It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cum se curata injectoarele acasa?

vili
post 11 May 2010, 12:52
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 28 September 07




Am un litru si ceva de solutie Wynn's, pentru sisteme de injectie diesel. Am inteles ca la diesel nu este nevoie de instalatie speciala, se alimenteaza direct pompa de injectie dintr-un recipient.
A facut cineva operatia asta, sa-mi explice si mie?
Ar trebui niste racorduri, macar pentru a veni returul in vasul respectiv, si nu stiu din ce sa le improvizez si in ce punct al instalatiei sa desfac(inainte sau dupa filtru motorina) pt alimentare si unde pentru retur.


--------------------
Dacia Solenza 1.9D 2004 - IS-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HUMMER H1
post 11 May 2010, 13:27
Post #2


Membru cu S.U.V.


Group: Members
Posts: 699
Joined: 21 December 09
From: Galati




salut eu am facut ceie ce vrei tu sa faci la suv ul meu am desfacut furtunele de la pompa de injectie cele de alimentare tur retur leampus intrun bidon taiat in care am pus acea solutie care e super buna si am pornit masina
o lasi sa mearga cu solutia pana se termina cam 1.5 - 2 ore merge dupa care montezi la loc furtunele de la masina si ai rezolvat treaba smile.gif
nu turezi motorul in timpul asta doar trebue lasat sa mearga la relanti

ps chiar face treaba solutia biggrin.gif


--------------------
Ro S.U.V. Double Cab 1.9d 2005 - GL-13-FHM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 11 May 2010, 13:35
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.838
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Schimba si uleiul si filtrul dupa ce faci asta.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HUMMER H1
post 11 May 2010, 21:24
Post #4


Membru cu S.U.V.


Group: Members
Posts: 699
Joined: 21 December 09
From: Galati




nici filtrula combustibil nu e de lasat trebue si el schimbat smile.gif


--------------------
Ro S.U.V. Double Cab 1.9d 2005 - GL-13-FHM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vili
post 12 May 2010, 05:40
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 28 September 07




Din ce am vazut la mine, turul se poate desface la iesirea din filtrul de motorina iar returul imediat dupa iesirea din pompa, inspre filtrul de aer, distanta dintre cele doua puncte fiind de circa 75 cm. Vasul unde il pun, la retur? Pot sa arcuiesc furtunul de pe tur sa ajunga in vasul pus pe retur fara sa se deformeze? Ajunge, sau trebuie sa caut un furtun sa le prelungesc? Ce sectiune ar fi?
Am pus aceste intrebari ca sa nu scot furtunele si sa constat ca mai am nevoie de ceva...


--------------------
Dacia Solenza 1.9D 2004 - IS-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HUMMER H1
post 12 May 2010, 13:56
Post #6


Membru cu S.U.V.


Group: Members
Posts: 699
Joined: 21 December 09
From: Galati




eu am pus alte furtune nu cele ale masini acum depinde de situatie smile.gif te orientezi


--------------------
Ro S.U.V. Double Cab 1.9d 2005 - GL-13-FHM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vili
post 14 May 2010, 16:06
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 28 September 07




Azi mi-am luat inima in dinti si am desfacut racordul de pe tur, imediat la iesirea din filtrul de motorina, si returul la iesirea din pompa(din conectorii aia), am prelungit returul pana la borcan cu un furtun avut prin casa si care s-a potrivit perfect ca sectiune, nu a dat un strop pe dinafara la imbinare.
A mers cam o ora si jumatate si a consumat cam 700 ml, ca apoi iesea furtunul de ep tur din lichid si am oprit.
Dupa ce merg cu masina un pic, am sa postez impresii. Am luat filtru de ulei si ulei si le schimb luni, dar filtrul de motorina???Ca nu a trecut prin el solutia. Si l-am schimbat cu cuteva luni in urma...


--------------------
Dacia Solenza 1.9D 2004 - IS-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HUMMER H1
post 14 May 2010, 22:13
Post #8


Membru cu S.U.V.


Group: Members
Posts: 699
Joined: 21 December 09
From: Galati




cel de motorina e bine salschimbi si pe el dar daca e curat poti sal lasi sau nu are apa prin carcasa lui


--------------------
Ro S.U.V. Double Cab 1.9d 2005 - GL-13-FHM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 14 May 2010, 22:24
Post #9


membru... fidea cu lapte:)))


Group: Members
Posts: 3.680
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




folositi METABOND pentru motorina la curatarea injectoarelor...eu am folosit pentru benzina si sint super multumit de el...nu mai folositi metode neortodoxe si inventate de alti,folositi ceva bun si sigur...bafta


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi -E2 / 2004 - AG -- AMH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HUMMER H1
post 14 May 2010, 22:41
Post #10


Membru cu S.U.V.


Group: Members
Posts: 699
Joined: 21 December 09
From: Galati




aceasta solutie e numai pt motoarele diesel si nu se amesteca cu combustibilul se face ori in sevice pe niste aparate speciale daca masina are pomapa de combustibil in rezervor ca la benzina de exemplu iar daca are pompa deinjectie cum e la 1.9 d sau 1.5 dci carfe si trage si face si presiune pe instalatia de alimentare merge si fara acel aparat pt ca pompa trage si face presiune
iar solutia asta nu se amesteca cu combustibilul pt cai scade concentratia deci nu si mai face treaba exact asa se foloseste se alimenteaza sistemul de alimentare si se lasa sa functioneze motorul in relanti pana se termina acel litru de solutie care curata atat sitemul de alimentare cat si cel de avacuare eu am folosit + alti amici pe logan diesel 1.5 dci si se simte diferenta iar mie mia recomandat cine mia reparat pompa de injectie sai fac si o curatare cu solutia asta si a avut dreptate se simte
ar trebui sa ma plateasca aia de fac solutia la cata relama leam facut acum radmasa.gif


--------------------
Ro S.U.V. Double Cab 1.9d 2005 - GL-13-FHM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 May 2010, 19:29
Post #11


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Ce poate face metabond
vezi aici
mai ales pentru ungerea motoarelor si a metalelor in miscare din cuti de viteza etc.

This post has been edited by djasu82: 16 May 2010, 19:30


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladutcristi
post 16 May 2010, 19:58
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 13 November 07




cineva pe forumul reno.ro recomanda:

Se deconecteaza turul si returul de la pompa de injectie, se conecteaza doua furtunuri in locul celor care vin de la filtru si se pun in bidonul cu solutie. Asta se face cu motorul la temperatura optima de lucru (aprox 80 grade) Se porneste masina si se lasa sa functioneze la relanti 15-30 min apoi se opreste. Se lasa motorul oprit fara a deconecta ïnstalatia" aprox 15 min, apoi se porneste din nou masina. De data aceasta se incepe a se tura din ce in ce mai mult motorul cu mentineri pe paliere de turatie de 10-20 sec. Mai concret se tureaza pana la 2000 - se tine 20 sec, apoi la relanti, turat la 2500 si iar relanti, turat la 3000 ture si iar relanti, si tot asa pana la 4500 ture. Se executa acest tip de accelerare pentru a face injectoarele sa functioneze cu solutia respectiva pe toata plaja de turatii, pentru a indeparta depunerile. Se repeta aceasta operatie pana aproape se termina solutia.
Se reconecteaza instalatia masinii la pompa, se amorseaza si se elimina aerul din instalatie si apoi se porneste masina.

cum este mai bine: relanti si apoi turata sau numai relanti?


--------------------
140.000 km/60000km solenza/clio symbol 1.9D /1.5dCi
Diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 May 2010, 20:08
Post #13


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




dar de ce nu se desface furtunul dupa filtru de motorina si dupa aceea se baga intr-un bidon cu doua stuturi prevazute si sa se toarne metabond iar dupa aceea se leaga la furtunul care se duce la pompa de inalta . In acest fel se curata toate injectoarele pompa de inalta , am facut la cdtiul meu si la 5 loganuri dci 85cp de la servici .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canea_dragos
post 16 May 2010, 22:01
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 673
Joined: 13 April 09
From: Bucuresti




Super tare METABOLD asta...am mai auzit de el

Ca tot veni vorba am cateva intrebari in legatura cu folosirea lui pentru benzinare:

- la un plin de 43 litri benzina se pune un flacon intreg de METABOND?
- merge pus acelasi tip de produs si pentru uleiul din motor cat si pentru cel din cutie?...sau sunt produse diferite?
- la ce intervale se baga METABOND atat pentru benzina cat si pentru ulei?...cel de benzina se pune cam la 5 plinuri fara aditiv cumva?....cel de ulei se schimba cumva mereu la schimbul de ulei?....la cel din cutie banuiesc ca tine mult si bine...bine observ ca ei spun ca se pune mereu METABOND la fiecare schimb
- cand se folosesc produse METABOND se merge mai turat gen 3500-4000 rot/min vreo 100 km?

EDIT: am intrat pe site-ul oficial si am aflat toate raspunsurile la intrebarile de mai sus:D

This post has been edited by canea_dragos: 16 May 2010, 22:10


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 Confort - PH 88 CDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 May 2010, 22:14
Post #15


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




La un plin de benzen se baga 20-30ml de metabond nu tot flaconul ,
-acelasi tip nu mere pus si in ulei sunt produse diferite
-se baga metabond cand se face schimbul de ulei si se baga tot flaconul iar dupa aceea se completeaza cu ulei sintetic .
-nu conteaza cum calaresti masina , conduci la fel cum ai condus.
-pentru benzinare se foloseste tipul METABOND MEGALENE
-pentru benzinare se foloseste tipul METABOND MEGASEL
-pentru a aditiva uleiul nu conteaza ca e motor pe benzina sau pe motorina se foloseste METABOND M
Pentru cutie folosesti uleiul special de elf 75W80 .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanelkva
post 17 May 2010, 06:18
Post #16


/\____/\____/\____/\


Group: Members
Posts: 1.188
Joined: 4 November 09
From: reghin




QUOTE(djasu82 @ 16 May 2010, 23:14)
-pentru benzinare se foloseste tipul METABOND MEGALENE
-pentru benzinare se foloseste tipul METABOND MEGASEL
*


Mai fa o data diferenta,sa inteleg si eu,ca a inceput sa ma intereseze Metabondul asta.Se gaseste la magazinele de piese auto?


--------------------
dacia solenza 2004 - HD**---
In goana dupa posturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caphonne
post 17 May 2010, 08:57
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 983
Joined: 22 August 06
From: Buc. Drumul taberei si Berceni




Salutare acum cateve zile am dus o turbina la reparat unui baiat printgre sibgurii din Bucuresti care repara si reconditioneaza turbine.Dupa ce am luat piesa de la el mi-e spus ca defectul a aparut in urma folosorii aditivilor in ulei si ca nu recomanda nimanui la motor turbo acesti aditivi.Nu vorbim despre o defectiune aparuta imediat ci in timp.
Legat de curatatul injectoarelor tot un nene mi-a spus ca este bine ca acestea sa fie scose si separat curatate nu sa se foloseasca diverse solutii puse in motorina sau benzina pentru ca aceste solutii curata toate depunerile din rezervor conducte etc si le baga in injectoare.
Stiu ca ve-ti sarii toti cu gura dar ...


--------------------
Dacia Supernova 2003 Rapsodie rosu imperial
Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vili
post 17 May 2010, 11:56
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 28 September 07




Impresii dupa tratamentul aplicat cu Wynn's:
-turatia de relanti stabila(se simte si ca zgomot si ca trepidatii)
-accelereaza mai bine in vitezele mici(1-2)
-parca a scazut un pic si tacanitul metalic pe care il face la rece(am sa schimb azi si uleiul si mai ascult)
Cat priveste curatatul injectoarelor, mecanicul mi-a spus ca la Solenza diesel sunt mecanice si nu prea au probleme, fata de cele electrice, la alte motorizari(Logan diesel, de exemplu).
Avand in vedere ca aveam solutia de la fostul proprietar si ca n-am platit manopera...
Fiecare sa puna in balanta costuri/beneficii si sa actioneze in consecinta


--------------------
Dacia Solenza 1.9D 2004 - IS-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 17 May 2010, 13:57
Post #19


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(caphonne @ 17 May 2010, 09:57)
Salutare acum cateve zile am dus o turbina la reparat unui baiat printgre sibgurii din Bucuresti care repara si reconditioneaza turbine.Dupa ce am luat piesa de la el mi-e spus ca defectul a aparut in urma folosorii aditivilor in ulei si ca nu recomanda nimanui la motor turbo acesti aditivi.Nu vorbim despre o defectiune aparuta imediat ci in timp.
Legat de curatatul injectoarelor tot un nene mi-a spus ca este bine ca acestea sa fie scose si separat curatate nu sa se foloseasca diverse solutii puse in motorina sau benzina pentru ca aceste solutii curata toate depunerile din rezervor conducte etc si le baga in injectoare.
Stiu ca ve-ti sarii toti cu gura dar ...
*


Pai daca citeai ai fi vazut ca nu se baga in rezervor de motorina substanta. Iar turbo nu are probleme daca se foloseste asa cum trebuie schimband treptele de viteza intre 2800-3500 de ture.
aici gasiti detali despre metabond


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
DaciaClub
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 2nd October 2014 - 04:21
Forum Renault Server hosting