DN1 intrare Bucuresti, lucrari la pasajul cfr
DN1 intrare Bucuresti, lucrari la pasajul cfr
modulsys |
13 Oct 2006, 09:06
Post
#1
|
||
Sofer cuminte Group: Members Posts: 192 Joined: 26 May 04 From: Brasov |
|
||
--------------------
Ford Focus
C-MAX
2004 1.6 TDCi
|
|||
Como |
13 Oct 2006, 09:17
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti |
Prietena a plecat cu autobuzul pe la 14.00 din Romana si a facut aproximativ o ora pana la aeroport. Erau cozi, dar se inainta totusi. Eu am fost pe 21.00 cu masina si am vazut putine masini, am facut vreo jumatate de ora din Crangasi pana la Baneasa. In ambele cazuri traseul era prin Barbu Vacarescu (cum vii de la Otopeni faci la stanga acolo unde e inchis drumul, nu la dreapta).
|
--------------------
Ford
Focus 1.6 Ti-VCT,
Ex-Logan “In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
|
|
modulsys |
16 Oct 2006, 19:06
Post
#3
|
Sofer cuminte Group: Members Posts: 192 Joined: 26 May 04 From: Brasov |
La dus (dimineata) a fost ingrozitor, o ora si jumatate din dreptul aeroportului pana in Piata Charles de Gaulle.
La intoarcere a fost intr-adevar fluid, maxim 15 minute in plus. |
--------------------
Ford Focus
C-MAX
2004 1.6 TDCi
|
|
nasty |
19 Sep 2007, 14:20
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.323 Joined: 3 January 05 |
Pe DN1, la primul pasaj din dreptul Carrfour, "inaugurat" cu sobor de ministri, de catva timp, nu sunt terminate legaturile cu zona comerciala.
Cand va fi gata Baneasa Shopping City ( 220 magazine: http://www.romanialibera.ro/a105960/baneas...-primavara.html ) ,vor fi deci si IKEA, Carrfour, Brico, Metro, cu acces pe o singura banda pe langa pasaj. Daca ar fi fost "inteligenti" ar fi facut o banda suplimentara (a 4-a) de la aeroportul Baneasa direct la iesirea spre zona comerciala, pe spatiul pe care au facut 4 randuri de borduri inutile, cu un trotuar cu dale, inutilizabil de biciclisti. Identic si pe sens invers spre Bucuresti ( aici ar fi trebuit macar o banda de accelerare pe vreo 300m ) Ajungem si la pasajul 2 , surpriza!!!, el se termina pana in semaforul, care blocheaza circulatia spre iesirea din Bucuresti. Deci, un pasaj inutil!!! In dreptul pasajului mai multe sedii de firme in constructie, printre care Citroen... Deci nu e inutil, are si el o logica a interesului privat, nu? Dar totusi ... cu bani de la stat? Si cu noi care platim rovignetta cum ramane? Vom sta la semafor? |
--------------------
.
bicl/trt
2006/2020
|
|
cmandrei |
19 Sep 2007, 14:27
Post
#5
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
Pentru pasajul doi ... acolo trebuie vazut ce "strategie" vor adopta ... sper si cred ca vor continua bordura de pe mijlocul drumului si prin intersectie ... astfel ca:
- daca mergi dinspre Bucuresti spre Ploiesti si vrei sa faci dreapta sa intrii prin dreapta podului si sa faci dreapta lejer; - daca mergi dinspre Ploiesti spre Bucuresti si vrei sa faci stanga sa intrii pe sub pod, sens giratoriu sa intorci si sa faci dreapta lejer; - daca iesi de acolo si vrei spre Ploiesti, adica dreapta - nici o modificare; - daca iesi de acolo si vrei spre Bucuresti e destul de lejer - deoarece cu vreo 500m inainte de intersectie s-a facut o sosea care duce catre sensul giratoriu de sub podul 1 (carrefour) sau spre DN1 pe langa pod 2 si deci se poate ajunge usor si in sensul giratoriu de sub podul 2. |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
AlexC |
19 Sep 2007, 19:20
Post
#6
|
Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti |
nasty, iti dai seama ca remarca cu reprezentanta Citroen n-are nici o legatura, da? Traficul in zona nu va fi niciodata liber, pentru ca ritmul de inaugurare al modificarilor este mult mai mic decat ritmul de crestere al traficului...
|
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
nasty |
20 Sep 2007, 11:06
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.323 Joined: 3 January 05 |
Daca pasajul 2 ar fi fost facut peste intersectia semaforizata foarte circulata (Aleea Privighetorilor, Gradina Zoologica+ cartierul Baneasa-Pipera, in expansiune), circulatia ar fi fost mult mai fluenta , pentru ca n-ar mai fi nici un semafor ( ultimul la Piata Presei , iar pentru intersectia Ion Ionescu de la Brad se va face un pasaj subteran , nu stiu daca rezolva si semaforul de la pod .
Pasajul 2 va servi numai zona de birouri Citroen, iar daca se va pune bordura la semafor si firesc se va desfiinta semaforul, cei care vin dinspre Aleea Privighetorilor spre Bucuresti vor face stanga inainte de intersectie ( spre Metro) cu iesire in sensul giratoriu de sub pasaj2. Asta ar fi singura solutie logica, un fel de a ne scarpina cu mana stanga la urechea dreapta. Dar dupa cum ii cunoastem ca nu le pasa de cei care folosesc drumurile, nu vor desfiinta semaforul si pasajul 2 devine inutil. DAR CONSTRUIT PE BANII NOSTRI si nu pe banii societatilor private din zona, care iar au dat numai spaga pentru a muta pasajul cu 500m de la semafor pana in fata lor. |
--------------------
.
bicl/trt
2006/2020
|
|
mully |
20 Sep 2007, 11:31
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 26 July 05 |
am facut aseara la ora 19 de la piata presei pana in IKEA cam 40-50 de minute si la intoarcere la ora 21+ cam la fel (40-50 de minute) cu iesit de la IKEA pe sub primul pod
|
--------------------
Renault
Megane Coupe
2.0 16v 108Kw Megane II.2 RS, 2.0T 225cp, 2007
|
|
cmandrei |
20 Sep 2007, 11:38
Post
#9
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
nasty ... hai sa il vedem gata prima data si pe urma sa vedem ce vor face ... eu sper pentru binele nostru ca intersectia in forma actuala sa dispara
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
ssilviu |
20 Sep 2007, 11:43
Post
#10
|
F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri |
Trebuie sa fim optimisti. Chiar daca nu vor finaliza acum asa cum a zis Andrei, macar modificarile respective pot fi facute oricand
Din cate am inteles constructorul ar fi propus un pasaj de la Kia pana la Jaguar. Cica unele minti luminate romanesti nu ar fi fost de acord cu aceasta solutie. This post has been edited by ssilviu: 20 Sep 2007, 11:44 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
nasty |
20 Sep 2007, 13:31
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.323 Joined: 3 January 05 |
QUOTE(nasty @ 19 Sep 2007, 14:20) Daca ar fi fost "inteligenti" ar fi facut o banda suplimentara (a 4-a) de la aeroportul Baneasa direct la iesirea spre zona comerciala, pe spatiul pe care au facut 4 randuri de borduri inutile, cu un trotuar cu dale, inutilizabil de biciclisti. Identic si pe sens invers spre Bucuresti ( aici ar fi trebuit macar o banda de accelerare pe vreo 300m ) QUOTE(mully @ 20 Sep 2007, 11:31) am facut aseara la ora 19 de la piata presei pana in IKEA cam 40-50 de minute si la intoarcere la ora 21+ cam la fel (40-50 de minute) cu iesit de la IKEA pe sub primul pod ...exact asta voiam sa spun ca cei care hotarasc nu numai ca sunt corupti, dar in plus mai sunt si incompetenti: cum iesi de sub pasajul1 ( dinspre IKEA, etc, spre oras) ai cedeaza trecerea la cei care vin la vale , pe pasaj, dinspre Ploiesti. Ar fi trebuit macar o banda de accelerare sau chiar prelungita banda pana la aeroportul Baneasa. Loc este pe dreapta pana la " strada" Sellgros, bunavointa sa fie, dar n-o sa se faca , ca daca nu iese vreo spaga... |
--------------------
.
bicl/trt
2006/2020
|
|
gibonu |
20 Sep 2007, 15:21
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.992 Joined: 29 May 06 |
QUOTE(ssilviu @ 20 Sep 2007, 13:43) Din cate am inteles constructorul ar fi propus un pasaj de la Kia pana la Jaguar. Cica unele minti luminate romanesti nu ar fi fost de acord cu aceasta solutie. Constructroul iti dai seama ca are interesul de a lucra cat mai mult, ca nu lucreaza pe gratis. Probabil daca se punea problema sa faca pasajul pana la Brasov, constructorul nu avea nimic impotriva. Important este ca cele 2 pasaje s-au facut din bani publici, pentru a facilita acesul la proprietati private. In mod normal, toate saraciile care detin spatii acolo (ikea, metro, citroen si altii) ar fi trebuit sa puna ban la ban si sa faca ei pasajele. Eu sunt de acord ca unui investitot trebuie sa-i acorzi niste facilitati, dar aici e vorba de pomana comunista, data bineinteles pe niste spagi generoase. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
nasty |
21 Sep 2007, 12:48
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.323 Joined: 3 January 05 |
QUOTE(AlexC @ 19 Sep 2007, 19:20) nasty, iti dai seama ca remarca cu reprezentanta Citroen n-are nici o legatura, da? Traficul in zona nu va fi niciodata liber, pentru ca ritmul de inaugurare al modificarilor este mult mai mic decat ritmul de crestere al traficului... cum n-are nici o legatura- e gata sediul si pasajul, nu? Chiar nu observati ca nu se face nimic fara interes? http://www.gov.ro/presa/afis-doc.php?idpre...=&tip=&pag=&dr= Traficul ar fi fost mai fluent daca pasajul2 ar fi fost facut peste intersectia cu semafor. Pe cand asa va fi fluent pentru cei din zona cu birouri ( daca am sti cine sunt proprietarii la toate cladirile, misterul s-ar dezlega repede) |
--------------------
.
bicl/trt
2006/2020
|
|
cmandrei |
21 Sep 2007, 12:54
Post
#14
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
Ok ... inca un off-topic si inchidem ... aici nu conteaza cine da ce cui ca sa faca ceva ... conteaza STAREA DRUMURILOR ... si atat. Va rog,
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
nasty |
8 Nov 2007, 16:35
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.323 Joined: 3 January 05 |
le-a cazut fisa, mai exista intersectia cu Privighetorilor:
http://www.zf.ro/articol_148986/al_doilea_..._saptamani.html "Problema la acest pasaj o reprezinta drumul care face legatura intre strada Privighetorilor si sensul giratoriu de sub pasaj. Trebuie sa rezolvam aceasta problema, pentru ca lucrarea apartine Primariei Capitalei." - dar au pasat problema la primarie... |
--------------------
.
bicl/trt
2006/2020
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2024 - 17:24 |