DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cum se repara blocul de lumini?!, sau mai bine zis, e reparabil?

argon
post 24 Dec 2006, 15:48
Post #1


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Mergeam eu linistit si dintr-o data am ramas fara faza scurta, pozitiile, si lunga mergeau normal, sigurante Ok, curent ajunge la blocul de lumini, dar nu pleaca mai departe spre sigurante, si implicit faruri.

Deductia mea este ca blocul e defect, mentionez ca nu am relee pe faruri din fabrica, si tot timpul la mers cu farurile aprinse se incalzea putin blocul de lumini, nu am dat importanta, dar am de gand sa-mi pun relee dupa ce repar/schimb blocul.

M-am uitat eu la el, si e capsat, si ma intreb daca se poate repara, daca a mai desfacut cineva unul, sa-mi zica si mie, e reparabil? si nu in ultimul rand cat costa unul nou din magazin?

Multumesc anticipat, si un Carciun Fericit tuturor !


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 24 Dec 2006, 16:20
Post #2


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Pt argon:

Daca modifici instalatia electrica cu relee poti sa faci o imbunatatire: unul din firele de la comanda releelor ( ,,-,,-ul) il treci printr-un contact normal deschis de la un releu . Acest releu il alimantezi de la +-ul de pe bobina de inductie, In acest fel , cand opresti motorul se sting si faruurile ( faza lunga si scurta) ........te protejeaza de uitarea lor aprinsa si se mai si automatizeaza masina. Acum o sa imi spuna colegii forumisti ca se pot monta buzere de atentionare........este alta modalitate de imbunatatire.

Alta imbunatatire: se mai poate monta un releu care comanda tot relele de faturi , cu contact normal inchis, si care la se leaga la firul bobinei de comanda al electromotorului........cand pornesti motorul se sting farurile.........ca la masinile straine.


Si ......asa cum am facut eu la ,,cotetul,, meu........am lasat si vechea instalatie in functiune.......ma refer la mufele de la instalatia existenta. In caz ca apare vre-o problema la noua instalatie, pana la garaj, se poate conecta vechiul montaj.La tine argoane poti schimba usor mufele la faruri caci ai contraaripa cu degajare.

Am mai montat un tablou de sigurant cu 6 circuite la compartimentul motor care protejeaza faza lunga/scurta/cetata......cate un circuit pentru fiecare.

E mult mai bine dacat sa treaca prin taboul de sub bord.

Comanda releelor o iei direct da la blocu de lumini.

Va salut cu spor si ,

La multi ani!!!!

Cu respect,


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 24 Dec 2006, 18:08
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Se poate repara doar inlocuind toate niturile cu suruburi,atat cele care tin blocul sa nu se dezmembreze cat si cele de la contacte.Pretul la unul nou e aproape 100 ron.

Sarbatori fericite!


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 24 Dec 2006, 18:14
Post #4


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Si daca e sa te iei dupa carte, blocul de lumini nu se repara. Da' totusi se gasesc plastice pentru el de vanzare...
Cost: cu 75 Ron bloc lumini nou (bine, eu l-am vazut in targ Vitan Bucuresti ...) .


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 24 Dec 2006, 20:07
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




Da se poate repara...s-a aspus mai sus ...inlocuiesti niturile cu suruburi...verifica cu atentie contactele in interiorul blocului...de acolo e problema...am patit exact la fel cand schimbam pe scurta ramaneam fara lumini...


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 24 Dec 2006, 20:30
Post #6


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 4.781
Joined: 11 February 04




E munca de chinez batran.
Am facut asta cu un bloc de NOVA si nu l-am mai facut bine la loc si sa mai si mearga!


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 24 Dec 2006, 21:15
Post #7


Gangester


Group: Members
Posts: 4.245
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Argoane , ma uimesti ! Si mie mi-au picat farurile ! Nu imi merg decat flashurile !

Am desfacut blocul , se poate umbla in el , dar nu stiu cat de mult se poate repara ! sad.gif mi s-a mai stricat o data cand am luat masina si din 2 stricate am facut unul bun , dar acum nu am mai reusit !

Un bloc de lumini nou de fabrica este 95 ROn iar de Connex este 45 RON . Trebuia sa deschizi topicul ieri si acum aveai poze cu un bloc de lumini desfacut tongue.gif .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cc_silviu
post 25 Dec 2006, 16:47
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 19 June 06




Salut
Aceeasi problema am avut'o si io (dupa ce am avut un scrt sub bord de la un casetofon conectat aiurea si mi'au luat foc cateva fire excl.gif ..). Daca te iei dupa manual cica blocu de lumini nu a'r fi reparabil, plus ca e o gramada de bani.
Tot ce trebuie sa faci e sa iei o pila sa ii pilesti niturile, sa le scoti, il desfaci, iei toate contactele alea de cupru si cu un smirghel deala de "rectificat platina" zgarii un pic contactele in locul unde se pupa ele, dupaia daca e cazul le indoi un pic sa faca contact mai bine (sa nu ai un contact imperfect) si dupaia il inchizi si ii pui 3 suruburi care sa vina la fix in locul niturilor.
Si in juma de ora ai salvat minim 45 lei
Mie dupa operatia asta imi merge perfect. cool.gif


--------------------
Dacia 1310 TX 1991 - CT-10-VDC
Dacia Black
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 25 Dec 2006, 17:08
Post #9


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Problema poate fii si cama de plastic (actioneaza un contact care are un arc sub el) aflata pe parghia care se roteste, o lamela care se supraâncălzeste topeste aceasta cama care nu mai are inaltimea suficienta. In acest caz pe cama trebuie adaugat material (eventual Poxipol). Atentie de asemenea si la niturile dintre contactele interne si firele exterioare: se topeste plasticul din jurul lor si acestea se misca, contactul fiind prost. Imi pare rau ca nu am ceva poze, dar la vremea aia nu aveam aparat digital sad.gif

@dizzy blocul de Nova e mult mai complicat. Cel de 1310 e mai simplu.

This post has been edited by Amedeus: 25 Dec 2006, 17:15


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 25 Dec 2006, 18:10
Post #10


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Am avut și eu probleme ieri cu luminiile pe la țară sad.gif .
Seara am plecat la disco, totul ok, la întoarcere mergeam cu fază scurtă, am oprit și am stins luminile, dar nu s-au stins toate, eu am 4 becuri, cele din interior pentru fază lungă au rămas aprinse, ciudată problema, e prima dată când se întâmplă. Am mers așa încă un kilometru după care și-au revenit. Aveți idee ce s-a întâmplat?


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 25 Dec 2006, 18:20
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ok, l-am desfacut, niturile le-am desfacut simplu cu bormasina si un burghiu, problema nu era in bloc, ci in exterior, contactul aferent fazei scurte, venea la exterior printr-un nit de cupru, se vede in pozele de mai jos, la faza lunga, tot sistemul ala, si papucul, in atata timp cum s-a tot incins a topit putin plasticul pe care sta, si s-a deplasat in jos, nemaifacand contact cu nitul(care ii dadea curent). Am inlocuit nitul cu un surub, am mai facut o gaura langa si am mai scos un surub, sa se imparta sarcina la amandoua(contact fac si la interior, si la exterior prin improzitia ce se vede), asa se evita incalzirea/topirea/etc.

Attached thumbnail(s)
IMG_1181.jpg ( Size: 236.41k ) Number of downloads: 2148
IMG_1182.jpg ( Size: 247.47k ) Number of downloads: 2271


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
URSUS
post 27 Dec 2006, 21:55
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 21 December 06
From: cluj




Eu mi-am luat un KIT de reparare (8ron), care contine piesele de plastic, cel de ghidare al tijei manetei, cu arc cu tot, un plastic pentru faza lunga si scurta, un plastic pentru pozitie si unul pe capatul tijei pentru claxon ca un capac, si 3 suruburi de strangere in locul niturilor. Atentie la DEMONTARE ca sa-l puteti monta corect. E bine sa se spele cu alcool tehnic tot sistemul de lamele, si ca se unga cu vaselina arcurile.
Blocul de lumini, cand il cereti la magazin ,tineti cont de modelul masinii, ca sunt doua tipuri de mufe de conectare.Eu am gasit la 76 ron, pt. modelul din '87.


--------------------
DACIA 1310 1987 TLE - CJ 07 XIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
URSUS
post 28 Dec 2006, 17:12
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 21 December 06
From: cluj




Si cateva poze, se vad piesele cu expunere la uzura, alea mici din plastic, si tipul de mufa de conectare......la Dacia din '87

This post has been edited by URSUS: 28 Dec 2006, 17:15

Attached thumbnail(s)
Imagine_40_.jpg ( Size: 22.64k ) Number of downloads: 2127
Imagine_36_.jpg ( Size: 23.89k ) Number of downloads: 1981
Imagine_37_.jpg ( Size: 20.57k ) Number of downloads: 1887
Imagine_41_.jpg ( Size: 23.67k ) Number of downloads: 543
Imagine_38_.jpg ( Size: 41.14k ) Number of downloads: 718


--------------------
DACIA 1310 1987 TLE - CJ 07 XIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Dec 2006, 18:00
Post #14


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Mi-am pus releu pe faza scurta doar, am lucrat strict sub bord, acolo se pune nu? adica comanda o ia de la blocul de lumini, si pe circuitul principal am bagat firul aferent fazei scurte ce iese in mod normal din bloc , si + ul de pe surub.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
URSUS
post 28 Dec 2006, 18:09
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 21 December 06
From: cluj




Ue am crezut ca releele de faza scurta si faza lunga se afla in compartimentul motorului la toate daciile, chiar langa releul de incarcare. E vital sa ai releu pe faruri(ambele pozitii), ca si pe proiectoare, nu?


--------------------
DACIA 1310 1987 TLE - CJ 07 XIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Dec 2006, 18:12
Post #16


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ca sa-l pun sub capota trebuia sa desfact tot cablajul, sa identific firele..etc, treaba complicata, sau sa pun cate un releu pe fiecare far... eu am pus releul pe firul ce pleaca in mod normal din blocul de lumini, inainte sa ajunga la panoul cu sigurante...contactul se face in releu, blocul de lumini doar face comanda acum..

Cat de vital e sa ai releu nustiu , blocul meu a mers 10 ani fara nici un releu pana acum..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
URSUS
post 28 Dec 2006, 18:24
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 21 December 06
From: cluj




Dar totusi ai comanda prin releu doar la faza scurta, asa ai spus, si-ti trebuie pe ambele faze. Firele se identifica f. usor, iti trebuie un aparat de masura, il pui pe continuitate si faci punti din blocul de lumini in relee, asa aflii care-s firele de comanda si cele de forta, care din releu se-ntorc in sigurante si apoi la faruri.
Corpul releului de lumini trebuie sa aiba contact cit mai bun la masa, se pun saibe striate si se strang cat mai bine.
Fiind sub bord vei auzi tic-uri cind schimbi faza, exact ca la releul de semnalizare, oare-ti convine??


--------------------
DACIA 1310 1987 TLE - CJ 07 XIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
URSUS
post 28 Dec 2006, 18:49
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 21 December 06
From: cluj




Nu exista Dacie fara relee de lumini radmasa.gif
Ti-am spus, se afla sub capota intre borcanul cu solutia de parbriz si releul de incarcare.


--------------------
DACIA 1310 1987 TLE - CJ 07 XIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Dec 2006, 20:54
Post #19


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu exista zici? ba exista , si multe...depinde de anul fabricatiei. A mea nu a avut din fabrica, am mai vazut o gramada din 95, 96, 97, 98 fara nici urma de releu.
tic-urile sunt foarte discrete, daca esti atent le auzi..si pe loc, in mers nici sa vrei nu se aude nimic.

Pe lunga nu pun, pentru ca , contactele blocului de lumini aferente fazei lungi nu aveau nici cea mai mica urma de topire, probabil ca se foloseste mai rar...si daca cumva ramai in drum noaptea fara lunga te descurci excelent, dar fara scurta stai pana vine dimineata...sau te injura toti de pe contrasens daca folosesti lunga.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
URSUS
post 28 Dec 2006, 21:21
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 21 December 06
From: cluj




Vezi nu cumva din cauza ca n-ai relee de incrucisare ti s-au topit plasticurile din blocul de lumini????
Te sfatuiesc sa-ti montezi, sau ai stingator in masina smile.gif
Sper ca tii la glume!! wink.gif

Iata unde se afla montate releele de incrucisare......
Sper sa te ajute imaginile smile.gif

Un an nou fericit, si La Multi Ani!

Attached thumbnail(s)
Imagine_43_.jpg ( Size: 44.61k ) Number of downloads: 809
Imagine_42_.jpg ( Size: 42.24k ) Number of downloads: 641
Imagine_44_.jpg ( Size: 41.75k ) Number of downloads: 623


--------------------
DACIA 1310 1987 TLE - CJ 07 XIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Dec 2006, 10:40
Post #21


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Mda, stiu ca am vazut si la altele, problema mea e identificarea firelor, la mine sunt cablate si infasurate sanatos, adica e un singur manunchi infasurat in vro' 2 straturi...deocamdata las releul sub bord, ca tot aia face...poate pun unul si pe lunga.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 30 Dec 2006, 13:04
Post #22


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




A mea din '98 nu are relee


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 30 Dec 2006, 15:44
Post #23


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Nici a mea, din 94.
Sau or fi sub bord si nu le-om vedea noi...


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Dec 2006, 15:48
Post #24


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu au deloc stati linistiti, aia ziceam si eu mai sus, grija totusi sa nu patiti ca mine, mai ales ca acum e obligatoriu sa se circule cu faza scurta 24/7.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 30 Dec 2006, 18:25
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Nu va mai chinuiti atat sa cautati relee.Din fabrica au venit numai modelele cu 4 faruri,iar releul(releele) pus pe faza lunga(ca se aprind toate 4 si curentul prin circuit este dublu fata de modelul cu doua faruri).


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaby-cta-ro
post 31 Dec 2006, 08:36
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 14 March 06




"Art. 44. - (1) În circulația pe drumurile publice conducătorii de vehicule pot folosi, în condițiile prevăzute de regulament, mijloacele de avertizare sonoră și luminoasă aflate în dotare și omologate.
(2) În circulația pe AUTOSTRAZI, pe drumurile EXPRES și pe cele naționale EUROPENE (E) conducătorii de autovehicule sunt obligați să folosească și în timpul zilei luminile de întâlnire.
(3) Conducătorii motocicletelor și mopedelor sunt obligați să folosească luminile de întâlnire pe toată durata deplasării acestora pe drumurile publice."

-2 puncte de penalizare pentru săvârșirea următoarelor fapte
1. folosirea incorectă a luminilor de drum la întâlnirea cu un autovehicul care circulă din sens opus;
2. folosirea telefoanelor mobile în timpul conducerii, cu excepția celor prevăzute cu dispozitive de tip ®mâini libere¯;
3. nerespectarea obligației de a purta, în timpul circulației pe drumurile publice, centura de siguranță ori căștile de protecție omologate, după caz;
4. depășirea cu 10-20 km/h a vitezei maxime admise pe sectorul de drum respectiv pentru categoria din care face parte autovehiculul condus, constatată, potrivit legii, cu mijloace tehnice omologate și verificate metrologic;
5. circulația pe un sector de drum pe care accesul este interzis;
6. nerespectarea regulilor privind manevra de întoarcere, mersul înapoi, schimbarea benzii de circulație sau a direcției de mers;
7. nerespectarea obligației de a folosi luminile de întâlnire și pe timpul zilei, pe autostrăzi, drumuri expres și pe drumuri naționale europene (E);


Art. 143. - (1) Conducatorii de vehicule sunt obligati ca de la lasarea serii si pana in zorii zilei, ziua cand ploua torential, ninge abundent sau este ceata densa, ori in alte conditii care reduc vizibilitatea pe drumul public, precum si in tuneluri, sa foloseasca instalatia de iluminare a vehiculului astfel:
cool.gif luminile de intalnire sau de drum, in mers, atat in localitati, cat si in afara acestora, dupa gradul de iluminare a drumului public, iar cand ploua torential, ninge abundent sau este ceata densa, ori in alte conditii care reduc vizibilitatea pe drum, si luminile de ceata

Deci nu chiar 24/7

This post has been edited by gaby-cta-ro: 31 Dec 2006, 08:39


--------------------
dacia 1310/1410 1987/1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 2 Jan 2007, 01:33
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




se pot pune sub volan iar iesirile trc prin sigurante si astfel este protejata si instalatia de eventualele scurturi


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
floryyn
post 6 Jan 2007, 09:57
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 19 November 06
From: Targu Jiu




QUOTE(URSUS @ 27 Dec 2006, 21:55)
Eu mi-am luat un KIT de reparare (8ron), care contine piesele de plastic, cel de ghidare al tijei manetei, cu arc cu tot, un plastic pentru faza lunga si scurta, un plastic pentru pozitie si unul pe capatul tijei pentru claxon ca un capac, si 3 suruburi de strangere in locul niturilor. Atentie la DEMONTARE ca sa-l puteti monta corect. E bine sa se spele cu alcool tehnic tot sistemul de lamele, si ca se unga cu vaselina arcurile.
Blocul de lumini, cand il cereti la magazin ,tineti cont de modelul masinii, ca sunt doua tipuri de mufe de conectare.Eu am gasit la 76 ron, pt. modelul din '87.
*



sad.gif Si eu am probleme cu blocul de lumini, am cautat kit de reparare aici in Targu Jiu de am capiat si nu au astia, iar "jucaria" noua pentru 1300 ma costa 1 milion si ceva...Cand ai gasit tu kitul asta si unde? In Cluj? Intreb pentru ca am drum pe-acolo intr-o saptamana doua asa ca daca poti sa-mi dai vreo indicatie in sensul asta, dau si niste beri, Ursus sau ce vrei tu biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 6 Jan 2007, 10:07
Post #29


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Am gasit in Ploiesti acel kit reparatie bloc lumini pt 1300/1310 cu 6ron, la magazin piese auto...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
URSUS
post 9 Jan 2007, 01:01
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 21 December 06
From: cluj




floryyn:

Am luat KIT-ul cu 8 ron dintr-un magazin de piese auto de pe strada Oasului (spre zona industriala, pe linia de tranvai)
Mai zi-mi ce-ai facut, poate te ajut cumva, ca al meu (cel reparat) merge "DOXA"


--------------------
DACIA 1310 1987 TLE - CJ 07 XIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2024 - 02:57
Forum Renault