DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Curatare "motoras pas cu pas" reglare ralanti.

david79
post 11 Dec 2007, 13:29
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 910
Joined: 19 March 05




da, nu prea cred ca se aude de la injetoare, sunt relativ noi, au 20000 km, si inainta sa umblu la corpul clapetei nu se auzea nimic
90% sunt convins ca de la corpul clapetei, si anume de la MPP se aude.
zgomotul e similar ca cel pe care il face o musca ininte de a crapa.


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 12 Dec 2007, 22:02
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 910
Joined: 19 March 05




chiar nu stie nimeni daca e grav ca bazaie motorasul asta ? sad.gif


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dark_angel
post 29 Nov 2008, 12:44
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 13 March 08
From: Bucuresti




Am si eu o problema de cand a inceput sa fie frig afara... dimineata cand pornesc motorul, porneste la prima cheie dar nu stala relanti si moare dupa ce se incalzeste motorul .. asta in maxim 5 minute nu mai face nisi o figura iar relantiul sta la 900 de specificat este si faptul ca uleiul a fost schimbat acum 500 km, antigel nou.

Am schimbat garnitura de chiulasa prin octombrie.. dar pana cand a venit frigu na facut figuri sad.gif
Aveti dee cat costa curatarea motorasului in service :-?


--------------------
dacia dacia 1900/-/1901
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuneam
post 14 Dec 2008, 23:51
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




Salut
Din cate am inteles, murdarirea motorasului pas cu pas e ceva "uzual" la Logan. Deci curatarea lui ([bi]anuala)ar putea fi vazuta ca o operatiune de mentenanta preventiva?
Daca da, as vrea sa fac asta si al Locanul meu Prestige(1.6, 16V). Motorasul pare mult mai accesibil decat la 8V, dar nu m-am prins cum curat si corpul clapeta, care e acela si cum il desfac.

This post has been edited by tuneam: 14 Dec 2008, 23:57


--------------------
Renault Clio IV / vW Pasat b6 , 2014 / 2008 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 23 Mar 2009, 01:38
Post #35


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.756
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




tuneam, la SLZ nu am umblat niciodata la acel motor in 5 ani si nu am avut nici o problema.... Eu zic sa lasi in pace lucrurile care merg bine.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tataiedaciotul
post 23 Mar 2009, 08:48
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 567
Joined: 20 September 08
From: Bucuresti




Am aceasi parere. tongue.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-31-PGD
Bucuresti,Dacia Solenza, Scala 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu87
post 4 May 2009, 19:46
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 18 March 08
From: Resita




M a pus nu stiu cine si pe mine sa umblu azi la motorasul pas cu pas si l am desfacut si am tras de el in afara si am impins inauntru,nu stiam cum functioneaza(acuma am aflat). problema e ca acuma oscileaza turatia cu 400 de ture in continuu...ce ii pot face sa reglez acel motoras cum a fost el?am pus contactu de vreo 4 5 ori si l am luat dar tot asa face ...


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie 2003 - Numar de Caras
"In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi87
post 4 May 2009, 19:49
Post #38


fa-te viteaz knd esti singur in masina...nu chinui si p altii


Group: Members
Posts: 534
Joined: 2 May 08




o sa isi revvina singur dupa 10 km,aproximativ...


--------------------
RENAULT Megane 2.2 1.6 16v 82Kw 2007 - Unknown..yet
[COLOR=blue][SIZE=7]omul este dator sa sculte, nu sa si creada....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabyu
post 13 May 2009, 09:41
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 March 09
From: Iasi




si la mine cand pornesc motoru si ridica capota se aude acel zumzet de musca...cu oarecare intreruperi relativ la aceasi lungime de timp....nam curatat niciodata mpp nici nu mam uitat la el nici nush undei exact:)) cu toate ca am citit ca tre sa dau jos capacu de la filtru de aer ca sa ajung la el....faza e ca nea mecanicu mia zis ca e nush ce sezor de temperatura sau de la filtru de aer nu mai stiu exact...voi ce credeti car putea fi?....tin sa mentionez ca am probleme cu pornirea de foarte multe ori dimineatza imi porneste la a 2-3 cheie.....bujiile is noi bateria e ok consumabilele is schimbate acu 2000 de km deci ce credeti?.....si nici ala de turatie nu lam curatat.....as vrea daca se poate sami dati niste indicatii mai exacte undes ambele mpp si senzoru de turatii (eventual si niste poze daca se poate :"> )...si ce trebe pentru ca sa le desfac(chei,patent chestii din astea:)) ) ms anticipat


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronin33dan
post 13 May 2009, 09:46
Post #40


Membru Afumat


Group: Members
Posts: 582
Joined: 11 September 08
From: Braila




Cine imi poate spune si mie ce fel de circuit trebuie realizat ptr a curata injectoarele???
Multumesc si scuze de "OFF TOPIC"


--------------------
Dacia Supernova 2003 - BR-29-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alcatraz84
post 20 Jul 2009, 12:43
Post #41


Membru Nemuritor


Group: Members
Posts: 31
Joined: 30 January 08




Te referi la un circuit electric, care sa iti simuleze alimentarea cu tensiune a injectoarelor? Daca da uite cum arata semnalul pe injectoare:
injectie.JPG ( Size: 21.58k ) Number of downloads: 8796

Acel cioc nu trebuie simulat neaparat; poti sa folosesti un generator de semnal, ii setezi amplitudinea la 12-14 V, iar frecventa o calculezi si tu conform perioadei din poza!!

Adica poti sa generezi un semnal care sa arate asa:
turatie.JPG ( Size: 18.23k ) Number of downloads: 9002


This post has been edited by Alcatraz84: 20 Jul 2009, 12:53


--------------------
Dacia Solenza Confort 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 20 Jul 2009, 19:39
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.396
Joined: 21 November 05




Interesant. Si cum tine ECU peste 30V la injectoare cand nu merge motorul, sa le tina inchise?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronin33dan
post 21 Jul 2009, 22:17
Post #43


Membru Afumat


Group: Members
Posts: 582
Joined: 11 September 08
From: Braila




Alcatraz84 @ Multam mult !! Am inteles acum e un bistabil.OK! Mai ajuta-ma acum cu ceva te rog !
Spune-mi cum se numeste spray-ul cu care trebuiesc injectoarele curatate! Eu am o DSN!


Multam inca odata!


--------------------
Dacia Supernova 2003 - BR-29-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciapsacrinelsilviu
post 26 Aug 2009, 22:15
Post #44


Viitor medic veterinar


Group: Members
Posts: 81
Joined: 8 May 06
From: Zalau




QUOTE(gabyu @ 13 May 2009, 10:41)
si la mine cand pornesc motoru si ridica capota se aude acel zumzet de musca...cu oarecare intreruperi relativ la aceasi lungime de timp....nam curatat niciodata mpp nici nu mam uitat la el nici nush undei exact:)) cu toate ca am citit ca tre sa dau jos capacu de la filtru de aer ca sa ajung la el....faza e ca nea mecanicu mia zis ca e nush ce sezor de temperatura sau de la filtru de aer nu mai stiu exact...voi ce credeti car putea fi?....tin sa mentionez ca am probleme cu pornirea de foarte multe ori dimineatza imi porneste la a 2-3 cheie.....bujiile is noi bateria e ok consumabilele is schimbate acu 2000 de km deci ce credeti?.....si nici ala de turatie nu lam curatat.....as vrea daca se poate sami dati niste indicatii mai exacte undes ambele mpp si senzoru de turatii (eventual si niste poze daca se poate :"> )...si ce trebe pentru ca sa le desfac(chei,patent chestii din astea:)) ) ms anticipat
*


poate se refera la senzorul de turatie dar nu are nici o legatura cu zumzaitul, deoarece strange doar niste pilituri de pe discul de ambreiaj si de aia porneste cam la a 2-a a 3-a cheie


--------------------
Dacia Logan 2005, laureate - SJ-04-SCM
crinel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabyu
post 28 Aug 2009, 13:05
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 March 09
From: Iasi




cu pornitu sa rezolvat era de la senzoru de turatii


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_20
post 29 Aug 2009, 09:46
Post #46


membru pentru DaCia!


Group: Members
Posts: 250
Joined: 7 August 09
From: Husi




am si eu o problema si cred ca ma integrez foarte bine aici...asa cum zicea un coleg de pe forum imi balbaie relantiul dupa ce motorul se incalzeste...dupa asa zisul balbait incepe sa moara motorul...de la ce poate fi..?mpp?senzor de turatie?bujii?filtru de aer?
injectoare?eu am masina de 30.000 d km si nam umblat la partea asta.mc anticipat


--------------------
dacia solenza 2005 - vs03skp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandy461229
post 31 Aug 2009, 08:28
Post #47


Gica Contra


Group: Members
Posts: 789
Joined: 26 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(liviu2004 @ 20 Jul 2009, 20:39)
Interesant. Si cum tine ECU peste 30V la injectoare cand nu merge motorul, sa le tina inchise?
*



Varful acela de 30V e de fapt o supratensiune de comutatie generata de taierea curentului pe inductanta bobinei injectorului. E doar un regim tranzitoriu, nedorit de altfel. Injectoarele sunt inchise la tensiune 0..


--------------------
Logan Ambiance 1.4 MPI 2004 - B39XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursu_florin2002
post 31 Aug 2009, 20:08
Post #48


Administrator


Group: Members
Posts: 292
Joined: 4 April 08




frate , tu intelegi ce ai scris acolo sau iti bati joc de bietii oameni ? " o supratensiune de comutatie generata de taierea curentului pe inductanta bobinei injectorului. E doar un regim tranzitoriu, nedorit de altfel. Injectoarele sunt inchise la tensiune 0.."


--------------------
Renault Symbol 2008 - 1,4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zhadooo
post 16 Sep 2009, 01:48
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 16 September 09




am si eu o mica problema . am un logan benzina , si am vrut sa vad daca pot sa plec cu a 5-a de pe loc (am reusit) doar ca acum turatia la ralanti cam fluctueaza. intre 600 si 900 tot timpu chiar si cand e motorul cald. de murit nu mi-a murit pana acu da nici nu a fost frig tare de cand am facut eu inteligenta materiei, dar vibreaza motorul si se simte in toata masina , mai ales in schimbator . am intrebat pe cineva si mi-a spus tot de motorasu mamii lui. o fi de la el ? sa incerc sa il curat sau e dus direct (ma astept la asta) si tre sa il schimb ? cam cat poa` sa coste unul nou ?


--------------------
dacia logan 2005 laureate - b 11 ffs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabyu
post 16 Sep 2009, 08:20
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 March 09
From: Iasi




original nush daca gasesti da zicea lumea pe formu cai in jur de 30 ron in targ..


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adryan68
post 22 Nov 2009, 19:21
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 9 December 06




Salut,am si eu o problema cu supernova mea,si anume:cand o pornesc dimineata prima data motorul se opreste instantaneu si nu am alta solutie decat sa-l tin din acceleratie pana se incalzeste putin(cam 5-10 minute),dupa care nu mai sunt probleme.Am curatat motorasul pas cu pas si am schimbat senzorul de turatie iar problema persista.Inclin sa cred ca este defect acel motoras pas cu pas sau poate sonda care trimite calculatorului temperatura.Oricum astept daca se poate o sugestie.Multumesc


--------------------
dacia supernova clima 2001 - b-15-ukv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabyu
post 22 Nov 2009, 21:44
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 March 09
From: Iasi




cauta pe cineva un prieten cv care are aceeasi masina si ia putin mpp de la el si senzoru de turatii si incearcale pe rand... si daca e vreo schimbare aflii cei dus daca nu e de la altceva... nu stiu daca are vreo importanta mare da verifica si bujiile si fisele lor:)


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanelkva
post 9 Feb 2010, 17:18
Post #53


/\____/\____/\____/\


Group: Members
Posts: 1.220
Joined: 4 November 09
From: reghin




[attachmentid=1627591690] [attachmentid=1627591691] [attachmentid=1627591692] [attachmentid=1627591693] Acum cateva zile,cu mercurul sub 0 grade,am indraznit si eu sa desfac corpul clapeta si mpp-ul pentru curatare,conform instructiunilor de aici..nu imi oscila relantiul,nu am turometru,dar la ureche...Le-am demontat frumusel,am consumat un spray intreg,de pistonasul ala de la mpp nu mam atins,doar l-am dat cu spray si l-am sters cu o carpa.Le-am montat la loc,am pus contactul de cateva ori,apoi am pornit motorul.A pornit fara nici o problema.Am facut vreo 100km zilele urmatoare,motorul se aude mai 'curat' parca.Nu e ceva de speriat curatatul asta,daca as fi platit,as curata 20 pe zi biggrin.gif .am si niste poze,nu stiu sa le bag,dar incerc sad.gif .


--------------------
ford focus facelift tot cu benzina 2009 - MS**---
In goana dupa posturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 9 Feb 2010, 17:32
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.692
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Frumoasa vreme ti-ai ales si tu de mecanica.... biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arogant
post 25 Jan 2011, 16:17
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 10 January 10




Am curatat mmp, dupa ce l-am demontat corpul clapeta am scos mmp si le-am cratat cat s-a putut de bine cu o carpa moale si cu WD40 din abundenta, si sters foarte bine prin toate orificiile, mai ales unde intra MMP. Ok, toate bune si frumoase, m-am dus la benzinarie (pentru ca era peste drum), si am luat unu litru benzina, am pus benzina intr-un borcan, am bagat MMP in borcan si am agitat cat s-a putut de tare aproximatim 10 -15 minute, am scos mmp, sters si lasat la uscat, sters FFFfoarte bine si corpul clapeta, dupa care am montat totul la loc schimband si garnitura de la corpul clapeta si galerie, mufa care intra in corpul clapeta si cea de la MMP date cu WD40. Asta se intampla in 12-01-2011. De cand am curatat si pana in prezent merge ffff bine si sper sa mearga tot asa.
Mentionez ca am mai desfacut corpul clapeta si mmp pe 28 dec 2010 dar nu l-am curatat cu atat insistenta si tot ramanea turat sau varia in turatii.

Acest atasament l-am gasit pe net si m-a ajutat foarte mult
Cer scuze autorului ca nu am cerut voie pentru postarea lui dar sper sa ajutte pe cat mai multi

Attached File(s)
Attached File  Curatare_corp_clapeta.doc ( 4.44mb ) Number of downloads: 6059


--------------------
Dacia Super Nova 2002 Clima - b02dsn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boditza
post 27 Jan 2011, 14:45
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 8 September 09




este posibil sa mearga un mpp de la alte masini?? am vazut ca cel de chevrolet este identic la exterior cu cel de la logan.


--------------------
Renault Megane Sedane 2.2 1,6 16v 82kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Jan 2011, 15:11
Post #57


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




da, insa la ala de chevrolet (daewoo) trebuiesc inversate 2 fire, ca nu sunt in mufa la fel.
Era cineva care facuse asta si ii mergea bine mersi.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristimar
post 18 Mar 2011, 09:16
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 18 January 10




Care sunt firele alea?


--------------------
logan 1.4 logan 1.4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 18 Mar 2011, 11:50
Post #59


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.473
Joined: 10 March 06
From: GL




chiar ar fi interesant de stiut.....


--------------------
Dacia SPORT - 1988 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 2.0 GTI -1994
vine taxa auto iar,hai cu rabla la remat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madarfacar
post 17 May 2011, 18:35
Post #60


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 24 January 09




imi cer scuze ca postez cu problema pe enshpe topicuri, dar nu gasesc rezolvarea....

pornesc motoru, intra socu, se stabilizeaza turatia ~ aprox 800 rpm...plec...si la scurt timp da in nas (cam in genu daciei pe carburator cand se inneca)....pedala de acceleratie fiind nemiscata, isi revine iar la normal...mai face o data sau de 2 ori si apoi nu mai face...la stop relantiul sta normal...sau cateodata incepe si tremura din toate incheieturile si da sa moara...

- daca pornesc masina si stau pe loc, fara sa plec, se comporta cum am zis mai sus...da sa moara...daca accelerez, se accelereaza normal, apoi cand revine la relanti...iar face...asta pana se incalzeste...cred...

am curatat corpul clapeta cu mpp... si nimic!

acum vin si spun urmatoarele: pe conul mpp-ului apar niste santuri...de parca ar fi frecat de ceva...e normal? am observat ca rotoru are in joc stanga dreapta...(miscand de el stg-dr fara sa invart...nush daca ati inteles) e normal?


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th November 2018 - 16:59
Forum Renault Server hosting