DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia 1410 TLX Break 1991, Dacia Break, alba stock

Alex1300BV
post 29 Aug 2016, 23:37
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 20 November 08




A, ok. Si, asa cum e montata, are efecte negative?

Motorul merge super ok: are relantiul stabil, la 800 tr/min. Când o accelerez, raspunde promt...
Inainte de ultima revizie, atunci când o acceleram, intâi "dadea in nas". Mesterul a demontat carburatorul (eu spunându-i ca mai am altul SH de rezerva) Din cel SH a scos 2 jiglere (bilutza), le-a montat pe carburatorul masinii, si de atunci, merge traznet... smile.gif


--------------------
Dacia 1410 1991 1397 cmc TLX Break - xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 29 Aug 2016, 23:43
Post #32


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.428
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Alex1300BV @ 30 Aug 2016, 00:37)
Si, asa cum e montata, are efecte negative?
*



nu.

This post has been edited by sobolan: 29 Aug 2016, 23:44


--------------------
Dokker -1.5dci -2016 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 1.8 GT -1996
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex1300BV
post 29 Aug 2016, 23:46
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 20 November 08




cool, merci!
La cum se prezinta, sint curios daca va putea fi atestata, in 2021.

This post has been edited by Alex1300BV: 30 Aug 2016, 14:34


--------------------
Dacia 1410 1991 1397 cmc TLX Break - xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex1300BV
post 6 Sep 2016, 14:55
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 20 November 08




Tocmai am vazut pe forum un topic despre diferite evolutii / modificari ale modelului 1300. Fiecare an e studiat, explicat.

De unde, ma gândesc la o intrebare: care ar fi diferentele Daciei 1410 TLX, in functie de ani: 1988, 1989----- 1991 1992?

De ex, ma gândesc ca cele pâna in dec 1989 au avut tabla mai buna.
poate motoarele au fost diferite dea lungu anilor...?


--------------------
Dacia 1410 1991 1397 cmc TLX Break - xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 6 Sep 2016, 21:46
Post #35


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.428
Joined: 10 March 06
From: GL




e vorba de ceasurile de bord,de sonda de benzina(simpla sau dubla cu comanda bec),de cutia de viteze(4 sau 5),motor in cmc si tapiserie,bari nichelate cu tampoate sau bari negre cu banda anti-impact sau cum naiba ii zice......tx,tlx ,shit si ce mai vrei ca oricum nu intelege nimeni de ce se numesc asa sau de la ce vine T ,L sau X.....
dupa 95 le-au numit mai frumos : 1310,1310L si 1310T ....prima era basic,a doua era cu L de la lux si putea avea si bord cn dar obligat era insonorizata si tapiseria era mai de calitate,a treia era ca a doua dar avea motor de 1600....toate trei au cutie in 5...apoi dupa 2000 au mai adaugat un "i" de la injectie si faimosul sticker pe luneta care i-a facut de ras : "dacia pe injectie fara turometru"...va amintiti stickerul ala albastru scris cu alb de pe lunete ???

This post has been edited by sobolan: 6 Sep 2016, 21:50


--------------------
Dokker -1.5dci -2016 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 1.8 GT -1996
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 7 Sep 2016, 09:05
Post #36


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.876
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




hai ca turometrul a disparut cam din 2001-2002. Presiunea de ulei disparuse prima, prin 99


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex1300BV
post 7 Sep 2016, 10:39
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 20 November 08




Da, ca si cum daca nu ar fi turometrul, nu s-ar auzii motorul si nu ai stii când sa schimbi vitezele smile.gif)) !! smile.gif
merci de raspunsuri!
Ma gandeam si la informatii de genul: motoarele fabricate in 1989 au fost montate pe masinile din 1990, 1991...?
care a fost gestiunea uzinei in functie de stocuri, de calitatea pieselor...
diferentze de calitate inainte si dupa 89?

This post has been edited by Alex1300BV: 7 Sep 2016, 10:43


--------------------
Dacia 1410 1991 1397 cmc TLX Break - xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIOTUL_97
post 7 Sep 2016, 12:01
Post #38


Ne plac femeile,dar iubim masinile !


Group: Members
Posts: 1.609
Joined: 8 July 13
From: Bd-ul Dacia




Din cate stiu,pana in 1992 (anul iesirii din fabricatie a modelului cu 4 faruri rotunde),atat berlina cat si break-ul erau echipate cu motoare 1.4 si cutie in 5 trepte (e posibil sa mai fi fost si mici exceptii).


--------------------
Dacia 1310/Logan/ MLS 1986/1.4 Preference 2006
"Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi#
Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 7 Sep 2016, 12:09
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.835
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




QUOTE(DACIOTUL_97 @ 7 Sep 2016, 13:01)
Din cate stiu,pana in 1992 (anul iesirii din fabricatie a modelului cu 4 faruri rotunde),atat berlina cat si break-ul erau echipate cu motoare 1.4 si cutie in 5 trepte (e posibil sa mai fi fost si mici exceptii).
*



Erau exceptii destule, pana prin maxim '96, mai ales la motor.


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daciotul_98
post 7 Sep 2016, 14:12
Post #40


membru foarte autentic!!


Group: Members
Posts: 1.768
Joined: 15 June 13
From: Serbanesti,Arges




QUOTE(Ov @ 7 Sep 2016, 09:05)
hai ca turometrul a disparut cam din 2001-2002. Presiunea de ulei disparuse prima, prin 99
*


A disparut prima ca sa nu mai stea romanu cu ochii pe ceas si sa "carcoteasca la garantie".


--------------------
dacia 1300 197x
Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 7 Sep 2016, 20:14
Post #41


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.428
Joined: 10 March 06
From: GL




de aia au scos si CI-ul de la loganurile dupa 2007 .....

This post has been edited by sobolan: 7 Sep 2016, 20:14


--------------------
Dokker -1.5dci -2016 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 1.8 GT -1996
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex1300BV
post 8 Sep 2016, 09:49
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 20 November 08




CI ?


--------------------
Dacia 1410 1991 1397 cmc TLX Break - xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabryel.GLN
post 8 Sep 2016, 10:38
Post #43


Gabryello


Group: Members
Posts: 2.926
Joined: 14 December 09
From: Constanța




Consum Instant


--------------------
Renault EX. Laguna 1.8 16v - 2000 / Espace - 1.9 dci 120 cp - 2006 / BMW 525d - 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iustin_uap
post 10 Sep 2016, 11:59
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 360
Joined: 25 October 13
From: Piatra-Neamt




QUOTE(Alex1300BV @ 6 Sep 2016, 14:55)
De unde, ma gândesc la o intrebare: care ar fi diferentele Daciei 1410 TLX, in functie de ani: 1988, 1989----- 1991 1992?


S-au schimbat chestii minore in ultimii ani de fabricatie: prin '89 au primit semnalizari rotunde pe aripi, dupa '90 s-a trecut la capota + grila plonjata + mici schimbari la ceasurile de bord mentionate mai jos. Toate TLXurile care ieseau din fabrica respectand cofiguratia modelului (varful de gama la vremea aia) aveau motor 1.4 si cutie in 5. Restul sunt fie masini cu embleme montate aiurea, fie masini asamblate haotic.


QUOTE(sobolan @ 6 Sep 2016, 21:46)
e vorba de ceasurile de bord,de sonda de benzina(simpla sau dubla cu comanda bec),de cutia de viteze(4 sau 5),motor in cmc si tapiserie,bari nichelate cu tampoate sau bari negre cu banda anti-impact sau cum naiba ii zice......tx,tlx ,shit si ce mai vrei ca oricum nu intelege nimeni de ce se numesc asa sau de la ce vine T ,L sau X.....
dupa 95 le-au numit mai frumos : 1310,1310L si 1310T ....prima era basic,a doua era cu L de la lux si putea avea si bord cn dar obligat era insonorizata si tapiseria era mai de calitate,a treia era ca a doua dar avea motor de 1600....toate trei au cutie in 5...apoi dupa 2000 au mai adaugat un "i" de la injectie si faimosul sticker pe luneta care i-a facut de ras : "dacia pe injectie fara turometru"...va amintiti stickerul ala albastru scris cu alb de pe lunete ???
*



Nu stiu de ce va chinuiti sa dati un sens combinatiilor alora de litere. Erau doar indicative pt. niste variante de echipare preluate, mai mult ca sigur, dupa cele folosite de Renault la modelele 12, 16, 17 (TS, TL, TX, GTS, GTL etc.).

Cele mai comune la noi in tara au fost TX si TLX.

TXul era varianta de baza: motor 1.3, cutie in 4, ceasuri fara turometru si elemente cromate (bare, manere, stergatoare, stresini), care au inceput sa fie inlocuite unul cate unul spre sfarsitul anilor '80, in acord cu trendul mondial.
TX de vanzare in Ungaria.

TLXul, cum am spus si mai sus, era varful de gama la Dacia la sfarsitul anilor '80, cu motor 1.4 si cutie in 5. Se diferentiau de TXuri prin lipsa elementelor cromate, prezenta spoilerului sub bara, bare cu bandouri, fete de usi din doua materiale, tapiterie mai speciala, bord cu turometru s.a.
TLX la muzeul retro din Varna.

Indicativul L a aparut mai devreme, prin '93, pe berlinele CN1, care erau, practic, urmasele TLXurilor, dar cu alt bot, alt bord si capota portbagaj cu coada de randunica din tabla.

Stickerul era "Dacia cu motor cu injectie".

Sper c-am lamurit cat de cat treburile.


--------------------
Dacia 1300/1310 73/83
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex1300BV
post 12 Sep 2016, 08:57
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 20 November 08




Multumim pentru informatii!

de pe topicul acesta:
https://www.daciaclub.ro/care-este-diferent...ele-t65568.html
Din manual, caracteristicile motoarelor 102-13 si 102-14 (sinteza);
102-13: cilindree 1397 cmc, alezaj*cursa 76*77 mm, raport compresie 9:1, putere 62 cp /5000 rpm, inaltime chiuloasa (normala): 73.75 mm, cota de reparatie (minim) 73.25 mm, volum camera de ardere 39.25 cmc.
102-14: cilindree 1397 cmc, alezaj*cursa 76*77 mm, raport compresie 8.5:1, putere 58 cp /5000 rpm, inaltime chiuloasa (normala): 74.40 mm, cota de reparatie (minim) 73.90 mm, volum camera de ardere 41.80 cmc


This post has been edited by Alex1300BV: 20 Sep 2016, 11:23


--------------------
Dacia 1410 1991 1397 cmc TLX Break - xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex1300BV
post 9 Oct 2016, 19:56
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 20 November 08




1) stiti, va rog, care e diferenta intre aceste 2 ELV-uri? Mi-am luat unul SH ca cel de pe masina galbena, si apoi mi-am dat seama ca ce as fi vrut, e unul ca de pe masina visinie. sad.gif
2) are cineva in habitaclu buton de origine pentru a declansa functionarea ELV-ului? sau e doar o legenda, si Electroventilatorul demareaza doar in functie de termocupla? (e adevarat ca la masina mea, am un buton si nu stiu unde duc firele, inca nu am avut timp sa ma ocup) Momentan, e cu Elice invârtita prin curea.

This post has been edited by Alex1300BV: 9 Oct 2016, 20:38

Attached thumbnail(s)
121254474_4_1000x700_dacia_1320_de_vanzare_pentru_pasionati_auto_moto_si_ambarcatiuni.jpg ( Size: 105.81k ) Number of downloads: 503
9025381_12.jpg ( Size: 63.95k ) Number of downloads: 511


--------------------
Dacia 1410 1991 1397 cmc TLX Break - xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 10 Oct 2016, 00:19
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.835
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Pe cea visinie este model mai vechi.

This post has been edited by BLUE R 19: 10 Oct 2016, 10:05


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex1300BV
post 10 Oct 2016, 10:13
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 20 November 08




ca fiabilitate, care e mai tare?
Electricianul care ma mai ajuta mi-a zis ca ventilatorul antrenat prin curea e sfânt, cred ca nici nu o sa vrea sa monteze ELV-ul pe masina mea smile.gif


--------------------
Dacia 1410 1991 1397 cmc TLX Break - xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 10 Oct 2016, 10:19
Post #49


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.876
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




modelul mai nou are mai multe pale, raceste mai bine wink.gif

eu pentru sport o sa caut modelul vechi

This post has been edited by Ov: 10 Oct 2016, 10:19


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex1300BV
post 10 Oct 2016, 12:08
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 20 November 08




pale mai multe, dar foarte mici...

This post has been edited by Alex1300BV: 10 Oct 2016, 12:12


--------------------
Dacia 1410 1991 1397 cmc TLX Break - xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 10 Oct 2016, 12:17
Post #51


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.876
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




am impresia ca si turatia e mai mare


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 10 Oct 2016, 20:08
Post #52


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.428
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Ov @ 10 Oct 2016, 11:19)
modelul mai nou are mai multe pale, raceste mai bine wink.gif

*



nu neaparat....am avut ambele modele,ala tip vechi e mai zgomotos si vibreaza,ala model nou e mai silent......ambele-si fac treaba ok....


--------------------
Dokker -1.5dci -2016 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 1.8 GT -1996
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex1300BV
post 10 Oct 2016, 21:58
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 20 November 08




Mie-mi place mult zgomotul produs de catre ELV-ul seria 1. smile.gif
Merci de raspuns!


--------------------
Dacia 1410 1991 1397 cmc TLX Break - xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rob3rto
post 12 Oct 2016, 15:28
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 476
Joined: 1 January 11




Am eu tipul vechi. Daca vrei facem un schimb smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1981 - PH 88 VBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex1410BV
post 12 Oct 2016, 17:01
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 15 August 16




ok, in principiu. iti scriu pe PM
Alex 1410 = Alex1300, doar ca sint la serviciu si nu mai stiu parola ca sa ma conectez smile.gif
@ scrie-mi tu mesaj si iti raspund, eu nu am dreptul, ce birocratie!

This post has been edited by Alex1410BV: 12 Oct 2016, 17:07


--------------------
Dacia 1410 1991 - BV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 13 Oct 2016, 09:48
Post #56


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.876
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




incearca sa-ti resetezi parola pt ca nu e permisa folosirea conturilor multiple (clone) ph34r.gif

This post has been edited by Ov: 13 Oct 2016, 09:49


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex1300BV
post 15 Oct 2016, 21:38
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 20 November 08




Mi se pare mie, sau masina asta are jante 4,5, cu exceptia celei dinspre sofer, care e 5,5? wacko.gif 052.gif

Attached thumbnail(s)
d_1310_1.jpg ( Size: 98.09k ) Number of downloads: 257
d_1310_2.jpg ( Size: 120.95k ) Number of downloads: 267
d_1310_3.jpg ( Size: 102.89k ) Number of downloads: 264


--------------------
Dacia 1410 1991 1397 cmc TLX Break - xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Patronu'
post 16 Oct 2016, 13:24
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 13 October 16




Ce diferenta la Sport. E facut in 91 cu elemente de tlx dar are 4 trepte si scrie L la varianta. radmasa.gif
Nu stiu cum ai reusit sa il reglezi la 800 rpm si sa mearga bine. La mine acum ca e si mai rece si mai folosesc dezaburirea, cateodata si aeroterma l-am reglat la 1100 sa mearga perfect rotund, sa nu se miste motorul la ralanti cu consumatori. Daca pun ca stau cu piciorul pe frana la semafor si mai pleaca si elv-ul.... cere 1200 ca sa mearga perfect cu consumatorii. Ce tip de Carfil ai?


--------------------
Dacia 1410 Sport 1986/ 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex1300BV
post 16 Oct 2016, 15:20
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 20 November 08




am scris 800 rot/min, putea sa fie 850... oricum, mult sub 1000.
Asta a fost asta vara in august.
Presupun ca e carburator pt motor de 1397 cmc, nici nu m-am uitat, un mester priceput l-a reglat. O sa ii fac fotografii in viitor.
Vezi sa nu ai jiglerele din carburator infundate.

This post has been edited by Alex1300BV: 16 Oct 2016, 15:21


--------------------
Dacia 1410 1991 1397 cmc TLX Break - xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roby_1300_rap
post 17 Oct 2016, 18:09
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.142
Joined: 11 February 11




QUOTE(Alex1300BV @ 15 Oct 2016, 22:38)
Mi se pare mie, sau masina asta are jante 4,5, cu exceptia celei dinspre sofer, care e 5,5?  wacko.gif  052.gif
*


te referi la asta radmasa.gif DSC_0058.JPG ( Size: 4.14mb ) Number of downloads: 107


--------------------
dacia 1300 1970 - HD 70 UAP/1-HD 4533
dacia #1 in romania :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

7 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th September 2018 - 02:52
Forum Renault Server hosting