DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consum ulei Duster 1,2 TCe 125CP in garantie, Consum repetat ulei si nesemnalizare senzor

vincere
post 12 Mar 2018, 23:33
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 25 June 10
From: IASI




Uleiurile agreate pt 1,2TCe sunt 0w40, 5w40, 10w40. Am refuzat 10w40, incat mi-au pus 5w40. Nici un service Dacia - Renault nu vrea sa scoata castanele cu propria mana. Problema e cunoscuta, e reala si toti o fac pe-a prostii si nestiutorii. Neconsemnarea incidentelor la service-uri diferite arata ca asta e politica Dacia. Am reclamat la Vocea clientului service-urile.

Inainte de a face testul de compresie mi s-a sugerat ca testul de compresie nu e relevant, daca nu scoate fum negru, presiunea scade doar daca se duce ultimul segment. Am facut testul de compresie si nu s-a evidentiat scaderea compresiunii. Bujiile erau curate. Manometru avea o tija cu un carton si cand a dat la automat s-a inscris o mica curba, nici o valoare scrisa - spunea ca cartonasele sunt de la diesel (la ultimul cilindru mi s-a parut ca era o valoare mai mica - au zis ca nu au infiletat bine si au repetat. Singura explicatie care mi s-a spus ca este ca uleiul se duce in turbina.

Mi s-a sugerat ca ceea mai buna solutie e reclamatia facuta la concesionarul secundar de unde s-a cumparat masina si nu serviciu clienti telefonic cu toata garantia, acestia vor da vina pe service ca nu consemneaza, iar service-urile nu conseneaza in sistem ca sa nu isi ia o belea pe cap - alta explicatie nu am. Cine le plateste reparatia daca e probata defectul de fabricatie ? interventiile in garantie sunt gratuite pentru clienti, dar service-lui cine ii ramburseaza munca ? Se pare ca e o ruptura in relatia dintre Service-uri si Concesionarul principal national. Uzina Dacia e doar producator, vanzarea se face printr-un concesionar principal care vireaza vanzarile prin concesionari secundari. Pe orice factura de cumparare Auto apar Renault Commercial Roumanie SRL, (independenta de echivalentul France), la care se adauga concesionarul agent secundar. intradevar au modificat datele tehnice din manual spunand ca 1/2 l consumat la 1000 km e normal. Probabil Renault Commercial Roumanie SRL, gireaza si serviciul de relatii clienti pe site-ul Dacia. Voi reincepe demersul la sursa.

This post has been edited by vincere: 13 Mar 2018, 14:48


--------------------
DACIA DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6 2015 - IS31DIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 13 Mar 2018, 07:53
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.694
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Uf, greu mai esti de citit. Mai ia si tu randul de la capat cand schimbi ideea.

Deci, ai facut test compresie. Nu inteleg ce e cu cartonasele, testul de compresie se face cu un manometru si se citesc valori ale presiunii in bar. Mai povesteste cu amanunte cum s-a facut.

Admisia i-a durut mana sa o desfaca?

Nu ti-au dat nici o explicatie, unde se duce uleiul? Nici macar o supozitie?

Ai citit topicul la care am pus link? Are aceeasi problema si a descris si rezolvarea.

Haideti ma, ce dracu, sunteti atatia care lucrati la Dacia, spuneti-i omului unde sa sune sau ce sa ceara sa trimita Dacia om la Iasi sa-i verifice omului motorul. Care-s pasii de urmat in caz ca nu te intelegi cu serviceul.



--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 13 Mar 2018, 10:51
Post #63


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.473
Joined: 10 March 06
From: GL




spune-le sa-ti schimbe simeringurile la supape si apoi sa reverifice catalizatorul/filtrul de particule ! Oricum motorul ala n-o s-o duca mult pe sasiul ala,era mai corecta o motorizare mai mare gen dci110.

This post has been edited by sobolan: 13 Mar 2018, 10:52


--------------------
Dacia SPORT - 1988 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 2.0 GTI -1994
vine taxa auto iar,hai cu rabla la remat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 13 Mar 2018, 11:29
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




QUOTE(YRX @ 13 Mar 2018, 07:53)


Deci, ai facut test compresie. Nu inteleg ce e cu cartonasele, testul de compresie se face cu un manometru si se citesc valori ale presiunii in bar. Mai povesteste cu amanunte cum s-a facut.


*



Probabil a facut testul cu un compresimetru adevarat, din acela cu inscriptor grafic.
Are un ac care inescrie cresterea si descresterea presiunii din cilindru pe o rola de hirtie,
cum erau vechile inscriptoare grafice la AMC-uri sau electrocardiografe.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 13 Mar 2018, 12:45
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.694
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Da, ma rog, eu n-am vazut decat din ala cu manometru. Cat traieste omul invata... smile.gif
Dar vroiam sa vad niste valori, vad ca omul se invarte in jurul cozii prin serviceuri fara nici un rezultat.
Mi-a placut la Partner ( cel cu Captur) cum a facut Cobalcescu, i-a facut uleiul maxim, i-a sigilat toate busoanele si dupa nu stiu cati km a venit la service si i l-au masurat. Au stabilit consumul si i-au schimbat motorul cu totul. Aici mi se pare abureala aiurea, fara nici un rezultat.
Pe vremuri trimitea Dacia om de la Pitesti si pentru vopsea sarita, sa verifice si sa autorizeze reparatia.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 13 Mar 2018, 13:40
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




Ala e Renault...
Cam asa arata ala cu inregistrare:
https://www.olx.ro/oferta/vand-compresmetru...html#00055ce9ba

This post has been edited by Agrig: 13 Mar 2018, 13:45


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vincere
post 13 Mar 2018, 14:57
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 25 June 10
From: IASI




De sus in jos s-a inscris presiunea de la cilindru de pe partea pasagerului inspre cilindru de pe partea soferului (nu stiu cum numerotati), privind graficul:
cilindru 1 - 26,5 barr
cilindru 2 - 27 barr
cilindru 3 - 28 barr
cilindru 4 - 25 barr (unde a repetat testul)

This post has been edited by vincere: 13 Mar 2018, 14:59

Attached thumbnail(s)
test_compresiune.jpg ( Size: 41.75k ) Number of downloads: 391


--------------------
DACIA DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6 2015 - IS31DIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 13 Mar 2018, 15:26
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.694
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Cum naibii sa ai 28 de bari? ohmy.gif
RCO la 1.2 este 9,5:1, ar trebui vreo 13 bari.

Inginerilor, voi ce ziceti? Din ce stiu P= 1,55xRCO-2,35

Cum se citeste nenea Grig cartonasul?

This post has been edited by YRX: 13 Mar 2018, 15:27


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 13 Mar 2018, 15:56
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




Adica romaneste, merge si asa!
A folosit cartonas de Diesel ca s`au gatat alealalte.
Cred ca este exact ca ala de pe OLX la care am pus eu link.
Acolo sint in fapt 2 aparate, pentru Diesel si pentru Otto si au cartonasele lor fiecare, in stinga si dreapta se vad in buzubarase.
In fapt colegul a si scris asta:
". Manometru avea o tija cu un carton si cand a dat la automat s-a inscris o mica curba, nici o valoare scrisa - spunea ca cartonasele sunt de la diesel (la ultimul cilindru mi s-a parut ca era o valoare mai mica - au zis ca nu au infiletat bine si au repetat. Singura explicatie care mi s-a spus ca este ca uleiul se duce in turbina."

This post has been edited by Agrig: 13 Mar 2018, 16:05


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Mar 2018, 15:59
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.357
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




pentru un diesel are compresii ok ish, la limita d ejos. Pentru un benzinar sunt cam mari.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 13 Mar 2018, 16:14
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.694
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Adica au masurat o p... Si sa nu-ti vina sa-i iei la bataie.
Einsteine, parca esti rabin sa mor io, auzi raspuns - pentru diesel sunt bune, pentru benzina cam mari ... biggrin.gif
Poate ca da, poate ca nu.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 13 Mar 2018, 17:03
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




Adica masutstoarea aia ar trebui sa fie o dovada a ceva!
Asa cum spui, te poti pisa pe ea!



--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Mar 2018, 17:34
Post #73


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




QUOTE(YRX @ 13 Mar 2018, 15:14)
Poate ca da, poate ca nu.
*
Si pentru benzine turbo?


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 13 Mar 2018, 17:41
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.666
Joined: 1 May 04
From: TM




Acu 2000 de ani erau manometre cu diagrama.Ca sa priceap inginerii ca la seismograf dar fara rola . Eru niste fituici pe care se scria data, modelul si nr. masinii. Pe carton era un grafic dedicat Dupa ca faceai RK iti facea o inregistre din aia anexata la factura.Daca dupa RK iesea rau ucenicu belea pooola. Slefuia la scaune de supape pana nu mai trecea strop de benzina la test. biggrin.gif


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 13 Mar 2018, 18:03
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.694
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 13 Mar 2018, 18:34)
Si pentru benzine turbo?
*



Ce?


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 13 Mar 2018, 19:41
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




QUOTE(bion @ 13 Mar 2018, 17:41)
Acu 2000 de ani erau manometre cu diagrama.
*



La ala m`am referit eu, din diagrama lui depista inginerul si pe unde se pierdea presiunea, supape, segmenti...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Mar 2018, 21:02
Post #77


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




QUOTE(YRX @ 13 Mar 2018, 17:03)
Ce?
*


zic si eu, este diferenta intre unu aspirat si unu' turbo
benzina


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 13 Mar 2018, 21:48
Post #78


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.473
Joined: 10 March 06
From: GL




ala turbo are rc-ul mai mic.....eu mai scriu odata : a se verifica simeringurile la supape la "minunea" aia de motor,uleiul nu dispare asa prin magie,ori il mananca ori il pierde....cat despre aparatele alea de masurat compresia cu hartie pot zice ca-s de prin anii 80,un manometru cu un furtun facea minuni si arata ok....


--------------------
Dacia SPORT - 1988 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 2.0 GTI -1994
vine taxa auto iar,hai cu rabla la remat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 13 Mar 2018, 23:03
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




De, asta e avantajul clapetei de acceleratie fly by wire...inchide tot, vid la maxim in galerie, sa te mai miri cum soarbe uleiul atunci?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 13 Mar 2018, 23:10
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.694
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Ce conteaza ma ca-i turbo?
Zice la carte ca are raport 9,5 la 1, cand masori compresia nu cred ca intra turbina sa faca presiune.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vincere
post 13 Mar 2018, 23:19
Post #81


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 25 June 10
From: IASI




Mecanicul crede ca uleiul e aspirat in Turbina. Cum ?

Nu stiu daca lucrurile se leaga cu defectul de fabricatie prezentat de Argus.

Am facut o traducere a celor de la ARGUS
La rădăcina problemei, o calibrare defectuoasă a computerului motorului. Presiunea scăzută în galeria de admisie, cuplată cu o depresiune puternică în cilindru, cauzează o lipsă de etanșeitate a celui de-al doilea segment al pistoanelor. Uleiul este apoi aspirat și ars prin ardere, de unde și supraconsumarea ulei. Soluția este reprogramarea calculatorului pentru a mări presiunea din colector când sarcina și viteza motorului sunt scăzute și reduce consumul de ulei.
Din nefericire, dacă autovehiculul nu este readus în timp, uzura segmentelor crește și cauzează deteriorarea ireversibilă a motorului din cauza lipsei de lubrifiere. Acest lucru ar fi putut fi evitat datorită prezenței unei martor de avertizare. ulei. Din motive de economie, producătorul a ales sa faca acest motor fara acest martor.


--------------------
DACIA DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6 2015 - IS31DIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 13 Mar 2018, 23:33
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




Adica apare depresiunea in admisie ca timpitul de calculator inchide complet clapeta de acceleratie cind frinezi cu motorul. Atunci trage ulei de unde poate, din baie pe sub segmenti sau pe sub simeringurile de supape.
La alea batrine nu aveai cum face asta halul ala de vid in admisie, era surubul de reglaj relanti.

This post has been edited by Agrig: 13 Mar 2018, 23:33


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 14 Mar 2018, 02:21
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.896
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Asta e o gluma de explicatie, puteau s-o rezolve in cazul asta, poate ca trage din carter in admisie, depinde cum e sistemul de recirculare, pe la segmenti doar daca e infundat. Ori simerinrurile supapelor. Sau amarata de turbina are scapari.

This post has been edited by BLUE R 19: 14 Mar 2018, 02:29


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 14 Mar 2018, 06:28
Post #84


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.485
Joined: 28 July 07
From: Brasov




Pentru colegul care întreba cine plătește manopera în garanție: nimeni. Dacia obliga service-urile autorizate sa lucreze gratis. Dacia suporta doar costul piesei înlocuite, care dpdv costuri e cam de 10x mai mic decât prețul de vânzare către utilizator.

În concluzie, Dacia rulls! Iar serviceurile fug de garanții ca el diablo de tămâie.

Referitor la ulei, toate mașinile consuma ulei prin fenomenul de pompa al segmentelor. Ca unele consuma mai puțin e alta chestiune.


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 14 Mar 2018, 07:59
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.357
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




nu abera amice, se plateste si manopera inlocuirii piesei catre service. Pretul de garantie e mai mic fata de pretul clientul doar cu suma care reprezinta adaosul de service (serviceul cumpara piesa cu X lei d ela renult, atata e platit pe ea in garantie). Sericeurile fug de problemele pe care stiu ca nu le rezolva din prima si genereaza retur in atelier....
@YRX, eu le dadeam cu diagrama in cap, dar nu e masina mea.

This post has been edited by einstein1984: 14 Mar 2018, 08:00


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vincere
post 14 Mar 2018, 09:01
Post #86


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 25 June 10
From: IASI




Intrebare: macar testul de compresiune facut are valoare calitativa ? aprecIind diferentele de valori , se poate evalua pragul la care se poate spune ca exista o diferenta semnificativa de presiune care sa arate defectiunea pe vreun cilindru ? Care sunt valorile de referinte pt motorul asta ?

In articol se vorbeste de lipsa de etanseitate pe segmentul 2. Mecanicul spunea ceva ca testul te compresiune se face doar daca masina da semne ca scoate fum negru si se duce ultimul segment - deci trag concluzia ca segmentii pot fi uzati partial si daca ultimul segment e ok testul de compresiune sa iasa normal ?

eu am mers cu uleiul sub nivelul marcat minim al jojei, era doar cam 5 mm pe varf, habar nu am cati km, cu singuranta cand am descoperit faptul lipsei de ulei eram 10000 km de la ultima schimbare de ulei 5w30 si filtre. Cum puteam sa imi imaginez ca in 10000 km pierd tot uleiul. Nu am verificat cand au facut ultima schimbare de ulei inainte incidentului de pierdere, pana unde era nivelul pe joja, dar mi s-a spus ca la revizie service-ul e obligat sa aduca uleiul la limita superioara a jojei. Din ce stie careva asa se procedeaza ?


--------------------
DACIA DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6 2015 - IS31DIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 14 Mar 2018, 10:10
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




QUOTE(BLUE R 19 @ 14 Mar 2018, 02:21)
Asta e o gluma de explicatie, puteau s-o rezolve in cazul asta, poate ca trage din carter in admisie, depinde cum e sistemul de recirculare, pe la segmenti doar daca e infundat. Ori simerinrurile supapelor.  Sau amarata de turbina are scapari.
*



Ai perfecta dreptate, rezolva problema simeringurilor, segmentilor si a consumului de ulei cu update de soft!
Mai era o masina care avea un dispozitiv care daca`l scoteai consuma ulei mai mult, mai ales in oras! Stiti care?
Si totusi exista vreo masina care are recircularea gazelor din carter dusa sub clapeta? in asa fel incit sa "suga" ulei din baie in frina de motor?

La un motor nou diferenta de compresie peste 10% este destul de mare, testul a fost facut la cald?
Ca valoare absoluta habar n`am cit este folosind diagrame de Diesel.
La al meu 1.6Mpi de 150Kkm diferenta este de sub 0,5bari masurata la rece, la cald nu m`am mai obosit sa o fac.

This post has been edited by Agrig: 14 Mar 2018, 10:19


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 14 Mar 2018, 10:25
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.694
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Pai ce sa zic, dupa cartonasul cu 28 de bari am ramas pe jumatate prosti. Nu ai valoarea presiunii pentru motorul tau. Doar sa vedem diferentele intre cilindri. La 1 si 4 sunt mai mici valorile, dar nu se stie cu cat. Referinta ar fi 13 bar.
Bujiile cum aratau? Erau mate, lucioase, cu depuneri, negre?
Alte investigatii au facut? Turbina?


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 14 Mar 2018, 11:47
Post #89


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.473
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(vincere @ 14 Mar 2018, 10:01)

In articol se vorbeste de lipsa de etanseitate pe segmentul 2.
*




tu chiar nu intelegi nimic,valorile care ti-au fost spuse sunt fictive,refa testul cu un manometru cum fac toate service-urile si pune-i sa verifice cumva etenseietatea simeringurilor supapelor,pe acolo se mananca ulei la mai multe motoare si de la alte marci mai ok.....un mecanic bun vede imediat gazele reziduale pe admisie,trage o concluzie.....daca-l da la turbina vezi de ce ajunge in admisie,poate pierde turbina pe la lagare dar ar face zgomot....


--------------------
Dacia SPORT - 1988 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 2.0 GTI -1994
vine taxa auto iar,hai cu rabla la remat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vincere
post 14 Mar 2018, 21:53
Post #90


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 25 June 10
From: IASI




- nu si-au batut capul cu nici o turbina si verificare suplimentara, asa-zisul test de compresie a facut la insistenta mea la rece, bujiile erau curate neafumate.

- " pune-i sa verifice cumva etanseietatea simeringurilor supapelor,pe acolo se mananca ulei " - cand nu-s pe domeniul meu , cam greu sa stiu ce sa mai cer sa-i faca si cum

- toti pe unde am fost sar sa-mi puna ulei 10w40 sa mascheze , cu greu am impus sa puna ulei 5w40

- probabil vor sa vada cat ulei consuma, ca mai apoi sa ma convinga dupa manual ca 0,5 l / 1000 km este normal, incat sa nu isi mai bata capul cu alte verificari si sa ma faca sa o las moarta ...

- cat am mers cu ulei sub limita inferioara fara sa am vreun martor aprins, riscul sa fie dusi segmentii, il poate spune un test de compresie sa inteleg. Voi face testul de compresie la alt service. problema e alta: care sunt valorile de referinta si ce inseamna in valori absolute uzura segmentilor pe acest tip de motor ?

- am primit azi un telefon ca voi fi reconvocat pentru o reprogramre a softului - ce sa inteleg ca se rezolva prin reprogramarea softului ? rezolva problema sau doar mascheaza defectiunea si uzura pe segmenti?

... in articolul pus se vorbeste chiar de lant de distributie, bloc motor

This post has been edited by vincere: 14 Mar 2018, 21:55

Attached File(s)
Attached File  enquete_huile.pdf ( 864.11k ) Number of downloads: 36


--------------------
DACIA DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6 2015 - IS31DIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th November 2018 - 10:34
Forum Renault Server hosting