Curatare "motoras pas cu pas" reglare ralanti.
![]() ![]() ![]() |
Curatare "motoras pas cu pas" reglare ralanti.
david79 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
|
||
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|||
david79 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
chiar nu stie nimeni daca e grav ca bazaie motorasul asta ?
![]() |
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
dark_angel |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 13 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o problema de cand a inceput sa fie frig afara... dimineata cand pornesc motorul, porneste la prima cheie dar nu stala relanti si moare dupa ce se incalzeste motorul .. asta in maxim 5 minute nu mai face nisi o figura iar relantiul sta la 900 de specificat este si faptul ca uleiul a fost schimbat acum 500 km, antigel nou.
Am schimbat garnitura de chiulasa prin octombrie.. dar pana cand a venit frigu na facut figuri ![]() Aveti dee cat costa curatarea motorasului in service :-? |
--------------------
dacia
dacia
1900/-/1901
|
|
tuneam |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut
Din cate am inteles, murdarirea motorasului pas cu pas e ceva "uzual" la Logan. Deci curatarea lui ([bi]anuala)ar putea fi vazuta ca o operatiune de mentenanta preventiva? Daca da, as vrea sa fac asta si al Locanul meu Prestige(1.6, 16V). Motorasul pare mult mai accesibil decat la 8V, dar nu m-am prins cum curat si corpul clapeta, care e acela si cum il desfac. This post has been edited by tuneam: 14 Dec 2008, 23:57 |
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
i96nds |
![]()
Post
#35
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
tuneam, la SLZ nu am umblat niciodata la acel motor in 5 ani si nu am avut nici o problema.... Eu zic sa lasi in pace lucrurile care merg bine.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
tataiedaciotul |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 20 September 08 From: Bucuresti ![]() |
Am aceasi parere.
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala
- B-31-PGD Bucuresti,Dacia Solenza, Scala 2004
|
|
ovidiu87 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
M a pus nu stiu cine si pe mine sa umblu azi la motorasul pas cu pas si l am desfacut si am tras de el in afara si am impins inauntru,nu stiam cum functioneaza(acuma am aflat). problema e ca acuma oscileaza turatia cu 400 de ture in continuu...ce ii pot face sa reglez acel motoras cum a fost el?am pus contactu de vreo 4 5 ori si l am luat dar tot asa face ...
|
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
cristi87 |
![]()
Post
#38
|
![]() fa-te viteaz knd esti singur in masina...nu chinui si p altii Group: Members Posts: 507 Joined: 2 May 08 ![]() |
o sa isi revvina singur dupa 10 km,aproximativ...
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.2 1.6 16v 82Kw
2007
- Unknown..yet [COLOR=blue][SIZE=7]omul este dator sa sculte, nu sa si creada....
|
|
gabyu |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
si la mine cand pornesc motoru si ridica capota se aude acel zumzet de musca...cu oarecare intreruperi relativ la aceasi lungime de timp....nam curatat niciodata mpp nici nu mam uitat la el nici nush undei exact:)) cu toate ca am citit ca tre sa dau jos capacu de la filtru de aer ca sa ajung la el....faza e ca nea mecanicu mia zis ca e nush ce sezor de temperatura sau de la filtru de aer nu mai stiu exact...voi ce credeti car putea fi?....tin sa mentionez ca am probleme cu pornirea de foarte multe ori dimineatza imi porneste la a 2-3 cheie.....bujiile is noi bateria e ok consumabilele is schimbate acu 2000 de km deci ce credeti?.....si nici ala de turatie nu lam curatat.....as vrea daca se poate sami dati niste indicatii mai exacte undes ambele mpp si senzoru de turatii (eventual si niste poze daca se poate :"> )...si ce trebe pentru ca sa le desfac(chei,patent chestii din astea:)) ) ms anticipat
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
ronin33dan |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Afumat Group: Members Posts: 514 Joined: 11 September 08 From: Braila ![]() |
Cine imi poate spune si mie ce fel de circuit trebuie realizat ptr a curata injectoarele???
Multumesc si scuze de "OFF TOPIC" |
--------------------
Dacia
Supernova
2003
- BR-29-***
|
|
Alcatraz84 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Nemuritor Group: Members Posts: 30 Joined: 30 January 08 ![]() |
Te referi la un circuit electric, care sa iti simuleze alimentarea cu tensiune a injectoarelor? Daca da uite cum arata semnalul pe injectoare:
injectie.JPG ( Size: 21.58k ) Number of downloads: 8896 Acel cioc nu trebuie simulat neaparat; poti sa folosesti un generator de semnal, ii setezi amplitudinea la 12-14 V, iar frecventa o calculezi si tu conform perioadei din poza!! Adica poti sa generezi un semnal care sa arate asa: turatie.JPG ( Size: 18.23k ) Number of downloads: 9103 This post has been edited by Alcatraz84: 20 Jul 2009, 12:53 |
--------------------
Dacia
Solenza Confort
2005
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Interesant. Si cum tine ECU peste 30V la injectoare cand nu merge motorul, sa le tina inchise?
|
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
ronin33dan |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Afumat Group: Members Posts: 514 Joined: 11 September 08 From: Braila ![]() |
Alcatraz84 @ Multam mult !! Am inteles acum e un bistabil.OK! Mai ajuta-ma acum cu ceva te rog !
Spune-mi cum se numeste spray-ul cu care trebuiesc injectoarele curatate! Eu am o DSN! Multam inca odata! |
--------------------
Dacia
Supernova
2003
- BR-29-***
|
|
ciapsacrinelsilviu |
![]()
Post
#44
|
![]() Viitor medic veterinar Group: Members Posts: 81 Joined: 8 May 06 From: Zalau ![]() |
QUOTE(gabyu @ 13 May 2009, 10:41) si la mine cand pornesc motoru si ridica capota se aude acel zumzet de musca...cu oarecare intreruperi relativ la aceasi lungime de timp....nam curatat niciodata mpp nici nu mam uitat la el nici nush undei exact:)) cu toate ca am citit ca tre sa dau jos capacu de la filtru de aer ca sa ajung la el....faza e ca nea mecanicu mia zis ca e nush ce sezor de temperatura sau de la filtru de aer nu mai stiu exact...voi ce credeti car putea fi?....tin sa mentionez ca am probleme cu pornirea de foarte multe ori dimineatza imi porneste la a 2-3 cheie.....bujiile is noi bateria e ok consumabilele is schimbate acu 2000 de km deci ce credeti?.....si nici ala de turatie nu lam curatat.....as vrea daca se poate sami dati niste indicatii mai exacte undes ambele mpp si senzoru de turatii (eventual si niste poze daca se poate :"> )...si ce trebe pentru ca sa le desfac(chei,patent chestii din astea:)) ) ms anticipat poate se refera la senzorul de turatie dar nu are nici o legatura cu zumzaitul, deoarece strange doar niste pilituri de pe discul de ambreiaj si de aia porneste cam la a 2-a a 3-a cheie |
--------------------
Dacia
Logan
2005, laureate
- SJ-04-SCM crinel
|
|
gabyu |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
cu pornitu sa rezolvat era de la senzoru de turatii
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
alex_20 |
![]()
Post
#46
|
![]() membru pentru DaCia! Group: Members Posts: 208 Joined: 7 August 09 From: Husi ![]() |
am si eu o problema si cred ca ma integrez foarte bine aici...asa cum zicea un coleg de pe forum imi balbaie relantiul dupa ce motorul se incalzeste...dupa asa zisul balbait incepe sa moara motorul...de la ce poate fi..?mpp?senzor de turatie?bujii?filtru de aer?
injectoare?eu am masina de 30.000 d km si nam umblat la partea asta.mc anticipat |
--------------------
dacia
solenza
2005
- vs03skp
|
|
sandy461229 |
![]()
Post
#47
|
Gica Contra Group: Members Posts: 703 Joined: 26 April 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(liviu2004 @ 20 Jul 2009, 20:39) Varful acela de 30V e de fapt o supratensiune de comutatie generata de taierea curentului pe inductanta bobinei injectorului. E doar un regim tranzitoriu, nedorit de altfel. Injectoarele sunt inchise la tensiune 0.. |
--------------------
Logan Ambiance
1.4 MPI
2004
- B39XXX
|
|
ursu_florin2002 |
![]()
Post
#48
|
![]() Administrator Group: Members Posts: 279 Joined: 4 April 08 ![]() |
frate , tu intelegi ce ai scris acolo sau iti bati joc de bietii oameni ? " o supratensiune de comutatie generata de taierea curentului pe inductanta bobinei injectorului. E doar un regim tranzitoriu, nedorit de altfel. Injectoarele sunt inchise la tensiune 0.."
|
--------------------
Renault
Symbol
2008 - 1,4 8v
|
|
zhadooo |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 16 September 09 ![]() |
am si eu o mica problema . am un logan benzina , si am vrut sa vad daca pot sa plec cu a 5-a de pe loc (am reusit) doar ca acum turatia la ralanti cam fluctueaza. intre 600 si 900 tot timpu chiar si cand e motorul cald. de murit nu mi-a murit pana acu da nici nu a fost frig tare de cand am facut eu inteligenta materiei, dar vibreaza motorul si se simte in toata masina , mai ales in schimbator . am intrebat pe cineva si mi-a spus tot de motorasu mamii lui. o fi de la el ? sa incerc sa il curat sau e dus direct (ma astept la asta) si tre sa il schimb ? cam cat poa` sa coste unul nou ?
|
--------------------
dacia
logan
2005 laureate
- b 11 ffs
|
|
gabyu |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
original nush daca gasesti da zicea lumea pe formu cai in jur de 30 ron in targ..
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
adryan68 |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 9 December 06 ![]() |
Salut,am si eu o problema cu supernova mea,si anume:cand o pornesc dimineata prima data motorul se opreste instantaneu si nu am alta solutie decat sa-l tin din acceleratie pana se incalzeste putin(cam 5-10 minute),dupa care nu mai sunt probleme.Am curatat motorasul pas cu pas si am schimbat senzorul de turatie iar problema persista.Inclin sa cred ca este defect acel motoras pas cu pas sau poate sonda care trimite calculatorului temperatura.Oricum astept daca se poate o sugestie.Multumesc
|
--------------------
dacia
supernova
clima 2001
- b-15-ukv
|
|
gabyu |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
cauta pe cineva un prieten cv care are aceeasi masina si ia putin mpp de la el si senzoru de turatii si incearcale pe rand... si daca e vreo schimbare aflii cei dus daca nu e de la altceva... nu stiu daca are vreo importanta mare da verifica si bujiile si fisele lor:)
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#53
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
[attachmentid=1627591690] [attachmentid=1627591691] [attachmentid=1627591692] [attachmentid=1627591693] Acum cateva zile,cu mercurul sub 0 grade,am indraznit si eu sa desfac corpul clapeta si mpp-ul pentru curatare,conform instructiunilor de aici..nu imi oscila relantiul,nu am turometru,dar la ureche...Le-am demontat frumusel,am consumat un spray intreg,de pistonasul ala de la mpp nu mam atins,doar l-am dat cu spray si l-am sters cu o carpa.Le-am montat la loc,am pus contactul de cateva ori,apoi am pornit motorul.A pornit fara nici o problema.Am facut vreo 100km zilele urmatoare,motorul se aude mai 'curat' parca.Nu e ceva de speriat curatatul asta,daca as fi platit,as curata 20 pe zi
![]() ![]() |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
YRX |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.051 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Frumoasa vreme ti-ai ales si tu de mecanica....
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
arogant |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 10 January 10 ![]() |
Am curatat mmp, dupa ce l-am demontat corpul clapeta am scos mmp si le-am cratat cat s-a putut de bine cu o carpa moale si cu WD40 din abundenta, si sters foarte bine prin toate orificiile, mai ales unde intra MMP. Ok, toate bune si frumoase, m-am dus la benzinarie (pentru ca era peste drum), si am luat unu litru benzina, am pus benzina intr-un borcan, am bagat MMP in borcan si am agitat cat s-a putut de tare aproximatim 10 -15 minute, am scos mmp, sters si lasat la uscat, sters FFFfoarte bine si corpul clapeta, dupa care am montat totul la loc schimband si garnitura de la corpul clapeta si galerie, mufa care intra in corpul clapeta si cea de la MMP date cu WD40. Asta se intampla in 12-01-2011. De cand am curatat si pana in prezent merge ffff bine si sper sa mearga tot asa.
Mentionez ca am mai desfacut corpul clapeta si mmp pe 28 dec 2010 dar nu l-am curatat cu atat insistenta si tot ramanea turat sau varia in turatii. Acest atasament l-am gasit pe net si m-a ajutat foarte mult Cer scuze autorului ca nu am cerut voie pentru postarea lui dar sper sa ajutte pe cat mai multi Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
Super Nova
2002 Clima
- b02dsn
|
|
boditza |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 374 Joined: 8 September 09 ![]() |
este posibil sa mearga un mpp de la alte masini?? am vazut ca cel de chevrolet este identic la exterior cu cel de la logan.
|
--------------------
Renault
Megane
Sedane 2.2 1,6 16v 82kw
|
|
klaus |
![]()
Post
#57
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
da, insa la ala de chevrolet (daewoo) trebuiesc inversate 2 fire, ca nu sunt in mufa la fel.
Era cineva care facuse asta si ii mergea bine mersi. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
cristimar |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 18 January 10 ![]() |
Care sunt firele alea?
|
--------------------
logan 1.4
logan 1.4
2005
|
|
sobolan |
![]()
Post
#59
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
chiar ar fi interesant de stiut.....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
madarfacar |
![]()
Post
#60
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 24 January 09 ![]() |
imi cer scuze ca postez cu problema pe enshpe topicuri, dar nu gasesc rezolvarea....
pornesc motoru, intra socu, se stabilizeaza turatia ~ aprox 800 rpm...plec...si la scurt timp da in nas (cam in genu daciei pe carburator cand se inneca)....pedala de acceleratie fiind nemiscata, isi revine iar la normal...mai face o data sau de 2 ori si apoi nu mai face...la stop relantiul sta normal...sau cateodata incepe si tremura din toate incheieturile si da sa moara... - daca pornesc masina si stau pe loc, fara sa plec, se comporta cum am zis mai sus...da sa moara...daca accelerez, se accelereaza normal, apoi cand revine la relanti...iar face...asta pana se incalzeste...cred... am curatat corpul clapeta cu mpp... si nimic! acum vin si spun urmatoarele: pe conul mpp-ului apar niste santuri...de parca ar fi frecat de ceva...e normal? am observat ca rotoru are in joc stanga dreapta...(miscand de el stg-dr fara sa invart...nush daca ati inteles) e normal? |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 / Rapsodie
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 14:59 |