It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia cu motor pe metanol

einstein1984
post 28 Apr 2006, 18:02
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.838
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




La EREN '79, un colectiv de cercetatori romani au modificat o Dacie 1310 pentru a functiona cu metanol. Tot ce stiu despre ea e ca avea jiclorul principal de combustibil marit de la 145 la 205. Daca are cineva o carte despre subiect sau stie cine au fost autorii e rugat sa posteze amanunte (ce alte modificari au fost facute).

This post has been edited by einstein1984: 28 Apr 2006, 18:04


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 28 Apr 2006, 18:09
Post #2


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.585
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Prin anii 80 majoritatea taxiurilor din Bucuresti mergeau cu metanol.
Unii au vrut sa ciordeasca cu furtunul din rezervoare si au orbit.


--------------------
Yamaha Super Ténéré XTZ 750
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Apr 2006, 18:14
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 31.080
Joined: 15 August 05




in anii 80 cand benzina era pe rationata pe cartela, unii cetatebi puneau metanol in loc, fara nici o modificare, si mergea.
De asemenea, se poate obtine un fel de biodiesel dintr-un amestec de ulei de bucatarie, metanol, si alcool, tot pe vremea lui Ceausescu isi are originile, invetiv romanul...


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 28 Apr 2006, 18:28
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.838
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Merge metanolul si fara modificari, dar givrajul va fi o problema precum si pierderea de putere (putere calorica la jumatate fata de benzina). E nevoie de o crestere a debitului de combustibil. Restul modificarilor le stie cineva?


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 28 Apr 2006, 19:03
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.038
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




din cate stiu se foloseau si 2 garnituri de chiulasa


--------------------
DACIA 1300/ HONDA CIVIC EX -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 28 Apr 2006, 19:40
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.838
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nu aveau nici un motiv sa miscsoreze raportul de comprimare. Metanolul are CO/R 107, mult mai bun decat benzina.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 28 Apr 2006, 20:42
Post #7


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.025
Joined: 16 May 05
From: Banda I




De metanol injectat in pistoane eu stiu doar ca se folosea la motoarele Messerschmitt-urilor in WWII, si anume atunci cand se dorea un boost pentru iesirea din situatii de urgenta(inamic in coada). Practic, la mersul lor, sa zicem la 10.000 de ture se injecta metanol in piston, impreuna cu combustibilul normal. Dar se mai punea ceva, pentru a nu se gelatina amestecul din cauza aerului prea rece, si anume glicol. Acele motoare erau V12 inversat, cu injectie!!!!
Nu cumva aceasta este piesa lipsa din puzzle-ul vostru? Repet, acele avioane mergeau pe kerosen, iar in situatii de urgenta foloseau aceasta injectie pentru a capata un boost.Cautati pe net Me109 engine (sau Bf 109 engine) sau DB600, Db601, DB602, pana la 605.
Sincer, oare merita sa bagi glicol si metanol in Dacie?Poate doar sa te joci cu ea...E tehnologie din anii'40, destul de invechita!
P.s.:impreuna cu metanolul se injecta si apa. Nu stiu de ce.Amestecul era deci:kerosen, metanol, apa, glicol. Cautati pe net cu atentie, m-am jucat cu machete de asa ceva ani de-a randul, stiu ce vorbesc.
http://w1.1396.telia.com/~u186104874/db605.htm (la partea cu GM-1)

This post has been edited by mircea-daniel: 28 Apr 2006, 20:47


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 28 Apr 2006, 22:19
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 357
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




nu este tehnologie invechita.se foloseste la diverse curse(dragstere,moto...).este destul de periculos dar...si ce daca :D stiu ca trebuie sa ai in motor piese speciale(pistoane,biele,arbore,supape).sper sa nu confund cu alti alcooli.merita incercat.


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 29 Apr 2006, 00:02
Post #9


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.025
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Pai daca se folosea pe dacii, ce modificari trebuie?Nu doar bagi metanol+glicol si asta e?...Sau nu am inteles eu?


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axll
post 29 Apr 2006, 11:05
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 11 December 05




de mers merge dar pt. cit timp... remine de vazut. eu te sfatuiesc sa maresti un pic jiglerul principal si sa mai stringi aerul, si amesteca cu benzina in raport de 1 la 3 ( 1 benzina si 3 metanol ).
oricum pregatestete cu bani de refacut motorul :mester: nu se stie niciodata ce se poate intimpla :mrgreen:


--------------------
dacia 1300 - BZ 04 BJL
am vrut mai mult...decit normal...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 29 Apr 2006, 11:27
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.838
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Stai lejer ca nu explodeaza motorul. Poti folosi un amestec de 85% metanol si 15% benzina, dar trebuie sa ai grija ca metanolul sa nu manince piesele de aluminiu, zincul din rezervor si garniturile de cauciuc. Metanolul accepta dozaje mult mai bogate decat benzina, dar are si nevoie de ele. In plus, metanolul are obiceiul sa dileueze uleiul, marind uzura in zona primului segment si in partea de sus a cilindrului.
Topicul asta nu se vrea un tutorial, ci vreau doar sa aflu cat de mult au modificat oamenii aia motorul de Dacie.
Daca motorul ala de Messerschmitt cu 19 litri si 12 cilindri depasea 2800 rpm, se facea bucati. Cum naiba sa duci un priston de 124 mm diametrul la 10 000 rpm?


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 1 May 2006, 21:28
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 2 February 06




tata a mers cu metanol intr`o vreeme...acum vro 3-4 ani (dacia 1310 din 83) imi aduc aminte ca ii consuma enorm ,parca vro 20%si singura modificare era pe la jigloarele alea ...nu ma pricep sa va zic exact
da' mergea de mers !!


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 1 May 2006, 21:37
Post #13


Gangester


Group: Members
Posts: 3.681
Joined: 23 February 04
From: Buzau




mircea-daniel , ai dreptate la partea cu avioanele , mai putin cand vine vorba de un motor v12 de 19 L din 1940 care sa mearga cu 10.ooo de ture :huh:


--------------------
1974 Dacia 1300 - a car is reborn - BZ
1988 BMW E30 325i

Personalitatea nu creste prin economii, ea se inalta prin cheltuieli.

"Per aspera ad astra."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutzu
post 1 May 2006, 21:48
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 19 December 04




Si de unde luat metanol fratilor?! Ar trebui sa se gaseasca pe toate drumurile daca vrei sa faci ceva modificari la motor (jiglere) daca faci un drum lung te cari cu canistrele dupa tine sau cu un ser de jigloare...?


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 May 2006, 22:10
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.838
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nu ai inteles mare lucru din topicul asta. Nu te pune nimeni sa pui masina pe metanol, dar vreauEU sa aflu cum au facut romanii Dacia sa mearga pe metanol. Ca la americani am vazut cum au facut Taunus sa mearga.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 1 May 2006, 23:07
Post #16


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.025
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Faza cu 10.000 de ture am pus-o sincer mai mult la intamplare. Nu imi mai aduc aminte exact puterea maxima data de motor(DB604 de ex), la ce altitudine, etc, dar mereu am timut minte armamentul:1tun 20mmMg151/20 bot si 2 mitraliere Mg17 de incadrare.Plus pachetul"Kanonenvogel", adica alte 2 tunuri Mg151/20 pe aripi, sau diverse bome pe burta, iar in situatii extreme rachete de Nebelwerfer prinse sub aripi.
Asta ca sa se stie ca pe forumul asta nimeni nu ma intrece la tehnica militara WWII
:pistols: :pistols: :mrgreen: :mrgreen:
Taunus cum merge pe Metanol? Chiar sunt curios...Tot glicol foloseste ca anticoagulant?

This post has been edited by mircea-daniel: 1 May 2006, 23:09


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 2 May 2006, 14:37
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.838
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Vezi matale, pe pamant pe unde circula taunusul temperatura nu scade sub -94 de grade cat e temperatura de inghet a metanolului. La 12 000 de metri o fi mai frig.
Taunusul folosea un amestec numit M85, cu 15% benzina , amestec care era facut in fabrica (asa era livrat) si avea un senzor de calitate a combustibilului pentru a putea merge pana la benzina 100% (se ajusta injectia si avansul).
Motorul lui ME Bf 109 era un Jumo210, 12 clindri inversati, vreo 650 CP (la decolare, functie de vresiune varia) la 2700 rpm, si 19,7 litri cilindree. Am vazut unul la muzeul militar, alaturi de un RR Merlin. Gigantica bestie!
Armamentul:
Armament
2×13 mm MG 131 machine guns
1×20 mm MG 151/20 cannon (or 1x 30 mm MK 108, G-6/U4)
1×300 l (78 US gal) drop tank or 1×250 kg (550 lb) bomb or 4×50 kg (110 lb) bombs (G-6/R1)
2×Wfr. Gr.21 rockets (G-6 with R2)
2×30 mm MK 108 underwing cannon pods (G-6 with R4)
2x 20 mm MG 151/20 underwing cannon pods (G-6 with R6)
Dar sa revenim on topic. Stie cineva vreun sofer care sa fi condus taxi prin anii 80 in Iasi? Iasi sau alte orase unde taxiele ardeau metanol.

This post has been edited by einstein1984: 2 May 2006, 14:40


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 2 May 2006, 18:00
Post #18


membru inactiv


Group: Members
Posts: 1.575
Joined: 2 March 06
From: Craiova




einstein1984 merg mai bine motoarele cu metanol, ca eu sunt incepator, am auzit, dar nu am prea fost interesat. Adica mai bine in ce sens...??? Se tureaza mai repede, sau aici intervine economia, e mai ieftin metanolul???


--------------------
- - -
membru fara Dacia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 2 May 2006, 18:26
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.838
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




1 tona de metanol e 285$. 1000L de benzina sunt 550$. Chiar si cu un consum de 1,8 ori mai mare pe metanol, tot e mai ieftin.
Treaba e ca metanolul cand se vaporizeaza raceste extrem de bine amestecul, rezista foarte bine la detonatii (rapoarte de comprimare de 16:1 sunt perfect posibile), singurele emisii nocive (altele decat cele de CO2, CO, NOx)sunt cele de formaldehida (mai "sanatoase" decat benzenul sau 1,3 butadiena). In plus metanolul accepta dozaje foarte bogate sau foarte sarace. Cu un motor turbo ar merge genial, nici nu ar avea nevoie de intercooler.
Impreuna cu un coleg pregatim o lucrare pe subiectul asta. Cand terminam si o prezentam, poate pun aici o parte din ea.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 May 2006, 19:41
Post #20


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 31.080
Joined: 15 August 05




QUOTE(einstein1984 @ 2 May 2006, 19:26)
1 tona de metanol e 285$. 1000L de benzina sunt 550$.
*




Zi'mi te rog si mie unde gasesc benzina cu 15 000 litru sa pregatesc toate canistrele si sticlele de plastic ce le am...

De asemenea zi'mi cine iti vinde tie ca persoana fizica metanol..ca-s tare curios

This post has been edited by argon: 2 May 2006, 19:42


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 2 May 2006, 19:54
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.838
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pretul e 550$ pe 1000l, nu 15 000 litrul. Adica e en-gross la poarta rafinariei si fara accize si tva. Altfel comparatia nu are rost.
Daca construiesc eu o " metanolarie", cine ma opreste.? Ce , metanolul e monopol de stat?
Ar fi vorba de aplicarea solutiei la scara industriala, nu de cativa nebuni care toarna diluant in rezervor.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 May 2006, 20:02
Post #22


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 31.080
Joined: 15 August 05




nu-ti da tie nimeni benzina la poarta fabricii cu 550 $ tona.
au incercat si altii <_<


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 2 May 2006, 20:22
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.838
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Am pile in consiliul de administratie, pretul e din sursa oficiala. De dat dau, dar pentru benzinarii, care o revand. Daca o foloseai in masina , plateai TVA, acciza, etc.
Si e 550 coco pe 1000 de litri, ca tona de benzina are vreo 1100-1150 de litri, in fuctie de temperatura.
Dar hai sa comparam cu pretul de pompa, la 1,3 $ pe litru (ipotetic) ar fi 1300$ mia de litri. Fata de 400$ pentru 1800 de litiri de metanol, suficienti pentru a produce aceiasi cantitate de lucru mecanic ca si benzina de mai sus.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 4 May 2006, 09:26
Post #24


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.655
Joined: 11 August 04
From: black sea




interesanta treaba asta:) din cate stiu eeu mai toate monster truck-urile pt show-uri merg pe metanol;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shosetu
post 4 May 2006, 09:59
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 24 March 06
From: Bucuresti




Eu am gasit o stire dar Etanolul e in rolul principal
http://news.softpedia.com/news/Masina-care...-ro-17072.shtml


--------------------
Harb Berlina 86 - ADA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 4 May 2006, 11:38
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.838
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Masini care puteau merge pe metanol 85% erau produse prin SUA la inceputul anilor 90 (taunusul mentionat mai sus si altele). Metanolul am impresia ca e un combustibil mai bun pentru MAS decat etanolul.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario_b
post 16 May 2006, 11:33
Post #27


Membru Simplu


Group: Members
Posts: 633
Joined: 9 December 04
From: Craiova+Sibiu




QUOTE(mircea-daniel @ 2 May 2006, 00:07)
Faza cu 10.000 de ture am pus-o sincer mai mult la intamplare. Nu imi mai aduc aminte exact puterea maxima data de motor(DB604 de ex), la ce altitudine, etc,  dar mereu am timut minte armamentul:1tun 20mmMg151/20 bot si 2 mitraliere Mg17 de incadrare.Plus pachetul"Kanonenvogel", adica alte 2 tunuri Mg151/20 pe aripi, sau diverse bome pe burta, iar in situatii extreme rachete de Nebelwerfer prinse sub aripi.
Asta ca sa se stie ca pe forumul asta nimeni nu ma intrece la tehnica militara WWII
:pistols:  :pistols:  :mrgreen:  :mrgreen:

*


Si sistemul de injectie de metanol se numea MW50 parca, si eu am copilarit cu avioanele tancurile si vapoarele din WW1&2. Interesant de spus este ca pe langa MW50, Bf109 mergea cu benzina cu CO normala(CO 96 mai exact) fata de Spitfire care mergea cu CO mare(CO 110), iar bf109 avea injectie mecanica (nu-i taia alimentarea la suprasarcini negative cum facea la Spitfire). Accept oricand un topic despre WW2 sa ne batem in cunostinte. Scuze de offtopic.
ONtopic- am un prieten care merge pe metanol cu o janghina de Dacie, si inca mai trage.
PS DB604 nu stiu daca a existat, iar DB600, 601, 603, 605 aveau cilindree de la 30litri in sus si supercharger.


--------------------
'05 Dacia Logan 1,6 Ambition - MBM
War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexblondul
post 16 May 2006, 14:42
Post #28


Membru Nedisciplinat


Group: Members
Posts: 337
Joined: 4 February 06
From: Lizeanu - Stefan Cel Mare




dar tot nu am inteles ... ce are in plus metanolul asta ??? daca am avea o benzina cu cifra octanica de 100 ar fi mult mai bine ...


--------------------
Dacia 1310 1986 TLX - B 12 SVE
Dacia 1310, rosu imperial, si tot tacamul ... Benzina sa fie , motor avem noi !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 16 May 2006, 15:17
Post #29


membru inactiv


Group: Members
Posts: 1.575
Joined: 2 March 06
From: Craiova





QUOTE(alexblondul @ 16 May 2006, 15:42)
dar tot nu am inteles ... ce are in plus metanolul asta ??? daca am avea o benzina cu cifra octanica de 100 ar fi mult mai bine ...
*


QUOTE(einstein1984 @ 2 May 2006, 19:26)
1 tona de metanol e 285$. 1000L de benzina sunt 550$. Chiar si cu un consum de 1,8 ori mai mare pe metanol, tot e mai ieftin.
  Treaba e ca metanolul cand se vaporizeaza raceste extrem de bine amestecul, rezista foarte bine la detonatii (rapoarte de comprimare de 16:1 sunt perfect posibile), singurele emisii nocive (altele decat cele de CO2, CO, NOx)sunt cele de formaldehida (mai "sanatoase" decat benzenul sau 1,3 butadiena). In plus metanolul accepta dozaje foarte bogate sau foarte sarace. Cu un motor turbo ar merge genial, nici nu ar avea nevoie de intercooler.
  Impreuna cu un coleg pregatim o lucrare pe subiectul asta. Cand terminam si o prezentam, poate pun aici o parte din ea.
*






--------------------
- - -
membru fara Dacia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexblondul
post 16 May 2006, 15:30
Post #30


Membru Nedisciplinat


Group: Members
Posts: 337
Joined: 4 February 06
From: Lizeanu - Stefan Cel Mare




ok ... acum am inteles ... dar ce facem cu motorul ... supapele si alte elemente ... rezista ... presupun ca are o ardere mai puternica decat benzina


--------------------
Dacia 1310 1986 TLX - B 12 SVE
Dacia 1310, rosu imperial, si tot tacamul ... Benzina sa fie , motor avem noi !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
DaciaClub
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 30th October 2014 - 17:10
Forum Renault Server hosting