DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Costuri revizii la Duster, Destinat posesorilor, costuri reale revizii

cristic1982
post 9 Jun 2011, 09:30
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 764
Joined: 4 February 11




De fapt motoarele si reglajele pentru ele chiar sunt facute pentru a avea intervale de intretnere mai rare si nu e doar de marketing.

Iar EGR-ul nu prea face bine motorului din mai multe motive, iar scoaterea lui ajuta nu numai pentru fiabilitate, prelungire utilizare ulei cat si pentru reactivitate masina sau consum...


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4
"Asta chiar va crede prosti, stimati votanti PSD. Isi bate joc de voi. Si de noi, restul, fireste. Dar pe noi, macar, nu ne crede prosti." - DannyY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jay333
post 9 Jun 2011, 10:50
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 828
Joined: 25 June 07




QUOTE(cristic1982 @ 9 Jun 2011, 09:30)
Iar EGR-ul nu prea face bine motorului din mai multe motive, iar scoaterea lui ajuta nu numai pentru fiabilitate, prelungire utilizare ulei cat si pentru reactivitate masina sau consum...
*


Poti sa detaliezi? Multumesc.


--------------------
Renault Megane 4 Intens dci 130 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 9 Jun 2011, 11:36
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 764
Joined: 4 February 11




In primul rand EGR inseamna gaze arse recirculate in admisie si pe urma in motor.
Aceste gaze au in componenta si particule de carbon in plus fata de cele care sunt produse in momentul combustiei, iar aceste particule intra in ulei ducand la o degradare a proprietatilor uleiului. In plus ele degradeaza partile metalice cu care intra in contact (segmenti, lagarele turbinei etc.).
In plus, EGR-ul se ia inainte de a intra in turbina, deci exista mai putina energie care sa antreneze turbina => reactivitate scazuta a masinii in momentul folosirii EGR-ului.
Atunci cand nu folosesti EGR, datorita faptului ca exista mai mult aer proaspat (care ajuta arderea), pentru un stil de conducere similar (de ex. 120 km/h stabilizat pe autostrada) se reduce apasarea pedalei (care da cererea de debit injectat) => un consum mai mic.
Sa nu intelegeti ca intre folosirea EGR si inhibarea lui exista diferente enorme de prestatii (consum si brio), dar totusi ele sunt usor sesizabile.
Dezavantajele neutilizarii EGR-ului sunt:
- se produce o cantitate mai mare de oxizi de azot (NOx)
- zgomotul este usor crescut, mai ales pe relanti (aprox. +0,5 dB)

Sper ca am fost suficient de clar.
Pentru ca este off-topic, nu voi detalia in plus acest subiect.

This post has been edited by cristic1982: 9 Jun 2011, 11:36


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4
"Asta chiar va crede prosti, stimati votanti PSD. Isi bate joc de voi. Si de noi, restul, fireste. Dar pe noi, macar, nu ne crede prosti." - DannyY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 9 Jun 2011, 20:10
Post #34


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.599
Joined: 3 October 10




QUOTE(cristic1982 @ 9 Jun 2011, 11:36)
In primul rand EGR inseamna gaze arse recirculate in admisie si pe urma in motor.
Aceste gaze au in componenta si particule de carbon in plus fata de cele care sunt produse in momentul combustiei, iar aceste particule intra in ulei ducand la o degradare a proprietatilor uleiului. In plus ele degradeaza partile metalice cu care intra in contact (segmenti, lagarele turbinei etc.).
In plus, EGR-ul se ia inainte de a intra in turbina, deci exista mai putina energie care sa antreneze turbina => reactivitate scazuta a masinii in momentul folosirii EGR-ului.
Atunci cand nu folosesti EGR, datorita faptului ca exista mai mult aer proaspat (care ajuta arderea), pentru un stil de conducere similar (de ex. 120 km/h stabilizat pe autostrada) se reduce apasarea pedalei (care da cererea de debit injectat) => un consum mai mic.
Sa nu intelegeti ca intre folosirea EGR si inhibarea lui exista diferente enorme de prestatii (consum si brio), dar totusi ele sunt usor sesizabile.
Dezavantajele neutilizarii EGR-ului sunt:
- se produce o cantitate mai mare de oxizi de azot (NOx)
- zgomotul este usor crescut, mai ales pe relanti (aprox. +0,5 dB)


BRAVO! th_EmoticonApplause.gif

This post has been edited by Logan_Stepway: 9 Jun 2011, 21:11


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 11 Jun 2011, 19:37
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.634
Joined: 25 July 10
From: București




Efecte negative in urma functionarii EGR-ului:
Nu de putine ori, la curatirea galeriei de admisie a motoarelor diesel dotate cu EGR, se constata depuneri masive de funingine intarita pe peretii acesteia (in special la motoarele cu rulaj mai mare de 80000 km).
Aceasta se datoreaza in special principiului de functionare al EGR-ului care introduce practic un procent de gaze de esapament nefiltrate in galeria de admisie.
Unul din scopurile (efectele) secundare, relativ ascuns de producatori, pe langa rolul de reducere a poluarii este scaderea ( gresit, de fapt duce la cresterea ) consumului de combustibil. Insa in timp este diminuata totodata si performanta motorului datorita depunerilor reziduale in galeria de admisie, mai ales la motoarele cu uzura mare a axului turbinei, care genereaza pierderi de ulei in sistemul de admisie. Acestea, datorita temperaturii relativ ridicate si in contact cu gazele de esapament se transforma intr-un strat de funingine solida care ingreuneaza si altereaza admisia aerului in motor.

Recomandari
Pentru evitarea acestor inconveniente se recomanda curatirea periodica a circuitului de admisie turbo-intercooler-EGR-colector admisie, prin pulverizarea de aditivi de curatire conform fisei tehnice a produsului si totodata curatirea manuala a galeriei de admisie cu solutii dedicate in acest sens.

P.S Corectat prin amabilitatea lui Logan_Stepway !

This post has been edited by Ampt: 12 Jun 2011, 09:15


--------------------
Dacia SupeRNova 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 - B-70-UFC
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 11 Jun 2011, 21:13
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 764
Joined: 4 February 11




De fapt nu reduce consumul ci micsoreaza cantiatea de aer proaspat (care are mult azot sau N) si astfel se reduc emisiile de NOx, in schimb consumul creste...
Eu personal, l-am inhibat la al meu.

This post has been edited by cristic1982: 11 Jun 2011, 21:14


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4
"Asta chiar va crede prosti, stimati votanti PSD. Isi bate joc de voi. Si de noi, restul, fireste. Dar pe noi, macar, nu ne crede prosti." - DannyY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 12 Jun 2011, 09:04
Post #37


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.599
Joined: 3 October 10




QUOTE(Ampt @ 11 Jun 2011, 19:37)
Unul din scopurile (efectele) secundare, relativ ascuns de producatori, pe langa rolul de reducere a poluarii este scaderea consumului de combustibil.

FALS - cu EGR ai consum de carburant mai mare.



This post has been edited by Logan_Stepway: 13 Jun 2011, 08:31


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 12 Jun 2011, 09:11
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.634
Joined: 25 July 10
From: București




@Logan_Stepway : Trebuie sa recunosc ca ai dreptate ! blush.gif
Explicatia pe care ai oferit-o este mai mult decat pertinenta !
Mea culpa si ... multumesc frumos pentru precizari ! smile.gif


--------------------
Dacia SupeRNova 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 - B-70-UFC
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 12 Jun 2011, 11:02
Post #39


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.599
Joined: 3 October 10




nicio problema cheers.gif

pentru acest lucru exista acest forum auto, sa avem discutii libere legate de auto si sa incercam sa intelegem cu totii acest fenomen ..... ca de mistocareala sunt cu totii buni blush.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 13 Jun 2011, 09:31
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 764
Joined: 4 February 11




Imi place ca imi sunt "acceptate" explicatiile asa usor... evit sa mai scriu pentru a nu ma enerva in plus.


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4
"Asta chiar va crede prosti, stimati votanti PSD. Isi bate joc de voi. Si de noi, restul, fireste. Dar pe noi, macar, nu ne crede prosti." - DannyY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boditza
post 15 Jun 2011, 16:32
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 8 September 09




dar nu ai check-ul aprins daca ai anulat egr-ul?


--------------------
Renault Megane Sedane 2.2 1,6 16v 82kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 15 Jun 2011, 16:50
Post #42


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.599
Joined: 3 October 10




EGR-ul se mai dezactiveaza si prin "n" solutii nu numai prin declipsarea mufei wink.gif

This post has been edited by Logan_Stepway: 15 Jun 2011, 16:52


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jay333
post 6 Jul 2011, 09:28
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 828
Joined: 25 June 07




20.000 km/1 an, cost total 581,40 la Meridian Vest. Ulei Elf 5W40.


--------------------
Renault Megane 4 Intens dci 130 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 11 Jul 2011, 22:33
Post #44


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.564
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




„Dincolo” se vehiculează prețuri de cca. 400 lei/revizie. A fost ceva suplimentar față de ulei motor și filtrele de ulei, aer, polen?


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusjo
post 13 Jul 2011, 22:52
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 1 July 10




QUOTE(cristic1982 @ 13 Jun 2011, 10:31)
Imi place ca imi sunt "acceptate" explicatiile asa usor... evit sa mai scriu pentru a nu ma enerva in plus.
*


Detaliaza te rog cum l-ai anulat. Ma intereseaza. (dci 1,5 110 cp (126 cp resoftat). Se poate reactiva ulterior?
Multumesc.


--------------------
Dacia MCV 1.5 dci Dacia Duster 1.5 dci 4x4 2007/Laureate 2010/Laureate - GL 67 BRM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 14 Jul 2011, 06:17
Post #46


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.599
Joined: 3 October 10




QUOTE(mariusjo @ 13 Jul 2011, 23:52)
Se poate reactiva ulterior?

De ce vrei sa-l reactivezi, ce s-a-ntamplat? huh.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jay333
post 14 Jul 2011, 22:51
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 828
Joined: 25 June 07




QUOTE(Squirrel @ 11 Jul 2011, 22:33)
„Dincolo” se vehiculează prețuri de cca. 400 lei/revizie. A fost ceva suplimentar față de ulei motor și filtrele de ulei, aer, polen?
*


Nope. Revizie standard, fara nimic suplimentar.


--------------------
Renault Megane 4 Intens dci 130 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexis
post 1 Mar 2013, 23:37
Post #48


daciot


Group: Members
Posts: 204
Joined: 30 June 05
From: Bucuresti




Revizia I - la 1 an, Serus: costuri totale revizie 924 lei (ulei Elf Solaris 5W30, filtre de aer, ulei, habitaclu si motorina, garnitura buson si manopera).


--------------------
Dacia Duster 1.5 dci 2012 Laureate - B XX RXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 2 Mar 2013, 00:37
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.634
Joined: 25 July 10
From: București




Poți să detaliezi cât a costat fiecare reper în parte ?


--------------------
Dacia SupeRNova 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 - B-70-UFC
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexis
post 2 Mar 2013, 07:56
Post #50


daciot


Group: Members
Posts: 204
Joined: 30 June 05
From: Bucuresti




Cu tot cu TVA:
Ulei (Elf Solaris, 5W30, DPF, 5 litri) - 381,30
Filtru de aer - 64,85
Filtru de polen - 84,42
Filtru de ulei - 39,56
Garnitura buson golire ulei - 7,49
Filtru de motorina - 141,84
Manopera - 204,60


--------------------
Dacia Duster 1.5 dci 2012 Laureate - B XX RXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Mar 2013, 12:57
Post #51


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




QUOTE(alexis @ 1 Mar 2013, 23:37)
Revizia I - la 1 an, Serus: costuri totale revizie 924 lei (ulei Elf Solaris 5W30, filtre de aer, ulei, habitaclu si motorina, garnitura buson si manopera).
*
Cumva masina este un Lexus?


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arab
post 2 Mar 2013, 14:45
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 29 December 05




Schimbat azi uleiul si filtrul!Total 250lei.Folosit Elf Evolution 5W40-5 litri,filtru original Renault-25 lei,manopera-25 lei.Super multumit!Celelalte filtre le schimbasem anterior,eu personal!

This post has been edited by arab: 2 Mar 2013, 14:47


--------------------
Dacia Duster 2010 - bv-02-tap
VAND UN DUSTER!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexis
post 2 Mar 2013, 18:22
Post #53


daciot


Group: Members
Posts: 204
Joined: 30 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 2 Mar 2013, 12:57)
Cumva masina este un Lexus?
*


Nu stiu. Tu stii? Alti colegi de forum au avut costuri de revizie asemanatoare.


--------------------
Dacia Duster 1.5 dci 2012 Laureate - B XX RXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 2 Mar 2013, 22:04
Post #54


...........................


Group: Members
Posts: 7.853
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Te superi degeaba, dar preturile sunt deja pentru alta liga...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 2 Mar 2013, 22:19
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.634
Joined: 25 July 10
From: București




Uleiul a costat mai mult decât dublu ca preț, același bidon de Elf Solaris 5W30 DPF - 5 litri putând să-l cumperi liniștit cu 180 lei ! sad.gif

P.S Ți-am dat PM cu o sursă foarte sigură de unde poți să-l achiziționezi ! smile.gif

This post has been edited by Ampt: 2 Mar 2013, 22:29


--------------------
Dacia SupeRNova 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 - B-70-UFC
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Mar 2013, 22:31
Post #56


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




QUOTE(alexis @ 2 Mar 2013, 18:22)
Nu stiu. Tu stii? Alti colegi de forum au avut costuri de revizie asemanatoare.
*

Pai este foarte grav atunci.


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 2 Mar 2013, 23:03
Post #57


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 18 April 06




Duster e deja din alta liga deja relativ la pretu de achizitie.


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu2010
post 3 Mar 2013, 08:59
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 4 January 13




Cine se cramponeaza de garantie trebuie sa plateasca o "taxa" tradusa in preturi mari la produse si la manopera.


--------------------
Dacia Logan Laureat - B--------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 3 Mar 2013, 10:55
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Pe bune? Cine te opreste sa mergi la revizie cu uleiul tau? Nu pierzi nici o garantie...

This post has been edited by PaulT: 3 Mar 2013, 10:55


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexis
post 3 Mar 2013, 16:43
Post #60


daciot


Group: Members
Posts: 204
Joined: 30 June 05
From: Bucuresti




A trebuit sa merg pe uleiul de la service deoarece cu aceasta ocazie am avut si o interventie pe garantie la baia de ulei care avea pierderi de ulei pe la garnitura.


--------------------
Dacia Duster 1.5 dci 2012 Laureate - B XX RXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

5 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th November 2018 - 04:34
Forum Renault Server hosting