Cutia de viteze DSN agata?!?!
![]() ![]() ![]() |
Cutia de viteze DSN agata?!?!
![]()
Post
#1
|
|||
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
DSops |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Cati Km ai?
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
![]()
Post
#3
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
~8400 Km, Rapsodie, iunie 2002, dar se comporta asa de la bun inceput!
|
-------------------- |
|
![]()
Post
#4
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Da. Mi se intampla si mie..Cred ca o sa ii rog sa se uite la revizia de 10000 km..
- cand incerc sa o introduc in viteza loveste de ceva in interiorul cutiei ca si cum ar tine sau cum ambreiajul nu ar fi apasat pana la capat - asta a facut ca in cateva randuri sa nu intre in viteza - Daca tin ambreiajul apasat si scot din viteza si apoi introduc din nou in 90% din cazuri merge fara sa mai atinga Dacia Supernova Confort - 2002 noiembrie 7000km PS: acum vreo 5 luni am adaugat si eu un mesaj pe site-ul asta cu aceeasi tema...dar nu am primit un raspuns care sa ma ajute..pana acum:) |
-------------------- |
|
DSops |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Greu de dat un raspuns la asa ceva. in mod normal o cutie de viteze trebuie sa se "lase" dupa cateva mii de Km. Am observet si eu pe mai multe DSNuri ca la schimbarea intre treptele de sus si cele de jos se simte o glisare a unei piese interne, deci merge mai greu 1->2 2->3 ...
decat 1 ->1 1 ->3 2->2... (cu trecere prin punctul mort). Singura problema simpla ar fi uleiul insuficient. Nu trebuie trecut usor peste problema si rezolvata in garantie, deoarece se poate agrava prin fortare. |
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
![]()
Post
#6
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
la mine se intampla urmatorul fenomen pe care eu l-am catalogat ca fiind "din constructie" : la trecerea dintr-o treapta sup. in una inf. daca viteza este prea mare pentru noua treapta, cutia refuza intrarea,
ca exemplu exagerat: la 60km/h din 4 in 1. Sau chiar da la 2 in 1 intrarea se face numai daca masina merge foarte incet, aprope oprita. la voi se intampla la fel? |
-------------------- |
|
DSops |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Aste aeste normal pentru aproape orice cutie de viteze. Sincronizarea se poate face intr-o plaja de turatii. Este o chestiune de indemanare sa introduci in viteza simultan cu accelerarea la o turatie cat mai apropiata de viteza masinii raportata la treapa respectiva. In cazul tau inseamna o turatie foarte mare. In caz contrar pot aparea uzuri foarte mai la blocurile de sincronizare. (Hotii cu experienta fura masini cu ambreajul blocat, deoarece le tureaza exact cat trebuie pentru a introduce in viteza fara ambreaj.
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
AL |
![]()
Post
#8
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
pentru initiatorul topicului:
mergi la service sa-ti verifice circuitul hidraulic de comanda a ambreiajului (pompa e tot cea de frana) si sa-ti faca o aerisire! daca nu se rezolva asa, este posibil ca parghia schimbatorului de viteze sa fie pozitionata putin gresit si, in niste limite, exista posibilitatea de a fi reglata daca nici asa nu se rezolva, chemi expertul de la VC si initiezi procesul de schimbare a cutiei... in principiu nu te sfatuiesc sa accepti desfacerea cutiei... cu cat actionezi mai repede, cu atat mai bine!... nu astepta urmatoarea revizie! |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
AlexV |
![]()
Post
#9
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
din cate stiu eu cutiile de viteze sunt gandite ca sa nu permita intrarea in viteza intai decat daca masina sta pe loc sau se deplaseaza foarte incet.
|
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Am fost la "Dacoserv". Tembelii cand mi-au schimbat pompa de frana asta-toamna, nu mi-au aerisit si circuitul hidraulic al ambreiajului, de aceea "agata". Acum merge ca uns!
![]() Multumesc tuturor pt. sfaturi! Numai bine! |
-------------------- |
|
dboala |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 25 March 03 ![]() |
Am si eu aceeasi problema. La mine agata cand schimb dintr-a 3 intr-a 2-a sau chiar cand scot dintr-a 2-a si bag din nou intr-a 2-a , fara sa fi debreiat intre timp. Culmea este ca 1->2 merge perfect, 2->3 merge perfect, 3->4 perfect,etc... Cate-odata agata la plecarea de pe loc intr-a-ntaia. Mecanicul la care ma duc mi-a spus ca af fi inelul de la sincronizatorul de a 2-a putin uzat. Am verificat si comanda cutiei, care este OK. Mie mi se para ca ambreiajul functioneaza corect, adica prinde chiar de sus. La tine cum mergea ? Simteai ca tine mai jos ?
|
-------------------- |
|
![]()
Post
#12
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Da, asta era simptomul, ca ambreiajul "tine prea jos" (ca nu decupla 100% cu toate ca era apasat la maxim). Dupa ce mi-au aerisit circuitul hidraulic al ambreiajului, m-au urcat cu elevatorul (eu fiind in masina) si acolo am pornit-o si am testat cutia de viteza, potrivindu-mi totodata si pozitia schimbatorului (se poate de undeva de dedesubt). Acum pare OK, oricum, NU MAI AGATA CA INAINTE. Cateodata, cand fac manevra 3->2, parca se simte o usoara rezistenta din partea manetei, dar renunta repede si zice ca mine. Eu inclin sa cred ca asta e o chestie generala la DSN...Contraziceti-ma daca gresesc!!!
![]() Bafta! |
-------------------- |
|
Mihai_E |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine mai face figuri citeodata din 3 in 2 si in marsarier, dar de obicei cind e rece.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
razvan911 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
am si eu o problema asemanatoare,imi intra greu in unele trepte de viteza(1 si 2) si acum mai nou a inceput sa miroasa a cauciuc ars in masina
toata lumea zice ca e de la ambreaj mentionez ca eu am un stil de condus subturat,si ca folosesc foarte des ambreajul care sa fie problema,discul,placa? |
-------------------- Nu furati,guvernul nu suporta concurenta !!!
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#15
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Anonymous @ 24 Mar 2003, 08:45) la mine se intampla urmatorul fenomen pe care eu l-am catalogat ca fiind "din constructie" : la trecerea dintr-o treapta sup. in una inf. daca viteza este prea mare pentru noua treapta, cutia refuza intrarea, ca exemplu exagerat: la 60km/h din 4 in 1. Sau chiar da la 2 in 1 intrarea se face numai daca masina merge foarte incet, aprope oprita. la voi se intampla la fel? Pentru "linistea ta" e bine ca nu intra din treapta 4 in 1, retrogradarea se face trecand prin toate treptele,adica 4-3-2.In treapta 1 se introduce DOAR daca masina este oprita.Daca inca e in miscare bagi in treapta 2<altfel omori cutia aiurea>. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
AIX |
![]()
Post
#16
|
![]() quite a regular Group: Members Posts: 604 Joined: 21 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Andrei, de la "nelinistea' lui au trecut fix 2 ani; s-o fi linistit intre timp
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
klaus |
![]()
Post
#17
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Fugit ireparabile tempus...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#18
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 21:15 |