It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Curatare injectoare

atanatizante
post 31 Jan 2012, 19:54
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 16 January 12




Imi poate recomanda pe cineva care e specializat in curatarea injectoarelor cu ultrasunete, eventual pe PM. Dar nu pe nea Dorel din fundul curtii ... prefer sa dau un ban mai mult si dar sa vad ceea ce mi se face si mai ales sa mi se acorde si garantie pt. lucrare. De scos injectoarele si montat la loc ma ocup eu ...
Deci in concluzie, caut o firma specializata in curatarea injectoarelor de Logan diesel cu locatia in Bucuresti si eventual cu referinte bune.


--------------------
Dacia Logan 1,5dCi 85CP 2007 - b-56-vmt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 31 Jan 2012, 20:05
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.436
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Uite aici.
Vezi daca fac si curatari sau doar le schimba / reconditioneaza.

This post has been edited by cristio_79: 31 Jan 2012, 20:06


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atanatizante
post 1 Feb 2012, 00:25
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 16 January 12




QUOTE
Uite aici. Vezi daca fac si curatari sau doar le schimba / reconditioneaza.


Merci mult!
Ai ceva referinte despre ei?


--------------------
Dacia Logan 1,5dCi 85CP 2007 - b-56-vmt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 1 Feb 2012, 09:00
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.915
Joined: 19 August 08
From: Brasov




eu zic ca la injectoarele astea delphi e cam inutila actiunea asta cu ultrasunete. Cati km are? Au aparut probleme sau vrei sa o faci "preventiv"? Eu recomand o solutie d-aia de curatat sistemul de injectie , se alimenteaza pompa direct cu 2 furtune montate pe stuturile de pe pompa si conectate la un borcan cu solutia respectiva, se lasa sa mearga juma de ora- o ora pana se consuma toata solutia. Altfel: vorba colegilor: reconditionare injectoare - supape- diuze dupa caz


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atanatizante
post 1 Feb 2012, 16:25
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 16 January 12




QUOTE
eu zic ca la injectoarele astea delphi e cam inutila actiunea asta cu ultrasunete. Cati km are? Au aparut probleme sau vrei sa o faci "preventiv"? Eu recomand o solutie d-aia de curatat sistemul de injectie , se alimenteaza pompa direct cu 2 furtune montate pe stuturile de pe pompa si conectate la un borcan cu solutia respectiva, se lasa sa mearga juma de ora- o ora pana se consuma toata solutia. Altfel: vorba colegilor: reconditionare injectoare - supape- diuze dupa caz


Am facut testul de retur pe injectoare de 2 ori la un service mare Dacia din Bucuresti, unde am o cunostiinta si unul dadea cam 7,5cm pe retur. Masina are cca. 80.000km si ultima revizie i-am facut-o in oct. 2010 cand avea 65.000km, iar in manual scrie ca revizia se face la 15.000km (dar initial scria 10.000km ... deci e clar ca sunt interese de marketing ca sa modifice aceasta valoare) sau la 1 an. Si eu am 1 an si 5 luni!! Deci e clar ca sunt colmatate! Eu vreau sa fac revizia, sa schimb tot (mai putin distributia, pe care am facut-o la ultima revizie) si mai ales sa aleg un filtru f.bun, deoarece in opinia mea reprezinta una din cele mai importante cauze pt. care nu mai porneste masina iarna. Cum am ajuns la aceasta concluzie? Simplu: dimineata la pornire trebuia sa amorsez circuitul! Si dupa ce faceam acest lucru exista presiune pe conducta de alimentare, deci nu exista pierderi de presiune pe circuit. In plus, bujile le-am verificat si sunt bune si bateria am schimbat-o de 2 saptamani. Toata lumea, sau aproape toata smile.gif, priveste problema strict din punct de vedere mecanic, dar a pus cineva problema din punct de vedere FIZICO-CHIMIC, adica concret intrebarea este: de ce se intampla in cele mai multe cazuri ca tocmai iarna sa nu porneasca masina? S-a gandit cineva ca filtrul daca este complet colmatat, deci este la limita lui de viata, se blocheaza in anumite conditii? Care sunt alea? Pai pt. afla care sunt trebuie sa pornim de la un adevar universal valabil si anume ca in toti combustibilii exista ... APA!!! (la cei de afara sunt urme, dar la noi stim bine ce face romanul ...). Si tinand cont ca apa: 1) nu este miscibila (amesteca) cu combustibilul; 2) are densitatea mai mare decat motorina sau benzina si 3) fenomenul de volatilizare a apei este crescut atunci cand exista putin combustibil in rezervor, dat fiind faptul ca pe retururile de la injectoare recte pompa soseste combustibil avand temperatura > 100 grade Celsius si disiparea acesteia e mica in sistem. Ei bine ce se intampla in aceste conditii iarna? Exact! Apa ingheata! Bine, daca temperatura scade de 4 grade Celsius (practic e completa la O grade Celsius in conditii normale de temperatura si presiune). Si ce se intampla in filtrul de motorina? Ei bine din cauza apei, pe de-o parte, si din cauza colmatarii filtrului, pe de alta, in final se blocheaza tot filtrul. Si deci nu ai presiune de motorina pe conducta de alimentare. De aceea trebuie sa amorsezi circuitul, adica sa fortezi mecanic dezghetarea. Insa daca sunt afara -10 grade e aproape imposibil acest lucru. Ce poti face in acest caz? Ei bine trebuie sa incalzesti zona ca sa se dezghete filtrul si eventual circuitul de alimentare. Cum? Cu aer cald provenit de la diverse surse. Tii minte cum dau foc unii sub masina? De ce oare? Ma rog ... Acum, ca masura de prevedere exista pe piata niste aditivi ce contin substante ce impiedica inghetarea apei, care se bazeaza pe substante cu rol de antigel. Si sunt f. ieftine. Tot ceea ce trebuie sa facem este imediat cum vine toamna si temperatura scade noaptea sub 4 grade, noi trebuie sa punem putin din acest aditiv. Cum se dozeaza scrie pe flacon. La mine scrie ca la un plin (50 litri) trebuie sa pui vreo 140ml de aditiv. Flaconul are cam 470ml deci ajunge pt. 3 plinuri si ceva, adica la mine inseamna cam 3.500km. Si asta totul pt. cam 50 lei. Merita efortul nu? In plus contine si substante care curata injectoarele. Dar vis-a-vis de aceste substante e alta discutie ... (as vrea sa o dezvolt, dar nu cred ca e cazul aici. Stii cumva unde e topicul pe aceasta tema?)

Dar sa revin la chestiunea cu curatarea injectoarelor cu ultrasunete. Exista 2 metode de curatare: mecanica si chimica. Care crezi ca e mai buna dintre cele doua? Evident cea mecanica. Insa mai buna decat cea mecanica este combinatia dintre curatarea chimica si cea mecanica, recte prin ultrasunete. Nu de pomana fac acest lucru service-urile specializate in aceste chestii. Totodata trebuie insa facuta distinctia intre modalitatile de curatare, in sensul ca una e metoda de curatare si testare si alta e cea de īntretinere! Adica, pe scurt, nu te duci toata ziua buna-ziua la service ca sa-ti curete injectoarele! Odata ce ti s-au curatat ca lumea si mai ales testat, ulterior poti sa faci si tu intretinerea lor prin metoda descrisa de tine mai sus, metoda fiind chimica. Daca din pacate nu da rezultate metoda, atunci apelezi din nou la service. Dar sa revenim la modalitatile de curatare. Astfel, citez dintr-un manual de specialitate „injectoarele se pot curata efectiv si testa doar daca sunt demontate de pe motor! Ele sunt montate pe un echipament specializat de testare si diagnoza, unde sunt verificate īnainte si dupa un ciclu de curatare cu ultrasunete. Injectoarele se pot curata (īntretine) si prin nedemontarea lor de pe motor (metoda aleasa de tine) , alimentānd motorul cu o solutie agresiva (adica chimica) fata de depunerile care se doresc īndepartate si functionarea acestuia, timp limitat la turatia de mers īn gol. Din pacate nu se poate "masura" precis rezultatul acestei operatiuni, nu se pot depista defecte de solenoid, nu se poate verifica atomizarea fluxului de benzina pulverizat de injector, nu se poate verifica timpul si corectitudinea fluxului, nu se pot face masuratorile volumetrice si nu se pot compara volumele de combustibil livrate de injectoare (adica starea de functionare a supapelor de retur) , care pot sa difere īn proportie de maxim 4%.”

In concluzie si eu prefer, prin prisma costurilor, sa le curat eu, dar cum pot afla daca exista sau nu alte defecte ?



--------------------
Dacia Logan 1,5dCi 85CP 2007 - b-56-vmt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mita Becherescu
post 1 Feb 2012, 18:00
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 14 March 11




Salut la 7,5cm de motorina pe retur mai ai pretentii sa porneasca,cu alte cuvinte sunt terminate oricum eu nu am fost la fel de norocos am patit-o la 40000km,dar vad ca esti foarte documentat desi esti constient ca asta este boala lor,vrei sa faci ceva ieftin si de durata,e uite ca nu o sa mearga,eu iti doresc sincer sa reusesti,o sa urmaresc cu interes sa vad ce rezolvi desi te straduiesti de ceva vreme,multa bafta...


--------------------
dacia logan laureate 2007 1,5dci - dj00lix
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 1 Feb 2012, 20:36
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.436
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




QUOTE(atanatizante @ 1 Feb 2012, 00:25)
Merci mult!
Ai ceva referinte despre ei?
*


Din pacate, nu. Fac parte din alta tabara, n-am treaba cu Delphi sau cu dci-ul.


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atanatizante
post 2 Feb 2012, 00:46
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 16 January 12




QUOTE
Salut la 7,5cm de motorina pe retur mai ai pretentii sa porneasca,cu alte cuvinte sunt terminate oricum eu nu am fost la fel de norocos am patit-o la 40000km,dar vad ca esti foarte documentat desi esti constient ca asta este boala lor,vrei sa faci ceva ieftin si de durata,e uite ca nu o sa mearga,eu iti doresc sincer sa reusesti,o sa urmaresc cu interes sa vad ce rezolvi desi te straduiesti de ceva vreme,multa bafta...


Prima oara cand nu mi-a pornit, acum cca. 3 saptamani, am amorsat-o si mi-a pornit din prima. A doua zi nu a mai mers nici amorsata. Am schimbat bateria si mi-a mers din prima. Apoi am fost si am facut testul de retur pe injectoare. De atunci am mai mers de vreo 2 ori fiindca treaba pe care o aveam nu puteam s-o fac decat cu masina. Cand nu am mers am pornit-o in fiecare dimineata si spre stupoarea mea a pornit DE FIECARE DATA LA PRIMA CHEIE, chiar daca uneori demarorul se invartea mai mult. Doar alaltaieri nu a mai vrut sa porneasca si asta din cauza gerului f.mare ...

Am sunat la firma data de cristio_79 si ii multumes inca odata pe aceasta cale. Insa surpriza mare a fost aceea ca mi s-a spus ca injectoarele de diesel nu se repara!!! L-am intrebat atunci de ce in Buzau exista o firma autorizata Delphi care face acest lucru? Ei bine mi s-a raspuns sa ma duc acolo. Nu am vrut sa ma cert cu el fiindca aveam nevoie de informatii. Dar am sa mai fac sapaturi fiindca mi-e greu sa cred ca sunt singurii din Bucuresti care se ocupa de curatarea injectoarelor diesel. De curiozitate, care e diferenta intre un injector de benzina si unul de motorina? Pe Youtube sunt zeci de tutoriale, insa este vorba doar de curatarea de intretinere de care vorbeam in postul de mai sus. E drept ca nu am fost atent sa vad daca sunt de benzina sau de motorina, dar cred ca ambele folosesc acelasi principiu de functionare. Sunt constient ca sunt si diferente, deoarece sunt combustibili diferiti si mai ales motoare diferite cu parametrii diferiti de functionare. In final cred ca la varianta de curatare home-made (intretinere) o sa recurg si spun asta dat fiind faptul ca masina totusi porneste si mai mult decat atat functioneaza normal in mers. Daca se va bloca voi stii care injector este defect si ori ii voi schimba supapa de retur, ori in cel mai rau caz tot injectorul, asta in cazul in care e blocata supapa pe tur. Chiar asa, asta nu se poate inlocui sau repara?



--------------------
Dacia Logan 1,5dCi 85CP 2007 - b-56-vmt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dodo_998
post 2 Feb 2012, 06:43
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 10 June 11




eee uite d-aia numai vreau eu diesel!!


--------------------
Dacia Logan 2010 Laureate 1.6 MPI@ GPL - B 66 MXN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mita Becherescu
post 2 Feb 2012, 18:39
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 14 March 11




Salut cind injectoarele sunt bune nu trebuie sa amorsezi nimic,a pornit mai repede cind ai schimbat bateria fiindca ia dat turatie mai mare electromotorului cealalta fiid probabil mai obosita sa nu crezi ca merge normal,incearca sa mergi o distanta mai mare la3500rpm apoi accelereaza ca si cind te-ai baga intr-o depasire sa vezi cum se plafoneaza,de curatat se curata cu ultrasunete ambele si diesel si benzina dar daca ele sunt moarte degeaba se mai curata,nu se poate sa nu te poate ajuta varul tau mai ales daca lucreaza la reprezentanta stie el cum.....multa bafta.


--------------------
dacia logan laureate 2007 1,5dci - dj00lix
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cocojambo
post 2 Feb 2012, 19:58
Post #11


Si vis pace para bellum!


Group: Members
Posts: 839
Joined: 4 May 06
From: Bucuresti




Eu le-am facut la un service pe langa campina, cauta pe google carlex... am fost foarte multumit.
Nu stiu daca au ultrasunete, dar de reconditionat sigur te rezolva.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.5dci egee - 56k/km 2006 - B-86-...
Cu pumnul strans nu se poate strange mana!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 3 Feb 2012, 14:59
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.436
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Injectoarele pentru Diesel sunt mai complicate decat cele pentru benzina. Nu poti sa le cureti tu acasa, au piese foarte fine. Daca decalibrezi ceva, te uiti la el. Si un injector de Diesel e mult mai scump decat unul pentru benzina. Plus ca mai necesita si niste coduri care trebuiesc scrise ca sa functioneze.


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi1980
post 3 Feb 2012, 15:26
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 26 August 07




@cristo_79 daca scoti injectorul din clindru si tii minte de unde l-ai scos nu te ia cu resetat de coduri
practic la injectoarele diesel se schimba niste supape atat
am vazut la un mecanic la o firma de taxiuri cum facea treaba asta. Si n-avea tester sau mai stiu eu ce ...


--------------------
Dacia Logan 2005 - B54erf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
DaciaClub
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 21st September 2014 - 00:03
Forum Renault Server hosting