbe turbina.
-As verifica compresia motorului, e cea mai buna indicatie de probleme interne, niste segmenti aliniati, giduri supape, garnitura de chiulasa etc.

Te duci frumos la un service independent, de cartier, de ce vrei tu, numai sa ai incredere in oameni si faci testele astea ( cred ca te costa 200 de lei) si dupa aia te duci la magarii aia la garantie si le spui direct ce au de schimbat, motor, masina cu totul ... biggrin.gif

Parerea mea, ai dat o galagie de bani pe masina, sa ti-o faca. Pe de ala parte nici nu e normal sa mergi cu consumul asta, distrugi catalizator, sonde.

Nu ai precizat daca ai avut consumul asta de la inceput sau dupa 2 ani.

This post has been edited by YRX: 20 Feb 2018, 15:19


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 20 Feb 2018, 17:16
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.869
Joined: 18 November 04




Dupa turbina mai e si recircularea vaporilor de ulei, nu? Deci va gasi niste urme de ulei condensat pe peretii tubulaturii, probabil si in intercooler. O cantitate mica este normala. Sa nu mearga doar cu asta catre service...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 20 Feb 2018, 17:36
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




De obicei e inainte de turbina, unde e depresiune... biggrin.gif
Nu, cred ca s-a inteles ce zic, daca e balta, lac, 1 litru in intercooler, nu unsuros.
De aia l-am trimis si la un meserias, isi da ala seama ce e normal si ce nu.
Hai ca sunt curios de deznodamant.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 20 Feb 2018, 17:54
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.869
Joined: 18 November 04




Ai dreptate ce-i zici, e ok.
Chestia e ca nu cred ca va gasi acolo uleiul, din cate am inteles (poate prost) motoarele astea consuma uleiul. Adica il papa, arde, whatever, nu-l depoziteaza in intercooler. S-ar infunda ala dupa cativa litri.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 20 Feb 2018, 17:57
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Ala se comporta ca un catch can. Daca e fluxul mare de ulei sigur ramane si acolo o cantitate insemnata. Dar pana nu investigheaza problema nu putem decat sa ne dam cu parerea.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solenzul
post 20 Feb 2018, 22:08
Post #19


Membru curios


Group: Members
Posts: 410
Joined: 18 March 08
From: Campulung-Muscel




huh.gif Cum facem cum nu facem tot in jurul răspunsului meu de la postul 2 ne învârtim. coolspeak.gif
Contrar unor colegi de pe forum îmi este greu sa cred ca progresul înseamna "largirea" tolerantelor astfel încât sa ajungem înapoi cu câteva decenii când umblam cu sticlele de ulei prin portbagaj, cu câteva piese de schimb și cu frica in suflet ca ori ne lasă mașina in drum ori nu mai pornește când vrem sa plecam cu ea. popa.gif
Cativa o sa îmi sară in cap sau o sa ma calce pe cap cu trotinetele lor bicycle.gif pentru cele afirmate dar un consum ca al Dusterului lui Vincere este de-a dreptul prea mult. Este mult pentru orice mașina fabricata recent. Nu este normal și nu mai are rost sa repet. victorie.gif
Toate companiile auto cauta sa strângă tolerantele, profita de orice ocazie de a îmbunătății tot timpul fiecare piesa și a atrage clienții cu intervale de service mărite, fiabilitate mare, consumuri mici și confort sporit. Cunosc persoane care nici nu deschid capota mașinii. group_pointing.gif
Singurii care deschid sunt cei de la service când fac reviziile. Sunt curios ce s-ar fi întâmplat dacă prietenul nostru era unul dintre ei și se ducea la service după 20.000 km cu motorul mai uscat ca un desert. Nici nu cred ca apuca sa ajungă la 20.000. post-336-1110552489.gif Sa revenim la subiect.
Mesaj pentru Vincere: Atitudinea service-ului nu este potrivita. Sfatul meu e sa încerce la o alta reprezentanta, o sa fi surprins sa găsești diferențe de la cer la Pamant intre reprezentantele aceleiași mărci. Iti garantez ca dacă te duci tot la aceiași care pana acum nu au făcut nimic, nici de acum înainte nu o sa facă nimic. Grăbește-te, vremea garanției trece. console.gif

This post has been edited by Solenzul: 20 Feb 2018, 22:11


--------------------
Dacia Solenza 2004 Clima ; Duster Explorer 2017 ; - AG-09-***, AG-26-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vincere
post 20 Feb 2018, 22:50
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 25 June 10
From: IASI




Orice interventie personala sau la service neagreat Dacia te face sa pierzi garantia.
Exista un istoric al observatiilor facute la vocea clientului si un istoric al interventiilor dar al incidentelor operate de service. Acest din urma istoric poate fi consultat de orice service , dar si de operatorul de la vocea clientului. Am sunat la vocea clientului si mi-a spus ca am fost trecute ca interventii de revizie, dar nu ca si incidente. Cand am pierdut uleiul prima data, am dat toate actele la service Dacia autorizat, mi-a zis sa merg la mecanici, am platit uleiul si umplerea, am spus ca masina e in garantie, mi-au spus ca nu e ok ca "a pierdut' si sa ma adresez de unde am cumparat masina, mi-a ramas bidonul cumparat A doua oara am fost la alt service Dacia agreat si desi am relatat ca scade nivelul de ulei, au consemnat doar revizie in istoric cu schimbat ulei si filtre, ocazie cu care au facut umplerea la nivelul maxim si zicandu-mi e consum ca nu au descoperit ulei curs dedesupt si sa vin la 1000 km daca pierde. La 1000 km a scazut doar 5 mm in total. Cum pusesera cam 3 mm peste limita superioara, scaderea a fost de 2 mm sub limita superioara (total 5 mm) aproape imperceptibil pt a ridica pretentii de scadere. NU STIU CAT INSEAMNA CEI 5 MM IN VOLUM ULEI, deci nu mi-am justificat nici o vizita la 1000 km. A treia oara mi s-a aprins senzorul rosu multifunctional tip dreptunghi cu zig-zag. In mintea mea nu am facut nici o legatura cu pierderea de ulei precedenta. Am pus si topic pe Forum dar baietii nu prea au stiut ce e cu senzorul ala. Fiind senzor rosu am insistat si mi-au dus-o pe platforma la acelasi al 2-lea service Dacia. Mi-au tinut-o 5 zile chipurile nu au avut timp sa se uite la ea fiind prea aglomerati si mi-au dat-o inapoi zicand ca a fost o eroare din computer, nimic important si ca garantia suporta reprogramarea computer. Am insistat sa aflu amanunte , dar au dat-o in evaziv cum ca e ceva de la injectie. Am sunat dupa aia la vocea clientului si operatorul mi-a spus ca nu exista consemnat la istoricul interventiilor o reclamatie de incident de consum sau pierdere de ulei. Am intrebat de ce ? M-au spus ca e vina servicelui. Cum am fost la doua service-uri si in total de 3 ori cred ca e o politica Dacia de a ascunde defectul fiindu-le mai usor sa inscrie in cartea tehnica ca se 'accepta in consum de 0,5 l la 1000 km, Daca ar fi sa mergem dupa cartea tehnica unde zice ca la 20000km schimbam uleiul am consuma 10 l ulei, la o capacitate de 4,5 l baie- motor ar fi de 2 ori si ceva, Eu gasesc sa schimb la 10000 km . Nu e normal ca la 8500 km dupa plin de ulei sa raman fara ulei in motor si mai mult decat atat !!!!! atentie !!! sa nu se aprinda nici un senzor de semnalizare ulei/ supraincalzire motor. Vineri sunt programat, la al 3-lea service.

inca un lucru suspect:motorul era cu 5w30 de noua, la primul service mi-au pus 5w40 sitot de asta am tot completat in concediu cam 1 litru in 2000 km, la al doilea service m-am trezit ca mi-au pus 10w40 , asa au trecut pe eticheta pusa la motor, ca intr-un motor uzat - probabil sa minimizeze consumul. Acum am sa merg sa masoare consumul si sa cer sa o trimita la productor. INTREBARE: Motorul e asamblat la noi sau in Franta ?

foarte util articolul lui IRONIK;
http://www.capital.ro/presa-franceza-la-ma...ce-trebuie.html

This post has been edited by vincere: 20 Feb 2018, 23:23


--------------------
DACIA DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6 2015 - IS31DIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solenzul
post 21 Feb 2018, 02:10
Post #21


Membru curios


Group: Members
Posts: 410
Joined: 18 March 08
From: Campulung-Muscel




Da, asa este. Ma refeream la o alta reprezentanta tot membra a grupului Dacia. Doar nu te trimiteam sa pierzi garanția. Probabil ai citit prea repede sau nu m-am exprimat destul de clar. Nu a fost correct sa puna 10w40. Este mai gros. Bagand mai gros consumul sau pierderile sunt mai mici si mai greu de observat. Au tratat efectul ignorand cauza. Sa nu fiu rău sa zic ca au încercat sa mușamalizeze. Tu ulterior puteai sa pici in capcana si ne mai semnalând nici o problema puteai sa crezi ca acum totul e perfect. Tine cont ca un ulei mai gros nu face ungerea atat de bine la temperaturi scăzute iar uzura e mai profunda. Nu trebuia sub nici o forma sa bage 10w in loc de 5w cum scrie si la carte. Si inca un mic sfat pe final, sa nu crezi basmele cu schimbul uleiului la 20.000 km. E marketing. Nu cred ca e relevant unde e ansamblat motorul, piesele si standardele sunt la fel in tot grupul. Din punct de vedere economic si logistic cred ca e ansamblat la noi. Din ce cunosc după un anumit număr de reclamații si in funcție de gravitatea problemei trebuie sa facă rechemare. Ei evita cu tot posibilul asta ca i-ar costa o grămada de bani. E mai simplu sa ascundă pe cât posibil si fac rechemare doar cand nu se mai poate altfel. Cam atat cu vorbăria din partea mea ca nu vreau sa acaparez forumul. Las si alte persoane mai avizate sa dea cu părerea. Sper sa scapi usor de problema. Succes si mult noroc! cheers.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 Clima ; Duster Explorer 2017 ; - AG-09-***, AG-26-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 21 Feb 2018, 08:38
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.181
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




becul de lipsa presiune ulei se aprinde cand pompa trage aer, nu cand e sub minim pe joja


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 21 Feb 2018, 08:42
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Daca dai jos un furtun la admisie si masori compresia nu ai cum sa pierzi garantia, nu umbli la nimic sigilat, nu are cum sa se vada, dar te lamuresti si nu iti mai faci sange rau urmarind mm de pe joja.
Ti-au pus w40 in ideea ca e mai gros si consuma mai putin, cu rezultatele de rigoare.
Ar trebui sa te grabesti, sa nu treci de garantie, ca din cate vad cam asta iti fac, altfel o sa o faci pe banii tai.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 21 Feb 2018, 12:27
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 441
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




Parca astea sint motoarele care au pompa de ulei cu volum variabil in functie de temperatura uleiului/motorului.
Undeva era o discutie despre un senzor de temperatura cu probleme, din pacate nu o mai gasesc.
Urmarea era ca duce la uzura precoce a motorului.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vincere
post 23 Feb 2018, 14:08
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 25 June 10
From: IASI




Am dus Duster-ul in service (fiind al 3-lea). A cerut sa imi masoare cantitatea ramasa. si sa imi inlocuiasca uleiul 10W40 cu uleiul 5W30 cu care a fost umplut initial. Mi -a spus ca trebuie sa declar ca calatoresc in zone cu temperatura sub -25C, si pot ca sa puna doar ulei 5W40. Nu au fost de acord sa particip la operatie. mi-au spus ca fac masuratori si sa revin diseara. Am intrebat daca vor face un test de compresie ? A spus ca da vor testa totul . Nu au trecut 20 de minute, pe cand asteptam un taxi sa ma intorc acasa, care a intarziat cam 30 minute, vad deodata cum masina imi apare in fata service. A crezut ca deabia urma sa o bage in hala, cand vad ca vin spre mine un mecanic si imi de cheile spunand ca au pus doar 1l ulei 5w40. Cum asa ? Am cerut sa imi schimbati uleiul si sa imi masurati consumul pentru care s-a facut de la umplerea din 37000 km. cat e inscrisa pe eticheta si in acte. Imi raspund ca nu am facut umplerea la ei si nu au incredere cat s-a pus. L-am aratat hartiile de manopera si factura anterioara in care era scris "consum ulei" si eticheta pusa de la service-ul 2. Mi-au repetat ca nu e consemnat in istoric ca s-a intentionat sa se evalueze consumul si ca mai trebuie facut odata. I-am intrebat cum ati amestecat ulei 10W40 cu ulei 5W40? Mi-au spus ca se pot amesteca orcare tip de ulei agreat Dacia. Le-am spus ca de 1 an am consumat 3 bidoane de ulei si nu e normal , si ca acuz o uzura prematura a motorului, le-am pus sub nas articolele. Se pare ca sunt intelesi sa dea ascunda defectul. Sa vin la 1000 km sa imi demonstraze ca nu am consum, le-am spus ca nu se vede la 1000 km, bun sa vin la 1500 km. Iti bati joc de mine ? Bine vino la 5000 km. Dadeam sa plec cand am realizat ca nu mi-a inmanat nici o dovada a manoperei. M-am intors si am intrebat; Nu imi dati o hartie care sa consemnaze manopera, ati consemnat in istoric ? S-a facut ca cauta fisa de manopera printre alte hartii facandu-mi hatarul sa mi-o inmaneze si mi-a aratat kilometrajul de pe fisa de intretinere zicandu-mi ca ei dupa aia se ghideaza , dar nu mi-a confirmat ca ar fi consemnat si in istoric. Nu stiu cui sa ma adresez ... sa cumpar extensia garantiei ? ce-i de facut ?

This post has been edited by vincere: 23 Feb 2018, 14:12


--------------------
DACIA DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6 2015 - IS31DIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 23 Feb 2018, 14:51
Post #26


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 8.069
Joined: 19 November 07
From: când în când




Vocea clientului, in primul rand.


--------------------
bemveu 3-er E30 Touring 1991, 2.5l 12v cu număr dăbuzău
Știu că sunt prost, dar când mă uit în jur prind curaj.
Respir, deci mi-e foame.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 23 Feb 2018, 15:03
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.181
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Solenzul @ 20 Feb 2018, 23:08)
t ca ori ne lasă mașina in drum ori nu mai pornește când vrem sa plecam cu ea.  popa.gif
Cativa o sa îmi sară in cap sau o sa ma calce pe cap cu trotinetele lor bicycle.gif pentru cele afirmate dar un consum ca al Dusterului lui Vincere este de-a dreptul prea mult. Este mult pentru orice mașina fabricata recent. Nu este normal și nu mai are rost sa repet. 
*


De aia or avea VW bec de "completat cu ulei" intre revizii? radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
las si eu asta aici https://www.cheatsheet.com/automobiles/30-n...html/?a=viewall

Consumer-Reports-Thirsty-30.png

This post has been edited by einstein1984: 23 Feb 2018, 15:06


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 23 Feb 2018, 15:06
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Nu vrei sa faci ce ti-am zis.... Dar nu in reteaua Dacia.

Einsteine, e irelevant. Tu compari v8-urile lu' BMW care au 10 litri de ulei cu 1.2 - u si intervalele extended de revizie cu cel normal. Asta este statistica tipic americana, cati km faci cu un plin, indiferent de ce motor ai si cat ai rezervorul.

This post has been edited by YRX: 23 Feb 2018, 15:15


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 23 Feb 2018, 16:16
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.181
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




N-am gasit statistica de europa asa repede, da TSIurile 2008-2012 si in 3 cilindri cam fac la fel.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanbiciusca
post 24 Feb 2018, 08:05
Post #30


bogdanpiatra


Group: Members
Posts: 906
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




Nu toate tsi-urile, ci cel de 1,8 tsi.
Am 1,2 tsi din 2010, 106000 km, si la 12-13000 km la cat schimb uleiul completez cca 3-400 ml, care sunt mai degraba o pierdere pe la galeria de admisie, unde au o imbinare plastic metal si unde nu au garnitura din fabrica.
Motoarele de 1,8 tsi care mananca cca 1 litru la 3000 de km incep sa aiba ceva problemute pe la 100000.

This post has been edited by bogdanbiciusca: 24 Feb 2018, 08:07


--------------------
skoda/ ford octavia / fiesta 2010, drive 1.2 TSI 105 CP/ 2007, comfort
Bogdan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

5 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th September 2018 - 00:53
Forum Renault Server hosting