Cuplaj volan sau altceva trebuie inlocuit ?
![]() ![]() ![]() |
Cuplaj volan sau altceva trebuie inlocuit ?
Danos |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
Attached thumbnail(s) 4832191_1304441066.jpg ( Size: 7.49k ) Number of downloads: 1138 2363593_1290860391.jpg ( Size: 12.92k ) Number of downloads: 1293 |
||
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|||
tmkrf |
![]()
Post
#2
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
planetarele le ai verificat ?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
Danos |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
Pai eu sa le verific ?
Am fost la mecanic si i-am zis sa verifice tot la ea ca sa nu mai bata, etc, mi-a schimbat bucse, pivoti, rulmenti, etc, de planetare nu mi-a zis nimic. Eu unul nu ma pricep, nu stiu ce sa zic, dar nu cred ca are ceva la roti, am fost si la ITP cu ea si a verificat-o, au tras aia de roti...., nu mi-au zis nimic ca ar fi ceva in neregula cu rotile sau planetarele ! La mine in volan se simte cel mai tare, si cand misc de el stanga-dreapta, asa pe loc se aude un mic tacanit, undeva, dar nu stiu unde. O fi caseta de directie ? nu stiu, habar nu am, eu am zis sa nu fie de la acel cuplaj volan, dar la mine e alt fel ![]() This post has been edited by Danos: 2 Jun 2011, 02:02 |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
@danos.....mai pot fi uzate si cele 2 bucsi de cauciuc care se pun pe axul volanului in ,,mitraliera,, e un termen popular folsoit de mecanici
![]() |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
Danos |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
Posibil sa fie si alea, doar ca eu nu ma pricep, nu stiu ce fel sunt , daca se schimba greu, etc.
Cum se numesc aceste bucsi ? ca eu nu le stiu termenul si unde vin ele amplasate, o poza ceva daca se poate, "mitraliera" aia cu atat mai putin nu stiu ce inseamna si unde se afla ! This post has been edited by Danos: 2 Jun 2011, 09:43 |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
Ov |
![]()
Post
#6
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Modelul ala de cuplaj de la berlinele noi nu prea are moarte. Si eu zic sa vezi si bucsele de pe coloana volanului (mitraliera). Verifica si bucsele de cauciuc de la capul amortizoarelor (sub capota la motor).
This post has been edited by Ov: 2 Jun 2011, 10:29 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Danos |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
Eu as putea sa vad unde se afla aceste bucse de pe coloana volanului, sau trebuie neaparat sa merg la un mecanic sa le verifice ?
Se afla undeva in partea de jos a coloanei sau unde mai exact ? |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
panter1 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
daca ar fi dupa mine cuplajul acela tip cardanic sa il numesc asa din poza dreapta cu el s-ar simti tot ce vine de la caseta.. nu amortizeaza nimic, este fier pe fier.. Iar celalalt din stanga cu cauciuc atenuiaza mai mult vibratii, sunet care nu trece de acel cauciuc etc..
Am facut scoala de soferi pe o dacioara din 2003 si se manifesta la fel mai ales pe piatra cubica abia ca puteam tine volanul.. iar eu am una din 2002 si nu face asa decat putin, incomparabil chiar cu cea pe care am facut scoala.. Dacia din 2003 era nou nouta.. avea vro 7.000 la bord cand eram elev ![]() Daca te tine buzunarul nu stiu cat costa dar ar fi mai ok sa schimbi ce trebuie schimbat ca sa poti pune cuplajul cumparat de la magazin This post has been edited by panter1: 2 Jun 2011, 14:41 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Acel cuplaj e specific Novei si Solentei, si nu e rigid daca e cel telescopic. Exista si dintr-o bucata, facute de niste aiuriti, la cam 120 lei bucata, si tin 120 de zile. Celelalte sunt cam 300 lei. Joc face numai la crucea de jos de langa caseta. Daca ai alta veche, poti lua crucea de sus si o montezi in locul celei uzate. Nu spuneti ca nu se poate, ca stiu ce zic. De trecut la clasic e mai greu, ca ar trebui sa schimbi si axul volanului, sau masina. Cotorogeala poate sa fie si la axul volanului, unde bucsa se baga dupa ce scoti volanul , iar bucsa o bagi peste cea care e acolo. E costisitor sa o scoti. Zgomot mai vine si de la jocul cremalierei in bucsa de plastic din caseta (numai pe stanga).
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#10
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Aceeasi problema,cu care se bate Danos am avuto si eu,si am schimbat tot ce tine de articulatie/directie pe fata,si culmea tot asa batea,se simtea in volan orice pietricica,si ce a mai ramas de schimbat T-eurile de la amortizoare,le-am schimbat si liniste totala,pe liniile de tramvai liniste nici nu se simte cand trec peste ele
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
panter1 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
in jur de 12 Ron costa acel T de la amortizoare.. Dar daca tot umbli acolo, si ca sa poti fi sigur poti schimba si bucsa de la bascula superioara(sau bascula cu totul care contine bucsa).. asta daca tot vrei sa umbli..
|
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Eu am presupus ca deja le-a verificat si e convins ca-s bune. Era normal, ajungand fier pe fier. Se ridica roata pe cric pana poate intra sub roata un levier mai lung, si cu el se ridica de roata , verificand jocul in sus si in jos. Asa se vede si la pivoti.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#13
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
cand am demontat si am schimbat bucsa superioara,am vazut T-eul si am zis ,,,las ca mai merge arata bine,,, dar dupa 2 saptamani leam schimbat pe ambele
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
vezi ca si T-urile sint de 2 feluri ,mari si mici,puneti mari ca preseaza mai bine busa in interioru bratului si se duce repede
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
panter1 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
acel T influienteaza cumva geometria masinii??
|
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#16
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
ghitza de care ,,mari,, ??dalea de papuc sa stea de fata ca o barca.ce bine indrumi
![]() |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
PANTER1:nu influensteaza geometria
NIKU:nu inalte ci late adica pe axa bucsei adica asa mai late -- sper sa intelegi ideea ![]() 2 Jun 2011, 19:09: si nu sun de papuc ,si credema ca nu indrum aiurea caci eu am schimbat pe ambele parti saptamana trecuta cand am schimbat si amortizoarele si bucsele la bratu de sus This post has been edited by ghitza: 2 Jun 2011, 18:09 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#18
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
bucsa nu poate fi mai lata decat locasu unde intra T-eul
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
mai da esti fenomenal,e mai lat cu totu nah e bine asa cu 2mm adica cu tot cu partea metalica ce imbraca bucsa si bucsa la fel
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#20
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
pai asa zi dragule,de ce nu te exprimi pe intelesu tuturor,camasa exterioara a T-eului sa fie mai mare,gandeste ce vrei sa scrii,nu scrie ce gandesti
,,,,,vezi ca si T-urile sint de 2 feluri ,mari si mici,puneti mari ca preseaza mai bine busa in interioru bratului si se duce repede,,,,, eu am inteles din ce ai scris aci ca sa punem busci mari ca se se duca mai repede ...asa e? ![]() This post has been edited by nikuniku: 2 Jun 2011, 19:08 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
uite o poza ca si idee sa aveti ideee cand cumparati sa nu luati unu mai lat si unu mai ingust,asta din poza nu stiu exact de care este dar e informativ asa
Attached thumbnail(s) teu_2.JPG ( Size: 6.66k ) Number of downloads: 1130 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#22
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
ala din poza este de papuc,si dimensiunile lor sunt STAS chiar daca sunt facute la Topoloveni sau la Gigi in garaj,miau trecut si imi trec multe piese de masini prin maini
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Tu ce ai inteles cand am zis mai LATE ai crezut ca e mai lunga bucsa ca si camasa sau cum?in fine se lamureste lumea
![]() 2 Jun 2011, 20:13: eu vbesc de 1310 nu de papuci, ![]() This post has been edited by ghitza: 2 Jun 2011, 19:13 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#24
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
cand zici mai LAT e mai lung si cand zici mai GROS are diamertu mai mare ce e asa greu cu matematica asta,
hai sa nu facem off topic si sa lasam si pe altii sa-si spuna belelele care le au cu masinile |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
KATARINUU |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 14 March 10 ![]() |
deci aceiasi problema o am si eu tot la o dacia injectata 2003 pe drum pietruit(mai ales) trancane cardanul de la directie de il ia dracii si se pare ca totusi are moarte.azi m-am uitat mai atent mai precis am tinut fix de portiunea de cardan dinspre pedalier si am inceput sa misc volanul si la articulatie e buba a prins joc in niturile alea sau ce draci or fi si de acolo toata trancaneala. Mentionez pana sami dau seama am schimbat bucsa de teflon din caseta,pivoti,capete de bara si nimic. voi incerca cu un cardan de directie nou si vedem dupa daca am facut ceva sau nu
![]() |
--------------------
dacia
berlina
2003-1310li
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Si eu la a mea din 1999, am schimbat arcul care impinge tachetul din caseta, bucsa de teflon si tot asa face. Voi schimba si t-urile de la amortizoare sa vad daca se rezolva treaba.
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 08:32 |